[PC][MMORPG] EVE-Online deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.794 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 19:28
IJzerlijm schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:04:
[...]

Elke NPC factie is gebaseerd op een van de rassen. De schade die ze doen en waar ze het slechtste tegen kunnen is hetzelfde als wat dat ras zelf doet. De Serpentis bijvoorbeeld zijn gebaseerd op Gallente (ze vliegen ook Megathrons en Thoraxen), ze doen dus meest Thermal schade en kunnen daar het slechtste tegen.

[...]

Niet, defender missiles zijn nutteloos. Bij de NPC's werken ze perfect maar voor jij en ik zijn ze een verspilde launcher.
Owkee. Kan ik uit de missie details lezen welk ras ik tegen kan komen? Tot op dit moment heb ik daar weinig tijd aan besteed behalve dan de informatie over ISK reward, LP reward en waar ik moet zijn >:)

Nu weet ik nog steeds niet -hoe- ik de defenders moet gebruiken. soms lock ik succesvol en zie ik de missile launchers groen knipperen. Maar wat gebeurt er dan? Schiet ik dan automatisch defenders af als iemand missiles op mij schiet? Dat kan ik niet zien gebeuren...

Ben zelf een special ops heb dus al flink sterke drone skills. Grofweg gezien zijn mijn light en medium scout drones 2x zo goed als de basis attributes en snijden ze door vijanden als messen door boter. Gaat wel langzamer tegen cruisers maar goed.
Tip voor degene die drones willen gebruiken: zonder goed getrainde skills kun je ze beter links laten liggen maar dat geld voor elk equipment zonder de juiste skills.

Ben op dit moment de Celestis aan het uitproberen met missiles maar had een Vexor met flink wat drones. Ga binnenkort ook weer een Vexor kopen als hoofdschip en de Celestis gebruiken als jammer en prober voor in de toekomst. wil liever T2 cruisers dan overstappen op BC's of BS's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Count schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:00:
[...]

Het beste wat je kan doen is ze niet gebruiken. :)
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2024
DingieM schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:42:
Ik had hier iets gelezen over Serpentis specifiek hardeners.
Daaruit wil ik een vraag formuleren: hoe kan ik -zonder game spoilers- vooraf weten welke type vijanden ik tegenkom en dan mijn armor inrichten en damage inrichten specifiek op het type vijand?
http://eveinfo.com/npcships/

zit ook een missie database bij dan kan je zien welke vijand je waarschijnlijk gaat tegenkomen op missies. de missies zijn wel al wat ouder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:05
DingieM schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:15:
[...]

Owkee. Kan ik uit de missie details lezen welk ras ik tegen kan komen? Tot op dit moment heb ik daar weinig tijd aan besteed behalve dan de informatie over ISK reward, LP reward en waar ik moet zijn >:)

Nu weet ik nog steeds niet -hoe- ik de defenders moet gebruiken. soms lock ik succesvol en zie ik de missile launchers groen knipperen. Maar wat gebeurt er dan? Schiet ik dan automatisch defenders af als iemand missiles op mij schiet? Dat kan ik niet zien gebeuren...
Als het goed is werken ze alleen als er een missile op jou afkomt (niet op een ander). Dan pas kan je het activeren(als ze het nog niet verandert hebben). Het heeft effect als een missile buiten de 15km geschoten worden. Daar binnen worden ze meestal niet geraakt. Vaak heb je meerdere defenders nodig om 1 missile uit de lucht te halen.
Het is een tijd geleden dat we dit getest hebben dus het kan afwijken van hoe het nu is.

Als je defenders wilt gebruiken raad ik je aan om een rocketlaunger te gebruiken. Die schiet het snelste van alle laungers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

MailMan schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:04:
Oh ze werken prima om wat drones uit de lucht te knallen als je gejammed wordt. Volgensmij ook behoorlijk wat gebruikt bij EVE championship. Alleen opletten voor je eigen drones.
Dat waren FOF's, geen defenders ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Calamor schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:01:
[...]

Als het goed is werken ze alleen als er een missile op jou afkomt (niet op een ander). Dan pas kan je het activeren(als ze het nog niet verandert hebben). Het heeft effect als een missile buiten de 15km geschoten worden. Daar binnen worden ze meestal niet geraakt. Vaak heb je meerdere defenders nodig om 1 missile uit de lucht te halen.
Het is een tijd geleden dat we dit getest hebben dus het kan afwijken van hoe het nu is.

Als je defenders wilt gebruiken raad ik je aan om een rocketlaunger te gebruiken. Die schiet het snelste van alle laungers.
Begrijp ik het goed dat rockets ook defensie equipment is, m.a.w. (alleen) te gebruiken om missiles kapot te knallen? Werken die dan ook automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Rockets zijn gewoon om dmg te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
DingieM schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:17:
[...]

Begrijp ik het goed dat rockets ook defensie equipment is, m.a.w. (alleen) te gebruiken om missiles kapot te knallen? Werken die dan ook automatisch?
Elke launcher kan defenders schieten. En defenders zijn alleen bedoelt om missiles die op jou afkomen neer te halen. En als het goed is kan je die alleen activeren als er een missile op je af komt. Dus als je een cruis launcher gebruikt en je schiet om de 10 sec heb je veel kans dat de missile al jou raak dan de defender de missile. Bij een rocket launcher die om 1 sec schiet kan je veel sneller defenders schieten en heb je meer kans on missiles neer te halen dan dat ze jou raken.

Omdat ze niet active blijven worden ze niet vaak gebruikt. Je moet vaak op de knop rammen om wat effect te hebben.

edit : spelling fout.

[ Voor 12% gewijzigd door Calamor op 03-10-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dokter
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 09:08
Kort gezegt, gewoon niet gebruiken, zijn echt totaal zinloos. Voor pvp kost het te veel extra handelingen en bij npcen krijg je meestal een missil of 20 tegelijk op je af en dan maakt die ene meer of minder echt niks uit. Je kan beter een normale launcher extra fitten zodat je wat meer damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Iemand van jullie ervaring met utilitie drones zoals webifier drones, energy draining drones, EWF drones?
Heb bijna genoeg skills geleerd om ze te gebruiken. Nu ga ik niet sterk op die drones leunen want kan maar max. 5 drones gebruiken met mn huidige skills en equipment.
Denk wel dat ze toepasbaar zijn, voornamelijk tegen NPC, in een aantal taktische situaties.
Armor en shield repair drones heb ik al paar keer gebruikt, grappig om te zien, en nuttig buiten combat situaties als ik geen repair turrets heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Enne, heeft iemand ook ervaring met sentry drones, wanneer en hoe te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 15:10
DingieM schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:42:
Iemand van jullie ervaring met utilitie drones zoals webifier drones, energy draining drones, EWF drones?
Heb bijna genoeg skills geleerd om ze te gebruiken. Nu ga ik niet sterk op die drones leunen want kan maar max. 5 drones gebruiken met mn huidige skills en equipment.
Denk wel dat ze toepasbaar zijn, voornamelijk tegen NPC, in een aantal taktische situaties.
Armor en shield repair drones heb ik al paar keer gebruikt, grappig om te zien, en nuttig buiten combat situaties als ik geen repair turrets heb...
max 5 drones heeft iedereen (op cap/guardian vexor na)

ew drones worden in pvp veel gebruikt pve weet ik niet zo (je kan de dps voor frigs gebruiken)

meeste gebruikt is shield/armor/ecm/sensor damp

over de sentry drone's veel domi pilots gebruiken ze in pve maar ook veel in pvp/sniper/gatecamps.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:53
DingieM schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:59:
Enne, heeft iemand ook ervaring met sentry drones, wanneer en hoe te gebruiken?
Ik heb een paar squads daarvan op mijn carrier maar gebruik ze zelden. Voor niet-capitals zijn ze wel handig qua damage (vooral de tech 2 variant). Ze zijn stationair dus bij snel bewegende doelen is het doelwit al snel uit het optimale bereik. Voor gatecampen goed inzetbaat als je de sentries deployed op de optimale afstand van de uncloak range op een gate. Bij pos sieges heb ik ze ook wel gebruikt zien worden door non-capitals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 23:53
[...]

Oh ze werken prima om wat drones uit de lucht te knallen als je gejammed wordt. Volgensmij ook behoorlijk wat gebruikt bij EVE championship. Alleen opletten voor je eigen drones.
Dat zijn FOF's, geen Defenders :P

-edit: oh leuk, er was een pagina 2 :+

[ Voor 5% gewijzigd door Eeruku op 04-10-2007 17:12 ]

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Defenders gebruik je om missles mee neer te knallen. niet om drones mee neer te kanllen

Ik denk jij FOF missles bedoeld en dat is toch iets anders :)

edit : hmm een 2e pagina idd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 17:37
Ahhh, de nieuwe schepen en hun stats:

http://www.battleclinic.c...ex.php/topic,12748.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Al een tijdje wilde ik het onderstaande uitroepen maar elke keer dacht ik weer; "ik mis de juiste manier om mij te uiten".

Stom stom, natuurlijk had ik meteen aan GoT moeten denken, want hier hebben we DE manier, let op komt ie...

Level 5 missies zijn }:O }:O }:O

Elke week organiseert onze OPS director het heel netjes en je zult mij niet horen klagen over de organisatie, maar zomg zeg wat zijn ze simpel en saai. En dan hebben we het nog niet eens over de rewards... amper |:(

Wellicht lag mijn verwachting te hoog, maar echt CCP, ik had meer verwacht.

* yared denkt heerlijk t.net smileys, I missed you

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
yared schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:15:
Al een tijdje wilde ik het onderstaande uitroepen maar elke keer dacht ik weer; "ik mis de juiste manier om mij te uiten".

Stom stom, natuurlijk had ik meteen aan GoT moeten denken, want hier hebben we DE manier, let op komt ie...

Level 5 missies zijn }:O }:O }:O

Elke week organiseert onze OPS director het heel netjes en je zult mij niet horen klagen over de organisatie, maar zomg zeg wat zijn ze simpel en saai. En dan hebben we het nog niet eens over de rewards... amper |:(

Wellicht lag mijn verwachting te hoog, maar echt CCP, ik had meer verwacht.

* yared denkt heerlijk t.net smileys, I missed you
ik hoorde zelf dat het nog zelf alleen te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
* AjDuLion is over enkele uren een youwhat alliance persoon :O

en over die lvl 5 missies ik heb gehoord dat ze op de test server anders zijn en veel krachtiger (oud ceo's cnr was in zegmaar 20 seconden out of cap en in struct)

was wel een missie met carriers erin dus kan best zijn dat hij de oude wc had oid....

zijn er hier trouwens nog meer yw members ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Count schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:00:
Paar tips voor ratten/missions in 0.0:

Fit een Prototype Cloaking Device I
Maak een aantal safespots in het system waar je rat (warp naar een ver object en maak bookmarks terwijl je vliegt)
Komen er non-friendlies in je system warp dan naar een safespot en cloak. Je hebt ongeveer 22 seconden om dit te doen (worst case) anders kunnen ze je proben. Houd dus een oogje op local.

Reis altijd in een groep en/of met een scout.
'Neutral' bestaat niet. Er zijn enkel friendlies en hostiles.
Vaak zijn er voor gebieden chatchannels waar camps en hostile gangs worden gereport. Join deze en houd ze open.

In 0.0 kan je veel meer geld verdienen, het is de risico's waard. En meestal is het veiliger dan lowsec (omdat het veelal rustiger is).
Gebruik in godsnaam niet de eerste tip. Dat is gamebreaker #1. Ten eerste het is gewoon dom om dit te doen, ten tweede is er nog steeds een grote pakkans en dat is het voor jou maar bidden dat ze niet binnen 2km langs komen vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

AvanCade schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:55:
[...]

Gebruik in godsnaam niet de eerste tip. Dat is gamebreaker #1. Ten eerste het is gewoon dom om dit te doen, ten tweede is er nog steeds een grote pakkans en dat is het voor jou maar bidden dat ze niet binnen 2km langs komen vliegen.
Ze kunnen je alleen de-cloaken als je in de belt blijft, en dan kan je toch niet cloaken omdat de NPC's je ge-locked hebben. Cloaks zijn super irritant en moeten zo snel mogelijk worden aangepakt maar tot die tijd zijn ze de beste manier om ergens waar je niet in een POS/Outpost kan schuilen veilig te zijn als er vijanden langs komen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
[...]

Gebruik in godsnaam niet de eerste tip. Dat is gamebreaker #1. Ten eerste het is gewoon dom om dit te doen
Graag wat meer argumentatie hier :)
, ten tweede is er nog steeds een grote pakkans en dat is het voor jou maar bidden dat ze niet binnen 2km langs komen vliegen.
Die kans is astronomisch (pun intended) klein met een safespot.

Het probleem is naar mijn mening juist dat er een veel te lage pakkans is, met een groepje gankers is het extreem lastig om wat rattende Ravens te grazen te nemen als ze cloaks fitten en niet helemaal onoplettend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:27
angel00008 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:51:
* GamemasterByte is over enkele uren een youwhat alliance persoon :O

en over die lvl 5 missies ik heb gehoord dat ze op de test server anders zijn en veel krachtiger (oud ceo's cnr was in zegmaar 20 seconden out of cap en in struct)

was wel een missie met carriers erin dus kan best zijn dat hij de oude wc had oid....

telt yw schieters ook? >:)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Laatst online: 29-09 21:03

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

* MazeMouse is over enkele uren een youwhat alliance persoon :O

Dan pas? Ik ben het al :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
lol toch maar voor yw gegaan he :)

* AjDuLion vind het wel gaaf dat het nederlandse groepje dat ie hier gerecruit heeft met hem meegat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
nou dan ben je over een paar uur friendly met mij! maar ik zit niet in yw maar in aftermath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

[knip]en over die lvl 5 missies ik heb gehoord dat ze op de test server anders zijn en veel krachtiger (oud ceo's cnr was in zegmaar 20 seconden out of cap en in struct)

Probleem is dat wanneer ze op het GOLM forum mensen oproepen voor een avondje level 5 missies er 15 man (pardon en vrouw) reageren.

Die carriers hun/ons enige probleem is; hoe overleef ik de saaiheid tijdens het hullknallen.
Die drain towers, naja, elke tower die je tegenkomt afknallen met projectile ammo ipv torps of cruise. Stuk goedkoper :+

Gisteren hadden we er trouwens weer 2 in Big Sting, blij dat ik even wat anders moest doen :)

Level 5 moet je gewoon doen met 1 tank, 1dmg, 1 logistic/support, 1 salvager. Dan is het spannend. Met 10-15 man is het }:O

[ Voor 5% gewijzigd door yared op 05-10-2007 19:51 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
agreed _maar_ youwhat heeft veel meer players/caps als triumvirate dus ik zie niet echt veel problemen komen... en ach het is altijd leuk ik heb vandaag sneller geld binnengehaald als dat ik ooit deed via missies dus mij hoor je absoluut niet klage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vergeet dat Youwhat een stuk slechter is in PVP dan Triumvirate ;)

Ik wens jullie in iedergeval veel plezier in het knal festijn, jullie nummers en triumvirates speelstijl zal zorgen voor wat leuke battles gok ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:53
[...]

gamebreaker #1 voor griefers/gankers ja. En tegenwoordig gaan de griefers zich pas echt van lame cloaked afk alts bedienen dat vind ik een stuk erger..

[ Voor 4% gewijzigd door CopyCatz op 06-10-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Aaargh! Eindelijk interessante doelen en dan kan ik het weekend niet spelen :(

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 19:59
DrProctor schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:21:
nou dan ben je over een paar uur friendly met mij! maar ik zit niet in yw maar in aftermath
Proc, op welke char zit jij nu te spelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 08:07
angel00008 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 03:19:
[...]

agreed _maar_ youwhat heeft veel meer players/caps als triumvirate dus ik zie niet echt veel problemen komen... en ach het is altijd leuk ik heb vandaag sneller geld binnengehaald als dat ik ooit deed via missies dus mij hoor je absoluut niet klage...
Don't underestimate Tri.

Die gasten weten waar ze mee bezig zijn. Als ze iets willen, dan krijgen ze het ook. 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
angel00008 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 03:19:
[...]

agreed _maar_ youwhat heeft veel meer players/caps als triumvirate dus ik zie niet echt veel problemen komen...
Hoe sterk een alliance is meet je niet in players/caps. Als die caps bijvoorbeeld niet betaald/reimbursed zijn door het corp dan durven slechts weinig mensen ze te riskeren.

En aantal spelers maakt nog minder uit. Pandemic Legion heeft al weken lang alle stations van Rise gecamped en alle cloning services disabled met groepjes van ~30 man terwijl Rise 1250 leden had (nu zijn ze aan het imploderen dus het huidige ledental zal aanzienlijk lager liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
IJzerlijm schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:36:
[...]

Ze kunnen je alleen de-cloaken als je in de belt blijft, en dan kan je toch niet cloaken omdat de NPC's je ge-locked hebben. Cloaks zijn super irritant en moeten zo snel mogelijk worden aangepakt maar tot die tijd zijn ze de beste manier om ergens waar je niet in een POS/Outpost kan schuilen veilig te zijn als er vijanden langs komen.
Ik heb regelmatig mensen neergehaald omdat ze:
1. Mij te laat zien en dus te laat cloaken
2. Ik te snel in de belt ben (ik vlieg meestal een kleiner sized ship dan me target, dus ik warp sneller e.d.). Dus ze cloaken te langzaam en dan heb ik al gezien waar ze zitten, enige wat ik nog hoef te doen is die kant op te vliegen.
3. Dat ze op fixed positions zitten (100km of 0km vanaf de belt). Want met Ravens maakt de afstand niet altijd wat uit. Dus ze zijn vrij snel te decloaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:17

ZenTex

Doet maar wat.

Wauw. Triumverate geen probleem? Da's wel een van de beste PvP alliances van dit moment.
Pas op voor da nano gangs (veel vaga's). Triumverate zijn al een probleem voor hun "neutral" buren. Maar als ze het op iemand voorzien hebben kun je maar beter goed opletten. Ben zelf Roadkill en heb die gasten vaker op bezoek gehad. Wel leuke gasten trouwens.
Laatst wel een faction gang van hun te grazen genomen. Ze waren jarig en gingen ff bij ons langs om het te vieren, binnen de kortste keren heel RK op hun dak, machariel en een rattle weten uit te schakelen met wat ander spul. Toen zijn ze het toch maar bij iemand anders gaan partyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh, stomme verslavendheid van EVE :P

Ik was toch nieuwsgierig naar de veranderingen in EVE, dus ik heb maar weer eens een trial accountje aangemaakt: OMG, wat is het toch gaaf :P

Het is dat er ik nu het geld niet voor heb (op kamers, enzo) en ondanks dat het waarschijnlijk maar voor tijdelijk zou zijn (tenzij ik dit keer wel een actieve en goed georganiseerde corp tegen kom en ook af en toe een half uurtje oid kan spelen), anders zou ik m'n oude account zo weer activeren.

Eerste reactie: Jeej, 'Fitting' is eindelijk niet meer zo'n log groot scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:44:

Ik was toch nieuwsgierig naar de veranderingen in EVE, dus ik heb maar weer eens een trial accountje aangemaakt: OMG, wat is het toch gaaf :P

Het is dat er ik nu het geld niet voor heb (op kamers, enzo) en ondanks dat het waarschijnlijk maar voor tijdelijk zou zijn (tenzij ik dit keer wel een actieve en goed georganiseerde corp tegen kom en ook af en toe een half uurtje oid kan spelen), anders zou ik m'n oude account zo weer activeren.

Wow, dan heb je al een tijd niet meer gespeeld :D ;)

Maar je kan als je er wat tijd insteekt ook je game time cards voor isk kopen, dan kost het je helemaal niks aan echt geld, kan je toch nog spelen. :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 17:37
@ Terr: Krijg je geen "maandelijkse bijdrage" van tweakers?

Heb gisteren mijn eerste fraction loot gescoord.
Dark Serpentis EM armor hardeners.
Verder nog wat BS's spawns afgeschoten, waaronder een aantal van 1.25 mil.
Heb mijn tweede mijlpaal ( de eerste was een half jaar spelen) gehaald van 100 mil.

Ga me nu een beetje afvragen welke richting in in wil.
Ga ik door voor een Dread of blijf ik me verbeteren met diverse skills zpdat ik een allround speler wordt.

Het trainen voor een Dread gaat wel erg lang duren, omdat ik nog niet alle trainingskills heb.
Die hebben dus nu een prioriteit.

Maar ik vraag me af.... LVL 4 missies zijn redelijk goed te solo'en. De Rokh is me op vorige pagina's al afgeraden, vanwege de capacitor problemen.

Misschien wordt het tijd om eens te denken aan crosstrainen.
Heb altijd al een voorkeur gehad voor de Minmatar schepen. Het voordeel hiervan is dat ze afwisselend schield / armor tanken.

Alleen dien ik dan over te stappen van hybrid naar projectile guns.
Hoe staat het met de pvp eigenschappen van Minmatar schepen?
Als ik ga crosstrainen, dan wil ik beginnen met een BC of misschien een goed fregat.

Welke raden jullie eventueel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

LVL 4's zijn goed te solo'en zolang ze je niet gaan warp scramblen en je niet de mogelijkheid hebt om alle frigs snel af te knallen. Ben zelf 2 raven's kwijt geraakt dit weekend... :(

[ Voor 16% gewijzigd door Darth Malak op 08-10-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Minmatar schepen zijn een beetje beurs voor PvE. Je hebt veel last van tracking issues met artillery en autocannons verbruiken teveel ammo. Toegegeven, de Typhoon heeft dit minder omdat ie ook 4 Siege Launchers kan gebruiken maar je moet erg veel trainen om het maximale uit een phoon te halen (T2 Heavy Drones, T2 Torps, T2 Armor tanks, T2 Autocannons/Arty).

Met een Raven kun je zelfs met een tech 1 fit aardig uit de voeten en je hoeft daarom ook veel minder te trainen. Het is niet voor niets dat Ravens zo populair zijn voor PvE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:44:

erin gesukkeld dus in de grootste valstrik van MMO :P

Hier kun je op het EVE forum voor ingame cash ISKies, gametimecards vinden:
WANT ADS
SELL ADS

30 dagen voor rond de 200 miljoen, je kunt ook 90 dagen kopen, kost stukkie meer maar is naar verhouding goedkoper en alles gaat officieel en via een secured method van de uitgever CCP.

Ter vergelijk; wanneer (en dit zal dikke discussie opleveren :P) je elke avond in een beetje schip aan het hi-sec minen bent, heb je het zo binnen.

Grove schatting;
Retriever 5 miljoen per uur
Hulk 10 miljoen per uur

Zelf doe ik veel 'afk' ice minen in een Mackinaw. Doe dit niet in een systeem lager dan 0.6, beter nog 0.7 en hoger. Deed het nm in een 0.5 systeem en kreeg een rare dread guristas die mijn Mackje wist te slopen met zijn vriendjes in zeer korte tijd omdat ik vergeten was mijn T2 droontjes uit te gooien |:(

1 blokje ice gaat voor 100K de markt op.

Veel mensen doen het trouwens om hun 2e account te sponsoren en betalen de eerste met cash, maar ken ook genoeg mensen die 3 of zelfs 4 accounts hebben en lachend in een mini mining-fleet alles ermee weten te betalen.

Setup:
1 defense in command ship met dikke mining bonussen
1 hauler met voor de verveling een tractor beam + salvager
1-2 miners in Hulk met T2 setup

Fijne is dat je dit in theorie op 1 pc kunt doen, maar met 2 pc's en 2 schermen werkt het echt lekker en je kunt continue doorhalen.

<edit>
Even doorrekenen
2x 10 miljoen per uur, continue omdat de hauler ook standing en refining heeft en tussendoor zelfs naar een markethub kan vliegen om te verkopen.

2 avonden per week a 5 uurtjes a 20 miljoen per uur = 10 uur x20 miljoen x 4 weken per maand = 800 miljoen per maand.

90 dagen GTC koop je al vanaf 600 miljoen (hou mij ten goede) dus over 3 maanden gerekend mine je met 2 avonden per week spelen hark je genoeg binnen voor 4 accounts gratis spelen.

Gisteravond met Exploration kwam een corpie van mij opeens aanzetten met een low-sec 0.4 systeem wat slechts 1 jump van onze mining-HQ af ligt.

Dark Ochre
Crystaline Crockite
Gneiss!
Iridescent Gneiss!
Obsidian Ochre
Prismatic Gneiss!

Op zijn screenie tel ik 14 blokjes. Erg nice, die 10 miljoen per uur haal je makkelijk ermee. _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door yared op 08-10-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Gratis spelen? Ik zou het meer typeren als gratis werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis_k schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:43:
Helaas, dit is allemaal vrijwillig :P

Gamecards kopen voor ISK is op zich wel een idee, maar uiteindelijk ben je duurder uit in tijd (als ik werk zou hebben zou ik die €15 zo bij elkaar hebben). Maar ik ga het in gedachte houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

lol 10 miljoen.. ja, als je toevallig een systeem tegen komt waar niet continue ore thiefs aan het werk zijn en je toevallig goeie ore kunt vinden. Verder houden volgens mij niet veel mensen het vol om 5 uur achter elkaar 2x per week met een hele fleet van alt's te gaan minen. Maar goed, ieder z'n ding.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:05:
[...]

Helaas, dit is allemaal vrijwillig :P

Gamecards kopen voor ISK is op zich wel een idee, maar uiteindelijk ben je duurder uit in tijd (als ik werk zou hebben zou ik die €15 zo bij elkaar hebben). Maar ik ga het in gedachte houden :)
Er is nu ook een aanbieding dat je voor E50 (of $50 da's niet duidelijk) een nieuw account met een half jaar speeltijd kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 16:58

hilgo

Clear your mind of can't.

Count schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:09:
[...]

Er is nu ook een aanbieding dat je voor E50 (of $50 da's niet duidelijk) een nieuw account met een half jaar speeltijd kan krijgen.
In de mail die ik kreeg stond toch duidelijk euro (en dat aanbod geld alleen voor een 2e account erbij) en dat is ook wat ik heb afgerekend: euro's.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
Dennis_k schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:43:

Heb gisteren mijn eerste fraction loot gescoord.
Dark Serpentis EM armor hardeners.
Verder nog wat BS's spawns afgeschoten, waaronder een aantal van 1.25 mil.
Heb mijn tweede mijlpaal ( de eerste was een half jaar spelen) gehaald van 100 mil.

Ga me nu een beetje afvragen welke richting in in wil.
Ga ik door voor een Dread of blijf ik me verbeteren met diverse skills zpdat ik een allround speler wordt.

Het trainen voor een Dread gaat wel erg lang duren, omdat ik nog niet alle trainingskills heb.
Die hebben dus nu een prioriteit.

Maar ik vraag me af.... LVL 4 missies zijn redelijk goed te solo'en. De Rokh is me op vorige pagina's al afgeraden, vanwege de capacitor problemen.

Misschien wordt het tijd om eens te denken aan crosstrainen.
Heb altijd al een voorkeur gehad voor de Minmatar schepen. Het voordeel hiervan is dat ze afwisselend schield / armor tanken.

Alleen dien ik dan over te stappen van hybrid naar projectile guns.
Hoe staat het met de pvp eigenschappen van Minmatar schepen?
Als ik ga crosstrainen, dan wil ik beginnen met een BC of misschien een goed fregat.

Welke raden jullie eventueel aan?
als je al hybrid skills heb zou ik gallente trainen. om minmatar schepen echt goed te kunnen vliegen heb je veel skills nodig in oa. navigation, gunnery, missiles, shield skills en armor skills en drones. bijna alles dus :D

ik doe zelf level 4 missies solo in een megathron en tot nu toe niet veel problemen gehad dat het echt link werd. het vuren van 7 railguns zuigt echter wel cap en bij de langere missies moet ik terugwarpen naar station om nieuwe cap booster 800's te pakken. ik heb geen cap rigs gefit.

verder is een target painter best goed eigenlijk :) 40 km optimal op mijn rails maar ik raak alle schepen nog op 60+ km. frigs en destroyers zijn zelfs meestal in 1 salvo dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Darth Malak schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:06:
lol 10 miljoen.. ja, als je toevallig een systeem tegen komt waar niet continue ore thiefs aan het werk zijn en je toevallig goeie ore kunt vinden. Verder houden volgens mij niet veel mensen het vol om 5 uur achter elkaar 2x per week met een hele fleet van alt's te gaan minen. Maar goed, ieder z'n ding.. :)
Da's kwestie van goede systemen vinden, en een goede corp support hebben.

Je moet niet verwachten dat je dit in Kino kan doen of zo'n drama systeem.

En als je wel ore thieves hebt, zorgen voor of goede diplomatics en afspraken met andere corporations in het systeem, of zorgen dat je andere corpmembers in de buurt zijn en te hulp kunnen schieten.

Enige ore thieves waar ik niet eens naar omkijk zijn van die sukkels die het ore thieven doen om even te kunnen matten en bij wie het niet eens om de ores gaat en die te lam/laf/dom/zielig zijn om de weg naar 0.0 te vinden... oh |:( dat zijn natuurlijk alle ore-thieves }:O :+

Ik doe zelf meestal een uurtje dedicated, wat minimaal 150.000m3 10% ores oplevert om de dag, max 4x per week. Levert genoeg om voor een 30d GTC als het nodig mocht zijn.

EDIT>
Zat stomtoevallig net deze posting te maken ergens anders over wat een gefrustreerde ore thief kan doen in Kino }:O
Wel grappig verhaal; tijdje terug zaten we met man of 25-30 in de tweewekelijkse corpmine ice te hakken.
Een ore-thief (The Spyder) kreeg zijn gerief niet ivm de defense die we hadden liggen, en raakte zo gefrustreerd dat ie terug kwam in een Armageddon volgehangen met smartbombs _/-\o_

Tja, dat verwacht je niet in hi-sec, en natuurlijk lagen we als een stel n00bs bijmekaar :X

Het effect was zeer bijzonder, het aantal Concord wat binnen een paar sec ter plaatste was was enorm, de verliezen waren gering en iedereen kreeg zijn spulletjes snel terug op kosten corp.

En het bewijs; http://killboard.kcauq.com/?a=pilot_detail&plt_id=1388 >:)

Moraal van het verhaal, ook in hi-sec netjes spreiden en niet afk gaan tijdens ice-minen als je frustie pubers hebt rondvliegen.

Dit was het afscheid van een van onze leden die 3 maanden ging varen. We hebben hem wijsgemaakt dat het vuurwerk was als kadootje present.gif toen we nog in Kino een Mining HQ hadden.

PS: als ie het nu opnieuw zou doen zou hij minder scoren aangezien tegenwoordig iedereen in zijn Hulk of Mack zit op de defense malotten na die ook eens willen minen (in <Retreiver 8)7) en iedereen die in dat soort scheepjes zat overleefde het.
[quote]

[ Voor 36% gewijzigd door yared op 08-10-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Hoe sterk zijn die CONCORDE politieschepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
DingieM schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:08:
unbeatable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Oneindig sterk. Ze jammen je meteen, al je cap is weg en daarna doet je schip boem van de massa schade die ze doen.

CONCORD is de gegarandeerde straf die je krijgt bij een aanval op iemand in high sec (er zijn wat uitzonderingen zoals oorlogen en dieven).Mocht het de toch lukken CONCORD te vermijden kan dat je je account kosten als CCP er achter komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Heb gehoord dat als je snel genoeg stealth en er vandoor gaat dat je het overleeft. Alleen wanneer je dan bij gate komt wordt je alsnog neergeschoten door concorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Vroegah was het mogelijk om concord te tanken. Tegenwoordig lukt het echt met geen mogelijkheid meer. Tenzij je in een pod zit natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Concord tank je niet, binnen paar sec na attack was hele ice field compleeeeeet lagged door immense vloot Concord (30+) schepen.

Bij hun eerste salvo krijg je minstens 10K dmg schat ik

Jammer dat ik screenies niet kan vinden, het was de eerste keer na zo'n slachting dat iedereen de slappe lach had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Zie het een beetje als 8 titans met een precision gerichte doomsday device, ultra neutralizer en 20000punten warpscram ;)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fareway
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01-2024

Fareway

Uber 'n stuff

Een dread can concord tanken, er is ergens een video van chribba (eve-files eigenaar) op eve-files die concord makkelijk aankon in zijn revelation
Natuurlijk zijn dreads zeer zeldzaam in high sec en het word ook als exploit gezien om concord te tanken maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
blix schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:41:
[...]

Proc, op welke char zit jij nu te spelen? :+
Pr0qz0r

trouwens wel grappig om te zien dat die gasten hun verliezen niet posten op dat ene killboard van die smartbomb geddon ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:07

Seraphin

Meep?

Hmmmm heb ergens nog een half-nub char in een frozen account liggen, gestopt i.v.m. tijdgebrek (en WoW :$ ). Maar als ik dit zo lees begint het wel weer te kriebelen, misschien toch maar weer activaten.

Heb een vraagje over het volgende; paar posts terug werd gesproken over meerdere accounts hebben, en dat de maker van het spel zelf een aanbieding heeft om je tweede account voor weinig te openen?

Betekent dat dat meerdere accounts spelen mag? Ik neem aan dat het voordeel daarvan is dat je met beide accounts/chars tegelijk speelt, of is het een kwestie van om-en-om spelen?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 16:58

hilgo

Clear your mind of can't.

Seraphin schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:08:
Hmmmm heb ergens nog een half-nub char in een frozen account liggen, gestopt i.v.m. tijdgebrek (en WoW :$ ). Maar als ik dit zo lees begint het wel weer te kriebelen, misschien toch maar weer activaten.

Heb een vraagje over het volgende; paar posts terug werd gesproken over meerdere accounts hebben, en dat de maker van het spel zelf een aanbieding heeft om je tweede account voor weinig te openen?

Betekent dat dat meerdere accounts spelen mag? Ik neem aan dat het voordeel daarvan is dat je met beide accounts/chars tegelijk speelt, of is het een kwestie van om-en-om spelen?
Als je voor meerdere accounts betaald mag je die allemaal tegelijkertijd spelen. Dus van elke account 1 char die je dan kan gebruiken. In mijn geval dus 1 account die aan het minen is en de andere die de ore hault. Gemak dient de mens ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
hilgo schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:39:
[...]

In de mail die ik kreeg stond toch duidelijk euro (en dat aanbod geld alleen voor een 2e account erbij) en dat is ook wat ik heb afgerekend: euro's.
Bij mij staat er alleen maar 6 maanden voor 50. Maar ik denk dat ik het wel ga doen.
Alleen heb ik geen CC. Heeft het iemand het al een extra account genomen?
En wat zijn de betaling mogelijkheden?

@Seraphin je kan ook op 1 pc meerdere EVE clients starten. Alleen geld het wel voor betaalde accounts.
Met een trial account kan het maar 1 EVE client starten.

[ Voor 14% gewijzigd door Calamor op 09-10-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Calamor schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:37:
[...]

Bij mij staat er alleen maar 6 maanden voor 50. Maar ik denk dat ik het wel ga doen.
Alleen heb ik geen CC. Heeft het iemand het al een extra account genomen?
En wat zijn de betaling mogelijkheden?

@Seraphin je kan ook op 1 pc meerdere EVE clients starten. Alleen geld het wel voor betaalde accounts.
Met een trial account kan het maar 1 EVE client starten.
tenzij je de trial account op een andere pc draait natuurlijk :)

* AjDuLion draait 2 accounts op 2 computers dus gewoon appart hou niet zo van het switchen ookal is op het moment mn alt gewoon een cyno slet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Fareway schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 23:10:
Een dread can concord tanken, er is ergens een video van chribba (eve-files eigenaar) op eve-files die concord makkelijk aankon in zijn revelation
Natuurlijk zijn dreads zeer zeldzaam in high sec en het word ook als exploit gezien om concord te tanken maar toch
`

Dat was voordat CONCORD ook in een klap al je cap wegzoog. Ook je dread is dan in no time stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Een dread in high sec... sinds wanneer is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Darth Malak schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:55:
niet maar _vroeger_ waren die wel in high sec daarom zijn ze op het moment ook zeer schaars (ze kunnen wel jumpen naar low sec maar dan nooit meer terug naar highsec daarom zijn die dingen ook biljoenen waard.

en het heeft een hele grote kijk hoe groot mijn ..... is waarde in eve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Niks anders dan E-peen wagging dus :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
MazeMouse schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:08:
Niks anders dan E-peen wagging dus :P
en toch vind ik mijn ishkur een grotere e-peen dan jou drake :+

ach hier kan je een high sec carrier kopen

http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=517180

hier was een dread verkocht
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=523102

ach je mag er niet mee pvpen en veel missies laten je neit door (Gates etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

DrProctor schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:54:
[...]
trouwens wel grappig om te zien dat die gasten hun verliezen niet posten op dat ene killboard van die smartbomb geddon ;p
sowieso was het grappig.

Zoiets verwacht je niet tijdens een corpmine, ik bedoel, hoe bored moet je zijn om in een middelgrote fleet met o.a. een Raven en een Maelstrom als defense te gaan ore thieven. We hadden hem al een paar keer gepakt hoor, maar hij bleef gewoon terugkomen, totdat ie dus in zijn Armageddon terugkwam, tja.... doe je niks tegen behalve om lachen. }:O

Zoooo jammer dat je dan niet de mogelijkheid hebt om in Ventrilo meteen op een recordknop te drukken, want dat had je nog maanden lol kunnen hebben over wat je daar toen hoorde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
yared schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:31:
[...]
sowieso was het grappig.

Zoiets verwacht je niet tijdens een corpmine, ik bedoel, hoe bored moet je zijn om in een middelgrote fleet met o.a. een Raven en een Maelstrom als defense te gaan ore thieven. We hadden hem al een paar keer gepakt hoor, maar hij bleef gewoon terugkomen, totdat ie dus in zijn Armageddon terugkwam, tja.... doe je niks tegen behalve om lachen. }:O

Zoooo jammer dat je dan niet de mogelijkheid hebt om in Ventrilo meteen op een recordknop te drukken, want dat had je nog maanden lol kunnen hebben over wat je daar toen hoorde :+
ik denk dat het er zo ong uitzag :+

http://youtube.com/watch?v=zlqV4neSgI8 _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
Darth Malak schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:55:
vroeger kon je van die capital ship assembly arrays anchoren in high sec. daarna werd dat aangepast zodat het niet meer kon maar de POS arrays die er al waren zijn afaik niet weggehaald. ze kunnen gewoon gebouwd worden in high sec dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

hmm nee eerlijk gezegd was mijn eersterangs zicht erop beter dan dit low res filmpje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Chribba gebruikt zijn highsec dread vooral om veldspar te minen in Amarr :P

http://dl.eve-files.com/m...ibba-Mining-OP-070920.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
archetta schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:36:

ik miss de siege module !!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder Rorqual? Zonde, dat kan véél efficiënter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:05:
[...]

Zonder Rorqual? Zonde, dat kan véél efficiënter :P
dat zou nog wat worden als er een rorqual in high sec komt... denk dat dat helemaal als exploit word gezien :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 19:59

Dear god, die heeft echt 30 accounts openstaan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:07

Seraphin

Meep?

Thnx voor info over multiple accounts, misschien wel leuk om eens mee te pielen.

Binnenkort dus weer missies runnen in mn uberleetpwnzr Minmattar Destroyer :+

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik dacht dat strip miners/mod. miner II's zo'n zware CPU penalty hebben op niet barges dat ze nergens anders op te gebruiken waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

blix schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:35:
[...]
Dear god, die heeft echt 30 accounts openstaan? :o
* yared telt er 6 maar twijfelt over die EVE Game time.

Op mijn bak draait het gewoon niet lekker met meer dan 2 accounts. Twijfel of ik nieuwe gfx of meer mem zal bijprikken, maar aan de andere kant doet mijn Radeon 800XT / 1Gb mem het prima.

Goede tip, uitzoomen in een ice belt of in een elke fleet met meer dan 10 schepen, scheelt flink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Darth Malak schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:49:
[...]

Ik dacht dat strip miners/mod. miner II's zo'n zware CPU penalty hebben op niet barges dat ze nergens anders op te gebruiken waren?
miners II hebben gewone cpu req's en weinig schepen geven er bonusses voor (en hij gebruikt hulks voor die strip miners vandaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

angel00008 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:30:
[...]

miners II hebben gewone cpu req's en weinig schepen geven er bonusses voor (en hij gebruikt hulks voor die strip miners vandaar)
Nee, het ging mij over die dread met z'n strip miners... maar ik dacht dat dat strip miners waren vandaar...

Maar goed, een beetje zinloos, minen met dread zonder alle exhumer en strip miner bonussen.

Maar wel geinig... Totdat je per ongeluk een fout maakt en je dread door concord getarget wordt! :)

[ Voor 28% gewijzigd door Darth Malak op 09-10-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Darth Malak schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:48:
[...]Maar wel geinig... Totdat je per ongeluk een fout maakt en je dread door concord getarget wordt! :)
Als je dat soort foutjes maakt mag je niet eens in een dread vliegen en verdien je het gepod te worden }:O

Zelf heb ik heel lang met 2 Minimatar BC's zitten minen. Ging best lekker als je het allemaal goed weet te tunen. Gewoon eerst mijn miningskills zitten maxen en pas daarna voor een Hulk en Commandship gegaan. Mooie ervan was dat ik tot het moment dat het nodig was beide accounts goed kon gebruiken voor missies.

* yared refined zonder waste/tax bij minimaal 3 npc's wat ook wel weer zo handig is als mining director :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 03:24
angel00008 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:05:
[...]

dat zou nog wat worden als er een rorqual in high sec komt... denk dat dat helemaal als exploit word gezien :O
Dat zal niet meer gebeuren, een tijdje terug heeft CCP namelijk alle Large array's in highsec offlined en unachored.

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023

hij gebruikt m ook om andere mensen stevig in hun broek te laten schijten. Best een vreemde gewaardwording een dread die naast je uncloaked :S

Gaan er nog tweakers naar fanfest dit jaar? Ik ben er dit jaar voor de tweede keer bij, het belooft weer net zo gaaf te worden als vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was er dan zo gaaf aan FF? Want ik zit nog te twijfelen of ik ga of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:42:
Wat was er dan zo gaaf aan FF? Want ik zit nog te twijfelen of ik ga of niet.
misschien zijn er wel exotic dancers? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op dit moment bezig met een klein onderzoek voor een vak van mijn opleiding. Hierbij is het de bedoeling dat ik een aantal communicatieve en sociale aspecten van het gedrag van spelers in online games onder de loep neem.

Ik zou daarom graag een aantal van jullie (redelijk ervaren spelers) willen interviewen met betrekking op de ingame relaties en het samenspel gedrag in EVE. Het gaat om zo'n 20 vragen, ik denk dat het niet langer dan 10 min duurt. Het liefst spreek ik je over msn messenger dan kan ik je antwoorden direct overnemen.

Als je zin hebt om me hiermee te helpen voeg me dan even toe op msn of stuur een mailtje naar niels_the_master[at]hotmail[dot]com (ja, ik was 11 toen ik dat adres maakt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:20:
Ik ben op dit moment bezig met een klein onderzoek voor een vak van mijn opleiding. Hierbij is het de bedoeling dat ik een aantal communicatieve en sociale aspecten van het gedrag van spelers in online games onder de loep neem.

Ik zou daarom graag een aantal van jullie (redelijk ervaren spelers) willen interviewen met betrekking op de ingame relaties en het samenspel gedrag in EVE. Het gaat om zo'n 20 vragen, ik denk dat het niet langer dan 10 min duurt. Het liefst spreek ik je over msn messenger dan kan ik je antwoorden direct overnemen.

Als je zin hebt om me hiermee te helpen voeg me dan even toe op msn of stuur een mailtje naar niels_the_master[at]hotmail[dot]com (ja, ik was 11 toen ik dat adres maakt :P)
ik denk dat je dit soort zaken eerst met een mod moet bespreken, ik zou zeggen vraag eens aan een mod van dit forum wat wel en niet mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
jongens,

Ik kom er even niet meer uit.

Heb EVE in een grijs verleden aardig lang gespeeld..sinds kort weer opgepakt.

Hoe vind ik complexes ? Daar kom ik dus echt niet uit. Ik snap dat het iets met m'n overview settings te maken heeft, maar ik kan daar nergens complexes in vinden?

Anyone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:33

Creesch

bla bla!

complexes kan je via de map vinden :) map control panel en dan ergens iets van star color oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
majic schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:29:
jongens,

Ik kom er even niet meer uit.

Heb EVE in een grijs verleden aardig lang gespeeld..sinds kort weer opgepakt.

Hoe vind ik complexes ? Daar kom ik dus echt niet uit. Ik snap dat het iets met m'n overview settings te maken heeft, maar ik kan daar nergens complexes in vinden?

Anyone ?
Je kan ook makkelijk vinden op de 2d map van eve : http://www.ombeve.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Die zijn tegenwoordig toch verborgen en alleen te vinden met speciale probes dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

"How to find eve complexes", 2e resultaat op Google
http://eve.grismar.net/wikka.php?wakka=DeadSpace

Beetje Tweaker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Net FF stukkie combat gehad tegen een gang die ineens met 15 man system in jumpten.

FF gewacht tot de mensen die nog buiten station waren diep in gevecht waren maar blijkbaar was mijn thorax zo angstaanjagend toen ik undockte dat ik binnen 12 seconden dood was. (meteen primary bij undock) :D
Gewoon 11 schepen op mijn killmail... :|

Mijn drake (die ook in station hing) ging het beter af. Heeft het gevecht overleefd zei het dat tegen de tijd dat ik eindelijk niet meer jammed was door die Rook het gevecht ook alweer afgelopen was en ik het idee heb dat mijn FoF's niet veel nuttigs deden.

EDIT:
O well, PEW PEW!

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo,

Nu net ongeveer 15 dagen EVE gespeeld, erg verslavend spel zeg. Na een aantal dagen van mijn trial account had ik besloten om maar te gaan betalen, die paar euro per maand is het echt wel waard. Ik ben nu een beetje aan het minen en Level I agent missies aan het doen,gaat goed trouwens, al 2 keer een ship kwijt geraakt. Maar nu zoek ik eigenlijk een PvE corp, want voor PvP is mijn Char echt nog niet klaar met 1.06 miljoen SP. Weet iemdand nog een leuke corp voor een ouder dan 20 speler ?

Gr.
Kasplantje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Ik vind dat ze meer AI in de NPC rats mogen stoppen, niet in de missies, maar in de asteroid belts....4 frigatejes in een 0.5 asteroid belt zijn weliswaar 8k-9k ISK waard maar ze zijn veel zwakker dan de missie-versies.
Misschien moet ik maar eens 0.4 asteroids gaan bezoeken? Heb Vexor (cruiser level 3) en goede drone skills (combat drone 3, drone interfacing 3, drones 5, scout drone 4 etc.), kan explosion dampeners gebruiken, schip is stuk sneller dan normaal etc. Is dat een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Kasplantje, er zijn een aantal corps beschikbaar maar wellicht dat je meer kunt aangeven wat je zoekt.

Omdat ik denk dat het hier niet op prijs gesteld wordt om direct te recruiten, wat ook totaal niet de recruiting policy van de corp is waar ikzelf in zit, hier een iets breder inzicht waar je op moet letten en daaronder een indirecte link naar GOLM. Let wel, GOLM is invite only en daarvoor zul je de text even moeten lezen.

Nederlandstalige corps of internationale corps
Sommige mensen hebben late/vroege/nachtdienst en dan is een internationale corps wel gezelliger.

Zoek je gezelligheid of 'progressie'
Die hard corporations zoeken vaak mensen met veel ervaring. Gezellige corp's verzanden vaak in teveel geklep (Dutch channel blablabla) en te weinig actie.

EVE is geen korte termijn spel
Wanneer je nu PvE leuk vindt, vind je over een 6-12 maanden misschien weer juist PvP erg leuk of industrial, research, trade, etc.. limiteer je je tot een corp met een specifiek doel, dan zal je ongelukkig zijn in toekomst.

Ventrilo
Altijd een corp nemen met een Ventrilo server (jaja je hebt ook TS maar dat is nou eenmaal niet mijn persoonlijke voorkeur). Ventrilo voegt een extra dimensie toe aan het spel en als je niet wilt kleppen maar gewoon wilt luisteren is er altijd nog ventrilo radio met de huisdj _/-\o_

Corp tax
http://www.mmozone.nl/forum/index.php?showtopic=3367
MMOzone is niet mijn favoriete site, dat blijft t.net, maar hier staat en de uitleg over GOLM en een stuk over corp tax. Dit misbruiken veel 'tijdelijke' of kleine corps om mensen snel een paar isk afhandig te maken. Ook staat er iets over wat er gebeurd bij grote verliezen wanneer je in corp verband bezig bent.

Experience
Jonge corporations zijn vaak erg gretig om snel doelen te behalen. Oude corporations kunnen enigzins bezadigd over komen. Kies toch een corp met members die skillpoints hebben varierend van zeer hoog (30 miljoen+) tot beginners. Deze zijn vaak goed gebalanceerd, weten waar ze heen willen qua doelen en geven niet op na een paar maanden of een grote tegenslag.

0.0
Als er één breed begrip is binnen het spel EVE Online dan is het wel 0.0. Dit gebied is gewoon een spel binnen het spel zelf. Veel corporations beweren er te zijn maar tellen eigenlijk amper mee. Hebben bijvoorbeeld 40 members, maar hoeveel % is ervan actief. Zorg dat je bij je applicatie altijd vraagt hoeveel man er gemiddeld s'avonds online zit (en weet dan dat nog de helft afk is :P). Beter is te vragen hoe vaak er een corp ops/event is en hoeveel mensen er dan aan meedoen.

Laat je niet verleiden tot een bepaalde aanbieding, je hebt alle tijd om je keuze te maken. Zet jezelf een doel en vertel dat doel ook aan de corp. 1 ze kunnen je ermee helpen, 2 ze hebben graag mensen die doelen zetten en weten te behalen, 3 je kunt aan de hand van 1 zien wat de corp voor jou betekent als je na een tijdje een afweging wilt maken of je er wel bij wilt blijven.

Nogmaals, GOLM doet niet meer aan direct recruiten vandaar de link naar een andere site en niet naar onze eigen site.

Hoop dat je hiermee aan de slag kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared,

Bedankt voor jouw reply, het probleem is dat ik eigenlijk nog niet helemaal weet wat ik nou wil doen in EVE. Ik denk dat ik eerst eens een hoop sp bij elkaar probeer te krijgen en natuurlijk wat ISK te verdienen. Ik ga in ieder geval even kijken op de site die je aangaf. Mij persoonlijk maakt het niet zo veel uit of het nou een nederlandse of internationale corp is. Als het maar geen groep tieners is.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Handel in characters (en andere digitale goederen) is niet toegestaan.