Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:04
Ik vind spelen bestellen in duitsland evenals frankrijk ook altijd een beetje te riskant ivm met localized versions.

Ik kon trouwens rockband niet vinden op mijn xbox marketplace vanochtend? Mijn gold is toevallig net gister verlopen, dus het kan daar aan liggen. Heeft iemand hier toevallig een UK account die het zou kunnen checken of het daar wel al op staat?

[ Voor 52% gewijzigd door Stefmeister op 20-05-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 10:29
deeltje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 00:30:
[...]Ben je niet bang dat je dan een Duitstalig spel krijgt?
Nein, het is spel is in het Duits, Engels en Frans.
Zie ook hier: http://de.wikipedia.org/wiki/Rock_Band

En ook al was het in het Duits, de liedjes zijn in het Engels, dat is het belangrijkste voor mij.
Zou wat zijn anders... ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Deniax op 20-05-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 04:55
Heb net ff gecheckt op m'n nederlandse xboxlive en jawel mannen ALLE DC IS ER ! vetvetvet nu kan ik al helemaal niet meer wachten :9~ het zijn 118 items, maar pas op dat je niet dubbel download wat je als pakket kan kopen kan ook los... :9

[ Voor 28% gewijzigd door Splendiddd op 20-05-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Deniax schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:55:
[...]
Nein, het is spel is in het Duits, Engels en Frans.
Zie ook hier: http://de.wikipedia.org/wiki/Rock_Band

En ook al was het in het Duits, de liedjes zijn in het Engels, dat is het belangrijkste voor mij.
Zou wat zijn anders... ;)
Ik zie ze er nog voor aan om de liedjes ook na te syncen :), nee maargoed een menu in het Duits zou ik al vervelend vinden, maar dat is inderdaad persoonlijk.

EDIT:

Ik heb MediaMarkt Duisburg aan de lijn gehad en die kon mij vertellen dat de game daar al klaarligt maar de Drumset apart, die komt waarschijnlijk OF later op de dag OF morgen binnen. M.a.w. ik bel morgen nog even en dan is het even 40 mins rijden naar Duisburg :) Het spel zal ik via Dimensionplus.nl aanschaffen denk ik.

[ Voor 44% gewijzigd door deeltje op 20-05-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Hmm, dit spel gaat er misschien wel voor zorgen dat ik voor het eerst ga betalen puur om iets te kunnen downloaden :P
Perfect spel lijkt me dit echt, me vriendin zingt graag, en ik ga wel drummen :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Splendiddd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:15:
Heb net ff gecheckt op m'n nederlandse xboxlive en jawel mannen ALLE DC IS ER ! vetvetvet nu kan ik al helemaal niet meer wachten :9~ het zijn 118 items, maar pas op dat je niet dubbel download wat je als pakket kan kopen kan ook los... :9
woohoo, bij mij geeft hij ze nu ook weer!! zooo veel goede nummers kan niet wachten. Het is dat ik op dit moment maar 100ms punten heb anders had ik in soort impuls aankoop al de Metalica en Iron Maiden packs gekocht :)
deeltje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:18:
Ik heb MediaMarkt Duisburg aan de lijn gehad en die kon mij vertellen dat de game daar al klaarligt maar de Drumset apart, die komt waarschijnlijk OF later op de dag OF morgen binnen. M.a.w. ik bel morgen nog even en dan is het even 40 mins rijden naar Duisburg :) Het spel zal ik via Dimensionplus.nl aanschaffen denk ik.
Geeft mediamarkt nog een leuke korting toevallig?

[ Voor 42% gewijzigd door Stefmeister op 20-05-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
hmm ik weet niet of ik nu moet wachten op GH IV of toch deze week ff naar Duitsland gaan en Rockband scoren... of eerst alleen het spel; want je kunt toch gewoon met de GH III gitaar spelen of niet?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Stefmeister schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:53:
[...]

woohoo, bij mij geeft hij ze nu ook weer!! zooo veel goede nummers kan niet wachten. Het is dat ik op dit moment maar 100ms punten heb anders had ik in soort impuls aankoop al de Metalica en Iron Maiden packs gekocht :)
Zijn de nummers 160ms? of 80ms? (ze beginnen op 160ms en vallen na een paar weken naar 80ms in de USA als ik het goed heb begrepen)
Phusebox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:59:
hmm ik weet niet of ik nu moet wachten op GH IV of toch deze week ff naar Duitsland gaan en Rockband scoren... of eerst alleen het spel; want je kunt toch gewoon met de GH III gitaar spelen of niet?
Ja dat ga ik doen, heb GH2 en GH3 gitaren hier en er zijn zelfs mensen die die gitaren liever bespelen dan de RB_gitaar. Ik bestel een Logitech Vantage USB microfoon voor EUR 25,- incl verzendkosten in NL en de game bij Dimplus en het Drumstel haal ik in Duisburg bij de MediaMarkt.

[ Voor 38% gewijzigd door deeltje op 20-05-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
deeltje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:59:
[...]

Zijn de nummers 160ms? of 80ms? (ze beginnen op 160ms en vallen na een paar weken naar 80ms in de USA als ik het goed heb begrepen)
De losse zijn 160, zag er zo snel geen een onder de 100 bij staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

In welke landen is het nu juist te koop? Ik zou dit weekend even de grens over willen trekken richting Frankrijk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Boeboe schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:22:
In welke landen is het nu juist te koop? Ik zou dit weekend even de grens over willen trekken richting Frankrijk.
21 mei Duitsland
22 mei Frankrijk
23 mei Engeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Hier een complete lijst van beschikbare DLC + prijzen voor europa:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
Boeboe schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:22:
In frankrijk, duitsland en engeland
Phusebox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:59:
Ik ga ook mijn GH3 gitaar gebruiken, heb ook nog 2 GH2 gitaren, maar die van GH3 vind ik beter, heb overigens wel de RB gitaar besteld. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
Stefmeister schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:44:
Hier een complete lijst van beschikbare DLC + prijzen voor europa:
Cmon met die game dim+ lol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Splendiddd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:46:
[...]

Cmon met die game dim+ lol 8)7
Als je echt niet kan wachten, zoals al eerder vermeld, in Duisburg bij de MediaMarkt ligt ie al in de winkel. Das vanuit Eindhoven nog geen uur rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
deeltje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:56:
[...]

Als je echt niet kan wachten, zoals al eerder vermeld, in Duisburg bij de MediaMarkt ligt ie al in de winkel. Das vanuit Eindhoven nog geen uur rijden.
Nou ligt eraan, ik ben bang dat dimension plus hem volgende week pas kan leveren, aangezien ze hem eerst moeten importen vanuit de uk, hoe dan ook, het is voor mij naar eindhoven al meer dan een uur rijden, ach na die 5 maanden kunnen die paar dagen er ook nog wel bij 8)

trouwens heb hem al besteld vorige week bij dim+

cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Splendiddd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:02:
[...]

Nou ligt eraan, ik ben bang dat dimension plus hem volgende week pas kan leveren, aangezien ze hem eerst moeten importen vanuit de uk, hoe dan ook, het is voor mij naar eindhoven al meer dan een uur rijden, ach na die 5 maanden kunnen die paar dagen er ook nog wel bij 8)

trouwens heb hem al besteld vorige week bij dim+

cheers
Ja het is dat ik Rock Band wil spelen als ik vrijdag 30 mei terugkom van PinkPop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik dacht dat de GH3 gitaren niet werken op Rock Band, maar blijkbaar werken ze dus wel?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
Boeboe schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:49:
Ik dacht dat de GH3 gitaren niet werken op Rock Band, maar blijkbaar werken ze dus wel?
Jazeker, alleen op de ps3 zijn er problemen geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Gelukkig werkt ie wel ja, scheelt weer in de kosten :)
Ik zag gisteren trouwens de Logitech Vantage microfoon bij de mediamarkt in het zwart, ziet er best netjes en degelijk uit moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
dapluiz schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:31:
Gelukkig werkt ie wel ja, scheelt weer in de kosten :)
Ik zag gisteren trouwens de Logitech Vantage microfoon bij de mediamarkt in het zwart, ziet er best netjes en degelijk uit moet ik zeggen.
Dat is dan ook precies dezelfde mic als degene die bij rockband zit, alleen hebben ze het logitech logo vervangen door een Rock Band logo :)

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
hoop niet dat ik straks ruimte te kort komt op me 120 gig met al die nummers, en straks ook nog van guitar hero 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:56
Waarom haalt iedereen het spel op uit Duitsland, Engeland en Frankrijk?? Wordt dit spel straks niet in Nederland verkocht??

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Masch schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:18:
Waarom haalt iedereen het spel op uit Duitsland, Engeland en Frankrijk?? Wordt dit spel straks niet in Nederland verkocht??
Omdat het nog niet duidelijk is of hij wel uitkomt in Nederland. EA en Harmonix willen eerst rustig aankijken of het in Europa een beetje aanslaat.

Met de huidige woekerprijzen verwacht ik dat zelf in iedergeval niet, dus vandaar dat ik hem voorlopig zelf niet in NL officieel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Als je amazon.co.uk checkt zie je dat vele mensen alvast het spel willen boycotten, en ik kan ze geen ongelijk geven.
Alleen jammer dat het zo knaagt om het niet te kopen :|. Ik ben ook aan het overwegen om gewoon op de nieuwe Guitar Hero te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Ik ga ook niet voor de volledige package, het spel los is even duur als de add-on van GH3. Mijn boycot bestaat voornamelijk uit het alleen kopen van de Drum.

Heb hier namelijk toch nog 2 gitaren liggen (GH2 & GH3), en de microfoon koop ik wel van logitech als ik zeker weet dat ik hem ga gebruiken (lees: wanneer er 3+ vrienden langskomen + bier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Deniax schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:57:
Mijn Rock Band pakket (spel+instrumenten) is vanochtend vanuit Duitsland opgestuurd.
Besteld bij Amazon.

246 euro in totaal, incl verzendkosten
Is deze ondertussen al binnen en zoja, is de game idd volledig duitstalig? (menu etc.) Kan me niet voorstellen dat er echt 3 verschillende PAL versies zullen uitkomen, 3 talen passen makkelijk op 1 DVD toch?

[ Voor 14% gewijzigd door deeltje op 20-05-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
deeltje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:13:
[...]

Is deze ondertussen al binnen en zoja, is de game idd volledig duitstalig? (menu etc.) Kan me niet voorstellen dat er echt 3 verschillende PAL versies zullen uitkomen, 3 talen passen makkelijk op 1 DVD toch?
Is nog niet binnen, hij wordt volgens Amazon Duitsland vrijdag bezorgd.
Qua taal, volgens deze pagina: http://de.wikipedia.org/wiki/Rock_Band is het spel in 3 talen te spelen. Het boekje + doosje zal wel in het Duits zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm eerst dacht ik: ik ga hem morgen halen in Duitsland... maar ik twijfel steeds meer. De drum kit van GHIV wordt waarschijnlijk beter, en om dan nog es dat geld uit te geven. En zonder drum kit is er eigenlijk niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Phusebox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:51: En zonder drum kut is er eigenlijk niks aan.
:D

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ach die hoge prijs is een advies prijs. Op play.com stond ie al voor ongeveer een kwart goedkoper. Is nog steeds prijzig maar toch het is wel te verwachten dat niet alle winkels zich aan de advies prijs houden.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Phusebox schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:51:
hmm eerst dacht ik: ik ga hem morgen halen in Duitsland... maar ik twijfel steeds meer. De drum kit van GHIV wordt waarschijnlijk beter, en om dan nog es dat geld uit te geven. En zonder drum kut is er eigenlijk niks aan.
De tracklist en downloadable content spelen voor mij ook mee, daarnaast ga ik niet minimaal 6 maanden wachten totdat GH4 uitkomt. Ik heb er NU zin in :)

Misschien dat dat helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
deeltje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 02:11:
[...]

De tracklist en downloadable content spelen voor mij ook mee, daarnaast ga ik niet minimaal 6 maanden wachten totdat GH4 uitkomt. Ik heb er NU zin in :)

Misschien dat dat helpt :)
Precies, de tracklist + DLC van Rockband spreek me erg aan. Tegen de tijd dat GH4 op het punt staat om uit te komen kijken we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik ga mee met de boycot die door amazon klanten gevoerd wordt en heb besloten van hem niet te kopen. De "wij gaan een associaal hoge prijs vragen en als ons dat lukt zullen we het ook in de rest van europa doen" politiek moet zwaar ontmoedigd worden. Ik adoreerde vroeger Harmonix, maar dat is nu wel voorbij. GH4, here I come :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Feit voor mij is gewoon dat het nog wel even duurt voordat GH4 komt, en ik wil gewoon drummen! :P
Maar ik boycot idd wel een beetje mee door alleen voor de drumset te gaan, heb de GH3 gitaar en koop wel de logitech microfoon :)

Is er uberhaupt al iets bekend van een releasedatum voor GH4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
iemand al iets gelezen over prijzen in duitsland voor rockband bij mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Persoonlijk vond ik de tracklist van GH3 achteraf qua herspeelbaarheid tegenvallen, na al die keren spelen heb ik aan bepaalde liedjes een hekel gekregen (qua moeilijkheid met name) terwijl ik de meeste nummer van GH2 nog om de zoveel tijd even speel. (om maar te zwijgen over de bossbattles die ik gewoon vals vind)

Ook vind ik het 'geluid' beter bij GH2, wanneer je met 2 spelers bezig bent hoor je in GH3 nauwelijks dat je wat je aan het doen met met de Bass in tegenstelling tot GH3.

Ook is er weer niks terecht gekomen van al die beloften over veel DLC van GH3 in tegenstelling tot rock band die nog steeds elke week met nieuwe zooi komt.

Ik geef daarom Harmonix met rockband nog 1 kans. (ik wacht nog heel even met het kopen van de drum, hoewel ik nog wel naar amerika gaande kennissen probeer over te halen om zo'n 55 dollar doos mee te nemen).

[ Voor 10% gewijzigd door Stefmeister op 21-05-2008 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Heh wens die kennissen maar succes, volgens mij is het nogal een grote doos, die drum set :) Me zwager gaat morgen naar New York maar ik denk niet dat hij zo'n groot pakket voor me meeneemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
dat heb ik dus ook, de tracklist van Rock Band is gewoon zo veel vetter, leukere nummers om te spelen. Herkenbaarder. Ik snap de insteek van GH ook wel, t zijn echte gitaar nummers. Knights of Cydonia for the world!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
dapluiz schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:58:
Heh wens die kennissen maar succes, volgens mij is het nogal een grote doos, die drum set :) Me zwager gaat morgen naar New York maar ik denk niet dat hij zo'n groot pakket voor me meeneemt ;)
hehe, ja ik verwacht ook niet dat het lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Phusebox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:07:
iemand al iets gelezen over prijzen in duitsland voor rockband bij mediamarkt?
Zelfde als bij Dimensionplus.nl, EUR 89,- voor drumstel en EUR 69,- voor de game. Ik ga straks nogmaals bellen om te kijken of ze het drumstel al binnen hebben.

Wat betreft het meenemen van die drumset-pakketten vanuit USA naar NL, ik kan je op een briefje geven dat zoiets niet ongezien voorbij de douane gaat komen. Het pakket is zelfs te groot om in een koffer te verbergen.

edit: Auto met spullen was nog onderweg, 2 a 3 uurtjes wachten helaas, ik zal dan nogmaals bellen.

[ Voor 31% gewijzigd door deeltje op 21-05-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Ik hoop dat dim+ m snel binnenkrijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
deeltje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:44:
[...]

Zelfde als bij Dimensionplus.nl, EUR 89,- voor drumstel en EUR 69,- voor de game. Ik ga straks nogmaals bellen om te kijken of ze het drumstel al binnen hebben.

Wat betreft het meenemen van die drumset-pakketten vanuit USA naar NL, ik kan je op een briefje geven dat zoiets niet ongezien voorbij de douane gaat komen. Het pakket is zelfs te groot om in een koffer te verbergen.
hmm 69 euro voor de game :S belachelijk. Ja bij Dim+ is het import, dus lijkt me sterk dat het in Duitsland ook zo duur is, zeker aangezien Amazon UK de game voor 50 levert en de instrumenten voor 125.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Het lijkt wel of dim+ er zo goed als geen winst op maakt, tenzij zij als winkel korting krijgen bij het importeren ofzo ? Want bij play kost de drum set 70 pond, wat omgerekend 87 euro is, en zij verkopen hem voor 89,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

dapluiz schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:59:
Het lijkt wel of dim+ er zo goed als geen winst op maakt, tenzij zij als winkel korting krijgen bij het importeren ofzo ? Want bij play kost de drum set 70 pond, wat omgerekend 87 euro is, en zij verkopen hem voor 89,-
Supermarkten verdienen ook niets op het bier en de sigaretten, toch verkopen ze die. Waarom? Om klanten te trekken.

Erg handige link btw, kweetnie of hij er al tussen stond hier

http://www.rockbandcontent.com/testsite/temp/songs/grid.php

[ Voor 12% gewijzigd door deeltje op 21-05-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
Rock Band voor de 360 is binnen *O*

Vanuit Amazon Duitsland besteld, binnen 2 dagen geleverd.
Het spel is in het Engels (al staat op het doosje dat alles in het Duits is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Deniax schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:03:

Dat is mooi want dan is het in 3 talen en zal je Xbox360 instellingen tegen je spel zeggen dat het engels moet weergeven. Er staat natuurlijk op dat het Duits is omdat Duitsers hun Xbox360 instellingen op Duits hebben staan en het anders niet snappen ;)

Voor de mensen die graag vrij willen drummen met het drumstel:

http://www.andrewrudson.com/drummachine/main.php

[ Voor 9% gewijzigd door deeltje op 21-05-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmmzz, voor mij toch geen rockband, kan het gewoon niet rechtvaardigen tegenover mijn vriendin en mezelf om 150 euro uit te geven voor het spel en de drumkit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Phusebox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:17:
hmmzz, voor mij toch geen rockband, kan het gewoon niet rechtvaardigen tegenover mijn vriendin en mezelf om 150 euro uit te geven voor het spel en de drumkit...
Hehe dat ken ik, daarom koop ik hem ook in etappe's om mijzelf voor de gek te houden. Eerst even het spel grondig testen ivm GH. En daarna waarschijnlijk in een vlaag van verstandsverbijstering alsnog de drum kit bij Dim+ halen.

Ik zie trouwens op op de site van Dim+ dat ze de gitaar al binnen hebben, maar het spel pas de 27ste verwachten. Tevens staat de Drum Kit status op 'niet leverbaar', wat weer kan betekenen dat het uitverkocht is...

[ Voor 17% gewijzigd door Stefmeister op 21-05-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Edit:
*crap dubbelpost

[ Voor 90% gewijzigd door Stefmeister op 21-05-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Stefmeister schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:22:
[...]

Hehe dat ken ik, daarom koop ik hem ook in etappe's om mijzelf voor de gek te houden. Eerst even het spel grondig testen ivm GH. En daarna waarschijnlijk in een vlaag van verstandsverbijstering alsnog de drum kit bij Dim+ halen.
alhoewel mijn vriendin helemaal gek is van drummen vindt ook zij dit gewoon teveel geld voor een spel, wat je misschien maximaal 20 uurtjes speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
Phusebox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:39:
[...]

alhoewel mijn vriendin helemaal gek is van drummen vindt ook zij dit gewoon teveel geld voor een spel, wat je misschien maximaal 20 uurtjes speelt
Ik heb/had Rock Band voor de PS3 sinds de release in Amerika en dat heeft me echt veel meer dan 20 uur beziggehouden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Deniax schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:00:
[...]
Ik heb/had Rock Band voor de PS3 sinds de release in Amerika en dat heeft me echt veel meer dan 20 uur beziggehouden hoor ;)
Deniax schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:03:

Dedicated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Deniax schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:00:
[...]
da's persoonlijk he, ik weet gewoon dat ik GH3 ook niet meer dan 20u heb gespeeld
dan is het leuke er wel vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Phusebox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:09:
[...]

da's persoonlijk he, ik weet gewoon dat ik GH3 ook niet meer dan 20u heb gespeeld
dan is het leuke er wel vanaf
Gezien de songs die er standaard bij zitten maar vooral die er ELKE week uitkomen en naast het feit dat RockBand geen valse noten tussen de songs stopt waardoor ze onmogelijk te spelen zijn zie ik RB meer zitten dan GH.

Daarnaast is het zingen erbij altijd enorm lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
deeltje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:13:
[...]

Gezien de songs die er standaard bij zitten maar vooral die er ELKE week uitkomen en naast het feit dat RockBand geen valse noten tussen de songs stopt waardoor ze onmogelijk te spelen zijn zie ik RB meer zitten dan GH.

tja die valse noten heb ik geen last van want ik kom niet verder dan medium difficulty :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Phusebox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:40:
[...]

tja die valse noten heb ik geen last van want ik kom niet verder dan medium difficulty :D
Mja ik speel zelf gitaar en kan veel van de nummers op een normale gitaar spelen, dan wordt het zeer vervelend als er rare noten tussen zitten. Daarnaast is de Expert mode op RockBand WEL te doen in tegenstelling tot die van GH3.

Ik ga hem nu halen in Duisburg, aardige Holger heeft hem voor me apart gelegd en beloofd dat ik hem mag testen op Engelstaligheid in 1 van de consoles daar. Meneer was er strontverbaasd over dat Nederland RB niet verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

deeltje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:13:
[...]

Valse noten? Frustratie over het gebrek aan skill? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
deeltje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:06:
[...]
Ik ga hem nu halen in Duisburg
Weet je zo tegen welke prijs hij daar in de winkel ligt?

Is vanaf mijn werk (Venlo) goed te rijden, dus misschien aantrekkelijker dan bestellen bij play.com (wat ik nu gedaan heb).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Boeboe schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:07:
[...]

Valse noten? Frustratie over het gebrek aan skill? >:)
Vraag is niet gesteld aan mij, maar geeft toch antwoord :P

Bij sommige zal het met de skill te maken hebben en bij andere niet.
Maar ik irriteer me echt aan leuke nummers zoals 'Welcome to the Jungle' die ze echt verkracht hebben in GH3. Raar geplaatste noten, niet bestaande noten en het switchen tussen lead en rythm gitaar. Allemaal ergernissen die in vele nummers zitten op expert. Als je dan kijkt naar GH2 die ook waanzinnig moeilijk is op expert dan is het echt zonde dat ze het zo hebben gedaan bij GH3. Bij mij neemt de motivatie dan ook direct af om het nummer te gaan oefenen om hem alsnog op expert te gaan halen. Ik hoef nog maar 2 nummertjes met GH3 op expert 'Raining blood & Eindbaas' dus aan mijn 'skills' zal het niet liggen, ook al heb ik niet alles ge 5*-red.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:01
Ik ben het wel eens met je Keave, maar wat vind je dan irritant aan de combinatie van lead/rhythm? Dat vind ik nou juist wel weer vermakelijk en afwisselend :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
Reeds betaald en wordt verzonden bij dim+ (spel, drum+gitaar) dus morgen of vrijdag heb ik um binnen _/-\o_ dit had ik niet verwacht, kuddos voor dim+
Phusebox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:39:
[...]

20 uurtjes? ik speel het spel meer dan 20 uurtjes per week en al vanaf de release!
maar ben het er wel eens mee dat expert op sommige nummers niet leuk meer is in gh...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Splendiddd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:55:
Reeds betaald en wordt verzonden bij dim+ (spel, drum+gitaar) dus morgen of vrijdag heb ik um binnen _/-\o_ dit had ik niet verwacht, kuddos voor dim+

[...]
waarom dan niet de complete kit gekocht met microfoon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Phusebox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:20:
[...]

waarom dan niet de complete kit gekocht met microfoon??
Dim+ verkoopt alles los naar mijn weten (en de microfoon hebben ze niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
Stefmeister schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:22:
[...]

Dim+ verkoopt alles los naar mijn weten (en de microfoon hebben ze niet)
Idd die krijg ik later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
bij mij staat ook van dim+ drumset en guitar niet voorradig, zou ik te laat zijn geweest met bestellen? want dan ga ik wel even verder zoeken.
had aangegeven dat ik hem wou ophalen in delft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Van de week ook bij DimensionPlus besteld en kan niet wachten om Ride The Lightning te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Imodium schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:35:
Ik ben het wel eens met je Keave, maar wat vind je dan irritant aan de combinatie van lead/rhythm? Dat vind ik nou juist wel weer vermakelijk en afwisselend :)
De variatie is misschien wel leuk, je bent op de rustigere stukken dan misschien wat meer bezig. Maar ik zelf vind niet erg om af en toe een rustig stukje te spelen en bovendien vind ik het ook onrealistisch ( in hoeverre GH dit dan is ;) ) om te switchen tussen lead/rhythm. Hier en daar hebben ze het op een mannier gedaan waarop ik het nog wel kan waarderen, lange stukken geen lead of erg saai maar ze hebben hier en daar hebben ze het ook zo gedaan dat je in een gat van 5 seconde lead even uber snel de rhythm tussen door speelt. En dat laatste vind ik dus wel echt irritant. Ga maar is een paar nummertjes co-op spelen waarbij een aparte rhytm track is, dan zul je merken hoe anders de note charts zijn voor lead gitaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Hmm, ik heb ook aangegeven dat ik op wil halen in Delft, hoop dat ik snel bericht krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Zo hij is in huis, zelfde prijs in Duisburg als bij Dimensionplus. Het drumstel is een EL versie , de pads zijn al een beetje rubberachtig en geven iets mee, maar je ziet gelijk je stokafdrukken erin, dus ik ga iets verzinnen voor op de stokjes, dat het een beetje bounced.

Het spel zelf is volledig engelstalig en alle DLC werkt perfect (uiteraard niet allemaal gedownload, maar een steekproef is voldoende lijkt me), de lijst is groter dan wat Major Nelson beweert *(heb ook de metallica pack er tussenstaan bijvoorbeeld).

Het spel voelt qua gitaarspel STUKKEN beter aan dan GH2 of GH3, het voelt gewoon natuurlijk en logischer aan voor iemand die gitaar speelt (persoonlijk). Het klopt meer, vooral ook qua lage/hoge noten i.v.m. de toetsen op de hals en akkoorden etc.

Mijn 1e indruk? GH2 en GH3 gaan binnenkort in de verkoop, ik heb mijn spel gevonden.

[ Voor 15% gewijzigd door deeltje op 22-05-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
Splendiddd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:55:
UPDATE:

Helaas... :O mailde voor de exacte situatie en wordt maandag pas verstuurd

mail dim+:

"De eerste levering drumsets en gitaren zijn gisteravond binnen gekomen.
De game is vandaag vanuit de UK verzonden en deze verwachten we as.
maandag binnen. Zodra de game binnen is zullen wen de set samen
versturen zodat je zo snel mogelijk aan de slag(?) kunt."

wachten tot dinsdag of woensdag.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
deeltje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:32:
Zo hij is in huis, zelfde prijs in Duisburg als bij Dimensionplus. Het drumstel is een EL versie (schijnt de beste te zijn), de pads zijn al een beetje rubberachtig en geven iets mee, maar je ziet gelijk je stokafdrukken erin, dus ik ga iets verzinnen voor op de stokjes, dat het een beetje bounced.
Dat je de stokafdrukken ziet is vrij normaal, bij mijn Roland TD-6V kit is dat ook het geval ;) (en dat is een kit van 1600 euro) O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Splendiddd op 21-05-2008 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Misschien al eerder vermeld, maar toch even vragen:
Ik weet dat de 360 regio code heeft, maar de ps3 toch niet? Ben van plan om er misschien eentje uit Amerika mee te nemen, ,maar weet niet zeker of de gitaar en drumset zonder problemen werken. Ik had met Eye of Judgement geen problemen, dus moet lukken toch?

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
ViNcE schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:59:
Misschien al eerder vermeld, maar toch even vragen:
Ik weet dat de 360 regio code heeft, maar de ps3 toch niet? Ben van plan om er misschien eentje uit Amerika mee te nemen, ,maar weet niet zeker of de gitaar en drumset zonder problemen werken. Ik had met Eye of Judgement geen problemen, dus moet lukken toch?
Ik had de PS3 versie, import uit USA, alles, behalve online nummers kopen, werkt zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Ik kreeg dit over mijn drumset bestelling bij dim+ :(
Helaas moet ik je teleurstellen. De zending van gisteren bevatte minder
exemplaren dan afgesproken met de leverancier (36 ipv 50). Hierdoor
kunnen we nu nog niet alle bestellingen uitleveren. Je staat nu echter
wel redelijk voorin de lijst met reserveringen zodat je bij een volgende
zending zeker bent van een exemplaar. Ik durf echter geen uitspraak te
doen over de levertijd.
Dus als iemand nog een andere winkel weet waar hij te krijgen is.... Of een engelse of duitse webshop die paypal accepteerd ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
dapluiz schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:45:
Ik kreeg dit over mijn drumset bestelling bij dim+ :(

[...]

Dus als iemand nog een andere winkel weet waar hij te krijgen is.... Of een engelse of duitse webshop die paypal accepteerd ..
ow dat meen je niet! wanneer had je hem besteld?

ik vorige week vrijdag was ik net op tijd denk....

op amazon kan je wel je crackedcard gebruiken paypal niet...

[ Voor 7% gewijzigd door Splendiddd op 21-05-2008 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Ik dus ook vorige week vrijdag, 16 mei.
Hele tijd had ik al het enige van rock op hun site in de pre-order staan, maar dat bleek ineens alleen de game te zijn en toen zag ik pas dat ze de losse drum set op hun site hadden staan. Maarja, te laat dus :) En helaas heb ik geen creditcard, dus vandaar ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
dapluiz schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:01:
Ik dus ook vorige week vrijdag, 16 mei.
Hele tijd had ik al het enige van rock op hun site in de pre-order staan, maar dat bleek ineens alleen de game te zijn en toen zag ik pas dat ze de losse drum set op hun site hadden staan. Maarja, te laat dus :) En helaas heb ik geen creditcard, dus vandaar ... :)
dat zuigt, maar volgens mijn kan je ook bij amazon geld overrmaken, ik weet het ook nie, mijn duits zuigt :X succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
Misshien dat iedereen het al wist, ik niet iig, maar de GH3 gitaren van de 360 werken gewoon met Rock Band :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Deniax schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:40:
Misshien dat iedereen het al wist, ik niet iig, maar de GH3 gitaren van de 360 werken gewoon met Rock Band :)
En de GH2 explorer ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Deeltje, hoe vind je de nieuwe gitaar? ben zelf niet echt van plan de fender te halen maar vraag me het toch af. Hoor hier namelijk verschillende verhalen over.
dapluiz schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:45:
Futurezone.nl heeft mij gemailed dat ze hem ook zullen gaan verkopen, hier is echter nog niks van op hun site te zien

[ Voor 52% gewijzigd door Stefmeister op 22-05-2008 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Stefmeister schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 00:29:
Deeltje, hoe vind je de nieuwe gitaar? ben zelf niet echt van plan de fender te halen maar vraag me het toch af. Hoor hier namelijk verschillende verhalen over.

[...]

Futurezone.nl heeft mij gemailed dat ze hem ook zullen gaan verkopen, hier is echter nog niks van op hun site te zien
Ik heb zoveel slechte verhalen gehoord over de RB gitaar dat ik niet de complete package heb gehaald. Ik heb enkel het drumstel + de game in Duitsland gehaald. De microfoon heb ik bij zercom computers besteld (eindhoven, gewoon de logitech vantage usb besteld = EUR 24,10 incl.). Ik gebruik de GH3 wireless Gibson gitaar en de GH2 witte explorer.

De RB gitaar schijnt vrij snel kapot te gaan en om dan tig euro ervoor neer te tellen, nee danku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Er is zojuist een trailer verschenen van GH4 waar de instrumenten zichtbaar zijn, de drum ziet er wel een stuk beter/duurder uit. Ik vraag me af hoe het zit met de back/forward compatibility ervan met rockband.

Als de GH4 drum ook met rockband werkt moet ik toch nog even goed nadenken over het wel/niet aanschaffen van de RB drum set

[ Voor 21% gewijzigd door Stefmeister op 22-05-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Stefmeister schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:34:
Er is zojuist een trailer verschenen van GH4 waar de instrumenten zichtbaar zijn, de drum ziet er wel een stuk beter/duurder uit. Ik vraag me af hoe het zit met de back/forward compatibility ervan met rockband.

Als de GH4 drum ook met rockband werkt moet ik toch nog even goed nadenken over het wel/niet aanschaffen van de RB drum set
Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/8096/feature/2008-05-22/screen2_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/8096/feature/2008-05-22/screen3_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/8096/feature/2008-05-22/screen6_large.jpg

Het lijkt me chaotisch worden met AL die opties, vooral dat opnemen etc. dat gaat mij ook iets TE ver, als ik echt iets wil opnemen doe ik dat wel met mijn maatje met electrisch gitaar en electrisch drumstel via een mengpaneeltje->macbookje.

Ik begin een duidelijk onderscheid te zien in de GH serie en (de) RB (serie?). Voor mij is GH voor gamers en RB voor mensen die lol willen hebben en niet zo zeer skills willen kweken hiervoor.

En als mensen dit interessant vinden geef ik ze groot gelijk, maar niet voor mij, als ik die-hard wil gamen ga ik wel COD4 doen.

[ Voor 26% gewijzigd door deeltje op 22-05-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Het enige wat mij opviel is dat het hele spel met een zwarte kader opstart, alsof de crop/resolutie niet geheel klopt, als ik dan het Xbox-Dash-Paneel tevoorschijn tover klopt dat weer wel, dus het spel speelt zichzelf op een aparte resolutie af... geen idee hoe ik dat aanpas...

Ik draai het spel op 1280-720 via HDMi op een native 1280-720 display.

Iemand hier hetzelfde probleem?

Afbeeldingslocatie: http://www.gratiszuipen.be/rb.jpg

(let niet op de kwaliteit, khad alleen paint tot mijn beschikking, het gaat erom dat je weet wat ik bedoel :))

EDIT: FIXED!

Je moet bij Calibration settings manual kiezen en na de calibratie keuze krijg je een keuze voor video-overscan, het spel is nu volbeeld! :)

[ Voor 18% gewijzigd door deeltje op 22-05-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Hmm, heel vaag ja, bij mij draait hij gewoon beeldvullend op 720P op een HD-ready tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Hoewel ik me wel redelijk vind passen in de categorie 'Die Hard Gamer', ben ik door de voor mijzelf onhaalbare expert mode van GH3 zo verpest dat ik denk met rockband meer mijn ding te pakken zal hebben. Maar blijft het gitaar gedeelt van rockband wel nog een uitdaging? Het moet ook weer niet te makkelijk zijn uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik denk wel dat GHIV echt vetter gaat worden als ik alle opties zo zie. Maar goed die is er nog niet dus dat is gewoon afwachten.

Ik vraag me af of RB het waard is als je hem alleen met gitaar gaat spelen? Kun je ook met de controller iets doen?
En zingen kan alleen met de officiele mic of de logitech mic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Phusebox schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:14:
ik denk wel dat GHIV echt vetter gaat worden als ik alle opties zo zie. Maar goed die is er nog niet dus dat is gewoon afwachten.

Ik vraag me af of RB het waard is als je hem alleen met gitaar gaat spelen? Kun je ook met de controller iets doen?
En zingen kan alleen met de officiele mic of de logitech mic?
De officiele mic IS de logitech mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
deeltje schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:20:
[...]

De officiele mic IS de logitech mic.
Jep, en je kan ook schijnbaar de headset van je controller gebruiken (dat xblive geval). Toch ben ik er nog niet over uit wat ik van GH4 moet vinden. Die soundcreate opties zijn niet aan mij besteed, en de tracklist Activision vind ik ook minder.

En ik verwacht ook niet dat GH4 veel goedkoper zal zijn... Het enige wat mij kan overtuigen van beide games (rockband & GH) is het feit of de volgende versie ook eindelijk toestaat de DLC van de vorige games te kunnen spelen.

GH komt namelijk "te" vaak met een nieuwe game ipv dlc, en als rockband 2 uitkomt word ik echt gek als alle dlc die ik er voor ga kopen het niet meer doet.

[ Voor 54% gewijzigd door Stefmeister op 22-05-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Stefmeister schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:22:
[...]

Jep, en je kan ook schijnbaar de headset van je controller gebruiken (dat xblive geval)
Alleen meet die niet de toonhoogte, of iig niet goed genoeg. De Mic kost maar EUR 24,- incl. en is vast ook wel goedkoper te krijgen:

pricewatch: Logitech Vantage USB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Hoe is het met het lawaai van de drums? ik hoor ik veel youtube filmpjes echt keihard getik heel de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Stefmeister schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:22:
[...]

Jep, en je kan ook schijnbaar de headset van je controller gebruiken (dat xblive geval). Toch ben ik er nog niet over uit wat ik van GH4 moet vinden. Die soundcreate opties zijn niet aan mij besteed, en de tracklist Activision vind ik ook minder.

En ik verwacht ook niet dat GH4 veel goedkoper zal zijn... Het enige wat mij kan overtuigen van beide games (rockband & GH) is het feit of de volgende versie ook eindelijk toestaat de DLC van de vorige games te kunnen spelen.

GH komt namelijk "te" vaak met een nieuwe game ipv dlc, en als rockband 2 uitkomt word ik echt gek als alle dlc die ik er voor ga kopen het niet meer doet.
Activision belooft wel alleen nog maar originele tracks, en ik denk dat ze ook wel geleerd hebben nu van RockBand.
Daarnaast vind ik het maken van een eigen 'rocker' ook wel een leuke waarde, zeker als partygame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Stefmeister schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:28:
Hoe is het met het lawaai van de drums? ik hoor ik veel youtube filmpjes echt keihard getik heel de tijd
Het overstemd wel ja, je zal waarschijnlijk wel de EL versie krijgen die beschikt over rubberachtige pads, meer dan de andere versies.

Ik ga wel op zoek om het wat minder kabalerig te maken (iets om de stokje doen), wat ik storender vind is het gebonk op de grond van het base-ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanzio
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-05 09:32
online nummers kopen gaat zeker pas werken als het spel ook in europa verkrijgbaar is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Hanzio schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:21:
online nummers kopen gaat zeker pas werken als het spel ook in europa verkrijgbaar is of niet?
Nope, je kan ze nu al binnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Stefmeister schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:38:
[...]

Nope, je kan ze nu al binnen halen
Het spel is sinds gisteren in Europa verkrijgbaar, al 1 dag daarvoor was het mogelijk DLC binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
hehe dat bedoel ik ook, die " nope" was meer bedoelt op de vraag of het pas gedownload kon worden wanneer het spel in 'heel' europa uit was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Wat vind ik het nu jammer dat ik niet in de buurt van de duitse grens woon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
dapluiz schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:03:
Wat vind ik het nu jammer dat ik niet in de buurt van de duitse grens woon :)
ik zie mijzelf misschien nog wel een 'wanhoops roadtrip' uit de randstap maken met enkele clubgenoten..... 2 uur vanuit rotterdam naar duisburg is te doen!
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste