Hoofdcategorieën
Topicacties

[HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaringentopic - deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 13 mei 2007

quote:
orejas schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:43:
[...]

Gekocht bij Coolblue. In mijn geval bij smartphoneshop.nl (want kreeg hem gratis bij een verlenging van mijn abbo), maar ik ga er vanuit dat ze bij mp3shop.nl precies hetzelfde model zullen leveren.
Thanks, hij is alleen nu helaas uitverkocht...even wachten dus nog.

ato

quote:
Hillie schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:03:
Het is niet echt een oplossing voor het WMP-probleem, maar wil je die software per se gebruiken? Je zou eens kunnen kijken naar iets als MediaMonkey, wat ik met veel plezier gebruik in combinatie met de ZVM.
Hoi,

dank voor je reactie,

volgens mij moet ik WMP11 helemaal verwijderen omdat deze ervoor zorgt dat sommige MTP devices niet werken...

Ik vind het prima over te stappen op een ander programma, maar dan moet het wel zeker weten werken.

Daan

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Ik heb wel vaker gehoord dat WMP11 voor problemen kon zorgen. Echter, ik dacht dat alle issues daarmee met een update van WMP11 opgelost waren, niet dus. Probeer anders MediaMonkey eens.

quote:
orejas schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:08:
Ik zou, als ik jou was, hier eens kijken en zoeken. Heel erg grote kans dat je vindt wat je zoekt.
Hoi bedankt voor de reactie,

Ik kan iets vinden, bij herinstallatie blijft het probleem en bij apparaatbeheer herinstaleren levert de boodschap dat het niet kan worden geinstalleerd, een inf-bestand is ongeldig.
Creative gemaild en het probleem voorgelegd, ook aan hun reactie heb ik tot nog toe niets gehad...

Daan

Wat doet het ding trouwens op een andere pc?

quote:
RoD schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:21:
Wat doet het ding trouwens op een andere pc?
werkt niet, is allemaal t zelfde. alle pc's in huis xp + sp2 + WMP11

Daan

Omelette du Fromage
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
RoD schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:57:
Ik heb wel vaker gehoord dat WMP11 voor problemen kon zorgen. Echter, ik dacht dat alle issues daarmee met een update van WMP11 opgelost waren, niet dus. Probeer anders MediaMonkey eens.
Ik dacht ook dat alle problemen verholpen waren (bij mij doet wmp 11 het in ieder geval prima).
Heb je de laatste versie van wmp 11?

Stam + t

Poepen = ultieme ontspanning
Reg. datum: 30 januari 2000

quote:
Daan Oldenhof schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:54:
Ik vind het prima over te stappen op een ander programma, maar dan moet het wel zeker weten werken.
MediaMonkey is niet zo'n "indringend" appje als de MS media player. Kun je ook zo weer wegdoen als het je niet bevalt.

Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!

Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.

Het is gelukt, WMP 11 geuninstalleerd en nu werkt het allemaal weer...

dank voor de reacties!!!

Daan

op slot

Op slot?

Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.

offtopic:
Ik denk dat Daan Oldenhof z'n topic gemerged is met dit topic...

Ik wil erg graag de Zen kopen, heb een ipod 2nd gen gehad tot volle tevredenheid (totdat hij stuk ging ;)) , maar wil nu iets wat ook video kan afspelen. Ik heb toch wel sterk mijn vraagtekens bij de vermelde problemen bij gebruik in het vliegtuig, heeft iemand in de manual misschien opgezocht wat de vereisten zijn voor het gebruik van de Zen? Anders bel ik morgen Creative wel om te vragen of hij in het vliegtuig gebruikt mag worden.

Volgens mij meldt de manual er niks over. Hangt ook een beetje van het vliegtuig af. Er wordt dan ook geen druk op de grond maar op beperkte hoogte gesimuleerd in een vliegtuig. Helaas trekt de disk in het apparaat dat niet.

Heb mijn Zen 60Gb sinds zaterdag binnen heb de nieuwste firmware erop en er is nog niks out of the ordinary mee gebeurd, maar hij is al regelmatig vast gelopen. Hij loopt vast tijdens track vooruit spoelen, op pauze of gewoon luisteren. Dan kan ik vervolgens 10 minuten geen mp3's luisteren want het apparaat moet alles opnieuw "instellen" of "bijwerken".
Beetje jammer dat zo'n duur ding regelmatig vast loopt...;(

ato

FZR 600R
Reg. datum: 27 augustus 2001

Mijn Vision W (30 gb) is pas 1 keer vastgelopen, en dan gaat ie inderdaad helemaal opnieuw een index maken van al je bestanden. Dat zal met 60 gb (vol) wel wat langer duren ja >:).

Maar 10 minuten lijkt me toch wel rijkelijk overdreven.

Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."

Ik heb nog nooit een vastloper gehad, maar ik gebruik de mogelijkheden wellicht ook niet allemaal. Je zou de Creative support eens kunnen vragen wat je er misschien aan kan doen.

Reg. datum: 15 september 2000

Ik ben van plan deze speler te kopen. Vooral het feit dat er radio is, vind ik aantrekkelijk. Dan hoef ik er geen apart radiootje bij te hebben.

Hoe is de ontvangst?
Hier en daar wordt er wat over gezegd, klinkt erg positief.

Hoe gebruikersvriendelijk is het switchen tussen ingestelde radio-stations?
Is dat met 1 knop te doen? (vooruit of terug) Of moet je de menu's induiken?

Hoe gebruikers-vriendelijk is de tuner-functie in het algemeen? is die tuner een extra speeltje of heeft Creative er echt werk van gemaakt?

Leugen is waarheid, auteursrecht is innovatie, DRM is vooruitgang

Reg. datum: 25 april 2001

quote:
svdmeer schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:12:
Hoe gebruikersvriendelijk is het switchen tussen ingestelde radio-stations?
Is dat met 1 knop te doen? (vooruit of terug) Of moet je de menu's induiken?
Het kan op beide manieren. Je kan zappen met de volgende en vorige toets. Je kan ook een menu opvragen met opgeslagen radiostations en daar doorheen bladeren.

De kwaliteit voldoet wat mij betreft, maar ik maak te weinig gebruik van de radio om daar echt een mening over te geven.

Met de gebruikersvriendelijkheid zit het wel goed. Je kan makkelijk een zender opslaan en een naam geven. Opnemen gaat ook met een druk op de toets. Je kan alleen de volgorde van opgeslagen zenders niet wijzigen. (behalve door opnieuw te programmeren)

Jeroen O wijzigde dit bericht 23-05-2007 20:25 (18%)

@ Slindenau: Ok 6.5 minuut...

@ svdmeer: Ik heb gemerkt dat als ik hem thuis aan heb de radio prima ontvangst heeft, echter door de stad lopend of in de tram in mijn jaszak of broekzak is de ontvangst gelijk een stuk slechter, veel ruis. Maar de functie zelf is qua gebruikersvriendelijkheid heel goed. Je kan met vooruit en terug switchen tussen de verschillende stations. De autosearch gaat heel snel en je kan je presets namen geven.

Ongevraagd toch antwoord: Met de video functie ben ik ook heel blij. Met de AV kabel krijg je prima beeld op je tv en de gebruikersvriendelijkheid is ook top.

ato

Reg. datum: 19 augustus 2001

heeft iemand ervaring met 'best skin ever'?
wil er misschien wel een aanschaffen wil namelijk geen krassen op mijn net nieuwe ZVM O+

http://www.bestskinsever....n-Vison-cln-M-Skin/Detail

Momoshi - Lvl 80 Combat Rogue @ Talnivarrr EU

Omelette du Fromage

quote:
Bartjeuhz schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:02:
heeft iemand ervaring met 'best skin ever'?
wil er misschien wel een aanschaffen wil namelijk geen krassen op mijn net nieuwe ZVM O+

http://www.bestskinsever....n-Vison-cln-M-Skin/Detail
Jep, heb er gisteren één aangebracht. Prima ding, zou het zeker aanschaffen als ik jou was. Kost niet veel en beschermt je ZVM heel erg goed tegen krassen. Aanbrengen is een priegelig werkje, maar zeer zeker goed te doen.
Kijk ook hier en hier (filmpje) even.

orejas wijzigde dit bericht 24-05-2007 11:44 (3%)
Reden: url aangepast

Stam + t

Reg. datum: 19 augustus 2001

quote:
orejas schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:36:
[...]

Jep, heb er gisteren één aangebracht. Prima ding, zou het zeker aanschaffen als ik jou was. Kost niet veel en beschermt je ZVM heel erg goed tegen krassen. Aanbrengen is een priegelig werkje, maar zeer zeker goed te doen.
Kijk ook hier en hier (filmpje) even.
heb je die op de site van best skins ever besteld of een NL verkoper?

Momoshi - Lvl 80 Combat Rogue @ Talnivarrr EU

Omelette du Fromage

quote:
Bartjeuhz schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:03:
[...]

heb je die op de site van best skins ever besteld of een NL verkoper?
Op de bse site. Heb er maar meteen drie besteld. Mijn zusje heeft namelijk ook een ZVM en dan houd ik er nog eentje over, voor een eventuele vervanging.

Stam + t

Reg. datum: 29 januari 2007

de skins bij BSE zijn inderdaad goed!

Wel jammer dat je alleen via creditcard kan bestellen..

Reg. datum: 07 januari 2007

Hallo, Krijg net het Media Markt krantje in de bus, de Zen Vison M 30 GB voor 188 euro. Is dit een redelijk alternatief voor de ipod?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: