Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 11

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 28 december 2005

quote:
Wij zitten al maanden in RRW en Y-4. ;)
Hebben SE in onze achtertuin (hebben een POS neergezet pas).
De afgelopen dagen heb ik toch aardig wat van jullie in onze gangs rond Orvolle gezien. De op tegen YouWhat van zaterdag was echt enorm nice.

Is net nieuw
Reg. datum: 06 mei 2000

quote:
-CKY2K- schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:33:
Hmmm net mijn eerste lvl 2 missie gedaan in mijn caracal, maar dat ging best moeizaam! Bij nader onderzoek bleek dat mijn tegenstanders allemaal frigates waren en ik met mijn heavy missiles niet zoveel damage doe op die kleine scheepjes.

Welk type launchers/missiles kan ik het beste gebruiken voor lage lvl 2 missies? Assaults? Heavy assaults? Ik weet het effe niet, best lastig die missiles als je turrets gewend bent. :P
Voor level 2's zijn Assault Launchers wel het beste of misschien Heavies met een Target Painter en de Guided Missile Precision skill getrained.

Heavy Assaults zijn nutteloos in missies door hun beroerde range. Op de testserver komen ze al wat verder maar het blijft triest.

And to think they once said that computers would take away jobs.

...
Reg. datum: 18 februari 2002

quote:
machiel.com schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:52:
[...]

De afgelopen dagen heb ik toch aardig wat van jullie in onze gangs rond Orvolle gezien. De op tegen YouWhat van zaterdag was echt enorm nice.
Ja fuck man, die ops kon ik niet meedoen, heb de killboards gezien, volgens sommigen "the best fights ever". Enorm veel kills gemaakt door jullie/onze gangs! :)
In welke corp zit jij dan?
quote:
IJzerlijm schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:53:
[...]

Voor level 2's zijn Assault Launchers wel het beste of misschien Heavies met een Target Painter en de Guided Missile Precision skill getrained.

Heavy Assaults zijn nutteloos in missies door hun beroerde range. Op de testserver komen ze al wat verder maar het blijft triest.
Hmmm, zat idd ook al aan een target painter te denken. Misschien doe ik wel deels heavy's en deels assaults. Heavy zijn dan wel handig voor structures etc...

Edit: heb mijn Caracal nu gefit met 2x advanced limos heavy's en 2x arbalest assault launcher en een salvager. 8)

-CKY2K- wijzigde dit bericht 20-08-2007 09:53 (43%)

Reg. datum: 07 oktober 2006

quote:
brainball schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 01:50:
[...]

Niet alle rats zijn zo makkelijk te doden met Assault Frigs, Angel rats zijn behoorlijk moeilijk door hun gebruik van veel missles.
Ahum heb 3 maand op angel rats gehunt in men wolf.

Evolution

Had je een MWD gefit trouwens? Het lijkt mij namelijk dat door die MWD je sig-radius enorm toeneemt en je dus harder geraakt wordt door de missiles.

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

Reg. datum: 28 december 2005

quote:
-CKY2K- schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:31:
Ja fuck man, die ops kon ik niet meedoen, heb de killboards gezien, volgens sommigen "the best fights ever". Enorm veel kills gemaakt door jullie/onze gangs! :)
In welke corp zit jij dan?
Ik zit al weer een paar maanden in Rage Academy. Bevalt me uitstekend moet ik zeggen. De afgelopen week was helemaal goed met die empire war.

quote:
machiel.com schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:52:
[...]

8) orvolle is dichtbij mij

iemand van hier actief in een war tegen DKNY ?

eve-online

...

Hmmm net kill the thief lvl II missie gedaan voor Caldari Navy en mijn caracal werd echt compleet afgemaakt! :(
Met mijn moa ging het een heel stuk makkelijker, ik moet duidelijk nog wennen aan deze manier van vechten. Iemand wat tips voor mijn setup? Ga zelf uiteraard weer op de Eve forums kijken naar setups, maar misschien hebben jullie nog een goed id.

Huidige setup:

2x heavy launchers, 2x assault launchers, Salvager

Med shield booster II, 2x npc spec hardeners, signal amplifier, 10mn AB

nanofiber, ballistic control II

Moest bij bovenstaande missie 2x terug docken om mijn scheepje te repareren, wat me meer gekost heeft dan de missie opbracht. :'(

Misschien moet in mijn lvl 2 missies maar in een gepimpte kestral gaan doen, heb setups gezien waar mensen lvl 3 missies mee deden. :P

Reg. datum: 06 oktober 2003

Kunt proberen die signal amp eraf te gooien voor een een andere mod. Die signal amp heb je toch niet veel aan voor missies imho, je locked gewoon een batterij targets en duurt enkel iets langer voordat je de eerste kunt locken maar daarna heb je een hele rij af te werken. Rat dood, lock volgende. En voor de range doe je het niet want je assault missiles komen toch never voorbij je locking range zonder amp.

signel amp vervangen door:
- shield booster amp te fitten op dat slot, levert extra 30% (t2 36%) shield op of
- nog een hardner, wellicht passive ivm cap
- cap booster voor perma tank in de zware noodgevallen
- invul als er verschillende damage gedaan wordt in een missie (trekt wel aardig wat cap).

andere opties:
- go passive
- go drake (maar das eigenlijk voor lvl 3 missies ;) )

FreeMen wijzigde dit bericht 20-08-2007 13:41 (12%)

Reg. datum: 14 augustus 2001

quote:
-CKY2K- schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:05:
Hmmm net kill the thief lvl II missie gedaan voor Caldari Navy en mijn caracal werd echt compleet afgemaakt! :(
Met mijn moa ging het een heel stuk makkelijker, ik moet duidelijk nog wennen aan deze manier van vechten. Iemand wat tips voor mijn setup? Ga zelf uiteraard weer op de Eve forums kijken naar setups, maar misschien hebben jullie nog een goed id.

Huidige setup:

Moest bij bovenstaande missie 2x terug docken om mijn scheepje te repareren, wat me meer gekost heeft dan de missie opbracht. :'(

Misschien moet in mijn lvl 2 missies maar in een gepimpte kestral gaan doen, heb setups gezien waar mensen lvl 3 missies mee deden. :P
4x assault launchers als je veel frigs hebt, die heavy's zijn dan kut..
Shield booster is leuk en aardig, maar zonder al te veel skills zijn ze hoe dat ook gewoon kut. Zelf betere ervaring gehad met shield extenders. Zet je er een grote op icm met een pdu of reactor als het nodig is.
2x ballistic kan je wel fitten denk ik als je genoeg powergrid hebt :)
Is net nieuw

quote:
-CKY2K- schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:05:

Huidige setup:

-Salvager achterlaten voor een extra launcher. Je kan een Wreck bookmarken en na de missie afgemeld te hebben rustig terug gaan
-Zet in de mids twee Large Shield Extenders, twee missie-specifieke Hardeners en een Target Painter. Je wil een flinke schildbuffer die je de tijd geeft genoeg rats op te blazen totdat de schade onder de schild-recharge komt.
-Twee Ballistic Controls in de lows, die nano heeft weinig toegevoegde waarde.

/63 Roeleert!!!
Reg. datum: 15 januari 2002

Twee balistic controls gaat niet werken, krijg je een penalty, toch?
http://www.eve-online.com...ccontrolsystems/22291.asp

Misschien een Damage Control?
http://www.eve-online.com...r/damagecontrols/2048.asp

NitroX infinity wijzigde dit bericht 20-08-2007 13:43 (25%)

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

Reg. datum: 06 oktober 2003

quote:
t/m 3 stuks werkt prima, je krijgt idd penalty maar van je 3e hou je nog altijd meer dan 50% over van de rof en damage.

edit
beetje vaag plaatje imho, -10% missile damage :?

enne, niet om te bekritiseren maar ik zou denken dat iemand die zo goed als full t2 kan vliegen (je quote t2 mods...) wel zou weten hoe hij een ship zou moeten fitten.....

FreeMen wijzigde dit bericht 20-08-2007 13:46 (21%)

Is net nieuw

quote:
Twee is nog steeds effectief, de schade die je voorkomt doordat je NPC's sneller opblaast is meer met een extra BCS dan een Damage Control.

Heb je last van lag-spikes of andere vervelende voorvallen is een DC wel erg nuttig omdat je je structure ermee effectief verdubbelt en dat je schip kan redden als het even tegen zit.

/63 Roeleert!!!
Reg. datum: 15 januari 2002

Ik vecht niet zoveel, ik ben een miner.
Heb geprobeerd om een vechter te zijn maar dat bevalt me niet zo.

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

zoiet.s?

Nm, maintenence
quote:
Scheduled downtime every day between 11:00 and 12:00 GMT.
Longer Maintenance is required today. ETA for server uptime at 12:30

Tomino wijzigde dit bericht 20-08-2007 13:53 (167%)

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

Evolution

Daily downtime tussen 11:00 en 12:00 GMT

Voor ons is dat nu dus tussen 13:00 en 14:00

edit: en nu dus iets langer, kan weleens gebeuren heh

Brainwaste wijzigde dit bericht 20-08-2007 13:54 (24%)

Reg. datum: 11 december 2001

Misschien hebben ze dat database probleem opgelost en hebben ze wat meer tijd nodig om dat recht te breien.

Misschien was het wel voor de database issues, maar ze hebben het dus nog niet opgelost :P

Viper2k1 wijzigde dit bericht 20-08-2007 15:48 (30%)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

...

Thx for the replies mensen!
Ik ben nu target painting aan het leren, ga mijn shield booster eruit gooien voor een large schield extender en npc hardeners. Met die target painter zou ik met mijn heavy missiles ook voldoende damage doen op frigs volgens de Eve O forums. Ik kwam daar de volgende setup tegen die me wel aanspreekt:
quote:
Edited by: Merin Ryskin on 28/04/2006 21:49:21
From my experience...

High:
3x heavy launcher (whatever you can afford), 2x assault launcher (whatever you can afford).

Mid: Target painter, sensor booster, whatever else you feel like. Shield booster and two extenders in my case, but they're pretty much irrelevant.

Low: BCU, whatever.

3x heavy launchers give you nice sniping firepower, and the pair of assault launchers are death on the few scattered frigates that ever get into range. Your heavy missiles will easily out-range the ship's un-modified maximum targeting range, so you need the sensor booster to take advantage of it. That's a big problem I'm seeing in most of the setups posted here, you aren't using your ship effectively if you don't have a sensor booster fitted.

But really, like mr devast said, you have to fit it really badly to die to level 2 missions. You have such a huge range advantage, exploit it. 70% of the missions shouldn't even put a single hit on your shields. Meanwhile pretty much any weapon setup is going to kill your targets in a salvo or two.
Grootste probleem die ik dus achteraf had met mijn aanpak is dat ik te dichtbij kwam, als ik met mijn scheepje op +60km van de targets blijf raken ze me nooit en schiet ik ze 1 voor 1 af. Met mijn rails deed ik altijd warp to 0, denk dat ik nu maar wat verder weg in warp. ;)

Edit: Zit nu net te lezen dat een targetpainter een max range van 60km heeft, klopt dat? Of wordt dat vergroot met een signal amp?

-CKY2K- wijzigde dit bericht 20-08-2007 16:45 (3%)

Is net nieuw

quote:
-CKY2K- schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:36:
Thx for the replies mensen!

Edit: Zit nu net te lezen dat een targetpainter een max range van 60km heeft, klopt dat? Of wordt dat vergroot met een signal amp?
Nee, de signal amp/sensor booster vergroot het bereik waarin je een doel kan locken en de snelheid waarmee je ze lockt. 60KM van de Target Painter is meer dan genoeg, je missiles gaan toch niet zo ver.

...

quote:
IJzerlijm schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:11:
[...]

Nee, de signal amp/sensor booster vergroot het bereik waarin je een doel kan locken en de snelheid waarmee je ze lockt. 60KM van de Target Painter is meer dan genoeg, je missiles gaan toch niet zo ver.
Met mijn huidige skills al 68km, verhoog ik missile project tot lvl 4 dan zelfs 86km voor mijn heavy's! ;)

Reg. datum: 28 augustus 2000

Gebruik een best named targetpainter (Parallel Weapon Navigation nogwat) dan heb je betere range, minder cap usage etc. Kost toch bijna niets.

Overigens de max range is optimal + 2x falloff. In de falloff heb je kans evenredig met de afstand tot je target dat de target painter 'failed'.

Count wijzigde dit bericht 20-08-2007 17:32 (34%)

Great minds think in parallel gutters.

...

quote:
Count schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:24:
Gebruik een best named targetpainter (Parallel Weapon Navigation nogwat) dan heb je betere range, minder cap usage etc. Kost toch bijna niets.

Overigens de max range is optimal + 2x falloff. In de falloff heb je kans evenredig met de afstand tot je target dat de target painter 'failed'.
Ah ok, dus als ik een tech II target painter zou gebruiken:

http://www.eve-online.com.../targetpainters/19806.asp

Dan is de max range dus 30+120(2xfalloff)=150km. Zal ik dus die targetpainter met succes kunnen gebruiken op 50-60km afstand?

Edit: Mijn setup is nu als volgt:

5x heavy's

Large shield extender, invuln field, med shield booster (voor noodgevallen), target painter, signal amp

PDS, BCU

Eerste de beste missie was in deadspace. Werd ingewarped op 15km van de rats en overleefde al zonder invuln field en shield booster. Shield was nog 75%. :)

-CKY2K- wijzigde dit bericht 20-08-2007 19:48 (19%)

Reg. datum: 07 oktober 2006

quote:
Brainwaste schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:44:
Had je een MWD gefit trouwens? Het lijkt mij namelijk dat door die MWD je sig-radius enorm toeneemt en je dus harder geraakt wordt door de missiles.
Nee want op een npc wolf fit je een AB T2..
En je orbit de rat op 500m en je hebt een webber gefit..
Mocht er een hostile inty komen kan je hem webben en is ie fuckt:)
Het is ook beter voor die kleine kut friggies.

Evolution

Ja, zo'n gedachte had ik ook al. Als je een MWD fit dan komen die missiles veel te hard aan.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: