Ik ben net begonnen met modden nadat ik het een jaartje geleden ofzo ook een keer geprobeerd heb. Maar ik moet zeggen dat ik nu toch wel een beetje schrik van die modbot.
Zo heb ik bijvoorbeeld onderstaande post:
sapphire in 'plan: Reacties uitgeschakeld in Vraag & Aanbod'
een +1 gegeven maar meerdere expert modjes een 0, hier heb ik dus in mijn grafiek een afwijking van +1 (oranje) Ik vind dat hij inhoudelijk een goed punt heeft (spelfouten daar gelaten) moet ik hier bijvoorbeeld ook gaan wegen op spelfouten ook al heeft hij (in mijn ogen) wel een goed punt te pakken?
Nu staat bij mij onderaan:
Totaal aantal moderaties: 250
Gemiddelde afwijking van expertmoderaties:
0,71 (op basis van 4 moderaties)
Maak me toch wel een beetje zorgen! ik wil niet gaan papegaai modden maar zou het ook niet echt prettig vinden als de modbot me de mod rechten ontneemt...
Natuurlijk is kritiek op mijn wijze van moderen van harte welkom heb er nog niet zo heel veel ervaring mee! (natuurlijk wel de FAQ gelezen

)
Een kleine edit:
Wat ik ook al gemerkt heb is dat als ik bijvoorbeeld iemand een punt geef voor een goede reactie en daarna de reactie aangepast wordt waardoor er iets bij onder wordt gezet wat nergens op slaat bijv. Dan zal de rest hem omlaag modden, hoe werkt dat dan?

BastiaanN wijzigde dit bericht 03-02-2008 14:31 (11%)