That's my pointquote:
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart Sitecore
GoT Index » Tweakers.net Moddereter Forum » ModBot is actief \o/ (het klachtenloket ook :o )
Pagina's: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
[Nieuw Topic]That's my pointquote:arne schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:14:
Ik dacht dat je bij 0.4 alleen je expertstatus kwijt was? Het zou idd wel krom zijn wanneer dit niet het geval was.
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart Sitecore
FicoF wijzigde dit bericht 17-12-2007 11:41 (10%)
Lijkt bugged Alex, ik vraag of Crisp er even naar wilt kijken voordat ik je modmogelijkheden handmating weer aanzet.quote:Alex schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:13:
That's my point. Ik sta nu dus op 0,49. En ben m'n modrechten kwijt. Mss kan de moeilijke naam meneer me e.e.a. uitleggen?
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
Die naam kan ik dan wel spellenquote:botoo schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:58:
[...]
Lijkt bugged Alex, ik vraag of Crisp er even naar wilt kijken voordat ik je modmogelijkheden handmating weer aanzet.
- Giphart Sitecore
Mjah en schrijf dat ik na hier lezen begrijp wat ik fout doe en bij deze stellig beloof om objectief te zijn met het modden.quote:botoo schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:05:
@Razwer: Ik heb jouw modmogelijkheden handmatig uitgezet, wat jij doet is geen compensatiemodden maar zuiver mismodden.
voorbeeld wat jij met +2 beoordeeld, en dat is bepaald niet de enige misser:
babyxl in 'nieuws: Brein klaagt beheerder Shareconnector aan'
Die maand werkt imho best goed. Iedereen die wel wil modden gaat even kijken wat hij fout heeft gedaan, komt zowel bij de FAQ als hier uit, waarna ze netjes aan botoo kunnen vragen of het niet eerder kan. Iedereen die dit niet doet heeft hoogstwaarschijnlijk ook niet de intentie serieus te modereren en kan best een maand gemist worden.quote:FicoF schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:39:
Is het misschien ook mogelijk om een waarschuwing in te bouwen. Misschien boven de reacties waar je nu ook de mededeling krijgt dat je niet meer mag modden?![]()
Verder vind ik een maand een beetje lang. Ik had dus precies hetzelfde als veel tweakers, over en onderwaardering voor een posting (ter compensatie). Ik begrijp dat best en ben dan ook van plan om mijn modgedrag aan te passen, maar daar heb ik geen maand voor nodig.
Concreet mijn vraag: Dus als je bijna die status hebt een waarschuwing en een linkje naar de FAQ?
[nutteloze ruimtevulling] [/]
Thanx botoo. Als waardering zal ik weer ens wat vaker m'n kop laten zien hierquote:botoo schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:33:
@ Alex: je bent door een momentopname 'te pakken genomen'. Op 15/12/2007 00:17:49 was de afwijking 0.798, maar ik zet ze weer aan (naar expert).
- Giphart Sitecore
Hier kan ik mij ook in vinden. Je moet het ook niet korter dan een maand maken, want dan valt het 'straf' element weg. Nu is het tenminste duidelijk dat de persoon in kwestie echt iets fout gedaan heeft, i.p.v. een kleine tik op de vingers.quote:arne schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:09:
Die maand werkt imho best goed. Iedereen die wel wil modden gaat even kijken wat hij fout heeft gedaan, komt zowel bij de FAQ als hier uit, waarna ze netjes aan botoo kunnen vragen of het niet eerder kan. Iedereen die dit niet doet heeft hoogstwaarschijnlijk ook niet de intentie serieus te modereren en kan best een maand gemist worden.
Steun de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting via de Sponsoractie 2008!
- Giphart Sitecore
arne wijzigde dit bericht 18-12-2007 23:19 (6%)
"We are the light at the end of your sorry little tunnel." AE
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
Dan gaat het helaas niet werken neequote:SoleBastard schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:56:
[...]
Ik heb geen zin om braaf de hele tijd mee te modden om maar niet weggemod te worden als ik eens anders wil modereren.
[...]
SoleBastard wijzigde dit bericht 20-12-2007 14:45 (4%)
quote:SoleBastard schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:41:
Bedankt iig voor jullie begrip.
Klopt helemaalquote:Dat je alleen reageert als iets je prikkelt lijkt me eigenlijk een heel natuurlijke reactie. Het punt is dat als iedereen met de meute mee gaat modden om maar een alternatieve mod te mogen uitvoeren op een gewenst moment dat die alternatieve moderatie dan weer in de massa van meemodders wordt opgeslokt. Effectief is dit systeem dus een grove afroming van extremen. Zolang dit de bedoeling is van de makers van dit systeem lijkt me het prima, persoonlijk vind ik het jammer.
We willen juist aan álle reacties een waarde toekennen, niet alleen de onjuiste.quote:M.i. zou het systeem zich alleen bezig houden met het wegmodereren van flames/trolls en ongefundeerde meningen en het voor voor de rest 'open' houden.
Cloud wijzigde dit bericht 20-12-2007 14:59 (7%)
Ik hoop dat je modereert bedoelt...quote:Dat je alleen reageert als iets je prikkelt lijkt me eigenlijk een heel natuurlijke reactie.
Ik snap dat alleen straffen niet werkt, dat is in de psychologie al geruime tijd de vigerende optiek. Ik heb het echter nergens gehad over alleen maar straffen, meer dat zowel het 'straffen' van een in jouw ogen incorrecte moderatie (ik weet dat je niet mag compenseren door bijv. -1 geven i.p.v. de juiste 0) als het 'belonen' zal worden ondergesneeuwd door de massa die standaard meemod. Ook dat is niet erg, want duidelijk de bedoeling van het systeem.quote:wolkje schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:57:
En het idee is dus, dat iedereen meehelpt met belonen én afstraffen. Mensen die nu door de ModBot gepakt worden, straffen alleen maar af. Als je ook maar een beetje 'beloont' en enigszins volgens de FAQ mod, is er echt niets aan het handje.
Nopequote:
Het systeem is robuust genoeg, juist omdát mensen bang zijn voor een te grote afwijking. Die ban is overigens maar tijdelijk en vrij makkelijk zelfs voortijdig te verwijderen via het klachtentopic.quote:SoleBastard schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:16:
Wat nu vervelend is, is dat je dus vervolgens gebanned wordt van verdere moderatie! Is dit niet volledig overbodig aangezien het systeem al robuust genoeg is om dergelijk gedrag op te vangen?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Tweakers.net Moddereter Forum » ModBot is actief \o/ (het klachtenloket ook :o )
Pagina's: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos