[PC][MMORPG] EVE-Online deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.794 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

600 fixes van de 1200 die open staan?? Mhhh... Na de release zullen er ongetwijfeld zeker 600 bijkomen..

Ben dus niet zo gecharmeerd van deze target... Mag wel wat meer zijn.
IJzerlijm schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:54:
Nieuwe dev-blog van Oveur op http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=501

Er worden 4 nieuwe T2 scheeps klasses aangekondigd voor de release in november:

-T2 BS voor missies/PVE maar ook PVP. Zullen denk ik een grote cargohold hebben met een salvage/tractor bonus.
-T2 BS voor Covert Ops en Infiltratie. Hebben een ingebouwde jumpbridge en vast nog meer enge dingen.
-Interdictor Cruisers. INTERDICTOR CRUISERS OMG !!! Doe mij er maar 50.
-T2 EW frigates. De omschrijving benadrukt dat ze small zijn, ze zullen wel een hele kleine sig radius hebben. Het zal wel lastig worden ze niet gewoon nieuwe interceptors te laten worden die als snelle tacklers worden ingezet.

De Datacore markt is al ontploft omdat er natuurlijk geen BPO's van deze nieuwe schepen zijn en je ze allemaal moet gaan Inventen. Skills trainen wordt gokken, ik ga denk ik wel alvast voor Interdictors V.

Verdere veranderingen:
-Heat verbeteringen, zal niet zo heel veel mensen boeien hoewel ze hun best erop doen.
-Geen killmails meer maar een kill log bij je character. Iedereen komt nu in die log (ipv 20 max) en er komen rigs op te staan die zijn opgeblazen en een overzicht van de loot. Handig als je je gangmates niet vertrouwt eerlijk te delen.
-Stealth Bombers kunnen de bom lanceren zoals een Survey Probe en de bommen worden goedkoper. Leuk idee maar aangezien een bom op dit moment niet eens een drone kan opblazen vrij nutteloos.
-Nieuwe graphics. Voor een spel van een paar jaar oud is EVE al verbluffend mooi, als ze het nog beter kunnen maken zonder performance verlies hoera.
-600 bugfixes. Oveur meldde dat er 1200 defects openstaan en hij wil de helft verholpen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Ik ben echt benieuwt welke veranderingen Rev3 te weeg zal brengen. Aardig wat schat ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, voornamelijk nog meer gezeur over kapotte features.
Als traditie bij elke update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:11

Creesch

bla bla!

ik ben erg benieuwd hoe drones nu zullen reageren en hoe de nieuwe controle opties gaan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Hmmm, misschien wordt Minmatar Battleship V nog nuttig zo :)

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

2e avond achter elkaar dat die fucking server eruit klapt... :( Wat een stelletje screw ups daar bij CCP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick_roox
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:41
even een vraagje wat me niet helemaal duidelijk wordt.
Misschiens al een paar keer vermeld maar ik kan het zo niet vinden. Voor in dat geval mijn excuses.

Ik heb nu een trail account voor 15 dagen. Over 15 dagen wil ik verder gaan met een payed versie. Ik heb alleen geen zin om 20 euro te betalen voor een cd!

Is het niet mogelijk om gewoon zo'n time card te kopen voor 12 euro (30dagen) en deze gewoon simpelweg in te voeren (waar je die time code kunt invoeren) of ben je gewoon verplicht het volledige spel te kopen en 10 euro meer te betalen voor een cd?

alsvast bedank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 03:24
Je kan een GTC gebruiken om je account "paid" te krijgen.
Je bent dan volgens mij dan wel een aantal dagen kwijt als je je account activeert op zo'n manier.

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 21:03

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Goed, het is onmogelijk om in te loggen en de forums liggen er ook uit...
Opzich best een goede manier om al de "omfg server down" topics tegen te gaan...

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:48
rick_roox schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:03:
Misschiens al een paar keer vermeld maar ik kan het zo niet vinden. Voor in dat geval mijn excuses.

Ik heb nu een trail account voor 15 dagen. Over 15 dagen wil ik verder gaan met een payed versie. Ik heb alleen geen zin om 20 euro te betalen voor een cd!

Is het niet mogelijk om gewoon zo'n time card te kopen voor 12 euro (30dagen) en deze gewoon simpelweg in te voeren (waar je die time code kunt invoeren) of ben je gewoon verplicht het volledige spel te kopen en 10 euro meer te betalen voor een cd?

CD? Er komt geen CD aan te pas. Je gebruikt gewoon dezelfde client die je hebt gebruikt voor de trial.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Vraagje: Ik speel nu 1.5 dag met trial account, en heb nu in die anderhalve dag iets van 4x de server zien crashen, en ik wil niet weten hoe vaak dat ding gecrashed is toen ik er niet op was. Is dat normaal? (en bij deze crash was mijn schip net met wat rogue drones aan het vechten, oftewel ik mag hopen dat ik nog een schip heb als ik weer in kan loggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
gebeurt nooit zo vaak :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
furby-killer schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:20:
Vraagje: Ik speel nu 1.5 dag met trial account, en heb nu in die anderhalve dag iets van 4x de server zien crashen, en ik wil niet weten hoe vaak dat ding gecrashed is toen ik er niet op was. Is dat normaal? (en bij deze crash was mijn schip net met wat rogue drones aan het vechten, oftewel ik mag hopen dat ik nog een schip heb als ik weer in kan loggen).
Blijft idd vervelend dat de server crashed. Gebeurt wel vaker op een patchday en daarnaast zullen de database problemen vast ook niet helpen. Das het lastige met maar 1 grote server waar iedereen aan hangt. Als je de verbinding kwijtraakt dan warped je schip meteen random ergens naartoe, dus grote kans dat je schip nog gewoon heel is als de server weer up is.

Edit: Last van 'Troubled Hardware', ja dat kan gebeuren natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Viper2k1 op 11-09-2007 23:38 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 19:10

3style

...

Gewoon verlengen via Paypal of direct debit. Met de laatse optie is je account direct verlengd, in case je geen tegoed hebt op je Paypal account.

• -TheNose-
  • Laatst online: 24-09 15:41
Iedereen heeft het over opgepoetste graphics, maar dat is toch alleen voor DX10 en shader model 3.0?

[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 12-09-2007 10:16 ]

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Je bent dat bedrag altijd kwijt als je je voor de eerste keer registreert.... of je nu een timecard gebruikt of creditcard.

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2024
3style schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:46:
[...]

Gewoon verlengen via Paypal of direct debit. Met de laatse optie is je account direct verlengd, in case je geen tegoed hebt op je Paypal account.
huh? kan je tegenwoordig ook via paypal betalen? hoe doe je dat dan :+

ik heb wel eens een GTC (anoniem) gekocht via paypal alleen die site waar ik dat kocht vraagt nu opeens om allerlei persoonlijke gegevens en bellen me op (???) om 'de klant te verifieren'. Ik had gezegd dat ze moesten opbokken 8)7

@TWBMS activeren via een GTC is onmiddelijk, je kan meteen weer op je account als deze expired was

[ Voor 8% gewijzigd door angl2k op 12-09-2007 10:55 ]

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

furby-killer schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:20:
Je hebt pech dat je net begonnen bent rond een patch, dan is er wel vaker een aantal keer een crash in de dagen na de patch. Over het algemeen loopt EVE redelijk stabiel als je niet megadrukke systemen (lees: Jita op zondag) ingaat of in een 250 v 250 megabattle verzeild raakt.

Het is onwaarschijnlijk dat je je schip door een crash kwijtraakt, de andere schepen van NPC's of piraten crashen net zo hard. Vervelend is het wel als je een missie met een deadline hebt of je skilltraining net klaar is terwijl de server down is.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• TWBMS
angl2k schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:53:

huh? kan je tegenwoordig ook via paypal betalen? hoe doe je dat dan :+

ik heb wel eens een GTC (anoniem) gekocht via paypal alleen die site waar ik dat kocht vraagt nu opeens om allerlei persoonlijke gegevens en bellen me op (???) om 'de klant te verifieren'. Ik had gezegd dat ze moesten opbokken 8)7
Je bedoelt waarschijnlijk ShttrdCr. op zich is het niet zo erg als je denkt.
Een groot deel van je informatie krijgen ze al via paypal, en dat gebruiken ze dan ook om te zien of je ook daadwerkelijk de eigenaar bent.
Persoonlijk vind ik het een beetje nutteloos, met beetje moeite is het te omzeilen. En het word alleen de eerste keer gedaan.
@TWBMS activeren via een GTC is onmiddelijk, je kan meteen weer op je account als deze expired was
Eh hahahaha :D _/-\o_
Niet dagen kwijt op die manier, ja een GTC is onmiddelijk.
Maar als je je account via een GTC paid maakt dan worden er een x aantal dagen van je GTC ingehouden. Op deze manier betaal je dan die 'activatie' kosten.

Ik had het misschien iets beter moeten verwoorden :+

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

• rick_roox
Als je nu meerder timecards achter elkaar invoerd. telt het spel deze tijd gewoon op? Of als je dus nog 2 dagen hebt en dan invoerd dat je deze 2 dagen dan ook kwijt bent?

Alvast bedank.

• TWBMS
rick_roox schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:53:
Als je nu meerder timecards achter elkaar invoerd. telt het spel deze tijd gewoon op? Of als je dus nog 2 dagen hebt en dan invoerd dat je deze 2 dagen dan ook kwijt bent?

Alvast bedank.
Word er bij opgeteld.
Dus heb je 2 dagen en je heb 2 x 30 dagen GTC's heb je na het invoeren 62 dagen om te gamen.

• angl2k
TWBMS schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:52:
[...]

Je bedoelt waarschijnlijk ShttrdCr. op zich is het niet zo erg als je denkt.
Een groot deel van je informatie krijgen ze al via paypal, en dat gebruiken ze dan ook om te zien of je ook daadwerkelijk de eigenaar bent.
Persoonlijk vind ik het een beetje nutteloos, met beetje moeite is het te omzeilen. En het word alleen de eerste keer gedaan.
ik had eerst evetimecodes.com geloof ik maar die wilde dus per telefoon verifieren. Daarna idd shattered crystal geprobeerd en dat is hetzelfde bedrijf wat erachter zit 8)7

ben nu overgestapt op direct debit, als ik toch al niet meer anoniem kan spelen dan liever dat CCP mijn info heeft dan 1 of ander smoezelig bedrijfje in de VS :D

• 3style
  • Laatst online: 22-09 19:10

3style

...

Ik heb trouwens laatst van een corp mate gehoord dat je skill training gewoon doorloopt als je account verlopen is. Hij had 1 dag voordat het account van een van zijn alts afliep een skill van 30 dagen aangezet. Vervolgens een maand erna weer geactiveerd en skill finished >:)

• NitroX infinity
Klopt, niets bijzonders aan.
Je zou op die manier 6 maanden per jaar kunnen spelen met steeds een maand ertussen.
Scheelt je geld en je hoeft niet te wachten op skills :+

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Darth Malak schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:35:
Je bent dat bedrag altijd kwijt als je je voor de eerste keer registreert.... of je nu een timecard gebruikt of creditcard.

[...]
Ik heb een acount die alleen met timecards werkt en daar heb ik nog nooit 1 cent voor moeten betalen. Het kan zijn dat er de eerste keer wat dagen zijn ingehouden, maar volgens mij zelfs dat niet.

edit:

ff nagerekend en ik ben iig geen dagen kwijt geraakt maar het kan dat dat in de tussentijd verandert is natuurlijk (het acount bestaat al bijna 2 jaar ;) )

[ Voor 16% gewijzigd door redwing op 12-09-2007 13:43 ]

[removed]

• Florinsz
wtf de server is nu alweer online?

nah lekker snel dan voor een keer :)

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Precies maar je betaalt dus wel zo'n 5 euro extra bij de registratie.

En knap dat je nog nooit 1 cent voor je timecards betaald hebt, hoe doe je dat?
redwing schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:40:
[...]

Ik heb een acount die alleen met timecards werkt en daar heb ik nog nooit 1 cent voor moeten betalen. Het kan zijn dat er de eerste keer wat dagen zijn ingehouden, maar volgens mij zelfs dat niet.

edit:

ff nagerekend en ik ben iig geen dagen kwijt geraakt maar het kan dat dat in de tussentijd verandert is natuurlijk (het acount bestaat al bijna 2 jaar ;) )

• Florinsz
Darth Malak schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:13:

[...]
voor isks GTC's kopen ;)

offtopic:
zou je voortaan je reply's op een quote eronder kunnen zetten in plaats van erboven? iets met makkelijker te lezen/volgen enzo..

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 21:54
WhiteViper schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:23:
[...]

voor isks GTC's kopen ;)

offtopic:
zou je voortaan je reply's op een quote eronder kunnen zetten in plaats van erboven? iets met makkelijker te lezen/volgen enzo..
isk = time = money :+ (maw, de tijd die je gebruikt hebt om die isk bij elkaar te krijgen had je ook betaald werk kunnen doen (tenzij je op je werk gamed ;) ))

[ Voor 17% gewijzigd door FreeMen op 12-09-2007 16:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:51:
[...]

Ik lag onder het buro van het lachen. BoB gepwnd door 10 T1 cruisers.
Mwoah ik lachte anders niet ;)

Volgende keer...

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 15:10
hey raad eens :P
server down !!! he bugger had bijna een iteron gepawnd met mn hulk en stond op het punt om naar 0,0 te gaan voor wat ratten... sigh

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Brainwaste
hehe, understandable :D

Ik vond dat de commentatoren wel wat uitbundig reageerden. Het is niet echt objectief als er zo wordt gereageerd als er iemand wint/verliest.

Verwijderd

Is op zich wel te begrijpen BoB heeft de laatste 3 tournooien gewoon gewonnen, dus als nu BoB verslagen wordt met nog wel 10 tech 1 cruisers, kan ik op zich de uitbundigheid wel begrijpen, tis niet zozeer anti-bob of zo maar meer "OMGWTF" gevoel :P

Oh and server down zuigt, corpmates hadden een thanatos in structure net toen de server plat ging :|

• redwing
  • Nu online
Darth Malak schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:13:

[...]
Zoals gezegd, ik heb nog nooit 1 cent voor dat account betaald. Ik betaal dat account volledig met isk en heb dus ook nooit enige registratiekosten of wat dan ook betaald. Verder is dat account in principe volledig annoniem omdat ik er nooit enige registratie voor heb gedaan met mijn eigen gegevens (ware het niet dat alle isk voor de GTC's van mijn main af komt :+ )
Brainwaste schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:16:
hehe, understandable :D

Ik vond dat de commentatoren wel wat uitbundig reageerden. Het is niet echt objectief als er zo wordt gereageerd als er iemand wint/verliest.
Och, als de grote favoriet met een bewezen zeer sterke setup verliest van een groep die alleen gebruik maakt van een stel T1 cruisers is die reaktie wel te begrijpen en die reaktie had naar mijn idee dan ook weinig te maken met BoB op zich :)

[ Voor 28% gewijzigd door redwing op 12-09-2007 22:30 ]

[removed]

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 19:28
Wat is een goed ras en bijbehorende schepen om veel drones te kunnen gebruiken?
Ben net begonnen met Gallante ras, die lijken wel veel affiniteit te hebben met drones.
Wat kunnen jullie mij noob aanraden voor schip na de frigate class? ik denk zelf aan een cruiser want wil veel drones gebruiken.
Ook een tip welk stelsel veel beginnersmissies (en iets gevorderden) heeft?

• DingieM
Ben dus net begonnen met 14-day trial, mijn karakter heet DingieSan en is Gallante met oosters smoelwerk :-)
En ik heb 1.4 miljoen ISK

• Count
DingieM schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:14:
Wat is een goed ras en bijbehorende schepen om veel drones te kunnen gebruiken?
Ben net begonnen met Gallante ras, die lijken wel veel affiniteit te hebben met drones.
Wat kunnen jullie mij noob aanraden voor schip na de frigate class? ik denk zelf aan een cruiser want wil veel drones gebruiken.
Ook een tip welk stelsel veel beginnersmissies (en iets gevorderden) heeft?
Probeer eens een Vexor. Je kan ook gewoon zelf kijken in de market en dan door de verschillende schepen browsen.

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

gewoon via je starmap browser kijken waar de agents zitten en lees ook even de player guides op eve-online.com door.

• Florinsz
/me heeft een extra account voor zn alt afgesloten :)

industrial alt is er ;)

• MazeMouse
  • Laatst online: 29-09 21:03

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

EvEMoN: "Skill training completed"
En dan uit automatisme start je eve op om jezelf dan te bedenken dat je account verlopen was en je dat eigenlijk zo wilde houden voorlopig.... AAAAAAAAAAAARGH

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Is het gebruik van missiles handig of zijn toch andere turrets beter?

Vraagje over scanners: via scanner interface kan ik nu alleen met de on-board scanner cosmic anomalies scannen maar niets anders. Is de on-board scanner te vervangen of worden die vanzelf beter als ik overstap op een cruiser bijvoorbeeld? Dat is mijn nog vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Gisteren mijn Harbinger (volledig named tech1 fitted + een hoop tech 2 spul + een berg very expsive shit in mijn cargobay) verloren doordat in de 3e room van een lvl 3 missie er zoveel lag was dat mijn controls nauwelijks meer reageerden. :(Vervolgens werd ik door 7 rats volledig onbestuurbaar geschoten door missiles).

De Harbinger is niet zo erg (30 mil terug van de verzekering) maar de fitting en cargo was zeker 70 mil waard)... :( :( :(

Ben benieuwd of CCP iets kan doen voor me want ik heb een petition geopend.

[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 14-09-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
DingieM schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:02:
Is het gebruik van missiles handig of zijn toch andere turrets beter?

Vraagje over scanners: via scanner interface kan ik nu alleen met de on-board scanner cosmic anomalies scannen maar niets anders. Is de on-board scanner te vervangen of worden die vanzelf beter als ik overstap op een cruiser bijvoorbeeld? Dat is mijn nog vaag...
De 1e, in PvE (dus missies enzo) zijn missiles over het algemeen veel makkelijker in gebruik en werken ook zeer goed. In PvP is de tijd tussen lanceren en impact van missiles een probleem dus daar worden turrets veel meer gebruikt.

En over die scanners, die verandert niet met een ander schip. Je hebt probe launchers en probes nodig om op andere dingen te kunnen scannen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:53
Darth Malak schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:27:
Gisteren mijn Harbinger (volledig named tech1 fitted + een hoop tech 2 spul + een berg very expsive shit in mijn cargobay) verloren doordat in de 3e room van een lvl 3 missie er zoveel lag was dat mijn controls nauwelijks meer reageerden. :(Vervolgens werd ik door 7 rats volledig onbestuurbaar geschoten door missiles).

De Harbinger is niet zo erg (30 mil terug van de verzekering) maar de fitting en cargo was zeker 70 mil waard)... :( :( :(

Ben benieuwd of CCP iets kan doen voor me want ik heb een petition geopend.
Gisteravond rond een uur of 10/11 was er een systeembrede lag. Dat krijg je dus wel terug, alleen zullen ze wel weer een lange rij petitions hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

ik Heb mijn schip teruggekregen maar ze zeggen dat al mijn cargo (en waarschijnlijk ook de fitting) weg is...

Ja dag, daar ging het me om. De insurance had me al 30 mil betaald.. Daar koop ik al bijna een harbinger voor.. De fitting en de cargo was zo'n 70 mil waard.... als het niet meer is... :(

Hopelijk geldt voor player wrecks een andere regel dan NPC wrecks dat die niet na de downtime verdwijnen en na een uur. Misschien kan ik dan nog een gedeelte ophalen want de mission is nog niet geclosed.

>>> edit: het valt mee.... de helft is zo'n beetje nog intact.. fittings en cargo.... ben nu maar ~35 miljoen kwijt. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Darth Malak op 14-09-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Darth Malak schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:05:
ik Heb mijn schip teruggekregen maar ze zeggen dat al mijn cargo (en waarschijnlijk ook de fitting) weg is...

Ja dag, daar ging het me om. De insurance had me al 30 mil betaald.. Daar koop ik al bijna een harbinger voor.. De fitting en de cargo was zo'n 70 mil waard.... als het niet meer is... :(

Hopelijk geldt voor player wrecks een andere regel dan NPC wrecks dat die niet na de downtime verdwijnen en na een uur. Misschien kan ik dan nog een gedeelte ophalen want de mission is nog niet geclosed.

>>> edit: het valt mee.... de helft is zo'n beetje nog intact.. fittings en cargo.... ben nu maar ~35 miljoen kwijt. :)
Bij zo'n loss altijd je overgebleven spullen ophalen (desnoods bm maken en daarna je missie afmelden zodat je bij je can kan, kost je wat standing maar dan heb je wel je spul terug). Je krijgt nl. alleen het spul terug dat destroyed is en niet wat in space in een can hangt. Maar ik vind het wel knap dat je can er nog hing (alles in een secure can zitten ofzo ?). Normaal zijn die ook na 1 a 2 uur pleitte nl.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit als je de eerste keer betaald voor account (dus +5 euro voor activeren), met zon prepaid kaart? Als ik naar de betaal opties kijk, dan is het makkelijkste of zon prepaid account bij evetimecode.com kopen, of paybycash gebruiken, en dan kan ik hun gewoon met ideal betalen. Met als nadeel dat paybycash significant duurder is dan evetimecode. Maar ik kan niks vinden hoe het bij die prepaid kaarten zit met de 5 euro extra die je de eerste keer moet betalen. Wordt dat van de tijd van kaart afgetrokken?

• archetta
Darth Malak schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:05:

Mag ik vragen hoe je aan 70mil aan fitting komt. Of had je dure dingen in je cargohold?

• Creesch

Creesch

bla bla!

archetta schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:07:
[...]

Mag ik vragen hoe je aan 70mil aan fitting komt. Of had je dure dingen in je cargohold?
70 mil zit al snel in een fitting als je voor best named en t2 gaat :P

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Pff wat irriteer ik me de laatste tijd toch aan eve zeg.. Hele tijd die server op zn gat, ik durf niet eens korte skills meer aan te zetten...

Daarnaast werkt het spel ook maar slecht de laatste tijd, vloog toevallig in een gatecamp van bob, geen probleem, als de stargate maar werkt :|
Het schiet niet echt op om een snel schip te nemen als de gate vervolgens niet wil activeren, maar wel de melding geeft dat die bezig is... *grote zucht*

Check mijn knowledge base!

• rick_roox
Nou mensen ik heb goed nieuws en misschiens slecht nieuws.

Ik ben harstikke blij dat ik niet naar allemaal die mensen luister die denken het te weten hoe het gaat met een timecode betaling.

Een van mijn vorige vragen was hoe het nu met zo'n timecode betaling ging. Of ik dan nog die 20 euro moest betalen voor de account regestratie. Hier kreeg ik allemaal heel overtuigende antwoorden op. de een was "ja het gaat, maar dan worden er een paar dagen ingetrokken", "de ander zeg je moet dan nog de koste betalen" enz enz. Er was er ook een bij die beweerde dat je gewoon die code in moet typen en gewoon lekker verder kan gaan, zonder extra kosten.

Naar 7 dagen spelen wilde ik toch eens een industrial ship hebben. Dus ik kocht een 30 dagen kaart online voor 11,50. Deze heb ik ingevoerd. En wat BLEEK ik kon gewoon verder spelen zonder verdere kosten en zonder dagen aftrek ECHTER KWAM er zelf de 7 dagen bij die ik van de trail account nog had (14 dagen trail account). (normaal zitten in de trail fase wat beperkingen zoals industrial skill niet kunnen trainen). Ik speel dus nu voor 11,50 37 dagen lang waar alles mogelijk in is.

Ik wil hierbij dus zeggen tegen de mensen die dachten het te weten en vol overtuiging het antwoord hier neer zette, wat nergens op sloeg. Zorg eerst dat je het WEET en niet denken, nee WETEN.

Dus kortom HARSTIKKE BEDANK angl2k ik ben blij dat er iemand uit ervaring spreekt.

Dit zet ik er verder ook niet neer om mensen te kloten maar om te waarschuwen om niet te spreken over dingen waar je geen ervaring mee op gedaan hebt en dus ook niet zeker weet.

Dus die mensen die dit ook graag willen weten. Ik spreek dus hierbij uit ervaring HET KAN.

Toch iedereen bedank voor de reactie :D

• Sissors
  • Niet online
Bedankt, dat was precies wat ik wilde weten :)

• archetta
craze_ schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:23:
[...]

70 mil zit al snel in een fitting als je voor best named en t2 gaat :P
Toch zie ik graag een rekensommetje.
Voor die 100mil (70 fitting + 30 schip) kan ik een t2 gefitte geddon maken :)

• Count
AproK schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 15:33:
Pff wat irriteer ik me de laatste tijd toch aan eve zeg.. Hele tijd die server op zn gat, ik durf niet eens korte skills meer aan te zetten...

Daarnaast werkt het spel ook maar slecht de laatste tijd, vloog toevallig in een gatecamp van bob, geen probleem, als de stargate maar werkt :|
Het schiet niet echt op om een snel schip te nemen als de gate vervolgens niet wil activeren, maar wel de melding geeft dat die bezig is... *grote zucht*
Je moet altijd de jumpcloak uitwachtten want je kan niet snel in een system jumpen en dan weer eruit (moet ~20sec wachttijd tussen zitten). Anders krijg je 'Session already being changed' of iets van die strekking.

• redwing
  • Nu online
rick_roox schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:19:

Dus die mensen die dit ook graag willen weten. Ik spreek dus hierbij uit ervaring HET KAN.

Toch iedereen bedank voor de reactie :D
Zei ik toch al :P Enige probleem was dat mijn acount van 2 jaar geleden afstamt en ik dus niet 100% zeker was dat het niet verandert was :+

Maar mooi dat het nog steeds zo werkt. GTC is toch de goedkoopste manier om Eve te spelen momenteel.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
En het server probleem is gefixed :) Jippie!

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
AproK schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:23:
En het server probleem is gefixed :) Jippie!
Gelukkig wel al vind ik het wel weer een lekker wazig probleem :+ Verder ben ik wel benieuwd wat ze nu met die 10 conquerable-capitals gaan doen. De eigenaren zullen toch al een tijdje bezig zijn om alles voor te bereiden en dat wordt nu ineens onderuit getrapt door een foutje bij de DEVs. Hopelijk vinden ze daar een leuke oplossing voor :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ze hebben het probleem in de code gevonden, dus dat kunnen ze nu fatsoenlijk gaan fixen. Lijkt me niet een erg groot probleem :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
Punt blijft dat de conquerable stations geen capitals kunnen worden.
Een hoop voorbereiding voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
TWBMS schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:57:
Punt blijft dat de conquerable stations geen capitals kunnen worden.
Een hoop voorbereiding voor niks.
Dat probleem bedoelde ik dus, er zijn nu een hele hoop lui bezig geweest met voorbereidingen voor die capitals wat nu plotseling voor niets blijkt te zijn zonder dat ze het vantevoren hadden kunnen weten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dokter
  • Laatst online: 09-09 09:08
Euhh, beetje domme vraag maar waar hebben jullie het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

The Dokter schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:31:
Euhh, beetje domme vraag maar waar hebben jullie het over?
This Monday it was brought to our attention that an alliance couldn't get Sovereignty 4 in their capital system even though they should. Looking into it we concluded that their capital station was a conquerable station which shouldn't be possible to set as a capital station. Fixing this required changing procedures in the database so attempting to set a conquerable station as capital station causes an error.

Unfortunately, due to unforeseen behavior in the server code a certain argument was passed to the procedure, which did not have anticipated default value, causing the procedure to error on every call from conquerable stations that were set as capital stations, of which there are 10 of on Tranquility.

While hotfixing this we failed to notice that the error flag code we copied was bad, that error condition can possibly have caused other crashes, in the sense that it did not close the transaction. This in turn led to that every call to this procedure would lock up a session to the database as it waited indefinitely for the transaction to be either rolled back or closed. The sessions locking up created a plethora of different locks all over the database, causing us to chase for a ghost of the problem. Eventually this led to a database fail-over which meant Tranquility crashed.

This oversight has been located in two other procedures as well, but none of them are called often enough on Tranquility to cause any real problems.

To sum it up, a series of unfortunate exceptional cases set up an environment on TQ wherein 10 stations on the entire server could repeatedly lock sessions in the DB until it had to do a failover to free them up. As a result of this, our hotfixing protocols are being revised to prevent this from happening again in the future.

[ Voor 6% gewijzigd door StarLite op 16-09-2007 23:25 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Owkee, kan iemand mij met een cruiser-noob keuze-probleem helpen?

Ik ben al bijna 10 dagen bezig met de trial (vergeten vanochtend skilltraining op te starten grrrr), en ben nog maar iets van 100k ISK verwijderd van mijn eerste Gallante cruiser.

Nu heb ik twee op mijn verlanglijstje staan: Celestis en een Vexor.
Ik kan er maar eentje kiezen alleen ik kom er maar niet uit met welke ik zou willen vliegen.

De achtergrond voor mijn keuze is: ik wil relatief veel drones gebruiken, ik ben een special-ops. Daarnaast wil ik beetje minen en wil me ook storten op probing en exploration. Daarnaast wil ik zelf rigs gaan maken.

Mijn reden voor een Vexor: uitmuntende bonussen voor drones en goede bonus voor medium turrets. Nadeel is weinig medium power slots. Met de Vexor kan ik dan ook goed minen. Als ik kies voor probing waarbij ik probe launchers nodig heb kan ik nog altijd de duurste Gallante frigate kopen, die heeft twee 2 lauchers. Dus een 2-schip oplossing: Vexor voor het grove werk en de frigate voor probing en exploration (kan dan met de Vexor de loot binnen halen).

Mijn reden voor een Celestis: Veel medium power slots waarmee ik veel electronic warfare kan doen. Daarnaast zijn er ook 2 laucher sloten beschikbaar waarmee ik met de Celestis alles kan doen, van probing t/m missies.

Kan iemand mij helpen mijn keuze absoluter te maken?
Ik wil spelen als special ops, met probing/exploration/basic-medium mining/missies. Ook wil ik later uit gaan maken van een corporatie/vloot. Ik ga niet PvP.

Ik kom er maar niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

redwing schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:50:
[...]

Bij zo'n loss altijd je overgebleven spullen ophalen (desnoods bm maken en daarna je missie afmelden zodat je bij je can kan, kost je wat standing maar dan heb je wel je spul terug). Je krijgt nl. alleen het spul terug dat destroyed is en niet wat in space in een can hangt. Maar ik vind het wel knap dat je can er nog hing (alles in een secure can zitten ofzo ?). Normaal zijn die ook na 1 a 2 uur pleitte nl.
Nee, geen can... Ik was te laat (moest de volgende dag werken)... Mijn schip is door CCP gerestored met zo'n beetje half mijn fitting en carbo bay nog intact... De rest is denk ik vernietigid! .... Maar goed, ben erg tevreden deze keer met de actie van CCP. :)

Maar eh... verdwijnt die can sowieso niet na 2 uur?

[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 17-09-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

DingieM schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:09:
Owkee, kan iemand mij met een cruiser-noob keuze-probleem helpen?

Ik ben al bijna 10 dagen bezig met de trial (vergeten vanochtend skilltraining op te starten grrrr), en ben nog maar iets van 100k ISK verwijderd van mijn eerste Gallante cruiser.

Nu heb ik twee op mijn verlanglijstje staan: Celestis en een Vexor.
Ik kan er maar eentje kiezen alleen ik kom er maar niet uit met welke ik zou willen vliegen.

De achtergrond voor mijn keuze is: ik wil relatief veel drones gebruiken, ik ben een special-ops. Daarnaast wil ik beetje minen en wil me ook storten op probing en exploration. Daarnaast wil ik zelf rigs gaan maken.

Mijn reden voor een Vexor: uitmuntende bonussen voor drones en goede bonus voor medium turrets. Nadeel is weinig medium power slots. Met de Vexor kan ik dan ook goed minen. Als ik kies voor probing waarbij ik probe launchers nodig heb kan ik nog altijd de duurste Gallante frigate kopen, die heeft twee 2 lauchers. Dus een 2-schip oplossing: Vexor voor het grove werk en de frigate voor probing en exploration (kan dan met de Vexor de loot binnen halen).

Mijn reden voor een Celestis: Veel medium power slots waarmee ik veel electronic warfare kan doen. Daarnaast zijn er ook 2 laucher sloten beschikbaar waarmee ik met de Celestis alles kan doen, van probing t/m missies.

Kan iemand mij helpen mijn keuze absoluter te maken?
Ik wil spelen als special ops, met probing/exploration/basic-medium mining/missies. Ook wil ik later uit gaan maken van een corporatie/vloot. Ik ga niet PvP.

Ik kom er maar niet uit!
Als je geen PvP doet is E-war niet erg nuttig, je kan veel beter focusen op je tank, cap rechargers die je tank helpen en de NPC's zo snel en efficient mogelijk opblazen. De Vexor doet al deze dingen en ook mining vele malen beter dan de Celestis. De Sensor Damp bonus van de Celestis werkt ook niet op NPC's aangezien die immuun zijn voor Dampeners.

Voor probing moet je de Imicus gebruiken die een bonus op scan snelheid krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Ah, dan is het verstandig om toch te gaan voor een Vexor en dan het spel verder te verkennen. Voor probing heb ik dacht ik een probe launcher nodig en dat kan alleen met de duurste Gallante frigate, wat volgens mij een Tristan is.

Ik wil ook in de lagere veiligheidsregionen gaan minen voor de schaarsere mineralen, en stiekem toch een sterk mine ship configureren om mogelijke piraten zelf te doen laten vluchten of kapot knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Darth Malak schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:23:
[...]

Nee, geen can... Ik was te laat (moest de volgende dag werken)... Mijn schip is door CCP gerestored met zo'n beetje half mijn fitting en carbo bay nog intact... De rest is denk ik vernietigid! .... Maar goed, ben erg tevreden deze keer met de actie van CCP. :)

Maar eh... verdwijnt die can sowieso niet na 2 uur?
Je krijgt van CCP de items die echt destroyed zijn terug. De rest blijft in een can hangen en die ben je kwijt als je die niet ophaalt binnen 2 uur. Wat je kunt doen als je tijdens een missie kapot geschoten wordt en door de rats in die missie niet bij je can kunt is inwarpen met b.v. een shuttle, een BM maken en daarna je missie afmelden. De rats verdwijnen dan en jke kunt je spullen bij de bm weer ophalen. Dit kost je wel standing maar dan heb je wel je spul weer terug.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

DingieM schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:43:
Ah, dan is het verstandig om toch te gaan voor een Vexor en dan het spel verder te verkennen. Voor probing heb ik dacht ik een probe launcher nodig en dat kan alleen met de duurste Gallante frigate, wat volgens mij een Tristan is.

Ik wil ook in de lagere veiligheidsregionen gaan minen voor de schaarsere mineralen, en stiekem toch een sterk mine ship configureren om mogelijke piraten zelf te doen laten vluchten of kapot knallen!
Zorg dat je je het verlies van je schip kunt veroorloven voordat je lowsec in gaat want de meeste piraten zullen gehakt van je Vexor maken. De Starmap kan je ook vertellen waar er de meeste kills zijn gemaakt de afgelopen 24 uur, dat zijn plaatsen om te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

redwing schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:07:
[...]

Je krijgt van CCP de items die echt destroyed zijn terug. De rest blijft in een can hangen en die ben je kwijt als je die niet ophaalt binnen 2 uur. Wat je kunt doen als je tijdens een missie kapot geschoten wordt en door de rats in die missie niet bij je can kunt is inwarpen met b.v. een shuttle, een BM maken en daarna je missie afmelden. De rats verdwijnen dan en jke kunt je spullen bij de bm weer ophalen. Dit kost je wel standing maar dan heb je wel je spul weer terug.
Thx... goeie tip... maar het was ook vrij laat en ik was zo pissed en verder was het de 1ste keer. Maar de volgende keer zal ik dat zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Woei! Vandaag een Retriever en tweede Strip Miner I kunnen kopen.
Gaat wat sneller dan een Procurer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Laatst online: 16-09 19:45
Ik ga men accountjes terug activeren deze week dus ik heb een nieuwe corp nodig :p zal ik hier spammen voor een? Liefst een internationale die veel pvpt en ook nog eens een voice communicatie gebruikt. Begeleiding is ook altijd een mooie extra... en als er spaans sprekende leden zijn is ook nog eens mooi meegenomen ;)

cheers

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
anyonas schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:45:
Ik ga men accountjes terug activeren deze week dus ik heb een nieuwe corp nodig :p zal ik hier spammen voor een? Liefst een internationale die veel pvpt en ook nog eens een voice communicatie gebruikt. Begeleiding is ook altijd een mooie extra... en als er spaans sprekende leden zijn is ook nog eens mooi meegenomen ;)

cheers
UWOF pvp't aardig wat moet ik zeggen :) , en we gebruiken Ventrilo.. ff ingame contact opnemen met Creesch, Abbel Nightroad, of Phelaen. Zij kunnen je ver helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

NitroX infinity schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:54:
Woei! Vandaag een Retriever en tweede Strip Miner I kunnen kopen.
Gaat wat sneller dan een Procurer :P
Dat scheelt inderdaad ONTZETTEND veel... Jammer dat die fokking ore thiefs het praktisch onmoglijk maken fatsoenlijk te minen als je het niet in op. verband doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
Tot nu toe nog geen last van gehad, maar ik zit meestal in rustige gebeiden (<10) mensen.
En en als je als nog 'veiliger' wil zitten kan je een in een grav site gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheers
UWOF is inderdaad een corp waar momenteel veel pvp plaats vindt. Momenteel zijn we in een war verwikkeld, dus actie genoeg.

Helaas heb ik mij tijdelijk moeten terugtrekken uit EvE wegens wat RL probs, maar daar komen we ook wel weer overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz

cheers
UWOF spreekt enorm goed spaans >:)
Niet dat ik er nog zit hoor, al dat geweld de hele tijd. Ik zit lekker te carebearen in 0.0. Probeer te bedenken wat ore compression voor nut zou kunnen hebben maar ik kom er maar niet op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Gister mijn eerste Vexor gekocht en wat small turrets en drones erin gepropt en loop wel erg soepeltjes door de moeilijkere level 1 missies heen. Geld komt nu erg snel binnen zeker met tientallen pirates die rondweg 9k ISK bounty per stuk opbrengen.

Erg leuk.

Jammer dat die mining drones zo tergend traag zijn...

Nu bezig met de learning skills te learnen om straks sneller te kunnen learnen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
CopyCatz schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:40:
[...]

UWOF spreekt enorm goed spaans >:)
Niet dat ik er nog zit hoor, al dat geweld de hele tijd. Ik zit lekker te carebearen in 0.0. Probeer te bedenken wat ore compression voor nut zou kunnen hebben maar ik kom er maar niet op. :(
heb je dan de rorqual all in bezit of ?

ding is op het moment 2/3 bill :O en ik zie de voordelen er nog echt niet van in behalve de jump bay...
DingieM schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:26:
Gister mijn eerste Vexor gekocht en wat small turrets en drones erin gepropt en loop wel erg soepeltjes door de moeilijkere level 1 missies heen. Geld komt nu erg snel binnen zeker met tientallen pirates die rondweg 9k ISK bounty per stuk opbrengen.

Erg leuk.

Jammer dat die mining drones zo tergend traag zijn...

Nu bezig met de learning skills te learnen om straks sneller te kunnen learnen haha
ik vind het altijd leuk om players zoals jou mee te nemen naar een lvl 4 en ze maar gewoon een beetje te laten ronddwarelen zolang ik alle agro heb en dan aan het einde vd missie te zeggen ''en hoe is je wallet ?''

vervolgens krijg je dan opmerkingen zoals : OMG/WTF/w00t/sweet! etc naar je toegegooid en ze vinden het helemaal geweldig..

half uur laten proberen ze dan zelf een vl 2/3 solo te doen en dan gaan ze dood :+ ...sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
angel00008 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:40:
[...]

ding is op het moment 2/3 bill :O en ik zie de voordelen er nog echt niet van in behalve de jump bay...

[...]

ik vind het altijd leuk om players zoals jou mee te nemen naar een lvl 4 en ze maar gewoon een beetje te laten ronddwarelen zolang ik alle agro heb en dan aan het einde vd missie te zeggen ''en hoe is je wallet ?''

vervolgens krijg je dan opmerkingen zoals : OMG/WTF/w00t/sweet! etc naar je toegegooid en ze vinden het helemaal geweldig..

half uur laten proberen ze dan zelf een vl 2/3 solo te doen en dan gaan ze dood :+ ...sigh
Uiteraard gaat de loot met factoren omhoog en ook de moeilijkheidsgraad.

Heb al vaak genoeg MMO's gespeeld zoals E2 en zeeeer recentelijk LOTRO dus ik ga mij pas voorzichtig in de moeilijkere regionen wagen als ik wat meer geskilled en geequipped ben.

De oversteek van mn Maulus naar Vexor was echt behoorlijk groot, maar heb er dan ook wat tijd ingestoken. Heb wel behoorlijk moeten dubben om te kiezen tussen Celestis en Vexor maar de Vexor is meer mijn ding. Nu wil ik mij langzaam gaan richten tot salvaging alleen de skill zelf is 1.3m ISK brrrrrr.
Op dit moment is de uitrusting van de Vexor nog steeds licht dus valt nog echt veel te verbeteren. Gebruik nu nauwelijks capaciteit.

Is er trouwens een nederlandse corporatie?

[ Voor 4% gewijzigd door DingieM op 18-09-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 12:34

Rudios

Lost in space?

[b]DingieM schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:33
Is er trouwens een nederlandse corporatie?
www.enrave.com 8) gezellige groep 20plussers gevestigd in 0.0.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
gister mijn eerste level 4 kill missie geprobeerd.. ik moest toch paar keer wegwarpen zeg, mijn megathron kreeg klop :d

ik gebruik nu blasters erop maar ik vermoed dat railguns misschien beter zijn? dan kan ik de rats van een afstand neerschieten in plaats van sloom optrekken met afterburner

edit: fitting was 1 large armor repairer II, dc II, 2x hardener II en een eanmn II en nog kon ik t niet bijreppen :(

een nederlandse corp waar ik in zat is horizon inc volgens mij was de website www.horizon-inc.nl. Ze verwachten wel enige inzet van je maar daar krijg je 0.0 toegang voor terug (waar $$ $$$$ te verdienen valt)

[ Voor 10% gewijzigd door angl2k op 18-09-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Darth Malak schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 08:10:
Dat scheelt inderdaad ONTZETTEND veel... Jammer dat die fokking ore thiefs het praktisch onmoglijk maken fatsoenlijk te minen als je het niet in op. verband doet.
Secure cans gebruiken?

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
angl2k schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:29:
gister mijn eerste level 4 kill missie geprobeerd.. ik moest toch paar keer wegwarpen zeg, mijn megathron kreeg klop :d

ik gebruik nu blasters erop maar ik vermoed dat railguns misschien beter zijn? dan kan ik de rats van een afstand neerschieten in plaats van sloom optrekken met afterburner

edit: fitting was 1 large armor repairer II, dc II, 2x hardener II en een eanmn II en nog kon ik t niet bijreppen :(

een nederlandse corp waar ik in zat is horizon inc volgens mij was de website www.horizon-inc.nl. Ze verwachten wel enige inzet van je maar daar krijg je 0.0 toegang voor terug (waar $$ $$$$ te verdienen valt)
Het lijkt mij erg vanzelfsprekend om alles liefst van grote afstand al te kunnen afknallen, zeker met sterke tegenstanders :+
Of je moet het leuk vinden om in de vijanden te duiken dat kan natuurlijk ook. Zulke schepen hebben dan wel erg specialistische configuraties.

Met middelmatige gunnery training EN long range gunnery, een 150mm railgun 1 (dat is een small hybrid turret) en iron ammunitie kunt ge al vanaf 20km de klappen uitdelen. Dit is echter wel toepasbaar op (hogere) level 1 missies.
Ik ga binnenkort upgraden naar medium ship equipment want dat zal ik nodig hebben voor level 2 missies.

Waarschijnlijk heb je large railguns nodig voor level 4 missies. Missiles en medium/heavy drones in goede handen (lees drone skills van rond de 5 en drone bonussen voor het schip zelf) zijn ook erg dodelijk.
Mocht je karakter van nature affiniteit hebben met missiles zou ik die gebruiken, ze staan garant voor veel explosieve damage. Ik vind het altijd klote om tegenstanders te hebben die het op mij gemunt hebben met missiles, die wil ik altijd als eerste geelimineerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemkoolsaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Genoeg gespamd

[ Voor 96% gewijzigd door Fuelke op 21-09-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
angel00008 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:40:
[...]

[...]
Ja vorige week een auction gewonnen voor 2.3 bil. Ben nu dus semi permanent drones aan het ratten om de wallet weer een beetje op peil te krijgen. Clone vat bay doet het al, de industrial core skill duurt nog een paar dagen en dan een veilig plekje zoeken om de core te activeren en wat met compression te experimenteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
CopyCatz schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:33:
[...]

Ja vorige week een auction gewonnen voor 2.3 bil. Ben nu dus semi permanent drones aan het ratten om de wallet weer een beetje op peil te krijgen. Clone vat bay doet het al, de industrial core skill duurt nog een paar dagen en dan een veilig plekje zoeken om de core te activeren en wat met compression te experimenteren....
nice!

jammer dat je all aan een corp zit anders had ik je zo willen hebben :O 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Heeft het als je verder bent, en level 2 missies kan gaan doen, nog veel nut om small turrets en light missiles enzo te hebben? Van wat ik begrepen heb zijn die beter tegen kleine schepen, maar zie je die nog veel, en als je ze ziet zijn ze dan uberhaupt een bedreiging.

• Florinsz
vanmiddag gepod in me brutix :|

terug naar me thorax...

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 08:07
Mijn corp heeft de rorqual BPO, momenteel in ME research

• Creesch

Creesch

bla bla!

WhiteViper schreef op woensdag 19 september 2007 @ 01:20:
vanmiddag gepod in me brutix :|

terug naar me thorax...
wat? wanneer hoe ? (en waar is de killmail op het killboard :P)

[ Voor 10% gewijzigd door Creesch op 19-09-2007 07:08 ]

• DingieM
furby-killer schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:58:
Heeft het als je verder bent, en level 2 missies kan gaan doen, nog veel nut om small turrets en light missiles enzo te hebben? Van wat ik begrepen heb zijn die beter tegen kleine schepen, maar zie je die nog veel, en als je ze ziet zijn ze dan uberhaupt een bedreiging.
Ik zit ook bijna op het punt level 2 missies te gaan uitproberen als ik mijn trial account door laat lopen.
Denk toch echt wel over te moeten stappen op medium turrets en missiles, echter gebruik ik geen missiles maar drones.
In absolute zin moet je je gunnery/missile skills blijven trainen want daar ligt de basis voor het opereren van turrets en missiles.

Voorts ligt het aan de tegenstand welke turrets en missiles je moet gebruiken om goede klappen uit te kunnen delen.

Als ik nu kijk naar medium level 1 missies doet mijn 150mm railgun 1 gemiddeld 30 damage en de zwaardere level 1 missies gaat het gemiddelde terug naar 20, dus kun je ongeveer nagaan wat level 2 missies voor je in petto brengen.

Om kleinere en snellere bedreigingen goed te kunnen weerstaan heb je turrets en missiles nodig die snel zijn in schieten en tracken, en daarnaast close range turrets voor close range combat tegen drones bijvoorbeeld.
Grotere langzamere tegenstanders moet je bestoken met grotere en langzamere turrets en missiles.

Taktiek wordt van grote waarde.

• Count
Dus ik lees dat jullie uit GoonSwarm gekickt zijn, al een nieuwe 0.0 locatie op het oog?

• Brainwaste
Volgens mij heeft Horizon Inc nooit in GoonSwarm gezeten maar in Dark Matter Coalition.

• Count
Brainwaste schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:46:
Volgens mij heeft Horizon Inc nooit in GoonSwarm gezeten maar in Dark Matter Coalition.
Ah ok, Horizon Inc != Horizons. :)

Verwijderd

8)7

• angl2k
DingieM schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:03:
[...]

Ik zit ook bijna op het punt level 2 missies te gaan uitproberen als ik mijn trial account door laat lopen.
Denk toch echt wel over te moeten stappen op medium turrets en missiles, echter gebruik ik geen missiles maar drones.
In absolute zin moet je je gunnery/missile skills blijven trainen want daar ligt de basis voor het opereren van turrets en missiles.

Voorts ligt het aan de tegenstand welke turrets en missiles je moet gebruiken om goede klappen uit te kunnen delen.

Als ik nu kijk naar medium level 1 missies doet mijn 150mm railgun 1 gemiddeld 30 damage en de zwaardere level 1 missies gaat het gemiddelde terug naar 20, dus kun je ongeveer nagaan wat level 2 missies voor je in petto brengen.

Om kleinere en snellere bedreigingen goed te kunnen weerstaan heb je turrets en missiles nodig die snel zijn in schieten en tracken, en daarnaast close range turrets voor close range combat tegen drones bijvoorbeeld.
Grotere langzamere tegenstanders moet je bestoken met grotere en langzamere turrets en missiles.

Taktiek wordt van grote waarde.
het is sowieso handig om small en medium turrets te trainen tot in ieder geval 4. voor de t2 large heb je deze namelijk nodig op level 5 :D

op eveinfo.com staat veel informatie over missies, wat voor damage type de rats doen, hoeveel kamers er zijn etc.

• DingieM
Blijven de small turrets bruikbaar op hogere missie levels, c.q. hebben die small turrets bepaalde eigenschappen die altijd toepasbaar zijn op kleinere en snellere tegenstanders?
Zijn die kleinere turrets ook te gebruiken in combinatie met automatic targetting etc.?
Ik kan ook sentry drones gebruiken om mijn schip te verdedigen maar dan kan ik ten hoogste maar 4 andere drones gebruiken. Sentry drones heb ik sowieso level 4 drone interfacing nodig en aangezien dat een rank 5 learning skill is gaat dat nog wel even duren...

Zijn er spelers die tenminste level 2 missies draaien die nog steeds gebruik maken van small turrets voor specifieke doelen?

Ga vanavond thuis maar eens kijken naar die info dat kan ik goed gebruiken, wist niet waar ik eerder aan begon missie omschrijvingen laten nogal wat verrassingen toe...

• angl2k
DingieM schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:04:
Blijven de small turrets bruikbaar op hogere missie levels, c.q. hebben die small turrets bepaalde eigenschappen die altijd toepasbaar zijn op kleinere en snellere tegenstanders?
Zijn die kleinere turrets ook te gebruiken in combinatie met automatic targetting etc.?
Ik kan ook sentry drones gebruiken om mijn schip te verdedigen maar dan kan ik ten hoogste maar 4 andere drones gebruiken. Sentry drones heb ik sowieso level 4 drone interfacing nodig en aangezien dat een rank 5 learning skill is gaat dat nog wel even duren...

Zijn er spelers die tenminste level 2 missies draaien die nog steeds gebruik maken van small turrets voor specifieke doelen?

Ga vanavond thuis maar eens kijken naar die info dat kan ik goed gebruiken, wist niet waar ik eerder aan begon missie omschrijvingen laten nogal wat verrassingen toe...
de grootte van je wapens hangt meestal af van je schip. bepaalde schepen hebben een bonus voor een bepaald type en grootte wapen. bijvoorbeeld een vexor heeft een bonus voor medium hybrid turrets (blasters, railguns). een kleiner wapen op zo'n schip heeft dan geen voordeel bij zo'n bonus.

ik doe voor missies altijd het type en grootte wapen wat de bonus krijgt en gebruik drones om de kleinere schepen te killen

dus bv. ik doe level 4 missies in een battleship met large hybrid turrets. daarmee kill ik battleship rats, battlecruisers en cruisers (met target painter). alles wat significant kleiner is dan mn eigen schip (destroyer, frigate) kill ik met light of medium drones.

mijn vuistregel:
frigate, destroyer: small turrets, rocket launcher, assault launcher, light drones
cruiser: medium turrets, heavy launcher, heavy assault launcher, medium drones
cruiser (target painted) battlecruiser, battleship: large turrets, cruise launchers, siege launcher, heavy drones

• Bloemkoolsaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Brainwaste schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:46:
Yup wij zijn lid van DMC. Nooit in GoonSwarm gezeten. De corp Horizons waar wij mee verward worden is ons bekend.. maar wij zijn absoluut een andere corp. ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Handel in characters (en andere digitale goederen) is niet toegestaan.