ow ok dan had ik het idd verkeerd begrepequote:
off-topic:
mijn 1e duizendste post
We Can't Get Enough
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 27!
Pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]ow ok dan had ik het idd verkeerd begrepequote:Wicked-Game schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:35:
[...]
Oei die zin lijkt idd niet inverband met verhaal te lopen. Doelde meer dat de set in zijn geheel beter zal klinken in een huiskamer. Een stroomstekker heeft er niet mee te maken of dat nu in een huiskamer ligt.
We Can't Get Enough

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
Heel verhaal weggeknipt, maar waarom een dedicated stereo setup ernaast terwijl Marantz ook surround setups maakt(e) die 't in stereo ook uitstekend doen?quote:Wicked-Game schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:09:
Ondertussen begint het nu te kriebelen, en wil ik naast mijn surround een dedicated stereo gaan neerzetten.
"Bonken op de muur helpt niet, een goedgericht nekschot wel" - Sjaak Bral
Hmmm, niet dat ik weet. Ik weet wel dat er bekende componenten inzitten. In mijn cd speler zit bijvoorbeeld een lade van Sony.quote:JvS schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:53:
Maakten zij niet altijd high-end varanten van Philips apparatuur? Zoiets herinner ik me in elk geval wel (een micromega DVD speler, was de enige in 1998 die 'goed' zou zijn).
Mooi spul..lijkt een beetje op Exposure ....quote:tommyz schreef op zondag 22 juli 2007 @ 18:04:
[...]
Hmmm, niet dat ik weet. Ik weet wel dat er bekende componenten inzitten. In mijn cd speler zit bijvoorbeeld een lade van Sony.
Tubes....It's what make music music!
Dark Master wijzigde dit bericht 22-07-2007 19:22 (10%)
Sony VGN-AR61M Laptop * C2D T7500 * 8400m GT 256Mb * 4Gb DDR2 667MHz * 17" WXGA

Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.
Strak designquote:Abbadon schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:35:
Gisteren langs de Ikea geweest voor een tv meubel. Pffft, slecht idee om daar de zaterdag voor te kiezenMaar nu kan ik m'n center ook weer gebruiken plus dat m'n vriendin het zo ook mooier vindt staan
Wel een pokkewerk om de kabels op het spul aan te sluiten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik houd voorlopig wel de warmte van de receiver in de gaten want er is niet zo vreselijk veel 'ademhalingsruimte'. Maar de kast staat open wanneer ik een film zie of muziek luister dus ik denk dat het wel losloopt, temeer de 3805 ook niet zó vreselijk warm wordt.
De center staat niet perfect recht onder de tv maar ik vind het prima klinken zo (alsof ik volledig recht voor de tv zit). Na een poosje zonder center merk je dat het toch écht wel iets toevoegt aan een film, hoe goed je fronts ook plaatst.

[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]
Is het niks om een armatuur achter je tv te hebben ipv ernaast?, je hebt er een mooie muur voor.quote:Abbadon schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:35:
blablalblabla mooie setup
Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Net eens de Micromega site bezocht, ziet er allemaal leuk uit. Volgens mij is het nogal down to eart spul want de binnenkant ziet er ook uit alsof elk overbodig onderdeel weggelaten is en de instap cd speler heet op een briljante manier gewoon 'CD' en de dvd speler 'DVD'quote:tommyz schreef op zondag 22 juli 2007 @ 18:15:
Lijkt er wel wat op, alleen is Micromega wat minder duur
specs e.d.
Nou, de lamp staat weer op de grond (vrouwelijke inbrengquote:Fietsbel schreef op zondag 22 juli 2007 @ 20:47:
[...]
Is het niks om een armatuur achter je tv te hebben ipv ernaast?, je hebt er een mooie muur voor.
specs e.d.
Klopt, het is vrij simpel spul allemaal, maar wel met goede componenten. Luxe zaken als toon- en balansregeling zitten er ook niet op. Ik was wel blij dat ik nog een afstandsbediening erbij kreeg, is normaal een optiequote:Abbadon schreef op zondag 22 juli 2007 @ 20:49:
[...]
Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Net eens de Micromega site bezocht, ziet er allemaal leuk uit. Volgens mij is het nogal down to eart spul want de binnenkant ziet er ook uit alsof elk overbodig onderdeel weggelaten is en de instap cd speler heet op een briljante manier gewoon 'CD' en de dvd speler 'DVD'
Toonregeling is geen luxe hoor. Het wordt vaak juist bij de betere apparatuur weggelaten omdat een tweetal filters/mixers in de signaalweg een boel kan verpesten. Veel meer dan de duurste kabels kunnen goedmaken enzoquote:tommyz schreef op zondag 22 juli 2007 @ 21:30:
Luxe zaken als toon- en balansregeling zitten er ook niet op.
Weet ik ook wel, maar doelde er meer op dat je voor dat soort dingen ook betaald, terwijl 't vrij weinig/geen meerwaarde biedtquote:Exirion schreef op zondag 22 juli 2007 @ 21:50:
[...]
Toonregeling is geen luxe hoor. Het wordt vaak juist bij de betere apparatuur weggelaten omdat een tweetal filters/mixers in de signaalweg een boel kan verpesten. Veel meer dan de duurste kabels kunnen goedmaken enzo
Zeer mooi geheel !!! .... erg strak , mag ik vragen wat het meubel kost van ikea ? en zijn er ook andere kleuren beschikbaar ?quote:Abbadon schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:35:
Gisteren langs de Ikea geweest voor een tv meubel. Pffft, slecht idee om daar de zaterdag voor te kiezenMaar nu kan ik m'n center ook weer gebruiken plus dat m'n vriendin het zo ook mooier vindt staan
Wel een pokkewerk om de kabels op het spul aan te sluiten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik houd voorlopig wel de warmte van de receiver in de gaten want er is niet zo vreselijk veel 'ademhalingsruimte'. Maar de kast staat open wanneer ik een film zie of muziek luister dus ik denk dat het wel losloopt, temeer de 3805 ook niet zó vreselijk warm wordt.
De center staat niet perfect recht onder de tv maar ik vind het prima klinken zo (alsof ik volledig recht voor de tv zit). Na een poosje zonder center merk je dat het toch écht wel iets toevoegt aan een film, hoe goed je fronts ook plaatst.
WS: E6600, Asus P5B Dlx, 2x 1gb OCZ 4-4-4-15 , x1950GT, 2x WD3200AAKS (raid 0) + 1x WD3200KS, Pioneer dvr108, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: 2400+, 512mb, 2x160gb 8mb, | Laptop: Apple Macbook, 2,4ghz, 2gb, 160gb, OSX 10.5.3
quote:RoaDHouse schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:41:
[...]
Zeer mooi geheel !!! .... erg strak.
Aangezien ik binnenkort een plasma ga aanschaffen ( pana 4270pv ) is dit meubel exact wat ik zoek.
Sorry .... was even te vrolijk .... daardoor te snel gereageerdquote:
Yep, B&W center moet ademen, zou ik zeker op de kast leggen, en TV ophangen.quote:duncanvdlinden schreef op maandag 23 juli 2007 @ 01:28:
ziet er strak uit abbadon!, persoonlijk zou ik de tv ophangen en de center eronder leggen.
Mooi zitten? Barcelona chair!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 27!
Pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona