Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
idd, ikzelf ben ook gek genoeg om zoiets te doen, ben alleen bang dat als je daar aankomt het misschien wel al uitverkocht is :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Jammer dat hij niet in belgie te krijgen is, daar zit ik dit weekend :P

Edit : Geweldig nieuws van Dim+, ik krijg net een mailtje dat mijn bestelling afgehaald kan worden :D :D

[ Voor 43% gewijzigd door dapluiz op 23-05-2008 10:44 ]

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

nnndoh schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 06:05:
idd, ikzelf ben ook gek genoeg om zoiets te doen, ben alleen bang dat als je daar aankomt het misschien wel al uitverkocht is :s
Daarom is het ook verstandig eerst even te bellen en hem te reserveren............ (lijkt mij logisch...)

http://www.mediamarkt.de/...urg/duisburg-grossenbaum/

0049 203 71367 148 ( krijg je een directe lijn naar Software & Konsolen )

Er zijn er twee, je moet Grossenbaum hebben. Zorg ervoor dat je zeker weet dat die Duitsers je verstaan, mocht hij aanwezig zijn, vraag naar Holger, das de enige die nog een beetje Engels kan en over de consoles gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door deeltje op 23-05-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
en wat kostte de game bij de Mediamarkt in Duitsland? ik weiger meer dan 50-55 euro neer te tellen voor een game los...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dit is vreemd, ik stuur de volgende mail naar een Belgische winkel waarop ik regelmatig kan rekenen voor imports:
Hoi,

Nemen jullie Rock Band binnen? (de frans/duits/UK versie). Ik ben op zoek naar de 360 versie (het spel zonder instrumenten).

Groeten,
Jimmy Van Hecke
en ik krijg als antwoord:
Hallo,

Wij wachten op de Belgische release volgende week.

Groeten
Ann
Gizmoxia
Nu weet ik het helemaal niet meer :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Misschien ook import uit Duitsland en/of Engeland zoals Dim+ ?
Ik ben iig blij dat ik m vanmiddag op kan halen :) Kan ik eindelijk drummen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Miscchien voor mensen een tip, wat dichterbij dan Duisburg voor sommigen misschien: De Saturn in Kleve, dit is 15 min. karren vanaf Nijmegen. De Saturn zou hem al sinds de 21e moeten hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
kazuka schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:54:
Miscchien voor mensen een tip, wat dichterbij dan Duisburg voor sommigen misschien: De Saturn in Kleve, dit is 15 min. karren vanaf Nijmegen. De Saturn zou hem al sinds de 21e moeten hebben :)
Zit ook een Saturn in Tilburg, zou die hem ook moeten hebben neem ik aan? Dat lijkt me iets dichterbij voor sommige mensen.
(en dan eventueel de Media markt?)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Postius schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:12:
[...]

Zit ook een Saturn in Tilburg, zou die hem ook moeten hebben neem ik aan?
Neem maar aan van niet. RB wordt niet officieel verkocht in Nederland.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
hij ligt voor me klaar bij dimension plus in delft en ik kan hem tot 30-5 ophalen...alleen zonder spel zo te zien.
dus alleen drumset en gitaar.
futurezone kan je wel vergeten, daar kijken ze je raar aan wn vertellen dat ze hem alleen voor de ps3 hebben.
weet iemand waar ik wel het spel al voor dit weekend kan vinden? dan dimenision plus verwacht hem pas na woensdag

[ Voor 49% gewijzigd door nnndoh op 23-05-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Ik heb m! :P Nu ff uitpakken en aansluiten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
jij hebt wel het spel erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

nnndoh schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:11:
hij ligt voor me klaar bij dimension plus in delft en ik kan hem tot 30-5 ophalen...alleen zonder spel zo te zien.
dus alleen drumset en gitaar.
futurezone kan je wel vergeten, daar kijken ze je raar aan wn vertellen dat ze hem alleen voor de ps3 hebben.
weet iemand waar ik wel het spel al voor dit weekend kan vinden? dan dimenision plus verwacht hem pas na woensdag
Engeland/Duitsland/Frankrijk

Alle grote winkelketens hebben hem. Saturn/MediaMarkt in Duitsland is een goede optie lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Yep, maar die had ik al eerder los.
Ik moet zeggen dat het wel heeel erg tof is dat drummen, ik heb een nieuwe verslaving :) Al ga ik ook wel even op zoek naar van die drum-pads, ze maken nu wel aardig herrie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ik kon het niet laten, aangezien ik ook nog een console hebt die gebanned is, heb ik maar in afwachting van het orgineel het spel maar even gedownload en ik moet zeggen...ECHT VET!!
vind het drummen nog lastiger dan ik dacht, gitaar speel ik zo op hard, maar drums op easy viel al aardig tegen. maar gaat nu wel beter.

heb gelijk ook weer een paar vrienden er verslaafd aan gemaakt en die er nu 1 voor de ps3 gaan zoeken :)

wat ik minder vind zijn de knopjes op de gitaar, ik vind die van guitar hero toch wat degelijker aanvoelen.deze klikken wat meer. de strumbar is wel oke.
en in het spel zie je niet echt duidelijk wanneer je een hammer-on of pull off kan toepassen.
maar toch. erg leuk speelgoed. straks maar even in de stad kijken of ik een beetje goedkope usb microfoon kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook even getest. Als je voor de SP ervaring gaat kun je beter voor GH3 gaan. Rock Band is duidelijk puur voor de fun met een paar vrienden. Zelfs op Expert zijn de nummers met gitaar totaal niet moeilijk en speel je vaak constant dezelfde paar noten.

Er zitten wel een paar vete nummers tussen en de in-game music store lijkt me echt handig werken. Nummers previewen, totale albums die je kunt kopen.

Ik hou het toch maar bij GH3. Dat is tenminste een beetje een uitdaging, en dat is in tegenstelling tot RB niet makkelijk speelbaar terwijl je zittend in je bureaustoel tussendoor een beetje zit te internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO
  • Laatst online: 29-01-2021

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Hoe zit het nou met de PS3 versie van Rock Band? Zijn daar nou wel of niet de Les Paul gitaren van de PS3 versie van GH3 bij te gebruiken? :) Ik las net weer ergens dat iemand gewoon de Rock Band game voor de PS3 los had gekocht en het spel speelde met z'n PS3 GH3 gitaar.. Snap er nu even niks meer van >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 04:55
SJOE®DO schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:58:
Hoe zit het nou met de PS3 versie van Rock Band? Zijn daar nou wel of niet de Les Paul gitaren van de PS3 versie van GH3 bij te gebruiken? :) Ik las net weer ergens dat iemand gewoon de Rock Band game voor de PS3 los had gekocht en het spel speelde met z'n PS3 GH3 gitaar.. Snap er nu even niks meer van >:)
is me ook niet duidelijk, wat wel duidelijk is is dat de ps3 geen dc heeft dus geen vette metellica songs ed, ik heb ook een ps3 staan maar alleen al daarvoor haak ik af voor de ps3 versie betreft.

heb de game inmiddels binnen, de drum kit enzo komt maandag aldan niet dinsdag, het is egt een vette game en minder frustrerend dan gh3, aldan niet veeel makkelijker, maar anyway geld waard en dan heb ik nog niet eens gedrum'd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Splendiddd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:13:
[...]

is me ook niet duidelijk, wat wel duidelijk is is dat de ps3 geen dc heeft dus geen vette metellica songs ed, ik heb ook een ps3 staan maar alleen al daarvoor haak ik af voor de ps3 versie betreft.
Huh? PS3 versie heeft wel DLC. Je kan deze vanuit NL (nog) niet downloaden, tenzij je een amerikaanse creditcard hebt, of als er amerikaanse pre-pay kaarten te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar ik vind dit echt heel erg, niet mijn smaak. Ik speel zelf écht basgitaar in een screamo/post-hardcore band, dat is toch veel leuker dan een beetje online met elkaar covers spelen. Het concept is vet maar ik vind het een beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
Shiver23 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:20:
[...]

Huh? PS3 versie heeft wel DLC. Je kan deze vanuit NL (nog) niet downloaden, tenzij je een amerikaanse creditcard hebt, of als er amerikaanse pre-pay kaarten te koop zijn.
daarom....dus het kan inderdaad 'nog' niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:24:
Sorry maar ik vind dit echt heel erg, niet mijn smaak. Ik speel zelf écht basgitaar in een screamo/post-hardcore band, dat is toch veel leuker dan een beetje online met elkaar covers spelen. Het concept is vet maar ik vind het een beetje raar.
Dit soort spellen zijn volgens mij juist voor mensen die niet de echte instrumenten kunnen spelen :P
(al schijnt het drummen op expert nogal in de buurt van echt drummen te komen las ik ergens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ik speel zelf echt ook gitaar , en vind het spelen met guitar hero en rockband juist vermakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zowiso vreemd om te gaan roepen dat je dan maar "echt" moet gaan spelen. Ik wil me even uitleven op een nummer, ik wil even de illusie hebben van een "rock star" te zijn. Tuurlijk KAN ik daarvoor jarenlang lessen volgen en oefenen, maar ik kan ook leuk onder mijn vrienden dat plastic geval oppakken en direct beginnen met spelen. Sterker nog: IEDEREEN kan meedoen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

nieuws: 'Guitar Hero IV wordt duurder dan Rock Band'

Voor de mensen die willen wachten op GH4

USD 190,- ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:04
Tja die 190 dollar vind ik niet representatief, het is en blijft de grote vraag of ze dezelfde EA euro koers aanhouden die inhoud dat 160 dollar blijkbaar 240 euro is.

Ik denk zelf dat GH niet boven die 240 euro uit zal komen, en in iedergeval niet een half jaar later beschikbaar zal zijn hier in europa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
rockband is nu al bij elkaar gerekend meer dan 240 euro...heb nu de drums en gitaar, straks het spel, dat is bij elkaar al 240 euro...microfoon heb ik besteld voor 28 euro. dus bij elkaar toch wel bijna 270 euro uitgegeven.
maar wel erg veel plezier

hou me hart vast als guitar hero uit komt

microfoon wat ik bij informatique heb besteld is de logitech vantage usb voor de xbox

[ Voor 13% gewijzigd door nnndoh op 26-05-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

http://www.gamestop.com/C...ils.aspx?product_id=68863

Rock Band komt met Rookmachine en Stroboscoop ????
Het wordt steeds belachelijker, maar wel vetter ;) :)

Xbox 360 RockBand Stage Kit

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.xbox360fanboy.com/media/2008/05/itzastagekitinfleshy.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door deeltje op 27-05-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 13:32

Kogando

Humordenaar

Zo, ben ook lekker aan het drummen geslagen. :P

Als ik vanuit Rock Band naar de shop ga staat er bij alle nummers 'Purchased', dit terwijl ik er nog geen heb gekocht. Als ik dan 'download again' kies krijg ik de melding dat het nummer niet beschikbaar is op het moment.

Iemand enig idee hoe ik dit kan repareren?

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogando

Kogando

Humordenaar

deeltje schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:59:
http://www.gamestop.com/C...ils.aspx?product_id=68863

Rock Band komt met Rookmachine en Stroboscoop ????
Het wordt steeds belachelijker, maar wel vetter ;) :)

Xbox 360 RockBand Stage Kit

[afbeelding]
Lol, ik durfde al nauwelijks tegen vrienden en collega's te zeggen dat ik een plastic nepgitaar heb, met guitar hero. Over Rock Band zeg ik meestal maar niks, laat staan rookmachines en stroboscopen. Haha.. maar wel vet inderdaad. :D

Ik zie het al voor me, al die nerds stiekem in de kelder en op zolder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
daarom zit ik altijd met de lamellen dicht, en toch zijn vrienden jaloers :D
drum toch meer dan dat ik gitaar spel, gek he
een vriendin van me komt ook steeds spelen, heb haar al verslaafd gemaakt aan gitaar hero

[ Voor 27% gewijzigd door nnndoh op 27-05-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Dim+ heeft volgens mij een beetje leverings problemen, de release van de solus stond op 27 mei, maar staat nu op "onbekend". Heeft iemand toevallig z'n play.com bestelling al binnen? (dat duurt altijd zo verschrikkelijk lang helaas, maar wou toch op totale kosten bezuinigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:01
Stefmeister schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:38:
Dim+ heeft volgens mij een beetje leverings problemen, de release van de solus stond op 27 mei, maar staat nu op "onbekend". Heeft iemand toevallig z'n play.com bestelling al binnen? (dat duurt altijd zo verschrikkelijk lang helaas, maar wou toch op totale kosten bezuinigen)
Ik heb ook overwegen om bij Play.com te bestellen, maar ik vraag me af of ze de instrumenten buiten de UK vervoeren. Op de site staat dat games gratis worden vervoerd, maar ik weet dus niet of de instrumenten daar onder vallen. Heb een mailtje gestuurd, maar nog (steeds) geen antwoord.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Ergens in dit topic zei iemand dat ze de instrumenten niet buiten de UK versturen. Amazone.de wel in iedergeval (helaas tegen duurder tarief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Ik ben blij dat ik mijn drumset gewoon zo bij Dim+ op kon halen :) Scheelde maar 3 euro ofzo met play.com omgerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
dapluiz schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:07:
Ik ben blij dat ik mijn drumset gewoon zo bij Dim+ op kon halen :) Scheelde maar 3 euro ofzo met play.com omgerekend.
Moet je die dan reserveren? Want bij de site van dim+ staat hij vooralsnog op niet voorradig. Wat een gezeik zeg, lag hij maar gewoon in de winkels :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Ja dat was 2 weken geleden, toen moesten ze hem nog binnenkrijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:04

GmR

Stefmeister schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:58:
Ergens in dit topic zei iemand dat ze de instrumenten niet buiten de UK versturen. Amazone.de wel in iedergeval (helaas tegen duurder tarief)
amazon.co.uk verstuurt wel buiten de UK en is ook nog goedkoper dan de .de en .fr variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Imodium schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:24:
[...]

Moet je die dan reserveren? Want bij de site van dim+ staat hij vooralsnog op niet voorradig. Wat een gezeik zeg, lag hij maar gewoon in de winkels :(
kijk anders op marktplaats, daar staat 1 advetentie uit diemen, op voorraad voor 209,95euro, zonder spel.
advetentie is van vandaag

[ Voor 4% gewijzigd door nnndoh op 28-05-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
nnndoh schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:43:
[...]

kijk anders op marktplaats, daar staat 1 advetentie uit diemen, op voorraad voor 209,95euro, zonder spel.
advetentie is van vandaag
Tja, ik wil hem best kopen, maar de gangbare prijs is ongeveer 170 euro voor instrumenten MET game, dan vind ik 210 voor alleen de instrumenten wel erg duur.

De levertijd bij amazon.co.uk is 1-2 maanden voor de instrumenten.

/me Imodium wordt een beetje moe van dit gezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
je kan wachten tot rock band in nederland uit komt en dat ze dan misschien idd zakken naar 170 euro compleet. of als je hem echt graag wilt hebben zou je naar die vent op marktplaats kunnen bellen. weet niet of hij de game ook heeft. maar dan kan je wel lekker drummen van het weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogando

Kogando

Humordenaar

Game Freak in Almere, 200 euro voor het hele pakket. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik las dat in Engeland de prijs voor het pakket nog maar 150 pond is. Of is dit zonder spel?

Bij gameshop Twente (enschede) zag ik trouwens ook nog een PS3-versie staan voor 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Shiver23 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:53:
Ik las dat in Engeland de prijs voor het pakket nog maar 150 pond is. Of is dit zonder spel?

Bij gameshop Twente (enschede) zag ik trouwens ook nog een PS3-versie staan voor 200 euro.
Dat kan kloppen, bij play.com kost het intrumenten pakket 100 pond , en het spel 40 pond wat bij elkaar dus zo'n 195 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
tippie van mij, als je hem snel wilt, bestel dan via amazon.de mijn broer heeft dat gedaan, de levertijd 2 a 3 dagen, is wel wat duurder (game+drum= 166 eurie) maar dan weet je zeker dat je um snel hebt (hebben het ook op vooraad) heb zelf 2 weken geleden bij dim+ besteld en nog steeds nix binnen :( (de game hebben ze nog niet binnen)

heb inmiddels de game ziek gespeeld op gitaar, maar wil hem zelf! (en drummen)

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:04

GmR

Stefmeister schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:10:
[...]

Dat kan kloppen, bij play.com kost het intrumenten pakket 100 pond , en het spel 40 pond wat bij elkaar dus zo'n 195 euro kost.
Voor amazon.co.uk geldt dus hetzelfde (play.com levert de BIAB niet buiten de UK).
Amazon is schijnbaar nog vrij snel ook, gisteren de BIAB en de solus besteld, de BIAB is zojuist verzonden en estimated delivery is morgen :)
De solus wordt echter pas 2 juni hier verwacht.
Als de levertijd van de BIAB meevalt (staat nu 1 a 2 maanden, maar dat kan haast niet kloppen) is de goedkoopste manier om het geheel snel te krijgen dus ws de BIAB bij amazon.co.uk halen en de solus bij de .de variant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
wa is dat stomme nummer van the hyves en dat leuke nummer van faith no more op hard lastig...heb moeite met de bass drum..als ik het 2 keer snel achtermekaar moet trappen, doe ik het met de rechterhand steeds op de snare..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ondanks dat dit het Rockband topic is toch maar een link naar de Guitar Hero set. Filmpje even doorspoelen tot over de helft. Grappig om te zien dat ze een soort bassdrum / logo ervoor hebben. Ziet er meteen uit als een echt drumstel (soort van dan ;))

http://www.engadget.com/2...-hero-world-tour-debuted/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Shiver23 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:30:
Ondanks dat dit het Rockband topic is toch maar een link naar de Guitar Hero set. Filmpje even doorspoelen tot over de helft. Grappig om te zien dat ze een soort bassdrum / logo ervoor hebben. Ziet er meteen uit als een echt drumstel (soort van dan ;))

http://www.engadget.com/2...-hero-world-tour-debuted/
"This is called Guitar Hero World Tour, where they get to play many different instruments also with guitar's".

"Isn't that called Rock Band?"

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Tja, ik gun Guitar Hero momenteel echter stukken meer dan Rock Band eigenlijk. Harmonix behandelt Europa gewoonweg als afval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Tja, wie weet hoe duur GH4 gaat worden. Al zouden ze nu wel van Rock Band kunnen leren :)
Ik ben zelf nog steeds heel tevreden met mijn Drum Set, al ga ik denk ik nog wel kijken voor van die pads, hij maakt nu wel heel erg veel herrie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Ik heb hem nu ook eindelijk! 8)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Sjoerd_Mark01.jpg
Eerste indrukken na een avondje spelen. Gitaar speelt soepeler dan mijn GH3 gitaar. Mis wel meer noten op de een of andere manier. Drummen is echt verdomd lastig en ik had iets meer feedback van de drumpads verwacht, je bent nu gewoon op een paar plankjes aan het rossen. Verder erg positief tot nu toe! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

SJOE®DO schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:37:
Ik heb hem nu ook eindelijk! 8)

[afbeelding]
Eerste indrukken na een avondje spelen. Gitaar speelt soepeler dan mijn GH3 gitaar. Mis wel meer noten op de een of andere manier. Drummen is echt verdomd lastig en ik had iets meer feedback van de drumpads verwacht, je bent nu gewoon op een paar plankjes aan het rossen. Verder erg positief tot nu toe! :D
Leuk dat je er een foto bij hebt geplaatst, ik vind zelf de GH3 gitaar lekker robuust, het speelt misschien wat stugger maar dat komt dan wel erg overeen met een echte Fender en een echte Gibson. Gibsons spelen stroef maar altijd raak en Fenders spelen soepel maar iets wat slordig ;)

P.S.: Zou jij je kussenslopen van je bank niet eens in de was doen, die hoofdkussens zien er niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
gister spel van dim plus verstuurd, als het goed is krijg ik die vandaag binnen en kan ik eindelijk online en metallica downloaden :D, en de microfoon van informatique, kan ik stiekum zingen " black hole sun, won't you come. and wash the rain away...". wel jammer dat ik het niet gister al had want had een erg leuke meid op viste samen met een maat van me, en ze kan best goed zingen. alleen had ik dan waarschijnlijk teveel misgeslagen op de drums >:)

[ Voor 28% gewijzigd door nnndoh op 30-05-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO

SJOE®DO

Gadget enthusiast

deeltje schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:59:
P.S.: Zou jij je kussenslopen van je bank niet eens in de was doen, die hoofdkussens zien er niet uit ;)
Hehe, ik verwachtte deze opmerking al ;) Ja ik vergeet die er steeds af te halen als ik de was ga doen, maar dat staat op de planning, bedankt voor de tip! :D Ja ik vind het wel een nadeel dat je niet goed hoort wanneer je een mishit hebt. Dat is bij Guitar hero wel duidelijker.

Heb gisteren ook gelijk even de US Store geplunderd, voor 17 dollar aan tracks aangeschaft, zitten wel leuke nummers tussen :)

[ Voor 11% gewijzigd door SJOE®DO op 30-05-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Vandaag de bestelling van DimensionPlus binnen gekregen. Ben nu Metallica pack aan het downloaden :) Ride the Lightning ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SJOE®DO schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:21:
[...]

Hehe, ik verwachtte deze opmerking al ;) Ja ik vergeet die er steeds af te halen als ik de was ga doen, maar dat staat op de planning, bedankt voor de tip! :D Ja ik vind het wel een nadeel dat je niet goed hoort wanneer je een mishit hebt. Dat is bij Guitar hero wel duidelijker.

Heb gisteren ook gelijk even de US Store geplunderd, voor 17 dollar aan tracks aangeschaft, zitten wel leuke nummers tussen :)
Hoe heb je dat gedaan dan? Of heb je een amerikaanse Creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Shiver23 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:36:
[...]

Ik heb zelf (nog) geen Rock Band, maar ik heb een Amerikaanse account, waar gewoon mijn Nederlandse creditcard aan gekoppeld is.
Een jaar xbox Live kost me hierdoor maar iets van 35 Euro (50 dollar) en ook MS points zijn goedkoper. :)
Zijn er op een Amerikaanse account ook andere (meer?) nummers beschikbaar dan op een Europese account?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Een jaar xbox live op een europese account kan ik voor 30 euro op ebay kopen, veel verschil zal dat dus niet uitmaken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Shiver23 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:36:
Idd zoals hierboven wordt verteld.. Ik heb een europese en een us PSN account, waar alle2 mijn NL creditcard aan is gekoppeld.. Het vreemde is alleen dat ik dus vroeger nooit betaalde content kon kopen uit de US store en sinds calling all cars in de us store kwam, kon het ineens.. Ideaal voor Rock Band dus nu, maar ik heb er helaas geen logische verklaring voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

Kogando schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:01:
Zo, ben ook lekker aan het drummen geslagen. :P

Als ik vanuit Rock Band naar de shop ga staat er bij alle nummers 'Purchased', dit terwijl ik er nog geen heb gekocht. Als ik dan 'download again' kies krijg ik de melding dat het nummer niet beschikbaar is op het moment.

Iemand enig idee hoe ik dit kan repareren?
US account aanmaken, dan via US account het spel spelen wanneer je dan in de shop kom kan je alles kopen wat je hart begeert en je credit card toelaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Nu online

Marrruuuk

ff copy paste vanuit het gitaar topic (foutje :') )

Spelen er al genoeg mensen om een bandje te kunnen vormen?
Ik speel bass/gitaar, ieder niveau op de xbox360, iemand die wat nummers wil spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Ik dacht dat bandjes toch alleen lokaal konden worden gemaakt? (ben nog steeds aan het wachten op de 'altijd trage' levering van play).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Wat is de duitste mediamarkt/saturn prijs ondertussen voor het instrumenten pakket? Op amazon.de kost het spel nu rond de 50 en het instrumenten pakket rond de 150. Ik ga volgende maand een weekend naar duitsland en vroeg me af of het loont om hem dan in de winkel op te halen ipv evt te bestellen via amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Niemand meer hier die het speelt ? ;)
Ik heb er zelf nog niet al te veel tijd voor gehad, maar het drummen blijft leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Hmm, was vanmiddag bij dimension plus in r'dam en daar zag ik em staan voor 199,-

heb toch de verleiding kunnen weerstaan, moet eerst tentamens halen :'( :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
dapluiz schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 08:26:
Niemand meer hier die het speelt ? ;)
Ik heb er zelf nog niet al te veel tijd voor gehad, maar het drummen blijft leuk :)
Ja elke dag alleen dan wel met een aangepaste drumkit...

:P

Afbeeldingslocatie: http://thumb4.webshots.net/t/69/469/6/90/24/2895690240103622764bltolU_th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Waar ben je aan de midi converter geraakt om dit aan te sluiten? Of heb je die zelf gemaakt? Indien zelfgemaakt: waar kan je de plannen daarvoor terugvinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ik ben er uit, na nog een paar filmpje te hebben gezien heb ik besloten om m'n GHIII voor de wii te verkopen en Rock Band te halen voor mn 360. Ik heb dus begrepen dat het bij amazon.de het goedkoopst is?

Nog ff een ander vraagje: kan je ook gewoon 'jammen' op je drumstel? dus zonder muziek erbij

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
Boeboe schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:46:
Waar ben je aan de midi converter geraakt om dit aan te sluiten? Of heb je die zelf gemaakt? Indien zelfgemaakt: waar kan je de plannen daarvoor terugvinden? :)
gekocht bij highly liquid, beetje kunnen solderen is wel een vereiste ;) staat een compleet how to op het net, en zeker ook op de rock band site zelf, volg de links maar via deze site ;)

http://theflashspeaks.wor...-yamaha-dtxplorer-how-to/

werkt vrijwel met elk midi drumset.

overigens lijkt het lastiger dan het is, ik had het binnen 2 uurtjes voor elkaar, en het is het echt waard, al is het alleen al voor het kickpedal, en de rebound van de pads.... oh man zoveel beter _/-\o_

cheers 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Splendiddd op 12-06-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
amahusu schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 22:13:
ik ben er uit, na nog een paar filmpje te hebben gezien heb ik besloten om m'n GHIII voor de wii te verkopen en Rock Band te halen voor mn 360. Ik heb dus begrepen dat het bij amazon.de het goedkoopst is?

Nog ff een ander vraagje: kan je ook gewoon 'jammen' op je drumstel? dus zonder muziek erbij
hmm ik heb nog een ongebruikt spel + drumkit (nieuw in doos) liggen...

intresse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Splendiddd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 00:02:
[...]

hmm ik heb nog een ongebruikt spel + drumkit (nieuw in doos) liggen...

intresse?
u got mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 17:32
SJOE®DO schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 01:53:
[...]

Idd zoals hierboven wordt verteld.. Ik heb een europese en een us PSN account, waar alle2 mijn NL creditcard aan is gekoppeld.. Het vreemde is alleen dat ik dus vroeger nooit betaalde content kon kopen uit de US store en sinds calling all cars in de us store kwam, kon het ineens.. Ideaal voor Rock Band dus nu, maar ik heb er helaas geen logische verklaring voor..
Mijn NL credit card pakte die niet, ik heb met Entropay gewerkt (voor een vriendin van me). Hoe krijg je een NL credit card dan aan een US PSN accuont gekoppeld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Is hier iemand z'n 360 drumkit al zat? Ben nog zoekende naar <99 euro oplossing hiervoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Zo, de laatste tentamens van het jaar achter de rug en mezelf maar eens getrakteerd op een dikverdiend presentje waarmee ik de zomer mee kan doorkomen ;)

hele set besteld op ebay, voor 200 dollar inclusief verzenden. Das omgerekend zo'n 120,- euro. Beats the hell out of die graaiers in europa die er 199,- euro voor willen hebben. Morgen komt als het goed is de game binnen (55,- bij play.com) en dan wordt het knallen geblazen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
hoe kan je je drum kit al zat zijn? zit er zelfs over te denken de voet pedaal te veranderen voor een dubbele die wat degelijker zijn, kan even niet op de naam komen
maar ze zijn wel erg vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Nou ben het eigenlijk al een beetje zat, komt eigenlijk omdat ik dus geen CC heb en ook geen wil/ga aanschaffen en dus ergo ook geen extra songpacks kan gaan downloaden/kopen en dus alleen maar de betsaande songs kan spelen. Dus mijn gitaar en mijn spel liggen werkeloos in de kast...

Dus indien iemand interesse heeft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Ai, Rockband = DLC, het is toch echt wel aan te raden om daarmee je versie te perfectioneren met de wekelijkse nieuwe nummers.

Je kan gamerpoints of psn points (binnenkort ook) toch ook gewoon in de winkel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Stefmeister schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:59:
Ai, Rockband = DLC, het is toch echt wel aan te raden om daarmee je versie te perfectioneren met de wekelijkse nieuwe nummers.

Je kan gamerpoints of psn points (binnenkort ook) toch ook gewoon in de winkel kopen?
bij xboxlive kan dat al een tijdje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

[/quote]

Heej waar dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
XBL points zijn sowieso in elke game-zaak te koop, de PSN variant is in iedergeval in amerika al te koop, of dat hier ook zo is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Woh, ik wacht nog even met mijn drum-kit kopen (wou dat dit weekend doen terwijl ik toch in duitsland zou zijn) bij het lezen van de volgende aankondiging;

Rock-band-2-announced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Rock Band onlangs aangeschaft, op de dag dat ik mijn PS3 heb aangeschaft en het is echt een schitterende game. Zo leuk om te doen ook. Heb 's avonds nog met een vriend samen gespeeld. Dan hij drummen, dan ik drummen...zo leuk om te doen, helemaal mijn soort game.

Overigens kan ik volgens mij geen content bijkopen. Overal staat bij dat ik het al zou hebben aangeschaft, maar ik kan het ook niet opnieuw downloaden. Daarbij komt dat ik geen creditcard heb en wil hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog even een avondje op de solo drum career gericht. Ik vind verhoudingsgewijs de drum veel lastiger dan de gitaar. Bij de drum moet je namelijk meteen alles bedienen. De 4 drumpads zijn dan nog goed te doen, maar de combinatie met het voetpedaal is soms best lastig. Toch vind ik het wel waanzinnig om te doen.

Ik heb nu op easy (call me a wuss, I don't care) zo'n 25 nummers gehad van de career, dus het gaat de goede kant op. Meestal haal ik 4 sterren, soms 5...een hele enkele keer had ik er maar 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ben wel blij dat ik Rock Band toch niet gekocht heb, gelet op de nieuwe versie die er over 3-4 maanden al is. Beetje naaierij is het wel, dump de oude voorraad in Europa voor een premium prijs en geef Amerika over 3 maanden weer exclusief het goede spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:05:
Ben wel blij dat ik Rock Band toch niet gekocht heb, gelet op de nieuwe versie die er over 3-4 maanden al is. Beetje naaierij is het wel, dump de oude voorraad in Europa voor een premium prijs en geef Amerika over 3 maanden weer exclusief het goede spul.
Ik koop vast Rock band 2 ook wel als ie uit komt, maar ik ga echt niet mijn instrumenten vervangen, vind degene die ik nu heb toch echt wel prima hoor. Tuurlijk je hoort ze als je op het drumstel slaat enzo...maar is dat nu echt zo erg? Verder zie ik het probleem niet echt. Zou hooguit nog een tweede gitaar bij willen hebben voor de nieuwe versie. Dan kan ik echt een volledige band vormen. Het is echt een heel leuk spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:39:
[...]

Ik koop vast Rock band 2 ook wel als ie uit komt, maar ik ga echt niet mijn instrumenten vervangen, vind degene die ik nu heb toch echt wel prima hoor. Tuurlijk je hoort ze als je op het drumstel slaat enzo...maar is dat nu echt zo erg? Verder zie ik het probleem niet echt. Zou hooguit nog een tweede gitaar bij willen hebben voor de nieuwe versie. Dan kan ik echt een volledige band vormen. Het is echt een heel leuk spel..
Het is vast een leuk spel, zou het ook heel graag kopen, maar ik moet gewoon sterk zijn en me niet laten afzetten met hun veel te hoge prijzen. Zeker nu deel 2 er al aankomt.
Nu gewoon hopen dat de controllers van GHIV compatible zijn met RB2 en dan koop ik het spel wel los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

gewoon bestellen via ebay, heb ik ook gedaan. Iets minder dan 200,- dollar voor de hele set (inclusief verzenden per express airmail, dus binnen 4 dagen in huis).

Ik vermaak me ook kostelijk met dit spel, vooral het drummen is erg verslavend. Weet iemand toevallig of je van die dempende drumpads ook in nl kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Laatst online: 00:01
welke verkoper was dat?
linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsrob
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-07-2023
hoi,

kan ik dit spel spelen op een nederlandse playstation 3 door het spel en de drum/mic/gitaar te kopen op www.dimensionplus.nl? Zo ja moet ik dan de 'europese' game kopen en de drum/mic/gitaar er los bijkopen? Het staat vast al ergens genoemd hier maar het draadje is zo lang :P en het lijkt vooral over de xboxversie te gaan.

Thnx!

Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

@jackel7007: je moet gewoon ff zoeken op 'rock band' (evt. xbox/ps3) en dan sorteren op 'shipping to' (dus wel op ebay.com, de amerikaanse site). Dan zie je de sellers die ook naar de EU shippen. Kosten bij fedex zijn $90,- als ik me niet vergis. Ik heb em van een seller genaamd '8_bit_ghost', maar geloof dat hij maar een paar setjes had.

@prinsrob: jup, hardware is niet regiogebonden, de game zelf wel (althans bij de xbox, weet niet hoe het bij de ps3 zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

jefjef schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:22:
Nou ben het eigenlijk al een beetje zat, komt eigenlijk omdat ik dus geen CC heb en ook geen wil/ga aanschaffen en dus ergo ook geen extra songpacks kan gaan downloaden/kopen en dus alleen maar de betsaande songs kan spelen. Dus mijn gitaar en mijn spel liggen werkeloos in de kast...

Dus indien iemand interesse heeft? ;)
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

handel is niet toegestaan op got, maar wel op tweakers.net ;) (check vraag & aanbod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Nu online

Marrruuuk

Bij wie lukt het drummen al een beetje? Ik wil wel een keer die Band World Tour doen. Iemand voor Bass heb ik al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
heb drummen op hard bijna uitgespeeld, ben voor de rest altijd lekker quickplay aan het doen op hard.
heb wel moeite met " run to the hills " van iron maiden, vandaag tot 34 % kunnen spelen, gister tot 84 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij blijft het bij een beetje...maar komt ook doordat ik hier momenteel behoorlijk in het donker zit en meestal 's avonds moet spelen... dan speelt het toch stukken lastiger kan ik je vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Ik heb vandaag m'n dempingspads binnengekregen van Dimension plus (14,95). Wat een verschil zeg, nu kan ik lekker door drummen als m'n vriendin op bed ligt :D Enige nadeel is dat ik het gevoel heb soms harder te moeten slaan.

Ik ben nu bijna klaar op normal, als ik dat heb afgerond ga ik ook wel online een tourtje doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:38:
Ik heb vandaag m'n dempingspads binnengekregen van Dimension plus (14,95). Wat een verschil zeg, nu kan ik lekker door drummen als m'n vriendin op bed ligt :D Enige nadeel is dat ik het gevoel heb soms harder te moeten slaan.

Ik ben nu bijna klaar op normal, als ik dat heb afgerond ga ik ook wel online een tourtje doen 8)
Hmm...misschien toch maar eens over nadenken dan die demp pads...ik heb nu eigenlijk vooral herrie overigens als ik op de rand mep..en dat wil nog wel eens gebeuren, zeker als ik in het donker ineens van de tweede naar de meest rechtse pad moet...zit ik nog wel eens ertussenin...

Easy gaat overigens wel prima hoor, aardig wat nummers ook op 5 sterren. Wat ik wel mis ten op zichte van GH3 is overigens dat je iets bijzonders ziet als je het nummer 100% hebt gespeeld. Bij GH3 kreeg je dan 5 sterren die er net iets anders uitzagen, bij Rock Band is het gewoon 5 sterren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 17:32
Phusebox schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:21:
[...]

Het is vast een leuk spel, zou het ook heel graag kopen, maar ik moet gewoon sterk zijn en me niet laten afzetten met hun veel te hoge prijzen. Zeker nu deel 2 er al aankomt.
Nu gewoon hopen dat de controllers van GHIV compatible zijn met RB2 en dan koop ik het spel wel los.
Voor de geinteresseerden, ik ga met wat vrienden wat van die adapters inkopen waarmee je PS2 gitaren op de PS3 kunt gebruiken voor Rock Band en Guitar Hero (zie http://store.theantcomman...dapter-p/gtr-ps3-adpt.htm) . Let me know als je ook interesse hebt, dan kunnen we de verzendkosten splitten :) Mail me dan maar (of als je de moeite wilt nemen post op het, pretty much inactive, forum: http://www.rg-collectibles.nl/forum/viewtopic.php?t=1214 )

Blijft zo lame dat dat backwards compatibility allemaal weer zo moeilijk moet >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ik stoor me niet zo aan het harde geluid van de pads..zit in het weekend zelfs tot 4 uur in de nacht te spelen met de balkon deur open. maar denk dat ik toch van die dempings pads ga bestellen nu ze toch bij dimension plus liggen.
waar ik me wel aan stoor, is dat je altijd wel een noot misslaat, echt 100% lukt me gewoon niet, wel 99%
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste