quote:
PilatuS schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:12:
Als je die slang 10cm korter zou maken of meer kan ie gewoon direct naar de CPU toe. Dan gaat ie gewoon vrijwel recht langs de kaart en raakt de slang de kaart maar op een heel klein stukje. Die looping van rad naar res is ook niet echt nodig. Persoonlijk probeer ik van alles om te zien wat het beste is voordat ik de slangen op maat maak en er in doe.
In of uit maakt bij de rad niet uit. Bij sommige wel maar bij deze niet.
OK, thanks voor de tips. Kan het natuurlijk eens proberen. Maar als ik die strak langs de videokaart afdoe, zit ik natuurlijk wel lang te kloten als de graka eruit moet? Geef ook toe dat ik beter 2 hoekkoppelingen had kunnen kopen (1x rad en 1x res). Die loop van het rad gaat naar de pomp en die gaat weer naar het res. Moest wel zo dom, omdat ik dus geen hoeken had

Dus de enige slang die goed is is degene van blok naar res haha
Verder hangt de pomp rechts ook in verticale richting met 2 schroefjes aan het rek. Zeker niet ideaal, maar ik had het ff gehad met die kloteslangen, mijn duimen waren zowat kapot.
Ik ga binnenkort maar eens even die loop optimaliseren, nieuwe koppelingen bestellen (dit keer bij freezinghardware denk ik, hoop dat ik daar betere krijg) en dan de pomp in zo'n Zalman geval hangen als dat past (zitten mijn HDD's ook in).
Iig bedankt voor je advies (again)
EDIT: en nu ik er nog eens naar kijk, wissel ik die slangen van het rad ook om, komt dan veel beter uit.
EDIT2: bij FH hebben ze die niet, dan maar naar BG daar hebben ze wel 1/4 naar 1 1/8
En nog een vraag: weten jullie waar die
nozzle kit van D-Tek leverbaar is? Of kan ik beter meteen voor een "
EK Water Blocks EK-Supreme Acetal universal" gaan? Schijnt dat die beter presteert, maar dan wel stock (dus zonder een nozzle).
Sp33dFr34k wijzigde dit bericht 11-01-2008 17:15 (12%)