Niet op voorraad.
http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Ja dankje doet het wel nuph4ge schreef op maandag 02 juli 2007 @ 20:06:
jawel, gewoon XP compatibility modus draaien.

Heb nu hele irritante lagspikes, blijft die een seconde hangen en dus onspeelbaar
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Gebeurd ook vanzelf als je een up-to-date server bezoektMelvinB schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:56:
Punkbuster handmatig updaten doe je met de PBSETUP-tool:
http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php
De database waar alle users en hun stats in staan. Je zal dus een nieuw account moeten maken ingame, gewoon met dezelfde key die je al hebtpowersmoker schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:56:
"Beta 1 players will retain their keys, but the database will be wiped"
Wat wordt er met die database bedoeld?
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ja, maar het schijnt dat niet eens wil bij sommige spelers. Dus Even Balance heeft meteen een update aan zijn PB-tool gegeven zodat mensen met dit probleem kunnen updaten en weer spelen.DaMorpheus schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:28:
[...]
Gebeurd ook vanzelf als je een up-to-date server bezoekt
Heb zelf helemaal nergens last van. Punkbuster heeft hier nog nooit moeilijk gedaan. In geen 1 spel die ik speel en PB-ondersteuning heeft.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee, een beta word uitgegeven tijdens de ontwikkelfase. Met andere woorden, de ontwikkeling gaat net zo hard door als 4 maanden geleden, dus er is geen sprake van "achteraf in hacken".woekele schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:40:
Tja, leuke gameplay enzo, maar oh zo zonde van de hit/net code. Raak moet gewoon raak zijn en poppetjes moeten vloeiend over je beeld gaan ipv schokkerig. Word er soms helemaal gek van (triest he?) Nu begrijp ik wel dat het een beta is, maar van zo'n online-gerichte game verwacht je toch dat dit één van de eerste prioriteiten is. Het lijkt nu net of het snel achteraf er nog even in gehackt moet worden. Beetje vreemd.
Ze zijn in het hele ontwikkelproces nu pas toegekomen aan de antilag. Die kan namelijk pas achteraf ingebouwd worden omdat die van meerdere factoren afhangt. Als veel dingen in het spel namelijk nog aangepast worden, dan kan het zijn dat je antilag code totaal niet meer werkt, dus dat komt pas redelijk achteraan het ontwikkelproces
Maargoed, dit is natuurlijk allemaal een beetje speculeren, aangezien we zelf niet in het dev team zitten (toch?) en niet op de hoogte zijn van alle details.
Uiteindelijk is het ook alleen het eindresultaat dat telt, ik kijk dan ook uit naar de demo. Als de net/hit code in orde is en er goed gedacht is aan het goed kunnen adminnen van servers en het spelen van clanwars, mogen ze mijn geld hebben
[ Voor 3% gewijzigd door woekele op 04-07-2007 01:02 ]
Dat hangt af van meerdere factoren als type beweging, framerate en het netwerkmodel en dergelijke. Dan moet je natuurlijk wel zeker weten dat dat niet veel meer veranderd gaat worden, want als je je voorspellingen baseerd op een model dat een snelheid heeft van "50" (ik roep zomaar even wat), dan gaan die voorspellingen natuurlijk gruwelijk de mist in als men de volgende dag besluit dat die snelheid "60" word.
Ik heb al vele servers bezocht, maar iedereen werd er gewoon continu gekicked, had al eerder die PB setup gerunned en alles werkte goed.DaMorpheus schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:28:
[...]
Gebeurd ook vanzelf als je een up-to-date server bezoekt
Maar kan iemand me helpen met mijn fps probleem? Ik krijg maar iets van 10-20 fps en in battles vuur ik erg sloom en het richten gaat ook sloom door die fps waarschijnlijk?
Wat is hier aan te doen??
-- Altijd blijven prutsen --
mss je settings lager zetten?Heraclius schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:48:
[...]
Ik heb al vele servers bezocht, maar iedereen werd er gewoon continu gekicked, had al eerder die PB setup gerunned en alles werkte goed.
Maar kan iemand me helpen met mijn fps probleem? Ik krijg maar iets van 10-20 fps en in battles vuur ik erg sloom en het richten gaat ook sloom door die fps waarschijnlijk?
Wat is hier aan te doen??
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Deze gebruikt veel CPU cycles daardoor blijft er vaak te weinig over voor de game.
Single core of amd toevallig?
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Ik heb een Intel Pentium 4 2.6 Ghzfast-server schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:22:
Lage fps komt hws door de PnkBstrB.exe scanner.
Deze gebruikt veel CPU cycles daardoor blijft er vaak te weinig over voor de game.
Single core of amd toevallig?
Verwijderd
kan kloppenMelvinB schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:59:
[...]
Heh, ik meende al dat ik jou ook regelmatig op D3W heb gezien...
daar herken ik je icon iig ook van
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| bind KP_INS bind KP_DEL bind KP_END bind KP_DOWNARROW bind KP_PGDN bind KP_LEFTARROW bind KP_5 bind KP_RIGHTARROW bind KP_HOME bind KP_UPARROW bind KP_PGUP bind KP_NUMLOCK bind KP_SLASH bind * bind KP_MINUS bind KP_PLUS bind KP_ENTER bind PRINTSCREEN bind SCROLL |
of kun je ook gewoon de cijfers en tekens gebruiken?
edit:
en weet iemand of je ook de printscreen en scrolllock knop kunt gebruiken
edit2:
ik ben er zelf al achter gekomen. de goede codes staan in de tabel.
[ Voor 25% gewijzigd door Butz0rs op 05-07-2007 01:07 ]
Wel beetje jammer, aangezien je wel leuke voordeeltjes van die XP krijgt.
plx zeg me alsjeblieft niet dat je met XP experience bedoelt, een shooter waarin je levelt heb ik echt een schijthekel aan, aangezien ik toch meestal maar een half uurtje speel ofzo.woekele schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:03:
Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je keigoed bezig bent voor je team en je maar heel weinig XP hebt en dat je soms verrassend veel XP hebt, terwijl het voor geen meter gaat?
Wel beetje jammer, aangezien je wel leuke voordeeltjes van die XP krijgt.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Je krijgt Experience (XP), daardoor gaat je rank omhoog. Je begint met Conscript, daarna volgt Private, Private First Class enz.evilpin0 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:54:
[...]
plx zeg me alsjeblieft niet dat je met XP experience bedoelt, een shooter waarin je levelt heb ik echt een schijthekel aan, aangezien ik toch meestal maar een half uurtje speel ofzo.
Alleen dit geeft niks extra's, gewoon om te laten zien hoeveel jij hebt gespeeld en hoe ervaren je bent.
In een campaign (een map die 3 ronden wordt gespeeld) verdien je XP voor de dingen die je doet. 1 Kill = 1 XP en objectives geven wat enz.
In die 3 ronden van de campaign kun je per klas specialiteit en Battlesense, Wapengevechten en vehicle kills upgrades verdienen. Net zoals in W:ET. Per categorie, dus bv. Battlesense kun je 4 upgrades krijgen. Je moet wel goed zijn wil je die allemaal in 3 ronden verdienen.
Maar na die 3 ronden zijn je upgrades gereset, en begin je met niks.
Ik speel meestal als engineer, krijg ik veel exp voor en sta vaak bovenaan. Ik plaats wat tripmines tegen de randen van de ingangen en als je dan door die laser straal loopt is de vijand dood.
Ik plaats vaak die Artillery Interceptor Turret die de vijandelijke artillery als het ware kapot schiet.
exp/rank systemen in CW zijn gelukkig uitgeschakelt
Met BF2 ook altijd, unlocked guns zijn voor mietjes
ga anders een MMORPG doen ofzo
Verwijderd
Had namelijk ergens gelezen een tijd terug op het officiele forum dat de eisen toch behoorlijk hoog waren.
verzamelde XP hou je niet langer dan de complete campaign (maximaal 3 maps) daarna is alles weer weg. Kortom, geen XP voor lange termijn waarvoor je vaker en langer moet spelen. Geen unlockables. Goede zaak imho, aangezien ik niet zo vaak kan spelen. Het haalt de balans ook uit de game, zonde!Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:31:
Die systeemeisen die hier genoemd worden zijn ook daadwerkelijk zo?
Had namelijk ergens gelezen een tijd terug op het officiele forum dat de eisen toch behoorlijk hoog waren.
Xp blijft dus maximaal 3 maps bij je! Daarna begin je gewoon weer overnieuw. Wel word XP onthouden om te zien wat voor speler je bent. Kortom, je teammaten kunnen, zodra je de server joint, zien of je een lone-ranger of een team-player bent.
[ Voor 0% gewijzigd door FoggyFreek op 05-07-2007 16:55 . Reden: Typo ]
-- Altijd blijven prutsen --
Moet je kijken bij Persistent Stats dan kun je in het eerste tabblad aantal kills total vinden en in het tabblad classes in de laatste kolom staat het aantal deaths total.GremliN-Online schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:04:
XP is verder ook ter vervanging van kill/death ratio. Niemand anders kan die ratio meer zien (ik heb ze iig niet gevonden) en ook kun je dat zelf met grote moeite achterhalen. Vindt ik een mooie oplossing aangezien je meer XP met teamwerk kan halen en mensen zullen daar dan ook voor gaan ipv zoals in W:ET waar mensen medic gaan, puur voor de kills. Iets waar deze game niet voor is gemaakt.
Tijdens een potje kun je iig wel de kills zien, boven best ranked dingen enzo zie je een rij met aantal XP per onderdeel daar zie je ook een pistool dat is het aantal kills als ik het goed heb. Het aantal deaths per potje zou ik niet zo weten waar je die kunt vinden. Iig is dit al meer dan jij wist
de systeemeisen voor de beta zijn een eind hoger omdat er nog niet goed geoptimaliseerd is. naar verwachting zijn de min. eisen gelijk aan die van bv Quake 4.Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:31:
Die systeemeisen die hier genoemd worden zijn ook daadwerkelijk zo?
nee, op de hoeveelheid damage. je kan ook kills maken met andere wapens.psychoclown schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 21:07:
Ok maar is light weapons niet gebaseerd op aantal kills of niet?
Bron: http://www.quakewars.net/index.php?id=204On request, i3D.net now offers private unranked Quake Wars OPEN BETA servers. These servers can be booked for a maximum of 24 hours every time requested. We supply the European community with 16 servers, more will be added if needed. We will supply you with a RCON password, but no FTP nor Punkbuster will be enabled. The servers are 24 slots maximum.
The free servers are hosted in Amsterdam, The Netherlands. Information regarding the hardware can be found on our website.
How can you or your clan/community request a warserver:
- Create an i3D.net account at: i3D.net - Order / Bestellen / Product kaufen
- Login to your account
- Go to helpdesk
- Request a warserver, please supply us with details: we need a date and the name of the contactperson who will get RCON access.
- i3D.net will contact you with details regarding the server
- When the server is active, you will find the RCON password, ip address and gameport in your i3D.net account under "gameservers"
Alle clans kunnen vanaf nu dus gratis trainen op afgeschermde gameservers

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Door het toevoegen van antilag zullen rayscan wapens (geweren) relatief gezien veel sterker worden t.o.v. splash damage wapens (raketten/granaten/voertuigen/artillerie), omdat je er ineens beter mee kunt raken. De hele balans verandert dan dus. Ik zou het dus wel slim vinden om te testen met de antilag er al in.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
God morks in wysterious ways.
Ik neem aan dat de ontwikkelaars via een lokaal netwerk testen waar nauwelijks lag is en zo de balans bepaald hebben.woekele schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:41:
Ik wil het toch nog even hebben over die antilag als laatste toevoegen.
Door het toevoegen van antilag zullen rayscan wapens (geweren) relatief gezien veel sterker worden t.o.v. splash damage wapens (raketten/granaten/voertuigen/artillerie), omdat je er ineens beter mee kunt raken. De hele balans verandert dan dus. Ik zou het dus wel slim vinden om te testen met de antilag er al in.
@Acid_burn, naar mijn mening worden ze daar wel minder krachtig van (of eigenlijk minder effectief). Leaden is makkelijk wanneer je precies weet welke richting iemand op loopt, dit is echter totaal niet het geval wanneer iemand in een vuurgevecht als een gek op en neer en heen en weer springt. Leaden van shots is dan best moeilijk. Bovendien is de hoeveelheid die je moet leaden afhankelijk van iemands ping, dus het maakt het naar mijn mening echt wel veel moeilijker te raken, wat de balans dus behoorlijk kan beïnvloeden.
tja, als je de settings niet belangrijk vind draait hij het prima. het uiteindelijke spel zou in low settings speelbaar moeten zijn op kaarten van 3 jaar oud geloof ik.powersmoker schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:52:
Ik zit eraan te denken een Ati 2400 pro te kopen vanwege UVD. Zou die dit spel aankunnen (settings vindt ik niet belangrijk)?
Volgens mij was het wel voor een eerdere release ingepland. Het probleem wat zo gaat ontstaat is dat er 5 games in 3 maanden tijd uit gaan komen:CerandoX.nl schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 22:27:
Het is geen graphisch hoogstandje, maar was deze game nou ook weer uitgesteld?
- Quake Wars
- Crysis
- Call of Duty 4
- Medal of Honor Airborne
- HL2 ep2 met de multiplayer game Team Fortress 2
Probleem? Mag je er maar 1 uitkiezen ofzoDaMorpheus schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 23:41:
[...]
Volgens mij was het wel voor een eerdere release ingepland. Het probleem wat zo gaat ontstaat is dat er 5 games in 3 maanden tijd uit gaan komen:
Weet iemand waar de ingame screenshots worden opgeslagen kan ze niet vinden in vista.
Hopenlijk dat UT3 er nog tussen mag gaan zitten, maar ik vrees van niet.DaMorpheus schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 23:41:
[...]
Volgens mij was het wel voor een eerdere release ingepland. Het probleem wat zo gaat ontstaat is dat er 5 games in 3 maanden tijd uit gaan komen:
- Quake Wars
- Crysis
- Call of Duty 4
Van dat rijtje koop ik QW, Crysis en CoD4.
Verwijderd
TF2 FTW!MelvinB schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:53:
[...]
Hopenlijk dat UT3 er nog tussen mag gaan zitten, maar ik vrees van niet.
Van dat rijtje koop ik QW, Crysis en CoD4.
en vergeet Brothers in Arms: Hell's Highway nietDaMorpheus schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 23:41:
[...]
- Quake Wars
- Crysis
- Call of Duty 4
gevonden thnx, alleen jammer dat ze alleen de hud laten zienwoekele schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:48:
F11 (default) = screenshots in TGA formaat, komen in je my documents folder.

Neeh, kan me niet boeien eigenlijk.
Er komen dus geweldige maanden aanDaMorpheus schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 23:41:
[...]
- Quake Wars
- Crysis
- Call of Duty 4
mensen die CoD4 gaan diggen en mensen die QW de bomb gaan vinden.
Jammer, zou leuker zijn als er 1 next gen clangame komt
De meeste mensen zijn namelijk klaar met hun oude game
[ Voor 14% gewijzigd door JBplap op 08-07-2007 21:54 ]
Ik bedoel, CoD4 en QW zijn toch echt verschillend, zowel gameplay-wise als engine-wise. QW is meer current-gen en CoD4 is toch meer next-gen.
Ik snap die vergelijking dus niet.
Anyway, het is slecht omdat de aandacht voor deze geweldige game minder kan worden omdat een andere game dadelijk ook met een demo komt en leuke nieuwtjes. Het meest optimale is 3 maanden tussen elke top game in, dat is voldoende tijd voor een game om "ingeburgerd" te raken in de gaming wereld. Clans die overstappen op de game, cups, competities die starten, etc.
Niet iedereen heeft 5x50 euro om die 5 games te kopen
Daarom heeft Quake Wars kwa timing de beste kaarten: ze staan nu midden in de spotlights en iedereen is er enthousiast mee bezig, hell, bij ons op kantoor is het een en al QW de laatste weken.
Niet voor niets, de game is echt super uitgewerkt. Je ziet dat ze geleerd hebben van de fouten van andere multiplayer games. De teamplay is een zeer bepalende factor bij Quake Wars, daarom gaat deze game het helemaal maken in de clan wereld. De lone-wolf is kansloos in deze game. Het beste team wint.
Nou ik bewijs je het tegendeel, CoD en CoD2 voor 3-4 jaar gespeeld en ET altijd prachtig gevonden maar te druk met CoD. ETQW vind ik ook prachtig dus het kan welph4ge schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:25:
wat gen, we hebben het toch niet over consoles? ik denk ook dat CoD fans (ze bestaan!) helemaal niks met QW zullen hebben en Quake/ET fans hebben niks met CoD. de andere games die genoemd worden zijn toch van een ander caliber (come on, Crysis komt dit jaar echt nog niet) of hebben geen goede MP.
Vriend van mij ook trouwens eerst 2 jaar ET gespeeld toen geswitched naar CoD
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 08-07-2007 22:33 ]
niet in graphics/gameplay whatever
De meeste 'pro's' zijn klaar met danwel ET / BF2 / CoD2
het is tijd voor een nieuwe CLANgame
jammer als er tegelijk meerdere kanshebbers uitkomen,
1 goede game per 2 / 3 jaar zou ideaal zijn
kijk naar cs1.5 bf42 ut die zijn echt jaren gespeelt
Moet zeggen het spel valt erg tegen. Niet erg opwindend om te spelen ..... ik ben er nu al op uitgekeken.
[ Voor 21% gewijzigd door RoaDHouse op 08-07-2007 23:11 ]
Ik persoonlijk snap niet dat het nu al een flop is, idd er spelen elke dag minder mensen, maarja het was ook een super grote hype, dus mag je verwachten van dat "tegen valt". Ik kan nog prima servers vinden, en ik denk als beta2 (nieuwe map + meer verbeteringen) gekomen is, er weer heel wat mensen gaan spelen.
Je kan een beta toch geen flop noemen
Nu die servers nog online staan zijn veel servers leeg, want inmiddels is gewoon maximaal 5% van de keys gelijktijdig online, zoals normaal is. Echter is er een reden waarom de servers nog online zijn: er komen nu immers speciale servers online: unranked servers, servers met bots, etc.
BADMAN schrijft hierover op de officiele blog:
Het is en blijft een beta en het doel is het volledig testen van de game client EN server zodat zodra de game uitkomt een maximale kwaliteit behaald kan worden.Bots have also started to appear on a few servers, and the folks at i3d are actually working on putting up several servers with 16 bots, so you guys will be able to really test them out.
Before we dive into PunkBuster, I have some good news for clans looking for servers to use for matches and practice. Several of our GSP partners are beginning to put up servers for the beta that you can book at no cost. MyInternetServices in North America and i3d.net in Europe are the first of our partners to put this in place and several others will follow shortly; keep an eye on the Community Site for the latest on this.
Er zijn nog veel spelers online, echter door de hoeveelheid servers is de ratio even wat minder.
Tweede punt: SD heeft op de blog en op IRC een 2e map aangekonigd. Je raadt het al, zodra die uitkomt zal er weer een enorme stroom mensen komen die weer de beta opstarten en online spelen.
Dat het nu, tussen de eerste open beta release, en het uitkomen van de tweede release, rustig online is perfect te verklaren. Er is maar één map en elke server host dezelfde gameplay. Dit is niet de demo en dit is niet de volledige game. Gamers zijn nieuwsgierig, zitten daarom in de beta, maar blijven niet eeuwig online die ene map spelen
SD lost dit perfect op door die 2e map in de beta te gooien tzt
Me neitherwoekele schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:27:
Moet zeggen dat ik aan de kant van de GDF helemaal geen laser-gevoel enzo heb.
Verwijderd

Vanavond www.tgbf.tv and www.game-tv.com veel plezier.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 18:29 ]
hmm zou wel een cool wapen zijn
[ Voor 0% gewijzigd door Acid_Burn op 09-07-2007 21:03 . Reden: typo.... ]
Ik join dan altijd wel een fireteam, maar ik merk niks van enige teamplay. Ik zal het wel niet begrijpen ofzo.
Macbook Pro
PunkBuster!
Voor de patch toen PB nog niet enabled was speelde het gewoon soepel op beina alle servers.
Patch kwam uit en PB moest aan dat is de gameplay niet ten goede gekomen.
De meeste mensen die lag ervaren weten niet hoe dit komt, maar een hoop 2142 en AA spelers kennen dit probleem al.
Het komt namelijk door "PnkBstrB.exe" dit is een onderdeel van Punkbuster dat je hardeschijf scanned.
Zie het een beetje als een antivirus maar dan voor cheats, deze neemt zoveel CPU in beslag zodat er niet meer genoeg over is op een single core CPU.
Je kan het al raden... dit veroorzaakt lag!
Dit probleem speelt al maanden maar oplossen doen ze het niet bij Evenbalance.
Snap daarom niet waarom ID/SD voor Punkbuster gekozen heeft

AA en BF2142 hebben door PB lag/kicks al een hele hoop gamers verloren.
Het was beter geweest als ze voor VAC gekozen hadden, daarmee zijn veel minder problemen en het veroorzaakt zo goed als geen lag.
De meeste gamers hebben geen super PC, zij gamen meestal nog gewoon op een single core CPU.
Ook gaan de meeste gamers er vanuit dat een Game "out of the box" werkt zonder gedoe.
Als het niet of niet goed werkt brengen ze de game gewoon terug naar de winkel.
En zoals je nu al ziet gebeuren vliegen mensen van de servers af (PB kick) en klagen massaal over lag.
Hoe zou het komen dat de servers nu zogoed als leeg zijn

Er is maar één oplossing om o.a. deze game tot een succes te brengen en dat is om Punkbuster te implementeren ZONDER de PnkBstrB.exe kick/lag scanner.
Dit is de manier zoals hij tot nu toe geimplementeerd is in BF2.
In Crysis komt ook deze rotte PB versie, geloof me maar zelfde problemen zelfde lag/kicks...
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Verwijderd
En het ligt niet alleen aan punkbuster zelf, Ook serveradmins kunnen het e.a tweaken aan hun PB config, zo'n ramp is dat niet. En het lijkt me niet dat PB 10 minuten bezig is om known cheats op je HD te zoeken, stel dan in dat er op known file locations gezocht moet worden (prefetch folder bijv).

Wachten op Beta2...
PunkBuster werkt als spyware. Zo'n ramp is dat wel. Daarom dat ik een tijd geleden gestopt ben om Battlefield 2142 te spelen (praktisch elke server gebruikt het). Eén van de twee PunkBuster services probeert zelfs aan te blijven terwijl er niet eens een spel geladen is. Ik herinner mij Starforce nog en van dit soort praktijken wordt ik altijd een beetje huiverig. Vooral al programmeer je een anti-cheat engine zo brak dat het twee services nodig heeft en je systeem zeer traag kan maken.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 06:35:
En het ligt niet alleen aan punkbuster zelf, Ook serveradmins kunnen het e.a tweaken aan hun PB config, zo'n ramp is dat niet.
Er is wel een simpele oplossing waar ik binnenkort aan ga beginnen: multi-boot systeempje. Windows installatie op een aparte schijf alleen maar voor spellen die PunkBuster of andere spyware gebruiken.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ik heb dit een tijdje gedaan en ik moet het je afraden, je wilt echt niet de hele tijd je pc opnieuw opstarten om over te schakelen.The Zep Man schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:11:
[...]
Er is wel een simpele oplossing waar ik binnenkort aan ga beginnen: multi-boot systeempje. Windows installatie op een aparte schijf alleen maar voor spellen die PunkBuster of andere spyware gebruiken.
Ik heb even 'net_clientlagometer' gedraaid en hij geeft de helft groen en de helft geel aan, betekend dat dat de lag aan mijn kant ligt?
[ Voor 13% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 11-07-2007 19:38 ]
Tevens lijkt het redelijk realistisch te zijn qua damage, je hoeft niet eindeloos op iemand in te blijven schieten, een gericht schot op het hoofd lijkt ook priam het werkt te doen.
Laatste shooter die ik in clan verband heb gespeeld is MoH:AA en het wordt wel weer eens tijd voor een leuke shooter die goed in clan verband te spelen is
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
http://www.tgbf.tv/live2.php?id=7
[ Voor 91% gewijzigd door savale op 13-07-2007 12:38 ]
Sinds een week zit er echt niemand meer op
Moet zeggen spel loopt wel lekker als je alleen op een server zit
Verwijderd
...Dan moet er vast wel iemand zijn die zijn key aan mij wil geven?????RoaDHouse schreef op zondag 15 juli 2007 @ 13:16:
Nou ..... het was weer erg leuk gamen met QW .....helemaal in m'n eentje
Sinds een week zit er echt niemand meer op
Moet zeggen spel loopt wel lekker als je alleen op een server zit
Of met mijVerwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:49:
[...]
...Dan moet er vast wel iemand zijn die zijn key aan mij wil geven?????
[ Voor 23% gewijzigd door Dukeh op 17-07-2007 19:58 ]
Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dit topic is gesloten.