Nieuwe dev-blog van Oveur op
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=501
Er worden 4 nieuwe T2 scheeps klasses aangekondigd voor de release in november:
-T2 BS voor missies/PVE maar ook PVP. Zullen denk ik een grote cargohold hebben met een salvage/tractor bonus.
-T2 BS voor Covert Ops en Infiltratie. Hebben een ingebouwde jumpbridge en vast nog meer enge dingen.
-Interdictor Cruisers. INTERDICTOR CRUISERS OMG !!! Doe mij er maar 50.
-T2 EW frigates. De omschrijving benadrukt dat ze small zijn, ze zullen wel een hele kleine sig radius hebben. Het zal wel lastig worden ze niet gewoon nieuwe interceptors te laten worden die als snelle tacklers worden ingezet.
De Datacore markt is al ontploft omdat er natuurlijk geen BPO's van deze nieuwe schepen zijn en je ze allemaal moet gaan Inventen. Skills trainen wordt gokken, ik ga denk ik wel alvast voor Interdictors V.
Verdere veranderingen:
-Heat verbeteringen, zal niet zo heel veel mensen boeien hoewel ze hun best erop doen.
-Geen killmails meer maar een kill log bij je character. Iedereen komt nu in die log (ipv 20 max) en er komen rigs op te staan die zijn opgeblazen en een overzicht van de loot. Handig als je je gangmates niet vertrouwt eerlijk te delen.
-Stealth Bombers kunnen de bom lanceren zoals een Survey Probe en de bommen worden goedkoper. Leuk idee maar aangezien een bom op dit moment niet eens een drone kan opblazen vrij nutteloos.
-Nieuwe graphics. Voor een spel van een paar jaar oud is EVE al verbluffend mooi, als ze het nog beter kunnen maken zonder performance verlies hoera.
-600 bugfixes. Oveur meldde dat er 1200 defects openstaan en hij wil de helft verholpen hebben.
And to think they once said that computers would take away jobs.