Reg. datum: 03 augustus 2006
Darklordmike
Level 8 Champion
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)
Lotherian lvl 21 champion en zit in In Sorte Diaboli eigen kinship met stel vrienden zit verder niemand in maar als iemand erbij wil geef je maar een gil
"Stargate: Uniting Planets" | Photogallery Updated!
lvl 20 human champion Dragonspirit
lvl 19 human Lore-master Gindilf
lvl 25 dwarven Minstrel Tinybig
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Reg. datum: 08 november 2005
Achi LVL 26 Guardian
Stronkie, kan ik nog joinen bij de Kinship?
Snowbourn
lvl 19 human burglar "Thermometer"
Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury
Reg. datum: 08 juli 2003
Eldar[EN]
Lvl 21 Champ naam is Alissa
Kinship Dutch Peacekeepers
Gisteren van ongeveer 1930 tot 2200 een aantal great barrow dawn quests gedaan met een groep, bleken totaal 5 van de 6 NL te zijn achteraf heb me zeker vermaakt deze tijd!
PS3 (60 nu 320GB) PSN: Bierbeer || Online: [Warhawk stats] [Lego Star Wars] [GTA4] [Calling all Cars] [Motorstorm] || @me !
Reg. datum: 27 september 2006
Ohja zit ook op Eldar
Kinship L E G I O N, waar ik mede oprichter van ben en euhm regelneef ben(anderen noemen het officer
Xdoos Gamertag: Postius
Reg. datum: 17 oktober 2005
als je gewoon even wacht tot donderdag is dat allemaal opgelostquote:Postius schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:17:
Meh ik heb alleen nog maar fellowships quests, op het moment zit ik gewoon te grinden om tot 36 of 37 te komen. Ze moeten we echt meer solo content invoeren voor level 30+ ik heb 22 fellowship quest das best veel(het waren er iets van 33).
Ohja zit ook op Eldar
Kinship L E G I O N, waar ik mede oprichter van ben en euhm regelneef ben(anderen noemen het officer)
Met hoeveel members zijn jullie atm?quote:Frank J. schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:56:
Ik heb de pre-order pack gekocht vorige week. Kan tot a.s. zondag nog gamen. Zeer verslavend kan ik je vertellen
Eldar[EN]
Lvl 21 Champ naam is Alissa
Kinship Dutch Peacekeepers
Gisteren van ongeveer 1930 tot 2200 een aantal great barrow dawn quests gedaan met een groep, bleken totaal 5 van de 6 NL te zijn achteraf heb me zeker vermaakt deze tijd!
EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)
Ik heb niet altijd tijd om te spelen (jammer genoeg), maar vermaak me kostelijk in deze game
euh...ja
Tuurlijk kan dit wel..quote:Sander1991 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:36:
Jep dat kan, stuur maar eens een in-game message naar Stronkie of Iolas of Blockbusteraltijd nog plaats in Variags of Khand
Snowbourn
lvl 19 human burglar "Thermometer"
Maar ik ben zelf uit het kinship gestapt...
Ik zit nu in onze Internationale variant van het "gotters" Kinship...
Maar we spelen nog wel allemaal samen online
Tevens.... Ik heb nog steeds een TS die amper gebruikt word.. Niets is zo heerlijk raids en quests/ instances te doen met gebruik van TS..
Ingame Voice is zoooo belabberd
PS owja over dat joinen Kinship... IM Iolas.. Of alle andere Officers.. (lvl 30 en vaak online is officer bij mijn "oude"kinship
Reg. datum: 24 juni 2006
Reg. datum: 05 september 2004
Iemand die kan zeggen wat het geworden is, met misschien nog de plus- en minpunten?
Wat je van een game vind ligt toch aan jezelf? Wat maakt het uit als een blad zegt veranderd dat je oordeel? Als een blad een game volledig ruk vind hoeft toch niet te betekennen dat jij het niet leuk zal vinden?
----------------------
Ik heb een vaag probleem, bij mij is LOTRO redelijk donker en moet dus in het spel de brightness en gamma verhogen. Maar als ik dan weer in windows kom is het daar ook allemaal verhoogt en dus veel te vel. Ik heb al geprobeerd in de control panel van mn videokaart de brightness van 3D applicaties hoger te zetten en in het spel uit, maar ook dan als ik weer uit het spel kom is het alsnog op bureaublad modus net zo bleek/vel.
En ik moet dan reset colors doen omdat de sliders het niet doen.
iemand die het zelfde probleem heeft of een oplossing weet?
Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.
Reg. datum: 08 juli 2003
Ik kreeg net de skill Horn(s?) of Valour. Kan nu champion horns gebruiken alleen HOE ? en waar vind ik die dingen? Iemand die me kan helpen?
PS3 (60 nu 320GB) PSN: Bierbeer || Online: [Warhawk stats] [Lego Star Wars] [GTA4] [Calling all Cars] [Motorstorm] || @me !
Reg. datum: 27 september 2006
KAn je kopen en mensen kunnen ze craften, en je moet ze slepen naar je hotbar/hotkey bar. Zelfde als alle andere dingen.quote:Frank J. schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:12:
Ik heb een vraagje, al gezocht ook op internet maar geen idee hoe nu verder.....
Ik kreeg net de skill Horn(s?) of Valour. Kan nu champion horns gebruiken alleen HOE ? en waar vind ik die dingen? Iemand die me kan helpen?
@Bull: Een review kan je wel een indruk geven, ik lees een review niet voor de mening van de reviewer. Maar om te kijken wat voor opties etc het spel bevat en dan haal ik daar zelf uit of het wat voor mij is. Je koopt een spel gewoon niet blind of wel?
Postius wijzigde dit bericht 12-06-2007 21:58 (21%)
Xdoos Gamertag: Postius
ok ik zal mijn oude msn wel eens inloggenquote:Stef.NL schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:15:
Eventjes beetje offtopic @ Stronkie, ik zag je request voor wat nieuwe pics en heb ze ook gemaakt, maar ik vraag me af of je ze (op je mail) hebt ontvangen, want ik heb geen reactie gehad en ook zijn de plaatjes nog niet toegevoegd. Indien nodig wil ik ze nog wel een keer sturen
Edit: Check de OP nu maar
Kleine opzet.. Maar met het uitkomen van deel drie word de indeling anders
Stronkie wijzigde dit bericht 12-06-2007 23:59 (10%)
@postius:
maar je hebt het spel toch al?
Bulls wijzigde dit bericht 13-06-2007 00:59 (49%)
Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

ik kwam hem tegen en vond het wel handig
euh...ja
Reg. datum: 12 juni 2003
Ik heb hetzelfde maar minders als probleem: ik heb de brightness etc hoger moeten zetten, en als ik nu met alt-tab uit het spel ga, is heel windows te bright.. Echter, wanneer ik het spel afsluit en aldus weer in windows kom, past windows alles weer aan naar normaal. geen idee hoe en waarom dit zo werkt, maar ik kan er mee leven. Hoop dat je snel een oplossing vindt.quote:Bulls-NL schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 18:57:
@ Ghostboy:
Wat je van een game vind ligt toch aan jezelf? Wat maakt het uit als een blad zegt veranderd dat je oordeel? Als een blad een game volledig ruk vind hoeft toch niet te betekennen dat jij het niet leuk zal vinden?
----------------------
Ik heb een vaag probleem, bij mij is LOTRO redelijk donker en moet dus in het spel de brightness en gamma verhogen. Maar als ik dan weer in windows kom is het daar ook allemaal verhoogt en dus veel te vel. Ik heb al geprobeerd in de control panel van mn videokaart de brightness van 3D applicaties hoger te zetten en in het spel uit, maar ook dan als ik weer uit het spel kom is het alsnog op bureaublad modus net zo bleek/vel.
En ik moet dan reset colors doen omdat de sliders het niet doen.
iemand die het zelfde probleem heeft of een oplossing weet?
Ik speel LOTRO in de hoogst mogelijke settings, en op verschillende locaties in het spel is het alsof mijn beeld wazig is. Dat heb ik bijvoorbeeld in Thestlebridge, maar ook in The Prancing Pony. Het is heel raar, net alsof er iets mis is met je ogen ofzo. Toch kan ik me voorstellen dat het te maken heeft met de dynamic lighting effects die ze hebben toegevoegd. Verder is het spel briljant en zo ziet het er ook uit.
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Handig dingetjequote:Rfce schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:14:
Hier een mooi printbaar overzichtje met fellowships moves: [afbeelding]
ik kwam hem tegen en vond het wel handig
1 plus 1 is 3 toch? || My games collection | Xbox Live | PSN: Ves
Dat heb ik ook wel eens, alleen wel na een potje bier/glaasje wijn ingame... leuk gemaakt.quote:dragonspirit schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:19:verschillende locaties in het spel is het alsof mijn beeld wazig is. Dat heb ik bijvoorbeeld in Thestlebridge, maar ook in The Prancing Pony. Het is heel raar, net alsof er iets mis is met je ogen ofzo.
Ik als hobbit al helemaal, idd leuk detail.quote:dragonspirit schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:19:
ik als dwerg toch echt al moet zwemmen.
euh...ja
Dit topic is gesloten. ![]()