Iemand de AC/DC versie al gekocht voor de ps3 en weet diegene ook of je de tracks in rockband zelf kan importeren ?
Idd geen hamertje tik meer!Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:36:
En geen hamertje tik meer?
En omdat het minder is dan 22 euro is er geen mogelijk douane gezeur, toch? Hoop ik? Ben altijd zo bang dat ik weer eruit gepikt word... haha
Douane? Ik heb al heel veel dingen besteld uit de USA, CA en HK en nog nooit is er iets blijven hangen.
Het is sowieso minder dan 22 euro dus je hoeft sowieso geen zorgen te maken over de douane.
Ik heb het vorige week donderdag besteld maar het is helaas nog niet toegekomen. Zal een van de eerste dingen zijn die ik zal proberen en laat het dan wel weten. Maar durf nu al wel te zeggen dat dat perfect werkt, dat heb ik tenminste gelezen.SNEAK-NL schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 10:54:
Iemand de AC/DC versie al gekocht voor de ps3 en weet diegene ook of je de tracks in rockband zelf kan importeren ?
Denk trouwens niet dat je ze kan importeren in RB2. Om RB1 tracks te importeren moest je zo'n extra key kopen in de PS Store. Ik heb niet zo'n key zien staan voor de tracks van AC/DC. Lijkt me toch stug dat je die gratis kan overzetten...SNEAK-NL schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 10:54:
PSN: Sluuz
Verwijderd
Bij AC/DC was het anders, zover ik weet zit er een code op de manual, die voer je in in de store (redeem code). Hierna kan worden alle tracks gedownload.Sluuz schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:42:
[...]
Denk trouwens niet dat je ze kan importeren in RB2. Om RB1 tracks te importeren moest je zo'n extra key kopen in de PS Store. Ik heb niet zo'n key zien staan voor de tracks van AC/DC. Lijkt me toch stug dat je die gratis kan overzetten...
Dus meer vergelijkbaar met de 20 gratis tracks, dan met rb1.
Ik heb ac/dc zelf niet, maar dit is hoe ik het begreep na lezen, zal ff bron zoeken,
edit: Each copy of the track pack includes a code that can be redeemed online to allow Xbox 360 and PlayStation 3 owners to download the content to their console for use in other Rock Band titles. The game can also be played as a standalone title, including a number of Achievements for Xbox 360 owners, but otherwise does not feature many of the gameplay elements of the full Rock Band titles
Wikipedia: List of Rock Band track packs
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 11:46 ]
Okay dat wist ik niet. In feite is het dus gewoon een ordinaire update disc waar ook nog een klein deel van het programma op staat mocht je RB1 of 2 niet hebben. Werkt dat niet in de hand dat mensen die disc gaan lenen, alles importeren en weer terugbrengen? Aan de andere kant, wat zal mij t ook boeienVerwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:43:
[...]
Bij AC/DC was het anders, zover ik weet zit er een code op de manual, die voer je in in de store (redeem code). Hierna kan worden alle tracks gedownload.
Dus meer vergelijkbaar met de 20 gratis tracks, dan met rb1.
Ik heb ac/dc zelf niet, maar dit is hoe ik het begreep na lezen, zal ff bron zoeken,
edit: Each copy of the track pack includes a code that can be redeemed online to allow Xbox 360 and PlayStation 3 owners to download the content to their console for use in other Rock Band titles. The game can also be played as a standalone title, including a number of Achievements for Xbox 360 owners, but otherwise does not feature many of the gameplay elements of the full Rock Band titles
Wikipedia: List of Rock Band track packs
Nee dat werkt niet, want in de handleiding zit de code.
Deze is volgens maar maar eenmalig te gebruiken en wordt aan je account gekoppeld.
Deze is volgens maar maar eenmalig te gebruiken en wordt aan je account gekoppeld.
Rock Band 1 is nu in de aanbieding voor ps3 bij cd-wow.
Zit te twijfelen of ik hem zou kopen.
Ik heb de instrumenten van GHWT zal dat goed werken ?
Dit helpt je vast verderSlash500 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:37:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Uit eigen ervaring: dat werkt perfectSlash500 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:37:
Bedoelde meer voor de drums of het niet raar drumt met die kleuren combinatie omdat GHWT drum 5 pads hebt en RB maar 4
[ Voor 5% gewijzigd door Slash500 op 20-01-2009 13:57 ]
Tja, je gebruikt idd de oranje pad niet. Maar daar wen je vrij snel aan. Soms wel vreemd omdat de pads van RB bij elk nummer weer wat anders kunnen betekenen. Zo kan de groene pad bij het ene nummer een tom zijn en bij het andere nummer een cymbal. Maar ach, hier stap je zo overheen.Slash500 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:52:
[...]
Bedoelde meer voor de drums of het niet raar drumt met die kleuren combinatie omdat GHWT drum 5 pads hebt en RB maar 4
En daarna kom je erachter dat RB gewoon een betere/leukere game is dan GH:WT.
Wow, lucky bastard! Of je bestelt veel goedkope/kleine dingenNohead schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:05:
[...]
Idd geen hamertje tik meer!
Douane? Ik heb al heel veel dingen besteld uit de USA, CA en HK en nog nooit is er iets blijven hangen.
Het is sowieso minder dan 22 euro dus je hoeft sowieso geen zorgen te maken over de douane.
Ik heb nu ook Rock Band tweedehands gescoord maar dat drumstel maakt wel veel herrie zeg. Nou zag ik bij een gameshop een paar coole drumpads. zie link:
http://www.gamesshoppen.n...nfo.php/products_id/12616
iemand enige ervaring met deze drumpads?
http://www.gamesshoppen.n...nfo.php/products_id/12616
iemand enige ervaring met deze drumpads?
Oftopic:Shadow_Zero schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:43:
[...]
Wow, lucky bastard! Of je bestelt veel goedkope/kleine dingen
Meestal games, dus alles past in een envelop door de brievenbus. Gemiddeld toch wel 45 euro per bestelling.
Goed om te zien dat er wat meer activiteit zit in de RB topic. Hopelijk dat wat meer mensen het gaan aanschaffen, zodat we samen kunnen spelen.
Om het wat actief te houden, heb vandaag ook RB2 binnengekregen van videogameplus voor de PS3.
Ik heb de RB1 instrumenten, en alles verloopt gewoon vlekkeloos als je voor de online dingen maar een US PSN Account gebruikt, bijvoorbeeld voor het overzetten van RB1 liedjes of downloaden van de 20 bonusnummers, en je kan dus alleen nummers van een regio 1 (US/CA) RB overzetten.
Goed, weinig veranderingen in de coregameplay, behalve dat ik die misschien iets lastiger vind. Ik begin natuurlijk wel meteen op expert aangezien ik dat niveau op RB aankon. Maar daar heb je alle liedjes dan wel al een keer gezien toen je bij expert was aan beland, toch heb ik het idee dat het allemaal snel lastiger word.
Voor de rest is een world tour die je in je eentje ook kan spelen ideaal, en iedereen kan er zo bij in springen. Wat ertoe leidt dat je gewoon zo snel mogelijk alle venues en vooral natuurlijk alle liedjes uit heb gespeeld, en het kan met die challenges zelfs nog sneller denk ik.
Verder heb ik dat Battle of the Bands allemaal nog niet zo kunnen checken, maar het lijkt me wel leuk.
Uiteindeiljk zijn het gewoon 100 extra nummers voor een mooie prijs en een nieuw jasje, verder is er niet veel veranderd maar het geheel was al behoorlijk perfect. Leuke setlist ook tot nu toe
Ik heb de RB1 instrumenten, en alles verloopt gewoon vlekkeloos als je voor de online dingen maar een US PSN Account gebruikt, bijvoorbeeld voor het overzetten van RB1 liedjes of downloaden van de 20 bonusnummers, en je kan dus alleen nummers van een regio 1 (US/CA) RB overzetten.
Goed, weinig veranderingen in de coregameplay, behalve dat ik die misschien iets lastiger vind. Ik begin natuurlijk wel meteen op expert aangezien ik dat niveau op RB aankon. Maar daar heb je alle liedjes dan wel al een keer gezien toen je bij expert was aan beland, toch heb ik het idee dat het allemaal snel lastiger word.
Voor de rest is een world tour die je in je eentje ook kan spelen ideaal, en iedereen kan er zo bij in springen. Wat ertoe leidt dat je gewoon zo snel mogelijk alle venues en vooral natuurlijk alle liedjes uit heb gespeeld, en het kan met die challenges zelfs nog sneller denk ik.
Verder heb ik dat Battle of the Bands allemaal nog niet zo kunnen checken, maar het lijkt me wel leuk.
Uiteindeiljk zijn het gewoon 100 extra nummers voor een mooie prijs en een nieuw jasje, verder is er niet veel veranderd maar het geheel was al behoorlijk perfect. Leuke setlist ook tot nu toe
Wanneer heb je RB2 daar besteld? Ik heb het besteld op 15 januari en heb het helaas nog steeds niet aangekregen.
20 januari, en hij was op 21 januari verzonden...
Ik wil graag de RB Super Bundel, maar dan draadloos. Dat wordt dus wachten op RB2 of importeren 
Heeft iemand ervaring met het importeren van RB2 (PS3) via videogameplus? Wat zijn de verzendkosten?
Heeft iemand ervaring met het importeren van RB2 (PS3) via videogameplus? Wat zijn de verzendkosten?
Verwijderd
Ik heb de RB1 voor de PS3 al bijna een jaar geleden uit Amerika gehaald en zit nu al een paar maanden te wachten tot RB2 in Europa uitkomt. Ik wil nu namelijk wel gebruik kunnen maken van downloadable content. Weet iemand of het mogelijk is om nummers van de Amerikaanse RB1 over te zetten op de Europese RB2.Grannd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:39:
Om het wat actief te houden, heb vandaag ook RB2 binnengekregen van videogameplus voor de PS3.
Als RB2 me net zo goed bevalt als RB1 dat deed ga ik ook sterk overwegen, ondanks het vele geld, om de Ion Drumrocker erbij te kopen. Kit van RB1 is OK, maar dat kan natuurlijk beter.
Je kan gerust RB2 uit Amerika laten komen en alsnog gebruik maken van dlc. Je maakt dan een Amerikaanse account aan. Gaat heel gemakkelijk.
Als je een nieuwe account aanmaakt zal hij automatisch als land Nederland (of België in mijn geval) voorstellen. Dat verander je dan gewoon in USA. Je geeft een Amerikaans adres in (effe op googlen, ik zocht onder de term "volkswagen dealer texas". Vervolgens op ebay een PSN card aanschaffen (bijv deze). De code suren ze per E-mail op. Code ingeven in je xmb (weet niet van buiten waar dat precies staat) en vervolgens kan je nieuwe nummers aanschaffen. En het kost je nog minder ook
.
Wat ik zelf minder vind is dat er bij de prijs van de dlc telkens nog tax bijkomt. Dat wist ik op voorhand niet. Hopelijk komt dat niet door de staat die ik gekozen heb?
Als je een nieuwe account aanmaakt zal hij automatisch als land Nederland (of België in mijn geval) voorstellen. Dat verander je dan gewoon in USA. Je geeft een Amerikaans adres in (effe op googlen, ik zocht onder de term "volkswagen dealer texas". Vervolgens op ebay een PSN card aanschaffen (bijv deze). De code suren ze per E-mail op. Code ingeven in je xmb (weet niet van buiten waar dat precies staat) en vervolgens kan je nieuwe nummers aanschaffen. En het kost je nog minder ook
Wat ik zelf minder vind is dat er bij de prijs van de dlc telkens nog tax bijkomt. Dat wist ik op voorhand niet. Hopelijk komt dat niet door de staat die ik gekozen heb?
Verwijderd
Dat klinkt inderdaad als een hele goede optie, die kende ik nog niet. Toch wacht ik maar gewoon een paar weekjes (dat hoop ik dan) als ie in Nederland te koop is. Dan weet ik iig zeker dat je geen "gedoe" hebt met DC.
Moet ik gewoon als ik een paar van die goude ouwes, die ik nu begin zat te worden, weer wil spelen ff schijfje wisselen. Zoveel moeite is dat natuurlijk ook weer niet
Of gewoon goedkoop een europees 2e hansje op de kop zien te tikken.
Bedankt voor de tip in ieder geval.
Moet ik gewoon als ik een paar van die goude ouwes, die ik nu begin zat te worden, weer wil spelen ff schijfje wisselen. Zoveel moeite is dat natuurlijk ook weer niet
Stevie Ray Vaughan - Texas Flood ftw !
Moest het even kwijt
Moest het even kwijt
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Mind you dat software en DLC wel regio afhankelijk is. Dus je zult niet je RB1 US nummers in RB2 EU kunnen importeren, net zo min als eventuele DLC's (naast het feit dat we al een eeuwigheid hier wachten en EA maar niks naar buiten brengt over non-US release dates... -_- )Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 22:43:
Dat klinkt inderdaad als een hele goede optie, die kende ik nog niet. Toch wacht ik maar gewoon een paar weekjes (dat hoop ik dan) als ie in Nederland te koop is. Dan weet ik iig zeker dat je geen "gedoe" hebt met DC.
Moet ik gewoon als ik een paar van die goude ouwes, die ik nu begin zat te worden, weer wil spelen ff schijfje wisselen. Zoveel moeite is dat natuurlijk ook weer nietOf gewoon goedkoop een europees 2e hansje op de kop zien te tikken.
Heb de AC/DC Live en Track Pack 2 dvd's iig besteld bij CDWOW, beide op voorraad.
Kan niet wachten
Hoop alleen dat mensen wat meer DLC spelen via live.
Kan niet wachten
Hoop alleen dat mensen wat meer DLC spelen via live.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Wat zit ik me toch af en toe te ergeren aan de verschillen in moeilijkheidsgraad. Ik speel dit spel niet alleen op de gitaar, maar ook op de drums.
Gitaar lukt me altijd wel op medium, maar met die oranje erbij op hard ga ik gewoon te vaak de fout in. De snelheid en drukken van de noten lukt me wel, maar omdat ik niet altijd (lees: meestal) doorheb waar mn hand op dat moment zit (bij groen als eerste of rood als eerste) ga ik gewoon de fout in waardoor ik de meeste nummers gewoon niet haal. Dit vergt inderdaad oefening, maar goed, dat is nog tot daaraan toe. Ik weet hierbij dat het aan mij ligt en ik heb niet echt zin om hier veel oefening in te steken. Ik drum namelijk liever.
En daar vind ik het verschil in moeilijkheidsgraad af en toe te groot. Op medium haal ik bijna alle nummers met 95% of hoger. Op Hard lukt het me maar met weinig nummers. En dat ligt niet aan de snelheid van de noten of dat er soms wat meer in staan. Maar bijna alleen omdat die bass af en toe zo onregelmatig gebruikt wordt. Dan sla ik teveel noten aan, druk ik alleen de bas in of ga ik erna de mist in.
Hoe zijn jullie begonnen met hard? Hebben jullie die drum trainer gebruikt of iets? Het lukt me namelijk niet altijd om 3 hele verschillende ritmes aan te houden. En dat terwijl ik het drummen an sich op Hard wel leuk vind. Medium kan ik af en toe wel dromen, dus daar ligt het echt niet aan.
Nummers als Painkiller, Alive, #@@!%&!! Battery !!&%!@@#. Die lukken me gewoon echt niet. Kom ik tot 30 procent ofzo.
Sommige nummers haal ik trouwens ook maar net. You Oughta Know van Alanis Morissette bijvoorbeeld. Heb ik 87% maar net gehaald. Ook al zoiets trouwens, op Hard ben je echt 10x sneller af dan op Medium.
Iemand nog tips voor me? Want ik vind het namelijk wel heel erg tof om te drummen, maar omdat het me gewoon amper lukt op medium, is het gewoon af en toe niet leuk meer en moet ik echt overstappen op Medium.
Gitaar lukt me altijd wel op medium, maar met die oranje erbij op hard ga ik gewoon te vaak de fout in. De snelheid en drukken van de noten lukt me wel, maar omdat ik niet altijd (lees: meestal) doorheb waar mn hand op dat moment zit (bij groen als eerste of rood als eerste) ga ik gewoon de fout in waardoor ik de meeste nummers gewoon niet haal. Dit vergt inderdaad oefening, maar goed, dat is nog tot daaraan toe. Ik weet hierbij dat het aan mij ligt en ik heb niet echt zin om hier veel oefening in te steken. Ik drum namelijk liever.
En daar vind ik het verschil in moeilijkheidsgraad af en toe te groot. Op medium haal ik bijna alle nummers met 95% of hoger. Op Hard lukt het me maar met weinig nummers. En dat ligt niet aan de snelheid van de noten of dat er soms wat meer in staan. Maar bijna alleen omdat die bass af en toe zo onregelmatig gebruikt wordt. Dan sla ik teveel noten aan, druk ik alleen de bas in of ga ik erna de mist in.
Hoe zijn jullie begonnen met hard? Hebben jullie die drum trainer gebruikt of iets? Het lukt me namelijk niet altijd om 3 hele verschillende ritmes aan te houden. En dat terwijl ik het drummen an sich op Hard wel leuk vind. Medium kan ik af en toe wel dromen, dus daar ligt het echt niet aan.
Nummers als Painkiller, Alive, #@@!%&!! Battery !!&%!@@#. Die lukken me gewoon echt niet. Kom ik tot 30 procent ofzo.
Sommige nummers haal ik trouwens ook maar net. You Oughta Know van Alanis Morissette bijvoorbeeld. Heb ik 87% maar net gehaald. Ook al zoiets trouwens, op Hard ben je echt 10x sneller af dan op Medium.
Iemand nog tips voor me? Want ik vind het namelijk wel heel erg tof om te drummen, maar omdat het me gewoon amper lukt op medium, is het gewoon af en toe niet leuk meer en moet ik echt overstappen op Medium.
Verwijderd
Persoonlijk drum ik echt alleen maar als ik het spel alleen speel. Komt wat mij betreft gewoon veruit het meest realistisch over, bovendien heb ik het idee dat ik het me ook goed af gaat.
Tips kan ik je niet echt geven, voor iedereen is het anders. Ik ben gewoon begonnen eerst alle nummer op Easy en Medium te spelen en dat wordt dan na verloop van tijd idd wat saai. Op hard en expert wordt het pas leuker, de simpele nummers blijven eigenlijk ook elk niveau goed speelbaar de moeilijke nummers vond ik op hard al lastig haalbaar en op expert voor het gevoel niet te doen. Uiteindelijk komt het er denk ik gewoon op neer dat je er het meest aan hebt door het veel te spelen, op die manier ken je de nummers en weet je ongeveer wat je kan verwachten. Als je dan na veel oefenen een lastige drumroffel weet te spelen geeft het echt een enorme kick.
Het probleem van verschillende ritmes spelen ging bij mij na verloop van tijd stukken beter. Tijdens het spelen houdt ik mijn voet gewoon altijd naar beneden. Ik had altijd veel moeite met het spelen van de bass op halve noten, wat ik toen deed is op de hele noot je voet naar boven halen en dat gaat ie bijna vanzelf op de halve naar beneden. Nu heb ik het idee dat ik er niet echt meer over hoef na te denken.
Ik speel overigens nog steeds RB1, tweede deel komt wel snel uit en ik kan haast niet wachten. RB1 heb ik de meeste nummer nou al zo vaak gespeeld, ik krijg het maar niet voor elkaar om hem uit te spelen op Expert. Die laatste nummers zijn zo verdomde moeilijk, niet leuk meer gewoon!!!!
Tips kan ik je niet echt geven, voor iedereen is het anders. Ik ben gewoon begonnen eerst alle nummer op Easy en Medium te spelen en dat wordt dan na verloop van tijd idd wat saai. Op hard en expert wordt het pas leuker, de simpele nummers blijven eigenlijk ook elk niveau goed speelbaar de moeilijke nummers vond ik op hard al lastig haalbaar en op expert voor het gevoel niet te doen. Uiteindelijk komt het er denk ik gewoon op neer dat je er het meest aan hebt door het veel te spelen, op die manier ken je de nummers en weet je ongeveer wat je kan verwachten. Als je dan na veel oefenen een lastige drumroffel weet te spelen geeft het echt een enorme kick.
Het probleem van verschillende ritmes spelen ging bij mij na verloop van tijd stukken beter. Tijdens het spelen houdt ik mijn voet gewoon altijd naar beneden. Ik had altijd veel moeite met het spelen van de bass op halve noten, wat ik toen deed is op de hele noot je voet naar boven halen en dat gaat ie bijna vanzelf op de halve naar beneden. Nu heb ik het idee dat ik er niet echt meer over hoef na te denken.
Ik speel overigens nog steeds RB1, tweede deel komt wel snel uit en ik kan haast niet wachten. RB1 heb ik de meeste nummer nou al zo vaak gespeeld, ik krijg het maar niet voor elkaar om hem uit te spelen op Expert. Die laatste nummers zijn zo verdomde moeilijk, niet leuk meer gewoon!!!!
Mijn vriend speelt al sinds het eerste deel Guitar Hero, dus nu Rock Band uit is, vind hij het drummen interresanter. In het begin ergerde hij zich ook aan het voetpedaal, maar toen las hij ergens op internet ook de tip van, houd je voet in principe plat op het pedaal. Geprobeerd en ging beter, dus dat is inderdaad een goede aanrader.
Bedoel je dus dat je je tenen hoger dan je hak hebt? Dus echt op het pedaal zet of zoals boven je gezegd wordt, je tenen op het pedaal, maar je hak niet? Want plat erop doe ik volgens mij al, maar dat gaat zeker met die halve noten vaak de mist in.Panthera schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 08:12:
[...]
Mijn vriend speelt al sinds het eerste deel Guitar Hero, dus nu Rock Band uit is, vind hij het drummen interresanter. In het begin ergerde hij zich ook aan het voetpedaal, maar toen las hij ergens op internet ook de tip van, houd je voet in principe plat op het pedaal. Geprobeerd en ging beter, dus dat is inderdaad een goede aanrader.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 20-03-2009 11:39 ]
Gewoon met je hele voet pedaal ingedrukt houden, en zodra de beat komt hoef je maar je voet een klein beetje op te tillen en weer ingedrukt houden. Voor de rest kan ik alleen zeggen OEFENEN OEFENEN OEFENEN!Martinspire schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:39:
[...]
Bedoel je dus dat je je tenen hoger dan je hak hebt? Dus echt op het pedaal zet of zoals boven je gezegd wordt, je tenen op het pedaal, maar je hak niet? Want plat erop doe ik volgens mij al, maar dat gaat zeker met die halve noten vaak de mist in.
Verwijderd
Ik heb wel gemerkt dat het erg nauw luisterd, zeker als je vaak achter elkaar het pedaal moet intrappen. De ene keer heb ik mijn voet goed en de andere keer wordt ie al erg snel moe. Gebruik vooral niet je tenen om het pedaal in te trappen, die worden snel moe, maar de bal onder je voet (onder je grote teen
)
Overigens is het pedaal inderdaad niet ideaal, maar je went er snel genoeg aan. Ik heb in ieder geval nog niet de behoefte gehad om een andere te kopen of aan mijn huidige te gaan knutselen.
Overigens is het pedaal inderdaad niet ideaal, maar je went er snel genoeg aan. Ik heb in ieder geval nog niet de behoefte gehad om een andere te kopen of aan mijn huidige te gaan knutselen.
Wat ik irritant vind is dat je je tenen zo ver omhoog moet houden om je volledige voet op het pedaal te krijgen. Hoewel je het pedaal een stukje in kunt drukken span je dus wel de hele tijd je hak en enkel aan. Uiteraard is het een kwestie van oefenen om niet last te krijgen van je enkel/voet. Toch vind ik het niet echt een lekkere houding. Komt ook omdat het pedaal zo ver naar je toe staat. Anders kun je weer niet lekker bij de drums.Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 23:34:
Ik heb wel gemerkt dat het erg nauw luisterd, zeker als je vaak achter elkaar het pedaal moet intrappen. De ene keer heb ik mijn voet goed en de andere keer wordt ie al erg snel moe. Gebruik vooral niet je tenen om het pedaal in te trappen, die worden snel moe, maar de bal onder je voet (onder je grote teen)
Verwijderd
Zijn er nog mensen die rb2 online spelen, ik vind de laatste tijd pas na 10min een game (veel quiters
) en heb wel ff zin om online te jammen 
Voor de mensen die dat ook wel willen, mijn gamers naam is ArisM en ik speel drums
Voor de mensen die dat ook wel willen, mijn gamers naam is ArisM en ik speel drums
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2009 13:35 ]
Verwijderd
Maar dan heb jij dus de Amerikaanse versie in huis gehaald. Ik denk niet dat je straks met de europese versie samen kan jammen met Amerikanen...HelaasVerwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 13:35:
Zijn er nog mensen die rb2 online spelen, ik vind de laatste tijd pas na 10min een game (veel quiters) en heb wel ff zin om online te jammen
Verwijderd
Ik heb mijn spel gewoon uit de winkel, lijkt mij de europese versie toch?Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 13:50:
[...]
Maar dan heb jij dus de Amerikaanse versie in huis gehaald. Ik denk niet dat je straks met de europese versie samen kan jammen met Amerikanen...Helaas
Verwijderd
Wil ik erg graag van je weten waar je die vandaan hebt gehaald. Naar mijn weten is de europese versie nog niet te krijgen. Het is overigens makkelijk uit te vinden, als je gewoon nummers kan kopen in de store met je europese PS account dan is het idd een europese versieVerwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 14:05:
[...]
Ik heb mijn spel gewoon uit de winkel, lijkt mij de europese versie toch?
Verwijderd
Nou, ik heb geen ps account, alleen een xblive account, misschien kwam die versie hier eerder uit?
Op 27 maart komt Rock Band 2 in Europa op de PS3 uit, die is al op de Xbox 360 uit en Rock Band één is al op beide consoles uit.
Voor de mensen die drumtips willen, ik kan niet anders zeggen dan gewoon op Hard beginnen met de makkelijkste nummers: ik kan me niet voorstellen dat je Weezer - Say it ain't so of Eye of the tiger niet kan op hard, en dan gewoon langzaam omhoog gaan met de moeilijkheidsgraad, je kan bij beide Rock Band één en Rock Band 2 op difficulty liedjes sorteren dus gewoon beginnen met de makkelijkste en dan uiteindelijk kom je inderdaad bij liedjes als Alive en Battery. Maar dan ben je al een stuk meer geoefend met het gebruiken van je voet los van je handen.
Als je echt op één liedje vast zit gewoon naar de trainer gaan en dan beginnen op 60/70% en dan langzaam steeds sneller doen, je kan ook het liedje of de moeilijke stukjes doorspelen met alleen je handen en dan langzaam steeds een bassdrum erbij.
Ik drum zelf altijd op expert wat met uitzondering van een paar nummers (Visions enzo
) aardig lukt, een paar dagen terug heb ik eindelijk everlong op expert op de knieën gekregen, en kwa techniek op liedjes met heel veel of heel snelle bassdrums dan moet je haast wel je voet gewoon plat houden en met je hele been 'stampen' anders red je het niet, en dat doe ik nou ook gewoon bij nummers die het helemaal niet nodig hebben. En op het moment dat je hem niet gebruikt zet je hem inderdaad gewoon op de grond, het heeft geen nut om je voet onnodig moe te maken.
Met al die verhalen over brekende drumpedalen ben ik wel soms bang dat ik hem breek, maar goed ik speel dan wel altijd gewoon met sokken aan en op het moment dat hij breekt heb ik meteen een excuus om een Destroyer pedaal oid te kopen want dat moet een stuk relaxter zijn. Bij dit pedaal zit de 'trigger' ergens in het midden van het pedaal, wat irritant is.
Voor de mensen die drumtips willen, ik kan niet anders zeggen dan gewoon op Hard beginnen met de makkelijkste nummers: ik kan me niet voorstellen dat je Weezer - Say it ain't so of Eye of the tiger niet kan op hard, en dan gewoon langzaam omhoog gaan met de moeilijkheidsgraad, je kan bij beide Rock Band één en Rock Band 2 op difficulty liedjes sorteren dus gewoon beginnen met de makkelijkste en dan uiteindelijk kom je inderdaad bij liedjes als Alive en Battery. Maar dan ben je al een stuk meer geoefend met het gebruiken van je voet los van je handen.
Als je echt op één liedje vast zit gewoon naar de trainer gaan en dan beginnen op 60/70% en dan langzaam steeds sneller doen, je kan ook het liedje of de moeilijke stukjes doorspelen met alleen je handen en dan langzaam steeds een bassdrum erbij.
Ik drum zelf altijd op expert wat met uitzondering van een paar nummers (Visions enzo
Met al die verhalen over brekende drumpedalen ben ik wel soms bang dat ik hem breek, maar goed ik speel dan wel altijd gewoon met sokken aan en op het moment dat hij breekt heb ik meteen een excuus om een Destroyer pedaal oid te kopen want dat moet een stuk relaxter zijn. Bij dit pedaal zit de 'trigger' ergens in het midden van het pedaal, wat irritant is.
[ Voor 3% gewijzigd door Grannd op 21-03-2009 15:32 ]
Verwijderd
Helemaal vergeten dat het ook een Xbox 360 onderwep wasVerwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:11:
Nou, ik heb geen ps account, alleen een xblive account, misschien kwam die versie hier eerder uit?
Vandaag de Endless Setlist 2 gedaan op guitar. Zoals verwacht had ik 419/420 sterren. Klote Visions. Heb nu gelukkig wel Platinum, maar nog niet de Bladder of Steel Achievement (moest tussendoor naar het toilet, ik ging op het eind van een nummer maar failde dus het volgende nummer, dacht dat ik wel tijd genoeg had )
Iemand zin om volgend weekend de Endless Setlist te doen? Ik wil nog wel platinum halen op Bass.
Iemand zin om volgend weekend de Endless Setlist te doen? Ik wil nog wel platinum halen op Bass.
Ik heb een vraag over Rock Band 2 op de PS3. Dit spel bezit de functie om liedjes te importeren uit deel 1.
Mijn Rock Band 1 komt echter uit Amerika, houdt dit voor mij in dat wanneer ik Rock Band 2 wil en de liedjes van 1 wil importeren, ik deel 2 ook de VS moet halen? Of kan ik gewoon met een europese Rock Band 2 die ik hier in de winkel haal ook de liedjes importeren?
Mijn Rock Band 1 komt echter uit Amerika, houdt dit voor mij in dat wanneer ik Rock Band 2 wil en de liedjes van 1 wil importeren, ik deel 2 ook de VS moet halen? Of kan ik gewoon met een europese Rock Band 2 die ik hier in de winkel haal ook de liedjes importeren?
Ja, je zal Rock Band 2 ook moeten importeren uit Amerika/Canada, op videogamesplus.ca heb je hem onder de 50 euro op je deurmat.
De liedjes importeren is ook niet gratis, daarvoor moet je eerst een Export Key kopen voor 5$ ook uit de Amerikaanse PSN Store kopen met een Amerikaanse PSN Account, ik heb hiervoor een PSN card op ebay gekocht, meteen wat andere DLC liedjes gekocht.
De liedjes importeren is ook niet gratis, daarvoor moet je eerst een Export Key kopen voor 5$ ook uit de Amerikaanse PSN Store kopen met een Amerikaanse PSN Account, ik heb hiervoor een PSN card op ebay gekocht, meteen wat andere DLC liedjes gekocht.
Verwijderd
Je kan ook een europese rock band 1 lenen en de export key in europese store kopen en dan exporteren naar je europese rock band 2. Hierna kan je rock band 1 die je geleend had weer terug geven aan van wie je hem geleend had.
Maar je amerikaanse DLC werkt ook niet op EU rb2. Dus als je DLC hebt moet je gewoon rb2 gewoon importeren ook.
Maar je amerikaanse DLC werkt ook niet op EU rb2. Dus als je DLC hebt moet je gewoon rb2 gewoon importeren ook.
Zag dat je van de week het album Ten van Pearl Jam in DLC hebben gezet.
Ga hem vanavond dan ook meteen downloaden, want wat een vet album is dat
Ga hem vanavond dan ook meteen downloaden, want wat een vet album is dat
Bedankt voor de tips. Heb hem zojuist bij videogamesplus.ca besteld voor 42,99 inclusief verzenden! Krankzinnig, maar wel fijn! Gewoon 22 euro goedkoper dan bij de Nederlandse retailers.
Werkt mijn Guitar Hero 3 gitaar op de PS3 ook met Rock Band 2...??
Zal vast wel vaker gevraagd zijn, maar antwoorden lopen wat uiteen....
GH3 gitaar niet , de world tour gitaar wel zover ik weetDirectZ schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:29:
Heb je hier wat aan?DirectZ schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:29:
http://www.gamespot.com/features/6183555/index.html
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Mijn Guitar Hero 3 gitaar werkt wel met Rock Band 1, dus dan lijkt me dat die het ook met Rock Band 2 zou moeten doen. Deze website bevestigd dit overigens: http://www.joystiq.com/instrument-compatibility-matrixDirectZ schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:29:
En weet iemand wanneer de Europese Rock Band 2 instrumenten voor de PlayStation 3 in Nederland uitkomen?
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Verwijderd
Fout!SNEAK-NL schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:58:
[...]
GH3 gitaar niet , de world tour gitaar wel zover ik weet
Ik gebruik de GH3 (les paul) gitaar met rock band 2.
Verwijderd
Ik heb RB2 + ION Drum Rocker voor de PS3 nu een paar weken binnen. Tot nu toe ben ik echt ontzetten tevreden over dit setje. Drumt erg lekker en het geeft je ook echt veel meer het gevoel dat je echt aan het drummen bent in vergelijking met het setje dat ik bij RB1 kreeg. Over de gevoeligheid van de pads heb ik absollut niets aan te merken, de simbals moet je daarintegen toch wel flink op slaan wil hij het detecteren, snelle ritmes zijn daardoor moeilijk te spelen. Natuurlijk kan je op de ION ook wel hard slaan omdat het een zeer sterk geheel is. Het kickpedaal gaat heel soepel en daardoor kan je in vergelijking met de RB1 pedal echt veel beter ritmes spelen, ik moest wel even wennen aan dit toch wel grote verschil. Nadeel van dit pedaal is dat het wel aardig wat herrie maakt.
Nu moet ik eigenlijk alleen van RB1 nog de eurpese versie op de kop zien te tikken zodat ik alle nummers in RB2 kan spelen. Is er misschien iemand in Amsterdam of omstreken die deze heeft, misschien kunnen we ze dan uitwisselen om even die nummers te kopieren. Ik vraag me uberhaupt af of dit gewoon kan, neem aan dat een spel niet aan een Ps3 systeem is gekoppeld.
Nu moet ik eigenlijk alleen van RB1 nog de eurpese versie op de kop zien te tikken zodat ik alle nummers in RB2 kan spelen. Is er misschien iemand in Amsterdam of omstreken die deze heeft, misschien kunnen we ze dan uitwisselen om even die nummers te kopieren. Ik vraag me uberhaupt af of dit gewoon kan, neem aan dat een spel niet aan een Ps3 systeem is gekoppeld.
Ja, je kan met één disc meerdere keren de nummers van de disc rippen.
Maar op een nieuwe PSN account moet je wel een nieuwe export key (5 euro) kopen, maar je kan ook op dezelfde PSN account inloggen op de tweede PS3 en dan de export key nog een keer installeren dan gaat het ook met één export key
Maar op een nieuwe PSN account moet je wel een nieuwe export key (5 euro) kopen, maar je kan ook op dezelfde PSN account inloggen op de tweede PS3 en dan de export key nog een keer installeren dan gaat het ook met één export key
Verwijderd
Kijk dat is nou mooi. Die export key is iig niet zo duur...Nog onder de 5 euro dacht ik zelfs.
Nu dus nog iemand vinden met RB1
Nu dus nog iemand vinden met RB1
Ik ben bezig met het importeren/exporteren van de RB 1 liedjes naar RB2. Ik heb een PSN network US code en eenUS acount, maar als ik probeer in te loggen op mijn PS3 met de US account zegt -ie:
"You cannot sign in using another user's sign-in ID (e-mail address)."
Ik heb een ander email adres gebruikt in de US account dan in de EUR account. Hoe komt het dat het niet werkt?
"You cannot sign in using another user's sign-in ID (e-mail address)."
Ik heb een ander email adres gebruikt in de US account dan in de EUR account. Hoe komt het dat het niet werkt?
Het is gelukt, het is als volgt op te lossen: maak een nieuwe user aan in het PS hoofdmenu.
Ben de laatste paar weken lekker bezig geweest met Rock Band 2.
Rock Band 1 toegevoegd en ook nog veel downloads. Nu 282 (!) nummers in mijn speellijst.
Ga in September ook nog eens The Beatles halen met nieuwe instrumenten. Heb nu GHWT gitaar en RB1 gitaar, drum, mic. Maar die RB1 spullen zijn nog met draad en heb liever zonder (die GHWT gitaar werkt echt perfect).
Ik hoop dat ze nog wel wat nieuwe gameplay toevoegen. Nieuwe modussen waarbij je een doel hebt tijdens een nummer. En ook eens dat je de moeilijkheidsgraad kunt veranderen tijdens een nummer zonder dat je af hoeft te gaan. En ook misschien uitgebreidere weergave van de score na een nummer. Vaak wil ik wel weten hoeveel ik nou precies heb gedaan en wat mijn fouten zijn geweest.
Verder vind ik de DLC vaak veel beter dan in Guitar Hero. Zoiezo dat ik nu veel meer nummers heb omdat het allemaal compatible is, helpt een hoop. Daarom speel ik ook liever RB2. Al vind ik die gameplay ook veel beter.
Gaan we in dit topic trouwens ook verder praten over The Beatles Rock Band? Of wordt dat een apart topic?
Rock Band 1 toegevoegd en ook nog veel downloads. Nu 282 (!) nummers in mijn speellijst.
Ga in September ook nog eens The Beatles halen met nieuwe instrumenten. Heb nu GHWT gitaar en RB1 gitaar, drum, mic. Maar die RB1 spullen zijn nog met draad en heb liever zonder (die GHWT gitaar werkt echt perfect).
Ik hoop dat ze nog wel wat nieuwe gameplay toevoegen. Nieuwe modussen waarbij je een doel hebt tijdens een nummer. En ook eens dat je de moeilijkheidsgraad kunt veranderen tijdens een nummer zonder dat je af hoeft te gaan. En ook misschien uitgebreidere weergave van de score na een nummer. Vaak wil ik wel weten hoeveel ik nou precies heb gedaan en wat mijn fouten zijn geweest.
Verder vind ik de DLC vaak veel beter dan in Guitar Hero. Zoiezo dat ik nu veel meer nummers heb omdat het allemaal compatible is, helpt een hoop. Daarom speel ik ook liever RB2. Al vind ik die gameplay ook veel beter.
Gaan we in dit topic trouwens ook verder praten over The Beatles Rock Band? Of wordt dat een apart topic?
Ik dacht dat ik al veel nummers had met zo'n 230 stuksMartinspire schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:49:
Ik speel gitaar/bass en ik zweer bij de GHWT gitaar. In het begin had ik wel last van het piepen maar dat heb ik kunnen verhelpen.
Ik denk dat we het gewoon bij 1 topic kunnen houden. Dit topic is toch nagenoeg dood.
edit: die 282 nummers. Is dat DLC+RB1&2? Want die 230 van mij is enkel DLC
[ Voor 4% gewijzigd door Marrruuuk op 22-07-2009 17:55 ]
Die 282 nummers is RB1, RB2 en DLC Ja. Voornamelijk vanwege "Timmy and the lords of the underworld - Timmy and the lords of the underworld" en "Jet - Are You Gonna Be My Girl". Die 1e is gewoon humor (en nog best lastig om te spelen, maak telkens fouten maar het gaat zo focking snel). Die 2e is gewoon een heel erg mooi nummer en speelt ook wel lekker.
Wel netjes zoveel nummers. Al heb ik de laatste paar weken minder interessante nummers gedownload. Want het is weer ff een dipje. Maroon 5 vond ik dan wel weer leuk, al zijn die niet echt moeilijk om te spelen en eerlijk gezegd ook niet echt interessant om te spelen. Nummer zelf is wel leuk, maar de noten niet echt denderend. Laatst wel weer veel The Offspring en No Doubt (voordeel dat je die muts daarvan niet hoeft te zien) gedownload. Vond dat altijd wel leuke nummers, al kan het wel beter.
Kun je dat piepen verhelpen dan? Want die van mij doet dat ook een beetje. Al stoort het me niet. Zet de muziek best hard
Wordt die Beatles game trouwens ook nog compatibel met de huidige DLC? Lijkt me wel, maar je weet het nooit. Ik zie dat het een op zichzelfstaande game is en er geen DLC gebruikt kan worden of dat je RB1 & 2 content over kan zetten. Ook kun je de Beatles nummers niet overzetten naar RB1 of 2.
En zijn het alleen Beatles nummers? Ja
Het wordt opgegeven als technisch en artistiek niet mogelijk, maar grote kans dat het geklooi is met de rechten.
Wel netjes zoveel nummers. Al heb ik de laatste paar weken minder interessante nummers gedownload. Want het is weer ff een dipje. Maroon 5 vond ik dan wel weer leuk, al zijn die niet echt moeilijk om te spelen en eerlijk gezegd ook niet echt interessant om te spelen. Nummer zelf is wel leuk, maar de noten niet echt denderend. Laatst wel weer veel The Offspring en No Doubt (voordeel dat je die muts daarvan niet hoeft te zien) gedownload. Vond dat altijd wel leuke nummers, al kan het wel beter.
Kun je dat piepen verhelpen dan? Want die van mij doet dat ook een beetje. Al stoort het me niet. Zet de muziek best hard
Wordt die Beatles game trouwens ook nog compatibel met de huidige DLC? Lijkt me wel, maar je weet het nooit. Ik zie dat het een op zichzelfstaande game is en er geen DLC gebruikt kan worden of dat je RB1 & 2 content over kan zetten. Ook kun je de Beatles nummers niet overzetten naar RB1 of 2.
En zijn het alleen Beatles nummers? Ja
Het wordt opgegeven als technisch en artistiek niet mogelijk, maar grote kans dat het geklooi is met de rechten.
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 23-07-2009 10:25 ]
* GmR heeft in totaal 370 tracks volgens myrockbandsongs.com (inclusief on-disc nummers dus).
Helaas kom je online vrij vaak mensen met geen/weinig DLC tegen, dus speel in de praktijk vooral met een paar mensen waarvan ik weet dat ze een redelijk overlap hebben.
Qua hardware staat hier de Rock Band set en een GH3 gitaartje. De RB gitaar is imho veel fijner dan het GH3 exemplaar, maar ik heb geen ervaring met GHWT hardware.
Overigens is het na de "Rock Band is een platform" praat en de export functie in elke andere Rock Band schijf wel matig dat de Beatles game niet geëxporteerd kan worden. Ik vermoed echter dat Harmonix het ook liever anders had gezien
Helaas kom je online vrij vaak mensen met geen/weinig DLC tegen, dus speel in de praktijk vooral met een paar mensen waarvan ik weet dat ze een redelijk overlap hebben.
Qua hardware staat hier de Rock Band set en een GH3 gitaartje. De RB gitaar is imho veel fijner dan het GH3 exemplaar, maar ik heb geen ervaring met GHWT hardware.
Overigens is het na de "Rock Band is een platform" praat en de export functie in elke andere Rock Band schijf wel matig dat de Beatles game niet geëxporteerd kan worden. Ik vermoed echter dat Harmonix het ook liever anders had gezien
Het piepen komt doordat de plastic strumbar wrijft over het ijzeren klikmechanisme. Als je dat een beetje invet hoor je er niets meer van.Martinspire schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 03:55:
@Grandmaster wat is je tag?
GT = d2mGmRMarrruuuk schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:16:
[...]
Het piepen komt doordat de plastic strumbar wrijft over het ijzeren klikmechanisme. Als je dat een beetje invet hoor je er niets meer van.
@Grandmaster wat is je tag?
Afaik is de RB gitaar de enige die stil strumt, maar die heeft dan weer knoppen die meer geluid maken
Van die strumbar wordt door sommigen ook weer gezegd dat ie te "mushy" is (ws dus doordat ie minder feedback lijkt te geven), dus smaken verschillen nogal wat strummen betreft.
Kan ik hieruit opmaken dat de GH-world tour gitaar met RB1 werkt?
Martinspire schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:49:
[ Voor 84% gewijzigd door Tweak15KW op 24-07-2009 12:38 ]
Jup. Alle gitaren zijn met elk spel compatible geloof ik (zweeft ergens wel zo'n afbeelding van op internet).Tweak15KW schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:36:
Kan ik hieruit opmaken dat de GH-world tour gitaar met RB1 werkt?
[...]
Je hebt alleen wel bij de RB gitaren dat je zo'n extra hendeltje eraan hebt zitten om te kiezen voor flanger, echo, wahwah e.d. Die werkt dus niet, maar verder is er amper verschil.
Hier kun je zien wat allemaal compatible met elkaar is:
http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/
Dank je wel. Rock Band is inmiddels besteld voor E 18,- op ebay.Redlum schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:16:
Hier kun je zien wat allemaal compatible met elkaar is:
Kan het kloppen dat ik met een amerikaanse rock band niet in de EU winkel kan kopen?
Aangezien ik geeneen nummer kan kopen nu op mijn EU account.
klopt, heb het geprobeerd en werkte niet, dlc komt gewoonweg niet tevoorschijn
Weet iemand of die songs van Kiss nog in de (ps3)store te koop zijn die hieronder vermeld worden?
http://www.insidegamer.nl...-Damone-en-Blink182-.html
Ik vind ze nergens terug, kan ook aan mij liggen natuurlijk.
http://www.insidegamer.nl...-Damone-en-Blink182-.html
Ik vind ze nergens terug, kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Verwijderd
Koop online een US prepaid kaartje, is nog goedkoper ook (aannemend dat je een PS3 hebt).Tweak15KW schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:10:
Kan het kloppen dat ik met een amerikaanse rock band niet in de EU winkel kan kopen?
Hier bijvoorbeeld: http://www.hdmoviesource.com/catalog/index.php?cPath=65_130
Dat is idd handig, alleen wel vaag dat ze zoveel op die kaarten gooienVerwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:03:
[...]
Koop online een US prepaid kaartje, is nog goedkoper ook (aannemend dat je een PS3 hebt).
Hier bijvoorbeeld: http://www.hdmoviesource.com/catalog/index.php?cPath=65_130
8$ op een 50$ kaart.
Vraag me af wanneer je ze op de officiële PS3 site kan kopen voor de echte waarde
Verwijderd
Ja ach, komt nog steeds neer op ongeveer 42 euro wat omgerekend naar rock band 21 liedjes van 2 euro zouden zijn. Met 50 dollar is is het 25 liedjes van 2 dollar. Dus je wint er nog 4 liedjes op.Tweak15KW schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:20:
[...]
Dat is idd handig, alleen wel vaag dat ze zoveel op die kaarten gooien
8$ op een 50$ kaart.
Vraag me af wanneer je ze op de officiële PS3 site kan kopen voor de echte waarde
Oh en als je daar bestelt moet je opletten dat je het verzend adres op "cards" zet, dan betaal je geen shipping kosten (je krijgt de code met email).
Vraagje, Hoe lang duurt het voordat ze de code opsturen?Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:48:
[...]
Ja ach, komt nog steeds neer op ongeveer 42 euro wat omgerekend naar rock band 21 liedjes van 2 euro zouden zijn. Met 50 dollar is is het 25 liedjes van 2 dollar. Dus je wint er nog 4 liedjes op.
Oh en als je daar bestelt moet je opletten dat je het verzend adres op "cards" zet, dan betaal je geen shipping kosten (je krijgt de code met email).
Verwijderd
Laatste keer had ik om 17:01 besteld (order confirmatie in de e-mail direct) en om 17:15 de code binnen. Dus vrij snel.Tweak15KW schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 10:53:
[...]
Vraagje, Hoe lang duurt het voordat ze de code opsturen?
In mijn ervaring is er het altijd binnen het uur.
Verwijderd
Weet iemand ook waar en of je het drumstel van rockband 2 al ergens is nederland kunt open? Dus de draadloze versie ipv die met draad.
vraagje: is deze game ook te spelen met een GH- World tour guitar? Ik heb al wel lijstjes gevonden, maar daar kwam ik niet echt uit
Nee, voor zover ik weet zijn die niet in Europa verschenen. Als je een Rock Band 2 drumstel wilt hebben moet je het importeren of Rock Band The Beatles drums kopen.Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:16:
Weet iemand ook waar en of je het drumstel van rockband 2 al ergens is nederland kunt open? Dus de draadloze versie ipv die met draad.
Op de officiele Rock Band website staat een overzicht met instrumenten, games en platforms.greatgonzo schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:48:
vraagje: is deze game ook te spelen met een GH- World tour guitar? Ik heb al wel lijstjes gevonden, maar daar kwam ik niet echt uit
http://www.rockband.com/compatibility
Verwijderd
Of de GH:WT drumset of de Ion set (deze heb ik zelf en is zeer goed).buran schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:53:
[...]
Nee, voor zover ik weet zijn die niet in Europa verschenen. Als je een Rock Band 2 drumstel wilt hebben moet je het importeren of Rock Band The Beatles drums kopen.
Ja ik nog wel 
Laatst nieuwe xbox gekocht ivm ban. Kon nu eindelijk weer liedjes downloaden.
Ten live pack van Pearl Jam, Slipknot Pack, Crooked Vultures en wat Lady Gaga voor mijn vriendin.
Eind dit jaar komt als het goed is Rock Band 3 uit.
Hopelijk kunnen de liedjes worden overgezet en krijg je er een vette drum bij
Owja en wacht ook nog op die Pearl Jam 'Live' editie.
Is alleen verdacht stil rond die game
Laatst nieuwe xbox gekocht ivm ban. Kon nu eindelijk weer liedjes downloaden.
Ten live pack van Pearl Jam, Slipknot Pack, Crooked Vultures en wat Lady Gaga voor mijn vriendin.
Eind dit jaar komt als het goed is Rock Band 3 uit.
Hopelijk kunnen de liedjes worden overgezet en krijg je er een vette drum bij
Owja en wacht ook nog op die Pearl Jam 'Live' editie.
Is alleen verdacht stil rond die game

[ Voor 12% gewijzigd door AndereKoekoek op 17-04-2010 15:45 ]
Gister zijn wat leuke nummers uitgekomen van de Dooly Brothers (en nog wat anderen, maar die vind ik nix
)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UReTSGbzGco]
en
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=49L3UI0-kSA]
Erg leuke nummers, al zijn ze op de gitaar nog iets te lastig om op expert te spelen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UReTSGbzGco]
en
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=49L3UI0-kSA]
Erg leuke nummers, al zijn ze op de gitaar nog iets te lastig om op expert te spelen.
Waarom er geen berichten over Rock Band 3 hier terug te vinden zijn is me een raadsel, maar ik kijk in ieder geval erg uit naar die game.
Omdat ik de vorige twee RB's ook in mijn bezit heb (en dit US versies zijn) heb ik ook de US versie van RB3 besteld. Los daarvan heb ik ook het keyboard/keytar in bestelling staan (wel in NL) en zit ik dus te wachten tot de twee bestellingen binnenkomen.
Wat ik me wel afvroeg, en misschien meerdere mensen, is of je opnieuw moet betalen om de liedjes uit RB1 te exporteren naar RB3. Gelukkig is dit niet het geval. Als je de nummers van RB1 al geexporteerd hebt voor gebruik in RB2, zal RB3 ze automatisch herkennen en importeren zonder dat je extra hoeft te betalen. Om de nummers uit RB2 te exporteren zal je wel 10 dollar moeten lappen. Dat zal bij de EU versie rond de 8 euro zijn denk ik.
Verder wacht ik op de "echte" gitaar die ergens volgende jaar leverbaar wordt. Lijkt me helemaal geweldig.
Meer mensen die hier naar uitkijken?
Omdat ik de vorige twee RB's ook in mijn bezit heb (en dit US versies zijn) heb ik ook de US versie van RB3 besteld. Los daarvan heb ik ook het keyboard/keytar in bestelling staan (wel in NL) en zit ik dus te wachten tot de twee bestellingen binnenkomen.
Wat ik me wel afvroeg, en misschien meerdere mensen, is of je opnieuw moet betalen om de liedjes uit RB1 te exporteren naar RB3. Gelukkig is dit niet het geval. Als je de nummers van RB1 al geexporteerd hebt voor gebruik in RB2, zal RB3 ze automatisch herkennen en importeren zonder dat je extra hoeft te betalen. Om de nummers uit RB2 te exporteren zal je wel 10 dollar moeten lappen. Dat zal bij de EU versie rond de 8 euro zijn denk ik.
Verder wacht ik op de "echte" gitaar die ergens volgende jaar leverbaar wordt. Lijkt me helemaal geweldig.
Meer mensen die hier naar uitkijken?
Ik ben al een beetje aan het rond kijken maar veel shops hebben bijv. de bundle: Game + keyboard nergens staan. Ik denk alleen dat ik mijn geld bewaar tot de 'echte' gitaar uitkomt want die wil ik wel heel graag hebben. Ergens al gelezen dat ze verwachten dat deze rond de 500 dollar zal kosten. Best prijzig maar niet ondenkbaar gezien die plastic Mustang gitaar met 100+ knoppen en 6 strings ook al 150 euro kost.
In de US wordt de bundel keyboard + game niet voor de PS3 verkocht. Deze hebben ze terug moeten trekken (reden is wat onduidelijk). In Europa zou de bundel wel gewoon beschikbaar moeten zijn (stond er expliciet bij).
Maar pfoe, 500 dollar is toch wel best veel. Ik kan geen gitaar spelen dus dan is het wel een flinke uitgaaf.
Maar pfoe, 500 dollar is toch wel best veel. Ik kan geen gitaar spelen dus dan is het wel een flinke uitgaaf.
Ja ik heb zelf een xbox 360 
Enige shop waar ik hem tot nu toe heb gezien is bol.com.
Bij de FRS, gamemania en bijv. in de pricewatch staat het nergens vermeld.
Vraagje in het algemeen:
Ik heb de drumset van Rb1 en GH:WT.
De pads van de RB1 drum zijn behoorlijk hard en dempen dus slecht. Daarnaast kost het veel meer energie omdat je drumsticks niet terug veren zoals op de GH:WT set. Het lijkt wel alsof je op een houten plankje aan het drummen bent. Is dit bij het nieuwe drumset verbeterd of weinig verandering?
Vraagje in het algemeen:
Ik heb de drumset van Rb1 en GH:WT.
De pads van de RB1 drum zijn behoorlijk hard en dempen dus slecht. Daarnaast kost het veel meer energie omdat je drumsticks niet terug veren zoals op de GH:WT set. Het lijkt wel alsof je op een houten plankje aan het drummen bent. Is dit bij het nieuwe drumset verbeterd of weinig verandering?
[ Voor 52% gewijzigd door AndereKoekoek op 27-10-2010 13:33 ]
Ik heb geen flauw idee. Ik heb de drumset van GH:WT en dat ding is om in tranen uit te barsten. Ik heb dat ding nu al zo vaak open moeten maken om hem opnieuw vast te solderen zodat alle pads blijven werken, dat ik het er helemaal mee gehad heb. Door al dat solderen is hij zomaar een kilo zwaarder geworden
.
Ik ben in de markt voor de nieuwe drumset (incl. die pro-cymbals). Ik vraag me inderdaad ook af of dit de standaard Rock Band rikketik drumset is, of dat er eindelijk rubber is gebruikt?
Ik ben in de markt voor de nieuwe drumset (incl. die pro-cymbals). Ik vraag me inderdaad ook af of dit de standaard Rock Band rikketik drumset is, of dat er eindelijk rubber is gebruikt?
Ik zit echt op RB3 te wachten, maar dan vooral vanwege de echter gitaar en de midi ondersteuning van de instrumenten. Echt leren gitaar spelen met Rock band, dat is gaaf! Dat je gewoon liedjes kan spelen met elke GH/RB gitaar is natuurlijk een leuke bonus
Nu maar wachten tot die echte gitaar hier uit komt. De keyboard mode zie ik zelf ook wel zitten
synth's van liedjes leren spelen
Nu maar wachten tot die echte gitaar hier uit komt. De keyboard mode zie ik zelf ook wel zitten
[ Voor 21% gewijzigd door Collaborator op 27-10-2010 13:55 ]
This space is occupied
Bij Amazon UK geen verzendkosten en een gunstige wisselkoers Euro/GBP. Bij Dimension Plus staat ie ook te koop maar voor hetzelfde bedrag als bij bol.comFloris-K schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:26:
Ja ik heb zelf een xbox 360
Zelf ga ik waarschijnlijk alleen het spel en de MIDI adapter/converter kopen, ik heb hier namelijk al een Yamaha keyboard staan. Ik ben erg benieuwd of er nog een update komt om alle eerder uitgebrachte (DLC) muziek, te kunnen spelen met een keyboard.
Ik vraag me af of het mogelijk is om gewoon pro mode te starten met bijvoorbeeld basgitaar. Zonder dat je ook een gitaartje hebt ingeplugd, een nummer starten zonder baslijn met tablatuur lijkt me een leuke manier om een soort karaoke te doen met mijn eigen basgitaar die ik dan gewoon op mijn versterker aansluit.
Je zou de No-Fail mode aan kunnen zetten en de pro-gitaar controller aan kunnen sluiten om die te laten liggen. Misschien dat het anders met de performance-mode kan, maar daar is ook nog maar weinig over bekend.Nutral schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:46:
Ik vraag me af of het mogelijk is om gewoon pro mode te starten met bijvoorbeeld basgitaar. Zonder dat je ook een gitaartje hebt ingeplugd, een nummer starten zonder baslijn met tablatuur lijkt me een leuke manier om een soort karaoke te doen met mijn eigen basgitaar die ik dan gewoon op mijn versterker aansluit.
Mailtje gekregen dat MadCatz alle instrumenten een week heeft uitgesteld. Krijg mijn keyboard nu op 5 november.
Bweuh.
De game zelf is ook uitgesteld naar deze datum, maar gelukkig is hij al naar mij onderweg vanuit Canada.
Bweuh.
De game zelf is ook uitgesteld naar deze datum, maar gelukkig is hij al naar mij onderweg vanuit Canada.
[ Voor 3% gewijzigd door Sluuz op 28-10-2010 15:17 ]
Stuur me een PM, misschien kan ik je helpen.Nutral schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:46:
@anderen
Ik heb zelf mijn roland drums aangesloten op GH:WT. Dat werkt opzich prima, maar je leert er niet mee drummen. Voornamelijk omdat je niet zelf maat hoeft te houden, het spel gaat wel op het zelfde tempo door. Daarnaast was GH eigenlijk niet streng genoeg op het gebied van timing.
Denk daarom ook niet dat je gitaar zal kunnen leren spelen van deze RB. Zoals ik het nu zie zorg er met je juiste aanslagen alleen maar voor dat de gitaar track van een bepaald nummer weer aan gaat, je hoort zeg maar niet je eigen spel.
Overigens zal het vast wel weer heel leuk zijn natuurlijk, daar niet van
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Wie heeft Rock Band 3 al in de winkel gevonden?
Las op sommige sites dat het spel was uitgesteld tot 3 november 2010?
Las op sommige sites dat het spel was uitgesteld tot 3 november 2010?
Als je het topic leest zie je een aantal posts boven die van jou een post van mij. Daar staat de nieuwe releasedatum.
5 november? sommige winkels (waaronder: http://www.informatique.nl/642000) melden 11 november.
Ik heb Rock Band 3 (voor de Xbox 360) via Mediaoffer al gisteren binnen gekregen. Dus er zijn winkels die Rock Band 3 al versturen. De eerste indruk is erg goed! Ik heb de nummers van Rock Band 2 succesvol geïmporteerd. Helaas kon ik nog niet het gratis trackpack downloaden van De Doors. Het lijkt er ook op dat Rock Band Network hier nog niet werkt. Vanmiddag maar eens lekker aan de gang om het goed uit te testen.
Het is jammer dat er geen goedkope manier is om een GH drumstel te upgraden naar een Pro-uitvoering.
Het is jammer dat er geen goedkope manier is om een GH drumstel te upgraden naar een Pro-uitvoering.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb zelf vanmiddag de gratis dlc pack van the Doors kunnen downloaden via het spel (ps3 versie). De pack waarvoor je moet betalen lukt nog niet. Dat zal waarschijnlijk maandag ergens worden, want ze doen in het weekend niets bij PSN.
Mmm, vrijdag mijn RB3 opgehaald en ik kon onmiddelijk zowel de gratis nrs en het betaalde pakket vd Doors binnenhalen (X360), en Hoedje de RBN nummers kunnen we voorlopig sowieso niet binnenhalen omdat dat voorlopig nog niet in NL beschikbaar is, helaas...
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
Is RB3 ook leuk spelen op de 'ouderwetse' manier? Dus zonder Pro instrumenten? Ik mag toch aannemen dat ze er zelf ook wel vanuit gaan dat er maar weinig gamers zijn die die dure instrumenten willen gaan kopen? Ik overweeg enkel de piano, dat lijkt me wel leuk, de rest is me vast te moeilijk.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Als je heel even op internet had gezocht had je geweten dat dat gewoon mogelijk is. Dacht je echt dat Harmonix al hun bestaande klanten tegen zich in het harnas ging jagen?budi schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:41:
Is RB3 ook leuk spelen op de 'ouderwetse' manier? Dus zonder Pro instrumenten? Ik mag toch aannemen dat ze er zelf ook wel vanuit gaan dat er maar weinig gamers zijn die die dure instrumenten willen gaan kopen? Ik overweeg enkel de piano, dat lijkt me wel leuk, de rest is me vast te moeilijk.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Hallo? Ik vroeg toch niet of het mogelijk was, maar of het leuk is? Ik hoopte dat men hier er al wat ervaring mee had en die wilde delen.ElBarto schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:30:
[...]
Als je heel even op internet had gezocht had je geweten dat dat gewoon mogelijk is. Dacht je echt dat Harmonix al hun bestaande klanten tegen zich in het harnas ging jagen?
Budi, don't feed the troll (hij heeft duidelijk je post niet goed gelezen)
[ Voor 4% gewijzigd door budi op 31-10-2010 18:14 ]