Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat is nou mooi. Die export key is iig niet zo duur...Nog onder de 5 euro dacht ik zelfs.

Nu dus nog iemand vinden met RB1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:48

Veritas

concedo nulli

Ik ben bezig met het importeren/exporteren van de RB 1 liedjes naar RB2. Ik heb een PSN network US code en eenUS acount, maar als ik probeer in te loggen op mijn PS3 met de US account zegt -ie:

"You cannot sign in using another user's sign-in ID (e-mail address)."

Ik heb een ander email adres gebruikt in de US account dan in de EUR account. Hoe komt het dat het niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:48

Veritas

concedo nulli

Het is gelukt, het is als volgt op te lossen: maak een nieuwe user aan in het PS hoofdmenu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Ben de laatste paar weken lekker bezig geweest met Rock Band 2.
Rock Band 1 toegevoegd en ook nog veel downloads. Nu 282 (!) nummers in mijn speellijst.
Ga in September ook nog eens The Beatles halen met nieuwe instrumenten. Heb nu GHWT gitaar en RB1 gitaar, drum, mic. Maar die RB1 spullen zijn nog met draad en heb liever zonder (die GHWT gitaar werkt echt perfect).

Ik hoop dat ze nog wel wat nieuwe gameplay toevoegen. Nieuwe modussen waarbij je een doel hebt tijdens een nummer. En ook eens dat je de moeilijkheidsgraad kunt veranderen tijdens een nummer zonder dat je af hoeft te gaan. En ook misschien uitgebreidere weergave van de score na een nummer. Vaak wil ik wel weten hoeveel ik nou precies heb gedaan en wat mijn fouten zijn geweest.

Verder vind ik de DLC vaak veel beter dan in Guitar Hero. Zoiezo dat ik nu veel meer nummers heb omdat het allemaal compatible is, helpt een hoop. Daarom speel ik ook liever RB2. Al vind ik die gameplay ook veel beter.

Gaan we in dit topic trouwens ook verder praten over The Beatles Rock Band? Of wordt dat een apart topic?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 16:48

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Martinspire schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:49:
Rock Band 1 toegevoegd en ook nog veel downloads. Nu 282 (!) nummers in mijn speellijst.
Ga in September ook nog eens The Beatles halen met nieuwe instrumenten. Heb nu GHWT gitaar en RB1 gitaar, drum, mic. Maar die RB1 spullen zijn nog met draad en heb liever zonder (die GHWT gitaar werkt echt perfect).

Gaan we in dit topic trouwens ook verder praten over The Beatles Rock Band? Of wordt dat een apart topic?
Ik dacht dat ik al veel nummers had met zo'n 230 stuks :) ik zal je eens toevoegen, kunnen we een keer Band Quickplay doen.
Ik speel gitaar/bass en ik zweer bij de GHWT gitaar. In het begin had ik wel last van het piepen maar dat heb ik kunnen verhelpen.

Ik denk dat we het gewoon bij 1 topic kunnen houden. Dit topic is toch nagenoeg dood.

edit: die 282 nummers. Is dat DLC+RB1&2? Want die 230 van mij is enkel DLC :P

[ Voor 4% gewijzigd door Marrruuuk op 22-07-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Die 282 nummers is RB1, RB2 en DLC Ja. Voornamelijk vanwege "Timmy and the lords of the underworld - Timmy and the lords of the underworld" en "Jet - Are You Gonna Be My Girl". Die 1e is gewoon humor (en nog best lastig om te spelen, maak telkens fouten maar het gaat zo focking snel). Die 2e is gewoon een heel erg mooi nummer en speelt ook wel lekker.

Wel netjes zoveel nummers. Al heb ik de laatste paar weken minder interessante nummers gedownload. Want het is weer ff een dipje. Maroon 5 vond ik dan wel weer leuk, al zijn die niet echt moeilijk om te spelen en eerlijk gezegd ook niet echt interessant om te spelen. Nummer zelf is wel leuk, maar de noten niet echt denderend. Laatst wel weer veel The Offspring en No Doubt (voordeel dat je die muts daarvan niet hoeft te zien) gedownload. Vond dat altijd wel leuke nummers, al kan het wel beter.

Kun je dat piepen verhelpen dan? Want die van mij doet dat ook een beetje. Al stoort het me niet. Zet de muziek best hard ;)

Wordt die Beatles game trouwens ook nog compatibel met de huidige DLC? Lijkt me wel, maar je weet het nooit. Ik zie dat het een op zichzelfstaande game is en er geen DLC gebruikt kan worden of dat je RB1 & 2 content over kan zetten. Ook kun je de Beatles nummers niet overzetten naar RB1 of 2.
En zijn het alleen Beatles nummers? Ja
Het wordt opgegeven als technisch en artistiek niet mogelijk, maar grote kans dat het geklooi is met de rechten.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 23-07-2009 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

GmR

* GmR heeft in totaal 370 tracks volgens myrockbandsongs.com (inclusief on-disc nummers dus).

Helaas kom je online vrij vaak mensen met geen/weinig DLC tegen, dus speel in de praktijk vooral met een paar mensen waarvan ik weet dat ze een redelijk overlap hebben.
Qua hardware staat hier de Rock Band set en een GH3 gitaartje. De RB gitaar is imho veel fijner dan het GH3 exemplaar, maar ik heb geen ervaring met GHWT hardware.
Overigens is het na de "Rock Band is een platform" praat en de export functie in elke andere Rock Band schijf wel matig dat de Beatles game niet geëxporteerd kan worden. Ik vermoed echter dat Harmonix het ook liever anders had gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Martinspire schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 03:55:

Kun je dat piepen verhelpen dan? Want die van mij doet dat ook een beetje. Al stoort het me niet. Zet de muziek best hard ;)
Het piepen komt doordat de plastic strumbar wrijft over het ijzeren klikmechanisme. Als je dat een beetje invet hoor je er niets meer van.

@Grandmaster wat is je tag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR

GmR

Marrruuuk schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:16:
[...]

Het piepen komt doordat de plastic strumbar wrijft over het ijzeren klikmechanisme. Als je dat een beetje invet hoor je er niets meer van.

@Grandmaster wat is je tag?
GT = d2mGmR
Afaik is de RB gitaar de enige die stil strumt, maar die heeft dan weer knoppen die meer geluid maken :P
Van die strumbar wordt door sommigen ook weer gezegd dat ie te "mushy" is (ws dus doordat ie minder feedback lijkt te geven), dus smaken verschillen nogal wat strummen betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Kan ik hieruit opmaken dat de GH-world tour gitaar met RB1 werkt?
Martinspire schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:49:

[ Voor 84% gewijzigd door Tweak15KW op 24-07-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tweak15KW schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:36:
Kan ik hieruit opmaken dat de GH-world tour gitaar met RB1 werkt?

[...]
Jup. Alle gitaren zijn met elk spel compatible geloof ik (zweeft ergens wel zo'n afbeelding van op internet).
Je hebt alleen wel bij de RB gitaren dat je zo'n extra hendeltje eraan hebt zitten om te kiezen voor flanger, echo, wahwah e.d. Die werkt dus niet, maar verder is er amper verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Hier kun je zien wat allemaal compatible met elkaar is:

http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Dank je wel. Rock Band is inmiddels besteld voor E 18,- op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Kan het kloppen dat ik met een amerikaanse rock band niet in de EU winkel kan kopen?
Aangezien ik geeneen nummer kan kopen nu op mijn EU account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

klopt, heb het geprobeerd en werkte niet, dlc komt gewoonweg niet tevoorschijn

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:35
Weet iemand of die songs van Kiss nog in de (ps3)store te koop zijn die hieronder vermeld worden?

http://www.insidegamer.nl...-Damone-en-Blink182-.html

Ik vind ze nergens terug, kan ook aan mij liggen natuurlijk. 8)

Verwijderd

Tweak15KW schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:10:
Kan het kloppen dat ik met een amerikaanse rock band niet in de EU winkel kan kopen?
Aangezien ik geeneen nummer kan kopen nu op mijn EU account.
Koop online een US prepaid kaartje, is nog goedkoper ook (aannemend dat je een PS3 hebt).

Hier bijvoorbeeld: http://www.hdmoviesource.com/catalog/index.php?cPath=65_130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:03:
[...]

Koop online een US prepaid kaartje, is nog goedkoper ook (aannemend dat je een PS3 hebt).

Hier bijvoorbeeld: http://www.hdmoviesource.com/catalog/index.php?cPath=65_130
Dat is idd handig, alleen wel vaag dat ze zoveel op die kaarten gooien :P
8$ op een 50$ kaart.
Vraag me af wanneer je ze op de officiële PS3 site kan kopen voor de echte waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:20:
[...]

Dat is idd handig, alleen wel vaag dat ze zoveel op die kaarten gooien :P
8$ op een 50$ kaart.
Vraag me af wanneer je ze op de officiële PS3 site kan kopen voor de echte waarde
Ja ach, komt nog steeds neer op ongeveer 42 euro wat omgerekend naar rock band 21 liedjes van 2 euro zouden zijn. Met 50 dollar is is het 25 liedjes van 2 dollar. Dus je wint er nog 4 liedjes op.

Oh en als je daar bestelt moet je opletten dat je het verzend adres op "cards" zet, dan betaal je geen shipping kosten (je krijgt de code met email).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:48:
[...]

Ja ach, komt nog steeds neer op ongeveer 42 euro wat omgerekend naar rock band 21 liedjes van 2 euro zouden zijn. Met 50 dollar is is het 25 liedjes van 2 dollar. Dus je wint er nog 4 liedjes op.

Oh en als je daar bestelt moet je opletten dat je het verzend adres op "cards" zet, dan betaal je geen shipping kosten (je krijgt de code met email).
Vraagje, Hoe lang duurt het voordat ze de code opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 10:53:
[...]

Vraagje, Hoe lang duurt het voordat ze de code opsturen?
Laatste keer had ik om 17:01 besteld (order confirmatie in de e-mail direct) en om 17:15 de code binnen. Dus vrij snel.

In mijn ervaring is er het altijd binnen het uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook waar en of je het drumstel van rockband 2 al ergens is nederland kunt open? Dus de draadloze versie ipv die met draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

vraagje: is deze game ook te spelen met een GH- World tour guitar? Ik heb al wel lijstjes gevonden, maar daar kwam ik niet echt uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:16:
Weet iemand ook waar en of je het drumstel van rockband 2 al ergens is nederland kunt open? Dus de draadloze versie ipv die met draad.
Nee, voor zover ik weet zijn die niet in Europa verschenen. Als je een Rock Band 2 drumstel wilt hebben moet je het importeren of Rock Band The Beatles drums kopen.
greatgonzo schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:48:
vraagje: is deze game ook te spelen met een GH- World tour guitar? Ik heb al wel lijstjes gevonden, maar daar kwam ik niet echt uit
Op de officiele Rock Band website staat een overzicht met instrumenten, games en platforms.
http://www.rockband.com/compatibility

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buran schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:53:
[...]

Nee, voor zover ik weet zijn die niet in Europa verschenen. Als je een Rock Band 2 drumstel wilt hebben moet je het importeren of Rock Band The Beatles drums kopen.
Of de GH:WT drumset of de Ion set (deze heb ik zelf en is zeer goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
niemand speelt dit spel meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja ik nog wel :)

Laatst nieuwe xbox gekocht ivm ban. Kon nu eindelijk weer liedjes downloaden.
Ten live pack van Pearl Jam, Slipknot Pack, Crooked Vultures en wat Lady Gaga voor mijn vriendin.

Eind dit jaar komt als het goed is Rock Band 3 uit.
Hopelijk kunnen de liedjes worden overgezet en krijg je er een vette drum bij :D

Owja en wacht ook nog op die Pearl Jam 'Live' editie.
Is alleen verdacht stil rond die game :/

[ Voor 12% gewijzigd door AndereKoekoek op 17-04-2010 15:45 ]

• Martinspire
Gister zijn wat leuke nummers uitgekomen van de Dooly Brothers (en nog wat anderen, maar die vind ik nix :+ )
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UReTSGbzGco]

en

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=49L3UI0-kSA]

Erg leuke nummers, al zijn ze op de gitaar nog iets te lastig om op expert te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Waarom er geen berichten over Rock Band 3 hier terug te vinden zijn is me een raadsel, maar ik kijk in ieder geval erg uit naar die game.

Omdat ik de vorige twee RB's ook in mijn bezit heb (en dit US versies zijn) heb ik ook de US versie van RB3 besteld. Los daarvan heb ik ook het keyboard/keytar in bestelling staan (wel in NL) en zit ik dus te wachten tot de twee bestellingen binnenkomen.

Wat ik me wel afvroeg, en misschien meerdere mensen, is of je opnieuw moet betalen om de liedjes uit RB1 te exporteren naar RB3. Gelukkig is dit niet het geval. Als je de nummers van RB1 al geexporteerd hebt voor gebruik in RB2, zal RB3 ze automatisch herkennen en importeren zonder dat je extra hoeft te betalen. Om de nummers uit RB2 te exporteren zal je wel 10 dollar moeten lappen. Dat zal bij de EU versie rond de 8 euro zijn denk ik.

Verder wacht ik op de "echte" gitaar die ergens volgende jaar leverbaar wordt. Lijkt me helemaal geweldig.

Meer mensen die hier naar uitkijken?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik ben al een beetje aan het rond kijken maar veel shops hebben bijv. de bundle: Game + keyboard nergens staan. Ik denk alleen dat ik mijn geld bewaar tot de 'echte' gitaar uitkomt want die wil ik wel heel graag hebben. Ergens al gelezen dat ze verwachten dat deze rond de 500 dollar zal kosten. Best prijzig maar niet ondenkbaar gezien die plastic Mustang gitaar met 100+ knoppen en 6 strings ook al 150 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
In de US wordt de bundel keyboard + game niet voor de PS3 verkocht. Deze hebben ze terug moeten trekken (reden is wat onduidelijk). In Europa zou de bundel wel gewoon beschikbaar moeten zijn (stond er expliciet bij).

Maar pfoe, 500 dollar is toch wel best veel. Ik kan geen gitaar spelen dus dan is het wel een flinke uitgaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja ik heb zelf een xbox 360 :)
Enige shop waar ik hem tot nu toe heb gezien is bol.com.
Bij de FRS, gamemania en bijv. in de pricewatch staat het nergens vermeld.

Vraagje in het algemeen:
Ik heb de drumset van Rb1 en GH:WT.
De pads van de RB1 drum zijn behoorlijk hard en dempen dus slecht. Daarnaast kost het veel meer energie omdat je drumsticks niet terug veren zoals op de GH:WT set. Het lijkt wel alsof je op een houten plankje aan het drummen bent. Is dit bij het nieuwe drumset verbeterd of weinig verandering?

[ Voor 52% gewijzigd door AndereKoekoek op 27-10-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Ik heb geen flauw idee. Ik heb de drumset van GH:WT en dat ding is om in tranen uit te barsten. Ik heb dat ding nu al zo vaak open moeten maken om hem opnieuw vast te solderen zodat alle pads blijven werken, dat ik het er helemaal mee gehad heb. Door al dat solderen is hij zomaar een kilo zwaarder geworden ;).

Ik ben in de markt voor de nieuwe drumset (incl. die pro-cymbals). Ik vraag me inderdaad ook af of dit de standaard Rock Band rikketik drumset is, of dat er eindelijk rubber is gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik zit echt op RB3 te wachten, maar dan vooral vanwege de echter gitaar en de midi ondersteuning van de instrumenten. Echt leren gitaar spelen met Rock band, dat is gaaf! Dat je gewoon liedjes kan spelen met elke GH/RB gitaar is natuurlijk een leuke bonus :+

Nu maar wachten tot die echte gitaar hier uit komt. De keyboard mode zie ik zelf ook wel zitten :) synth's van liedjes leren spelen _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Collaborator op 27-10-2010 13:55 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Floris-K schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:26:
Ja ik heb zelf een xbox 360 :)
Enige shop waar ik hem tot nu toe heb gezien is bol.com.
Bij de FRS, gamemania en bijv. in de pricewatch staat het nergens vermeld.
Bij Amazon UK geen verzendkosten en een gunstige wisselkoers Euro/GBP. Bij Dimension Plus staat ie ook te koop maar voor hetzelfde bedrag als bij bol.com

Zelf ga ik waarschijnlijk alleen het spel en de MIDI adapter/converter kopen, ik heb hier namelijk al een Yamaha keyboard staan. Ik ben erg benieuwd of er nog een update komt om alle eerder uitgebrachte (DLC) muziek, te kunnen spelen met een keyboard.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Ik vraag me af of het mogelijk is om gewoon pro mode te starten met bijvoorbeeld basgitaar. Zonder dat je ook een gitaartje hebt ingeplugd, een nummer starten zonder baslijn met tablatuur lijkt me een leuke manier om een soort karaoke te doen met mijn eigen basgitaar die ik dan gewoon op mijn versterker aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nutral schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:46:
Ik vraag me af of het mogelijk is om gewoon pro mode te starten met bijvoorbeeld basgitaar. Zonder dat je ook een gitaartje hebt ingeplugd, een nummer starten zonder baslijn met tablatuur lijkt me een leuke manier om een soort karaoke te doen met mijn eigen basgitaar die ik dan gewoon op mijn versterker aansluit.
Je zou de No-Fail mode aan kunnen zetten en de pro-gitaar controller aan kunnen sluiten om die te laten liggen. Misschien dat het anders met de performance-mode kan, maar daar is ook nog maar weinig over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Mailtje gekregen dat MadCatz alle instrumenten een week heeft uitgesteld. Krijg mijn keyboard nu op 5 november.

Bweuh.

De game zelf is ook uitgesteld naar deze datum, maar gelukkig is hij al naar mij onderweg vanuit Canada.

[ Voor 3% gewijzigd door Sluuz op 28-10-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:14
Nutral schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:46:
Stuur me een PM, misschien kan ik je helpen.

@anderen
Ik heb zelf mijn roland drums aangesloten op GH:WT. Dat werkt opzich prima, maar je leert er niet mee drummen. Voornamelijk omdat je niet zelf maat hoeft te houden, het spel gaat wel op het zelfde tempo door. Daarnaast was GH eigenlijk niet streng genoeg op het gebied van timing.

Denk daarom ook niet dat je gitaar zal kunnen leren spelen van deze RB. Zoals ik het nu zie zorg er met je juiste aanslagen alleen maar voor dat de gitaar track van een bepaald nummer weer aan gaat, je hoort zeg maar niet je eigen spel.

Overigens zal het vast wel weer heel leuk zijn natuurlijk, daar niet van :p

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Wie heeft Rock Band 3 al in de winkel gevonden?

Las op sommige sites dat het spel was uitgesteld tot 3 november 2010?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Als je het topic leest zie je een aantal posts boven die van jou een post van mij. Daar staat de nieuwe releasedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
5 november? sommige winkels (waaronder: http://www.informatique.nl/642000) melden 11 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 13-09 08:05
Ik heb Rock Band 3 (voor de Xbox 360) via Mediaoffer al gisteren binnen gekregen. Dus er zijn winkels die Rock Band 3 al versturen. De eerste indruk is erg goed! Ik heb de nummers van Rock Band 2 succesvol geïmporteerd. Helaas kon ik nog niet het gratis trackpack downloaden van De Doors. Het lijkt er ook op dat Rock Band Network hier nog niet werkt. Vanmiddag maar eens lekker aan de gang om het goed uit te testen.

Het is jammer dat er geen goedkope manier is om een GH drumstel te upgraden naar een Pro-uitvoering.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb zelf vanmiddag de gratis dlc pack van the Doors kunnen downloaden via het spel (ps3 versie). De pack waarvoor je moet betalen lukt nog niet. Dat zal waarschijnlijk maandag ergens worden, want ze doen in het weekend niets bij PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damon
  • Laatst online: 23-07 15:15
Mmm, vrijdag mijn RB3 opgehaald en ik kon onmiddelijk zowel de gratis nrs en het betaalde pakket vd Doors binnenhalen (X360), en Hoedje de RBN nummers kunnen we voorlopig sowieso niet binnenhalen omdat dat voorlopig nog niet in NL beschikbaar is, helaas...

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:00
Is RB3 ook leuk spelen op de 'ouderwetse' manier? Dus zonder Pro instrumenten? Ik mag toch aannemen dat ze er zelf ook wel vanuit gaan dat er maar weinig gamers zijn die die dure instrumenten willen gaan kopen? Ik overweeg enkel de piano, dat lijkt me wel leuk, de rest is me vast te moeilijk.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
budi schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:41:
Is RB3 ook leuk spelen op de 'ouderwetse' manier? Dus zonder Pro instrumenten? Ik mag toch aannemen dat ze er zelf ook wel vanuit gaan dat er maar weinig gamers zijn die die dure instrumenten willen gaan kopen? Ik overweeg enkel de piano, dat lijkt me wel leuk, de rest is me vast te moeilijk.
Als je heel even op internet had gezocht had je geweten dat dat gewoon mogelijk is. Dacht je echt dat Harmonix al hun bestaande klanten tegen zich in het harnas ging jagen?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
ElBarto schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:30:
[...]

Als je heel even op internet had gezocht had je geweten dat dat gewoon mogelijk is. Dacht je echt dat Harmonix al hun bestaande klanten tegen zich in het harnas ging jagen?
Hallo? Ik vroeg toch niet of het mogelijk was, maar of het leuk is? Ik hoopte dat men hier er al wat ervaring mee had en die wilde delen.

Budi, don't feed the troll (hij heeft duidelijk je post niet goed gelezen) :)

[ Voor 4% gewijzigd door budi op 31-10-2010 18:14 ]

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
budi schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:13:
[...]

Hallo? Ik vroeg toch niet of het mogelijk was, maar of het leuk is? Ik hoopte dat men hier er al wat ervaring mee had en die wilde delen.

Budi, don't feed the troll (hij heeft duidelijk je post niet goed gelezen) :)
Sorry, niet goed gelezen. Beetje onlogische vraag ook. Het speelt namelijk exact hetzelfde als in alle andere muziekgames, en of dat leuk is hangt nogal van je muzieksmaak en de tracklist af.

[ Voor 4% gewijzigd door ElBarto op 31-10-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Damon schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 05:19:
Mmm, vrijdag mijn RB3 opgehaald en ik kon onmiddelijk zowel de gratis nrs en het betaalde pakket vd Doors binnenhalen (X360), en Hoedje de RBN nummers kunnen we voorlopig sowieso niet binnenhalen omdat dat voorlopig nog niet in NL beschikbaar is, helaas...
Met de Doors is 't inmiddels gelukt. Jammer van RBN, is daar nog nieuws over? Misschien geruchten?

Op zich heb ik een aardige muziekverzameling met de geëxporteerde nummers uit RB1, RB2 en LRB. Maar in RBN zitten toch ook nog wel wat leuke nummers / bands.
ElBarto schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:39:
[...]
Sorry, niet goed gelezen. Beetje onlogische vraag ook. Het speelt namelijk exact hetzelfde als in alle andere muziekgames, en of dat leuk is hangt nogal van je muzieksmaak en de tracklist af.
Inderdaad... het is verder niet echt spannend. Het speelt prima en er zitten allerlei handigheidjes in waardoor het imo het beste muziekspel van dit moment is. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid voor een keyboard en het overschakelen op Pro-instrumenten. Maar de basis-gameplay is natuurlijk nog steeds hetzelfde.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Heb hem zaterdag binnengekregen uit Canada. Moest de US versie hebben omdat mijn RB1 en 2 ook uit de US zijn (en mijn DLC dus ook uit de US Store komt). Helaas werkt daardoor de ingame store niet (tenminste, hij werkt wel, maar ik kan niets kopen met NL account). Op zaterdag werkte het linken van de game aan de website en het exporteren van RB2 liedjes nog niet, dus zal het dadelijk nog eens proberen.

Het is een heerlijke game, wel even wennen aan de opbouw omdat het nu veel meer geintegreerd is. Eind van de week dan eigenlijk met het keyboard aan de gang. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damon
  • Laatst online: 23-07 15:15
Hoedje schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:31:
[...]

Met de Doors is 't inmiddels gelukt. Jammer van RBN, is daar nog nieuws over? Misschien geruchten?

Op zich heb ik een aardige muziekverzameling met de geëxporteerde nummers uit RB1, RB2 en LRB. Maar in RBN zitten toch ook nog wel wat leuke nummers / bands.

[...]

Inderdaad... het is verder niet echt spannend. Het speelt prima en er zitten allerlei handigheidjes in waardoor het imo het beste muziekspel van dit moment is. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid voor een keyboard en het overschakelen op Pro-instrumenten. Maar de basis-gameplay is natuurlijk nog steeds hetzelfde.
RBN maakt gebruik van het XNA platform wat gamestudios in NL wel kunnen gebruiken, maar de daarin gecreeerde dingen zijn helaas hier niet beschikbaar, helaas ook nog niks bekend over wanneer dat wel het geval zal zijn.

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Damon schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:37:
[...]

RBN maakt gebruik van het XNA platform wat gamestudios in NL wel kunnen gebruiken, maar de daarin gecreeerde dingen zijn helaas hier niet beschikbaar, helaas ook nog niks bekend over wanneer dat wel het geval zal zijn.
Jammer, alles wat ik kan vinden is van eind 2008. Dat belooft weinig goeds :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Weet iemand of je met een Ion Drum Rocker ook pro drums kunt spelen in Rock Band 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wederom een bekende naam naar Rock Band als DLC: Bon Jovi

Vanaf 11 november beschikbaar:
Bon Jovi – “Bad Medicine”
Bon Jovi – “Blaze of Glory”
Bon Jovi – “Have a Nice Day”
Bon Jovi – “I’ll Be There For You”
Bon Jovi – “It’s My Life”
Bon Jovi – “Lay Your Hands On Me”
Bon Jovi – “Livin’ on a Prayer (RB3 version)” X
Bon Jovi – “Runaway” X
Bon Jovi – “Wanted Dead or Alive (RB3 version)” X
Bon Jovi – “We Weren’t Born to Follow”
Bon Jovi – “Who Says You Can’t Go Home”
Bon Jovi – “You Give Love a Bad Name (RB3 version)” X
Deftones – “My Own Summer (Shove It)” X
New Order – “Blue Monday” X
Talking Heads – “Burning Down the House” X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Wat is dat nou voor nietszeggend antwoord? Ik heb al een drumrocker hier staan, en ik vraag of die werkt met Rock Band 3. Niet of er een nieuwe versie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tuurlijk kan je die met rockband 3 spelen.. al heb ik het spel zelf nog niet.
maar mocht je ook je pedaal net als mij veranderd hebben naar een Roland kd-8 in kombinatie met een kickbox, is het misschien handiger om die kickbox te vervangen voor 1 met 2 uitgangen

denk ik...voor de hi-hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
ElBarto schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:58:
[...]

Wat is dat nou voor nietszeggend antwoord? Ik heb al een drumrocker hier staan, en ik vraag of die werkt met Rock Band 3. Niet of er een nieuwe versie komt.
Je stelt ook een nietszeggende vraag. Uit niets blijkt dat je dat ding al hebt staan.
Er komt dus een nieuwe versie waarvan wordt gezegd dat hij werkt met Rock Band 3 en zoals je ziet heeft hij ook een cymbal meer. Of dat inhoudt dat de huidige set er niet mee werkt weet ik niet.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Heeft iemand Rock Band 3 al binnen (Xbox360) ?

Of moeten we nog steeds 11-11-10 aanhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Sluuz schreef op zondag 07 november 2010 @ 11:48:
[...]

Je stelt ook een nietszeggende vraag. Uit niets blijkt dat je dat ding al hebt staan.
Er komt dus een nieuwe versie waarvan wordt gezegd dat hij werkt met Rock Band 3 en zoals je ziet heeft hij ook een cymbal meer. Of dat inhoudt dat de huidige set er niet mee werkt weet ik niet.
:>
Wat ik heb gelezen op de fora, mis je inderdaad één cymbal, maar verder werkt het gewoon.
whiteclear schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:01:

Het is toch wel handig om de vorige reacties even te lezen :X Er zijn meerdere mensen die hem al een week binnen hebben, waaronder ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
whiteclear schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:01:

Spel is al een weekje te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
hier in rotterdam nog nergens te koop

en over die ion drum kit, ik heb ook die premium versie. en 3 cymbals erop waarvoor er de nodige aansluiting voor is.
er mist alleen een aansluitng voor een extra pedaal maar dat zou waarschijnlijk opgelost kunnen worden met
een ding zoals in deze link

http://www.rockbandparts.com/hihat_kickbox.html

zelf heb ik deze voor me dubbele pedaal
http://www.rockbandparts....kbox_kickbox_classic.html

[ Voor 13% gewijzigd door nnndoh op 07-11-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Zojuist het volledige pro drumstel voor de PS3 gekocht op amazon.co.uk. Tegenwoordig betaal je daar geen verzendkosten meer en het ding kost daar nu 102,70 pond, wat omgerekend ongeveer 119 euro is. Een leuker bedrag dan de 160 euro die hier gevraagd wordt door webshops!

Hij wordt verstuurd op 25 november en is binnen 3 tot 7 dagen in mijn huiskamer te bewonderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Hoedje schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:05:
[...]

Wat ik heb gelezen op de fora, mis je inderdaad één cymbal, maar verder werkt het gewoon.

[...]

Het is toch wel handig om de vorige reacties even te lezen :X Er zijn meerdere mensen die hem al een week binnen hebben, waaronder ik.
Ik bedoel geen import. Vergeten erbij te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

ElBarto schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:58:
[...]

Ja, 100%, ik gebruik de ION-controller om Pro drums te spelen in combinatie met mijn Roland TD-4 >:)

Ik hoop dat die MIDI-kit snel uitkomt, dan hoef ik niet meer met kabels te klooien (en kan ik mijn ION Drum set compleet verkopen).

Ik ben tot nu toe best tevreden over Rock Band 3, vooral de interface is veel verbeterd tov Rock Band 2, en ik speel eigenlijk vooral altijd drums en Pro Drums was net wat ik nodig had, een nieuwe uitdaging :)
Als die Midi-kit uit komt kan ik ook keyboard eens proberen, heb hier nog een keyboard staan met midi-uitgang dus dat moet volgens mij gewoon werken, keyboard spelen met de gitaar is een beetje duf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
negeer, las het verkeerd

bol.com geeft nu weer 11-11-2010 aan. heb geen zin om van het weekend weer de stad in te gaan dus laat ik het maar zo

[ Voor 164% gewijzigd door nnndoh op 08-11-2010 20:02 ]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 17:06

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Sta op het punt de nieuwe pro drumset + RB3 voor de Wii aan te schaffen. Ik vraag me alleen af of dit nieuwe drumstel gaat werken op GH5 en World Tour?

Hier staat tekst

• nnndoh
  • Niet online
grrr net een mail van bol.com....uiterlijk 22 november nu weer

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:38:
Sta op het punt de nieuwe pro drumset + RB3 voor de Wii aan te schaffen. Ik vraag me alleen af of dit nieuwe drumstel gaat werken op GH5 en World Tour?
Volgens deze site: http://www.wired.com/gamelife/2008/11/official-guitar/

Iniedergeval niet bij World Tour, aangezien de RB3 drums volgens mij hetzelfde zijn als de RB2 (kwa module zegmaar), dus ik acht de kans klein dat hij op Guitar Hero 5 wel werkt, maar misschien wel.

• nnndoh
  • Niet online
olol, net bij xbox360-plaza.nl besteld ( ligt in schiedam waar ik ook woon ) en hij ligt al voor me klaar.
morgen gelijk even ophalen en dan maar weer lekker drummen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
heerlijk zeg die onderscheid tussen de cymbals en de thoms op mijn ion drum rocker premium
bij rockband 2 maakte het niet uit welke van de 2 je raakte, met rock band 3 wel, geweldig
ik weet alleen niet hoe je dat zou moeten zien wanneer je de hi-hat moet gebruiken ( heb daar nog geen pedaal voor enzo) maar dat mis je niet in het spel

zitten wel een aantal saaie nummers tussen, en helaas ontbreekt een aantal nummers van rockband 2 als je die importeerd, incl "black hole sun" van soundgarden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
nnndoh schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:15:
heerlijk zeg die onderscheid tussen de cymbals en de thoms op mijn ion drum rocker premium
bij rockband 2 maakte het niet uit welke van de 2 je raakte, met rock band 3 wel, geweldig
ik weet alleen niet hoe je dat zou moeten zien wanneer je de hi-hat moet gebruiken ( heb daar nog geen pedaal voor enzo) maar dat mis je niet in het spel

zitten wel een aantal saaie nummers tussen, en helaas ontbreekt een aantal nummers van rockband 2 als je die importeerd, incl "black hole sun" van soundgarden :(
Hi-hat pedaal is voorzover ik weet optioneel in plaats van je gele cymbal, die dus twee 'activatiepunten' heeft. A la de gele en blauwe toms/cymbals in Rock Band 2 als je met een Ion Drum Rocker speelde dus.

Die importkwestie heeft met rechten te maken. Vind het daarom vooral vreemd dat juist die nummers van Harmonix bands ontbreken. Hoewel ik wel blij ben dat het absolute schijtnummer Rob the Prez-O-Dent nu niet meer in iedere random setlist opduikt. Denk trouwens dat je Spoonman van Soundgarden bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
spoonman ook, maar black hole sun ook, zie hem niet meer in mijn lijst staan
vond ik erg leuk drummen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Het verbaast mij weer dat Rock Band zo slecht te verkrijgen is hier. Je heb uiteraard de lokale gameketen die het spel wel hebben. Echter zijn de gitaren dan weer zeer slecht te verkrijgen.

En de Mustang wordt weer elke keer uitgesteld. Nu weer naar 24-11-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ja, ik heb hem maar gepre=orderd bij het zaakje waar ik rock band 3 ook vandaan had
hij vertelde me toen ook dat ie van de keyboards maar 2 exemplaren binnen zou krijgen.

• Marrruuuk

Marrruuuk

Iemand interesse in een ION Drum Rocker?
Afbeeldingslocatie: http://www.acquiremag.com/2008/07/11/ionrockband.jpg
Hij is zo'n 1,5 jaar oud maar werkt nog goed. Hij staat ook te koop op marktplaats voor zo'n 175,- maar over de prijs valt wel te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
nee sorry, heb er al 1, maar het speelt geweldig
wil toch eens die pads vervangen voor rolands , en de snare een slagje groter

Degene die hem van je overneemt zal er geen spijt van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Mocht je je cymbals om de een of andere vreemde reden los willen verkopen, dan heb ik wel interesse.

[ Voor 5% gewijzigd door ElBarto op 28-11-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Heb vorige week de RB3 drumkit binnengekregen met de procymbals.
Had hiervoor een drumkit van GH4 en dit is wel een stap vooruit. Werkt prima, mist niks en geen dubbele hits of rare vertragingen gemerkt. Tevens is hij ook nog niet stuk (was bij de GH4 kit wel anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 17:06

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik heb 'm gisteren ook uit mogen pakken van Sinterklaas :)
Ik ben helemaal nieuw in de RB scene (en tevens GH). Kan ik (Wii versie) online multiplayeren tegen een maat van me, die gisteren toevallig de xbox-versie gekregen heeft?

anyway, het bevalt me tot nu toe goed die drumkit. Het is weer 5 jaar ofzo geleden dat ik achter een drumstel gezeten heb, maar The Cure op pro-drums + expert zit ik alweer op 94%, dus dat is een leuke opsteker :)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Sjaak_Afhaak schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:38:
Ik heb 'm gisteren ook uit mogen pakken van Sinterklaas :)
Ik ben helemaal nieuw in de RB scene (en tevens GH). Kan ik (Wii versie) online multiplayeren tegen een maat van me, die gisteren toevallig de xbox-versie gekregen heeft?

anyway, het bevalt me tot nu toe goed die drumkit. Het is weer 5 jaar ofzo geleden dat ik achter een drumstel gezeten heb, maar The Cure op pro-drums + expert zit ik alweer op 94%, dus dat is een leuke opsteker :)
Cross-platform multiplayer werkt voorzover ik weet voor geen enkele game, uitgezonderd wat shooters waarbij een van de platforms de PC is. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Helemaal gemist dat de release datum en prijs van de Squier Rock Band gitaar bekend is.

prijs: $ 279
Release: 1 maart 2011

http://www.rockband.com/blog/squier-pricing-release-date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Bedankt voor de info, Floris.

Dit ziet er wel super vet uit. Echter ben benieuwd of het "akoestische" geluid van de gitaar niet irritant is tijdens het spelen van Rock Band 3 Pro Mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Ik hoop dat straks iemand zo slim is (of Harmonix zelf) om de ingebouwde mini-converter los te verkopen, zodat ik mn eigen electrische gitaar kan aansluiten.

Die Squier is nogal ruk, er zijn veel betere gitaren..

Wel cool dat je hiermee echt gitaar kan leren spelen cq verbeteren (als je zelf al speelt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

kegeltje26 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 13:37:
Ik hoop dat straks iemand zo slim is (of Harmonix zelf) om de ingebouwde mini-converter los te verkopen, zodat ik mn eigen electrische gitaar kan aansluiten.

Die Squier is nogal ruk, er zijn veel betere gitaren..

Wel cool dat je hiermee echt gitaar kan leren spelen cq verbeteren (als je zelf al speelt :P )
Er zit volgens mij geen midi converter op maar een systeem die registreet bij welke fret je je vinger zet.
In het begin las ik iets over een soort van camera systeem maar dat werkt volgens mij niet echt. Als de snaren worden vervangen enz zal de kromming van de hals niet bij elke gitaar hetzelfde zijn. Vraag mezelf dan af hoe je het onderhoud moet doen enz om een goede werking van het systeem te garanderen.

[ Voor 3% gewijzigd door AndereKoekoek op 11-12-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
De Logitech Wireless Guitar Controller voor de PS3 (je weet wel, die van hout), in de Pricewatch voor 60 euro (67 inclusief verzending). Voor dat geld haal ik hem wel in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister lag opeens Rock Band 3 onder de kerstboom (yes!).

Maar is de pro guitar van Mad Catz al in een winkel te verkrijgen? Ik zag bij pricewatch dat de gitaar via bol.com te verkrijgen is maar mijn voorkeur gaat uit naar fysieke winkels (Mediamarkt o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Inanna, en andere die het weten;

Heeft de Logitech Wireless Guitar geen last van de firmware (PS3) updates? Was bij mij niet bekend en heb 2 Nyko Frontman's in huis gehaald maar die doen het niet (tenzij je wilt gaan glitchen). Kon verder nergens info vinden of de Logitech wel of geen last had van de updates. Voor 60e wil ik wil ik ze wel proberen maar heb geen zin om weer "kapotte" gitaren te kopen.

Weten jullie het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Ik ga a.s. donderdag bij een vriend van me langs, en die speelt vrijwel iedere avond met een Logitech. Hij heeft gewoon de laatste firmware op z'n PS3, het geeft dus geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reactie, ga ze proberen! :D

• kegeltje26
Floris-K schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:48:
[...]

Er zit volgens mij geen midi converter op maar een systeem die registreet bij welke fret je je vinger zet.
In het begin las ik iets over een soort van camera systeem maar dat werkt volgens mij niet echt. Als de snaren worden vervangen enz zal de kromming van de hals niet bij elke gitaar hetzelfde zijn. Vraag mezelf dan af hoe je het onderhoud moet doen enz om een goede werking van het systeem te garanderen.
Het zou een aanraakgevoelige hals zijn? Hmm :/

Jammer, dan wordt het moeilijk modden. En een aanraakgevoelige hals op je eigen gitaar modden wordt denk ik dan net zo prijzig als zo'n kant-en-klare Squier te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 11:01
Weet iemand waar ik, voor een zacht prijsje, de pro-cymbal set kan halen? Ik heb al de drums van de Beatles set, maar ik zou ook graag de cymbals erbij willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pipo01 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 17:19:
Weet iemand waar ik, voor een zacht prijsje, de pro-cymbal set kan halen? Ik heb al de drums van de Beatles set, maar ik zou ook graag de cymbals erbij willen.
Wil ik ook graag weten. Zocht er een tijdje naar maar die van RB2 waren alleen in Amerika te koop. Hoop dat het nu anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Dus als ik het goed begrijp is de Beatles Rockband drum set uit te breiden tot een in Rock Band 3 te gebruiken pro drumstel? Goh, dat wist ik niet, maar nu ik achterom kijk en de achterkant zie, zie ik inderdaad nog drie aansluitplekken zitten: een groene, lichtblauwe en gele. Nu begrijp ik eindelijk waar die voor zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR

GmR

Die aansluitingen zijn idd voor de cymbals. Deze zijn echter in Europa alleen bij de store van Madcatz te krijgen: Gameshark. Je kan hier online bestellen, maar ze verzenden alleen naar het land waar ze gevestigd zijn, en helaas zitten ze alleen in de UK, Duitsland en Frankrijk (zie ook http://www.gameshark.com/).

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 11:01
Is het anders niet een idee om samen een order bij pak-em-beet Amazon te doen en zo de verzendkosten te verdelen? Want volgens mij gaat het wel even duren voordat het in Nederland beschikbaar is ALS het ooit beschikbaar komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Even een oud topic kicken.

Een van de cymbalen van mijn Ion Drum Rocker heeft het namelijk begeven. Ik ben dus op zoek gegaan naar vervangende exemplaren, maar de losse cymbalset staat nergens meer te koop met een levertijd van >3 maanden (dus het is maar de vraag of je hem dan krijgt).

Anyway, weet er dus toevallig iemand een (liefst Nederlands) adresje voor een losse cymbalset? Of doet iemand ze toevallig zelf weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Ik heb een Ion Drum Rocker en gebruik de cymbalen niet, die zitten nog in de verpakking. Ik vind hem al groot genoeg met die trommels, heb me een beetje verkeken op de grootte denk ik :)
Het is allemaal een beetje krap in mijn appartement. Je mag ze wel van me overnemen als je wil, ze zitten nog in verpakking.

Nu we het toch hebben over de Ion Drum Rocker, ik heb nogal moeite met het drum pedaal, hij maakt erg veel herrie en glijdt weg op mijn laminaat vloer, wat zou daar aan te doen zijn? Ik heb wel eens gehoord van mensen die een antislip mat gebruikten die je kan kopen bij een witgoed zaak, zou dat goed werken voor niet zware dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
budi schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 09:52:
Ik heb een Ion Drum Rocker en gebruik de cymbalen niet, die zitten nog in de verpakking. Ik vind hem al groot genoeg met die trommels, heb me een beetje verkeken op de grootte denk ik :)
Het is allemaal een beetje krap in mijn appartement. Je mag ze wel van me overnemen als je wil, ze zitten nog in verpakking.

Nu we het toch hebben over de Ion Drum Rocker, ik heb nogal moeite met het drum pedaal, hij maakt erg veel herrie en glijdt weg op mijn laminaat vloer, wat zou daar aan te doen zijn? Ik heb wel eens gehoord van mensen die een antislip mat gebruikten die je kan kopen bij een witgoed zaak, zou dat goed werken voor niet zware dingen?
Zelfde probleem hier. Ik heb er nu een oud (perzisch) tapijt onder liggen, dat houdt 'm behoorlijk goed op zijn plaats. Ding is niet om aan te zien, maar dat is niet echt erg aangezien mijn drumstel sowieso op zolder staat.

Ik stuur je trouwens even een PM over de cymbals. :)

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste