Dat effect zorgt ook dat je beeld wat lichter van kleur wordt volgens mij en het is niet meer zo stabiel..quote:
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
[Nieuw Topic]Dat effect zorgt ook dat je beeld wat lichter van kleur wordt volgens mij en het is niet meer zo stabiel..quote:Rfce schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:56:
[...]
Dat heb ik ook wel eens, alleen wel na een potje bier/glaasje wijn ingame... leuk gemaakt.
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
volgens mij past het bij ook automatisch aan, alleen het probleem is dat ik dan geen 1x een CTD of ongeldige bewerking mag krijgen. en dat is nogal moeilijk omdat ik in bree wel vaak een ongeldige bewerking heb als ik een gebouw binnen ga. verder onder het travelen met paard krijg ik vaak een CTD of ongeldige bewerking, en dan onthoud hij de brightness instellingen. (ook vervelend is dat je dan ook vaak halverwege strandt, en je bent het paard kwijt dus zal ik verder moeten lopen)quote:Mr. D schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:08:
[...]
Ik heb hetzelfde maar minders als probleem: ik heb de brightness etc hoger moeten zetten, en als ik nu met alt-tab uit het spel ga, is heel windows te bright.. Echter, wanneer ik het spel afsluit en aldus weer in windows kom, past windows alles weer aan naar normaal. geen idee hoe en waarom dit zo werkt, maar ik kan er mee leven. Hoop dat je snel een oplossing vindt.
Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.
Als je gewoon eens de Gamma hoger zet in het ingame menu van LOTRO? Ieder spel heeft automatisch zo'n optie zet je alleen het spel lichter en niet de rest.quote:Bulls-NL schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:25:
[...]
volgens mij past het bij ook automatisch aan, alleen het probleem is dat ik dan geen 1x een CTD of ongeldige bewerking mag krijgen. en dat is nogal moeilijk omdat ik in bree wel vaak een ongeldige bewerking heb als ik een gebouw binnen ga. verder onder het travelen met paard krijg ik vaak een CTD of ongeldige bewerking, en dan onthoud hij de brightness instellingen. (ook vervelend is dat je dan ook vaak halverwege strandt, en je bent het paard kwijt dus zal ik verder moeten lopen)
als ik dat het spel weer opstart heeft hij dus de brightness in windows vastgezet.
Xdoos Gamertag: Postius
That would be me..quote:Postius schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:56:
[...]
Voor dat wazige licht waar iemand het over had. Dat is het Bloom effect, heeft idd met verlichting te maken, soms ziet het wat raar uit maar het is meestal wel een stuk beter met Bloom.
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Zou toch eerst pas morgen komen?quote:Jorgasme schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:16:
Iemand de patch al gedownload?
maartend wijzigde dit bericht 13-06-2007 14:49 (6%)
euh...ja
weet ik, ik heb het ook over ingame settings maar die neemt hij mee naar het bureablad.quote:Postius schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:56:
[...]
Als je gewoon eens de Gamma hoger zet in het ingame menu van LOTRO? Ieder spel heeft automatisch zo'n optie zet je alleen het spel lichter en niet de rest.
Voor dat wazige licht waar iemand het over had. Dat is het Bloom effect, heeft idd met verlichting te maken, soms ziet het wat raar uit maar het is meestal wel een stuk beter met Bloom.
je moet overbright bloom filter uitzetten en blur filter quality ook op low anders heb je het gevoel dat je een bril nodig bent alles 1 waaz. ook de bloom intensity slider onder 1.0 is wenselijk voor niet teveel smudge.quote:dragonspirit schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:12:
[...]
That would be me..
Ja, ik zei ook al dat het waarschijnlijk zo hoort, maar op sommige plekken is het denk ik net een beetje te veel van het goede...
Bulls wijzigde dit bericht 13-06-2007 15:28 (30%)
Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.
poos geprobeerd maar kom niet eens op die sitequote:Jorgasme schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:16:
Iemand de patch al gedownload?
Bulls wijzigde dit bericht 13-06-2007 16:54 (19%)
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Dank je voor de tip, dat ga ik eens proberen. Weet ik veel wat al die opties betekeken, ik denk...hoogste van het hoogste allemaal...maar dat is dus weer niet altijd even goed. Ach ja..heel erg is het niet, op gedeeltes buiten is het normaal gesproken geen enkel probleem, behalve bij dingen als The Old Forest en plekken met kampvuurtjes en dat soort zaken.quote:Bulls-NL schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:20:
[...]
je moet overbright bloom filter uitzetten en blur filter quality ook op low anders heb je het gevoel dat je een bril nodig bent alles 1 waaz. ook de bloom intensity slider onder 1.0 is wenselijk voor niet teveel smudge.
Volgens mij werkt het wel. Maar worden de servers morgen pas mee geupdate.quote:Jorgasme schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:59:
Dat lees ik alleen maar op codematsers forum. nadat men 1.2 heeft gedownload en geinstalled, verandert er niets en blijft 1.12 staan.
Ik wilde m downloaden, maar nadat ik tijdens het downen, de posts op het codemasters forum zag volstromen, ben ik gekapt en wacht ik tot morgen wanneer er meer duidelijkheid is.
Er zijn ook reacties van sommige waarbij alles wel gewoon doet.
Xdoos Gamertag: Postius
als je de muisaanwijzer boven de verschillende features/opties houd komt er ook een tooltip die het gedeeltelijk uitlegt, al moet je het zelf natuurlijk ook naar smaak aanpassen.quote:dragonspirit schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:06:
[...]
Dank je voor de tip, dat ga ik eens proberen. Weet ik veel wat al die opties betekeken, ik denk...hoogste van het hoogste allemaal...maar dat is dus weer niet altijd even goed. Ach ja..heel erg is het niet, op gedeeltes buiten is het normaal gesproken geen enkel probleem, behalve bij dingen als The Old Forest en plekken met kampvuurtjes en dat soort zaken.
Naja, heb ik ook weer wat uit te vogelen..
Stronkie wijzigde dit bericht 13-06-2007 21:03 (38%)
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona