Owkee. Kan ik uit de missie details lezen welk ras ik tegen kan komen? Tot op dit moment heb ik daar weinig tijd aan besteed behalve dan de informatie over ISK reward, LP reward en waar ik moet zijnIJzerlijm schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:04:
[...]
Elke NPC factie is gebaseerd op een van de rassen. De schade die ze doen en waar ze het slechtste tegen kunnen is hetzelfde als wat dat ras zelf doet. De Serpentis bijvoorbeeld zijn gebaseerd op Gallente (ze vliegen ook Megathrons en Thoraxen), ze doen dus meest Thermal schade en kunnen daar het slechtste tegen.
[...]
Niet, defender missiles zijn nutteloos. Bij de NPC's werken ze perfect maar voor jij en ik zijn ze een verspilde launcher.
Nu weet ik nog steeds niet -hoe- ik de defenders moet gebruiken. soms lock ik succesvol en zie ik de missile launchers groen knipperen. Maar wat gebeurt er dan? Schiet ik dan automatisch defenders af als iemand missiles op mij schiet? Dat kan ik niet zien gebeuren...
Ben zelf een special ops heb dus al flink sterke drone skills. Grofweg gezien zijn mijn light en medium scout drones 2x zo goed als de basis attributes en snijden ze door vijanden als messen door boter. Gaat wel langzamer tegen cruisers maar goed.
Tip voor degene die drones willen gebruiken: zonder goed getrainde skills kun je ze beter links laten liggen maar dat geld voor elk equipment zonder de juiste skills.
Ben op dit moment de Celestis aan het uitproberen met missiles maar had een Vexor met flink wat drones. Ga binnenkort ook weer een Vexor kopen als hoofdschip en de Celestis gebruiken als jammer en prober voor in de toekomst. wil liever T2 cruisers dan overstappen op BC's of BS's etc.