Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
budi schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:13:
[...]

Hallo? Ik vroeg toch niet of het mogelijk was, maar of het leuk is? Ik hoopte dat men hier er al wat ervaring mee had en die wilde delen.

Budi, don't feed the troll (hij heeft duidelijk je post niet goed gelezen) :)
Sorry, niet goed gelezen. Beetje onlogische vraag ook. Het speelt namelijk exact hetzelfde als in alle andere muziekgames, en of dat leuk is hangt nogal van je muzieksmaak en de tracklist af.

[ Voor 4% gewijzigd door ElBarto op 31-10-2010 20:39 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Damon schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 05:19:
Mmm, vrijdag mijn RB3 opgehaald en ik kon onmiddelijk zowel de gratis nrs en het betaalde pakket vd Doors binnenhalen (X360), en Hoedje de RBN nummers kunnen we voorlopig sowieso niet binnenhalen omdat dat voorlopig nog niet in NL beschikbaar is, helaas...
Met de Doors is 't inmiddels gelukt. Jammer van RBN, is daar nog nieuws over? Misschien geruchten?

Op zich heb ik een aardige muziekverzameling met de geëxporteerde nummers uit RB1, RB2 en LRB. Maar in RBN zitten toch ook nog wel wat leuke nummers / bands.
ElBarto schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:39:
[...]
Sorry, niet goed gelezen. Beetje onlogische vraag ook. Het speelt namelijk exact hetzelfde als in alle andere muziekgames, en of dat leuk is hangt nogal van je muzieksmaak en de tracklist af.
Inderdaad... het is verder niet echt spannend. Het speelt prima en er zitten allerlei handigheidjes in waardoor het imo het beste muziekspel van dit moment is. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid voor een keyboard en het overschakelen op Pro-instrumenten. Maar de basis-gameplay is natuurlijk nog steeds hetzelfde.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56
Heb hem zaterdag binnengekregen uit Canada. Moest de US versie hebben omdat mijn RB1 en 2 ook uit de US zijn (en mijn DLC dus ook uit de US Store komt). Helaas werkt daardoor de ingame store niet (tenminste, hij werkt wel, maar ik kan niets kopen met NL account). Op zaterdag werkte het linken van de game aan de website en het exporteren van RB2 liedjes nog niet, dus zal het dadelijk nog eens proberen.

Het is een heerlijke game, wel even wennen aan de opbouw omdat het nu veel meer geintegreerd is. Eind van de week dan eigenlijk met het keyboard aan de gang. Ben benieuwd!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-07 15:15
Hoedje schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:31:
[...]

Met de Doors is 't inmiddels gelukt. Jammer van RBN, is daar nog nieuws over? Misschien geruchten?

Op zich heb ik een aardige muziekverzameling met de geëxporteerde nummers uit RB1, RB2 en LRB. Maar in RBN zitten toch ook nog wel wat leuke nummers / bands.

[...]

Inderdaad... het is verder niet echt spannend. Het speelt prima en er zitten allerlei handigheidjes in waardoor het imo het beste muziekspel van dit moment is. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid voor een keyboard en het overschakelen op Pro-instrumenten. Maar de basis-gameplay is natuurlijk nog steeds hetzelfde.
RBN maakt gebruik van het XNA platform wat gamestudios in NL wel kunnen gebruiken, maar de daarin gecreeerde dingen zijn helaas hier niet beschikbaar, helaas ook nog niks bekend over wanneer dat wel het geval zal zijn.

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Damon schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:37:
[...]

RBN maakt gebruik van het XNA platform wat gamestudios in NL wel kunnen gebruiken, maar de daarin gecreeerde dingen zijn helaas hier niet beschikbaar, helaas ook nog niks bekend over wanneer dat wel het geval zal zijn.
Jammer, alles wat ik kan vinden is van eind 2008. Dat belooft weinig goeds :/

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Weet iemand of je met een Ion Drum Rocker ook pro drums kunt spelen in Rock Band 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Wederom een bekende naam naar Rock Band als DLC: Bon Jovi

Vanaf 11 november beschikbaar:
Bon Jovi – “Bad Medicine”
Bon Jovi – “Blaze of Glory”
Bon Jovi – “Have a Nice Day”
Bon Jovi – “I’ll Be There For You”
Bon Jovi – “It’s My Life”
Bon Jovi – “Lay Your Hands On Me”
Bon Jovi – “Livin’ on a Prayer (RB3 version)” X
Bon Jovi – “Runaway” X
Bon Jovi – “Wanted Dead or Alive (RB3 version)” X
Bon Jovi – “We Weren’t Born to Follow”
Bon Jovi – “Who Says You Can’t Go Home”
Bon Jovi – “You Give Love a Bad Name (RB3 version)” X
Deftones – “My Own Summer (Shove It)” X
New Order – “Blue Monday” X
Talking Heads – “Burning Down the House” X

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Wat is dat nou voor nietszeggend antwoord? Ik heb al een drumrocker hier staan, en ik vraag of die werkt met Rock Band 3. Niet of er een nieuwe versie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tuurlijk kan je die met rockband 3 spelen.. al heb ik het spel zelf nog niet.
maar mocht je ook je pedaal net als mij veranderd hebben naar een Roland kd-8 in kombinatie met een kickbox, is het misschien handiger om die kickbox te vervangen voor 1 met 2 uitgangen

denk ik...voor de hi-hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
ElBarto schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:58:
[...]

Wat is dat nou voor nietszeggend antwoord? Ik heb al een drumrocker hier staan, en ik vraag of die werkt met Rock Band 3. Niet of er een nieuwe versie komt.
Je stelt ook een nietszeggende vraag. Uit niets blijkt dat je dat ding al hebt staan.
Er komt dus een nieuwe versie waarvan wordt gezegd dat hij werkt met Rock Band 3 en zoals je ziet heeft hij ook een cymbal meer. Of dat inhoudt dat de huidige set er niet mee werkt weet ik niet.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Heeft iemand Rock Band 3 al binnen (Xbox360) ?

Of moeten we nog steeds 11-11-10 aanhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Sluuz schreef op zondag 07 november 2010 @ 11:48:
[...]

Je stelt ook een nietszeggende vraag. Uit niets blijkt dat je dat ding al hebt staan.
Er komt dus een nieuwe versie waarvan wordt gezegd dat hij werkt met Rock Band 3 en zoals je ziet heeft hij ook een cymbal meer. Of dat inhoudt dat de huidige set er niet mee werkt weet ik niet.
:>
Wat ik heb gelezen op de fora, mis je inderdaad één cymbal, maar verder werkt het gewoon.
whiteclear schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:01:

Het is toch wel handig om de vorige reacties even te lezen :X Er zijn meerdere mensen die hem al een week binnen hebben, waaronder ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
whiteclear schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:01:

Spel is al een weekje te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
hier in rotterdam nog nergens te koop

en over die ion drum kit, ik heb ook die premium versie. en 3 cymbals erop waarvoor er de nodige aansluiting voor is.
er mist alleen een aansluitng voor een extra pedaal maar dat zou waarschijnlijk opgelost kunnen worden met
een ding zoals in deze link

http://www.rockbandparts.com/hihat_kickbox.html

zelf heb ik deze voor me dubbele pedaal
http://www.rockbandparts....kbox_kickbox_classic.html

[ Voor 13% gewijzigd door nnndoh op 07-11-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Zojuist het volledige pro drumstel voor de PS3 gekocht op amazon.co.uk. Tegenwoordig betaal je daar geen verzendkosten meer en het ding kost daar nu 102,70 pond, wat omgerekend ongeveer 119 euro is. Een leuker bedrag dan de 160 euro die hier gevraagd wordt door webshops!

Hij wordt verstuurd op 25 november en is binnen 3 tot 7 dagen in mijn huiskamer te bewonderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Hoedje schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:05:
[...]

Wat ik heb gelezen op de fora, mis je inderdaad één cymbal, maar verder werkt het gewoon.

[...]

Het is toch wel handig om de vorige reacties even te lezen :X Er zijn meerdere mensen die hem al een week binnen hebben, waaronder ik.
Ik bedoel geen import. Vergeten erbij te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

ElBarto schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:58:
[...]

Ja, 100%, ik gebruik de ION-controller om Pro drums te spelen in combinatie met mijn Roland TD-4 >:)

Ik hoop dat die MIDI-kit snel uitkomt, dan hoef ik niet meer met kabels te klooien (en kan ik mijn ION Drum set compleet verkopen).

Ik ben tot nu toe best tevreden over Rock Band 3, vooral de interface is veel verbeterd tov Rock Band 2, en ik speel eigenlijk vooral altijd drums en Pro Drums was net wat ik nodig had, een nieuwe uitdaging :)
Als die Midi-kit uit komt kan ik ook keyboard eens proberen, heb hier nog een keyboard staan met midi-uitgang dus dat moet volgens mij gewoon werken, keyboard spelen met de gitaar is een beetje duf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
negeer, las het verkeerd

bol.com geeft nu weer 11-11-2010 aan. heb geen zin om van het weekend weer de stad in te gaan dus laat ik het maar zo

[ Voor 164% gewijzigd door nnndoh op 08-11-2010 20:02 ]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:15

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Sta op het punt de nieuwe pro drumset + RB3 voor de Wii aan te schaffen. Ik vraag me alleen af of dit nieuwe drumstel gaat werken op GH5 en World Tour?

Hier staat tekst

• nnndoh
  • Niet online
grrr net een mail van bol.com....uiterlijk 22 november nu weer

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:38:
Sta op het punt de nieuwe pro drumset + RB3 voor de Wii aan te schaffen. Ik vraag me alleen af of dit nieuwe drumstel gaat werken op GH5 en World Tour?
Volgens deze site: http://www.wired.com/gamelife/2008/11/official-guitar/

Iniedergeval niet bij World Tour, aangezien de RB3 drums volgens mij hetzelfde zijn als de RB2 (kwa module zegmaar), dus ik acht de kans klein dat hij op Guitar Hero 5 wel werkt, maar misschien wel.

• nnndoh
  • Niet online
olol, net bij xbox360-plaza.nl besteld ( ligt in schiedam waar ik ook woon ) en hij ligt al voor me klaar.
morgen gelijk even ophalen en dan maar weer lekker drummen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
heerlijk zeg die onderscheid tussen de cymbals en de thoms op mijn ion drum rocker premium
bij rockband 2 maakte het niet uit welke van de 2 je raakte, met rock band 3 wel, geweldig
ik weet alleen niet hoe je dat zou moeten zien wanneer je de hi-hat moet gebruiken ( heb daar nog geen pedaal voor enzo) maar dat mis je niet in het spel

zitten wel een aantal saaie nummers tussen, en helaas ontbreekt een aantal nummers van rockband 2 als je die importeerd, incl "black hole sun" van soundgarden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
nnndoh schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:15:
heerlijk zeg die onderscheid tussen de cymbals en de thoms op mijn ion drum rocker premium
bij rockband 2 maakte het niet uit welke van de 2 je raakte, met rock band 3 wel, geweldig
ik weet alleen niet hoe je dat zou moeten zien wanneer je de hi-hat moet gebruiken ( heb daar nog geen pedaal voor enzo) maar dat mis je niet in het spel

zitten wel een aantal saaie nummers tussen, en helaas ontbreekt een aantal nummers van rockband 2 als je die importeerd, incl "black hole sun" van soundgarden :(
Hi-hat pedaal is voorzover ik weet optioneel in plaats van je gele cymbal, die dus twee 'activatiepunten' heeft. A la de gele en blauwe toms/cymbals in Rock Band 2 als je met een Ion Drum Rocker speelde dus.

Die importkwestie heeft met rechten te maken. Vind het daarom vooral vreemd dat juist die nummers van Harmonix bands ontbreken. Hoewel ik wel blij ben dat het absolute schijtnummer Rob the Prez-O-Dent nu niet meer in iedere random setlist opduikt. Denk trouwens dat je Spoonman van Soundgarden bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
spoonman ook, maar black hole sun ook, zie hem niet meer in mijn lijst staan
vond ik erg leuk drummen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Het verbaast mij weer dat Rock Band zo slecht te verkrijgen is hier. Je heb uiteraard de lokale gameketen die het spel wel hebben. Echter zijn de gitaren dan weer zeer slecht te verkrijgen.

En de Mustang wordt weer elke keer uitgesteld. Nu weer naar 24-11-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ja, ik heb hem maar gepre=orderd bij het zaakje waar ik rock band 3 ook vandaan had
hij vertelde me toen ook dat ie van de keyboards maar 2 exemplaren binnen zou krijgen.

• Marrruuuk
  • Laatst online: 15:20

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Iemand interesse in een ION Drum Rocker?
Afbeeldingslocatie: http://www.acquiremag.com/2008/07/11/ionrockband.jpg
Hij is zo'n 1,5 jaar oud maar werkt nog goed. Hij staat ook te koop op marktplaats voor zo'n 175,- maar over de prijs valt wel te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
nee sorry, heb er al 1, maar het speelt geweldig
wil toch eens die pads vervangen voor rolands , en de snare een slagje groter

Degene die hem van je overneemt zal er geen spijt van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Mocht je je cymbals om de een of andere vreemde reden los willen verkopen, dan heb ik wel interesse.

[ Voor 5% gewijzigd door ElBarto op 28-11-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Heb vorige week de RB3 drumkit binnengekregen met de procymbals.
Had hiervoor een drumkit van GH4 en dit is wel een stap vooruit. Werkt prima, mist niks en geen dubbele hits of rare vertragingen gemerkt. Tevens is hij ook nog niet stuk (was bij de GH4 kit wel anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:15

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik heb 'm gisteren ook uit mogen pakken van Sinterklaas :)
Ik ben helemaal nieuw in de RB scene (en tevens GH). Kan ik (Wii versie) online multiplayeren tegen een maat van me, die gisteren toevallig de xbox-versie gekregen heeft?

anyway, het bevalt me tot nu toe goed die drumkit. Het is weer 5 jaar ofzo geleden dat ik achter een drumstel gezeten heb, maar The Cure op pro-drums + expert zit ik alweer op 94%, dus dat is een leuke opsteker :)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Sjaak_Afhaak schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:38:
Ik heb 'm gisteren ook uit mogen pakken van Sinterklaas :)
Ik ben helemaal nieuw in de RB scene (en tevens GH). Kan ik (Wii versie) online multiplayeren tegen een maat van me, die gisteren toevallig de xbox-versie gekregen heeft?

anyway, het bevalt me tot nu toe goed die drumkit. Het is weer 5 jaar ofzo geleden dat ik achter een drumstel gezeten heb, maar The Cure op pro-drums + expert zit ik alweer op 94%, dus dat is een leuke opsteker :)
Cross-platform multiplayer werkt voorzover ik weet voor geen enkele game, uitgezonderd wat shooters waarbij een van de platforms de PC is. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Helemaal gemist dat de release datum en prijs van de Squier Rock Band gitaar bekend is.

prijs: $ 279
Release: 1 maart 2011

http://www.rockband.com/blog/squier-pricing-release-date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Bedankt voor de info, Floris.

Dit ziet er wel super vet uit. Echter ben benieuwd of het "akoestische" geluid van de gitaar niet irritant is tijdens het spelen van Rock Band 3 Pro Mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
Ik hoop dat straks iemand zo slim is (of Harmonix zelf) om de ingebouwde mini-converter los te verkopen, zodat ik mn eigen electrische gitaar kan aansluiten.

Die Squier is nogal ruk, er zijn veel betere gitaren..

Wel cool dat je hiermee echt gitaar kan leren spelen cq verbeteren (als je zelf al speelt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

kegeltje26 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 13:37:
Ik hoop dat straks iemand zo slim is (of Harmonix zelf) om de ingebouwde mini-converter los te verkopen, zodat ik mn eigen electrische gitaar kan aansluiten.

Die Squier is nogal ruk, er zijn veel betere gitaren..

Wel cool dat je hiermee echt gitaar kan leren spelen cq verbeteren (als je zelf al speelt :P )
Er zit volgens mij geen midi converter op maar een systeem die registreet bij welke fret je je vinger zet.
In het begin las ik iets over een soort van camera systeem maar dat werkt volgens mij niet echt. Als de snaren worden vervangen enz zal de kromming van de hals niet bij elke gitaar hetzelfde zijn. Vraag mezelf dan af hoe je het onderhoud moet doen enz om een goede werking van het systeem te garanderen.

[ Voor 3% gewijzigd door AndereKoekoek op 11-12-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
De Logitech Wireless Guitar Controller voor de PS3 (je weet wel, die van hout), in de Pricewatch voor 60 euro (67 inclusief verzending). Voor dat geld haal ik hem wel in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister lag opeens Rock Band 3 onder de kerstboom (yes!).

Maar is de pro guitar van Mad Catz al in een winkel te verkrijgen? Ik zag bij pricewatch dat de gitaar via bol.com te verkrijgen is maar mijn voorkeur gaat uit naar fysieke winkels (Mediamarkt o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Inanna, en andere die het weten;

Heeft de Logitech Wireless Guitar geen last van de firmware (PS3) updates? Was bij mij niet bekend en heb 2 Nyko Frontman's in huis gehaald maar die doen het niet (tenzij je wilt gaan glitchen). Kon verder nergens info vinden of de Logitech wel of geen last had van de updates. Voor 60e wil ik wil ik ze wel proberen maar heb geen zin om weer "kapotte" gitaren te kopen.

Weten jullie het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Ik ga a.s. donderdag bij een vriend van me langs, en die speelt vrijwel iedere avond met een Logitech. Hij heeft gewoon de laatste firmware op z'n PS3, het geeft dus geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reactie, ga ze proberen! :D

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
Floris-K schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:48:
[...]

Er zit volgens mij geen midi converter op maar een systeem die registreet bij welke fret je je vinger zet.
In het begin las ik iets over een soort van camera systeem maar dat werkt volgens mij niet echt. Als de snaren worden vervangen enz zal de kromming van de hals niet bij elke gitaar hetzelfde zijn. Vraag mezelf dan af hoe je het onderhoud moet doen enz om een goede werking van het systeem te garanderen.
Het zou een aanraakgevoelige hals zijn? Hmm :/

Jammer, dan wordt het moeilijk modden. En een aanraakgevoelige hals op je eigen gitaar modden wordt denk ik dan net zo prijzig als zo'n kant-en-klare Squier te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:55
Weet iemand waar ik, voor een zacht prijsje, de pro-cymbal set kan halen? Ik heb al de drums van de Beatles set, maar ik zou ook graag de cymbals erbij willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pipo01 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 17:19:
Weet iemand waar ik, voor een zacht prijsje, de pro-cymbal set kan halen? Ik heb al de drums van de Beatles set, maar ik zou ook graag de cymbals erbij willen.
Wil ik ook graag weten. Zocht er een tijdje naar maar die van RB2 waren alleen in Amerika te koop. Hoop dat het nu anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:43
Dus als ik het goed begrijp is de Beatles Rockband drum set uit te breiden tot een in Rock Band 3 te gebruiken pro drumstel? Goh, dat wist ik niet, maar nu ik achterom kijk en de achterkant zie, zie ik inderdaad nog drie aansluitplekken zitten: een groene, lichtblauwe en gele. Nu begrijp ik eindelijk waar die voor zijn :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:44

GmR

Die aansluitingen zijn idd voor de cymbals. Deze zijn echter in Europa alleen bij de store van Madcatz te krijgen: Gameshark. Je kan hier online bestellen, maar ze verzenden alleen naar het land waar ze gevestigd zijn, en helaas zitten ze alleen in de UK, Duitsland en Frankrijk (zie ook http://www.gameshark.com/).

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:55
Is het anders niet een idee om samen een order bij pak-em-beet Amazon te doen en zo de verzendkosten te verdelen? Want volgens mij gaat het wel even duren voordat het in Nederland beschikbaar is ALS het ooit beschikbaar komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Even een oud topic kicken.

Een van de cymbalen van mijn Ion Drum Rocker heeft het namelijk begeven. Ik ben dus op zoek gegaan naar vervangende exemplaren, maar de losse cymbalset staat nergens meer te koop met een levertijd van >3 maanden (dus het is maar de vraag of je hem dan krijgt).

Anyway, weet er dus toevallig iemand een (liefst Nederlands) adresje voor een losse cymbalset? Of doet iemand ze toevallig zelf weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:43
Ik heb een Ion Drum Rocker en gebruik de cymbalen niet, die zitten nog in de verpakking. Ik vind hem al groot genoeg met die trommels, heb me een beetje verkeken op de grootte denk ik :)
Het is allemaal een beetje krap in mijn appartement. Je mag ze wel van me overnemen als je wil, ze zitten nog in verpakking.

Nu we het toch hebben over de Ion Drum Rocker, ik heb nogal moeite met het drum pedaal, hij maakt erg veel herrie en glijdt weg op mijn laminaat vloer, wat zou daar aan te doen zijn? Ik heb wel eens gehoord van mensen die een antislip mat gebruikten die je kan kopen bij een witgoed zaak, zou dat goed werken voor niet zware dingen?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
budi schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 09:52:
Ik heb een Ion Drum Rocker en gebruik de cymbalen niet, die zitten nog in de verpakking. Ik vind hem al groot genoeg met die trommels, heb me een beetje verkeken op de grootte denk ik :)
Het is allemaal een beetje krap in mijn appartement. Je mag ze wel van me overnemen als je wil, ze zitten nog in verpakking.

Nu we het toch hebben over de Ion Drum Rocker, ik heb nogal moeite met het drum pedaal, hij maakt erg veel herrie en glijdt weg op mijn laminaat vloer, wat zou daar aan te doen zijn? Ik heb wel eens gehoord van mensen die een antislip mat gebruikten die je kan kopen bij een witgoed zaak, zou dat goed werken voor niet zware dingen?
Zelfde probleem hier. Ik heb er nu een oud (perzisch) tapijt onder liggen, dat houdt 'm behoorlijk goed op zijn plaats. Ding is niet om aan te zien, maar dat is niet echt erg aangezien mijn drumstel sowieso op zolder staat.

Ik stuur je trouwens even een PM over de cymbals. :)

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste