Gathering of Tweakers

Quicksearch
IK ben erg blij met dit apparaatje ( hij kan bijna net zoveel als mn japanse :)) alleen hoop ik dat de batterij het langer gaat volhouden. Weet iemand hoe je .jar of .jad (java applicaties) kunt installeren? Hij zegt dat ie deze bestanden niet ondersteund, maar bij bv de d600 is er ook een manier om deze te installeren, alleen die code doet het niet op de u600. hieeft iemand enig idee?

Heeft iemand de "Album art" functie werkend gekregen? Die geeft een album hoes weer tijdens het luisteren van een liedje.
Zo ja, hoe dan? Het lukt mij niet via WMplayer11 en ook niet met de Samsung Multimedia Manager :X

Ik heb hem gewoon nog stééds niet!

Aargh, hij moet vandaag of morgen komen

@Sukiyaki > ik zal het *als ik hem eindelijk heb* eens proberen met iTunes.

Ik heb de mappen met aparte cds in mn telefoon gezet. In de eigenschappen van de map (op de pc) kan je aanpassen aanklikken en daar een afbeelding kiezen. Als je de map dan op je mobiel zet, zie je de afbeelding onder het spelen. Op 1 of andere manier doet hij dit alleen bij mappen waarbij ik handmatig de afbeelding heb gekozen die op mn pc staan.

¯¯¯¯¯¯
Reg. datum: 12 augustus 2001

quote:
Fubaruba schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:45:
[...]

http://mob-com.nl/product...9_268&products_id=741

ik heb deze besteld. zal ze vandaag of morgen wel binnen krijgen, dan post ik ff of het wat is.
In het E900 topic had iemand ook zo'n ding gehaald maar bleek niet helemaal lekker te werken, iets met geluid maar aan 1 kant werken ofzo.. En of hij compatible is met U600 ben ik ook benieuwd naar :)

¯¯\:)/¯¯¯\>:)/¯¯¯¯¯\o/

hypersexyconscious

Ik heb hem nu een weekje of twee in bezit en ben er redelijk tevreden mee. Ben twee jaar hiervoor een PDA-gebruiker geweest, dus was dit wel weer even wennen. Enige minpunten tot nu toe;

- gevoeligheid van de "touchscreenknoppies" (komt regelmatig voor dat ik perongeluk iemand bel wanneer ik zijn/haar sms lees)
- t9-woordenboek is beetje onhandig, staat een woord niet listed, zoekt ie naar het dichtsbijzijnde woord wat erop lijkt, en moet je goed kijken of je pijltje up/down moet kiezen.

verder relaxed telefoontje!

Weet iemand misschien wanneer de U700 uitkomt? En of de HSDPA toevoeging ook enige toegevoegde waarde heeft? Kan ik dan op een acceptabele manier mobiel internetten, met een normaal KPN Flexibel abonnement? Of moet ik er weer een extra internetabonnement bijnemen?

Klopt het dat er speling zit tussen het scherm en de knopjes vooral als die open is merk je het goed...

Bij KPN (zie KPN :+) hebben ze hem nu met 2jarig abo voor 15 euro p/m met 50 euro bijbetalen! Prima deal lijkt me.

quote:
Nesnaj schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:23:
Klopt het dat er speling zit tussen het scherm en de knopjes vooral als die open is merk je het goed...
Dit had ik eerst ook. Heb het toestel omgeruild ( en in de winkel gechekt of de nieuwe het ook had) de nieuwe heeft het helemaal niet als deze open is.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

quote:
sverschuren schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:38:
Bij KPN (zie KPN :+) hebben ze hem nu met 2jarig abo voor 15 euro p/m met 50 euro bijbetalen! Prima deal lijkt me.
T-Mobile is dan voordeliger.

Ben nu echt aan het twijfelen. De D900 kopen of de U600 beide bij een 1 jaars abonnement.

< dit stukje webruimte is te huur >

U300 wanneer komt die uit????????

*****De signature kan niet worden weergegeven*****

Reg. datum: 01 februari 2005

quote:
Sukiyaki schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:04:
Heeft iemand de "Album art" functie werkend gekregen? Die geeft een album hoes weer tijdens het luisteren van een liedje.
Zo ja, hoe dan? Het lukt mij niet via WMplayer11 en ook niet met de Samsung Multimedia Manager :X
Ik heb het wel werkende gekregen weet alleen niet percies hoe, want het zat bij een cd al standaard erbij. als je ze in windows mediaplayer ziet staan dan staan ze ook bij mp3speler op je telefoon, maar ik weet niet hoe je een albumhoes bij een cd kan plakken

Ik zag al eerder in het forum dat de batterij niet geweldig is, maar nadat ik de mijne al een paar keer helemaal heb opgeladen, haalt hij maar rond de 12 uur (in standby mode) en dan moet ik hem alweer opladen!!! Ik neem aan dat er iets mis is met mijn batterij? Zal ik hem terugsturen?

Dirkonly wijzigde dit bericht 03-05-2007 00:20 (3%)

quote:
Dirkonly schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:15:
Ik zag al eerder in het forum dat de batterij niet geweldig is, maar nadat ik de mijne al een paar keer helemaal heb opgeladen, haalt hij maar rond de 12 uur (in standby mode) en dan moet ik hem alweer opladen!!! Ik neem aan dat er iets mis is met mijn batterij? Zal ik hem terugsturen?
Staan bluetooth en infrarood uitgeschakeld? Gebruik je een bewegende achtergrond? Ook hoe minder helder je je scherm instelt, hoelanger je batterij meegaat...
bluetooth staat uit, er zit een sd-card in, ik heb er niet mee gebeld en de achtergrond is het standaard thema. Hij staat in de vliegtuigstand, want anders is tie steeds een netwerk aan het zoeken en ik zit nu in japan dus werkt ie niet. voor de rest staat er niks geks aan en de verlichting staat op 4...

Reg. datum: 11 september 2000

Ìk heb alle telefoonnummers op SIM en op de telefoon zelf staan (soort backup zegmaar). Maar ik kna nergens vinden hoe ik kan selecteren dat alleen de nummers uit het telefoongeheugen worden weergegeven, nu zie ik dus alle nummers dubbel.
bij m'n nokia was die optie er wel.
Zie ik iets over het hoofd?

quote:
Booth schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:14:
[...]

In het E900 topic had iemand ook zo'n ding gehaald maar bleek niet helemaal lekker te werken, iets met geluid maar aan 1 kant werken ofzo.. En of hij compatible is met U600 ben ik ook benieuwd naar :)
heb hem gisteren binnen gekregen en hij werkt perfect! gewoon pluggen en gaan!
geluid is wel niet zo goed als mijn iaudio m3l, maar boeiend. het is in de zomer wel relaxt om niet teveel shite in je broekzak te hebben.
ik heb ook al 2 seizoenen south park geconverteerd naar mp4 met MovAvi converter, dus ik ga lekker south park kijken in de trein. Ideaal!

Ik heb sinds vandaag ook de U600, gehaald bij the phone house met een contractverlenging van Hi. Nu is dat zo'n idioot Justin Timberlake pakket. Het grote probleem hiermee is dat ik iedere keer als ik de telefoon aan of uitzet, je Justin Timberlake nog voor de welkomsttekst megagroot in beeld ziet verschijnen. Hier ben ik niet zo van gediend, maar ik heb geen flauw idee hoe je dat uitzet/veranderd. Heb t ook al via de meegeleverde software geprobeerd. Weet iemand misschien hoe je dit veranderd???

MK_banaan wijzigde dit bericht 03-05-2007 16:14 (6%)
Reden: typo

Als ik een foto probeer te maken met mijn u600
duurt het heel lang voor dat hij de foto neemt
(als jullie begrijpen wat ik bedoel)
Ik wil bijvoorbeeld een foto maken maar het duurt zeker een seconde of 3 voordat hij hem neemt!
heb ik de instellingen niet goed staan ??

quote:
edwinhgv schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:03:
Als ik een foto probeer te maken met mijn u600
duurt het heel lang voor dat hij de foto neemt
(als jullie begrijpen wat ik bedoel)
Ik wil bijvoorbeeld een foto maken maar het duurt zeker een seconde of 3 voordat hij hem neemt!
heb ik de instellingen niet goed staan ??
dat doet de autofocus, hij stelt hem eerst scherp en zodra hij vind dat het goed is neemt ie de foto.

ik vind dit ook erg irritant en weet niet of daar wat aan te doen is.

waar neem je trouwens je foto's mee? met de middelste i knop of moet de knop op de rechter zijkant?

quote:
Fubaruba schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:03:
[...]
heb hem gisteren binnen gekregen en hij werkt perfect! gewoon pluggen en gaan!
geluid is wel niet zo goed als mijn iaudio m3l, maar boeiend. het is in de zomer wel relaxt om niet teveel shite in je broekzak te hebben.
ik heb ook al 2 seizoenen south park geconverteerd naar mp4 met MovAvi converter, dus ik ga lekker south park kijken in de trein. Ideaal!
Heb dat verloopje ook sinds vandaag binnen, en nu klinkt er tenminste een lekkere bass door mn shures mn oren in (equalizer op jazz). :9

Core 2 Duo E6600 - P5B Deluxe - 2x1GB PC5300

Whuddathunkit?
Reg. datum: 03 november 2004

even over de startpost: er staat dat radio alleen via de oordopjes kan, en niet via de speaker... dat is niet helemaal waar. je kan de radio gewoon over de speaker luisteren, alleen moeten de oordopjes wel aangesloten zijn omdat deze tegelijk dienen als antenne.

En dan had ik nog een vraag: is er een manier om bij de spelletjes te komen zonder de smartsearch? (stonden bij mij 3 demo's op, hoewel ik die in het menu nergens kan vinden).

The world is your ashtray.

quote:
Ict-sale schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:07:
[...]

dat doet de autofocus, hij stelt hem eerst scherp en zodra hij vind dat het goed is neemt ie de foto.

ik vind dit ook erg irritant en weet niet of daar wat aan te doen is.

waar neem je trouwens je foto's mee? met de middelste i knop of moet de knop op de rechter zijkant?
Als je een foto gaat maken, kan je de instellingen veranderen met het toetsenbord. bv
3 = voor de focus (denk ik) N/F/SF
6 = voor de omgeving
9 = voor de iso
# = grid
2 = afbeelding grootte
5 = zwart wit/ sephia enz.
8 = timer
0 = naar afbeeldingen
1 = video mode
4 = meerdere fotos tegelijk/ figuurtjes
7 = frames
* = flitser

dus als je 3 en 9 verandert, dan kan het wel sneller denk.
btw geweldig dat al deze opties erop zitten :)

Hallo, ik kan een U600 kopen en de speling ervan zou identiek aan de D900 zijn. had de D900 last van veel speling (ik bedoel niet vergelijkbaar met degene die hun toestel zijn gaan omwisselen?)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws