Kijk dat is nou mooi. Die export key is iig niet zo duur...Nog onder de 5 euro dacht ik zelfs.
Nu dus nog iemand vinden met RB1
Nu dus nog iemand vinden met RB1
Verwijderd
Ik dacht dat ik al veel nummers had met zo'n 230 stuksMartinspire schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:49:
Ben de laatste paar weken lekker bezig geweest met Rock Band 2.
Rock Band 1 toegevoegd en ook nog veel downloads. Nu 282 (!) nummers in mijn speellijst.
Ga in September ook nog eens The Beatles halen met nieuwe instrumenten. Heb nu GHWT gitaar en RB1 gitaar, drum, mic. Maar die RB1 spullen zijn nog met draad en heb liever zonder (die GHWT gitaar werkt echt perfect).
Gaan we in dit topic trouwens ook verder praten over The Beatles Rock Band? Of wordt dat een apart topic?
[ Voor 4% gewijzigd door Marrruuuk op 22-07-2009 17:55 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 23-07-2009 10:25 ]
Het piepen komt doordat de plastic strumbar wrijft over het ijzeren klikmechanisme. Als je dat een beetje invet hoor je er niets meer van.Martinspire schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 03:55:
Kun je dat piepen verhelpen dan? Want die van mij doet dat ook een beetje. Al stoort het me niet. Zet de muziek best hard
GT = d2mGmRMarrruuuk schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:16:
[...]
Het piepen komt doordat de plastic strumbar wrijft over het ijzeren klikmechanisme. Als je dat een beetje invet hoor je er niets meer van.
@Grandmaster wat is je tag?
Martinspire schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:49:
Ben de laatste paar weken lekker bezig geweest met Rock Band 2.
Rock Band 1 toegevoegd en ook nog veel downloads. Nu 282 (!) nummers in mijn speellijst.
Ga in September ook nog eens The Beatles halen met nieuwe instrumenten. Heb nu GHWT gitaar en RB1 gitaar, drum, mic. Maar die RB1 spullen zijn nog met draad en heb liever zonder (die GHWT gitaar werkt echt perfect).
[ Voor 84% gewijzigd door Tweak15KW op 24-07-2009 12:38 ]
Jup. Alle gitaren zijn met elk spel compatible geloof ik (zweeft ergens wel zo'n afbeelding van op internet).Tweak15KW schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:36:
Kan ik hieruit opmaken dat de GH-world tour gitaar met RB1 werkt?
[...]
Dank je wel. Rock Band is inmiddels besteld voor E 18,- op ebay.Redlum schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:16:
Hier kun je zien wat allemaal compatible met elkaar is:
http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/
Verwijderd
Koop online een US prepaid kaartje, is nog goedkoper ook (aannemend dat je een PS3 hebt).Tweak15KW schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:10:
Kan het kloppen dat ik met een amerikaanse rock band niet in de EU winkel kan kopen?
Aangezien ik geeneen nummer kan kopen nu op mijn EU account.
Dat is idd handig, alleen wel vaag dat ze zoveel op die kaarten gooienVerwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:03:
[...]
Koop online een US prepaid kaartje, is nog goedkoper ook (aannemend dat je een PS3 hebt).
Hier bijvoorbeeld: http://www.hdmoviesource.com/catalog/index.php?cPath=65_130
Verwijderd
Ja ach, komt nog steeds neer op ongeveer 42 euro wat omgerekend naar rock band 21 liedjes van 2 euro zouden zijn. Met 50 dollar is is het 25 liedjes van 2 dollar. Dus je wint er nog 4 liedjes op.Tweak15KW schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:20:
[...]
Dat is idd handig, alleen wel vaag dat ze zoveel op die kaarten gooien
8$ op een 50$ kaart.
Vraag me af wanneer je ze op de officiële PS3 site kan kopen voor de echte waarde
Vraagje, Hoe lang duurt het voordat ze de code opsturen?Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:48:
[...]
Ja ach, komt nog steeds neer op ongeveer 42 euro wat omgerekend naar rock band 21 liedjes van 2 euro zouden zijn. Met 50 dollar is is het 25 liedjes van 2 dollar. Dus je wint er nog 4 liedjes op.
Oh en als je daar bestelt moet je opletten dat je het verzend adres op "cards" zet, dan betaal je geen shipping kosten (je krijgt de code met email).
Verwijderd
Laatste keer had ik om 17:01 besteld (order confirmatie in de e-mail direct) en om 17:15 de code binnen. Dus vrij snel.Tweak15KW schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 10:53:
[...]
Vraagje, Hoe lang duurt het voordat ze de code opsturen?
Verwijderd
Nee, voor zover ik weet zijn die niet in Europa verschenen. Als je een Rock Band 2 drumstel wilt hebben moet je het importeren of Rock Band The Beatles drums kopen.Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:16:
Weet iemand ook waar en of je het drumstel van rockband 2 al ergens is nederland kunt open? Dus de draadloze versie ipv die met draad.
Op de officiele Rock Band website staat een overzicht met instrumenten, games en platforms.greatgonzo schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:48:
vraagje: is deze game ook te spelen met een GH- World tour guitar? Ik heb al wel lijstjes gevonden, maar daar kwam ik niet echt uit
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Verwijderd
Of de GH:WT drumset of de Ion set (deze heb ik zelf en is zeer goed).buran schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:53:
[...]
Nee, voor zover ik weet zijn die niet in Europa verschenen. Als je een Rock Band 2 drumstel wilt hebben moet je het importeren of Rock Band The Beatles drums kopen.
[ Voor 12% gewijzigd door AndereKoekoek op 17-04-2010 15:45 ]
PSN: Sluuz
[ Voor 52% gewijzigd door AndereKoekoek op 27-10-2010 13:33 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Collaborator op 27-10-2010 13:55 ]
This space is occupied
Bij Amazon UK geen verzendkosten en een gunstige wisselkoers Euro/GBP. Bij Dimension Plus staat ie ook te koop maar voor hetzelfde bedrag als bij bol.comFloris-K schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:26:
Ja ik heb zelf een xbox 360
Enige shop waar ik hem tot nu toe heb gezien is bol.com.
Bij de FRS, gamemania en bijv. in de pricewatch staat het nergens vermeld.
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Je zou de No-Fail mode aan kunnen zetten en de pro-gitaar controller aan kunnen sluiten om die te laten liggen. Misschien dat het anders met de performance-mode kan, maar daar is ook nog maar weinig over bekend.Nutral schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:46:
Ik vraag me af of het mogelijk is om gewoon pro mode te starten met bijvoorbeeld basgitaar. Zonder dat je ook een gitaartje hebt ingeplugd, een nummer starten zonder baslijn met tablatuur lijkt me een leuke manier om een soort karaoke te doen met mijn eigen basgitaar die ik dan gewoon op mijn versterker aansluit.
[ Voor 3% gewijzigd door Sluuz op 28-10-2010 15:17 ]
Stuur me een PM, misschien kan ik je helpen.Nutral schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:46:
Ik vraag me af of het mogelijk is om gewoon pro mode te starten met bijvoorbeeld basgitaar. Zonder dat je ook een gitaartje hebt ingeplugd, een nummer starten zonder baslijn met tablatuur lijkt me een leuke manier om een soort karaoke te doen met mijn eigen basgitaar die ik dan gewoon op mijn versterker aansluit.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Als je heel even op internet had gezocht had je geweten dat dat gewoon mogelijk is. Dacht je echt dat Harmonix al hun bestaande klanten tegen zich in het harnas ging jagen?budi schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:41:
Is RB3 ook leuk spelen op de 'ouderwetse' manier? Dus zonder Pro instrumenten? Ik mag toch aannemen dat ze er zelf ook wel vanuit gaan dat er maar weinig gamers zijn die die dure instrumenten willen gaan kopen? Ik overweeg enkel de piano, dat lijkt me wel leuk, de rest is me vast te moeilijk.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Hallo? Ik vroeg toch niet of het mogelijk was, maar of het leuk is? Ik hoopte dat men hier er al wat ervaring mee had en die wilde delen.ElBarto schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:30:
[...]
Als je heel even op internet had gezocht had je geweten dat dat gewoon mogelijk is. Dacht je echt dat Harmonix al hun bestaande klanten tegen zich in het harnas ging jagen?
[ Voor 4% gewijzigd door budi op 31-10-2010 18:14 ]
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Sorry, niet goed gelezen. Beetje onlogische vraag ook. Het speelt namelijk exact hetzelfde als in alle andere muziekgames, en of dat leuk is hangt nogal van je muzieksmaak en de tracklist af.budi schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:13:
[...]
Hallo? Ik vroeg toch niet of het mogelijk was, maar of het leuk is? Ik hoopte dat men hier er al wat ervaring mee had en die wilde delen.
Budi, don't feed the troll (hij heeft duidelijk je post niet goed gelezen)
[ Voor 4% gewijzigd door ElBarto op 31-10-2010 20:39 ]
Met de Doors is 't inmiddels gelukt. Jammer van RBN, is daar nog nieuws over? Misschien geruchten?Damon schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 05:19:
Mmm, vrijdag mijn RB3 opgehaald en ik kon onmiddelijk zowel de gratis nrs en het betaalde pakket vd Doors binnenhalen (X360), en Hoedje de RBN nummers kunnen we voorlopig sowieso niet binnenhalen omdat dat voorlopig nog niet in NL beschikbaar is, helaas...
Inderdaad... het is verder niet echt spannend. Het speelt prima en er zitten allerlei handigheidjes in waardoor het imo het beste muziekspel van dit moment is. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid voor een keyboard en het overschakelen op Pro-instrumenten. Maar de basis-gameplay is natuurlijk nog steeds hetzelfde.ElBarto schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:39:
[...]
Sorry, niet goed gelezen. Beetje onlogische vraag ook. Het speelt namelijk exact hetzelfde als in alle andere muziekgames, en of dat leuk is hangt nogal van je muzieksmaak en de tracklist af.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
RBN maakt gebruik van het XNA platform wat gamestudios in NL wel kunnen gebruiken, maar de daarin gecreeerde dingen zijn helaas hier niet beschikbaar, helaas ook nog niks bekend over wanneer dat wel het geval zal zijn.Hoedje schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:31:
[...]
Met de Doors is 't inmiddels gelukt. Jammer van RBN, is daar nog nieuws over? Misschien geruchten?
Op zich heb ik een aardige muziekverzameling met de geëxporteerde nummers uit RB1, RB2 en LRB. Maar in RBN zitten toch ook nog wel wat leuke nummers / bands.
[...]
Inderdaad... het is verder niet echt spannend. Het speelt prima en er zitten allerlei handigheidjes in waardoor het imo het beste muziekspel van dit moment is. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid voor een keyboard en het overschakelen op Pro-instrumenten. Maar de basis-gameplay is natuurlijk nog steeds hetzelfde.
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
Jammer, alles wat ik kan vinden is van eind 2008. Dat belooft weinig goedsDamon schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:37:
[...]
RBN maakt gebruik van het XNA platform wat gamestudios in NL wel kunnen gebruiken, maar de daarin gecreeerde dingen zijn helaas hier niet beschikbaar, helaas ook nog niks bekend over wanneer dat wel het geval zal zijn.
Wat is dat nou voor nietszeggend antwoord? Ik heb al een drumrocker hier staan, en ik vraag of die werkt met Rock Band 3. Niet of er een nieuwe versie komt.
Je stelt ook een nietszeggende vraag. Uit niets blijkt dat je dat ding al hebt staan.ElBarto schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:58:
[...]
Wat is dat nou voor nietszeggend antwoord? Ik heb al een drumrocker hier staan, en ik vraag of die werkt met Rock Band 3. Niet of er een nieuwe versie komt.
Wat ik heb gelezen op de fora, mis je inderdaad één cymbal, maar verder werkt het gewoon.Sluuz schreef op zondag 07 november 2010 @ 11:48:
[...]
Je stelt ook een nietszeggende vraag. Uit niets blijkt dat je dat ding al hebt staan.
Er komt dus een nieuwe versie waarvan wordt gezegd dat hij werkt met Rock Band 3 en zoals je ziet heeft hij ook een cymbal meer. Of dat inhoudt dat de huidige set er niet mee werkt weet ik niet.
Het is toch wel handig om de vorige reacties even te lezenwhiteclear schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:01:
Heeft iemand Rock Band 3 al binnen (Xbox360) ?
Of moeten we nog steeds 11-11-10 aanhouden?
Spel is al een weekje te koop.whiteclear schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:01:
Heeft iemand Rock Band 3 al binnen (Xbox360) ?
Of moeten we nog steeds 11-11-10 aanhouden?
[ Voor 13% gewijzigd door nnndoh op 07-11-2010 20:45 ]
Ik bedoel geen import. Vergeten erbij te vermelden.Hoedje schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:05:
[...]
Wat ik heb gelezen op de fora, mis je inderdaad één cymbal, maar verder werkt het gewoon.
[...]
Het is toch wel handig om de vorige reacties even te lezenEr zijn meerdere mensen die hem al een week binnen hebben, waaronder ik.
Ja, 100%, ik gebruik de ION-controller om Pro drums te spelen in combinatie met mijn Roland TD-4ElBarto schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:58:
[...]
[ Voor 164% gewijzigd door nnndoh op 08-11-2010 20:02 ]
Hier staat tekst
Volgens deze site: http://www.wired.com/gamelife/2008/11/official-guitar/Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:38:
Sta op het punt de nieuwe pro drumset + RB3 voor de Wii aan te schaffen. Ik vraag me alleen af of dit nieuwe drumstel gaat werken op GH5 en World Tour?
Hi-hat pedaal is voorzover ik weet optioneel in plaats van je gele cymbal, die dus twee 'activatiepunten' heeft. A la de gele en blauwe toms/cymbals in Rock Band 2 als je met een Ion Drum Rocker speelde dus.nnndoh schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:15:
heerlijk zeg die onderscheid tussen de cymbals en de thoms op mijn ion drum rocker premium
bij rockband 2 maakte het niet uit welke van de 2 je raakte, met rock band 3 wel, geweldig
ik weet alleen niet hoe je dat zou moeten zien wanneer je de hi-hat moet gebruiken ( heb daar nog geen pedaal voor enzo) maar dat mis je niet in het spel
zitten wel een aantal saaie nummers tussen, en helaas ontbreekt een aantal nummers van rockband 2 als je die importeerd, incl "black hole sun" van soundgarden
[ Voor 5% gewijzigd door ElBarto op 28-11-2010 16:36 ]
Hier staat tekst
Cross-platform multiplayer werkt voorzover ik weet voor geen enkele game, uitgezonderd wat shooters waarbij een van de platforms de PC is. Helaas.Sjaak_Afhaak schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:38:
Ik heb 'm gisteren ook uit mogen pakken van Sinterklaas
Ik ben helemaal nieuw in de RB scene (en tevens GH). Kan ik (Wii versie) online multiplayeren tegen een maat van me, die gisteren toevallig de xbox-versie gekregen heeft?
anyway, het bevalt me tot nu toe goed die drumkit. Het is weer 5 jaar ofzo geleden dat ik achter een drumstel gezeten heb, maar The Cure op pro-drums + expert zit ik alweer op 94%, dus dat is een leuke opsteker
Er zit volgens mij geen midi converter op maar een systeem die registreet bij welke fret je je vinger zet.kegeltje26 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 13:37:
Ik hoop dat straks iemand zo slim is (of Harmonix zelf) om de ingebouwde mini-converter los te verkopen, zodat ik mn eigen electrische gitaar kan aansluiten.
Die Squier is nogal ruk, er zijn veel betere gitaren..
Wel cool dat je hiermee echt gitaar kan leren spelen cq verbeteren (als je zelf al speelt)
[ Voor 3% gewijzigd door AndereKoekoek op 11-12-2010 15:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
Het zou een aanraakgevoelige hals zijn? HmmFloris-K schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:48:
[...]
Er zit volgens mij geen midi converter op maar een systeem die registreet bij welke fret je je vinger zet.
In het begin las ik iets over een soort van camera systeem maar dat werkt volgens mij niet echt. Als de snaren worden vervangen enz zal de kromming van de hals niet bij elke gitaar hetzelfde zijn. Vraag mezelf dan af hoe je het onderhoud moet doen enz om een goede werking van het systeem te garanderen.
Verwijderd
Wil ik ook graag weten. Zocht er een tijdje naar maar die van RB2 waren alleen in Amerika te koop. Hoop dat het nu anders is.pipo01 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 17:19:
Weet iemand waar ik, voor een zacht prijsje, de pro-cymbal set kan halen? Ik heb al de drums van de Beatles set, maar ik zou ook graag de cymbals erbij willen.
Zelfde probleem hier. Ik heb er nu een oud (perzisch) tapijt onder liggen, dat houdt 'm behoorlijk goed op zijn plaats. Ding is niet om aan te zien, maar dat is niet echt erg aangezien mijn drumstel sowieso op zolder staat.budi schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 09:52:
Ik heb een Ion Drum Rocker en gebruik de cymbalen niet, die zitten nog in de verpakking. Ik vind hem al groot genoeg met die trommels, heb me een beetje verkeken op de grootte denk ik
Het is allemaal een beetje krap in mijn appartement. Je mag ze wel van me overnemen als je wil, ze zitten nog in verpakking.
Nu we het toch hebben over de Ion Drum Rocker, ik heb nogal moeite met het drum pedaal, hij maakt erg veel herrie en glijdt weg op mijn laminaat vloer, wat zou daar aan te doen zijn? Ik heb wel eens gehoord van mensen die een antislip mat gebruikten die je kan kopen bij een witgoed zaak, zou dat goed werken voor niet zware dingen?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq