Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik ben vandaag dus ook me moderator status kwijt.
Zou een hoofd-moderator mijn gedrag na kunnen kijken, want ik zie mezelf eigenlijk als een voorbeeldig moderator O-) , maar ik zou het best 'fout' kunnen doen.

Verder gebruik ik konqueror om te browsen, en ik heb altijd al het idee gehad dat het javascriptje wat achter de moderatie zit, misschien niet goed werkt op konqueror.
Maar als iemand naar mijn moderaties zou kunnen kijken, graag.

alvast bedankt

Acties: [view]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

@DLGandalf: Het lijkt me nuttig om de nieuwe faq eens door te nemen, je slaat de plank best wel eens mis :o De default/neutrale score is 0 en niet +1 zoals vroeger.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Fulltime prutser
Reg. datum: 30 november 2006

Ik ben reeds een heeeele lange tijd gelden mijn modstatus kwijtgeraakt (door enigszins slecht modereren, ik weet het).. Echter krijg ik nog steeds de mededeling dat ik dit niet meer zelf mag activeren... Zou een hoofdmoderator dit voor mij na kunnen kijken?? Ik wil zeer zeker weer kunnen modereren, en dit zou volgens mij ook allang weer moeten kunnen, echter mag ik van het systeem nog steeds niet.

edit:
en ook meteen nog even de reden dat ik er vaak "naast" zat met modereren was waarschijnlijk dat ik reacties teveel op persoonlijk niveau (als in, wat vind ik ervan) aan het bekijken was ipv op het feit of iets uberhaupt een nuttige post was ;)

Foamy wijzigde dit bericht 18-01-2008 02:30 (24%)

.:: Carpe Noctum :: Jungletrain.net ::.

vakantie
Reg. datum: 01 april 2005

waarschijnlijk zijn ze dan ooit handmatig uitgezet en dan moeten ze ook weer handmatig worden aangezet.

[nutteloze ruimtevulling] [/]

R.I.P. Robbedoeske

Zou iemand kunnen kijken waarom mijn modstatus is uitgeschakeld?
Ik zie de reden wel, echter heb ik zo goed mogelijk getracht volgens de regels te modereren:
quote:
Je moderatiemogelijkheden zijn uitgezet omdat jouw moderaties in de afgelopen periode teveel afweken van het gemiddelde. Je kunt je modstatus na 17-02-2008 weer opnieuw activeren.

Meer informatie over het moderatiesysteem kun je hier vinden.
vakantie

hier om
Niet dat ik een idee heb wat er bij jou instaat, maar de modperformance geeft iig aan waar de afwijking zit. Het zou trouwens ook kunnen dat je gewoon heel weinig hebt gemodereerd.

R.I.P. Robbedoeske

Wel inderdaad een mooi grafiekje, ik zie ook 2 uitschieter in het rode en veel in het oranje.
Echter zijn de moderaties die ik heb gepleegd (bijvoorbeeld de rode) correct.

DJT88 in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Hiervoor geef ik een -1 aangezien het helemaal niets te maken heeft met het onderwerp:

DJ Henk in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Ook een -1:
quote:
Iemand die met droge ogen beweert dat Microsoft niet het web flink heeft zitten verpesten met Explorer heeft de laatste tien jaar niet erg opgelet en, erger nog, mist blijkbaar het voorstellingsvermogen om te bedenken wat er allemaal op het internet mogelijk was geweest als ze zich wat netter hadden gedragen.
Als je goed leest dan is het gewoon een klein beetje trollerig. Vandaar mijn -1.

Door: Cloud Moderator TMF / T.net Powermod
Over de eerste twijfel ik, hij is niet briljant, maar ook niet overbodig. Een 0 past daar wel. De tweede is zeker geen -1 waard. Tuurlijk is het harde taal, maar zeker niet zo verkeerd gebracht dat het een -1 is.
Deze manier van modereren zal inderdaad een te grote afwijking opleveren ben ik bang.

In principe kan de gehele lijst (op een paar stuks oranje na) groen zijn. Als je posts tegenkomt die jij een -1 vindt, maar dik op 0 staan, post ze dan in het moderatie topic. Dan kunnen meer mensen ernaar kijken en weet je vanzelf wat ongeveer de bedoeling is :)

Steun de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting via de Sponsoractie 2008!

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Ik vind die twee reacties beide 0. Niet zwaar genoeg voor de -1, imo. In ieder geval, dit is slechts 2x 1 punt afwijking dus daar kan het niet echt aan liggen. Het valt al te compenseren door 2x 0 tot 0,2 afwijking te hebben. Dus je moet of structureel steeds boven de 0,7 afwijking zitten, of je mod erg weinig.
Is het misschien zo dat je selectief mod? Dus, alleen de reacties modden die naar jouw mening niet goed staan? Dan raak je gemakkelijk je modstatus kwijt.

R.I.P. Robbedoeske

Ik heb een poos niet gemod, ben eergisteren weer aan de gang gegaan. In mijn ogen tel ik teveel nulletjes. En het zou kunnen zijn dat ik selectief mod, echter heb ik dat zelf niet in de gaten :)

Ik zal die -1 maar eens minder uitdelen. In mijn ogen zijn er teveel opmerkingen die niets toedragen aan de discussie over een bepaald onderwerp en die zouden dan kunnen belanden op een -1. Dan maar wat meer nullen ipv minnetjes.

Goed, ik merk wel wat er gaat gebeuren.

too old to die young

@Foamy: Jouw modmogelijkheden zijn handmatig uitgezet vanwege enorm mismodden.
Voorbeeldjes:
quote:
VMWare ftw!
+2?

hansg in 'nieuws: Vista-gebruikers spontaan 'illegaal' door fout Microsoft'
hansg in 'nieuws: Muziekspeler van Vista vertraagt netwerksnelheid'
pelican in 'nieuws: 'Opvolger Vista leunt zwaar op webcomponenten''
ranten en flamen op +2? :N

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .

too old to die young

@Outerspace: gewoon doorgaan hoe je nu ook mod, de modbot zal er zo nu en dan over struikelen maar dan grijp ik wel in.
* aangezet *

R.I.P. Robbedoeske

quote:
botoo schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:31:
@Outerspace: gewoon doorgaan hoe je nu ook mod, de modbot zal er zo nu en dan over struikelen maar dan grijp ik wel in.
* aangezet *
Bedankt botoo, ik zal weer vrolijk verder modden :)
d:)b
vakantie

Ik zou ze idd ook beide een 0 geven, maar onverdedigbaar is een -1 niet. Sterker nog: je / hij verdedigd hem hier ook adhv de modfaq. Dat wij wat anders zouden doen is hier niet ter zake doende.

quote:
arne schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:41:
Ik zou ze idd ook beide een 0 geven, maar onverdedigbaar is een -1 niet. Sterker nog: je / hij verdedigd hem hier ook adhv de modfaq. Dat wij wat anders zouden doen is hier niet ter zake doende.
Klopt. :) Vandaar dat ik ook dacht dat het wellicht aan selectief modden lag.

Outerspace, het helpt als je reacties tegenkomt die naar jouw mening niet goed staan om deze te melden in het mismodtopic. Aangezien daar vrij veel mensen met +3 weging zitten wordt het vrij snel rechtgezet, of in ieder geval een poging daartoe gedaan, zodat je afwijking in ieder geval beperkt blijft :)

R.I.P. Robbedoeske

RoD, ik weet het :)
Echter zal ik eerst proberen het een en ander recht te zetten (als dat lukt) en daarna huppel ik wel het topic in.
Fulltime prutser

@botoo : dat ik zo nu en dan enigszins enorm heb zitten mismodden zul je mij ook niet horen ontkennen. Echter was mijn vraag of het mogelijk zou zijn om mij weer moderatierechten toe te kennen. Was van plan mij deze keer iets beter te gedragen en wat minder op mn verstand te modden en wat meer naar de inhoud van de reacties..

vakantie

verstand mening

too old to die young

Modmogelijkheden zijn weer aangezet Foamy, het is aan jou om te bepalen hoe lang het zo blijft :).

Fulltime prutser

Bedankt botoo, ik zal me deze keer gedragen :)

Ik heb gereageerd op de nieuwe Gaming pc van HP. Omdatik zelf al mijn vernuft wil ontwikkeln heb ik een andere pc ernaast gezet en gevraagd wat de beste keus was. Hier kreeg ik een min 1 voor, op zich niet verschrikkelijk maar ik wil graag weten op welke gebruiksvriendelijke site ik dan mijn vraag moet stellen!!

Door: Cloud Moderator TMF / T.net Powermod
quote:
rkvvjeka schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:28:
Ik heb gereageerd op de nieuwe Gaming pc van HP. Omdatik zelf al mijn vernuft wil ontwikkeln heb ik een andere pc ernaast gezet en gevraagd wat de beste keus was. Hier kreeg ik een min 1 voor, op zich niet verschrikkelijk maar ik wil graag weten op welke gebruiksvriendelijke site ik dan mijn vraag moet stellen!!
http://www.hardware.info/ ofzo? Je hebt overigens -1 gekregen omdat zulke vragen absoluut niet op de FP horen. Dat heeft nog niet eens zozeer met het niveau van je vraag te maken. Vragen stellen, en vooral dit soort, hoort op het forum. :)

Steun de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting via de Sponsoractie 2008!

too old to die young

Welkom op Tweakers.net / GoT rkvvjeka, het is een goede gewoonte om eerst eens te kijken waar je je vragen neer kunt plempen. In jou geval zou ik eens een kijkje nemen op Complete Systemen & Laptops maar neem wel eerst de FAQ aldaar door om te voorkomen dat je vraag daar ook niet behandeld wordt (topic op slot).

Hier in dit topic en in dit subforum zit je iig volledig fout, hier gaat het over moderaties en over de ModBot in het bijzonder zoals je in de topicstart had kunnen lezen botoo in "ModBot is actief \o/ (het klachtenloket ..."

edit:

Nav onderstaande reactie RoD url aangepast :)

botoo wijzigde dit bericht 22-01-2008 16:30 (10%)

offtopic:
Ter aanvulling op botoo: In Complete Systemen & Laptops horen dat soort vragen ook niet thuis. Zie Wat is er nu anders in CSL?
Het beste wat je kunt doen is even de BBG's doornemen en deze eventueel aanpassen/verfijnen naar jouw wensen.

Beste modjes: ik krijg het bericht dat ik mijn expert modstatus kwijt ben, maar als ik mn eigen moderatieperformance bekijk dan zit ik gemiddeld op 0,2 punten afwijking. :'(

edit:

Mag ik hem terug?

lammert wijzigde dit bericht 23-01-2008 15:34 (9%)

Compal IFL90: 15.4" WSXGA+ -- T7300 -- 8600M GT 512MB -- 160GB 7200rpm -- 2048 MB -- Wireless N

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws