Is de kwaliteit van de Audiotrak gelijk aan die van Auzentech, want de Audiotrak heeft de Prodigy 7.1 HiFi die wel 24/192 ondersteund.
Helaas is de X-Meridian van Auzentech gediscontinueerd. Deze had wel 24/192 ondersteuning.
GoT Index » Audio en HiFi » [Auzen X-Fi Prelude 7.1] ervaringen/info?
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]bronquote:Current Estimate
Now Shipping
Date available for sale: August 28, 2007
More info: Shipments to Auzentech distributors have been shipped and are waiting to clear customs.
Where to buy:
- US: Newegg and the Auzentech online store.
- Canada:NCIX.
- Europe: Retailers in several European countries (starting the first week of Sept).
Fietsventje wijzigde dit bericht 26-08-2007 15:05 (34%)
Sir Guinhill wijzigde dit bericht 04-09-2007 15:10 (8%)
Reden: extra verduidelijking
Fietsventje wijzigde dit bericht 04-09-2007 19:28 (26%)
Reden: Slechts één review, andere was link naar dezelfde
Rekenaar | Ubuntu | Kernpower! | Determinist | Politiek dakloos
Fietsventje wijzigde dit bericht 06-09-2007 19:43 (17%)
Reden: review toegevoegd
Hartelijk gefeliciteerd!quote:Sir Guinhill schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:54:
Ik heb 'm vandaag binnen gekregen, eerste indrukken, geluid klinkt goed, on par, zo niet beter dan mijn nu kapotte Audigy 2 ZS ( anders had ik nog geen nieuwe geluidskaart gekocht ).
De DTS en Dolby direct functies zijn nog niet beschikbaar, maar dat was al bekend ( leve creative die pushed voor release ), al is het wel een belangrijk punt waarom ik deze kaart kocht.
De Fiber die je er bij krijgt is netjes, 2 meter nogwat lang, dacht aan de plaatjes te zien niet dat ik het zou halen naar mijn speaker set.
Kan verders nog niet iets nieuws en zinnigs zeggen. Zal als er DTS en Dolby support is kijken of ik een review wil schrijven ;-).
Waarom? De kaart ondersteunt toch Dolby Digital Live en DTS Connect?quote:Sir Guinhill schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:28:
Moet wel de SPDIF uit als standaard instellen, voor games moet ik nog wel terug schakelen naar analoog.
Fotoalbum | Systeemspecs | Milieu, de nieuwste religie!
Jammer genoeg nog niet.quote:
Hoe is de DAC van je Z5500's? Ik heb de voorloper van die set, de Z-680, en die vermoordt m'n geluid als ik 'm digitaal aansluit; vooral muziek verliest alle details. Als je erover denkt een review te schrijven, dan kun je beter eerst even checken of de analoge uitgang van je kaart niet beter is (en ik zeg je nu alvast: dat is ie) dan je digitaal via je surround set.quote:Sir Guinhill schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:28:
Moet wel de SPDIF uit als standaard instellen, voor games moet ik nog wel terug schakelen naar analoog.
Blu blu? Bla bla! BLUUUH? BLAAAAAAGHH!! ||
maar nog nog niet lezen of dat mogelijk is.quote:
daanski wijzigde dit bericht 02-10-2007 00:03 (26%)
quote:Tha Ra schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 08:26:
Ja, dat kan. Maar de Auzen-drivers zijn er nog niet, dus je kan voorlopig alleen geluid van films in 5.1 over SPDIF verzenden. Games worden stereo. Dat komt omdat de kaart wel Dolby Digital Live ondersteund, maar de Creative drivers die er nu bijzitten niet. Dus je kan hem wel gewoon analoog aansluiten (dan heb je wel 5.1 in games) of wachten totdat er drivers uitkomen met Dolby Digtal Live (DDL) ondersteuning.
dus in het 4e kwartaal van dit jaar zouden ze eigen drivers moeten hebben die games via SPDIFF in 5.1 er uit sturen ?quote:Additional X-Fi Prelude Features Coming Soon
Dolby® Digital Live
for Vista and XP
Scheduled for Q4 of 2007
About DDL
DTS® Interactive
for Vista and XP
Scheduled for Q1 of 2008
About DTS Interactive
DTS NEO:PC™
for Vista and XP
Scheduled for Q1 of 2008
About DTS NeoPC
Linux Driver
for X-Fi Prelude
Scheduled for Q1 of 2008
(limited feature set)
More info
Creative ALchemy
for Vista. Next release
scheduled for Oct 2007
Download Info
About ALchemy
bron: http://www.auzentech.com/site/products/x-fi_prelude.php
Paquito wijzigde dit bericht 02-11-2007 02:32 (30%)
Sarge_Mango wijzigde dit bericht 03-11-2007 20:54 (28%)
Specs & Casemod
Mammy, ik wil ook een kitty cornershot
Sow Panic & Surrender will Bloom than Punish & Enslave
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
GoT Index » Audio en HiFi » [Auzen X-Fi Prelude 7.1] ervaringen/info?
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos