[PC][MMORPG] EVE-Online deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.772 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
IJzerlijm schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:44:
[...]

HAM's vliegen verder ! :D
Amarr schepen met missile bonuses ! :D
(heeft bijna 4m in missile skills)

Die Rorqual Capital ORE boot moet ik nog van zien wat het wordt. Juist waar ie het nuttigst is (highsec) mag het ding niet komen en in lowsec/0.0 blijft het riskant zelfs bij een goed verdedigde POS voor het geval iemand er een Mothership bovenop gooit. Zeker nu je je cyno buiten het schild moet openen ben je een tijdje kwetsbaar.
Deadend 0.0 system met cynojammer en scout in het naburige system is best veilig :)

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Count schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:17:
[...]

Deadend 0.0 system met cynojammer en scout in het naburige system is best veilig :)
helaas heeft niet iedereen dat en een mom is er niet eens voor nodig aangezien ie alleen maar drones aanboord heeft (iets van 300m3 ruimte oid) schiet dus totaal niet op.

ik denk dat deze dingen de carrier taken deels overnemen (glorified jump haulers) met als bonus dat ze een jc station hebben om snel mensen naar het schip/pos te krijgen en de ore compression gaat echt wel binne het pos schild gebeuren (neem aan dat ie in de pos ook in industrial mode kan gaan ?)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Brainwaste schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:58:
3 minuten....valt nog best mee vind ik. Ik heb een tijdje terug 20 minuten zitten wachten om van system 1 naar system 2 te jumpen....
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

angel00008 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:30:
de ore compression gaat echt wel binne het pos schild gebeuren (neem aan dat ie in de pos ook in industrial mode kan gaan ?)
Maar dan kan je de cans weer niet tractoren en moet iedereen z'n ruwe ore vlak bij je neer gooien. Maar omdat die "siege mode" de Rorqual rechtop kantelt is het wellicht we te doen voor de haulers om op 0 naar 'm toe te warpen en niet alle kanten op te stuiteren.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
IJzerlijm schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:24:
[...]

Maar dan kan je de cans weer niet tractoren en moet iedereen z'n ruwe ore vlak bij je neer gooien. Maar omdat die "siege mode" de Rorqual rechtop kantelt is het wellicht we te doen voor de haulers om op 0 naar 'm toe te warpen en niet alle kanten op te stuiteren.
denk dat dat niet zo'n probleem is kwa ore etc haulen gaat het gewoon net zoals vroeger (hulks om een cannetje hauler die heen en weer pendelt naar de pos.

verschil is dat in de pos de ore word gecompressed om later weer te vervoeren naar een station om daar te refinen.

ik zie de 200km tractor beam niet echt als voordeel ik bedoel 200km ben je zo met een vagabond en dan kan de rest van de group doodleuk naar de vagabond warpen de 20 drones van de roq afmaken en de roq zelf ook neerhalen (zelfs met support fleet zou de roq snel down moeten gaan gezien zn specs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
angel00008 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:12:
[...]

denk dat dat niet zo'n probleem is kwa ore etc haulen gaat het gewoon net zoals vroeger (hulks om een cannetje hauler die heen en weer pendelt naar de pos.

verschil is dat in de pos de ore word gecompressed om later weer te vervoeren naar een station om daar te refinen.

ik zie de 200km tractor beam niet echt als voordeel ik bedoel 200km ben je zo met een vagabond en dan kan de rest van de group doodleuk naar de vagabond warpen de 20 drones van de roq afmaken en de roq zelf ook neerhalen (zelfs met support fleet zou de roq snel down moeten gaan gezien zn specs..
Logistic Ships, nuff said :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf ..

Ik speel nog niet zo heel lang Eve ..

Heb ik gister een Amarr mannetje aangemaakt en wat uurtjes meegespeeld .. skills getraind etc.. heb het 2e schip gekregen en wapens opgezet etc 200.000 isk bij mekaar geraapt .. nou dit was dus bij een vriend van mij op mijn eigen laptop.

Daarna log ik dus uit in een starbase. Ga naar huis en 45 min later log ik in op mijn eigen pc op hetzelfde Char.. sta ik in het noob schip bij de tutorial area zonder wapens of mining laser.. met mijn geld en mijn skills nog wel hetzelfde.. maar mijn schip en lokatie waar ik had uitgelogd zijn dus weg ..

zelfs zon CCP mederwerker kon me niet helpen en negeerde me maar... heb nu een petitiion aangemaakt en dan zie ik vanavond wel of ze me kunnen helpen.. maar iemand hier bekend mee ? want zou beetje kut zijn als ik alles nu kwijt was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Dat is best wel vreemd :|

Miss door de patch maar dan nog... Mag niet echt zegmaar

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Als je je assets bekijkt, heb je dan wel je nieuwe schip en zo nog? Zo ja vlieg je daar toch gewoon heen en maak je je nieuwe scheepje active? Problem solved. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:20:
Als je je assets bekijkt, heb je dan wel je nieuwe schip en zo nog? Zo ja vlieg je daar toch gewoon heen en maak je je nieuwe scheepje active? Problem solved. ;)
dat kan ik atm niet zien en heb er gister niet aan gedacht .. ( zit op stage nu )

Maar inderdaad dat zou wel kunnen maar stel zoiets gebeurd als je mega ver weg zit in 0.0 gebied ofzo en weenie hoeveel jumps moet doen ... word ik niet vrolijk van ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Je hebt gisteren een paart uurtjes gespeeld en denkt nu al aan naar 0.0 gaan.....uitermate interessant....

Ik weet niet precies wat je daar van plan bent maar ik denk het je meer gaat kosten dan opleveren.
0.0 is voor de beginnende Eve speler niet echt "the place to be" om eerlijk te zijn.
Je moet je allereerst goed kunnen verdedigen tegen iedereen die daar de pirate uithangt en daarnaast moet je wel aardig resources tot je beschikking hebben omdat je anders snel zonder ship komt te zitten ben ik bang.
Het mooiste voor een beginnende Eve-er is lekker in empire missions gaan doen ( niet teveel minen want dat is echt dodelijk saai en levert lang niet zoveel op als missions)

Als je een momentje uitleg nodig hebt dan kan je me best wel even een ingame mail sturen.
Nickname is hetzelfde als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Mss dat je vriend daarna nog ingelogd heeft op jou account en ermee heeft zitten kloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Brainwaste schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:34:
Je hebt gisteren een paart uurtjes gespeeld en denkt nu al aan naar 0.0 gaan.....uitermate interessant....

Ik weet niet precies wat je daar van plan bent maar ik denk het je meer gaat kosten dan opleveren.
0.0 is voor de beginnende Eve speler niet echt "the place to be" om eerlijk te zijn.
Het ligt er puur aan of de corp/alliance waar je in zit newbie friendly is. Ik zat in de 1e week dat ik speelde in 0.0 mee te PvPen in een tackling frigate en dat vond ik een heel stuk leuker dan missions :)

Als Empire je dus niet bevalt zoek dan een leuk 0.0 corp die newbies accepteerd. Je kan vast wel wat recruitment info vinden op de eve-online.com fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Ja, daar heb je inderdaad wel gelijk in Count. Je alliance of corp moet in ieder geval wel redelijk mee helpen aan het verkrijgen van nieuwe schepen denk ik.

All in all, het staat je helemaal vrij om te doen wat je wil in Eve. En dat is ook het mooie van het hele spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm ja leuk brainwaste alleen ik denk dat je over het woordje "stel" heen leest ;) dus als dat probleem voorkomt als je daar al weken bent enzo ... dus niet in mijn geval...

en dat vriend ouwehoer probleem weet ik zeker van niet ;) was op mijn eigen laptop en mijn vrienden doen zoiets niet .. en zo wel : ze weten mijn wachtwoord niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
angel00008 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 01:44:
[...]

dat word een aardige verandering voor jou denk ik :O

suc 6 en zoals je miss nogg niet weet de war is over dus drop me morgen ff een convotje ;)(ben on-line maar slaap lol geen zin ommn main af te sluiten atm)
Hey kerel, ben wat druk geweest met RL dingen en wat minder met Eve. Heb je even een berichtje gestuurd over het joinen (ook eventueel van die vriend van me), beter laat dan nooit he? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
-CKY2K- schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:05:
[...]

Hey kerel, ben wat druk geweest met RL dingen en wat minder met Eve. Heb je even een berichtje gestuurd over het joinen (ook eventueel van die vriend van me), beter laat dan nooit he? ;-)
geen probleem joh je had me alleen net op het moment dat ik ging eten heb je al een mail terug gestuurd spreek je hopelijk vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:56

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben over een paar uur eindelijk goed genoeg om in een raven te kunnen vliegen (skillwise :P )
Heb het geld gelukkig bij elkaar, zodat ik lekker kan gaan ratten in 0.0 :D :D :D
Deed dat tot nu toe in een drake, maar de beste rats waren niet te doen, die tankten te goed.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Hoogie2004 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:58:
Ik ben over een paar uur eindelijk goed genoeg om in een raven te kunnen vliegen (skillwise :P )
Heb het geld gelukkig bij elkaar, zodat ik lekker kan gaan ratten in 0.0 :D :D :D
Deed dat tot nu toe in een drake, maar de beste rats waren niet te doen, die tankten te goed.
Tof :) hoeveel SP heb je in totaal, als ik dat mag vragen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
I feel your pain! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

blix schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:00:
[...]

Tof :) hoeveel SP heb je in totaal, als ik dat mag vragen :+.
Ongeveer 4 mil :P verdeeld over een hele hoop skills die ik toch niet gebruik
met skillwise bedoelde ik dat ik em kan vliegen, fatsoenlijk fitten is een ander verhaal.
Et word vooral unnamed T1 stuff denk ik, met als noodoplossing misschien een rig als dat nodig blijkt. Als ik de rats maar aan kan dan verdien ik hem redelijk snel terug in 0.0

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Gebruik je het juiste damage type torpedo (Bane tegen Angels, Inferno tegen Serpentis enz.) ? In een Raven zou het probleem eerder jouw eigen tank moeten zijn dan dat de niet door de NPC's heen komt.

• -TheNose-
IJzerlijm schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:06:
[...]

Gebruik je het juiste damage type torpedo (Bane tegen Angels, Inferno tegen Serpentis enz.) ? In een Raven zou het probleem eerder jouw eigen tank moeten zijn dan dat de niet door de NPC's heen komt.
Hij verteld toch dat hij met zijn Drake er niet doorheen kwam? :?

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

-CKY2K- schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:50:
[...]

Hij verteld toch dat hij met zijn Drake er niet doorheen kwam? :?
O ja, beter lezen.Drakes zijn inderdaad nogal gebrekkig tegen taaie rats hoewel ik iemand een Blood Raider Officer erin heb zien opblazen.

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Wat als je nou genoeg dmg mods op een Drake zet en wat minder hard tanked?
Heb er alleen nog maar eens mee op de test gevlogen, maar moet wel te doen zijn geloof ik?

Zelf heb ik een hele lange tijd ferox gevlogen en ratte daar in tot rat van ongeveer 1.1mill ofzo.. Daarboven ging niet, maar met de chille rof dmg van de Drake moet dat toch makkelijk gaan als je genoeg dmg mods hebt?

Check mijn knowledge base!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

AproK schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:15:
Wat als je nou genoeg dmg mods op een Drake zet en wat minder hard tanked?
Heb er alleen nog maar eens mee op de test gevlogen, maar moet wel te doen zijn geloof ik?

Zelf heb ik een hele lange tijd ferox gevlogen en ratte daar in tot rat van ongeveer 1.1mill ofzo.. Daarboven ging niet, maar met de chille rof dmg van de Drake moet dat toch makkelijk gaan als je genoeg dmg mods hebt?
nja, met 3x BCU lukte het iig niet, rats tot 1.1 mil ongeveer wel nog. daarna was er niet aan te beginnen (drones zijn useless voor mij op 65 km afstand)

• AjDuLion
Hoogie2004 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:03:
[...]

nja, met 3x BCU lukte het iig niet, rats tot 1.1 mil ongeveer wel nog. daarna was er niet aan te beginnen (drones zijn useless voor mij op 65 km afstand)
BCU II + Electronic warfare drone op level 3/4 brengt je drone range icm met een drone aug op 71 km :)

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
hey hallo daar was ik ook weer eens. Ik ben vandaag terug gekomen uit vakantie in barca dus heb maar een leuke skill aangezet om te trainen tijdens die week (Medium Pulse Laser spec 5 o.O). Ik vroeg me alleen af wat ik het beste kan doen op et moment. Ik heb 4 maanden (oid) zitten retrainen naar amarr maar altijd in caldari missile boats zitten PvE-en voor geld. Ik heb dus geen ervaring met amarr en PvE en vroeg me af of ik met een Harbinger met tech 0 spullen ook lvl 3 missies kan doen met een caldari agent (voornamelijk guristas en merc rats zover ik me kan herinerren). Daarnaast vroeg ik me af of ik met een harbinger ook in 0.0 kan ratten.

Mijn inEve profiel: Pr0qz0r

En heeft er ook iemand tips voor welke stappen ik het beste kan nemen wat betreft de skills die ik zou moeten trainen? Op het moment ben ik bijna bankrupt met een harbinger en drake(met tech2) in mn homestations zitten. Dus mijn mogelijkheden watbetreft ratten zijn wat beperkt. Daarnaast zit ik in een newbie corp omdat mn vorige corp er mee op is gehouden. Dus ook geen 0.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 13-09 20:04
Proc :) Jij dus ook nogsteeds hier, ik ben ook maar weer eens begonnen met EvE :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
haha proq man! jij leeft ook nog :+ hoorde dat NCM alweer dood was :P

ik neem aan dat je weet dat je met lasers alleen em/thermal damage kan doen.. dus sommige missies zullen zoiezo zwaar kut gaan :x zou voor lvl 3s lekker blijven in je drake, goed gefit zou et een eitje moeten zijn :P
0.0 heb ik nog geen idee over ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:52
Hoogie2004 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:03:
[...]

En meer damage mods heeft geen zin gezien de stacking penalty. Maar vaak als je lang genoeg blijft knallen kom je toch door hun tank heen ook al zouden ze het eigenlijk moeten kunnen blijven tanken. Geen flauw idee waarom dat is, maar daardoor kun je wel met veel geduld ook grotere rats aan (niet echt rendabel trouwens :P )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

redwing schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:09:
[...]

En meer damage mods heeft geen zin gezien de stacking penalty. Maar vaak als je lang genoeg blijft knallen kom je toch door hun tank heen ook al zouden ze het eigenlijk moeten kunnen blijven tanken. Geen flauw idee waarom dat is, maar daardoor kun je wel met veel geduld ook grotere rats aan (niet echt rendabel trouwens :P )
Dat ligt waarschijnlijk aan hun cap, dat die leeg is. Maar in de tijd dat ik moet reloaden reppen zij hun hele armor. Nja, als ik de betalingsperikelen voor mijn account heb opgelost (die ik voor de 3e keer heb nu) dan koop ik een raven met torps en dan kan ik alles aan :P
*(zeker als ik op range blijf, dan kunnen de sansha rats met hun lasers mij niet raken, en ik torp ze dood :P ) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Elke NPC heeft een kans van X procent elke Y seconden Z shield of armor te repareren. Als je een nos op die NPC zet neemt die kans af, zelfs als je geen cap meer uit de nos krijgt.

Dit zegt de EVE database dump van een Heavy Nosferatu II:

entityShieldBoostDelayChanceSmallMultiplier 0.647059
entityShieldBoostDelayChanceMediumMultiplier 0.9
entityShieldBoostDelayChanceLargeMultiplier 0.975
entityArmorRepairDelayChanceSmallMultiplier 0.647059
entityArmorRepairDelayChanceMediumMultiplier 0.9
entityArmorRepairDelayChanceLargeMultiplier 0.975

Wat precies de relatie is tussen de cycle tijd van de nos en de tijd waarin een NPC repareert is wat lastiger uit te vissen. Dit kan allemaal trouwens best wel veranderd zijn aangezien ze in de nieuwste patch flink aan de nos hebben gesleuteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Hoogie2004 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:28:
[...]

Dat ligt waarschijnlijk aan hun cap, dat die leeg is. Maar in de tijd dat ik moet reloaden reppen zij hun hele armor. Nja, als ik de betalingsperikelen voor mijn account heb opgelost (die ik voor de 3e keer heb nu) dan koop ik een raven met torps en dan kan ik alles aan :P
Klinkt logisch :P Zelf nooit uitgezocht omdat ik toch normaal gesproken mijn Raven/Navy Raven pak om te gaan ratten :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
3CLipZ schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:43:
haha proq man! jij leeft ook nog :+ hoorde dat NCM alweer dood was :P

ik neem aan dat je weet dat je met lasers alleen em/thermal damage kan doen.. dus sommige missies zullen zoiezo zwaar kut gaan :x zou voor lvl 3s lekker blijven in je drake, goed gefit zou et een eitje moeten zijn :P
0.0 heb ik nog geen idee over ;)
wie is dit!? :P

Ja ik weet dat lasers alleen em/thermal doen, maar vind et zo zonde van de sp's om in een drake te gaan vliegen met 250k sp in missiles terwijl ik 3,5 mil heb ik gunnery :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Ik heb destijds altijd lvl3 missies gedaan in m'n prophecy, dus met een harbinger moet het zeker te doen zijn.

Voor mensen die het nog niet weten: Het 4e Alliance toernooi is begonnen. Op http://www.eve-online.tv/ kun je een stream vinden die alle gevechten uitzend. Het toernooi loopt dit weekend en het volgende.

Schema:
http://myeve.eve-online.c...chedByDaysFinalReally.GIF

[ Voor 64% gewijzigd door archetta op 31-08-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Zow dat was dag 1 van de tournament.. helaas verloren maar dat mag de pret niet drukken :) Sowieso nog 3 battles te gaan in deze poule.

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
In welke alliance zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Nebula Rasa. Zojuist gewonnen \o/
M'n EVE alt is Madoka Mido

[ Voor 29% gewijzigd door Major Carnage op 01-09-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Leuke matches, de meeste zijn erg leuk om te kijken. En... Caldari Missilespawn ftw :D

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

lol zeker onze dronespam niet gezien?
4x arbitrator en 4x vexor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
zo dat was voor mij een onaangename wake up call..

word wakker login zie dat onze pos in reinforce mode zit :O

vervolgens staat er dit in de mail...

The fleet consisted of 3 dreads, 2 carriers, a mothership, 2-4 cruisers and 9-12 battleships.

yikes !

ah well wapens reppen en meer toevoegen en hopen dat als we uit reinforce komen dat ze niet op komen dagen...

sigh.. mom in 0,1 is niet cool...
Major Carnage schreef op zondag 02 september 2007 @ 00:54:
dude dat was zoo gaaf om te zien echt droneswarm inplaats van goonswarm ! _/-\o_ respect

daarna nog wel wat meer drone spam gezien maar die hadden het toch een stuk moeilijker.

[ Voor 30% gewijzigd door AjDuLion op 02-09-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Major Carnage schreef op zondag 02 september 2007 @ 00:54:
Ik heb ook maar eventjes gekeken.
Sicke shit man. Zoveel drones valt gewoon niet tegenop te reppen :D

En dan vooral steeds de "swarm" geintjes van die commentatoren tussendoor. "AAAH BEE'S"

*baalt weer enorm dat hij de laatste tijd zo weinig speeltijd heeft*

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
MazeMouse schreef op maandag 03 september 2007 @ 07:55:
[...]

Ik heb ook maar eventjes gekeken.
Sicke shit man. Zoveel drones valt gewoon niet tegenop te reppen :D

En dan vooral steeds de "swarm" geintjes van die commentatoren tussendoor. "AAAH BEE'S"

*baalt weer enorm dat hij de laatste tijd zo weinig speeltijd heeft*
* AjDuLion stompt maze :P wanneer kom je nou weer terugman mis je :9

ach ik zit nu op een 40 urige baan fulltime kan wel veel maar even doe ik voorlopig maar even niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
angel00008 schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:38:
zo dat was voor mij een onaangename wake up call..

word wakker login zie dat onze pos in reinforce mode zit :O

vervolgens staat er dit in de mail...

The fleet consisted of 3 dreads, 2 carriers, a mothership, 2-4 cruisers and 9-12 battleships.

yikes !

ah well wapens reppen en meer toevoegen en hopen dat als we uit reinforce komen dat ze niet op komen dagen...

sigh.. mom in 0,1 is niet cool...
Er op rekenen dat ze niet komen opdagen is niet een fantastische strategie :)

Tip: een groepje smartbombing BS werkt erg goed tegen fighter swarms die een gun aanvallen. Zorg dat het ze geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Haha carnage... NRASA? geniale matches :D

zit nu zelf in IVY League :D (Eve Uni) en he hebben ook een match gewonnen ghehe <3

en pr0q, ik was Supreme Machinae :P speel tegenwoordig onder de naam Captain Bringdown

ff wat sidenotes over eve-uni.... :P
geniale corp hehe tis net goonswarm alleen dan WEL vriendelijk en goed georganiseerd :P
gister met een paar frigjes een inty geraped met 150+m aan faction mods xD

eergister tripje naar 0.0 gedaan en met 50 frigates een geddon, een pilgrim en een abaddon neergehaald >:) http://killboard.eve-ivy.com/?a=kill_detail&kll_id=1868 fear the blob! XD

[ Voor 46% gewijzigd door Eeruku op 03-09-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

LOL :D

Rasa is meer op wat 'realistischere' fleet ops, al is droneswarm op z'n tijd wel leuk :)

Gisteren een battle gehad tegen ISS. Het ging een stuk lastiger maar uiteindelijk gewonnen op punten. Volledige shutdown op onze damage dealers dmv dampening van de tegenpartij, dus niet zo veel kunnen doen helaas. Ging op een gegeven moment bijna verkeerd omdat de myrmidon buiten repair range ging, maar we waren er gelukkig net op tijd bij...

Gaat nog spannend worden wie in onze poule doorgaat, we staan nu 42 punten voor op de nummer 3, maar zij hebben pas 2 battles gespeeld en wij 3.

Nu even een weekje rust voor planning/testing etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Major Carnage schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:13:
LOL :D

Rasa is meer op wat 'realistischere' fleet ops, al is droneswarm op z'n tijd wel leuk :)

Gisteren een battle gehad tegen ISS. Het ging een stuk lastiger maar uiteindelijk gewonnen op punten. Volledige shutdown op onze damage dealers dmv dampening van de tegenpartij, dus niet zo veel kunnen doen helaas. Ging op een gegeven moment bijna verkeerd omdat de myrmidon buiten repair range ging, maar we waren er gelukkig net op tijd bij...

Gaat nog spannend worden wie in onze poule doorgaat, we staan nu 42 punten voor op de nummer 3, maar zij hebben pas 2 battles gespeeld en wij 3.

Nu even een weekje rust voor planning/testing etc :)
Ah dat waren jullie met die arbitrators!~ :D

GROOOOOOTE fan van haha, kzat voor jullie te juichen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

angel00008 schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:35:
[...]

* MazeMouse stompt maze :P wanneer kom je nou weer terugman mis je :9

ach ik zit nu op een 40 urige baan fulltime kan wel veel maar even doe ik voorlopig maar even niet :+
Als het een beetje mee zit kan ik volgende week wel wat tijd vinden om met Avera mezelf even helemaal te pletter te minen aan DG. (ik leen dan wel een corp mack aangezien Avera inmiddels al skills voor een Hulk heeft :))

En dan eerst maar eens sparen voor 1 hulk zodat ik met die hulk mezelf helemaal de ziekte kan minen voor 2 time-cards :P)

[ Voor 10% gewijzigd door MazeMouse op 04-09-2007 13:19 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
MazeMouse schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:19:
[...]

Als het een beetje mee zit kan ik volgende week wel wat tijd vinden om met Avera mezelf even helemaal te pletter te minen aan DG. (ik leen dan wel een corp mack aangezien Avera inmiddels al skills voor een Hulk heeft :))

En dan eerst maar eens sparen voor 1 hulk zodat ik met die hulk mezelf helemaal de ziekte kan minen voor 2 time-cards :P)
Pfff ik moet eerst nog anderhalve maand trainen voordat ik uberhaupt een Hulk kan vliegen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
MazeMouse schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:19:
[...]

ik zou toch ff de corp mail gaan leze maze :P er zijn wat ''issues'' (niet met de corp zelf maar iets met Ground Zero en consoorten (mompelt over een starbase die woensdag ùit reinforce mode komt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Pff, zit hier nu in een saaie eve tijd x_x MD-K heeft net de war tegen IVY ge-extend. Zitten al een week onder lockdown, ziet er naar uit dat het nog een week zal worden (sporadische pvp-ops niet meegeteld :P) maja, wat doe je tegen een pvp corp met 65 members met een gemiddelde birth-date van 2004~2005 :'(

Snap nog steeds niet wat een sterke pvp corp moet met een war tegen ons.. een newbie training corp ffs >.<

Als er hier nog pvp corps/alliances zijn die zich vervelen in empire... ik zou zeggen help us out! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

angel00008 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:29:
[...]

ik zou toch ff de corp mail gaan leze maze :P er zijn wat ''issues'' (niet met de corp zelf maar iets met Ground Zero en consoorten (mompelt over een starbase die woensdag ùit reinforce mode komt :P)
Kheb het gezien. Ik skip morgenvroeg vlak voor downtime wel FF in mijn jumpclone om te helpen. ;)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40
Ik kan morgen beginnen met het trainen van Mining Barge, echter heb ik geen geld om zelfs de goedkoopste aan te schaffen en in m'n frigate minen is retesaai en sloom.

Zou iemand me 2 miljoen ISK willen lenen? Ik betaal binnen twee weken het dubbele terug (misschien zelfs al binnen een week).

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik zou graag de fitting pagina's van wiki Goonfleet raadplegen, maar daar moet je een account voor aanmaken. Dit lukt niet. Iemand tips? http://wiki.goonfleet.com/index.php?title=Main_Page

Als je op create account klikt, krijg je enkel loginscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
NitroX infinity schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:05:
Ik kan morgen beginnen met het trainen van Mining Barge, echter heb ik geen geld om zelfs de goedkoopste aan te schaffen en in m'n frigate minen is retesaai en sloom.

Zou iemand me 2 miljoen ISK willen lenen? Ik betaal binnen twee weken het dubbele terug (misschien zelfs al binnen een week).
Ga enkele missies doen, fit een salvager en een tractor beam en je hebt zo je geld bij elkaar. Zelf bij lvl 1 missies kan je kostbare onderdelen salvagen en op de markt verkopen voor meer dan 100k isk per item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Missies gaat niet lukken, ik heb zelfs moeite met lvl 1 missies met dit character (Gallente industrialist).
M'n turrets schieten niet zo vaak raak :/

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
NitroX infinity schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:12:
Missies gaat niet lukken, ik heb zelfs moeite met lvl 1 missies met dit character (Gallente industrialist).
dit probleem heb ik ook gehad, mijn oplossing caldari mission skill tree, ik heb gewoon wat training tijd in caldari skill's gestoken en ben langzaam in een raven gestapt, je heb voor missiles minder skill's nodig om wat te raken maar meer om hard te raken. het is maar een tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
M'n vorige karakter was Caldari, dus missiles ken ik ;)
Ik wil me met dit karakter echter volledig concentreren op industrie, en dan voornamelijk mijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Of pak je hauler en koop npc spul laag in, verplaats het en verkoop hoog.. klein beginnen, kapitaal opbouwen en groter eindigen. Beetje run haal je zo 500k winst op :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Ik heb geen hauler, ik ben meteen voor mining barge gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Hurtebise schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:06:
Ik zou graag de fitting pagina's van wiki Goonfleet raadplegen, maar daar moet je een account voor aanmaken. Dit lukt niet. Iemand tips? http://wiki.goonfleet.com/index.php?title=Main_Page

Die zijn ook voor goonfleet only. Beetje makkelijk als al je vijanden je fittings kunnen lezen en zo de perfecte counters er tegen inzetten :)
NitroX infinity schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:29:
Ik heb geen hauler, ik ben meteen voor mining barge gegaan.
Die kan je ook wel gebruiken als hauler, zit nog een aardige cargo space in.
Als je iets niet kan met een char, gewoon de betreffende skills trainen. Ik kan me voorstellen dat je alleen wil minen/industrie/whatever, maar je ontkomt in de meeste gevallen niet aan wat combat training. Net als iemand die aan combat doet ook wel eens een keer wat moet haulen, of even wat mined om zo de laatste beetjes tritanium bijeen te sprokkelen voor een schip.

In ander nieuws..
We zijn door naar ronde 2.. Mercenary Coalition is uit het toernooi gestapt, en Hedonistic Imperative is gedisqualificeerd vanwege hun grappen in de laatste match. Ben aan de ene kant wel blij dat we erdoor zijn, maar ja alle spanning voor de laatste match (die we nu default winnen) is ook meteen weg. Het had nog alle kanten uit gekund.

Ah well,
* Major Carnage maakt zich op voor een lange zondag toernooi matches :)

[ Voor 58% gewijzigd door Major Carnage op 05-09-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Hurtebise schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:06:

Alles behalve een paar paginas is members only. Als je wel een member van Goonfleet bent hoor je in te kunnen loggen met je forum/TS account.

edit:
Major Carnage schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:30:
Die zijn ook voor goonfleet only. Beetje makkelijk als al je vijanden je fittings kunnen lezen en zo de perfecte counters er tegen inzetten :)
Ach, we hebben al genoeg spies dus ik denk dat het weinig uit zou maken, persoonlijk :)

Er was volgens mij ook wel een openbare (niet Goonfleet) wiki voor Eve, vast wel te vinden met google.

[ Voor 31% gewijzigd door Count op 05-09-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De GF wiki heeft een hoop fittings maar de meeste ervan liggen erg voor de hand. Nu er tools zoals EFT zijn is het helemaal makkelijk om je setup te optimaliseren, daarvoor was het wel handig als iemand anders voor je had uitgezocht welke combinatie van passieve/actieve hardeners en een damage control nou de beste was.

EFT kan je hier vinden: http://myeve.eve-online.c...ic&threadID=548883&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Train dan drones. Zeker makkelijk als je met je mining barge bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EFT is zeker leuk. Maar als het is meer een guideline voor wat je ongeveer kan fitten.
Want hoe het in de praktijk uitpakt hangt ook van je speelstijl af en nog meer van je tegenstanders.
Wat ik mis is trouwens faction gear in EFT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:28:
EFT is zeker leuk. Maar als het is meer een guideline voor wat je ongeveer kan fitten.
Want hoe het in de praktijk uitpakt hangt ook van je speelstijl af en nog meer van je tegenstanders.
Wat ik mis is trouwens faction gear in EFT.
Zit er volgens mij wel in, je moet daarvoor het kleine 'faction' buttontje indrukken onder de module lijst. En ik denk dat het verder vrij accuraat is, wat je van QuickFit niet kan zeggen. De cap/shield recharge stats moet je natuurlijk wel met een korreltje zout nemen; het is vrij moeilijk om op je optimale recharge te hoveren enzo. Maar het is wel een goede indicatie en allemaal een stuk duidelijker dan QF.

Hulde dus aan EFT :)

Wat bedoelde je precies met 'hangt van je speelstijl af' trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelstijl?
Wat is je favoriete optimal. Wat voor ammo gebruik je. Gebruik je liever tracking enhancer dan dmg mods en dat soort geneuzel.

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Speelstijl is niet alleen wat je zelf fijner vind maar ook wat voor een schip het meest effectief is.
Ik zie mensen een Drake niet Armor Tanken met Rocketlaunchers erop bijvoorbeeld :P

sudo apt-get rekt

• AjDuLion
MazeMouse schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:11:
Speelstijl is niet alleen wat je zelf fijner vind maar ook wat voor een schip het meest effectief is.
Ik zie mensen een Drake niet Armor Tanken met Rocketlaunchers erop bijvoorbeeld :P
hey ! raven armor tanken kan ook >:)

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

angel00008 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:42:
[...]

hey ! raven armor tanken kan ook >:)
Sterker nog, ik doe dat ATM, werkt tien keer beter als me shield tank :P *en nog steeds zuig ik in tanks bouwen

[ Voor 7% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-09-2007 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Hoogie2004 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:19:
[...]

Sterker nog, ik doe dat ATM, werkt tien keer beter als me shield tank :P *en nog steeds zuig ik in tanks bouwen
Vooral voor PvP werkt dat goed omdat je dan je midslots vrij houdt voor nuttige dingen (webber/scrambler/ECM) . Mijn PVE Raven heeft iig een shield tank (officer shield tank is beter als welke armour tank dan ook op een Raven). Mijn PVP Raven heeft dus een armortank omdat je met een goedkope fitting een betere armortank kunt bouwen en daarnaast dus je midslots nog over hebt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trogdor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-04 10:17
Een van de problemen van eve vind ik dat er zo ontzettend veel spelers en corpsen zijn.
Als beginnend speler heb je zo echt geen flauw idee op welke van de invites je moet ingaan.
Na 2 maanden nu lvl3 en afentoe een lvl4 mission aan het doen, maar dat gaat ook vervelen.
Suggesties?

(caldari, railgun fanaat, alleen geintereseerd in schieten eigenlijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

trogdor schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:50:
Een van de problemen van eve vind ik dat er zo ontzettend veel spelers en corpsen zijn.
Als beginnend speler heb je zo echt geen flauw idee op welke van de invites je moet ingaan.
Na 2 maanden nu lvl3 en afentoe een lvl4 mission aan het doen, maar dat gaat ook vervelen.
Suggesties?

http://www.enrave.com/forum/index.php?showtopic=84

[ Voor 3% gewijzigd door Rudios op 07-09-2007 15:15 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madhapee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-03-2021
Speel eve al 3 en half jaar :) heb 45M sp en een alt met zo'n 22M sp.

Erg leuk als je met een groep die-hard pvp-ers optrekt. Momenteel zitten we in een pvp-corp DR in het noorden van Eve maar ik heb de meeste regios wel eens gezien.

Mijn suggestie: ga zo gauw mogelijk naar 0.0 naar een corp die daar sterk is. Daar leren ze je de rest wel. :)

Ingame: madhapee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemkoolsaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
trogdor schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:50:
Suggesties?

Horizon Inc zoekt altijd nieuwe leden. Mail of convo Bloemkoolsaus, of kom langs in onze public channel ingame: Horizon Inc. (Let op de punt aan het eind).
http://www.horizon-inc.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren begonnen met EVE nadat ik gisteren las over de nieuwe engine die zou komen. Nu vraag ik me af waarom ik niet eerder ben begonnen :D. Ben een miner begonnen omdat ik dat in alle voorgaande mmo's altijd het leukste vond (het verzamelen van resources en op een vredige manier aan je geld komen).

Ik vroeg me eigenlijk af of hier inderdaad een beginners corp is. Ik ben een complete newb, maar het leek me wel leuk om met een paar tweakers in een corp te zitten aangezien 3ClipZ al zei dat hij in een training corp zat.

In ieder geval een super gaaf spel. Als de nieuwe engine er is zal ik helemaal tevreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:30:
Ik ben gisteren begonnen met EVE nadat ik gisteren las over de nieuwe engine die zou komen. Nu vraag ik me af waarom ik niet eerder ben begonnen :D. Ben een miner begonnen omdat ik dat in alle voorgaande mmo's altijd het leukste vond (het verzamelen van resources en op een vredige manier aan je geld komen).

Ik vroeg me eigenlijk af of hier inderdaad een beginners corp is. Ik ben een complete newb, maar het leek me wel leuk om met een paar tweakers in een corp te zitten aangezien 3ClipZ al zei dat hij in een training corp zat.

In ieder geval een super gaaf spel. Als de nieuwe engine er is zal ik helemaal tevreden zijn.
yep leap corp opt moment heel wat recruits en ook veel nederlanders op het moment.

geef me een ingame mail/convo en we zien wel wat er gebeurd :)

name : splintercellxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Leap is inderdaad hard aan het groeien :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
En overweeg ook zeker om een paar weekjes/maandjes in Eve University te zitten en paar classes te volgen :) Leuke praktijkgerichte lessen, vriendlijke mensen, goed om ff te kijken hoe groot eve wel niet is hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

De laatste 15 matches van het pvp toernooi gaan zodirect beginnen.. heb er alweer zin in, om 18.20 moeten we op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Good luck. Ik kijk vanavond denk ik nog wel even de finale :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Die match snapte ik niet, waarom zat nrasa de hele tijd te kloten met sentries ipv een paar waves combat drones eropuit te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ach, BoB is er iig uit :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Dat was een toffe fight idd, 50 ECM drones op de gaurdian en dan met 50 blasters 1 voor 1 alles mollen. Was leuk om te zien :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lag onder het buro van het lachen. BoB gepwnd door 10 T1 cruisers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
men hebben ze die film nou all es op eve tv gezet van bob ofniet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Laatst online: 01-09 10:15

3style

...

Heb eve na een jaar ook weer opgepakt. Zit in een leuke corp, bezig met het opzetten van een pos.
Gisteren lekker gemined in low security. Zit er weer helemaal in :P
Zoek wel een corp met enige europeanen, anders maak je veel diepe nachtelijke uurtjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
MazeMouse schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 21:21:
Leap is inderdaad hard aan het groeien :)
LEAP ftw! :P
Denk dat we wel goed de interne structuur in de gaten moeten houden en nu het rond de POS rustig is wat meer dingen organiseren (mining ops)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik wil vanavond eens lekker stevig gaan Ice-Minen dus als je zin hebt ;)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
MazeMouse schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:49:
Ik wil vanavond eens lekker stevig gaan Ice-Minen dus als je zin hebt ;)
Zin wel, maar moet werken tot laat...13 uurige werkdagen FTL! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik ga niet ice-minen.... ik ga serieus her-overwegen of ik mijn subscription wel moet heractiveren...

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 16:15
Pff, database gecrasht... zul je net zien dat dit gebeurd als je eindelijk een faction spawn( True Sansha Lord) hebt. :'(

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
tudeLati schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:45:
Pff, database gecrasht... zul je net zien dat dit gebeurd als je eindelijk een faction spawn( True Sansha Lord) hebt. :'(
Hmmm dus het was jouw schuld dat de database crashte? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2024
tudeLati schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:45:
idd rot crash, ik had net al mijn circuits van 4 maanden salvagen geeject in een jetcan toen de server crashte 8)7 .. ik zweette toch wel even peentjes

gelukkig was de can er nog toen server weer up was.. voortaan zet ik mijn loot eerst even in de pos hangar eer ik het haul :+

[ Voor 8% gewijzigd door angl2k op 11-09-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-11-2024
heb me ff een trial account genomen voor eve na 2 jaar wow.
lekkere verademing (geen kleuters meer :+ )
misschien een noob vraag, maar welk schip is goed als opvolger voor de reaper (minamar)?

ik heb een oogje op de rifter (dacht ik) vanwege z'n looks.
lekkere vorm 8)
ow ja, en fittings die haalbaar zijn voor me. (heb een paar autocannons 150 en 175mm en artillerie geloot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

sluggha schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:54:
misschien een noob vraag, maar welk schip is goed als opvolger voor de reaper (minamar)?
euh..ieder schip? O-)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-11-2024
lol... sorry, ik dacht dat er een soort van volgorde was.
als je de skills/isk hebt kan je er mee aan de slag dus?

hmmm..... streched limo on the way 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Nieuwe dev-blog van Oveur op http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=501

Er worden 4 nieuwe T2 scheeps klasses aangekondigd voor de release in november:

-T2 BS voor missies/PVE maar ook PVP. Zullen denk ik een grote cargohold hebben met een salvage/tractor bonus.
-T2 BS voor Covert Ops en Infiltratie. Hebben een ingebouwde jumpbridge en vast nog meer enge dingen.
-Interdictor Cruisers. INTERDICTOR CRUISERS OMG !!! Doe mij er maar 50.
-T2 EW frigates. De omschrijving benadrukt dat ze small zijn, ze zullen wel een hele kleine sig radius hebben. Het zal wel lastig worden ze niet gewoon nieuwe interceptors te laten worden die als snelle tacklers worden ingezet.

De Datacore markt is al ontploft omdat er natuurlijk geen BPO's van deze nieuwe schepen zijn en je ze allemaal moet gaan Inventen. Skills trainen wordt gokken, ik ga denk ik wel alvast voor Interdictors V.

Verdere veranderingen:
-Heat verbeteringen, zal niet zo heel veel mensen boeien hoewel ze hun best erop doen.
-Geen killmails meer maar een kill log bij je character. Iedereen komt nu in die log (ipv 20 max) en er komen rigs op te staan die zijn opgeblazen en een overzicht van de loot. Handig als je je gangmates niet vertrouwt eerlijk te delen.
-Stealth Bombers kunnen de bom lanceren zoals een Survey Probe en de bommen worden goedkoper. Leuk idee maar aangezien een bom op dit moment niet eens een drone kan opblazen vrij nutteloos.
-Nieuwe graphics. Voor een spel van een paar jaar oud is EVE al verbluffend mooi, als ze het nog beter kunnen maken zonder performance verlies hoera.
-600 bugfixes. Oveur meldde dat er 1200 defects openstaan en hij wil de helft verholpen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:40
sluggha schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:13:
[...]

lol... sorry, ik dacht dat er een soort van volgorde was.
als je de skills/isk hebt kan je er mee aan de slag dus?

hmmm..... streched limo on the way 8)
Bij EVE heb je niet echt een volgorde.
Want je neemt een ship waar je op getraint bent.
Want je kan zelf met een FF een CC of zelf een BS killen met de goede skills en EQ.

Maar jij zit in een noobship en dan is bijna elke schip beter.
Je moet vooral kijken welke skills je heb voor attack (guns of missiles) of waar je op gaat richten.

Maar je kan beter nu nog een rifter nemen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Handel in characters (en andere digitale goederen) is niet toegestaan.