Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik vind spelen bestellen in duitsland evenals frankrijk ook altijd een beetje te riskant ivm met localized versions.

Ik kon trouwens rockband niet vinden op mijn xbox marketplace vanochtend? Mijn gold is toevallig net gister verlopen, dus het kan daar aan liggen. Heeft iemand hier toevallig een UK account die het zou kunnen checken of het daar wel al op staat?

Stefmeister wijzigde dit bericht 20-05-2008 10:51 (52%)

quote:
deeltje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 00:30:
[...]Ben je niet bang dat je dan een Duitstalig spel krijgt?
Nein, het is spel is in het Duits, Engels en Frans.
Zie ook hier: http://de.wikipedia.org/wiki/Rock_Band

En ook al was het in het Duits, de liedjes zijn in het Engels, dat is het belangrijkste voor mij.
Zou wat zijn anders... ;)

Deniax wijzigde dit bericht 20-05-2008 11:56 (18%)

Specs: Your mom

Heb net ff gecheckt op m'n nederlandse xboxlive en jawel mannen ALLE DC IS ER ! vetvetvet nu kan ik al helemaal niet meer wachten :9~ het zijn 118 items, maar pas op dat je niet dubbel download wat je als pakket kan kopen kan ook los... :9

Splendiddd wijzigde dit bericht 20-05-2008 12:24 (28%)

.Part of my particles are part

quote:
Deniax schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:55:
[...]
Nein, het is spel is in het Duits, Engels en Frans.
Zie ook hier: http://de.wikipedia.org/wiki/Rock_Band

En ook al was het in het Duits, de liedjes zijn in het Engels, dat is het belangrijkste voor mij.
Zou wat zijn anders... ;)
Ik zie ze er nog voor aan om de liedjes ook na te syncen :), nee maargoed een menu in het Duits zou ik al vervelend vinden, maar dat is inderdaad persoonlijk.

EDIT:

Ik heb MediaMarkt Duisburg aan de lijn gehad en die kon mij vertellen dat de game daar al klaarligt maar de Drumset apart, die komt waarschijnlijk OF later op de dag OF morgen binnen. M.a.w. ik bel morgen nog even en dan is het even 40 mins rijden naar Duisburg :) Het spel zal ik via Dimensionplus.nl aanschaffen denk ik.

deeltje wijzigde dit bericht 20-05-2008 12:59 (44%)

Hmm, dit spel gaat er misschien wel voor zorgen dat ik voor het eerst ga betalen puur om iets te kunnen downloaden :P
Perfect spel lijkt me dit echt, me vriendin zingt graag, en ik ga wel drummen :)

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

quote:
Splendiddd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:15:
Heb net ff gecheckt op m'n nederlandse xboxlive en jawel mannen ALLE DC IS ER ! vetvetvet nu kan ik al helemaal niet meer wachten :9~ het zijn 118 items, maar pas op dat je niet dubbel download wat je als pakket kan kopen kan ook los... :9
woohoo, bij mij geeft hij ze nu ook weer!! zooo veel goede nummers kan niet wachten. Het is dat ik op dit moment maar 100ms punten heb anders had ik in soort impuls aankoop al de Metalica en Iron Maiden packs gekocht :)
quote:
deeltje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:18:
Ik heb MediaMarkt Duisburg aan de lijn gehad en die kon mij vertellen dat de game daar al klaarligt maar de Drumset apart, die komt waarschijnlijk OF later op de dag OF morgen binnen. M.a.w. ik bel morgen nog even en dan is het even 40 mins rijden naar Duisburg :) Het spel zal ik via Dimensionplus.nl aanschaffen denk ik.
Geeft mediamarkt nog een leuke korting toevallig?

Stefmeister wijzigde dit bericht 20-05-2008 13:00 (42%)

hmm ik weet niet of ik nu moet wachten op GH IV of toch deze week ff naar Duitsland gaan en Rockband scoren... of eerst alleen het spel; want je kunt toch gewoon met de GH III gitaar spelen of niet?

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

quote:
Stefmeister schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:53:
[...]

woohoo, bij mij geeft hij ze nu ook weer!! zooo veel goede nummers kan niet wachten. Het is dat ik op dit moment maar 100ms punten heb anders had ik in soort impuls aankoop al de Metalica en Iron Maiden packs gekocht :)
Zijn de nummers 160ms? of 80ms? (ze beginnen op 160ms en vallen na een paar weken naar 80ms in de USA als ik het goed heb begrepen)
quote:
Phusebox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:59:
hmm ik weet niet of ik nu moet wachten op GH IV of toch deze week ff naar Duitsland gaan en Rockband scoren... of eerst alleen het spel; want je kunt toch gewoon met de GH III gitaar spelen of niet?
Ja dat ga ik doen, heb GH2 en GH3 gitaren hier en er zijn zelfs mensen die die gitaren liever bespelen dan de RB_gitaar. Ik bestel een Logitech Vantage USB microfoon voor EUR 25,- incl verzendkosten in NL en de game bij Dimplus en het Drumstel haal ik in Duisburg bij de MediaMarkt.

deeltje wijzigde dit bericht 20-05-2008 13:01 (38%)

quote:
deeltje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:59:
[...]

Zijn de nummers 160ms? of 80ms? (ze beginnen op 160ms en vallen na een paar weken naar 80ms in de USA als ik het goed heb begrepen)
De losse zijn 160, zag er zo snel geen een onder de 100 bij staan

In welke landen is het nu juist te koop? Ik zou dit weekend even de grens over willen trekken richting Frankrijk.

quote:
Boeboe schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:22:
In welke landen is het nu juist te koop? Ik zou dit weekend even de grens over willen trekken richting Frankrijk.
21 mei Duitsland
22 mei Frankrijk
23 mei Engeland

Hier een complete lijst van beschikbare DLC + prijzen voor europa:

quote:
Boeboe schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:22:
In frankrijk, duitsland en engeland
quote:
Phusebox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:59:
Ik ga ook mijn GH3 gitaar gebruiken, heb ook nog 2 GH2 gitaren, maar die van GH3 vind ik beter, heb overigens wel de RB gitaar besteld. :X

quote:
Stefmeister schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:44:
Hier een complete lijst van beschikbare DLC + prijzen voor europa:
Cmon met die game dim+ lol 8)7

quote:
Splendiddd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:46:
[...]

Cmon met die game dim+ lol 8)7
Als je echt niet kan wachten, zoals al eerder vermeld, in Duisburg bij de MediaMarkt ligt ie al in de winkel. Das vanuit Eindhoven nog geen uur rijden.

quote:
deeltje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:56:
[...]

Als je echt niet kan wachten, zoals al eerder vermeld, in Duisburg bij de MediaMarkt ligt ie al in de winkel. Das vanuit Eindhoven nog geen uur rijden.
Nou ligt eraan, ik ben bang dat dimension plus hem volgende week pas kan leveren, aangezien ze hem eerst moeten importen vanuit de uk, hoe dan ook, het is voor mij naar eindhoven al meer dan een uur rijden, ach na die 5 maanden kunnen die paar dagen er ook nog wel bij 8)

trouwens heb hem al besteld vorige week bij dim+

cheers

quote:
Splendiddd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:02:
[...]

Nou ligt eraan, ik ben bang dat dimension plus hem volgende week pas kan leveren, aangezien ze hem eerst moeten importen vanuit de uk, hoe dan ook, het is voor mij naar eindhoven al meer dan een uur rijden, ach na die 5 maanden kunnen die paar dagen er ook nog wel bij 8)

trouwens heb hem al besteld vorige week bij dim+

cheers
Ja het is dat ik Rock Band wil spelen als ik vrijdag 30 mei terugkom van PinkPop :)

Ik dacht dat de GH3 gitaren niet werken op Rock Band, maar blijkbaar werken ze dus wel?
quote:
Boeboe schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:49:
Ik dacht dat de GH3 gitaren niet werken op Rock Band, maar blijkbaar werken ze dus wel?
Jazeker, alleen op de ps3 zijn er problemen geloof ik...

Gelukkig werkt ie wel ja, scheelt weer in de kosten :)
Ik zag gisteren trouwens de Logitech Vantage microfoon bij de mediamarkt in het zwart, ziet er best netjes en degelijk uit moet ik zeggen.

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

quote:
dapluiz schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:31:
Gelukkig werkt ie wel ja, scheelt weer in de kosten :)
Ik zag gisteren trouwens de Logitech Vantage microfoon bij de mediamarkt in het zwart, ziet er best netjes en degelijk uit moet ik zeggen.
Dat is dan ook precies dezelfde mic als degene die bij rockband zit, alleen hebben ze het logitech logo vervangen door een Rock Band logo :)

Macbook :D

Reg. datum: 20 januari 2004

hoop niet dat ik straks ruimte te kort komt op me 120 gig met al die nummers, en straks ook nog van guitar hero 4...

Access roeleert
Reg. datum: 29 augustus 2002

Waarom haalt iedereen het spel op uit Duitsland, Engeland en Frankrijk?? Wordt dit spel straks niet in Nederland verkocht??

WOW: Neptulon: lvl 60 Gnome Mage (Masch) --> CTProfile Guild: Combat Bunnies
Frostbolt hits you for omfgpwnzr

quote:
Masch schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:18:
Waarom haalt iedereen het spel op uit Duitsland, Engeland en Frankrijk?? Wordt dit spel straks niet in Nederland verkocht??
Omdat het nog niet duidelijk is of hij wel uitkomt in Nederland. EA en Harmonix willen eerst rustig aankijken of het in Europa een beetje aanslaat.

Met de huidige woekerprijzen verwacht ik dat zelf in iedergeval niet, dus vandaar dat ik hem voorlopig zelf niet in NL officieel verwacht.

Als je amazon.co.uk checkt zie je dat vele mensen alvast het spel willen boycotten, en ik kan ze geen ongelijk geven.
Alleen jammer dat het zo knaagt om het niet te kopen :|. Ik ben ook aan het overwegen om gewoon op de nieuwe Guitar Hero te wachten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws