Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Count schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:14:
[...]

Rat eens een 3x Angel Saint spawn in een Badger aub :)
een link :)

http://dl.eve-files.com/media/0701/haulers_kill_vaga.wmv

gewoon onmogelijk.. ding kan niets doen niet schieten niets..

hmm vandaag dit maar eens in high sec proberen :P

http://www.youtube.com/watch?v=ndWUlntJ58U&NR=1 :+

angel00008 wijzigde dit bericht 24-08-2007 13:40 (14%)

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

20 Alts runnen om daarmee een hauler 0.0 rat groep te beginnen lijkt me ook niet erg winstgevend :)

Ik heb altijd gerat in een geddon, werkte perfect op blood raiders.
quote:
archetta schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:39:
20 Alts runnen om daarmee een hauler 0.0 rat groep te beginnen lijkt me ook niet erg winstgevend :)

Ik heb altijd gerat in een geddon, werkte perfect op blood raiders.
ach het zou wel grappig zijn om het met je corp een keertje te doen om gewoon met badgers naar 0,0 te gaan en lekker te knallen :P

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

...

Hmmm train nu battlecruisers aangezien ik een stuk beter 20mill kan verliezen dan 100+ momenteel. Ook zijn de mensen op de eve forums erg te spreken over de Ferox en de Drake. Ik heb nog geen idee waarvoor ik zal gaan. Zal voornamelijk voor ratten zijn (eventueel in 0.0). Missies (lvl 2) doe ik in een caracal en fleet ops in een ecm BB.

Hmm, als je voor missiles gaat en in 0.0 hunten, kun je zat raven betalen.
Dan zit de drake toch op weinig dps hoor.

...

quote:
bangkirai schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:06:
Hmm, als je voor missiles gaat en in 0.0 hunten, kun je zat raven betalen.
Dan zit de drake toch op weinig dps hoor.
Ik kan beide kanten op, rails en missiles, dus dat maakt niet zo uit. Ik heb voorlopig nog lang geen geld voor een raven met fittings en tsja, iedereen vliegt in ravens rond. Ik hoor erg goede dingen over de tank mogelijkheden van de Drake en Ferox, dan maar iets minder dps. :+

Het verschil tussen de Raven en Drake is echt dag/nacht. Je Drake heeft zo beroerde DPS dat high level battleship spawns niet te doen zijn, je kan ze wel tanken maar dat is waardeloos als de rats meer shieldboosten dan jij aan damage doet.

DPS > tank, in bijna alle gevallen.

Great minds think in parallel gutters.

...

quote:
Count schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:43:
Het verschil tussen de Raven en Drake is echt dag/nacht. Je Drake heeft zo beroerde DPS dat high level battleship spawns niet te doen zijn, je kan ze wel tanken maar dat is waardeloos als de rats meer shieldboosten dan jij aan damage doet.

Het verschil in barges is ook super groot (retriever < Hulk). De hulk kan ik ook nog niet betalen. Soms moet je een tussenstap maken voor je naar je uiteindelijke doel gaat. ;)

quote:
Count schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:43:

Dat is niet helemaal waar. Het ligt erg aan je missile skills, hoeveel SP je daarin hebt. Maarja, een raven is idd wel makkelijker voor triple bs spawns ;)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs

Is het niet zo dat je met een drake meer dmg kan doen dan in een ferox door gewoon iets minder tank erop te gooien? :P
Die passive shield tank is echt sterk, dus klein beetje minder geeft opzich ook niet wat weer ten goede komt met het spammen van missiles
Is net nieuw

quote:
angel00008 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:24:
[...]

nee de guns kunnen gewoon niet door het schild heen schieten net zoals jij niet in een vijandelijke pos bubble kan komen (game machanics ftw)

het is nu dus een zaak voor een pos manager om je guns op een zodanige manier te plaatsen dat teminste een paar guns een bepaalde hoek vd buitenkant vd bubble kan bereiken.

maar aangezien meestal de meeste aanvallen op de wapens zelf zijn hoeft dat niet maar je zou in theorie dus gewoon zonder ook maar enige damage van een pos een pos neer kunnen halen.
Dit vond ik opvallend genoeg om even te testen en een POS gun schiet vrolijk op je als het POS schild tussen jou en de gun zit.

And to think they once said that computers would take away jobs.

quote:
IJzerlijm schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:45:
[...]

Dit vond ik opvallend genoeg om even te testen en een POS gun schiet vrolijk op je als het POS schild tussen jou en de gun zit.
hmm dan moet dit aangepast zijn want de vorige keer dat we dit nog geprobeert hebben was dit dus niet het geval..

of het is weer terug verandert.

wel balen was opzich wel een mooi tactiek om te gebruiken en te misbruiken..

quote:
angel00008 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:27:
[...]

hmm dan moet dit aangepast zijn want de vorige keer dat we dit nog geprobeert hebben was dit dus niet het geval..

Volgens mij is dit ook nooit zo geweest. Voorheen zaten de guns in het shield en nu zitten ze erbuiten, van die manier zonder damage heb ik nog nooit gehoord.

quote:
angel00008 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:27:
[...]

Ik gok dat die guns die ene keer gewoon zonder ammo zaten, want volgens mij hebben ze ook altijd door POS shields heen geschoten.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pos guns schieten volgens mij ook altijd en is toch altijd al zo geweest ?

Als er bv een astroid tussen jouw en je target zit, word die toch ook gewoon geraakt? :)

AproK wijzigde dit bericht 26-08-2007 12:59 (38%)

...

Zo permanent verhuisd naar 0.0 space voorlopig. Alles wat mijn main had aan schepen en fittings verkocht. Van de week mijn Drake fitten voor ratten. Gebruik voorlopig alleen mijn ecm BB voor PvP.

quote:
-CKY2K- schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:24:
Zo permanent verhuisd naar 0.0 space voorlopig. Alles wat mijn main had aan schepen en fittings verkocht. Van de week mijn Drake fitten voor ratten. Gebruik voorlopig alleen mijn ecm BB voor PvP.
dat word een aardige verandering voor jou denk ik :O

suc 6 en zoals je miss nogg niet weet de war is over dus drop me morgen ff een convotje ;)(ben on-line maar slaap lol geen zin ommn main af te sluiten atm)

Reg. datum: 04 februari 2000

Hebben jullie de laatste paar dagen ook zo'n last van lag? Ik hoor (en lees) op search steeds meer mensen die de performance bedroervend vinden...

...

quote:
ZFLaSH schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:18:
Hebben jullie de laatste paar dagen ook zo'n last van lag? Ik hoor (en lees) op search steeds meer mensen die de performance bedroervend vinden...
Vandaag gaat Eve er ook weer wat langer uit, misschien heeft het er wat mee te maken? Volgens mij hadden ze die database problemen ook nog niet gefixed/probleem gevonden.

Dat las ik ja. Gelukkig heb ik een lange skill aan staan.

Maar dan nog, je zult in een tijdzone zitten waar de downtime precies in de avond valt. Niet fijn.

Vandaag komt er nieuwe versie van Revelations uit :) Met weer aardig wat changes. Nosnerf :D

Eve-online:[MailFan]

Sith Lord

quote:
ZFLaSH schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:18:
Ik was gisteren in de forge om wat spullen op te halen en bij het docken en undocken zat ik gewoon 3 minuten naar een zwart scherm te staren. Bij het verplaatsen van spul naar m'n cargo bay hetzelfe verhaal, geen enkele response.....

Ook op het moment dat ik undocked was reageerde de interface niet....... Het was wel erg druk daar maar dat was wel heel erg bedroevend. Na het wegwarpen uit dat systeem waren de problemen voorbij.

Darth Malak wijzigde dit bericht 28-08-2007 09:34 (4%)

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

3 minuten....valt nog best mee vind ik. Ik heb een tijdje terug 20 minuten zitten wachten om van system 1 naar system 2 te jumpen....

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

Na die soverinty update is de performance niet geweldig, dus ik hoop dat met de nieuwe revalations update ook hier flink verbetering in komt.

Is net nieuw

quote:
MailMan schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:22:
Vandaag komt er nieuwe versie van Revelations uit :) Met weer aardig wat changes. Nosnerf :D
HAM's vliegen verder ! :D
Amarr schepen met missile bonuses ! :D
(heeft bijna 4m in missile skills)

Die Rorqual Capital ORE boot moet ik nog van zien wat het wordt. Juist waar ie het nuttigst is (highsec) mag het ding niet komen en in lowsec/0.0 blijft het riskant zelfs bij een goed verdedigde POS voor het geval iemand er een Mothership bovenop gooit. Zeker nu je je cyno buiten het schild moet openen ben je een tijdje kwetsbaar.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws