Bij sommige nummers is het me op expert gelukt om 'gold' stars te halen, geen beloning voor 100% maar wel voor knetter veel punten. Het is echter alleen mogelijk op expert omdat er op hard niet genoeg blijkbaar niet genoeg noten zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 13:04:
[...]
Easy gaat overigens wel prima hoor, aardig wat nummers ook op 5 sterren. Wat ik wel mis ten op zichte van GH3 is overigens dat je iets bijzonders ziet als je het nummer 100% hebt gespeeld. Bij GH3 kreeg je dan 5 sterren die er net iets anders uitzagen, bij Rock Band is het gewoon 5 sterren...
Verwijderd
Ik moet eerst qua gitaar de overstap gaan maken naar hard...op medium gaat het nu best heel goed..heel af en toe haal ik niet 5 sterren, maar het is zeldzaam aan het worden.
Drummen blijf ik lastig vinden omdat je daar al gelijk alles moet doen in tegenstelling tot gitaar..en vooral noten direct na het voetpedaal of in combinatie van het voetpedaal vind ik lastig.
Heb ook nog maar 1x in mijn leven achter een echt drumstel gezeten. Twee verschillende dingen doen met beide handen...no problemo...maar zodra het voetpedaal erbij kwam werd het effe lastig...dan ging 1 hand mijn voet nadoen...so far gaat dat beter in rock band...maar ja..wie weet neem ik wel een keer echt drumles..
Drummen blijf ik lastig vinden omdat je daar al gelijk alles moet doen in tegenstelling tot gitaar..en vooral noten direct na het voetpedaal of in combinatie van het voetpedaal vind ik lastig.
Heb ook nog maar 1x in mijn leven achter een echt drumstel gezeten. Twee verschillende dingen doen met beide handen...no problemo...maar zodra het voetpedaal erbij kwam werd het effe lastig...dan ging 1 hand mijn voet nadoen...so far gaat dat beter in rock band...maar ja..wie weet neem ik wel een keer echt drumles..
hey,
heb de ps3 versie, hoe kan ik extra nummers kopen?, ik kan het spel niet vinden in de playstation store en in het spel zelf bij de store staat 'purchased' terwijl ik nog niets gekocht heb... hoe zit dit?
heb de ps3 versie, hoe kan ik extra nummers kopen?, ik kan het spel niet vinden in de playstation store en in het spel zelf bij de store staat 'purchased' terwijl ik nog niets gekocht heb... hoe zit dit?
Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!
laat ik nou precies hetzelfde probleem hebbenprinsrob schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:03:
hey,
Verwijderd
Volgens mij komt dat doordat wij de US versie hebben. Kan me vergissen, maar je kijkt in de EU store, daar is ie nog niet uit...dus ook geen nieuwe nummers te koop. Ik heb namelijk ook het zelfde probleem. Beetje jammer dat je niet dezelfde mogelijkheden krijgt qua bijkopen, alleen maar omdat je europeaan bent...
dat zou echt een beetje jammer zijn als dat het geval is
http://e3.g4tv.com/e32008...s_Conference_Archive.html
Rond (70 mins ofzo), damn ga toch twijfelen omdat GH WT waarschijnlijk WEL gelijk in de EU te krijgen is...
Er zit een midicontroller in de drumset van GH WT waardoor je je eigen drumset erop aan kan sluiten, dat deed et em toch wel voor mij.
Rond (70 mins ofzo), damn ga toch twijfelen omdat GH WT waarschijnlijk WEL gelijk in de EU te krijgen is...
Er zit een midicontroller in de drumset van GH WT waardoor je je eigen drumset erop aan kan sluiten, dat deed et em toch wel voor mij.
[ Voor 25% gewijzigd door deeltje op 16-07-2008 14:06 ]
Verwijderd
Gisteren voor het eerst ook maar eens online een band gevormd met mensen die je dan verder niet kent. Heerlijk was dat zeg. Eerst had ik een band gevonden waarvan de zanger klonk als een schorre kraai, maar goed. De muziek was wel goed. Daarna kwam ik in een andere band terecht en deze persoon kon wel goed zingen.
Wat me opvalt is dat vooral de drummers eigenlijk altijd voor de Expert mode gaan, terwijl de gitaristeren (net als ik) eigenlijk nog wat vaker op Medium of Hard zitten.
Ik heb gisteren een nummer mee proberen te spelen op Hard. Ik kom aardig mee, en eindigde het nummer op 87% van de noten geraakt, maar damn...ten eerste gaat het natuurlijk sneller en met meer knoppen, maar ik merkte dat ik het op dat moment toch echt wel een nadeel vond dat het scherm een stuk smaller wordt voor jezelf. Vooral als je dan in Overdrive gaat, is het soms even een beetje onduidelijk welke toets je als volgende moet hebben.
In de Solo career heb ik nu alle nummers op medium uitgespeeld. Eigenlijk maar 2 of 3 nummers die ik op slechts 3 sterren kreeg, een aantal op 4 sterren, maar verreweg de meeste nummers speelde ik toch op 5 sterren weg. De hoogste score haalde ik op "Green Grass and High Tides", een slordige 185.000. Nu is dat ook een vreselijk lang nummer, dus zo overdreven goed was dat nu ook weer niet.
Als er nog Nederlanders zijn die dit spel spelen en weten hoe je aan de extra DLC komt voor dit spel (want er is verrekte veel)
Wat me opvalt is dat vooral de drummers eigenlijk altijd voor de Expert mode gaan, terwijl de gitaristeren (net als ik) eigenlijk nog wat vaker op Medium of Hard zitten.
Ik heb gisteren een nummer mee proberen te spelen op Hard. Ik kom aardig mee, en eindigde het nummer op 87% van de noten geraakt, maar damn...ten eerste gaat het natuurlijk sneller en met meer knoppen, maar ik merkte dat ik het op dat moment toch echt wel een nadeel vond dat het scherm een stuk smaller wordt voor jezelf. Vooral als je dan in Overdrive gaat, is het soms even een beetje onduidelijk welke toets je als volgende moet hebben.
In de Solo career heb ik nu alle nummers op medium uitgespeeld. Eigenlijk maar 2 of 3 nummers die ik op slechts 3 sterren kreeg, een aantal op 4 sterren, maar verreweg de meeste nummers speelde ik toch op 5 sterren weg. De hoogste score haalde ik op "Green Grass and High Tides", een slordige 185.000. Nu is dat ook een vreselijk lang nummer, dus zo overdreven goed was dat nu ook weer niet.
Als er nog Nederlanders zijn die dit spel spelen en weten hoe je aan de extra DLC komt voor dit spel (want er is verrekte veel)
Eh...kopen?Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:39:
gamertag=splendiddd
wat ik wel jammer vind is dat je online alleen een band quickplay hebt. en geen world tour.
Verwijderd
Ik kan die niet kopen splendiddd, die staat namelijk al als "Purchased" in de music shop. Overigens speel ik op de PS3, misschien dat dat nog verschil maakt. Er is natuurlijk nog geen versie uit in Nederland, wat zou verklaren dat er voor ons nog geen DLC is.
Ja, inderdaad wel jammer dat je geen volledige band online kunt vormen voor een world tour, dat zou echt te gek zijn, nu is het steeds 1 nummer tegelijk.
Ik zit dus wel met dat drumstelletje van Rockband te drummen. Wil nog een keer van die demp-pads hebben. Dan kan ik tenminste de drumgeluiden horen in plaats van mijn gemep op plastic..
Gitaar ben ik begonnen aan hard, drum aan medium, zang moet ik easy nog eens verder doen, heb een paar nummers gedaan.
Ja, inderdaad wel jammer dat je geen volledige band online kunt vormen voor een world tour, dat zou echt te gek zijn, nu is het steeds 1 nummer tegelijk.
Ik zit dus wel met dat drumstelletje van Rockband te drummen. Wil nog een keer van die demp-pads hebben. Dan kan ik tenminste de drumgeluiden horen in plaats van mijn gemep op plastic..
Gitaar ben ik begonnen aan hard, drum aan medium, zang moet ik easy nog eens verder doen, heb een paar nummers gedaan.
Er staat ergens in dit forum hoe je de dlc kan kopen met de ps3, of het werkt weet ik niet, ik heb de 360 versie.
Wat betreft die demp-pads, er zijn verschillende, mijn broer heeft deze:
http://www.rockbandpads.com/products.html
ze werken goed zegt ie alleen na 3 weken elke dag erop rammen heeft er tot geleid dat de snare pad nu kapot is, hij heeft er 24 euro inc verzendkosten voor betaald.
bij dimension+ kan je ze ook kopen daar kosten ze rond de 15 euries
succes.
Wat betreft die demp-pads, er zijn verschillende, mijn broer heeft deze:
http://www.rockbandpads.com/products.html
ze werken goed zegt ie alleen na 3 weken elke dag erop rammen heeft er tot geleid dat de snare pad nu kapot is, hij heeft er 24 euro inc verzendkosten voor betaald.
bij dimension+ kan je ze ook kopen daar kosten ze rond de 15 euries
succes.
Verwijderd
Bestaan er ook games als rock band en guitar hero, maar dan met een bredere muziekstijl? Die zijn er altijd wel geweest, maar worden die nog steeds gemaakt? Netzoals Frequency en Amplitude, heel wat jaar geleden voor de PS2.
Ik moet zeggen: als ze de Frequency/Amplitude muziekpack zouden aanbieden als download in Rock Band zou dat echt wel awesome zijn. Het is van dezelfde makers, dus ik hoop er stiekem nog altijd op. Alsook een Freezepop pack zou leuk zijn
.
Er is een goed alternatief dat hele coole techno/trance nummers heeft, maar daarvoor moet je een PS2 hebben die Japanse games kan afspelen. Indien dat het geval is moet je maar eens een kijkje nemen naar Beatmania IIDX
Er is een goed alternatief dat hele coole techno/trance nummers heeft, maar daarvoor moet je een PS2 hebben die Japanse games kan afspelen. Indien dat het geval is moet je maar eens een kijkje nemen naar Beatmania IIDX
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
OK, ik weet niet wat voor spelletje EA nu weer speelt, maar in tegenstelling tot wat het nieuwsbericht beweert is Rock Band nog NIET beschikbaar in België. Ik ben zonet 6 game/multimediashops binnengestapt. 5 kwamen volledig uit de lucht gevallen toen ik om Rock Band vroeg, waarvan er eentje toch de reputatie heeft van echt ALLES te hebben. Game Mania vertelde me iets anders: dat Rock Band hier uitgesteld is tot 31 juli....
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Bedoelt tweakers niet volgende week donderdag? "Vanaf donderdag" staat er, beetje onduidelijk wel ja.
[ Voor 37% gewijzigd door Grannd op 24-07-2008 15:19 ]
* boe2 gaat even de redactie schoppenEA heeft donderdag, acht maanden na de release in de Verenigde Staten, het spel Rock Band in zeven landen uitgebracht, waaronder Nederland.
[ Voor 86% gewijzigd door boe2 op 24-07-2008 15:33 ]
Het bericht is gebaseerd op een persbericht dat we van EA toegestuurd kregen. Daarin wordt de datum 24 juli genoemd. Hetzelfde bericht is hier terug te lezen: http://www.electronicarts.nl/news/24654/.
We hebben, voordat we het bericht plaatsten, ook nog even contact opgenomen met de uitgever en die bevestigde dat het spel vanaf vandaag leverbaar zou moten zijn.
Ik heb ze nu, naar aanleiding van de berichten hier, weer even gebeld en EA bevestigd nogmaals dat zij het spel aan elke winkel die het wilde hebben, geleverd hebben.
Dan blijft over:
- Winkel wil het niet
- Het is bij de betreffende winkel al uitverkocht
- Winkel is lui en heeft het nog in het magazijn liggen
We hebben, voordat we het bericht plaatsten, ook nog even contact opgenomen met de uitgever en die bevestigde dat het spel vanaf vandaag leverbaar zou moten zijn.
Ik heb ze nu, naar aanleiding van de berichten hier, weer even gebeld en EA bevestigd nogmaals dat zij het spel aan elke winkel die het wilde hebben, geleverd hebben.
Dan blijft over:
- Winkel wil het niet
- Het is bij de betreffende winkel al uitverkocht
- Winkel is lui en heeft het nog in het magazijn liggen
Klopt, ik kom net uit de stad en enkele winkels (Free Record Shop, Bart Smit) hebben hem al binnen. Ze zijn alleen allemaal zo slim geweest om hem zonder instrumenten te bestellen. Heel Zaandam (en enkele winkels in Amsterdam waaronder de MediaMarkt) hebben wel de game maar niet de accesoires. Echt heel debiel. Gelukkig krijgt de lokale FRS morgen 1 setje instrumenten binnnen en houden ze die liev voor me achter.
bestel gewoon je gear in het buitenland (amazon enz) of bij dimension+ (import)AM-PM schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:17:
Klopt, ik kom net uit de stad en enkele winkels (Free Record Shop, Bart Smit) hebben hem al binnen. Ze zijn alleen allemaal zo slim geweest om hem zonder instrumenten te bestellen. Heel Zaandam (en enkele winkels in Amsterdam waaronder de MediaMarkt) hebben wel de game maar niet de accesoires. Echt heel debiel. Gelukkig krijgt de lokale FRS morgen 1 setje instrumenten binnnen en houden ze die liev voor me achter.
dan weet je zeker dat je kan drummen voor het weekend, en ja het is het waard.
Ja had gekund.Splendiddd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:28:
[...]
bestel gewoon je gear in het buitenland (amazon enz) of bij dimension+ (import)
dan weet je zeker dat je kan drummen voor het weekend, en ja het is het waard.
Bedankt om te checken in ieder geval
Mijn vermoeden is dus dat ze specifiek voor België een andere launchdatum gekozen hebben en dat ze dit niet goed gecommuniceerd hebben, want ik kreeg toch echt te horen van 2 winkels (tweede heb ik zelf nog eens gebeld met het verhaal van Paul Hulsebosch) dat het pas op 31 juli komt.
De dlc kan ik iig nog steeds niet krijgen op mijn ps3
In Nederland denken sommige winkels ook dat ie pas de 31e komt.Boeboe schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:42:
[...]
Bedankt om te checken in ieder geval.
Mijn vermoeden is dus dat ze specifiek voor België een andere launchdatum gekozen hebben en dat ze dit niet goed gecommuniceerd hebben, want ik kreeg toch echt te horen van 2 winkels (tweede heb ik zelf nog eens gebeld met het verhaal van Paul Hulsebosch) dat het pas op 31 juli komt.
edit; die avatar van Sneak-NL

[ Voor 3% gewijzigd door AM-PM op 25-07-2008 09:56 ]
Doet je dus echt afvragen waar dat vandaan komt. In heel de stad Sint-Niklaas is het nergens te vinden in ieder geval. Ik ga vandaag eens een ronde doen door de winkelstraten van Antwerpen.AM-PM schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:55:
[...]
In Nederland denken sommige winkels ook dat ie pas de 31e komt.
Waar dan 
Ben net terug van Antwerpen en heb de hele meir afgelopen
fnac: niets
free record shop: niets, wel een "pre-order now!" bord dat er al een paar maand staat.
bart smith: niets
Saturn: niets
Game Mania: niets, man zei tegen me "eind van de maand"
Ben net terug van Antwerpen en heb de hele meir afgelopen
fnac: niets
free record shop: niets, wel een "pre-order now!" bord dat er al een paar maand staat.
bart smith: niets
Saturn: niets
Game Mania: niets, man zei tegen me "eind van de maand"
kan ik trouwens met de gitaar van Rockband ook het spel van GH3 spelen?
Is het al mogelijk om met de Nederlandse versie nummers te downloaden en gaat dit per CC of met MS points.
PSN ID Binloading_nl
Op de xbox360 kan het al vanaf eind mei, met ms points.steefje schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:48:
Is het al mogelijk om met de Nederlandse versie nummers te downloaden en gaat dit per CC of met MS points.
Splendiddd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:27:
[...]
Op de xbox360 kan het al vanaf eind mei, met ms points.
PSN ID Binloading_nl
Gisteren besteld bij bestelstudio, slechts 139 euries voor de set en 59 voor de game. Ben erg benieuwd, wanneer ik hem binnenkrijg. Heb er iig zeer veel zin in.
Belde eerst op naar MM in Alphen ad Rijn, "ja we hebben de instrumenten" Ik daar heen, hadden ze het spel niet besteld, omdat ze dachten dat dit erbij zat:(
Even geduld dus nog
Belde eerst op naar MM in Alphen ad Rijn, "ja we hebben de instrumenten" Ik daar heen, hadden ze het spel niet besteld, omdat ze dachten dat dit erbij zat:(
Even geduld dus nog
PSN ID Binloading_nl
Dinsdag bestelt en nu al alles binnen. Alleen herkent mijn xbox de mic niet. Ik neem aan dat dit gewoon een kwestie is van de usb poort aansluiten? Of zie ik iets over het hoofd.
Als ik mn headset aansluit om mijn controller herkent hij wel de mic.
Doe ik iets verkeerd?
Is het trouwens mogelijk om de solo tour met de andere instrumenten te spelen of alleen met de gitaar
Doe ik iets verkeerd?
Is het trouwens mogelijk om de solo tour met de andere instrumenten te spelen of alleen met de gitaar
[ Voor 15% gewijzigd door steefje op 31-07-2008 20:09 ]
PSN ID Binloading_nl
Vanaf vandaag was hij ook in België te koop 
Ben hem dus maar gaan afhalen. Wel duur: 64 euro voor het spel, zo'n 230 euro (!) voor spel+instrumenten (die hier WEL samen zitten).
Ben hem dus maar gaan afhalen. Wel duur: 64 euro voor het spel, zo'n 230 euro (!) voor spel+instrumenten (die hier WEL samen zitten).
Ik heb hem ook gehaald van de week
. Het spel was 60 euro en de drumset 90, omdat deze ietwat gedeukt was (de doos dan). Drummen is echt leuk, alleen was ik vergeten om de settings op LCD TV te zetten waardoor ik alles mis sloeg

[ Voor 37% gewijzigd door Down op 31-07-2008 20:54 ]
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
microfoon moet je in combinatie van een controller gebruiken...zoals de draadloze controllersteefje schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:08:
Dinsdag bestelt en nu al alles binnen. Alleen herkent mijn xbox de mic niet. Ik neem aan dat dit gewoon een kwestie is van de usb poort aansluiten? Of zie ik iets over het hoofd.
Doe ik iets verkeerd?
der is geloof ik op youtube een filmpje waar ze het laten zien
[ Voor 5% gewijzigd door nnndoh op 31-07-2008 22:22 ]
Wel ik had ook gehoopt van gewoon mijn logitec microfoons gewoon op de USB aan te sluiten. Niet dus
. Ook een misser is dat je je live headset niet op je gitaar kan aansluiten om zowel gitaar te spelen als te zingen (wat ongelofelijk cool is
). Nu moet je die extra controller ook nog ergens kwijt.
Oh bedankt voor de tip mbt de mic, dan zal het wel gaan werken. Kwam er niet uit gisteren. Moet zeggen dat er wel heel erg vette nummers in zitten zeg, Radiohead, REM, Rolling Stones, en heel veel etcs. Ben zelf altijd slecht in namen van nummers, dus toen ik aan het spelen was werd ik helemaal blij.
Alleen wel jammer dat je de solo tour niet alleen in zang of als drummer kan doen, had ik wel leuk gevonden.
Alleen wel jammer dat je de solo tour niet alleen in zang of als drummer kan doen, had ik wel leuk gevonden.
PSN ID Binloading_nl
Je moet voor elk instrument een nieuwe character maken om een solo tour mee te spelensteefje schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:47:
...
Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
iemand al voorbij fall out boys op expert op drums gekomen? het lukt mij echt niet, kom niet verder dan 15 procent, vind het echt ondertussen een graf nummer..:)
Ik heb steeds veel plezier met drummen, alleen jammer dat er een rustig Nirvana nummer in zit (net als in GH2), ze hadden Breed moeten doen ofzo, die zou me tof lijken om te drummen
Iemand die weet waar je de drums apart kan kopen? Het volledige instrumentenpakket kost hallicunant veel, dus speel ik momenteel met de guitar hero gitaar. De voice kan ik ook met de hoofdtelefoon doen, dus heb ik enkel nog de drums nodig.
dimension plus heeft em voor 99,-
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=780172&z=108
hoe zitten jullie trouwens achter je drums (hoogte/afstand ten opzichte van de pads)? Ik merk dat ik na 2 nummers vrijwel altijd kramp in m'n voet/kuit krijg. Volgens mij zit ik te laag, maar als ik hoger ga zitten ram ik te vaak mis
hoe zitten jullie trouwens achter je drums (hoogte/afstand ten opzichte van de pads)? Ik merk dat ik na 2 nummers vrijwel altijd kramp in m'n voet/kuit krijg. Volgens mij zit ik te laag, maar als ik hoger ga zitten ram ik te vaak mis
[ Voor 57% gewijzigd door amahusu op 03-08-2008 05:38 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
ik zou zeggen bol.com.
89 euro en volgende dag in huis, in dit geval dinsdag dus
89 euro en volgende dag in huis, in dit geval dinsdag dus
Probeer te 'stampen' op je basspedal kijk maar is op youtube: (rechtsbovenin)amahusu schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 05:36:
dimension plus heeft em voor 99,-
http://www.youtube.com/watch?v=MSu-6rpvKJU&feature=iv
Drummen is erg lastig vind ik. Ik stoor me wel zwaar aan het geluid van de drums. Die overklanken de muziek bijna. Tevens is het storrend als je met zn tweeen speelt en je bent zelf de gitaar, dan ga ik bijna mee in het ritme van het gedrum.
Heb hier al gelezen dat er een soort dempingssets te koop zijn, dus daar ga ik eens naar kijken.
Heb hier al gelezen dat er een soort dempingssets te koop zijn, dus daar ga ik eens naar kijken.
PSN ID Binloading_nl
Drumpads zijn binnen...aanrader. Veel minder herrie en veel meer het gevoel van drummen. Gisteren ook ff wat nummers gedownload van oasis, Red Hot Chillie Peppers en The Who. Hopelijk komen er nog wat nummers van Coldplay, direstraights en CCR in de shop.
PSN ID Binloading_nl
hoop dat we snel de rock band 2 drums hier in nederland kunnen kopen, of die van het merk ion
die dingen zien er echt vet uit
in amerika gaan ze 300 dollar kosten, europa het dubbele?
die dingen zien er echt vet uit
in amerika gaan ze 300 dollar kosten, europa het dubbele?
300 dollar? Voor dat geld kan je al beter een midi drumstel kopen.
mijn fout, rockband 2 zal eenzelfde soort drumset hebben als rockband.
alleen die van ion vind ik wel interessant.
anders koop ik idd wel zo'n setje van feedback ban 330 euro. sloop de rockband drumstel uit mekaar en knutsel wat aan mekaar.
ga vandaag de voetpedaal modden, heb een oude pedaal boven liggen, al een kabel met raam sensor in mekaar gezet die nog werkt ook. en bij feedback een practive pad halen voor de kick waar ik dan de sensor inbouw
http://www.gamespot.com/f...multimodule;picks;title;3
http://www.engadget.com/2...t-for-rock-band-unveiled/
toch wel een geil dingetje
alleen die van ion vind ik wel interessant.
anders koop ik idd wel zo'n setje van feedback ban 330 euro. sloop de rockband drumstel uit mekaar en knutsel wat aan mekaar.
ga vandaag de voetpedaal modden, heb een oude pedaal boven liggen, al een kabel met raam sensor in mekaar gezet die nog werkt ook. en bij feedback een practive pad halen voor de kick waar ik dan de sensor inbouw
http://www.gamespot.com/f...multimodule;picks;title;3
http://www.engadget.com/2...t-for-rock-band-unveiled/
toch wel een geil dingetje
Zijn dat gewoon dezelfde als van www.rockbanddrumpads.com ?steefje schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:16:
Drumpads zijn binnen...aanrader. Veel minder herrie en veel meer het gevoel van drummen.
Wil ze zelf ook namelijk aangezien het anders aardig wat herrie maakt ja
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Ja, deze heb ik besteld bij demensionplus voor 15 euro.dapluiz schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 12:08:
[...]
Zijn dat gewoon dezelfde als van www.rockbanddrumpads.com ?
PSN ID Binloading_nl
Zijn de instrumenten ook te gebruiken zonder de meegeleverde USB hub?
Het drumstel is los verkrijgbaar, maar dan moet het drumstel wel direct in je xbox360.
Het drumstel is los verkrijgbaar, maar dan moet het drumstel wel direct in je xbox360.
ben nog geen usb hub tegen gekomen.
drumstel zit direct aangesloten op de xbox, de gitaar is draadloos, microfoon staat in verbinding met een draadloos controller maar wel aangesloten op de xbox
drumstel zit direct aangesloten op de xbox, de gitaar is draadloos, microfoon staat in verbinding met een draadloos controller maar wel aangesloten op de xbox
Even wat nieuws voor de PS3 bezitters die nog op Rock Band (2) wachten:
Relaxt!For the most part, this means that the titles with musical peripherals will work with the other’s software. A few specific examples include: Guitar Hero: World Tour’s guitars and drums will work with Rock Band 2 and Konami’s Rock Revolution software.
And yes, you guessed it, Rock Band 2’s guitar and drum set will work with Guitar Hero: World Tour and with Rock Revolution.
Conversely, Rock Revolution’s drum set will work with both Guitar Hero: World Tour and Rock Band 2.
In addition, Guitar Hero: World Tour and Rock Band 2 will both support the SingStar microphones.
Mijn meegeleverde gitaar is niet draadloos, tenzij je die van Guitar Hero III gebruikt.nnndoh schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 20:16:
ben nog geen usb hub tegen gekomen.
@ Grandd, zeer goed nieuws. Is dit alleen voor de PS3 versie of ook voor de Xbox versie, dat maakt het een stuk interessanter namelijk om beide games te halen.
PSN ID Binloading_nl
afgelopen vrijdag ook rockband binnen gehad (met alle instrumenten), klopt het dat de gitaar niet klikt als je strumt? ik vind dat wel erg hinderlijk (krijg vaak dat ik door niet ver genoeg strummen net een noot mis en hij lijkt ook langzamer te zijn als je maar 1 kan op strumt (onder of boven) ipv naar beneden en boven sleuren ) en ben eigenlijk heel snel verder gaan spelen met me GH3 wireless lp.
[ Voor 29% gewijzigd door cybermans op 19-08-2008 09:32 ]
Hopen dat dat samenwerken met de nieuwe guitar hero ook gaat lukken met de Rock Band drums voor de X360 
Of gaat dat zoals nu gewoon werken omdat microsoft een proprietary interface oid heeft ?
Of gaat dat zoals nu gewoon werken omdat microsoft een proprietary interface oid heeft ?
Ja dat klopt, er zit geen 'klik' in buiten dat de buttons op de hals zuigen zeker op expert...cybermans schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:31:
afgelopen vrijdag ook rockband binnen gehad (met alle instrumenten), klopt het dat de gitaar niet klikt als je strumt? ik vind dat wel erg hinderlijk (krijg vaak dat ik door niet ver genoeg strummen net een noot mis en hij lijkt ook langzamer te zijn als je maar 1 kan op strumt (onder of boven) ipv naar beneden en boven sleuren ) en ben eigenlijk heel snel verder gaan spelen met me GH3 wireless lp.
Ik gebruik de mijne bijna nooit, soms vrienden die de bass spelen. ik gebruik zelf m'n gh3 guitar, overigens is mijn rb gitaar wel draadloos (xbox360)
mjah bij band in a box zat bij mij een wired ding
Gisteren de "Endless Setlist" uigespeeld met mijn zwager op Expert op de 360.
58 nummers, begintijd 19:30. Eindtijd 01:15. Na elke 10 nummers 10 minuten "plaspauze". 4 keer afgegaan op "Green Grass and High Tides". Na elke fout ook even pauze genomen.
Nu een beetje een gevoelige duim en pijn in mijn benen van het lange staan.
Je krijgt wel meteen 4 achievements. Legendary status (Platinum Artist) en ook de Artist achievments van de moeilijkheidsgraad eronder. En ook Moskou meteen uitgespeeld.
58 nummers, begintijd 19:30. Eindtijd 01:15. Na elke 10 nummers 10 minuten "plaspauze". 4 keer afgegaan op "Green Grass and High Tides". Na elke fout ook even pauze genomen.
Nu een beetje een gevoelige duim en pijn in mijn benen van het lange staan.
Je krijgt wel meteen 4 achievements. Legendary status (Platinum Artist) en ook de Artist achievments van de moeilijkheidsgraad eronder. En ook Moskou meteen uitgespeeld.
Beauty is in the eye of the beerholder
Gister het hele spul in huis gehaald voor de 360, vanochtend tot 6u zitten spelen met mn broertje en twee vrienden 
Heerlijk spel, tof om weer 's te drummen (8 jaar niet meer gedaan) en vanaf "hard" is 't redelijk realistisch. top
Heerlijk spel, tof om weer 's te drummen (8 jaar niet meer gedaan) en vanaf "hard" is 't redelijk realistisch. top
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
Solo carriere drums begonnen op Hard, redelijk te doen tot Won't get fooled again van The Who, Holy Moly
Kom nog niet door 't tweede stuk heen, maar wat heerlijk intensief!
Kom nog niet door 't tweede stuk heen, maar wat heerlijk intensief!
Hebben meerdere mensen last van een "rammelend" geluid met de Rock Band guitar als je de gitaar een beetje heen en weer schud (zoals je band-lid tot leven wekken)
Ik werdt er zo gek van dat ik het spul heb opgeschroefd om te controleren wat het is.
Het betreft één of andere condensator (onder de "snaar") waar losse "steentjes" in zitten.
(geen verstand van)
Het klint net alsof het een losse schroef tussen het plastic is, maar dat is dus het condensator ding.
Zit te denken om dat ding op te sturen...ik erger me er verschrikkelijk aan.
- P.S.
Other then that; super game
Ik werdt er zo gek van dat ik het spul heb opgeschroefd om te controleren wat het is.
Het betreft één of andere condensator (onder de "snaar") waar losse "steentjes" in zitten.
(geen verstand van)
Het klint net alsof het een losse schroef tussen het plastic is, maar dat is dus het condensator ding.
Zit te denken om dat ding op te sturen...ik erger me er verschrikkelijk aan.
- P.S.
Other then that; super game
[ Voor 4% gewijzigd door whiteclear op 26-08-2008 22:30 ]
steefje schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:04:
Zijn dat gewoon dezelfde als van www.rockbanddrumpads.com ?
Ze zien er bij www.rockbanddrumpads.com vetter uit! Dus niet hetzelfde?Ja, deze heb ik besteld bij demensionplus voor 15 euro.
Zou je je bevinding kunnen delen met die van dimensionplus? Vraag me af of het niet alleen stiller is, maar ook een betere aanslag geeft met drummen!
excuses voor dubbelpost, klikte te snel

[ Voor 20% gewijzigd door whiteclear op 26-08-2008 22:55 ]
Drum nu al een tijdje met Rockband en heb er super veel plezier van
. De drums maken wel redelijk wat lawaai, dus ik heb zojuist de pads besteld van http://www.rockbanddrumpads.com/. Inclusief shipping ben ik net onder de 15 euro kwijt
. Ik vind ze er ook net iets beter uitzien dan de pads van dimensionplus, die komen van http://www.drumshhh.com/. Levertijd is tussen de 7-14 dagen. Als ik ze binnen heb zal ik de resultaten posten
.
/me Imodium's grote favoriet is Enter Sandman
Via Pay-Pal? Ik heb namelijk geen creditcard, daarom leek het mij beter om naar dimensionplus te crossen. Echter als het via Pay-Pal en dan via bankrekening, zou ik liever voor hetzelfde gaan!Imodium schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:06:
Drum nu al een tijdje met Rockband en heb er super veel plezier van. De drums maken wel redelijk wat lawaai, dus ik heb zojuist de pads besteld van http://www.rockbanddrumpads.com/. Inclusief shipping ben ik net onder de 15 euro kwijt
. Ik vind ze er ook net iets beter uitzien dan de pads van dimensionplus, die komen van http://www.drumshhh.com/. Levertijd is tussen de 7-14 dagen. Als ik ze binnen heb zal ik de resultaten posten
.
Verwijderd
Kan je dus als ik het goed begrijp ook gewoon alleen de drums kopen met de game uiteraard en je dan alleen richten op het drummen?
Rock band 2 is uit in amerika.....nu nog een ntsc console

Dat kan IddVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:37:
Kan je dus als ik het goed begrijp ook gewoon alleen de drums kopen met de game uiteraard en je dan alleen richten op het drummen?
Score Duel via Xbox Live s ook erg leuk, tegen een ander drummen om de meeste punten!
[ Voor 14% gewijzigd door Damon op 10-09-2008 17:32 ]
Verwijderd
Oké, dat lijkt me cool. Ik heb ook nog een gitaar liggen van GH3; kan ik die ook gewoon gebruiken in combinatie met Rockband?Damon schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:31:
[...]
Dat kan Idd
Score Duel via Xbox Live s ook erg leuk, tegen een ander drummen om de meeste punten!
En weet iemand wanneer Rockband 2 en GH World Tour in Europa (Nederland) verkrijgbaar zijn? En is het de moeite waard daar op te wachten i.p.v. nu Rockband te kopen?
Rockband 2 hoef je hier voorlopig nog niet te verwachten, aangezien deel 1 hier nog maar net uit is. Guitar Hero: World Tour komt in november uit. Volgens de gameshop hier in de buurt op 15 november, maar heb ook al veel 27 november langs zien komen. Wat ik in de previews lees blaast Guitar Hero Rock Band volledig weg op alle fronten. Ook het drumstel van Guiter Hero ziet er een stuk beter uit en schijnt ook fijner te zijn en minder lawaai te maken. Ikzelf wacht gewoon op Guitar Hero.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:54:
[...]
Oké, dat lijkt me cool. Ik heb ook nog een gitaar liggen van GH3; kan ik die ook gewoon gebruiken in combinatie met Rockband?
En weet iemand wanneer Rockband 2 en GH World Tour in Europa (Nederland) verkrijgbaar zijn? En is het de moeite waard daar op te wachten i.p.v. nu Rockband te kopen?
uhm...
Verwijderd
Ik denk dat ik dat inderdaad ook maar doe. Maar hoe zit het met de DLC? Krijgt GHWT net zulke toffe (en grote hoeveelheid) tracks als Rockband?Smoonshine schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:12:
[...]
Rockband 2 hoef je hier voorlopig nog niet te verwachten, aangezien deel 1 hier nog maar net uit is. Guitar Hero: World Tour komt in november uit. Volgens de gameshop hier in de buurt op 15 november, maar heb ook al veel 27 november langs zien komen. Wat ik in de previews lees blaast Guitar Hero Rock Band volledig weg op alle fronten. Ook het drumstel van Guiter Hero ziet er een stuk beter uit en schijnt ook fijner te zijn en minder lawaai te maken. Ikzelf wacht gewoon op Guitar Hero.
De GH3 gitaar kun je gewoon gebruiken in RB ja.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:54:
[...]
Oké, dat lijkt me cool. Ik heb ook nog een gitaar liggen van GH3; kan ik die ook gewoon gebruiken in combinatie met Rockband?
Erg leuk om het spel met zn vieren te spelen (2x gitaar, drums en zang).
Verwijderd
In GHWT zit een muziek studio waarmee je zelf muziek kan maken en kan uploaden dus ik denk dat de DLC wel goed gaat komen!Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:29:
[...]
Maar hoe zit het met de DLC? Krijgt GHWT net zulke toffe (en grote hoeveelheid) tracks als Rockband?
Nieuwe album van Metallica is er al voor de te downloaden. Ze zijn nu al bezig om de content forward compatible te maken en deze games zijn de nieuwe inkomstenbron voor de muziekindustrie. Verder is er voor GH:3 ook al erg veel te krijgen. Daar zou ik me geen zorgen over maken.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:29:
[...]
Ik denk dat ik dat inderdaad ook maar doe. Maar hoe zit het met de DLC? Krijgt GHWT net zulke toffe (en grote hoeveelheid) tracks als Rockband?
PSN: Shiver23
Hallo mensen ik heb Rock Band een aantal maanden geleden voor PS3 uit amerika gehaald. Ik kon toen nog geen tracks downloaden van PSN. Nu is het spel eindelijk officieel in Nederland uit en staan er add-ons op PSN. Heeft iemand een idee of deze addons gaan werken met mijn US Import game?
Zit er op de ps3 geen music store in het spel zelf?Hanzio schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 01:55:
Hallo mensen ik heb Rock Band een aantal maanden geleden voor PS3 uit amerika gehaald. Ik kon toen nog geen tracks downloaden van PSN. Nu is het spel eindelijk officieel in Nederland uit en staan er add-ons op PSN. Heeft iemand een idee of deze addons gaan werken met mijn US Import game?
daarmee kan je kijken oftie werkt.
Helaas, ik heb 1 liedje binnengetrokken van 79 ct en ingame (us versie) is het nergens te vindenHanzio schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 01:55:
Hmm ik hoop dan wel dat ik de dlc van rock band 1 straks op m'n USA xbox kan importeren voor rock band 2 (krijg ik vandaag als het goed is.)

Mensen... heeft er iemand tips om rock band 2 te importeren??? ik heb amazon geprobeerd en nog 2 andere sites maar ze willen niet shippen naar nederland....
en ja ik heb een USA console....
en ja ik heb een USA console....
Probeer deze site eens, werkt bij mij alijd prima, shippen ook gewoon naar NL 
http://www.videogamesplus...nfo.php?products_id=14687
SJOE®DO schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:49:
Probeer deze site eens, werkt bij mij alijd prima, shippen ook gewoon naar NL
zit eigenlijk nu ook met smart te wachten op guitar hero 4...met de gitaar schijn je te kunnen sliden? hoe vet is dat , en de drums zien er ook vet uit
ben benieuwd of ze het ook op rock band doen...
[ Voor 4% gewijzigd door nnndoh op 14-09-2008 21:29 ]
Verwijderd
Ik denk gewoon écht dat we het beste kunnen wachten op Guitar Hero WT. Niet alleen voor de game zelf, maar vooral voor de instrumenten die daarbij geleverd gaan worden. En volgens diverse previews is GHWT vele malen uitgebreiden en "professioneler".nnndoh schreef op zondag 14 september 2008 @ 21:25:
zit eigenlijk nu ook met smart te wachten op guitar hero 4...met de gitaar schijn je te kunnen sliden? hoe vet is dat , en de drums zien er ook vet uit
Kun je wat links doorgeven van die reviews? Ben benieuwd!Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:24:
[...]
Ik denk gewoon écht dat we het beste kunnen wachten op Guitar Hero WT. Niet alleen voor de game zelf, maar vooral voor de instrumenten die daarbij geleverd gaan worden. En volgens diverse previews is GHWT vele malen uitgebreiden en "professioneler".
Beauty is in the eye of the beerholder
Verwijderd
Tuurlijk!!!HellBeast schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:37:
[...]
Kun je wat links doorgeven van die reviews? Ben benieuwd!
Guitar Hero World Tour:
http://previews.teamxbox....uitar-Hero-World-Tour/p1/
en
...versus Rockband 2:
http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1570/Rock-Band-2/p1/
en
http://xbox360.ign.com/articles/909/909663p1.html
Veel leesplezier!!!
Verwijderd
...en weer een nieuwe preview van GHWT:
Veel leesplezier!
Veel leesplezier!
Tja, GH:WT zal vast beter worden, maar RB was nou eenmaal eerder beschikbaar qua drumset, en ik kon echt niet wachten om nou eens te drummen 
Misschien dat ik ooit deze kwijt kan als ik m zat ben en dan de RB2 of GHWT drumstel koop.
Btw, is het nog steeds zo dat dankzij de proprietary regels van M$ de controllers van beide spellen op beide spellen werken ?
Al heeft de GHWT drums wel 1 knop meer lijkt het, tenzij 1 van de cymbals gelijk is aan het pedaal, aangezien die geen kleur heeft
Misschien dat ik ooit deze kwijt kan als ik m zat ben en dan de RB2 of GHWT drumstel koop.
Btw, is het nog steeds zo dat dankzij de proprietary regels van M$ de controllers van beide spellen op beide spellen werken ?
Al heeft de GHWT drums wel 1 knop meer lijkt het, tenzij 1 van de cymbals gelijk is aan het pedaal, aangezien die geen kleur heeft
Verwijderd
Ik kan ook écht niet wachten om te drummen, geloof mij. Maar ik denk dat met name de hardware van GHWT stukken beter is dan die van RB. Maar het liefst bestel ik gisteren nog dat drumstel!!dapluiz schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:07:
Tja, GH:WT zal vast beter worden, maar RB was nou eenmaal eerder beschikbaar qua drumset, en ik kon echt niet wachten om nou eens te drummen
Ik heb vandaag voor 32,50 (!) Rock Band voor de 360 opgepikt bij een gamezaak die opheffingsuitverkoop houden.
Voor 10,- heb ik bij de MediaMarkt een Logitech Vantage microfoon gescoord die eigenlijk voor de playstation 2/3 is volgens de verpakking, maar die werkt perfect op de 360. Een gitaartje had ik nog, een X-Plorer die bij GH2 zat... Dus ik ben er helemaal klaar voor.
Ik ga vanavond het eens met vrienden proberen. Als er mensen zijn die online willen spelen, mijn gamertag staat in mijn signature, ik heb de gear om te gitaren, bassen of zingen! (Vooral dat laatste lijkt me wel lache)
Voor 10,- heb ik bij de MediaMarkt een Logitech Vantage microfoon gescoord die eigenlijk voor de playstation 2/3 is volgens de verpakking, maar die werkt perfect op de 360. Een gitaartje had ik nog, een X-Plorer die bij GH2 zat... Dus ik ben er helemaal klaar voor.
https://www.strava.com/athletes/10490675
net bij speedtronic in leiden de ion drum rocker besteld voor 300 euro
is toch weer ietjes mooier dan die van guitar hero
en dan later een echt drum module erbij kopen. leuk man
Is de gitaar van GH2 / GH3 compatible met Rock Band? En de gitaar van Rock Band met GH2/3?
ja, gebruik die van rock band nooitbarzi schreef op zondag 28 september 2008 @ 19:02:
Is de gitaar van GH2 / GH3 compatible met Rock Band? En de gitaar van Rock Band met GH2/3?
Die van Rock Band is duidelijk slechter?
Ja tis echt een drama ziet er wel beter uit maar de buttons zuigen aan alle kanten ...vrienden van me die bijna nooit spelen, spelen ook veel liever met de GHIII guitar....
[ Voor 10% gewijzigd door Splendiddd op 28-09-2008 22:44 ]
Vrijdagavond met zijn 2'en rock band gespeeld, eentje op gitaar en eentje op zang. Was erg leuk, maar wat me wel meteen duidelijk werd is dat ik niet de hele campaign ga doorlopen om alle liedjes te kunnen spelen. Voortaan doe ik meteen de 'cheat' (eigenlijk gewoon party mode) zodat je met vrienden alle liedjes kunt spelen die je wilt.
Overigens is het gitaarspel wel een stukje makkelijker als je gh2/3 gewend bent. Medium is eigenlijk te makkelijk voor mij.
Overigens is het gitaarspel wel een stukje makkelijker als je gh2/3 gewend bent. Medium is eigenlijk te makkelijk voor mij.
https://www.strava.com/athletes/10490675
het is hier juist precies andersom, niemand wil de GH3 gitaar meer gebruikenSplendiddd schreef op zondag 28 september 2008 @ 22:42:
[...]
Ja tis echt een drama ziet er wel beter uit maar de buttons zuigen aan alle kanten ...vrienden van me die bijna nooit spelen, spelen ook veel liever met de GHIII guitar....sterker nog ze vervloeken de RB guitar....
Ik kan voor RB de hele DLC van 23 september niet downloaden, beetje vaag. Zeker gezien Moving Pictures daar bij zit vind ik dat erg jammer. Meer mensen met hetzelfde probleem?
Music Addicted
Verwijderd
Dat heeft mijn ex ook, maar dat was misschien meer omdat RockBand een lefty mode heeft en GH3 niet..GrandmasteR schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:51:
[...]
het is hier juist precies andersom, niemand wil de GH3 gitaar meer gebruiken