Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Rfce schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:56:
[...]

Dat heb ik ook wel eens, alleen wel na een potje bier/glaasje wijn ingame... leuk gemaakt.
Dat effect zorgt ook dat je beeld wat lichter van kleur wordt volgens mij en het is niet meer zo stabiel.. ;) Dat gedeelte snapte ik wel.. ;)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 06 augustus 2004

quote:
Mr. D schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:08:
[...]

Ik heb hetzelfde maar minders als probleem: ik heb de brightness etc hoger moeten zetten, en als ik nu met alt-tab uit het spel ga, is heel windows te bright.. Echter, wanneer ik het spel afsluit en aldus weer in windows kom, past windows alles weer aan naar normaal. geen idee hoe en waarom dit zo werkt, maar ik kan er mee leven. Hoop dat je snel een oplossing vindt.
volgens mij past het bij ook automatisch aan, alleen het probleem is dat ik dan geen 1x een CTD of ongeldige bewerking mag krijgen. en dat is nogal moeilijk omdat ik in bree wel vaak een ongeldige bewerking heb als ik een gebouw binnen ga. verder onder het travelen met paard krijg ik vaak een CTD of ongeldige bewerking, en dan onthoud hij de brightness instellingen. (ook vervelend is dat je dan ook vaak halverwege strandt, en je bent het paard kwijt dus zal ik verder moeten lopen)

als ik dat het spel weer opstart heeft hij dus de brightness in windows vastgezet.

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

Reg. datum: 27 september 2006

quote:
Bulls-NL schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:25:
[...]

volgens mij past het bij ook automatisch aan, alleen het probleem is dat ik dan geen 1x een CTD of ongeldige bewerking mag krijgen. en dat is nogal moeilijk omdat ik in bree wel vaak een ongeldige bewerking heb als ik een gebouw binnen ga. verder onder het travelen met paard krijg ik vaak een CTD of ongeldige bewerking, en dan onthoud hij de brightness instellingen. (ook vervelend is dat je dan ook vaak halverwege strandt, en je bent het paard kwijt dus zal ik verder moeten lopen)

als ik dat het spel weer opstart heeft hij dus de brightness in windows vastgezet.
Als je gewoon eens de Gamma hoger zet in het ingame menu van LOTRO? Ieder spel heeft automatisch zo'n optie zet je alleen het spel lichter en niet de rest.

Voor dat wazige licht waar iemand het over had. Dat is het Bloom effect, heeft idd met verlichting te maken, soms ziet het wat raar uit maar het is meestal wel een stuk beter met Bloom.

Xdoos Gamertag: Postius

quote:
Postius schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:56:
[...]
Voor dat wazige licht waar iemand het over had. Dat is het Bloom effect, heeft idd met verlichting te maken, soms ziet het wat raar uit maar het is meestal wel een stuk beter met Bloom.
That would be me.. ;)

Ja, ik zei ook al dat het waarschijnlijk zo hoort, maar op sommige plekken is het denk ik net een beetje te veel van het goede...

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Region name change: EvenSwim

Iemand de patch al gedownload?

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

quote:
Zou toch eerst pas morgen komen?
Is geen patch, maar een dikke vette uitbreiding
En ja ook wat aanpassingen

maartend wijzigde dit bericht 13-06-2007 14:49 (6%)

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

over die patches gesproken... kunnen deze ook los gedownload en geinstaleerd worden??
Tot nu toe heb ik dat automatisch laten doen door die opstarttool van LOTRO.... maar voor bijv. morgen (ik vermoed nogal een groot pakket/update) zou ik het handig vinden daar een update-file van te hebben.

euh...ja

Ik dacht ook dat die uitbreiding pas morgen zou komen, morgen gaan de servers toch ook plan van 08.00 tot 14.00 (UK time)? Volgens mij is dat om die reden, want het is speciaal naar morgen verzet.

quote:
Postius schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:56:
[...]

Als je gewoon eens de Gamma hoger zet in het ingame menu van LOTRO? Ieder spel heeft automatisch zo'n optie zet je alleen het spel lichter en niet de rest.

weet ik, ik heb het ook over ingame settings maar die neemt hij mee naar het bureablad.
quote:
dragonspirit schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:12:
[...]

That would be me.. ;)

Ja, ik zei ook al dat het waarschijnlijk zo hoort, maar op sommige plekken is het denk ik net een beetje te veel van het goede...
je moet overbright bloom filter uitzetten en blur filter quality ook op low anders heb je het gevoel dat je een bril nodig bent alles 1 waaz. ook de bloom intensity slider onder 1.0 is wenselijk voor niet teveel smudge.

Bulls wijzigde dit bericht 13-06-2007 15:28 (30%)

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

quote:
poos geprobeerd maar kom niet eens op die site :o

vind het overigens wel slecht dat je de patch moet downloaden, dat ze die optie geven prima maar vind ook dat het mogelijk moet zijn om de updates via de ingame updater binnen te halen.

ik heb de update gedownload, en geinstalleerd. alleen werkt hij waarschijnlijk nog neit want ik heb niets speciaals gemerkt en je kan gewoon online. ik denk dat de server pas morgen geupdated word alleen kan je als user de software nu al hebben.

hij zegt trouwens nog wel dat ik 1.12 heb geinstalleerd terwijl ik toch echt 1.2 heb gedownload en geinstalleerd

Bulls wijzigde dit bericht 13-06-2007 16:54 (19%)

Region name change: EvenSwim

Dat lees ik alleen maar op codematsers forum. nadat men 1.2 heeft gedownload en geinstalled, verandert er niets en blijft 1.12 staan.

Ik wilde m downloaden, maar nadat ik tijdens het downen, de posts op het codemasters forum zag volstromen, ben ik gekapt en wacht ik tot morgen wanneer er meer duidelijkheid is.

Er zijn ook reacties van sommige waarbij alles wel gewoon doet.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

quote:
Bulls-NL schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:20:
[...]
je moet overbright bloom filter uitzetten en blur filter quality ook op low anders heb je het gevoel dat je een bril nodig bent alles 1 waaz. ook de bloom intensity slider onder 1.0 is wenselijk voor niet teveel smudge.
Dank je voor de tip, dat ga ik eens proberen. Weet ik veel wat al die opties betekeken, ik denk...hoogste van het hoogste allemaal...maar dat is dus weer niet altijd even goed. Ach ja..heel erg is het niet, op gedeeltes buiten is het normaal gesproken geen enkel probleem, behalve bij dingen als The Old Forest en plekken met kampvuurtjes en dat soort zaken.

Naja, heb ik ook weer wat uit te vogelen.. ;)

Reg. datum: 27 september 2006

quote:
Jorgasme schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:59:
Dat lees ik alleen maar op codematsers forum. nadat men 1.2 heeft gedownload en geinstalled, verandert er niets en blijft 1.12 staan.

Ik wilde m downloaden, maar nadat ik tijdens het downen, de posts op het codemasters forum zag volstromen, ben ik gekapt en wacht ik tot morgen wanneer er meer duidelijkheid is.

Er zijn ook reacties van sommige waarbij alles wel gewoon doet.
Volgens mij werkt het wel. Maar worden de servers morgen pas mee geupdate.

Xdoos Gamertag: Postius

quote:
dragonspirit schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:06:
[...]

Dank je voor de tip, dat ga ik eens proberen. Weet ik veel wat al die opties betekeken, ik denk...hoogste van het hoogste allemaal...maar dat is dus weer niet altijd even goed. Ach ja..heel erg is het niet, op gedeeltes buiten is het normaal gesproken geen enkel probleem, behalve bij dingen als The Old Forest en plekken met kampvuurtjes en dat soort zaken.

Naja, heb ik ook weer wat uit te vogelen.. ;)
als je de muisaanwijzer boven de verschillende features/opties houd komt er ook een tooltip die het gedeeltelijk uitlegt, al moet je het zelf natuurlijk ook naar smaak aanpassen.

Where wind is Trouble

de patch kun je wel downloaden. Gewoon doen en installeren.. Scheeld je morgen weer...

De client versie word dan geupdated.. De servers blijven gewoon op 1.12. (geld dus ook voor de launcher versie die je opstart)

Morgen wanneer de servers naar 1.2 gebracht zijn , zul je na het opstarten merken dat ie files gaat checken , kan ruim 10 minuten duren.. Daarna is je game gelinked naar 1.2 en zal dat ook te zien zijn...

Mocht je de patch niet gedownload hebben en geinstalleerd voor morgen.. dan zul je dat morgen moeten doen... en trust me.. dat wil je niet hebben dan duurt het langer dan die 10 minuten files checken..

Dus mijn advies
downloaden
en installeren

dan is je eigen pc client al vast op 1.2 en je kunt gewoon vandaag nog spelen op de servers van 1.12

Beetje lezen in het forum kan geen kwaad..

PS nee je hoeft de patch niet te downloaden om te updaten.. Je kunt morgen ook gewoon om 3 uur de client aanzetten en dan nog eens 3 uur wachten of langer voordat je kunt spelen.... Doe dat maar eigenlijk .. des te minder mensen zijn er online....

Hint Hint... Gewoon updaten die hap vandaag !!

Where wind is Trouble

Sorry voor mijn nieuwe post..

maar zouden de kinship leaders van de andere servers dan snowbourn effe kunnen melden wie ze zijn en in welk kinship ze zitten dan kan ik dit ook vermelden in de OP....

Edit Beetje vroeg ik weet het nog geen 1000 posts.. Maar ik wil al het nieuwe topic al open hebben voor morgen met de nieuwe update...

Dus gaarne hier verder gaan....

Stronkie in "[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3"

Das deel 3 :)

Stronkie wijzigde dit bericht 13-06-2007 21:03 (38%)

Acties: [view]

Door: Terr Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws