die in ieder geval werkt in zowel XP als Vista 32 bit.
Ik neem eigenlijk aan dat die driver het ook wel doet in Vista 64 bit.
GoT Index » Audio en HiFi » [Auzen X-Fi Prelude 7.1] ervaringen/info?
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Ik draai hem hier op Vista Home Premium 64bitquote:Twisted schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:52:
Kan iemand me vertellen of de preulde ook Vista x64 drivers heeft. Kan ik namelijk niet op de site ontdekken.
Specs !!! :)--------There is no 'ctrl' button on Chuck Norris's computer. Chuck Norris is always in control !
Wordt lastig me auto past niet in mijn pcquote:
Specs !!! :)--------There is no 'ctrl' button on Chuck Norris's computer. Chuck Norris is always in control !
Hier uit begrijp ik dat je je Auzentech X-Fi aan heb gesloten op een Gigaworks S750 set.quote:Jeroen O schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:47:
Ik heb zojuist deze kaart aangeschaft. Hiervoor had ik de Creative X-fi fatality, alleen deze is defect geraakt. Op het laatst produceerde die alleen nog zwaar vervormd geluid. Ermee terug gaan naar de winkel gaat niet meer want die is failliet (icomputers). En bij Creative blijk je niet op een normale manier een RMA nummer aan te kunnen vragenOmdat ik ook al slechte ervaringen had met een defect geraakte Gigaworks S750, heb ik niet zoveel vertrouwen meer in Creative.
Omdat ik echter wel EAX 5 wil, werd het tijd om Auzen maar eens te proberen
Dus bij deze even een kleine vergelijking tot nu toe:
* Het geluid vind ik niet beter of slechter klinken dan de Creative X-fi. (Toen ie het nog deed). Wat me wel opvalt is dat de Auzen X-fi een zachter uitgangsvolume heeft dan de Creative X-fi.
* Mensen met een Creative Gigaworks S750 dienen een extra audiokabeltje te kopen voor de zij-luidsprekers, aangezien deze bij de Auzen kaart op een aparte connector zit. (Is volgens mij bij iedere audioboer of mediamarkt te koop).
Specs & Casemod
Mammy, ik wil ook een kitty cornershot
Sow Panic & Surrender will Bloom than Punish & Enslave
Auzentech Prelude + Little Dot MKIII + HD 595 = WINquote:Sarge_Mango schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:13:
[...]
Hier uit begrijp ik dat je je Auzentech X-Fi aan heb gesloten op een Gigaworks S750 set.
Hoogst waarschijnlijk hoor je geen verschil kwa geluidskwaliteit omdat je set geen high end set is.
De componenten op de Prelude zijn namelijk top of the line en om het verschil te horen moet je namelijk zo wie zo de kaart analoog aansluiten en je set alleen als eindversterker gebruiken.
Als je hem aansluit via de S/PDIF gebruikt de Prelude de DAC's en OpAmps niet die op de kaart zitten maar de van de versterker waar je het signaal naar toe stuurt. En dan hoor je inderdaad geen verschil met de Creative kaarten.
Mijn advies koop een goede koptelefoon zoals de Sennheiser 595, 500 of 650. Luister hier maar eens mee naar een goed stukje muziek en je zult het verschil zeker horen.
P.S S750 mag dan wel THX certified zijn maar ik ken genoeg HiFi spullen die niet THX certified zijn en velemalen beter klinken als een S750 setje. (niet om je af te kraken hoor, maar staar je niet blind op certified spul).
Waarom dacht ik nou vrijwel hetzelfde?quote:namdang schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:03:
[...]
Auzentech Prelude + Little Dot MKIII + HD 595 = WIN!!!
Asus P5B-E | Intel C2D E6400 + Scythe Ninja | 2GB Kingston HyperX 6400 | XFX 7950GT XXX (passief) | Samsung 205BW | WD Raptor 74GB | Seagate 7200.10 320GB | Auzentech X-Fi Prelude | Gigaworks T20 | Sennheiser HD595 SE | Tagan TG480-U15 | Lian Li PC-60b
Bij mij werkt de driver perfect onder Vista x64. Je moet trouwens de laatste drivers van de site halen. Laat de drivers op de CD maar links liggen.quote:el-jorge schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:36:...
En de driver ondersteuning wordt steeds beter, hebben veel mensen moeite om de kaart aan de praat te krijgen? Hij doet het gewoon onder XP32 of XP64?? En onder Vista 64??
Mmm die CD links laten liggen heb ik ook geprobeerd, alleen miste ik de consoles toen. Dus heb ik eerst de cd geinstalleerd en toen die van de site.quote:Kenw00t schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:24:
[...]
Bij mij werkt de driver perfect onder Vista x64. Je moet trouwens de laatste drivers van de site halen. Laat de drivers op de CD maar links liggen.
Ik heb het ook zo gedaan hoor. Eerst de CD en dan de patch, maar later las ik op de site dat je eerst de oude moest verwijderen voor je de patch installeerde. Vaag.quote:Bernardo schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:15:
[...]
Mmm die CD links laten liggen heb ik ook geprobeerd, alleen miste ik de consoles toen. Dus heb ik eerst de cd geinstalleerd en toen die van de site.
Ja, maar dat heb ik niet gedaan. Gewoon eroverheen geinstalleerd en het werkt prima nuquote:Kenw00t schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 22:09:
[...]
Ik heb het ook zo gedaan hoor. Eerst de CD en dan de patch, maar later las ik op de site dat je eerst de oude moest verwijderen voor je de patch installeerde. Vaag.
Asus P5B-E | Intel C2D E6400 + Scythe Ninja | 2GB Kingston HyperX 6400 | XFX 7950GT XXX (passief) | Samsung 205BW | WD Raptor 74GB | Seagate 7200.10 320GB | Auzentech X-Fi Prelude | Gigaworks T20 | Sennheiser HD595 SE | Tagan TG480-U15 | Lian Li PC-60b
Vakmanschap is meesterschap
Inderdaad!quote:dominator schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:01:
Dolby Digital Live support is uit!
http://www.auzentech.com/site/company/press.php
Ik las net op een ander forum dat een versterker bij deze kaart helemaal niet nodig is..quote:HKS-Skyline schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 12:22:
en het werkt als een dolle, gisteren de kaart binnen gekregen, geinstalleerd, werkte niet, kaart werd niet herkend door de meegeleverde drivers![]()
maargoed, nieuwe drivers gedownload, en voila, we hebben geluid, klinkt waanzinnig mooi, via mijn z5500 niet veel anders dan de X-Fi, maar over de koptelefoon is het heel duidelijk merkbaar, petje af voor Auzentech, nu nog een goed koptelefoon versterkertje hebben, een Little Dot is misschien wat duur, maar er is nog zat te krijgen dat ook goed is
GoT Index » Audio en HiFi » [Auzen X-Fi Prelude 7.1] ervaringen/info?
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea