De afgelopen dagen heb ik toch aardig wat van jullie in onze gangs rond Orvolle gezien. De op tegen YouWhat van zaterdag was echt enorm nice.Wij zitten al maanden in RRW en Y-4.
Hebben SE in onze achtertuin (hebben een POS neergezet pas).
Voor level 2's zijn Assault Launchers wel het beste of misschien Heavies met een Target Painter en de Guided Missile Precision skill getrained.-CKY2K- schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:33:
Hmmm net mijn eerste lvl 2 missie gedaan in mijn caracal, maar dat ging best moeizaam! Bij nader onderzoek bleek dat mijn tegenstanders allemaal frigates waren en ik met mijn heavy missiles niet zoveel damage doe op die kleine scheepjes.
Welk type launchers/missiles kan ik het beste gebruiken voor lage lvl 2 missies? Assaults? Heavy assaults? Ik weet het effe niet, best lastig die missiles als je turrets gewend bent.
Heavy Assaults zijn nutteloos in missies door hun beroerde range. Op de testserver komen ze al wat verder maar het blijft triest.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Ja fuck man, die ops kon ik niet meedoen, heb de killboards gezien, volgens sommigen "the best fights ever". Enorm veel kills gemaakt door jullie/onze gangs!Anoniem: 164299 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:52:
[...]
De afgelopen dagen heb ik toch aardig wat van jullie in onze gangs rond Orvolle gezien. De op tegen YouWhat van zaterdag was echt enorm nice.
In welke corp zit jij dan?
Hmmm, zat idd ook al aan een target painter te denken. Misschien doe ik wel deels heavy's en deels assaults. Heavy zijn dan wel handig voor structures etc...IJzerlijm schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:53:
[...]
Voor level 2's zijn Assault Launchers wel het beste of misschien Heavies met een Target Painter en de Guided Missile Precision skill getrained.
Heavy Assaults zijn nutteloos in missies door hun beroerde range. Op de testserver komen ze al wat verder maar het blijft triest.
Edit: heb mijn Caracal nu gefit met 2x advanced limos heavy's en 2x arbalest assault launcher en een salvager.
[ Voor 43% gewijzigd door -TheNose- op 20-08-2007 09:53 ]
Anoniem: 192118
Ahum heb 3 maand op angel rats gehunt in men wolf.brainball schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 01:50:
[...]
Niet alle rats zijn zo makkelijk te doden met Assault Frigs, Angel rats zijn behoorlijk moeilijk door hun gebruik van veel missles.
Had je een MWD gefit trouwens? Het lijkt mij namelijk dat door die MWD je sig-radius enorm toeneemt en je dus harder geraakt wordt door de missiles.
Anoniem: 164299
Ik zit al weer een paar maanden in Rage Academy. Bevalt me uitstekend moet ik zeggen. De afgelopen week was helemaal goed met die empire war.-CKY2K- schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:31:
Ja fuck man, die ops kon ik niet meedoen, heb de killboards gezien, volgens sommigen "the best fights ever". Enorm veel kills gemaakt door jullie/onze gangs!
In welke corp zit jij dan?
Anoniem: 164299 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:52:
[...]
De afgelopen dagen heb ik toch aardig wat van jullie in onze gangs rond Orvolle gezien. De op tegen YouWhat van zaterdag was echt enorm nice.
iemand van hier actief in een war tegen DKNY ?
Hmmm net kill the thief lvl II missie gedaan voor Caldari Navy en mijn caracal werd echt compleet afgemaakt! 
Met mijn moa ging het een heel stuk makkelijker, ik moet duidelijk nog wennen aan deze manier van vechten. Iemand wat tips voor mijn setup? Ga zelf uiteraard weer op de Eve forums kijken naar setups, maar misschien hebben jullie nog een goed id.
Huidige setup:
2x heavy launchers, 2x assault launchers, Salvager
Med shield booster II, 2x npc spec hardeners, signal amplifier, 10mn AB
nanofiber, ballistic control II
Moest bij bovenstaande missie 2x terug docken om mijn scheepje te repareren, wat me meer gekost heeft dan de missie opbracht.
Misschien moet in mijn lvl 2 missies maar in een gepimpte kestral gaan doen, heb setups gezien waar mensen lvl 3 missies mee deden.
Met mijn moa ging het een heel stuk makkelijker, ik moet duidelijk nog wennen aan deze manier van vechten. Iemand wat tips voor mijn setup? Ga zelf uiteraard weer op de Eve forums kijken naar setups, maar misschien hebben jullie nog een goed id.
Huidige setup:
Moest bij bovenstaande missie 2x terug docken om mijn scheepje te repareren, wat me meer gekost heeft dan de missie opbracht.
Misschien moet in mijn lvl 2 missies maar in een gepimpte kestral gaan doen, heb setups gezien waar mensen lvl 3 missies mee deden.
Kunt proberen die signal amp eraf te gooien voor een een andere mod. Die signal amp heb je toch niet veel aan voor missies imho, je locked gewoon een batterij targets en duurt enkel iets langer voordat je de eerste kunt locken maar daarna heb je een hele rij af te werken. Rat dood, lock volgende. En voor de range doe je het niet want je assault missiles komen toch never voorbij je locking range zonder amp.
signel amp vervangen door:
- shield booster amp te fitten op dat slot, levert extra 30% (t2 36%) shield op of
- nog een hardner, wellicht passive ivm cap
- cap booster voor perma tank in de zware noodgevallen
- invul als er verschillende damage gedaan wordt in een missie (trekt wel aardig wat cap).
andere opties:
- go passive
- go drake (maar das eigenlijk voor lvl 3 missies
)
signel amp vervangen door:
- shield booster amp te fitten op dat slot, levert extra 30% (t2 36%) shield op of
- nog een hardner, wellicht passive ivm cap
- cap booster voor perma tank in de zware noodgevallen
- invul als er verschillende damage gedaan wordt in een missie (trekt wel aardig wat cap).
andere opties:
- go passive
- go drake (maar das eigenlijk voor lvl 3 missies
[ Voor 12% gewijzigd door FreeMen op 20-08-2007 13:41 ]
4x assault launchers als je veel frigs hebt, die heavy's zijn dan kut..-CKY2K- schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:05:
Hmmm net kill the thief lvl II missie gedaan voor Caldari Navy en mijn caracal werd echt compleet afgemaakt!
Huidige setup:
Moest bij bovenstaande missie 2x terug docken om mijn scheepje te repareren, wat me meer gekost heeft dan de missie opbracht.![]()
Shield booster is leuk en aardig, maar zonder al te veel skills zijn ze hoe dat ook gewoon kut. Zelf betere ervaring gehad met shield extenders. Zet je er een grote op icm met een pdu of reactor als het nodig is.
2x ballistic kan je wel fitten denk ik als je genoeg powergrid hebt
-Salvager achterlaten voor een extra launcher. Je kan een Wreck bookmarken en na de missie afgemeld te hebben rustig terug gaan-CKY2K- schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:05:
Huidige setup:
Moest bij bovenstaande missie 2x terug docken om mijn scheepje te repareren, wat me meer gekost heeft dan de missie opbracht.![]()
-Zet in de mids twee Large Shield Extenders, twee missie-specifieke Hardeners en een Target Painter. Je wil een flinke schildbuffer die je de tijd geeft genoeg rats op te blazen totdat de schade onder de schild-recharge komt.
-Twee Ballistic Controls in de lows, die nano heeft weinig toegevoegde waarde.
Twee balistic controls gaat niet werken, krijg je een penalty, toch?
http://www.eve-online.com...ccontrolsystems/22291.asp
Misschien een Damage Control?
http://www.eve-online.com...r/damagecontrols/2048.asp
Misschien een Damage Control?
http://www.eve-online.com...r/damagecontrols/2048.asp
[ Voor 25% gewijzigd door NitroX infinity op 20-08-2007 13:43 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
t/m 3 stuks werkt prima, je krijgt idd penalty maar van je 3e hou je nog altijd meer dan 50% over van de rof en damage.NitroX infinity schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:41:
edit
beetje vaag plaatje imho, -10% missile damage
enne, niet om te bekritiseren maar ik zou denken dat iemand die zo goed als full t2 kan vliegen (je quote t2 mods...) wel zou weten hoe hij een ship zou moeten fitten.....
[ Voor 21% gewijzigd door FreeMen op 20-08-2007 13:46 ]
Twee is nog steeds effectief, de schade die je voorkomt doordat je NPC's sneller opblaast is meer met een extra BCS dan een Damage Control.NitroX infinity schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:41:
Heb je last van lag-spikes of andere vervelende voorvallen is een DC wel erg nuttig omdat je je structure ermee effectief verdubbelt en dat je schip kan redden als het even tegen zit.
Ik vecht niet zoveel, ik ben een miner.
Heb geprobeerd om een vechter te zijn maar dat bevalt me niet zo.
Heb geprobeerd om een vechter te zijn maar dat bevalt me niet zo.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Nm, maintenence
Scheduled downtime every day between 11:00 and 12:00 GMT.
Longer Maintenance is required today. ETA for server uptime at 12:30
[ Voor 167% gewijzigd door Tomino op 20-08-2007 13:53 ]
Daily downtime tussen 11:00 en 12:00 GMT
Voor ons is dat nu dus tussen 13:00 en 14:00
edit: en nu dus iets langer, kan weleens gebeuren heh
Voor ons is dat nu dus tussen 13:00 en 14:00
edit: en nu dus iets langer, kan weleens gebeuren heh
[ Voor 24% gewijzigd door Brainwaste op 20-08-2007 13:54 ]
Misschien hebben ze dat database probleem opgelost en hebben ze wat meer tijd nodig om dat recht te breien.
Misschien was het wel voor de database issues, maar ze hebben het dus nog niet opgelost
Misschien was het wel voor de database issues, maar ze hebben het dus nog niet opgelost
[ Voor 30% gewijzigd door Viper2k1 op 20-08-2007 15:48 ]
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Thx for the replies mensen!
Ik ben nu target painting aan het leren, ga mijn shield booster eruit gooien voor een large schield extender en npc hardeners. Met die target painter zou ik met mijn heavy missiles ook voldoende damage doen op frigs volgens de Eve O forums. Ik kwam daar de volgende setup tegen die me wel aanspreekt:
Edit: Zit nu net te lezen dat een targetpainter een max range van 60km heeft, klopt dat? Of wordt dat vergroot met een signal amp?
Ik ben nu target painting aan het leren, ga mijn shield booster eruit gooien voor een large schield extender en npc hardeners. Met die target painter zou ik met mijn heavy missiles ook voldoende damage doen op frigs volgens de Eve O forums. Ik kwam daar de volgende setup tegen die me wel aanspreekt:
Grootste probleem die ik dus achteraf had met mijn aanpak is dat ik te dichtbij kwam, als ik met mijn scheepje op +60km van de targets blijf raken ze me nooit en schiet ik ze 1 voor 1 af. Met mijn rails deed ik altijd warp to 0, denk dat ik nu maar wat verder weg in warp.Edited by: Merin Ryskin on 28/04/2006 21:49:21
From my experience...
High:
3x heavy launcher (whatever you can afford), 2x assault launcher (whatever you can afford).
Mid: Target painter, sensor booster, whatever else you feel like. Shield booster and two extenders in my case, but they're pretty much irrelevant.
Low: BCU, whatever.
3x heavy launchers give you nice sniping firepower, and the pair of assault launchers are death on the few scattered frigates that ever get into range. Your heavy missiles will easily out-range the ship's un-modified maximum targeting range, so you need the sensor booster to take advantage of it. That's a big problem I'm seeing in most of the setups posted here, you aren't using your ship effectively if you don't have a sensor booster fitted.
But really, like mr devast said, you have to fit it really badly to die to level 2 missions. You have such a huge range advantage, exploit it. 70% of the missions shouldn't even put a single hit on your shields. Meanwhile pretty much any weapon setup is going to kill your targets in a salvo or two.
Edit: Zit nu net te lezen dat een targetpainter een max range van 60km heeft, klopt dat? Of wordt dat vergroot met een signal amp?
[ Voor 3% gewijzigd door -TheNose- op 20-08-2007 16:45 ]
Nee, de signal amp/sensor booster vergroot het bereik waarin je een doel kan locken en de snelheid waarmee je ze lockt. 60KM van de Target Painter is meer dan genoeg, je missiles gaan toch niet zo ver.-CKY2K- schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:36:
Thx for the replies mensen!
Met mijn huidige skills al 68km, verhoog ik missile project tot lvl 4 dan zelfs 86km voor mijn heavy's!IJzerlijm schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:11:
[...]
Nee, de signal amp/sensor booster vergroot het bereik waarin je een doel kan locken en de snelheid waarmee je ze lockt. 60KM van de Target Painter is meer dan genoeg, je missiles gaan toch niet zo ver.
Gebruik een best named targetpainter (Parallel Weapon Navigation nogwat) dan heb je betere range, minder cap usage etc. Kost toch bijna niets.
Overigens de max range is optimal + 2x falloff. In de falloff heb je kans evenredig met de afstand tot je target dat de target painter 'failed'.
Overigens de max range is optimal + 2x falloff. In de falloff heb je kans evenredig met de afstand tot je target dat de target painter 'failed'.
[ Voor 34% gewijzigd door Count op 20-08-2007 17:32 ]
Great minds think in parallel gutters.
Ah ok, dus als ik een tech II target painter zou gebruiken:Count schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:24:
Gebruik een best named targetpainter (Parallel Weapon Navigation nogwat) dan heb je betere range, minder cap usage etc. Kost toch bijna niets.
http://www.eve-online.com.../targetpainters/19806.asp
Dan is de max range dus 30+120(2xfalloff)=150km. Zal ik dus die targetpainter met succes kunnen gebruiken op 50-60km afstand?
Edit: Mijn setup is nu als volgt:
5x heavy's
Large shield extender, invuln field, med shield booster (voor noodgevallen), target painter, signal amp
PDS, BCU
Eerste de beste missie was in deadspace. Werd ingewarped op 15km van de rats en overleefde al zonder invuln field en shield booster. Shield was nog 75%.
[ Voor 19% gewijzigd door -TheNose- op 20-08-2007 19:48 ]
Nee want op een npc wolf fit je een AB T2..Brainwaste schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:44:
Had je een MWD gefit trouwens? Het lijkt mij namelijk dat door die MWD je sig-radius enorm toeneemt en je dus harder geraakt wordt door de missiles.
En je orbit de rat op 500m en je hebt een webber gefit..
Mocht er een hostile inty komen kan je hem webben en is ie fuckt:)
Het is ook beter voor die kleine kut friggies.
Ja, zo'n gedachte had ik ook al. Als je een MWD fit dan komen die missiles veel te hard aan.
Dan nog zou je een mwd kunnen fitten. je mwd naar ze toe en dan zet je hem uit doordat je orbit 500m is zullen ze telkens om hun as draaien..
Dus in feiten maakt het niks uit..
Dus in feiten maakt het niks uit..
Daar moet je Target Painters IV voor trainen, wat me een beetje een verspilling van SP lijkt. Het voordeel van best named items is dat je er niet veel voor hoeft te trainen en ze toch T2 (of bijna) stats hebben. Target Painters zijn iets wat je verder niet echt in PvP gebruikt.-CKY2K- schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:12:
[...]
Ah ok, dus als ik een tech II target painter zou gebruiken:

SP kun je niet verspillen.
Tijd kun je wel verspillen.
zeker wel, nutteloze dingen als icemining trainen op een char zonder barge skills kan je best omschrijven als verspilling.NitroX infinity schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:42:
SP kun je niet verspillen.
Tijd kun je wel verspillen.
edit:Ik zit net nog even de topic start te lezen en het valt mij op dat er niets instaat over timecards, timecards kosten voor ons europeanen ongeveer 12 euro door de gunstige dollar koers. Je kan door te betalen met timecards een redelijke dot geld besparen, verder is het ook mogelijk om natuurlijk timecards te kopen voor eve ISK
[ Voor 35% gewijzigd door brainball op 21-08-2007 12:08 ]
Ja, TIJDSverspilling.
SP verspillen zou inhouden dat er een maximum aan SP punten is dat je mag trainen, dat is er niet.
SP verspillen zou inhouden dat er een maximum aan SP punten is dat je mag trainen, dat is er niet.
Enigste verspilling is tijd en als je gepod wordt de clone kosten.
Maar verder, ach ben zelf allrounder, lekker relaxed.
Maar verder, ach ben zelf allrounder, lekker relaxed.
Wat is eigenlijk de beste manier om te beginnen? Ben nog bezig voor me cruizer (Ospray) maar tot die tijd moet ik het doen met me Imicus en me Navitas voor mining.
Ik doe een combi van missions (vooral courier) en mining, opzich levert het wel wat op, maar gaat toch veel tijd inzitten, en heb pas 5 mil isk, vooral omdat sommige skills zo duur zijn. Hebben jullie nog tips om snel isk te verdienen, want ik vind het toch wel moeilijk in het begin.
Ik doe een combi van missions (vooral courier) en mining, opzich levert het wel wat op, maar gaat toch veel tijd inzitten, en heb pas 5 mil isk, vooral omdat sommige skills zo duur zijn. Hebben jullie nog tips om snel isk te verdienen, want ik vind het toch wel moeilijk in het begin.
Snel ISK verdienen kan niet echt voordat je in een cruiser rondvliegt.
Met een Osprey en goede mining skills begint het pas, en dan ben je ook een goeie industrial nodig, anders ben je nog een behoorlijke tijd bezig met heen en weer vliegen.
Met een Osprey en goede mining skills begint het pas, en dan ben je ook een goeie industrial nodig, anders ben je nog een behoorlijke tijd bezig met heen en weer vliegen.
Anoniem: 6441
Hehe toch wel leuk om te lezen dat EVE nu zo moeilijk is en toch mensen met meerdere miljoenen zien rond te vliegen 
Toen ik begon had ik na 2-3 weken minen 14 miljoen of zo bij elkaar gesprokkeld en dat was toen veel, weet nog dat we goed een maand of zo hebben zitten minen om de eerste corp BS te bouwen voor een member
Ah de goede oude tijd
Toen ik begon had ik na 2-3 weken minen 14 miljoen of zo bij elkaar gesprokkeld en dat was toen veel, weet nog dat we goed een maand of zo hebben zitten minen om de eerste corp BS te bouwen voor een member
ik ben zelf nu ook maar een paar weken aan het spelen. Traden werkt, maar daar kruipt zeer veel tijd in, dus heb ik het voorlopig opgegeven. Veel leuker vind ik om een goedkope destroyer te kopen, wat blasters + railsguns op te zetten en vervolgens gespuis gaan afknallen in combatmissies. Steek er ook een salvager op en je verdient vlotjes een 5-tal milioen isk op een avondfirestarz schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:12:
Wat is eigenlijk de beste manier om te beginnen? Ben nog bezig voor me cruizer (Ospray) maar tot die tijd moet ik het doen met me Imicus en me Navitas voor mining.
Ben ook aan het trainen voor cruisers nu, maar tot ik ook met drones overweg kan ga ik hier nog niet al te veel mee doen. Wat ik wel kan aanraden is om een capacitor booster op de destroyer te zetten, gecombineerd met een armor repairer: dan kan je goedkoop vlotjes tanken in zwaardere missies
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Zelfs dan kunnen ze nog later nuttig worden als CCP iets nieuws bedenkt. Anchoring V bijvoorbeeld was een jaar geleden alleen nodig als je een Outpost wilde lanceren. Toen kwamen de T2 Warp Bubbles en nu de bestuurbare POS guns die het een buitengewoon nuttige skill maken.brainball schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:58:
[...]
zeker wel, nutteloze dingen als icemining trainen op een char zonder barge skills kan je best omschrijven als verspilling.
bestuurbare guns bij een pos zijn pijnlijk !!! (zoals een dread pilot ondervonden heeft van ons bij een test wat er zou gebeuren als een large deathstar pos player controlled alles op hem gooide....IJzerlijm schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:41:
[...]
Zelfs dan kunnen ze nog later nuttig worden als CCP iets nieuws bedenkt. Anchoring V bijvoorbeeld was een jaar geleden alleen nodig als je een Outpost wilde lanceren. Toen kwamen de T2 Warp Bubbles en nu de bestuurbare POS guns die het een buitengewoon nuttige skill maken.
Ze gaan in de volgende patch ook de locktimes van de POS guns verbeteren zodat een POS je nog sneller kan afknallen. Ben ik eigenlijk niet zo blij mee, het is al een aardig gedoe om POS modules af te schieten en zometeen moet je nog sneller wegwarpen aangezien POS guns nagenoeg niet tankbaar zijn.
vraagt om strategie van pos eigenaren en pos aanvallers..Count schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:18:
Ze gaan in de volgende patch ook de locktimes van de POS guns verbeteren zodat een POS je nog sneller kan afknallen. Ben ik eigenlijk niet zo blij mee, het is al een aardig gedoe om POS modules af te schieten en zometeen moet je nog sneller wegwarpen aangezien POS guns nagenoeg niet tankbaar zijn.
pos guns unantended switchen targets bestuurde niet.
nadeel van het nieuwe aan het feit dat de guns buiten het schild hangen houd ook in dat guns niet door een het schild kunnen gaan dus als alles aan een kant hangt dan ga je doodleuk aan de andere kant vd pos hangen en kan je zonder schade zelfs met cruisers de pos aanvallen zodner ook maar een enkele damage te hebben ontvangen.
overgens zijn pos sieges gewoon een bs/dread iets..
Weet je dit heel zeker? Ik wil het wel es testen want het lijkt mij sterk. Als dit wel het geval is dan opent dat in ieder geval veel mogelijkheden.angel00008 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:25:
nadeel van het nieuwe aan het feit dat de guns buiten het schild hangen houd ook in dat guns niet door een het schild kunnen gaan dus als alles aan een kant hangt dan ga je doodleuk aan de andere kant vd pos hangen en kan je zonder schade zelfs met cruisers de pos aanvallen zodner ook maar een enkele damage te hebben ontvangen.
Mja, maar in de regel is het niet zo slim dreads te riskeren tenzij het system goed beveiligd is en er een cynojammer is. En ook met een forse battleship fleet duurt het alsnog erg lang voor een POS aan gort is. De pos modules vallen meestal wel mee, enkele uitzonderingen (cynojammer) nagelaten.overgens zijn pos sieges gewoon een bs/dread iets..
Ik had dus liever deze changes gepaard zien gaan met een vermindering van het shield HP van een large POS. Want ik denk dat veel mensen dat wel met me eens zijn dat POS en stationservices shooting saai is.
[ Voor 10% gewijzigd door Count op 21-08-2007 14:51 ]
bij de laatste 3 posses die we down hebben gehaald was dit het geval (cov ops erheen sturen aan de goeie kant zetten hele fleet inwarpen en gaan met die banaan)Count schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:40:
[...]
Weet je dit heel zeker? Ik wil het wel es testen want het lijkt mij sterk. Als dit wel het geval is dan opent dat in ieder geval veel mogelijkheden.
[...]
Mja, maar in de regel is het niet zo slim dreads te riskeren tenzij het system goed beveiligd is en er een cynojammer is. En ook met een forse battleship fleet duurt het alsnog erg lang voor een POS aan gort is. De pos modules vallen meestal wel mee, enkele uitzonderingen (cynojammer) nagelaten.
Ik had dus liever deze changes gepaard zien gaan met een vermindering van het shield HP van een large POS. Want ik denk dat veel mensen dat wel met me eens zijn dat POS en stationservices shooting saai is.
natuurlijk is het niet slim om alleen dreads te gebruiken maar de bs/frigs/cruisers hangen bij alle gates om al het inkomend verkeer de kop in te drukken.
een pos module outside de bubble is bijna niet kapot te krijgen tenzij de pos off-line/weggevaagd is de resist zijn nml 90% op struct en dat is gewoon ziek disablen en klaar meer niet.
Anoniem: 72689
Hoe bedoel je niet door het schild heen?angel00008 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:25:
[...]
overgens zijn pos sieges gewoon een bs/dread iets..
Voor zover ik weet, warpen wij (de spelers dus) toch ook geregeld dwars door planeten en asteroid belts heen. Waarom zouden deze guns (als ik het tenminste goed opvat) niet door de shield van een POS (notabene van hun eigencorp/alliance) heen kunnen schieten?
Mmmhhh nvm volgens mij ben ik al achter mijn eigen fout gekomen. Heeft uiteraard te maken met de max range van 150km vanaf de POS.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 72689 op 21-08-2007 15:03 ]
nee de guns kunnen gewoon niet door het schild heen schieten net zoals jij niet in een vijandelijke pos bubble kan komen (game machanics ftw)Anoniem: 72689 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:01:
[...]
Hoe bedoel je niet door het schild heen?
Voor zover ik weet, warpen wij (de spelers dus) toch ook geregeld dwars door planeten en asteroid belts heen. Waarom zouden deze guns (als ik het tenminste goed opvat) niet door de shield van een POS (notabene van hun eigencorp/alliance) heen kunnen schieten?
Mmmhhh nvm volgens mij ben ik al achter mijn eigen fout gekomen. Heeft uiteraard te maken met de max range van 150km vanaf de POS.![]()
het is nu dus een zaak voor een pos manager om je guns op een zodanige manier te plaatsen dat teminste een paar guns een bepaalde hoek vd buitenkant vd bubble kan bereiken.
maar aangezien meestal de meeste aanvallen op de wapens zelf zijn hoeft dat niet maar je zou in theorie dus gewoon zonder ook maar enige damage van een pos een pos neer kunnen halen.
Heb nu een best named idd, bedankt voor de tip, scheelde bijna niks met tech II. Frigs die onder de paint zitten vinden mijn heavy missiles ook niet leuk idd.Count schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:36:
[...]
Daar moet je Target Painters IV voor trainen, wat me een beetje een verspilling van SP lijkt. Het voordeel van best named items is dat je er niet veel voor hoeft te trainen en ze toch T2 (of bijna) stats hebben. Target Painters zijn iets wat je verder niet echt in PvP gebruikt.
En goed nieuws: Mijn industrial alt kan nu een retriever vliegen! Dat wordt een groot verschil met mijn frigate miner.
Edit: Wat een verschil zeg die retriever! Nu eens kijken of ik met 2 medium scout drones en 1 light scout drone de rats in 0.6 systemen aankan zodat ik daar kan gaan minen. Iemand ervaring mee?
[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 22-08-2007 09:02 ]
Wacht maar tot je in een Hulk zit met t2 stripminers, t2 crystals en iemand die maxxed mining bonussen geeft. Cycletime van 142,5s ftw (en iets van 1600 kuub per stripper). Gaat meer dan dubbel zo hard dan een retriever.-CKY2K- schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:41:
[...]
Heb nu een best named idd, bedankt voor de tip, scheelde bijna niks met tech II. Frigs die onder de paint zitten vinden mijn heavy missiles ook niet leuk idd.
En goed nieuws: Mijn industrial alt kan nu een retriever vliegen! Dat wordt een groot verschil met mijn frigate miner.(had voor het gemak de cruiser maar overgeslagen).
Edit: Wat een verschil zeg die retriever! Nu eens kijken of ik met 2 medium scout drones en 1 light scout drone de rats in 0.6 systemen aankan zodat ik daar kan gaan minen. Iemand ervaring mee?
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
belt stripping (kan je war decs opleveren btw:P)MM schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:14:
[...]
Wacht maar tot je in een Hulk zit met t2 stripminers, t2 crystals en iemand die maxxed mining bonussen geeft. Cycletime van 142,5s ftw (en iets van 1600 kuub per stripper). Gaat meer dan dubbel zo hard dan een retriever.
uhm, das enkel als je hem ook aan hebt staan. Staat ie uit (niet offline want dat heeft er niks mee te maken) dan heb je gewoon je normale sig ratio.Brainwaste schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:52:
Ja, zo'n gedachte had ik ook al. Als je een MWD fit dan komen die missiles veel te hard aan.
Ja hallo dat mag ook wel als je de prijzen van die twee (en de benodigde skills) vergelijkt!MM schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:14:
[...]
Wacht maar tot je in een Hulk zit met t2 stripminers, t2 crystals en iemand die maxxed mining bonussen geeft. Cycletime van 142,5s ftw (en iets van 1600 kuub per stripper). Gaat meer dan dubbel zo hard dan een retriever.
Iemand een idee of ik 0.6 rats aankan met 2 medium en 1 light scout drone?
Gewoon proberen, als je shield te snel omlaag gaat gewoon wegwarpen?
Zelf had ik in het begin altijd een shield extender erop zitten, een goede named met goede skills past en geeft je genoeg recharge rate om flinke tijd onder vuur te zitten
Zelf had ik in het begin altijd een shield extender erop zitten, een goede named met goede skills past en geeft je genoeg recharge rate om flinke tijd onder vuur te zitten
Gewoon een belt met kleine rats uitkiezen, zolang je ze niet molt blijven het dezelfde en heb je nergens last van.-CKY2K- schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:55:
[...]
Ja hallo dat mag ook wel als je de prijzen van die twee (en de benodigde skills) vergelijkt!
Iemand een idee of ik 0.6 rats aankan met 2 medium en 1 light scout drone?
Laad dat ding gewoon vol met 5 warrior II's. Kun je alle rats mee aa.-CKY2K- schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:41:
[...]
Heb nu een best named idd, bedankt voor de tip, scheelde bijna niks met tech II. Frigs die onder de paint zitten vinden mijn heavy missiles ook niet leuk idd.
En goed nieuws: Mijn industrial alt kan nu een retriever vliegen! Dat wordt een groot verschil met mijn frigate miner.(had voor het gemak de cruiser maar overgeslagen).
Dat gaat niet passen in de drone bay van een retriever.Pirate-Bozz schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:21:
[...]
Laad dat ding gewoon vol met 5 warrior II's. Kun je alle rats mee aa.
Even iets heel anders:
Ik heb al eerder zoiets gepost, maar ik denk er nu toch wel heel serieus over na om voor mijn twee characters een andere corp te zoeken. Mijn huidige corp (Black Lance), heeft zeker een goede history en wordt/werd geleid door DJ Lightning die als speler buiten de corp ook zeker bekend is. Het probleem is echter dat DJ er bijna nooit meer is en er door te weinig members niet echt meer wat ondernomen wordt/kan worden. Dus hangen we rond in RRW en omgeving en PvP-en in kleine gangs zonder echt doel zoals uitbreiding fleet ops etc.
Wat ik zoek in een corp:
- Er moet een beetje gedachte achter de corp zitten, wat meer dan alleen kom we gaan andere spelers afknallen.
- Liefst meer dan 8 mensen online in corp zoals nu vaak het maximale aantal is.
- Graag ook industrial activiteiten zoals 0.0 mining etc.
- Liefst wat nederlanders, liever wat Gotters zelfs.
Mijn main "Lord Fett" heeft 4.2mill sp, voornamelijk in gunnery en electronic warfare.
Mijn alt "Lord Vink" heeft 2mill sp, alles in mining/refining skills. Volg de "Halada perfect mining guide".
5 warriors II in een retriever past wel hoor 
* archetta is ook langzamerhand aant zoeken naar een nieuwe corp
* archetta is ook langzamerhand aant zoeken naar een nieuwe corp
leap corp is nog steeds aan het recruiten 
convo splintercellxxx voor meer info of join public [LEAP] chat channel
ikzelf sta nu op het punt om een hulk te kopen met warrior II fitting voor afk mining in high sec
edit : nou nog even wat dingen afwachten en miss heeft lord fett een nieuwe corp
ikzelf sta nu op het punt om een hulk te kopen met warrior II fitting voor afk mining in high sec
edit : nou nog even wat dingen afwachten en miss heeft lord fett een nieuwe corp
[ Voor 16% gewijzigd door AjDuLion op 22-08-2007 22:26 ]
Prettig gesprek Splinter.angel00008 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:58:
leap corp is nog steeds aan het recruiten
Anoniem: 91397
Ben aan het twijfelen of ik niet weer ga beginnen, het blijft toch trekken dit spel.. Maar of ik weer op het oude niveau mee zou kunnen doen qua gaming... dont think so... (characters en geld staan klaar voor me dankzij wat maten, maar gaat meer om de inspanning die je moet leveren). Daarintegen kan het nooit meer zo leuk worden als de dagen dat we met Omega Stain Alliance met 20 actieve pilots per 24 uur onder de duim hielden.
mischien wordt het zelfs wel leukerAnoniem: 91397 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:48:
Ben aan het twijfelen of ik niet weer ga beginnen, het blijft toch trekken dit spel.. Maar of ik weer op het oude niveau mee zou kunnen doen qua gaming... dont think so... (characters en geld staan klaar voor me dankzij wat maten, maar gaat meer om de inspanning die je moet leveren). Daarintegen kan het nooit meer zo leuk worden als de dagen dat we met Omega Stain Alliance met 20 actieve pilots per 24 uur onder de duim hielden.
sommige corps die verwachten van je dat je minimaal 4 uur per dag aan eve spendeert

gelukkig zijn er ook mensen bij die begrijpen dat je nog een RL leven hebt
dus geef het een gok en probeer het weer het kan nooit slechter worden en als je maten je chars hebben onderhouden is dat altijd beter aangezien je netjes geskilled bent.
edit : heb het dus over 4 uur elke dag minimaal.. nu zit ik met vakantie rustig 8 uur per dag te even maar straks word dat toch echt wel alleen 's avonds en dat begrijpen ze ook gewoon.
[ Voor 15% gewijzigd door AjDuLion op 23-08-2007 11:38 ]
Op het moment haal ik 30min per dag niet eens 
Vakantie, lange skill, -7.5 sec dat 0.0 moet worden, in hostile space
Beetje eve moe laatste tijd, volgende maand ga k maar beetje ratten ofzo en nog wat lange skills aanzetten.. Zat er aan te denken om te stoppen, maar beetje zonde van m'n char...
Beetje eve moe laatste tijd, volgende maand ga k maar beetje ratten ofzo en nog wat lange skills aanzetten.. Zat er aan te denken om te stoppen, maar beetje zonde van m'n char...
dat gaat idd wat tijd duren voordat die weer omhoog is.AproK schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:43:
je weet dat beste manier van sec status omhoog te gooien is gewoon 1 bs per 15 minuten neer tehalen (je sec status raised nml per kwartier met je hoogste sec up kill)
Anoniem: 72689
Aprok!!!!! Ga je schamen!!!!AproK schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:43:
Zit nu een beetje doelloos in een station niks te doen. Maar ja, zolang ik niet online ben gaat alles prima.
Verge Vendor is ook niet veel soeps. Een partij Omber kon ik verkopen voor rond de 194K; gerefined rond de 165K
(Moet ik wel zeggen dat ik waste had, maar niet veel)

[ Voor 19% gewijzigd door NitroX infinity op 23-08-2007 15:50 ]
Join dan een 0.0 corp, dan levert dat minen tenminste nog eens wat op 
En security status boeit dan ook (bijna) niet meer.
En security status boeit dan ook (bijna) niet meer.
Dit is een nieuw karakter waar ik mee speel, m'n vorige beviel me niet zo.
Kan nog maar een frigate vliegen
Kan nog maar een frigate vliegen
Anoniem: 93195
kom eens langs op www.horizon-inc.nl-CKY2K- schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:02:
[...]
Dat gaat niet passen in de drone bay van een retriever.![]()
Even iets heel anders:
Ik heb al eerder zoiets gepost, maar ik denk er nu toch wel heel serieus over na om voor mijn twee characters een andere corp te zoeken. Mijn huidige corp (Black Lance), heeft zeker een goede history en wordt/werd geleid door DJ Lightning die als speler buiten de corp ook zeker bekend is. Het probleem is echter dat DJ er bijna nooit meer is en er door te weinig members niet echt meer wat ondernomen wordt/kan worden. Dus hangen we rond in RRW en omgeving en PvP-en in kleine gangs zonder echt doel zoals uitbreiding fleet ops etc.
Wat ik zoek in een corp:
- Er moet een beetje gedachte achter de corp zitten, wat meer dan alleen kom we gaan andere spelers afknallen.
- Liefst meer dan 8 mensen online in corp zoals nu vaak het maximale aantal is.![]()
- Graag ook industrial activiteiten zoals 0.0 mining etc.
- Liefst wat nederlanders, liever wat Gotters zelfs.![]()
Mijn main "Lord Fett" heeft 4.2mill sp, voornamelijk in gunnery en electronic warfare.
Mijn alt "Lord Vink" heeft 2mill sp, alles in mining/refining skills. Volg de "Halada perfect mining guide".
of join onze channel ingame :horizon inc.
contact opnemen kan natuurlijk ook ingame : Boshart of met onze recruiting commander : pegawan
Anoniem: 91397
mwa mijn eigen characters zijn wegangel00008 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:37:
[...]
sommige corps die verwachten van je dat je minimaal 4 uur per dag aan eve spendeert![]()
gelukkig zijn er ook mensen bij die begrijpen dat je nog een RL leven hebt
dus geef het een gok en probeer het weer het kan nooit slechter worden en als je maten je chars hebben onderhouden is dat altijd beter aangezien je netjes geskilled bent.
edit : heb het dus over 4 uur elke dag minimaal.. nu zit ik met vakantie rustig 8 uur per dag te even maar straks word dat toch echt wel alleen 's avonds en dat begrijpen ze ook gewoon.
Mja straks heb ik dus weer m'n opleiding enzo... Studentenleven is ook zwaar natuurlijk en dat icm het stekkie schoon houden, zorgt voor weinig tijdAnoniem: 72689 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:21:
[...]
Aprok!!!!! Ga je schamen!!!!![]()
. Ik zit in hetzelfde schuitje momenteel pik. Ook ik heb eraan gedacht om te stoppen, alleen zou ik het zonde vinden. Ben nu iets te veel met RL bezig (duikopleiding en gf natuurlijk)
Zit nu een beetje doelloos in een station niks te doen. Maar ja, zolang ik niet online ben gaat alles prima.
Zie het allemaal wel... M'n char wegdoen is ook niet echt een optie, want dan heb ik die naam niet meer
net mijn destroyer ingeruild voor een n spiksplinternieuwe Thorax
nou op naar 0.0, 30 mil bij elkaar schrapen en voor een battlecruiser gaan!
Weet iemand trouwens of DrProctor nog speelt? En zo ja, wat zijn naam ingame is?
Bvd
Bvd
Mmm thorax en 0.0, succesWhiteViper schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:22:
net mijn destroyer ingeruild voor een n spiksplinternieuwe Thorax![]()
Ze tanken helaas niet al te goed, kan nog net een hauler afmaken met sentry fire, en dan moet ik toch echt weg.. Vraag me af wat er gebeurt als je een triple bs spawn krijgt
Morgen of vanavond ook maar weereens wat ratten in low security. Wel altijd last van die kut player pirates, maar ja, safe spot maken en local in de gaten houden en dan lukt het wel.
Dan heb ik 3 inkomstenbronnen, agent missies, minen en ratten. Veel afwisseling.
Wat is trouwens een minimum om in 0.0 te kunnen ratten? Battlecruiser? Of BS? Onze regio heeft Sancha rats btw...
Dan heb ik 3 inkomstenbronnen, agent missies, minen en ratten. Veel afwisseling.
Wat is trouwens een minimum om in 0.0 te kunnen ratten? Battlecruiser? Of BS? Onze regio heeft Sancha rats btw...
[ Voor 17% gewijzigd door -TheNose- op 24-08-2007 11:51 ]
Inty
Je kan in alles ratten, hangt er gewoon vanaf wat je wil en hoeveel sp je hebt.
mijn drake red het prima tegen bs spawns in 0,0 duurd ff maar dan heb je ook wel de kill.-CKY2K- schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:50:
Morgen of vanavond ook maar weereens wat ratten in low security. Wel altijd last van die kut player pirates, maar ja, safe spot maken en local in de gaten houden en dan lukt het wel.
zoals hierboven all word gezegd je kan in alles raten het ligt maar net aan je sp en skills.
Mwa ben ik het niet helemaal mee eens om eerlijk te zijn.
Heb 25mill sp, waarvan de meeste sp gespecialiseerd is in gal cruiser/bc
Alleen denk ik niet dat ik in een cruiser een triple spawn aankan, waar het bv in een inty wel kan door de snelheid.
Mischien met een stabber, maar vexor of thorax, mij niet gezien, pak wel een myrm
Heb 25mill sp, waarvan de meeste sp gespecialiseerd is in gal cruiser/bc
Alleen denk ik niet dat ik in een cruiser een triple spawn aankan, waar het bv in een inty wel kan door de snelheid.
Mischien met een stabber, maar vexor of thorax, mij niet gezien, pak wel een myrm
Rat eens een 3x Angel Saint spawn in een Badger aubThe Dokter schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:43:
IntyJe kan in alles ratten, hangt er gewoon vanaf wat je wil en hoeveel sp je hebt.
een linkCount schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:14:
[...]
Rat eens een 3x Angel Saint spawn in een Badger aub
http://dl.eve-files.com/media/0701/haulers_kill_vaga.wmv
gewoon onmogelijk.. ding kan niets doen niet schieten niets..
hmm vandaag dit maar eens in high sec proberen
http://www.youtube.com/watch?v=ndWUlntJ58U&NR=1
[ Voor 14% gewijzigd door AjDuLion op 24-08-2007 13:40 ]
20 Alts runnen om daarmee een hauler 0.0 rat groep te beginnen lijkt me ook niet erg winstgevend 
Ik heb altijd gerat in een geddon, werkte perfect op blood raiders.
ach het zou wel grappig zijn om het met je corp een keertje te doen om gewoon met badgers naar 0,0 te gaan en lekker te knallenarchetta schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:39:
20 Alts runnen om daarmee een hauler 0.0 rat groep te beginnen lijkt me ook niet erg winstgevend
Hmmm train nu battlecruisers aangezien ik een stuk beter 20mill kan verliezen dan 100+ momenteel. Ook zijn de mensen op de eve forums erg te spreken over de Ferox en de Drake. Ik heb nog geen idee waarvoor ik zal gaan. Zal voornamelijk voor ratten zijn (eventueel in 0.0). Missies (lvl 2) doe ik in een caracal en fleet ops in een ecm BB.
Hmm, als je voor missiles gaat en in 0.0 hunten, kun je zat raven betalen.
Dan zit de drake toch op weinig dps hoor.
Ik kan beide kanten op, rails en missiles, dus dat maakt niet zo uit. Ik heb voorlopig nog lang geen geld voor een raven met fittings en tsja, iedereen vliegt in ravens rond. Ik hoor erg goede dingen over de tank mogelijkheden van de Drake en Ferox, dan maar iets minder dps.bangkirai schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:06:
Hmm, als je voor missiles gaat en in 0.0 hunten, kun je zat raven betalen.
Het verschil tussen de Raven en Drake is echt dag/nacht. Je Drake heeft zo beroerde DPS dat high level battleship spawns niet te doen zijn, je kan ze wel tanken maar dat is waardeloos als de rats meer shieldboosten dan jij aan damage doet.
DPS > tank, in bijna alle gevallen.
Het verschil in barges is ook super groot (retriever < Hulk). De hulk kan ik ook nog niet betalen. Soms moet je een tussenstap maken voor je naar je uiteindelijke doel gaat.Count schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:43:
Het verschil tussen de Raven en Drake is echt dag/nacht. Je Drake heeft zo beroerde DPS dat high level battleship spawns niet te doen zijn, je kan ze wel tanken maar dat is waardeloos als de rats meer shieldboosten dan jij aan damage doet.
Dat is niet helemaal waar. Het ligt erg aan je missile skills, hoeveel SP je daarin hebt. Maarja, een raven is idd wel makkelijker voor triple bs spawnsCount schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:43:
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
Is het niet zo dat je met een drake meer dmg kan doen dan in een ferox door gewoon iets minder tank erop te gooien? 
Die passive shield tank is echt sterk, dus klein beetje minder geeft opzich ook niet wat weer ten goede komt met het spammen van missiles
Die passive shield tank is echt sterk, dus klein beetje minder geeft opzich ook niet wat weer ten goede komt met het spammen van missiles
Dit vond ik opvallend genoeg om even te testen en een POS gun schiet vrolijk op je als het POS schild tussen jou en de gun zit.angel00008 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:24:
[...]
nee de guns kunnen gewoon niet door het schild heen schieten net zoals jij niet in een vijandelijke pos bubble kan komen (game machanics ftw)
het is nu dus een zaak voor een pos manager om je guns op een zodanige manier te plaatsen dat teminste een paar guns een bepaalde hoek vd buitenkant vd bubble kan bereiken.
maar aangezien meestal de meeste aanvallen op de wapens zelf zijn hoeft dat niet maar je zou in theorie dus gewoon zonder ook maar enige damage van een pos een pos neer kunnen halen.
hmm dan moet dit aangepast zijn want de vorige keer dat we dit nog geprobeert hebben was dit dus niet het geval..IJzerlijm schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:45:
[...]
Dit vond ik opvallend genoeg om even te testen en een POS gun schiet vrolijk op je als het POS schild tussen jou en de gun zit.
of het is weer terug verandert.
wel balen was opzich wel een mooi tactiek om te gebruiken en te misbruiken..
Volgens mij is dit ook nooit zo geweest. Voorheen zaten de guns in het shield en nu zitten ze erbuiten, van die manier zonder damage heb ik nog nooit gehoord.angel00008 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:27:
[...]
hmm dan moet dit aangepast zijn want de vorige keer dat we dit nog geprobeert hebben was dit dus niet het geval..
Ik gok dat die guns die ene keer gewoon zonder ammo zaten, want volgens mij hebben ze ook altijd door POS shields heen geschoten.angel00008 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:27:
[...]
hmm dan moet dit aangepast zijn want de vorige keer dat we dit nog geprobeert hebben was dit dus niet het geval..
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Pos guns schieten volgens mij ook altijd en is toch altijd al zo geweest ?
Als er bv een astroid tussen jouw en je target zit, word die toch ook gewoon geraakt?
Als er bv een astroid tussen jouw en je target zit, word die toch ook gewoon geraakt?
[ Voor 38% gewijzigd door AproK op 26-08-2007 12:59 ]
Zo permanent verhuisd naar 0.0 space voorlopig. Alles wat mijn main had aan schepen en fittings verkocht. Van de week mijn Drake fitten voor ratten. Gebruik voorlopig alleen mijn ecm BB voor PvP.
dat word een aardige verandering voor jou denk ik-CKY2K- schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:24:
Zo permanent verhuisd naar 0.0 space voorlopig. Alles wat mijn main had aan schepen en fittings verkocht. Van de week mijn Drake fitten voor ratten. Gebruik voorlopig alleen mijn ecm BB voor PvP.

suc 6 en zoals je miss nogg niet weet de war is over dus drop me morgen ff een convotje ;)(ben on-line maar slaap lol geen zin ommn main af te sluiten atm)
Hebben jullie de laatste paar dagen ook zo'n last van lag? Ik hoor (en lees) op search steeds meer mensen die de performance bedroervend vinden...
Vandaag gaat Eve er ook weer wat langer uit, misschien heeft het er wat mee te maken? Volgens mij hadden ze die database problemen ook nog niet gefixed/probleem gevonden.ZFLaSH schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:18:
Hebben jullie de laatste paar dagen ook zo'n last van lag? Ik hoor (en lees) op search steeds meer mensen die de performance bedroervend vinden...
Dat las ik ja. Gelukkig heb ik een lange skill aan staan.
Maar dan nog, je zult in een tijdzone zitten waar de downtime precies in de avond valt. Niet fijn.
Maar dan nog, je zult in een tijdzone zitten waar de downtime precies in de avond valt. Niet fijn.
Ik was gisteren in de forge om wat spullen op te halen en bij het docken en undocken zat ik gewoon 3 minuten naar een zwart scherm te staren. Bij het verplaatsen van spul naar m'n cargo bay hetzelfe verhaal, geen enkele response.....ZFLaSH schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:18:
Ook op het moment dat ik undocked was reageerde de interface niet....... Het was wel erg druk daar maar dat was wel heel erg bedroevend. Na het wegwarpen uit dat systeem waren de problemen voorbij.
[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 28-08-2007 09:34 ]
3 minuten....valt nog best mee vind ik. Ik heb een tijdje terug 20 minuten zitten wachten om van system 1 naar system 2 te jumpen....
Na die soverinty update is de performance niet geweldig, dus ik hoop dat met de nieuwe revalations update ook hier flink verbetering in komt.
HAM's vliegen verder !MailMan schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:22:
Vandaag komt er nieuwe versie van Revelations uitMet weer aardig wat changes. Nosnerf
Amarr schepen met missile bonuses !
(heeft bijna 4m in missile skills)
Die Rorqual Capital ORE boot moet ik nog van zien wat het wordt. Juist waar ie het nuttigst is (highsec) mag het ding niet komen en in lowsec/0.0 blijft het riskant zelfs bij een goed verdedigde POS voor het geval iemand er een Mothership bovenop gooit. Zeker nu je je cyno buiten het schild moet openen ben je een tijdje kwetsbaar.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Handel in characters (en andere digitale goederen) is niet toegestaan.
Handel in characters (en andere digitale goederen) is niet toegestaan.