Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 22 april 2008

Als er een inkoopactie komt hou ik me ook aanbevolen, heb het op AnimeCon gespeeld en het was toch wel heel erg leuk! Gitaren inderdaad beter dan GH3 en genoeg songs om te spelen.

Saria wijzigde dit bericht 15-05-2008 00:04 (20%)

Wat sta je nou te kijken!

Als ik dit zo zie wacht ik liever op GH4 denk ik. Draadloze drumkit met bekkens en maakt een stuk minder herrie uit zichzelf. Ben benieuwd hoe de rest is, want die gitaar van GH ziet er altijd zo klein uit. En uiteraard of ze niet de hoofdprijs vragen.

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

En de drums uit amerika halen via ebay is ook niet al te gemakkelijk, of ze willen het niet versturen, of je betaald extreem veel verzendkosten .... :(

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

quote:
Shiver23 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 00:08:
Als ik dit zo zie wacht ik liever op GH4 denk ik. Draadloze drumkit met bekkens en maakt een stuk minder herrie uit zichzelf. Ben benieuwd hoe de rest is, want die gitaar van GH ziet er altijd zo klein uit. En uiteraard of ze niet de hoofdprijs vragen.
Dat ziet er zeer tof uit, iemand enig idee of ze GH4 ook nog uit gaan brengen voor de PC of is daar nog niets van bekend?

We are the planners. You will be as planned, assimilated. Resistance is unplanable.

Bij dimension plus hebben ze hem ook nog steeds te koop staan. Ik neem aan dat ze hem uit de uk importeren.

De prijzen van de instrumenten komen in deels overeen met die van play.co.uk. Drumset 89,99, gitaar 79,99. Het spel zelf is echter wat duurder 69,99

.Part of my particles are part

Dimension Plus heeft hem zowel voor de 360 als voor de PS3 staan, bij de 360 staat 'vanaf 23 mei' dus dat moet wel vanuit de UK komen. Vraag is alleen, kunnen wij Nederlanders dan wel via marketplace nieuwe nummers downloaden hiervoor?

Reg. datum: 20 januari 2004

der staat alleen geen prijs bij voor de microfoon, als dat 30 euro zou zijn bijv, ben je mooi 270 euro totaal kwijt

Hmm, aangezien play niet naar nederland verstuurd en verzendkosten uit amerika te hoog zijn is dat dan denk ik maar de manier om mijn drum set te krijgen :/

quote:
dapluiz schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 07:56:
Hmm, aangezien play niet naar nederland verstuurd en verzendkosten uit amerika te hoog zijn is dat dan denk ik maar de manier om mijn drum set te krijgen :/
Naar mijn weten verstuurd play.co.uk gewoon naar Nederland, ik heb het spel daar in iedergeval besteld. (Heeft free shipping en is 15 euro goedkoper dan Dimensionplus)

De drum-set ga ik denk ik ook halen bij dimensionplus maar daar wacht ik nog even mee tot ik zeker weet dat de DLC hier gaat werken.

Ja ik bedoelde ook de hardware, dat play die niet verstuurd. Heb de drumset nu pre-ordered bij dimplus :)

Xbox Tag: xDarkPrince

quote:
Stefmeister schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:48:
[...]

Naar mijn weten verstuurd play.co.uk gewoon naar Nederland, ik heb het spel daar in iedergeval besteld. (Heeft free shipping en is 15 euro goedkoper dan Dimensionplus)
Ik krijg hier de melding dat ze het niet kunnen verzenden omdat ik niet in de UK woon. Hoe heb jij hem besteld dan?
quote:
Marrruuuk schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:40:
[...]

Ik krijg hier de melding dat ze het niet kunnen verzenden omdat ik niet in de UK woon. Hoe heb jij hem besteld dan?
Ik heb gister de bestelling geplaatst en een order confirmation gekregen.. misschien dat ze dat nu stop gezet hebben oid?!

Heb em maar bij dimplus besteld ze zeiden dat ie rond de 23 geleverd kan worden, zal wel een week later zijn :'( ik zit al zooo lang te wachten op die game, ik hoop wel dat de dc werkt hier in nl...
heb gh2 + 3 ziek gespeeld, speel het nog elke dag, maar ik wil drummen! lol 8)7

overigens ga ik die drum set uit elkaar slopen en m'n roland td6 er op aan sluiten, speelt vast lekkerder

http://www.youtube.com/wa...-td-20-v-drums/3074831564

:)

Splendiddd wijzigde dit bericht 16-05-2008 20:03 (31%)

In princiepe is het kopen van deze game in de UK niet verboden toch? Want het is een PAL-editie van het systeem, alle PAL-consoles zijn het zelfde. Ik mag mijn games in Duitsland, Belgie, Engeland of Luxemburg kopen en op mijn Nederlandse Xbox 360 spelen.

Tevens is er geen verschil in de versie die in Duitsland, Engeland of Spanje in de winkels ligt, net als Guitar Hero, welke ook vanuit Engeland werd gedistribueerd voor geheel europa, geen tekstje Nederlands verwerkt in de verpakking of in de game.

Nu is de vraag, hoe krijgen we al die pakketten uit Engeland naar hier. De game is het probleem niet, maar de instrumenten. Als ik mazzel heb zou een vriend van mij een pakket kunnen meenemen als hij met de auto naar Engeland gaat binnenkort. Dan zou die daar gewoon in de winkels moeten liggen en hij het op de boot mee kunnen nemen voor mij.

Heel vreemd hoe dit allemaal moet lopen, Guitar Hero was nooit een probleem... ineens met Rock Band gaat het helemaal mis. :(

Novah wijzigde dit bericht 18-05-2008 21:41 (5%)

bestel hem dan bij dimension plus en haal hem dan daar op ofzo. je betaald pas aan de balie.
en misschien dat zelfs futurezone of andere winkels hem wel op voorraad hebben

Heb de drum kit nu besteld bij dimension plus, ben benieuwd of ze hem eind van de week ook echt binnenkrijgen :) Hij is omgerekend 3 euro duurder dan play.com :)

Antwoorden op mijn vragen:

- is hij leverbaar op de 23e
- kan ik DLC binnenslepen in NL
quote:
Hallo,

De precieze levertijd is helaas niet aan te geven, aangezien het inderdaad uit de UK komt, wel is te verwachten dat u de extra nummers kunt downloaden, aangezien de game dan wel uit is in Europa (op NL na dan).

--
Met vriendelijke groet,

Dimension Plus

deeltje wijzigde dit bericht 19-05-2008 14:40 (13%)

dat zou wel lekker zijn als we de xtra nrs kunnen downloaden, als het goed is wel want de xbox ziet europa als 1 regio....afwachten maar... :P

Dat van de DLC is nog even afwachten, ondanks dat het allemaal PAL is kunnen ze de dingen opp marketplace alsnog afschermen als ze dat "echt" willen.

Ik heb hem in iedergeval besteld, en wacht nog even met de drumset e.d. tot ik zeker weet dat de DLC werkt..

Dit weten we als het goed is misschien morgen al, want ik heb op meerdere plaatsen gelezen dat dinsdag de 20ste de DLC beschikbaar zal zijn voor de euro markt.

Futurezone gaat de Rockband import trouwens ook verkopen:
quote:
Hallo,

We verwachten idd de Rockband 360 deze, anders begin volgend week. Verwachte prijs is 239 incl instrumenten.

MvG

Kiran

Future Zone

Stefmeister wijzigde dit bericht 19-05-2008 16:32 (49%)

Vorige week heeft HMXsean al op de Rockband forums laten weten dat alle DLC voor heel europa tegelijk online gaat. Link heb ik niet maar het kwam ergens voor bij in de Eurpean rockband discussie.

Macbook :D

quote:
KeaveXL schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:10:
Vorige week heeft HMXsean al op de Rockband forums laten weten dat alle DLC voor heel europa tegelijk online gaat. Link heb ik niet maar het kwam ergens voor bij in de Eurpean rockband discussie.
Dat is zeer goed nieuws, ik heb al twee gitaren (GH2 GH3) dus alleen een MIC, Drumstel en Game :)

P.S.: Ik lees net op rockband.com dat de Duitse Releasedate op 21 mei staat (overmorgen dus). Iemand hier die een duitse shop weet vlakbij de grens (vanuit Eindhoven), want dan sjees ik daar overmogen even heen voor een drumstel :)

deeltje wijzigde dit bericht 19-05-2008 23:18 (19%)

Mijn Rock Band pakket (spel+instrumenten) is vanochtend vanuit Duitsland opgestuurd.
Besteld bij Amazon.

246 euro in totaal, incl verzendkosten

Specs: Your mom

quote:
Deniax schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:57:
Mijn Rock Band pakket (spel+instrumenten) is vanochtend vanuit Duitsland opgestuurd.
Besteld bij Amazon.

246 euro in totaal, incl verzendkosten
Ben je niet bang dat je dan een Duitstalig spel krijgt?

vind de week nu al lang duren :s

Misschien wel langer als een week, ze komen natuurlijk over 3 dagen in het buitenland uit, ik weet niet hoe snel DimensionPlus de spullen dan heeft ?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws