Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 27!

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 september 2002

Bedankt voor je reactie,

Ik ben van plan de Marantz DV 7600 aan te schaffen omdat deze erbij past. Is dit een goede keuze? En qua subwoofer: hij is inderdaad voor muziek & films. Ik kan de sub + boekenplankspeakers alleen nog maar online krijgen vrees ik dus eerst luisteren zit er niet in. Ik moet het maar gewoon op de gok bestellen dan. Maar tips voor subs? Budget is niet echt een probleem geloof ik maar ik wil zeker niet teveel geld uitgeven voor de sub in verhouding tot bijvoorbeeld de receiver ( 600¤ )

Mvgr,

Gerben

I wear my sunglasses at night
Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
toetje33 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:23:
Bedankt voor je reactie,

Ik ben van plan de Marantz DV 7600 aan te schaffen omdat deze erbij past. Is dit een goede keuze? En qua subwoofer: hij is inderdaad voor muziek & films. Ik kan de sub + boekenplankspeakers alleen nog maar online krijgen vrees ik dus eerst luisteren zit er niet in. Ik moet het maar gewoon op de gok bestellen dan. Maar tips voor subs? Budget is niet echt een probleem geloof ik maar ik wil zeker niet teveel geld uitgeven voor de sub in verhouding tot bijvoorbeeld de receiver ( 600¤ )

Mvgr,

Gerben
Psst: check even Audio, Video & HiFi forum FAQ - Wat moet ik kopen?

Enne, groeten hoeft niet, zie ook Het algemeen beleid #groeten :)

Maar verder leuke set :) Is die SR7500 nou in het zwart of zilver :? Plaatje vertekent een beetje :)

Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
The Eagle schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 17:01:
[...]

Psst: check even Audio, Video & HiFi forum FAQ - Wat moet ik kopen?

Enne, groeten hoeft niet, zie ook Het algemeen beleid #groeten :)

Maar verder leuke set :) Is die SR7500 nou in het zwart of zilver :? Plaatje vertekent een beetje :)
Zwart. Kijk nog eens goed naar de foto, je ziet dat alleen de reflecterende delen van de receiver zilver lijken :)

Is inderdaad zwart :p Kopen? :D

Reg. datum: 17 juni 2001

quote:
IceFreak schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:44:
Mijn setje nog een keer :)
Nieuwe TV gekocht, dus wel even showen hier :).
[afbeelding]
TV met de steun erachter.
[afbeelding]
Totaal shot.

Ja, ik moet nog steeds de kabels opruimen :P en de plaatjes zijn clickable.
Leuk idee, heb namelijk dezelfde tv volgens mij (le26m51b?). Ga binnenkort misschien een nieuwe tv aanschaffen, is dit een mooie oplossing voor de oude :)

Of niet; dat is de vraag
Reg. datum: 13 oktober 2003

quote:
Matthijs schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:50:
[...]

Leuk idee, heb namelijk dezelfde tv volgens mij (le26m51b?). Ga binnenkort misschien een nieuwe tv aanschaffen, is dit een mooie oplossing voor de oude :)
Thx, het werkt heel goed in ieder geval :). Het is een LE26R32B (model van vorig jaar)

Opel Vectra V6 CDX

Reg. datum: 25 mei 2000

UPGRADE

Na de aanschaf van zwarte Mordaunt-Short 908's heb
ik nu weer een set Mordaunt-Short 903's uit de
Declaration serie weten te bemachtigen, perfect nieuwstaat
weer uiteraard, net zoals de 908's van enkele weken terug...

<grr modus>
Krijg vandaag door dat de bestelde 905i center vertraagd
is tot week 22... nog even volhouden met de 2 kleine
pioneertjes als center speaker
</grr modus>

http://www.narinx.net/cinema/903s_1.jpg
Dit is de linker, hangt strak tegen de muur en weerkaatst
ook nog eens via de linker muur (Bipool)

http://www.narinx.net/cinema/903s_2.jpg
Omdat ik met mijn beperkte ruimte (nog) geen plek
heb voor 902's, koos ik als tussenoplossig voor Bipool's

http://www.narinx.net/cinema/908_1.jpg
De slanke 908's zijn op een hardstenen tegel gezet

http://www.narinx.net/cinema/908_2.jpg
Nog even een rommelig totaalshot, excuses voor
de groene rups, pleur ik alle 2 euro munten in ;-)

BNX wijzigde dit bericht 08-05-2007 22:43 (28%)

WWW.NARINX.NET | Pana 42PV70 | Epson TW680 | Marantz SR5500 | Mordaunt-Short 4xMS908 | 2xMS905 | MS409W | Butt-Kickers | 8800GT 750/1950/2000 + E6600@3.5 + VP201b |

Reg. datum: 17 maart 2003

quote:
Ik ben op zoek naar een receiver, vrees alleen dat de SR7500 buiten mijn budget ligt. Zou je misschien toch kunnen laten weten wat je er voor vraagt? tvandenhout AT hotmail DOT com

Reg. datum: 26 juni 2004

quote:
toetje33 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:23:
Bedankt voor je reactie,

Mvgr,

Gerben
Als ik naar je tv kijk is een goeie oude DV4610 van Marantz net zo goed als een DV7600, aangezien HDMI en upscaling niet nodig is. Verder zou ik kijken naar een Blurayspeler ipv zo'n dure DVD-speler als ik toch geld zou uitgeven aan een dure videospeler. Nog beter is misschien het verschil tussen een DV4610 en een DV7600 in een sub van bijvoorbeeld REL te steken. Een duurdere sub kan ook een hele aanvulling zijn op je huidige luidsprekers en receiver, veel meer dan een duurdere DVD-speler.

quote:
PHiXioN schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 00:53:
[...]

Als ik naar je tv kijk is een goeie oude DV4610 van Marantz net zo goed als een DV7600, aangezien HDMI en upscaling niet nodig is. Verder zou ik kijken naar een Blurayspeler ipv zo'n dure DVD-speler als ik toch geld zou uitgeven aan een dure videospeler. Nog beter is misschien het verschil tussen een DV4610 en een DV7600 in een sub van bijvoorbeeld REL te steken. Een duurdere sub kan ook een hele aanvulling zijn op je huidige luidsprekers en receiver, veel meer dan een duurdere DVD-speler.

quote:
Heel erg bedankt voor je rectie. Hier heb ik dus echt wat aan. Ik heb gekeken naar de REL quake II. Ik vond de prijs om eerlijk te zijn nog wel aardig hoog maar daar kom ik ook wel weer overheen. Wat mag een goede blueray speler kosten? en: Het ligt in de planning om ook een nieuwe TV aan te schaffen. Een plasma dan. Maar erg bedankt voor je reactie. Ik ga een afweging maken wat ik zal nemen

Reg. datum: 24 november 2005

Nou hier een paar fotos van mijn spulletje. Heb ook maar ff een foto van het totaalbeeld gemaakt.

Versterker/CDspeler/etc (klik hier)

Details:
Van onder naar boven:
- Marantz PM 7200
- Sony ST-110
- Sony CDP-xb930 QS
- Stanton T80 draaitafel

De Marantz wordt binnenkort vervangen door een Yamaha C2 voorversterker en een Kenwood Basic M1a eindversterker. Dit doe ik omdat deze beter klinken op mijn Infinity Delta 70's. (de marantz heeft om een of andere reden niet genoeg fut om de speakers fatsoenlijk aan te sturen)

Tuner is niet zo veel bijzonders, gewoon een simpele degelijke sony. Luister dan ook niet zo veel radio. CD speler is eveneens van Sony maar wel een hoge klasse, komt behoorlijk goed geluid uit. De draaitafel van stanton heb ik voor mijn lp's gekocht (zie foto kamer rechtsboven op plank). Misschien een beetje overkill voor die lp's (had ook een gewone lp speler kunnen kopen).

Infinity Delta 70's (klik hier)

Details
- Speakers Infinity Delta 70

Komt echt een bijzonder mooi hoog en laag uit deze speakers en ook het mid wordt erg goed weergegeven. Alleen je moet wel de goeie versterker hebben om ze aan te sturen, om een of andere reden klinken ze op een marantz een beetje dof. Heb ze daarom eens aan een Yamaha C2 + Kenwood M1a versterker van een kameraad van mij gegooid om te kijken hoe dat klonk, was echt een wereld van verschil vergeleken met mijn Marantz. Ben erg blij met deze speakertjes :)

Mijn TV'tje (klik hier)

Sateliet ontvangertje (klik hier)

Details
- Samsung SyncMaster 940 MW
- Acer Aspire 1692 laptop
- Strong Sateliet ontvanger

Leuk TFT monitortje is 19" Breedbeeld. Heeft tuner, AV ingang, Composiet Video, DVI hele rits met aansluitingen. Doet dagelijks zijn werk als TV en Monitor. Komt nog best wel mooi beeld vanaf ook, helemaal als je de DVI aansluiting gebruikt. Ben zeer tevreden met deze monitor :)

Laptopje aangesloten en de werkplek is compleet! Toch nog degelijker als ik verwacht had (acer staat niet bekend om dat ze onverwoestbaar zijn ;) ) Hier luister ik vooral muziek mee en heb dan ook een Creative Audigy ZS 2 Notebook gekocht voor wat beter geluid. De laptop dient eveneens als DVD speler.

Als laatst nog een sateliet decoder van strong, niet een van de besten maar TV kijken doe ik toch sporatisch (eigenlijk alleen Jensen en wat comedies). Komt toch nog redelijk strak beeld van t dingetje.

En nu nog ff een foto van mijn kamer als geheel als afsluiter!

Mijn Kamer (klik hier)

Annihilism wijzigde dit bericht 09-05-2007 21:59 (7%)

Reg. datum: 15 oktober 2005

ziet er chill uit maar had je niet beter even je bureau + kabels kunnen opruimen :+

btw scherpe foto's man 8) Heb zelf altijd van die trillerige klere foto's maar dat ligt grotendeels ook aan mezelf :P

Fatalfelix wijzigde dit bericht 09-05-2007 21:16 (43%)

We Can't Get Enough

Reg. datum: 26 juni 2004

Nevermind, bij het klikken op de link kreeg ik eerst een HELE andere foto. :?

PHiXioN wijzigde dit bericht 09-05-2007 21:34 (88%)

Reg. datum: 30 juni 2006

Lol inderdaad.

Die linker (voor ons) is niet verkeerd though.

Reg. datum: 16 maart 2007

quote:
PHiXioN schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:32:
Nevermind, bij het klikken op de link kreeg ik eerst een HELE andere foto. :?
Heh, Ik had hetzelfde. Toen ik daarna nog een keer op de link klikte was het plaatje verdwenen, en kreeg ik wel een overview van de apparaten.

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
kombat schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:36:
Lol inderdaad.

Die linker (voor ons) is niet verkeerd though.
Ziet eruit als de vrouwelijke cast van NCIS, goede serie trouwens, link: http://www.imdb.com/title/tt0364845/

[Server] [Ex-Game-PC]. Hard work never killed anybody, but why take a chance?

I wear my sunglasses at night
Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
Sylar schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:38:
[...]

Heh, Ik had hetzelfde. Toen ik daarna nog een keer op de link klikte was het plaatje verdwenen, en kreeg ik wel een overview van de apparaten.
Hier nog zoeen. Vraag me serieus af welke foto ik nou leuker moet vinden. Leuke appareatuur though :P

Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p

Haha, heb er nog geen last van gehad. Volgens mij een beetje een rare host. Zal misschien google Picasa eens moeten overwegen te gebruiken. :P

Had trouwens idd mijn kabels wel iets beter kunnen wegwerken :+

Edit: Heb mijn foto's nu op een andere host gezet

Annihilism wijzigde dit bericht 09-05-2007 22:00 (11%)

Reg. datum: 17 augustus 2000

Hallo...

Ik ben er toch uit wat het gaat worden kwa Tv + DVDSpeler

De TV word toch een Panasonic Viera 107 cm (momenteel nog maar 850 euro) en als DVD-Speler toch nog maar even de xbox (omgebouwde) want hij heeft de feature om up te scalen naar HD-TV.

Hij moet straks wel plaats gaan maken voor een 320GB Recordert :)

Nu ben ik alleen nog niet uit over het geluid... Eisen zijn: Muziek moet wel lekker klinken... En moet geschikt zijn voor een slaapkamer van 20m2. Ik dacht zelf aan de logitech Z-550 ? Goed idee?

Wii Friend Code: 1506-3419-8302-9120

...:: Mac-freak ::...

quote:
RedHat schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 03:16:dacht zelf aan de logitech Z-550 ? Goed idee?
'k Vind van wel.
Audio-freaks keuren deze set vaak af,
maar uiteindelijk is dit toch een mooi setje.

Akkoord, ze hebben misschien een vergelijkingspunt, met hun dure B&W sets, die waarschijnlijk ook zoveel keer beter zijn, maar je kan geen Toyota met een Ferrari vergelijken natuurlijk.
Toyota rijdt ook goed. ;)

Die Z-5500 is een lekker setje, vind ik persoonlijk.

Macbook Pro 15" | 20" ACD | iPhone 3G 8GB | Nikon D80 | Sony Bravia 40" | PS3 | Logitech Z-5500

heeft een Theater-kat

quote:
NiTroXiuS schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:44:
[...]

'k Vind van wel.
Audio-freaks keuren deze set vaak af,
maar uiteindelijk is dit toch een mooi setje.

Akkoord, ze hebben misschien een vergelijkingspunt, met hun dure B&W sets, die waarschijnlijk ook zoveel keer beter zijn, maar je kan geen Toyota met een Ferrari vergelijken natuurlijk.
Toyota rijdt ook goed. ;)

Die Z-5500 is een lekker setje, vind ik persoonlijk.
Ik denk dat niet. Z-5500 is indd een lekker setje, en de drivers die er inzitten liegen er zeker niet om: Tangband. Mooi merk. Maar de bas is af en toe wat te luid aanwezig. Verder een zeker mooi zetje voor het geld.

Home-cinema in aanbouw. | Me, My theater and Ipod | Xbox360 tag: Hitman333NL

Reg. datum: 17 augustus 2000

Dan ga ik toch de Z5500 aanschaffen.
Zit hier al een DTS / Prologic / etc / etc encoder in? Want ik wil hem aansluiten op m'n XBox en via m'n XBox DVD's etc kijken.

Wii Friend Code: 1506-3419-8302-9120

Reg. datum: 26 september 2006

quote:
Annihilism schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:22:

- Marantz PM 7200

De Marantz wordt binnenkort vervangen door een Yamaha C2 voorversterker en een Kenwood Basic M1a eindversterker. Dit doe ik omdat deze beter klinken op mijn Infinity Delta 70's. (de marantz heeft om een of andere reden niet genoeg fut om de speakers fatsoenlijk aan te sturen)
Verkoop je de Marantz, of hou je hem voor een andere toepassing?

quote:
Msniekers schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:44:
[...]

Verkoop je de Marantz, of hou je hem voor een andere toepassing?
Ik ben van plan om hem te verkopen, hij staat op dit moment ook op marktplaats ;) .

Annihilism wijzigde dit bericht 10-05-2007 15:42 (56%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: