http://redtape.msnbc.com/2007/07/why-was-iphones.html#posts
Dat zou wel erg sip zijn
-[ Het Kwartjuh Valt... ]- -[ Nikon D80 + Glas + Flits ]- -[ SHIFT HORIZON ]-
GoT Index » Apple Media Devices » [iPhone] Discussietopic Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
[Nieuw Topic]-[ Het Kwartjuh Valt... ]- -[ Nikon D80 + Glas + Flits ]- -[ SHIFT HORIZON ]-
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
quote:Kwartjuh schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:02:
"The iPhone battery will only survive about 300-400 recharges, the company says. Because the unit is sealed, consumers can't swap out dead batteries. Instead, dead phones must be sent to Apple, where battery replacement will take three business days and cost $79 plus a $6.95 shipping charge. Those who can't live without their cell phones for those three days can rent a spare iPhone for $29."
http://redtape.msnbc.com/2007/07/why-was-iphones.html#posts
Dat zou wel erg sip zijn
"Sleep is important. Bill Gates once said that his programmers worked 72 hours straight to get done before the deadline. We all know the result: Windows. - Again, sleep IS important". - Professor Bob Stickgold
Dat geldt niet voor internationaal roamen. Daar verdienen ze namelijk goud geld aan dus dat vinden ze prima.quote:Lt. Marx schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 20:47:
Ja, alleen in het eerste jaar van je contract mag je maar twee maanden roamen. Daarna vervalt je contract.
Zucht. Gaan we weer. De iPhone is een Quadband GSM telefoon die gewoon werkt in Europa. AT&T heeft ook gewoon roaming afspraken in Europa. Dus netzoals je met een Nederlands Vofafone abo in de VS kunt bellen, kun je in Nederland met een AT&T abo bellen. Voorwaarde bij ATT is wel dat je dat aan laat zetten, waar 't bij ons standaard aanstaat.quote:alt-92 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:18:
[...]
Tot zover quadband en roaming dus? sheez... da's wel wat naar dan.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
they all float down here__//¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Ik kan me voorstellen dat dat is om te zorgen dat 'ie niet constant heen en weer schakelt elke keer als je even wat meer richting landscape gaat.quote:BlueEyeZ schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:20:
Wel moet ik opmerken dat wanneer je de telefoon bijdraait naar landscapemode dit niet meteen gebeurt, er zit een vertraging in van 0,5 a 1 sec.
Niemand..quote:hellrocker5 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:41:
Heeft iemand een idee wat het toestel ongeveer gaat kosten? in amerika $450 of zoiets maar, wie weet het bedrag, dat gaat komen in euro's???
van gadgetzone.nl...quote:De prijzen van de iPhone-kloon Meizu M8 zijn bekend. De versie met 4GB flash-geheugen en (3 megapixel) camera gaat 310 dollar kosten, het model met 8GB flash 400 dollar. Het 'basismodel' zonder camera gaat 195 dollar (4GB) of 285 dollar (8GB) kosten. Waarschijnlijk zullen de prijzen in Europa wat hoger zijn, maar het lijkt zeker dat het toestel een stuk goedkoper wordt dan de iPhone van Apple (499/599 dollar).
Natuurlijk is de M8 niet helemaal hetzelfde als de iPhone als het om de mogelijkheden gaat, maar Meizu heeft bewezen kwaliteitsproducten te kunnen maken, dus is de M8 met deze prijzen zeker een gadget om in de gaten te houden
Voor zover ik weet heeft AT&T geen roaming afspraken in Nederland. Ik krijg erg veel Amerikanen over de vloer die allemaal beweren roaming te hebben aangezet voordat ze weggingen en toch hier allemaal niet kunnen bellen.quote:CyBeR schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:56:
[...]
Dat geldt niet voor internationaal roamen. Daar verdienen ze namelijk goud geld aan dus dat vinden ze prima.
[...]
Zucht. Gaan we weer. De iPhone is een Quadband GSM telefoon die gewoon werkt in Europa. AT&T heeft ook gewoon roaming afspraken in Europa. Dus netzoals je met een Nederlands Vofafone abo in de VS kunt bellen, kun je in Nederland met een AT&T abo bellen. Voorwaarde bij ATT is wel dat je dat aan laat zetten, waar 't bij ons standaard aanstaat.
Volgens de website van AT&T Wireless roamen ze met Vodafone, KPN, Telfort en T-Mobile. http://www.wireless.att.c...=%240.99&x=41&y=8quote:DaannO schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:56:
[...]
Voor zover ik weet heeft AT&T geen roaming afspraken in Nederland. Ik krijg erg veel Amerikanen over de vloer die allemaal beweren roaming te hebben aangezet voordat ze weggingen en toch hier allemaal niet kunnen bellen.
Die sloeg vooral op de notie dat 'ie geen quadband phone zou zijn.quote:Dus die zucht mag je achterwegen laten
I not only WANT one, i NEED one!!!quote:BlueEyeZ schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:43:
Foto's van mijn iPhone:
(ideaal is ook dat de stekker 100/240v input heeft, ik hoefde dus alleen de extra (verloop)stekker van mijn macbook hier op aan te sluiten.)
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
alvi wijzigde dit bericht 11-07-2007 21:37 (12%)
alienfruit wijzigde dit bericht 12-07-2007 04:06 (84%)
moet je maar net het verschil kunnen horen tussen je mp3 ringtone en de ipod die je aan heb staan. als je het niet door hebt dat je gebeld wordt is het net alsof er een nieuwe track begint. Althans dat denk ik ...quote:alienfruit schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 04:04:
Hoezo kan je geen eigen ringtones gebruiken? Lijkt mij toch erg vreemd, toch wel een van de basisfuncties van een telefoon uit 2007.
PSN ID: Pixxa_NL
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Apple Media Devices » [iPhone] Discussietopic Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos