Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 31 juli 2005

En yup, dood gegaan door de wildy ditch :/

Ik klikte nl. mis in de minimap, waardoor m'n char niet movede ofzo...

Ty Jagex, Ty.

If you are going through hell, keep going. ~Sir Winston Churchill

Reg. datum: 04 september 2006

Wo0t deeltje 2 alweer :) Ik heb gister 91 magic gehaald.
Mijn doel is 99 magic. Ik weet nog niet of ik dit met Pest Control ga doen, of met alchen.

Reg. datum: 04 september 2006

quote:
the_joen schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:08:
En yup, dood gegaan door de wildy ditch :/

Ik klikte nl. mis in de minimap, waardoor m'n char niet movede ofzo...

Ty Jagex, Ty.
Wat een K*T updat is dat zeg, er is al een Topic op het RS forum bij complaints >:)

quote:
DragonXZ schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:15:
[...]

Wat een K*T updat is dat zeg, er is al een Topic op het RS forum bij complaints >:)
Na elke update zijn er al meteen 13768 rant topics,
Ikzelf heb helemaal geen last van de richel, beetje wennen maar verder zie ik niet in hoe ik door dood kan gaan.

Reg. datum: 24 september 2006

quote:
Underdog0 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:36:
[...]

Ikzelf heb helemaal geen last van de richel, beetje wennen maar verder zie ik niet in hoe ik door dood kan gaan.
Same, jammer dat je er geen agility xp van krijgt :P

Kben weer eens lekker bezig met woodcutting, van 75 naar 78 in 2 dagen :)

Acties: [view]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
quote:
Underdog0 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:36:
[...]

Dit keer was het wel heel erg hoor. Zelden zoveel topics gezien over één update.

Eigenlijk verandert de update helemaal nix, behalve voor de RCers. Als je pkt en je klikt voorbij die ditch loop je automatisch naar het laatste vaktje wat geen wild is, die rants zijn er altijd en zullen er altijd blijven, mensen willen geen verandering. Maar na een tijdje wordt je het gewend en hoor je er niemand meer over, net zoals bij RS1 naar RS2, iedereen zeuren kutspel iedereen blijft RS1 spelen, maar na een tijdje ging iedereen toch naar rs2.

En voor de RCers zullen ze wel iets ter compensatie doen verwacht ik.

Yoghii wijzigde dit bericht 20-04-2007 19:48 (7%)

Mijn probleem met de ditch is dan ook dat het de routine uit het RC'en gedeeltelijk weghaalt, en de skill is al zo traag... Verder vind ik het ook belachelijk dat Jagex zo de kleine kindertjes wil beschermen, bah.

quote:
RoD schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:55:
Mijn probleem met de ditch is dan ook dat het de routine uit het RC'en gedeeltelijk weghaalt, en de skill is al zo traag... Verder vind ik het ook belachelijk dat Jagex zo de kleine kindertjes wil beschermen, bah.
Het spel hoort 13+ te zijn, gemiddlde leeftijd ligt daar volgens mij onder ja.
Wat ik nou echt niet snap dan is hoezo ze wel iets voor de 13- doen maar niet luisteren naar de 1.346.354 terechte range rants die er zijn...

Waarschijnlijk omdat ze gewoon geld willen vangen van al die 10-12 jarigen die er spelen. Ik denk niet dat dat zo'n goede tactiek is. Je verliest er op deze manier je trouwe en wat meer volwassen spelers mee. Die kindertjes vinden het spel vanzelf een keer saai en verlaten dan het spel. Ze moesten eens proberen de huidige spelers (en de wat meer hooggelevelden) tevreden te houden en anderzijds het spel leuker te laten worden voor beginners. Maar de handje-vast-houd-tactiek die Jagex nu hanteert zorgt voor veel ergernis bij de spelers met meer dan 2 hersencellen.

Volgens mij heb ik een veel beter idee dan wat JaGeX nu gedaan heeft, waar je ook lvl-3 scouts mee de wilderness uit trapt etc.

M'n idee is om die ditch weer weg te halen, en er een Stronghold of Security like ding er bij te zetten maar dan ff wat anders. Je moet minimaal 25 combat zijn om de stronghold te betreden waar je je moet bewijzen dat je sterk genoeg bent voor in de wildy. Er worden dan dingen uitgelegd zoals Luren, en wildy-scams zodat kinders weten wat dat allemaal is.. Misschien nog een leuk speeltje als reward, (fighting gloves wat in wildy nog extra bonus geeft ozfo). Je haalt hier mee de lvl-3 scouts weg, want je moet 25+ zijn. En als je dan nog een scout tot 25 traint (zo gedaan natuurlijk), kunnen Pk groups die scouts ook killen, want een lvl 60 pk ranger op lvl 40 wildy kan hem wel aanvallen..

Je lost er luren wat mee op, lvl-3 scouts (voor bij rune minen, dat is gevaarlijk en dat weten ze zelf ook wel) ook (helaas?). Natuurlijk kunenn ze er een combat req of total req van maken, wat lvl-3 skillers weer ten goede komt. Nu is het nadeel dat die niet de wildy in zouden kunnen gaan..Maarja, nu is iedereen genadeeld door die dombo's die niet weten wat luren is.

Natuurlijk, deze stronghold is eenmalig. Als je de wildy wilt ebtreden en je hebt hem nog niet gedaan rkijg je "I'm not sure if I want to go any further. I should talk to xxxxx in lumbridge for more information". Daar moet je wat vragen beantwoorden en misschien een voor jouw combat aangepast monster. Het is maar een idee ;) Ik weet niet of anderen hier al mee zijn gekomen, maar ik bedacht het me net.

Hans1990 wijzigde dit bericht 21-04-2007 11:17 (22%)

Imo hoeft er een combat requirement aan de wilderness te zitten, anders sluit je toch wel een groep spelers uit, en dat wil Jagex niet. Verder is het geen nadeel dat lvl 3 skillers geen Abyss kunnen gebruiken... dat kunnen ze sowieso niet met die gevaarlijke monsters daar :P Verder vind ik een soort eenmalige bescherming en vervolgens een keuze hebben wel een goed idee.

Hehe zo kalm zo ik me nooit kunnen houden als ik zoveel bij had lol. Respect.

quote:
Pap3rclip schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:34:
Hehe zo kalm zo ik me nooit kunnen houden als ik zoveel bij had lol. Respect.
Oefening baart kunst :P zal wel niet zijn eerste keer zijn. En het ging meer om geluk dan iets anders

Hoe meer je de wilds aanpast hoe erger het wordt.
Ga je er verkennen in je beste spul en wordt je gekillt, dan heb je wat geleerd, zelfde geldt voor luren.
Maar als je ze voorlichting geeft, de meeste slaan dat over of luisteren er niet naar. Ik ben door de stronghold of security gekomen door steeds op het langste antwoord te klikken...

Ik ben weer actief, net als #Tweakers.net @ irc.swiftirc.net !

Nu bezig met mining en smithing beiden omhoog te trekken tot 86. Hopelijk wordt ik het niet te rap beu :P

quote:
Underdog0 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:25:
Hoe meer je de wilds aanpast hoe erger het wordt.
Ga je er verkennen in je beste spul en wordt je gekillt, dan heb je wat geleerd, zelfde geldt voor luren.
Maar als je ze voorlichting geeft, de meeste slaan dat over of luisteren er niet naar. Ik ben door de stronghold of security gekomen door steeds op het langste antwoord te klikken...
Dat is waar, maar je hebt ze in ieder geval de kans geboden, en is het gewoon "eigen schuld dikke bult". Verder sprak dat popupje voor mij boekdelen als je voor het eerst bij inloggen de wilderness inkwam, maar blijkbaar willen er gewoon mensen niet lezen. Nou, imo verdien je het dan ook om gepakt te worden in de wilderness.

@RoD: je meot niet vergeten dat als je wordt gelured met iemand traded, die opeens weg loopt. JIj loopt hem achterna (dacht ik), en omdat het zo vlak bij de wilderness gebeurd, ben je meteen de wilderness in. Clan logt in, die je teleblocked, bind en je wordt afgemaakt. :z

Dus, dat de warning die er staat heeft niet zoveel nut. Men denkt dat m'n wel weet waar de wilderniss...

Echter, ik denk dat het vrij zinloos is wat ze nu met die ditch hebben gedaan; want de eerste paar vakje's zijn nog niet wildy he? Nou, gaan ze daar gewoon staan.. en als ze zeggen 'Its safe, we wont attack' gelooft een 8-jarige dat heus wel.

Hans1990 wijzigde dit bericht 22-04-2007 22:44 (5%)

Dat is waar, maar wie trade er dan ook zo dicht bij de wilderness, dan weet je toch dat dat kan gebeuren? De meeste pkers komen wel in Edge bank als ze wat nodig hebben...

quote:
Hans1990 schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:42: 'Its safe, we wont attack' gelooft een 8-jarige dat heus wel.
En wat is het probleem daar van?

Iemand trouwens nog tips voor Barrows? Wat is de beste equipment overall om mee te nemen? Ik hoor overal verschillende verhalen...

Ligt eraan hoe je het wilt. Deze werken zeker wel goed in ieder geval: http://forum.tip.it/viewtopic.php?t=529606 en http://forum.tip.it/viewtopic.php?t=485559

Hmm, die heb ik beiden nog niet gelezen... Zien er goed uit, thx :)

Ik ga ook even goed ranging/rest van combat stats trainen, als ik member ben wil ik namelijk een keer een barrows trip gaan doen :D

Moet alleen wel eerst goed trainen :+
We kunnen met GoTters ook bv. Barrows of Kalphite Queen trips doen, dat is ook wel leuk :D.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws