quote:
okay, daar heb je wel een punt. Ik zal mezelf even verduidelijken voor die moderaties.
De Bevelander uitspraken: die werden gemod naar -1, maar ik vond ze inzichtvol, omdat 'Beefje' (zo noemde iedereen in nl.internet.providers en nl.internet.providers.misbruik op usenet hem) al meerdere malen betrapt is op spam. Hij heeft zelfs moeten schikken met het Amerikaanse FTC.
Noem het wat modden met de geschiedenis in gedachten. Als je zoals ik een forse tijd op de abuse afdeling van een ISP hebt gezeten, dan denk ik dat je niet veel anders zou modden.
Het Xandros item: die poster had simpelweg gelijk. Microsoft maakte van Samba een onwerkbaar protocol (vooral om IBM's CIFS implementatie in OS2/warp dwars te zitten).
Bulls-NL: sorry, mijn gevoel voor humor blijkbaar. (daarom vind ik het wel jammer dat de oude +1 grappig niet meer bestaat tegenwoordig). Als iemand een grappige reactie plaatst kan dat ook meerwaarde hebben, alleen maar omdat de aanwezige tweakers dan een glimlach op het gezicht krijgen. (we moeten niet te serieus gaan worden he?)
Blijkbaar worden de zaken ook nog met het 'echte oog' bekeken, en niet alleen door het botje. Maar ik vind dat het modereren hier soms zo eng gaat, dat je toch wel een beetje tegengas moet kunnen bieden tegen de volksstammen die linux mensen -1 torpederen, en de hordes die microsoft mensen -1 bombarderen.
arjankoole wijzigde dit bericht 20-08-2007 22:41 (9%)
Reden: aanvulling