Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 28 juli 2004

quote:
Tijgertje84 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:13:
[...]

die key zit bij het preorder pakket ;)
oftewel wat je ook koopt of het nu - preorder - normal game - SE - CE is -> overal zit een key bij ;)
Alleen het ligt aan het soort wat je koopt want:
preorder - 10 dagen speeltijd
normal game - geen speeltijd ofwel je moet een gamecard kaufen :)
SE - 45 dagen speeltijd
CE - xx dagen speeltijd (mogenlijkheid op lifetime abo)
affijn ism ammel te zien in TS d8 ik
Heb je 30 dagen speeltijd ;)

Reg. datum: 02 oktober 2004

quote:
Tijgertje84 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:13:
[...]

die key zit bij het preorder pakket ;)
oftewel wat je ook koopt of het nu - preorder - normal game - SE - CE is -> overal zit een key bij ;)
Alleen het ligt aan het soort wat je koopt want:
preorder - 10 dagen speeltijd
normal game - geen speeltijd ofwel je moet een gamecard kaufen :)
SE - 45 dagen speeltijd
CE - xx dagen speeltijd (mogenlijkheid op lifetime abo)
affijn ism ammel te zien in TS d8 ik
Volgens mij kloppen je speeltijden niet helemaal... Ik kan alleen met zekerheid de speeltijden van de Preorder en de Collectors Edition beamen, de officiele site (http://www.lotro-europe.com/options.php) zegt er het volgende over

Even nog een keer op een rijtje

Preorder - 10 dagen speeltijd
Normal Game - 30 dagen speeltijd
SE- 45 dagen speeltijd
CE - Lifetime Abo, je hoeft dus nooit meer te betalen *O*

edit: Ardenlyn U is een vlugge !

Carpe Noctem
Reg. datum: 01 juni 2001

Weet nog niet welk character ik verder ga lvlen
Mn Minstrel of mn Lore-master, vind ze allebei wel leuk
Captain zuigt, ben de hele tijd zonder mana

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Reg. datum: 19 februari 2005

Ziet er naar uit dat de login server plat is :(

Q6600 || EVGA 750i sli ftw || 4GB Dominator PC8500 || EVGA GT280 XXL || 2 TB RAID0

Reg. datum: 12 april 2007

jah kutmongolen daar elke keer iets man :( :( :(

Funky vidi vici!
Reg. datum: 09 november 2001

quote:
Ricarus schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:10:
Slaat dit spel een beetje aan? Zijn er genoeg mensen voor groups enzo?

Waar is de sfeer een beetje mee te vergelijken, lijkt me een beetje fable/oblivion

Wat is de meest interessante Class? Die bijvoorbeeld altijd welkom is in groups.
Ja, het slaat aan. De servers zijn altijd hardstikke vol. Daarom zijn er zat groups te vinden. Geen idee waar de sfeer mee te vergelijken is. Eigenlijk nergens mee. Graphics zijn wel wat Oblivion achtig. GUI is vrijwel gelijk aan WOW, net als het quest systeem.

Meest interessante classes is de Burglar en de Lore master volgens mij. Daar zijn weinig spelers van maar hebben wel vrij unieke abilities. De rest is gewoon van het standaard healer-tank-dps'er type met wellicht de captain als uitzondering aangezien dat meer een soort buffer-type is.

Minstrel is het meest gevraagd. Guardians ook, maar daar zijn er meer van.

FunkyTrip wijzigde dit bericht 08-05-2007 17:30 (4%)

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Carpe Noctem

Zag op de usa lotro forums dat mensen zelfs gold betalen om een healer in hun grp te hebben op latere lvls
Ga ff mn Minstrel verder lvlen de komende weken, toch vakantie vanaf vrijdag :P

edit - voordeel is dat je echt altijd een fellowship hebt
Weet ik nog van Minstrel in de Beta, was nog niet ingelogd of had al gelijk /tells of ik een fellowship wilde joinen

Cthulhu wijzigde dit bericht 08-05-2007 17:44 (32%)

Reg. datum: 01 oktober 2002

heb de preorder pack :D geinstalleerd en nu aan het downloaden (1.12 patch) tering wat gaat dat traaaaaaaaaaaaag :(

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

Mijn bars, teksten , etc zijn zo groot op mn 21 inch breedbeeld. Ik kan alleen geen optie vinden om de bars kleiner te maken. Of is ie er wel?

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Zeg maar aa
Reg. datum: 28 juli 2006

Enige mogelijkheid daarvoor (denk ik) is de resolutie omhoog doen. Denk dat jij em op 1680 x 1050 moet zetten

Moortn wijzigde dit bericht 08-05-2007 18:10 (32%)

-Pling-

quote:
Jorgasme schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:03:
Mijn bars, teksten , etc zijn zo groot op mn 21 inch breedbeeld. Ik kan alleen geen optie vinden om de bars kleiner te maken. Of is ie er wel?
Je kan de bars niet verlkeinen en vergroten helaas nog niet komt wel veel mensen drammen hier over bij turbine...

edit:
loginserver from hell daar bij codemasters

4play wijzigde dit bericht 08-05-2007 19:04 (7%)

= Medion Akoya E1210 - 3Dmark 03 - 617 points = member of Het Aeglos Genootschap

Carpe Noctem

Godver, hoevaak is die server offline?
Is elek dag wel raak

Reg. datum: 06 augustus 2004

bij mij is het eerst dag gelijk down :( eerst updaten dan nog een keer updaten en dan voordat ik normaal kan instellen is het al weer down..

Ich wolte spielen!

of zit ik in een verlengde Beta weekend (betaald)

Bulls wijzigde dit bericht 08-05-2007 20:38 (14%)

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

Carpe Noctem

Fucking amateurs
Codemasters :r
Hoop dat Warhammer Online snel komt

Reg. datum: 12 april 2007

Jah man AMATEURS codemasters sucks ass

Funky vidi vici!
Reg. datum: 09 november 2001

quote:
Cthulhu schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 17:40:
Zag op de usa lotro forums dat mensen zelfs gold betalen om een healer in hun grp te hebben op latere lvls
Ga ff mn Minstrel verder lvlen de komende weken, toch vakantie vanaf vrijdag :P

edit - voordeel is dat je echt altijd een fellowship hebt
Weet ik nog van Minstrel in de Beta, was nog niet ingelogd of had al gelijk /tells of ik een fellowship wilde joinen
Er is een reden dat alle healers opbranden in WoW hoor. Je zit op hogere levels alleen maar health balkjes in de gaten te houden. Healen healen healen...je ziet geen ruk van het gevecht.

En als je moet farmen voor iets doe je dat 3x zo langzaam als andere classes. Want van die eindbaas dropt voor jou een item dat je +x healing spells geeft en voor die andere class dat wapen met die super dps.

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Carpe Noctem

Als je elke week dit gezeik hebt, stop ik heel snel met dit spel
Zit eigenlijk te wachten op Warhammer Online, van de makers van DAoC _/-\o_ _/-\o_

Woef!
Reg. datum: 08 september 2003

quote:
Cthulhu schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:33:
Als je elke week dit gezeik hebt, stop ik heel snel met dit spel
Zit eigenlijk te wachten op Warhammer Online, van de makers van DAoC _/-\o_ _/-\o_
Dude, dit is al de 3e post van jou in 6 berichten en allemaal zijn ze negatief. Als je zo gaat beginnen en verder niets te melden hebt kan je beter niets zeggen. Dit komt een beetje raar over.
Ik vind het ook jammer dat de servers weer platliggen maar je leven wordt er echt niet minder om. Geef ze gewoon nog even een tijdje, ze krijgen nu denk ik gewoon érg veel aanmeldingen ofzo. Maar dat komt vanzelf wel weer goed! :)

Edit: En ik kan weer inloggen!
Alleen zijn de servers nog offline :(

Infinchible wijzigde dit bericht 08-05-2007 22:01 (4%)

WoWEVELotRO
Reg. datum: 02 maart 2006

Yup, ik laat het niet aan mijn hartje komen en zet om Blizzard te plezieren nog een keertje WoW op. Morgen is er weer een dag. LOTR Online is zo vreselijk goed. Is natuurlijk beetje jammer dat je het pareltje vanavond niet kan spelen. Begrijp ik. Maar zie het zo schat, heb je er een dagje langer plezier van in je leven. En heb je weer wat meer rested xp.

Always look on the Bree site of life. 8)

Carpe Noctem

Kom ik terug van de shop, kan ik weer inloggen :P
Eerst een joint draaien, dan spelen 8)

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Cthulhu schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:03:
Kom ik terug van de shop, kan ik weer inloggen :P
Eerst een joint draaien, dan spelen 8)
Misschien moet je maar eens contact opnemen met Smith and Jones. Las ik jou zo lees en lees wat je nu eerst moet roken (niet dat dat zo erg is, het gaat me meer om de combinatie) zou dat wel eens nuttig kunnen zijn.
Linkje, klik me.
8)

ok ik snap er niks meer van

pre order kit gekocht CHECK
geinstalleerd CHECK
tijdens installatie op www.codemasters.com/cog account aangemaakt CHECK
via E-mail geactiveerd CHECK
update nodig ok gedownload (duurde een uur of 8 :') ) CHECK
game gestart CHECK
update meer files CHECK
need reboot CHECK
update nog meer files CHECK

eindelijk een login scherm ik vul de juiste info in van mijn account en wat gebeurt er }:|

login error

The username entered does not have an active "LOTROEU" subscription. Please try another username.

ik heb wel een lange code maar die heb ik nog nergens kunnen invoeren, wat een onnodig ingewikkeld systeem maar hoe los ik dit op? wat doe ik fout :S

Carpe Noctem

Nou, probeer het morgen wel weer, hij blijft connecten :P
Als het volgende week maar wel lukt, dan heb ik vakantie :P

edit - voor diegene hierboven, kje moet inloggen op je account, en een nieuwe sub aanmaken, dan kun je je code invoeren

edit2 - Ik blijf toch maar mn Lore-master lvlen, is wel een beetje gimp op het moment, maar Turbine heeft beloofd dat er een LM love komt in de nabije toekomst

Cthulhu wijzigde dit bericht 08-05-2007 22:58 (59%)

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

http://www.aavilon-design.nl/Fora/Variags/

we schijnen met onze kinship nu dus een website te hebben :)

quote:
Cthulhu schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:54:
Nou, probeer het morgen wel weer, hij blijft connecten :P
Als het volgende week maar wel lukt, dan heb ik vakantie :P

edit - voor diegene hierboven, kje moet inloggen op je account, en een nieuwe sub aanmaken, dan kun je je code invoeren

edit2 - Ik blijf toch maar mn Lore-master lvlen, is wel een beetje gimp op het moment, maar Turbine heeft beloofd dat er een LM love komt in de nabije toekomst
thnx dat werkte maar WEER een probleem, ik wil echt niet negatief zijn maar waarom zo verschrikkelijk veel gezeur ik wil gewoon spelen damn... wordt er echt pissig van :(

zoals hierboven uitgevoerd (dat staat echt nergens maar dat terzijde) productcode toegevoegd en vervolgens eindelijk LOTRO gestart tof inloggen en kan server kiezen. ik denk toppie maar hij start niet want hij kan niet bij de data files ofzo... ik draai Vista 64 zal er wel iets mee te maken hebben. iemand die weet wat ik daaraan kan doen?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: