EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)
Dat probleem had ik pas ook. Ik moest in de Midgewater Pass 2 soorten shadowfangs doden... 6 howling en 4 lurking. De 6 howling zijn geen enkel probleem..redelijk common en lopen veel rond.quote:Hurtebise schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:33:
Ik stoor me minder aan die mining ninja's, er zijn toch ores genoeg en ze respawnen vrij snel. Waar ik een veel grotere hekel aan heb zijn hunters die steeds een mob voor je neus wegkapen, zeker als je ze voor een q nodig hebt, ze vrij rare zijn en slecht spawnen. Kan ik mega van vloeken. Dat hunters ongewild zijn, terecht. Jammer is dat deze class ook nog zo veel dmg doen in LOTR, waardoor er veel hunters rondlopen op de realm. Zwaar irritant als melee fighter.
In een klein inhammetje kun je dan wat vaker lurking yellowfang tegenkomen...stond er dus ook een hunter, die er al stond toen ik kwam...en nog lang is blijven staan nadat ik al weg was...elke yellowfang die je maar kunt bedenken te slachten. En ja...daar zaten zeker veel meer dan 4 lurking bij. Ik heb ook wel een paar keer een kleine gefrustreerde vloek over mijn lippen voelen verdwijnen...maar uiteindelijk dacht ik...het is en blijft een spel...en ach...dan doe ik er wat langer over...maar het zou wel vriendelijk zijn geweest van meneer de huntert...om ook nog even wat voor de anderen over te laten. Nu moest ik echt op plekken gaan zoeken die buiten zijn bereik vielen..(en dat bereik is best groot)
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Reg. datum: 06 augustus 2002
En dan kunnen wij Hunters ze ook nog snel vinden met onze spell om beesten te zoeken. Werkt beregoed.quote:dragonspirit schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:50:
[...]
Dat probleem had ik pas ook. Ik moest in de Midgewater Pass 2 soorten shadowfangs doden... 6 howling en 4 lurking. De 6 howling zijn geen enkel probleem..redelijk common en lopen veel rond.
In een klein inhammetje kun je dan wat vaker lurking yellowfang tegenkomen...stond er dus ook een hunter, die er al stond toen ik kwam...en nog lang is blijven staan nadat ik al weg was...elke yellowfang die je maar kunt bedenken te slachten. En ja...daar zaten zeker veel meer dan 4 lurking bij. Ik heb ook wel een paar keer een kleine gefrustreerde vloek over mijn lippen voelen verdwijnen...maar uiteindelijk dacht ik...het is en blijft een spel...en ach...dan doe ik er wat langer over...maar het zou wel vriendelijk zijn geweest van meneer de huntert...om ook nog even wat voor de anderen over te laten. Nu moest ik echt op plekken gaan zoeken die buiten zijn bereik vielen..(en dat bereik is best groot)
Reg. datum: 26 juni 2005
Als iemand moeite heeft met meerdere monster, enfin, maar wanneer iemand 1v1 op jouw monstertje gaat hakken verlies jij wel de helft van de exp die je voor de mob krijgt. De ander krijgt deze overigens er niet bij, maar wanneer ik lekker deeds aan het afmaken ben doe ik het ook voor de exp, en als er characters continu de helft wegkapen duurt lvlen 2x zo lang.quote:Thorgrem schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:03:
[...]
Ook ik help anderen heel vaak door een paar pijlen af te schieten of een vijand weg te trekken. Dat mis ik een beetje bij andere spelers. Als je ergens langsloopt en ziet dat diegene het moeilijk heeft, dan help je toch even?
Reg. datum: 06 augustus 2002
Hier heb ik dus nooit rekening mee gehouden en ook niet geweten.quote:Dekar1 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:39:
Hunters hebben nu eenmaal ranged attacks en gebruiken die.
[...]
Als iemand moeite heeft met meerdere monster, enfin, maar wanneer iemand 1v1 op jouw monstertje gaat hakken verlies jij wel de helft van de exp die je voor de mob krijgt.
Ik geloof je, maar kan het nauwelijx geloven
Reg. datum: 11 juli 2006
Oww, dat wist ik niet. Dan zal ik in het vervolg enkel helpen als het er naar uitziet dat iemand dood gaat.quote:Dekar1 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:39:
[...]
Als iemand moeite heeft met meerdere monster, enfin, maar wanneer iemand 1v1 op jouw monstertje gaat hakken verlies jij wel de helft van de exp die je voor de mob krijgt. De ander krijgt deze overigens er niet bij, maar wanneer ik lekker deeds aan het afmaken ben doe ik het ook voor de exp, en als er characters continu de helft wegkapen duurt lvlen 2x zo lang.
Reg. datum: 26 juni 2005
/edit: Hebben mensen last gehad van IMers met de message dat een website ingame Gold verkoopt?
Please als je deze hebt gehad REPORTEN, we willen niet tientallen bots heel de tijd spammen, dus Druk op F7 en schrijf een ticket.
Dekar1 wijzigde dit bericht 07-06-2007 23:32 (60%)
De 1000 post komen eraan...
Ik ben al weer bezig voor deel 3
Enige tips en suggesties zullen welkom zijn
En Stef.. wacht nog steeds op die nieuwe plaatjes
Nog niet gehad nee, maar als ik zoiets krijg zal ik het zeker reporten., heb daar ook echt helemaal geen behoefte aan. Ik wil mijn eigen geld verdienen..quote:Dekar1 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:31:
/edit: Hebben mensen last gehad van IMers met de message dat een website ingame Gold verkoopt?
Please als je deze hebt gehad REPORTEN, we willen niet tientallen bots heel de tijd spammen, dus Druk op F7 en schrijf een ticket.
Gisteren een heerlijke fellowship gehad. Ik als allerlaagste level de healer... (level 24 begonnen...level 25 geeindigd) met allemaal dik level 30'ers om me heen, in het gebied North Downs bij de Trollen. Daar had ik zelf nog echt niet hoeven lopen, want ik kan ze nog niet eens een schrammetje geven
Ik concentreerde me dus ook volledig op alleen maar healen, healen en nog eens healen en heb geen enkel fellowship lid ook maar halverwege zijn healthbar laten dalen...ik kreeg ook allemaal complimenten dat zeker voor mijn lage level ik erg goed bezig was en dat ze me zouden onthouden voor quests in de toekomst..
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Reg. datum: 06 oktober 2005
Schijnt dat zelfs een heal als helpen wordt gezien.quote:Dekar1 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:39:
[...]
Als iemand moeite heeft met meerdere monster, enfin, maar wanneer iemand 1v1 op jouw monstertje gaat hakken verlies jij wel de helft van de exp die je voor de mob krijgt. De ander krijgt deze overigens er niet bij, maar wanneer ik lekker deeds aan het afmaken ben doe ik het ook voor de exp, en als er characters continu de helft wegkapen duurt lvlen 2x zo lang.
Knowuse wijzigde dit bericht 08-06-2007 09:44 (83%)
Shuttle st20g5
Dat kan best wel eens kloppen. Ergens is het ook wel logisch. Als jij vecht met een beest wat jou er normaliter onder zou krijgen, en ik ga jou helpen...op wat voor manier dan ook...dan is het een prestatie die niet meer alleen aan jou toe te kennen zou zijn. Dat die andere onbaatzuchtige geest die je wil helpen daar niets voor krijgt vind ik ook niet vreemd, hij/zij kiest er tenslotte zelf voor om jou te helpen.quote:Knowuse schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:40:
[...]
Schijnt dat zelfs een heal als helpen wordt gezien.
Sociaal gezien wil ik ook zo af en toe wel eens een heal naar iemand toesturen die het anders niet gaat redden tegen zijn tegenstander. Over het algemeen is die persoon daar dan toch wel dankbaar voor hoor..
Reg. datum: 11 juli 2006
Wat denk je? Vond dat beest niet zo leuk en die nam wraak en hij was toch sterker dan mijn dwergje had verwacht
Lol, wel aardig van de makers. Moesten nu al die elites meteen aanvallen. Dan was het een slachting. Alleen in fellow krijg je die op lvl 25 neer.quote:dragonspirit schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:05:
Mijn dwerg heeft ook wel zo'n beetje last van het "Jack Russel effect". Zo kwam ik dus gisteren met level 25 tegenover een young auroch nog wat te staan, met een slordige 3000 hitpoints op het conto...en stoer als mijn dwergje (minstreel) is..begon hij een beetje te bluffen...dansje doen voor zijn neus, pushups doen vlak voor hem...je kent het wel..
Wat denk je? Vond dat beest niet zo leuk en die nam wraak en hij was toch sterker dan mijn dwergje had verwacht
EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)
Reg. datum: 27 september 2006
Geloof me je gaat die aurochs nog dankbaar zijn dat ze niet aggresive zijn nadat je eenmaal in Angmar bent geweestquote:Hurtebise schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:38:
[...]
Lol, wel aardig van de makers. Moesten nu al die elites meteen aanvallen. Dan was het een slachting. Alleen in fellow krijg je die op lvl 25 neer.
Hier wat plaatjes
Plaatje op imageshack (popups!)
Level 5 met mijn peace Keeper cloak(special item
The Witch King!
The Action House!
Oh nice, they have a cave troll!
Tja....dat word lastig mijnen bij zo'n vliegend stuk ore
Mmmmm hopen dat de Aurochs me niet zien!
Rivendell!
En tot slot een screenshot van een MonsterRaid
En als echt allerlaatste....Check mijn IMBALANCED schild hahaha! WOEI!
Postius wijzigde dit bericht 08-06-2007 15:10 (85%)
Xdoos Gamertag: Postius
Sta ik gisteren ergens redelijk veilig te wachten tot iemand uit mijn fellowship weer terug is, komt er een 'dappere held' aanzwalken of ik wil sparren. Altijd wel leuk als tijdverdrijf natuurlijk, maar wat wil je nu bewijzen om als lvl42(!) Champion te vragen aan een lvl27 uit dezelfde class?
Als je toch graag de dappere uit wilt hangen neem dan een char van 15lvls hoger held!
Raar volk
Naja ik heb niet eens
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Reg. datum: 27 september 2006
Xdoos Gamertag: Postius
Reg. datum: 17 oktober 2005
meer infoquote:Codemasters Online are very excited to announce that both new and current subscribers to The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar now have the opportunity to purchase a lifetime subscription to the game for only £149.99 (inc VAT).
Reg. datum: 06 maart 2001
je moet hem kopen
Reg. datum: 17 oktober 2005
http://community.codemast...m/showthread.php?t=191196quote:qntal schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:00:
hmm vreemd...zit bij mn account te kijken maar ik heb nog geen optie voor een lifetime subscription...
bah zie net onder in beeld bij dit topic reclame van goldsellers op tweakers :((((((quote:
Lord Of the Rings GoldUnbeatable Price & Feedback 20000+ 24/7 Live help & Fast safe delivery
please tweakers mods laat deze forum/site goldseller free zijn :(((
Intel Core 2 6600-Gigabyte P35-DS4-2046MB RAM-GeForce 8800 GTS- addicted to MMO's
Dit topic is gesloten. ![]()