Een mening hebben over de inhoud van een reactie is mijn inziens onlosmakelijk verbonden met (naar persoonlijk inzicht) wat voor kwaliteits-label je aan een post hangt. Misschien dat mijn meningen en inzichten wat anders liggen dan die van jullie. Ik ben bijvoorbeeld persoonlijk nogal geneigd om een humorvolle reactie wel wat omhoog te modden bijvoorbeeld en die is naar mijn mening dan ook ook inhoudsvol en goed voor de anderen om te lezen. Puur om het feit dat ik de mensen hier ook een wat lol gun. Komt zelden voor overigens...
quote:
Kom je dan laat mee want mijn modrechten zijn inmiddels afgesloten.
quote:
wolkje schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:39:
We drukken geen meningen weg. Alle meningen zijn welkom mits beargumenteert. De twee reacties die jij eerder dus op +2 gemodereerd hebben zijn op een aantal punten fout:
De eerste reactie:
- Offtopic, het hoort écht niet op de FP thuis maar in Geachte Redactie hier op GoT.
- Onbeargumenteerd
Tweede reactie:
- Nodigt uit tot geweld (al dan niet serieus bedoeld, maar sowieso ongewenst)
- Ongefundeerde flame (mafia praktijken)
Het lijkt me duidelijk dat, ook al ben je het hiermee eens, deze reacties op -1 horen. De lezer heeft er gewoon niets aan. Voor alle duidelijkheid, tijdens het modereren heeft jouw mening t.o.v. de reactie helemaal niets met de score te maken. Je behoort te modereren volgens de richtlijnen in de al eerder aangehaalde ModFAQ.
Meningen worden dus wel weggedrukt als ik dit zo lees. Ik zet een reactie op +2 maar jij vind dat deze op -1 moet staan. Wat gebeurt er dan? Wie trekt er aan het kortste eind? Wie vind dat mijn +2 mening niet klopt en vind dat het op -1 moet staan? Het is dus jouw mening, of een post wel of geen inhoud heeft, tegen de mijne.
Simpelgezegd word de mening opgelegd "Het lijkt me duidelijk dat, ook al ben je het hiermee eens, deze reacties op -1 horen."
maniacshouse wijzigde dit bericht 09-05-2008 12:06 (48%)