Reg. datum: 08 augustus 2005
1) C²Q Q6600, 8800GTX768, 4Gb, 500GB+500GB, Dell 2407WFP-HC@1920x1200, Win Vista Ultimate 64b NL. 2) HTPC, Silverstone SST-LC14M black, single FloppyDTV+Alphacrypt CI i.c.m. @home and Windows Vista Ultimatie 32b NL.
GoT Index » Pricewatch » V&A: beoordelingen niet terecht.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]1) C²Q Q6600, 8800GTX768, 4Gb, 500GB+500GB, Dell 2407WFP-HC@1920x1200, Win Vista Ultimate 64b NL. 2) HTPC, Silverstone SST-LC14M black, single FloppyDTV+Alphacrypt CI i.c.m. @home and Windows Vista Ultimatie 32b NL.
Wil je weten wat ik doe? www.jouk.eu
Volgens V&A FAQ mag een beoordeling enkel geplaatst worden n.a.v. een aan- of verkoop.quote:Fonzie27 schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:19:
1 beoordeling lijkt mij voldoende. Op zich heeft hij wel een punt. Als je het hoogste bied op de veiling is het aannemelijk om hem ook vor die prijs te kopen. Als de verkoper niet met een tegenbod koopt dan wordt het moeilijk kopen. Neemt niet weg dat 1 beoordeling voldoende was geweest.
1) C²Q Q6600, 8800GTX768, 4Gb, 500GB+500GB, Dell 2407WFP-HC@1920x1200, Win Vista Ultimate 64b NL. 2) HTPC, Silverstone SST-LC14M black, single FloppyDTV+Alphacrypt CI i.c.m. @home and Windows Vista Ultimatie 32b NL.
volgens mij is het niet helemaal goed gegaanquote:Microkid schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:31:
* gaat even kijken
Zo. Even flink gebezemd
Thanx voor het melden.
quote:Gegeven beoordelingen 4
quote:Er zijn nog geen beoordelingen voor Probub ingevoerd.
Microkid wijzigde dit bericht 16-04-2007 18:45 (22%)
Dus eigenlijk heb je helemaal niks aan dit systeem? Want als de koop niet doorgaat om welke reden dan ook dan mag dat niet gemeld worden, waarmee je direct al 50% van alle feedback uitsluitquote:Microkid schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:44:
Zoals Hardware-Lover al aangaf mag een survey alleen gegeven worden over een daadwerkelijke aan- of verkoop.
20-08 (4840): spam spammy spammerde spam spammende spam ...
21-08 (0559): Whoehoe het werkt zelfs uit het buitenland...
26-08 (8486): sta ik toch wel opeens in Erkens zijn sig...
SMS "SIG bericht" naar 0622643117
Als er geen koop is kan er helaas ook geen beoordeling gegeven worden over de afhandeling van de koop enz (denk aan verzending, betaling enz enz). Beoordelen van mailwisseling e.d. heeft dan weinig zin, aangezien we juist een beoordeling willen zien van het hele proces, dus vanaf mailwisseling tot aan feitelijke overdracht. Het heeft ook weinig zin om personen te gaan beoordelen op mailwisseling, aangezien niet iedereen even snel op zijn mail reageert. In dergelijke gevallen zou dat uitdraaien op een lagere beoordeling, wat natuurlijk niet fair zou zijn.quote:Erkens schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:48:
[...]
Dus eigenlijk heb je helemaal niks aan dit systeem? Want als de koop niet doorgaat om welke reden dan ook dan mag dat niet gemeld worden, waarmee je direct al 50% van alle feedback uitsluit
Maar iemand die steeds halverwege de koop afbreekt kan hierdoor niet beoordeeld worden, waarom ook niet een mogelijkheid om op dit soort dingen feedback te kunnen geven al dan niet zonder beoordeling?quote:Microkid schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:57:
[...]
Als er geen koop is kan er helaas ook geen beoordeling gegeven worden over de afhandeling van de koop enz (denk aan verzending, betaling enz enz). Beoordelen van mailwisseling e.d. heeft dan weinig zin, aangezien we juist een beoordeling willen zien van het hele proces, dus vanaf mailwisseling tot aan feitelijke overdracht. Het heeft ook weinig zin om personen te gaan beoordelen op mailwisseling, aangezien niet iedereen even snel op zijn mail reageert. In dergelijke gevallen zou dat uitdraaien op een lagere beoordeling, wat natuurlijk niet fair zou zijn.
FlipFluitketel wijzigde dit bericht 17-04-2007 12:53 (17%)
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Zoals jij dit verteld is dus mijn negatieve beooreling ook onterecht. Er heeft imeers geen afronding plaatsgevonden. Nu hoeft hij voor mij niet direct verwijderd te worden maar in mijn eerdere topic kon men er niks mee wegens gebrek aan bewijs zeg maar. Vind het een beetje vaag worden zeg maar.quote:Microkid schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:44:
Ja hoor, prima uitgevoerd. Zoals Hardware-Lover al aangaf mag een survey alleen gegeven worden over een daadwerkelijke aan- of verkoop. Er waren 3 dezelfde die niet over een transactie gingen, en nog 1 andere die ook niet over een transactie ging. Netto houdt je dan geen surveys meer over
Fonzie27 wijzigde dit bericht 17-04-2007 21:57 (5%)
Afgehandeld, thanx voor het meldenquote:FlipFluitketel schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:52:
http://tweakers.net/aanbod/userstats/74431
Hier nog een onterechte beoordeling.
Gebruiker heeft 2 beoordelingen gegeven waarbij hij/zij in de 2e vermeldt dat de 1e onterecht was geplaatst.
http://tweakers.net/aanbod/userstats/37666
Staan ook 2 overbodige reacties in.
Microkid wijzigde dit bericht 18-04-2007 06:32 (8%)
Ja klopt maar toen ging het om gebrek aan bewijs.quote:Microkid schreef op woensdag 18 april 2007 @ 06:32:
[...]
Afgehandeld, thanx voor het melden
@Fonzie24, daar hebben we het in dat topic toch al uitgebreid over gehad?
Donequote:Kees de Jong schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:38:
Goedendag,
Ik heb hier http://tweakers.net/aanbod/userstats/125679 een probleem met de muis gehad de page back button bleef hangen en na posten bleef dit zich herhalen.
Het resultaat is dat er 5 beoordelingen onbedoeld staan waarvoor mijn excuses, kan iemand zo goed zijn alle te verwijderen behalve uiteraard de +2 reactie?
Alvast mijn hartelijke dank.
Kees
Dat maakt het wat duidelijker. Nogmaals, survey mag blijven staan. Het is een discussie die ik allang heb afgesloten en meerdere mensen hebben reeds een positieve ervaring met me gehad voor wat betreft koop of verkoop.quote:Microkid schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:59:
Surveys mogen alleen gegeven worden over een (poging) tot transactie. Onder transactie verstaan we wederzijdse overeenkomst over prijs en methode van overdracht. En natuurlijk later de feitelijke overdracht. Zolang er geen overdracht heeft plaatsgevonden maar akkoord is over prijs en overdracht hebben we het over een poging tot overeenkomst.
De persoon schreef in zijn survey "Al eens over prijs en aflevering ....". Lijkt me dus dat er wel degelijk een wederzijds akkoord was over prijs en overdracht. Voor mij is dit dus een poging tot transactie.
Het probleem is alleen dat jij aangeeft dat er volgens jouw nooit een afspraak gemaakt is. Het is dus jouw woord tegen het zijne, en zonder additionele bewijslast kan ik deze survey helaas niet verwijderen.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Variable Data Printing - Godt helps people who help themselves.
GoT Index » Pricewatch » V&A: beoordelingen niet terecht.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius