Gewoon, voor de humor-factor zo laat op de zaterdagavond, ga ik nog even reageren.
quote:
Wie zegt dat het me niet interesseert? Misschien heb ik gewoon het beste voor met deze community, en ben ik van mening dat een frisse kijk op de zaak wel eens nuttig kan zijn? Ik lees dit topic namelijk regelmatig, en ben van mening dat de inhoud van de reacties van jou en andere kern-elementen van het FP modden maar zeldzaam fris en vernieuwend zijn.
quote:
Als je werkelijk zo bezorgt bent over de community van T.net kun je wat mij betreft een topic in LA openen waar je dat met heel GoT kunt gaan bepraten. Maar dit alles heeft werkelijk _niets_ te maken met datgene waar wij het hier over hebben. Verwacht dus voor de rest dus ook géén inhoudelijke reactie op jouw epistel. Dit is absoluut niet de plaats daarvoor.
Ik denk daar anders over. Maar je bent natuurlijk vrij om deze discussie af te splitsen, mocht je dat noodzakelijk achten.
quote:
RoD schreef op zondag 11 mei 2008 @ 00:30:
Ik heb daar inderdaad best wat op te zeggen, maar als dit je respons is dan lijkt het erop alsof je ook niet wilt horen wat de tegenargumenten zijn. Waarom post je hier dan uberhaubt?
Wie zegt dat ik de tegenargumenten niet wil horen? Al die aannames, zo leuk!

quote:
Laat ik het dan maar samenvatten... stellen dat het modereren gecontroleerd wordt door een stel fanatieke bezoekers is gewoon niet waar.
Niet? Ik denk dat dat nog wel eens meer het geval zou kunnen zijn dan je denkt.
quote:
Soms worden er een aantal reacties collectief rechtgezet in het mismodtopic, maar dat is volgens mij nog niet eens 1% van het totale aantal reacties.
Daar doel ik ook niet op. Het is op zich prima dat er een platform is waar uitzonderingen nader bekeken kunnen worden.
quote:
Wat je hier dus stelt over de controle van een aantal mensen is dus gewoon onzin en volledig uit de lucht gegrepen.
Hoho, je zegt: "wat jij zegt is niet waar,
dus wat je stelt is onzin en volledig uit de lucht gegrepen." Sorry, maar dat soort redeneringen doen mijn sensitiviteit voor causale verbanden ietwat geweld aan.

quote:
Zeker als je niet eens de cijfers hebt over het aantal modders op de FP en hun modfrequentie.
Nou, doe eens gek, verwen eens ons met wat statistieken! Dat zou mijn verhaal al beter tegenspreken dan je eerdere onderbouwing.

quote:
Ja kom op zeg, als je zelf al begint over het feit dat het je allemaal niet interesseert en niet geďnteresseerd lijkt in tegenargumenten waardoor je feitelijk gewoon niet de discussie aan wilt gaan, dan krijg je dit soort reacties.
Wederom aannames. En je insinueert dat ik vraag om zo'n reactie, maar dan vind ik dat je wolkje's inzichtelijke opmerking onderschat: ook al kwam ik geinteresseerder over in mijn eerdere post, dan nog had hij me fijntjes op de misplaatstheid van mijn post gewezen. Wat mij weer goed uitkomt, want dat is nou net een puntje wat ik in mijn eerdere betoog wilde maken, wat hierbij nog maar eens bevestigd wordt.
En tsja, zat ik te stoken? Als er genoeg mensen zijn die het zo zien, zal het wel waar zijn. Maar als jullie willen weten hoe ik inhoudelijk over het modsysteem denk:
Kryz in "Afwijken van gemiddelde..."
offtopic:
Dat wisten jullie dus al he, maar de tijd gaat snel.