Post hier foto's en specs van je home cinema! (deel 28)
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Nieuw TopicBerichten: 37
Reg. datum: 30 juni 2006
Reg. datum: 30 juni 2006
Hepta Spring, via marktplaats ofzo. Erg mooie, slanke zuilen. Verkrijgbaar in bijna alle kleuren.quote:Snutchz schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:19:
Aha... is net even wat te gortigIk heb nog twee frontspeakers nodig. Budget zal zo'n ¤300 zijn
Ideeën? Iemand?
Heb ze zelf ook aan een NAD 705 stereoversterker en goede kabels. Erg lekker en helder geluid!
Reg. datum: 29 januari 2003
Reg. datum: 29 januari 2003
Waar kom je meubels (tv meubel en dressoir) vandaan als ik vragen mag B-Bob?
Ok dank jequote:kombat schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:04:
[...]
Hepta Spring, via marktplaats ofzo. Erg mooie, slanke zuilen. Verkrijgbaar in bijna alle kleuren.
Heb ze zelf ook aan een NAD 705 stereoversterker en goede kabels. Erg lekker en helder geluid!
We're almost there..
Reg. datum: 27 september 2007
Reg. datum: 27 september 2007
Vreemd, ik had helemaal zulke reacties niet verwacht, maar bedankt alleszins, ik voel me nu zelfs een beetje schuldig, het was niet mijn bedoeling om te pochen...
De tv is een Pioneer PDP-436XDE (6e generatie 43" plasma).
De EX reeks van pioneer klinkt fantastisch (ik kreeg echt een traan in mijn ogen toen ik ze bezig hoorde), maar een beetje collosaal, om over de prijs nog maar te zwijgen: http://www.pioneer.eu/eur...99/161/S-1EX-W/index.html
Dat blijft verbazend lang zo, aangezien alles heel rap opgeruimt en gekuist is. Als je niets uit de hand laat lopen, is het altijd op hooguit een kwartier proper.quote:
Het verbaasde me zelf, maar de kast is blijkbaar zo degelijk dat die niets meetrilt, het is ook massief hout en geen spaanderplaat. Zelfs met de deur dicht klinkt het nog steeds verbazend goed, dat zal ook gedeeltelijk te maken hebben met het feit dat er een uitboring van 8cm aan de achterkant zit voor de kabels.quote:UNEXIST84 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:09:
[...]
Alleen zorgt die subwoofer in die kast niet dat alles mee gaat trillen? Lijkt mij raar een subwoofer in een kast.
Neen, alles behalve, deze hebben we gekocht van de lokale "tegel-boer": die hadden een actie op deze tegels voor 29,95¤/m² incl. btw. Het zijn desalnietemin degelijke stenen, maar het zijn geen natuurstenen.quote:rGz schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:55:
Zijn die tegels van natuursteen? En wat voor TV is dat?
De tv is een Pioneer PDP-436XDE (6e generatie 43" plasma).
...en het is al zeker geen Italiaanse natuursteen. Wel leuk dat sommige mensen dat denken :-)quote:Timvavy schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:42:
@ B-Bob: Is die grijze tegel Italiaanse natuursteen? Wij hebben juist dezelfde liggen thuis![]()
Erg mooi interieur
Ik heb al lang overwogen om surround aan te schafen, maar ik ben een beetje te perfectionistisch: de achterste luidsprekers zouden te dicht bij de zetel staan, de luidsprekers zouden het geheel breken (ik zoek nog steeds degelijk uitziende speakers), maar ze moeten dan ook goed klinken. En met goed bedoel ik: als ik een CD speel met percusie, viool of wat dan ook, wil ik de indruk krijgen dat die vlak naast me speelt.quote:CkY2k3 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:33:
zit er nou eens een 5.1 set in!!! zo'n inrichting schreeuwt om deze boxen
[afbeelding]
De EX reeks van pioneer klinkt fantastisch (ik kreeg echt een traan in mijn ogen toen ik ze bezig hoorde), maar een beetje collosaal, om over de prijs nog maar te zwijgen: http://www.pioneer.eu/eur...99/161/S-1EX-W/index.html
Breesnewworld - reeks "Innova" http://www.breesnewworld.nl/product.php?id=248&lang=NLquote:ivoendanielle schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:58:
Waar kom je meubels (tv meubel en dressoir) vandaan als ik vragen mag B-Bob?
Reg. datum: 09 mei 2004
Reg. datum: 09 mei 2004
Prachtig ingericht hoor! Vooral dat je geen kabels meer ziet v/d plasma. Kabel van tv naar receiver zit zeker een beetje in de muur weggewerkt? Ik heb overigens dezelfde plasma staan, maar dan de FDE versie, in mn slaapkamer wel te verstaan (beetje overkill eigenlijk).
Hahaha, die staan normaal op de eettafel maar die was nu ff gedekt voor het etenquote:Sillymidget schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:31:
[...]
Wat een rare plaatsing van een vaas en kaarsen.
Ik zou dat echt minimaal 1 keer per week omver lopen als het daar stond
___MAIN - Core2Duo E8400 | 4 GB DDR2 800 | X1900 XT 512MB | 250 + 320 + 500 GB | Sony GDM FW900 24" widescreen CRT___ HTPC - Core2Duo E6750 | 2 GB DDR2 800 | HD2400pro | 500GB | Samsung 50 inch Plasma
Is dit een Lack kast van Ikea?quote:screwface schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:13:
[afbeelding]
Dit is mijn bescheiden setup, er is al veel werk gebeurd maar moet ook nog veel gebeuren
het bestaat uit
Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
Ik heb inmiddels mijn Chario Center speaker thuis staan. Zo tussen m'n B&w's klinkt hij toch anders (logisch misschien ook). Het hoog is wat scherper en opener dan de B&w's.
Ik had eerst het center kanaal uit staan en zodoende ging dat geluid over L + R. En dat klonk dus echt niet verkeerd... dit vind ik nog wat "vreemder" klinken
Maar nou had ik even een algemene vraag. In hoeverre is het van belang dat je center speaker in of uit fase staat..
Ik had eerst het center kanaal uit staan en zodoende ging dat geluid over L + R. En dat klonk dus echt niet verkeerd... dit vind ik nog wat "vreemder" klinken
Maar nou had ik even een algemene vraag. In hoeverre is het van belang dat je center speaker in of uit fase staat..
Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |
Reg. datum: 19 september 2004
Dat doe ik ook zeker nietquote:Snutchz schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:36:
Vooral ik vind niet weglaten bij dit soort replies..
Anyway, moet hij lekker zelf weten. Het is iig één van de betere inrichtingen de ik hier gezien heb. Eindelijk eens niet een inrichting waar voor 15.000,- aan apparatuur staat en voor 5000,- aan inrichting uit de jaren 80. Dat moet ik hem als compliment geven
Blijven altijd keuzes die mensen zelf maken.
[quote]
Het is toch niet erg om een mening te geven? Je had ook alleen je set kunnen posten ipv je hele kamer. Jij durft je huiskamer tenminste te posten. De meesten doen dat hier niet eens.
Nee joh, tuurlijk moet je je niet schuldig voelen. Dat kun je hier nou eenmaal verwachten: kritische reacties.quote:B-BOB schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:27:
Vreemd, ik had helemaal zulke reacties niet verwacht, maar bedankt alleszins, ik voel me nu zelfs een beetje schuldig, het was niet mijn bedoeling om te pochen...
Het is toch niet erg om een mening te geven? Je had ook alleen je set kunnen posten ipv je hele kamer. Jij durft je huiskamer tenminste te posten. De meesten doen dat hier niet eens.
Lolz... was ook meer bedoeld als toevoeging aan mijn eigen replyquote:peter77 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:42:
[...]
Dat doe ik ook zeker nietHet is ook puur persoonlijk.
We're almost there..
Volgens mij is het tijd voor deel 29
Als iemand een nieuw topic begint, gaat deze op zodra het nieuwe er is. Stuur me maar een PM ofzo!
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Reg. datum: 13 februari 2007
Reg. datum: 13 februari 2007
Tuurlijk iedereen mag doen waar hij zelf zin in heeft maar ik bedoel alleen dat het niet bevorderlijk voor de acoustiek, je ziet in de B&W boekjes toch ook geen speaker in een kast staan, ik wil er alles uithalen wat er uit te halen valt dit gaan ten koste van de "handige"indeling van mijn slaapkamer of de looks door een speaker te verstoppenquote:peter77 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:31:
[...]
tuurlijk mag je een speaker wel in een kast plaatsen. Vooral een center lijkt mij juist het meest logische om in een kast te plaatsen. Zo staat het bij mijn pa ook thuis.
Reg. datum: 01 oktober 2006
Reg. datum: 01 oktober 2006
Zou je mij misschien kunnen vertellen hoe die meubels precies in elkaar zitten? ik vind het namelijk erg mooi dat er geen handvaten op de deurtjes zitten enzo.quote:B-BOB schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:54:
Het is een tijdje geleden, maar op verzoek van 2 personen, dan toch even nieuwe foto's getrokken van mijn setup:
Lopen die deurtjes op een rail ofzo? Zitten er in het midden laadjes?
Reg. datum: 09 februari 2002
Reg. datum: 09 februari 2002
ja, + capita pootjes. Heb ik ook, ideaalquote: