Nou hier een paar fotos van mijn spulletje. Heb ook maar ff een foto van het totaalbeeld gemaakt.
Versterker/CDspeler/etc (klik hier)
Details:
Van onder naar boven:
- Marantz PM 7200
- Sony ST-110
- Sony CDP-xb930 QS
- Stanton T80 draaitafel
De Marantz wordt binnenkort vervangen door een Yamaha C2 voorversterker en een Kenwood Basic M1a eindversterker. Dit doe ik omdat deze beter klinken op mijn Infinity Delta 70's. (de marantz heeft om een of andere reden niet genoeg fut om de speakers fatsoenlijk aan te sturen)
Tuner is niet zo veel bijzonders, gewoon een simpele degelijke sony. Luister dan ook niet zo veel radio. CD speler is eveneens van Sony maar wel een hoge klasse, komt behoorlijk goed geluid uit. De draaitafel van stanton heb ik voor mijn lp's gekocht (zie foto kamer rechtsboven op plank). Misschien een beetje overkill voor die lp's (had ook een gewone lp speler kunnen kopen).
Infinity Delta 70's (klik hier)
Details
- Speakers Infinity Delta 70
Komt echt een bijzonder mooi hoog en laag uit deze speakers en ook het mid wordt erg goed weergegeven. Alleen je moet wel de goeie versterker hebben om ze aan te sturen, om een of andere reden klinken ze op een marantz een beetje dof. Heb ze daarom eens aan een Yamaha C2 + Kenwood M1a versterker van een kameraad van mij gegooid om te kijken hoe dat klonk, was echt een wereld van verschil vergeleken met mijn Marantz. Ben erg blij met deze speakertjes
Mijn TV'tje (klik hier)
Sateliet ontvangertje (klik hier)
Details
- Samsung SyncMaster 940 MW
- Acer Aspire 1692 laptop
- Strong Sateliet ontvanger
Leuk TFT monitortje is 19" Breedbeeld. Heeft tuner, AV ingang, Composiet Video, DVI hele rits met aansluitingen. Doet dagelijks zijn werk als TV en Monitor. Komt nog best wel mooi beeld vanaf ook, helemaal als je de DVI aansluiting gebruikt. Ben zeer tevreden met deze monitor
Laptopje aangesloten en de werkplek is compleet! Toch nog degelijker als ik verwacht had (acer staat niet bekend om dat ze onverwoestbaar zijn

) Hier luister ik vooral muziek mee en heb dan ook een Creative Audigy ZS 2 Notebook gekocht voor wat beter geluid. De laptop dient eveneens als DVD speler.
Als laatst nog een sateliet decoder van strong, niet een van de besten maar TV kijken doe ik toch sporatisch (eigenlijk alleen Jensen en wat comedies). Komt toch nog redelijk strak beeld van t dingetje.
En nu nog ff een foto van mijn kamer als geheel als afsluiter!
Mijn Kamer (klik hier) Annihilism wijzigde dit bericht 09-05-2007 21:59 (7%)