[HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaringentopic - deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 56.773 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 14:12
Bedankt voor de tip, maar WMP10 is gewoon geïnstalleerd dus ik verwacht dat het weinig uitmaakt. Maar goed, het is de moeite waard om te proberen :)

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:40

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Daarom, misschien is namelijk de driver niet goed doorgevoerd en wordt het op deze manier wel gedaan. Op mijn laptop had ik eerst WMP10 geïnstalleerd, toen deed hij het, daarna weer eraf gegooid en niet meer werken. Ben toen wezen kijken wat ik kon doen, deze bestanden gaven mij het gewenste resultaat. Het is ook mogelijk dat mensen met WMP11 en de ZEN met problemen mbt installatie dit kunnen gebruiken. In de WMP11 installer staan deze bestanden namelijk niet, misschien dat ze dan met een directe upgrade naar 11 ook niet geïnstalleerd worden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Als je WMP11 installeert worden de MTP drivers geupdate. Dit zorgt ervoor dat je gewoon met windows explorer bestanden kunt slepen naar je Zen en het dus een UMS device is geworden. In principe heb je dus WMP11 nodig, maar alleen voor de MTP drivers. Zo werkt het bij mij iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nou, ik heb anders nergens MTP drivers gezien in de install files van WMP11. Je moet 10 hebben voor de driver om te kunnen communiceren met je ZEN. In de opties van je ZEN bij Media Explorer kan je aangeven of je Zen in de verkenner moet komen te staan. Denk dat dat hetzelfde is.

* Hero of Time wacht nog steeds op geld. Ik heb wel een bevestigingsmail gehad dat mijn geld wordt teruggestort, maar nog geen cent gezien. Als er maandag nog niets op staat, ga ik een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 14:12
Ik installeer liever WMP11 niet weer. Ik gebruik WMP alleen om streams te kijken, en dan heb ik liever 10 dan 11.
Maar goed, ik kwam via een link hier op GoT terecht op dit forum en via daar bij dit onderwerp
Daar staat een "fixup", die gedownload en gestart, USB-kabel opnieuw aangesloten en het werkt inmiddels perfect! :)
Dus mochten er nog mensen in de toekomst last hebben dan is dat zeker een aanrader!

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Hero Of Time schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:52:
Nou, ik heb anders nergens MTP drivers gezien in de install files van WMP11. Je moet 10 hebben voor de driver om te kunnen communiceren met je ZEN. In de opties van je ZEN bij Media Explorer kan je aangeven of je Zen in de verkenner moet komen te staan. Denk dat dat hetzelfde is.

* Hero of Time wacht nog steeds op geld. Ik heb wel een bevestigingsmail gehad dat mijn geld wordt teruggestort, maar nog geen cent gezien. Als er maandag nog niets op staat, ga ik een mailtje sturen.
Dus jij kan nu elk bestand gewoon met windows explorer naar de Zen slepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 08:12
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:19:
even een vraagje, ik ga over 2 weken op vakantie. mag je deze nu wel of niet in het vliegtuig gebruiken?
de hele muziekcollectie voor de vakantie staat er namelijk op... wanneer hij stuk gaat niet zo leuk :)
Er gaan verhalen in de rondte over MP3 spelers die kapot zijn gegaan in het vliegtuig. Dus ik zou hem niet gebruiken in het vliegtuig.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

jpboere schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:17:
[...]

Dus jij kan nu elk bestand gewoon met windows explorer naar de Zen slepen?
De ZEN heb ik momenteel niet meer, wacht nog op geld om de slim versie te kopen. Maar ja, dmv de Media Explorer kan ik gewoon via verkenner alles heen en weer gooien. Ik kan hem gewoon uitklappen als een map en zie dan de ML zeg maar met mappen Music, Video, Photo ed. Ik heb de optie om hem in de verkenner te laten zien niet aan staan, kan ik nu ook niet veranderen omdat hij aangesloten moet zijn om dit in te stellen. Zodra ik hem weer heb, ga ik verder kijken hoe het zit. ME moet dacht ik wel geïnstalleerd zijn en dat is iets wat jij niet bedoelt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lone
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:38
Jeroen O schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:17:
[...]

Er gaan verhalen in de rondte over MP3 spelers die kapot zijn gegaan in het vliegtuig. Dus ik zou hem niet gebruiken in het vliegtuig.
Volgens mij zijn dat onzin verhalen, ik heb mijn zen al een paar keer in het vliegtuig gebruikt, daarnaast ook een paar keer een ipod en een laptop, alle zonder problemen. De druk waar de cabine zich op bevind is niet lager dan de druk waarbij de hardschijffabrikant geen garantie meer geeft (dat is iets van 3000m) dus dat mag geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 08:12
Misschien valt het ook wel mee en zijn het net een paar slechte modellen die kapot zijn gegaan in het vliegtuig.

Maar als je voor langere tijd naar het buitenland gaat, dan neem ik persoonlijk geen risico. Liever in het vliegtuig een paar uurtjes geen muziek dan een paar weekjes tijdens je vakantie geen muziek.

Volgens mij is de luchtdruk in het vliegtuig ook ongeveer hetzelfde als op een hoogte van 3000m dus dan hangt het er een beetje om. Meestal gaat het goed, maar soms gaat het ook eens fout. En het is vervelend als dat net bij jouw speler is.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lone
  • Laatst online: 23:38
De luchtdruk in een vliegtuig zit rond de 1800-2000m dus dat kan het niet zijn, maar goed het zekere voor het onzekere nemen kan nooit kwaad idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 20:21

CdD

Lone schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:00:
De luchtdruk in een vliegtuig zit rond de 1800-2000m dus dat kan het niet zijn, maar goed het zekere voor het onzekere nemen kan nooit kwaad idd
En dus neem je je mediaspeler niet mee op vakantie? Onzin. Die dingen zijn echt wel vliegtuig bestendig hoor.
Volgens mij had ik verkeerd gelezen; het gaat erom of je 'm kan gebruiken ín het vliegtuig toch?

[ Voor 12% gewijzigd door CdD op 01-07-2007 20:02 ]

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

CdD, het ging idd om gebruik in vliegtuig. Ik denk eigenlijk, dat als het stuk gaat, dat het tijdens opstijgen/landen gebeurt. Dit omdat de druk langzaam wordt verandert zodat het voor de mens aangenaam is, maar het kan voor een hdd wat anders doen.

Ik heb nog steeds geen geld gezien. Ik ga morgen mailen en gewoon nieuwe halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:19

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Je kunt hem gebruiken in het vliegtuig, maar de mijne is er kapot gegaan. Zal wel een knakenHD'tje zijn wat erin zit/zat. Op garantie vervangen, dus geen problemen meer mee, maar ik gebruik hem voor de zekerheid maar niet meer in het vliegtuig. Overigens is het in principe de bedoeling dat het apparaat blijft werken, laptops en andere mobiele HD apparaten geven immers ook geen problemen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superjef
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 14:46
Bij het afspelen van muziek of video komt er na een aantal seconden (of soms minuten) ineens een geluidsvervorming. Het lijkt dan precies alsof er een 'space-effect' of zo wordt op toegepast (galmend geluid, stemmen klinken heel laag,...). Zelfs na reset of zo blijft dit probleem. Soms is het weer weg als ik hem opzet maar na een tijdje gebeurt weer hetzelfde.
Iemand die hier al over gehoord heeft, die weet wat het probleem zou kunnen zijn of waarmee het zou kunnen opgelost worden? (heb de nieuwste firmware update en gebruik wmp11).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren de 30 GB versie gekocht (€199,- bij MM)
geen netstroom lader leverbaar...
USB laden is geen optie op vakantie (en duurt sowieso heeeel erg lang)... wat nu?

oplossing: koop (net als mij vandaag) een PSP oplader, gewoon op voorraad bij de MM voor nog geen €10,- (wat kost een originele eigenlijk?)

voor de ongelovigen: Ja, die zijn ook 5V 2Amp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Geld heb ik teruggekregen van Komplett. Gelijk gekeken of er in de buurt nog de slim versie was. Eerst bij de MM in de buurt, die had hem niet, alleen de dikke voor 299 oid. Gevraagd of de MM in Utrecht hem had. Daar wisten ze niet eens dat er een plattere was en volgens hun was die er ook niet. Vandaag (eigenlijk gisteren, donderdag dus) uit school vandaan bij de Mycom langs gelopen, hebben ze hem niet, komt pas de 28e. Door naar het station voor de MM, daar kijken, en jawel hoor, stond hij nog netjes, slim versie in de vitrine. Vreemd was wel dat de prijs bij elke MM weer anders is. In de MM Cruqius was de 60 GB 299, in Utrecht was deze slim versie 349. De 30 GB was weer 149 (of het was 249, dat kan ook). Ze moeten daar echt eens vaste prijzen aan gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeeeey ik heb hem ook binnen! Een spiksplinter nieuwe voor 249,00€ verkregen slim edition van de ZVM60GB.

In het begin herkende de computer hem niet. Toen werd ik boos > de computer bang > dus kreeg ik mijn zin en deed hij uiteindelijk dus toch wat ik wilde.

Hij is nu aan het opladen, kun je dan eigenlijk wel al muziek importeren? of kun je m beter eerst laten opladen?

later! *bounced rond van blijschap*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je ZVM aankan, kan je gewoon muziek er al op zetten, hij blijft dan gewoon door laden. Ik vind wel een ding vreemd. Als hij helemaal vol is, dan zou hij voor elke actie stroom van de usb gebruiken om zijn accu vol te houden. Dit gebeurt niet. Tijdens het vullen gebruikt hij meer stroom dus dan de usb kan leveren. Ik dacht, nou dat kan, maar het zal dan niet zo veel schelen. Nou wel dus. Ipv dat hij een paar minuten oplaadt om weer vol te zijn kan het tot een kwartier duren, of langer.

Mariek, waar heb jij de ZVM gekocht? Via een internet winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via amazon.de (ik woon in duitsland :P ;)), ik had hem bestelt op 3juli om 22.30 uur en had hem de 5de al binnen. Nieteens met expres levering besteld ofzo...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat verklaart het prijsverschil van 100 euro. Maakt mij verder niet zo veel uit, als hij het maar goed doet, daar gaat het mij om. Veel plezier ermee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

merci! zal zeker lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

ik heb mijn CZV :M nu een week ofzo.
en ging gister een video erop zetten sensation black 5 gigabyte.
eerst wou ik um er op zetten dat niet lukte heb ik hem die nacht geconverteert met (apex video converteer super) hij is heel de nacht bezig geweest met converteren. die ochtend wou ik hem erop zetten.
maar het lukte niet.
ik had gewoon de video toegevoegt via het progamma (zen vision m media explorer)
is dat verkeerd en weten jullie mischien wat ik fout gedaan heb

mvg leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Wat lukt niet? Wat gaat er precies mis? Met zo'n vage omschrijving kunnen we niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Is het bestand 5 GB of zijn het losse bestanden die totaal 5 GB zijn? Ik heb mijn ZVM gisteren als backup schijf gebruikt door alles waar ik een backup van wil hebben via de Media Explorer in de map Data te gooien en hij ging zeuren dat een bestand van 4 GB niet kon. Dat zou dus betekenen dat de ZVM FAT32 als filesystem heeft en dus bestanden groter dan 4 GB niet aan kan. Is je video 5 GB, dan zul je die dus moeten knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Voor zover ik het begrijp is het ongecomprimeerde bestand 5GB... Dat lukte (uiteraard) niet en toen heeft ie em geconverteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En voor zover ik het begrijp is de conversie ook 5 GB, of iig >4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen

ik had gister mischien en onduidelijk verhaal gepost maar ben sensation opnieuw proberen te converteren met virtual dub.
op ( Video coderen voor je PMD: Tips en trucs )
werd het uitgelegt. maar ik kom niet verder als de eerste stap. ctrl O om het bestand te openen.
ik krijg het bestand niet geopent hij zegt ( ASF files are not supported )

wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:58:
hallo mensen

ik had gister mischien en onduidelijk verhaal gepost maar ben sensation opnieuw proberen te converteren met virtual dub.
op ( Video coderen voor je PMD: Tips en trucs )
werd het uitgelegt. maar ik kom niet verder als de eerste stap. ctrl O om het bestand te openen.
ik krijg het bestand niet geopent hij zegt ( ASF files are not supported )

wie kan mij helpen?
ASF files zijn niet supported... Dat zegt genoeg lijkt me :) Oftewel, ander programma gebruiken. SUPER bijvoorbeeld (staat ook in de guide). Overigens, als je vragen over het coderen hebt met die programma's, kun je ze beter in dat topic stellen.
Hero Of Time schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:58:
En voor zover ik het begrijp is de conversie ook 5 GB, of iig >4.
Beetje duidelijkheid zou dus wel handig zijn :P

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 07-07-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rod kan je ik je mischien toevoegen via hotmail.

ik ga bijna op vakantie en zou graag wat films er op kunnen zette ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 17:04:
Rod kan je ik je mischien toevoegen via hotmail.

ik ga bijna op vakantie en zou graag wat films er op kunnen zette ?
offtopic:
MSN staat in profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb n vraag. Mijn klok staat namelijk verkeerd, en ik weet niet hoe ik dit veranderen moet.

thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:35
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:07:
hey ik heb n vraag. Mijn klok staat namelijk verkeerd, en ik weet niet hoe ik dit veranderen moet.

thanx!
In je system settings, is nou niet echt moeilijk te vinden.

Hebben jullie trouwens firmware versie 1.62.02e al geïnstalleerd? Het werkt allemaal een stuk sneller hier.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ook opstarten enzo? Ik heb sinds m'n garantiegevalletje (alweer driekwart jaar terug) nooit firmwareupdates gedaan. Interesseert me dan ook geen reet als alles goed werkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garciake
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:44
Hoi

ik wil mijn Zen ook opladen via een adapter ipv usb

Ik heb hier nog een adapter liggen van een pda (acer n35)
De polariteit heb ik nagekeken en is goed.

Bij output staat het volgende : +5V 2.0A

Die 2.0A is vermoed ik goed
en die +5V ook denk ik

Ik wil het gewoon zeker weten.

Bij deze pda was ook een auto-lader bijgeleverd; is deze dan ook goed
Hier staan geen specificaties op.

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel ernstig om deze speler te kopen..

er is maar een maar nl

Type batterij Li-Ion accu (niet vervangbaar)

Eerste Li-Ion accu (nergens kunne vinden hoe lang die gemiddeld meegaan)
ten tweede het feit dat de accus NIET vervangbaar is

Het is toch weer dik 200 euro (ik zou voor de 60gb versie gaan) en ik wil die investering niet na bijv 2 of 3 jaar kwijt zijn..
Ik hoop er toch echt langer van te genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Hangt vooral van je gebruik af. Een Li-ion batterij gaat X aantal cycli mee. Ik heb getall van 500-1000 volledige cycles gehoord. Wat er van waar is weet ik niet. Overigens mag je toch wel verwachten dat je batterij bij normaal gebruik langer dan 3 jaar meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar daarna ben je alles kwijt en kun je ht apparaat niet opnieuw leven in blazen...

Dat zit me toch niet echt lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat klopt, maar denk je dat je dat ding na 5 jaar oid nog gebruikt? Imo heeft het apparaat zijn dienst dan wel bewezen en is een nieuwe kopen niet zo'n ramp. Je zult het ook bijna wel moeten accepteren, want er zijn maar weinig spelers met een vervangbare batterij. En als ze er al zijn dan is zo'n batterij vaak ontzettend duur. Dus wanneer je dan aan een nieuwe toe bent is het bijna rendabeler om gewoon een nieuwe speler te kopen. En wellicht zijn er dan al niet eens meer batterijen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Hillie schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:53:
Ook opstarten enzo? Ik heb sinds m'n garantiegevalletje (alweer driekwart jaar terug) nooit firmwareupdates gedaan. Interesseert me dan ook geen reet als alles goed werkt. ;)
Jep, hij start hier sneller op. Vooral als je hem binnen een bepaalde tijd nadat je hem uitgezet hebt weer aanzet gaat het heel snel. Alsof hij dan in een soort slaap-modus zat. Ook het laden van foto's en album-art gaat beduidend sneller.

Wat is er bij jou misgegaan destijds? Had je hem doodgeflashed?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Nee, totaal niet, de HD was overleden in het vliegtuig. Maar ondanks het feit dat ik wel een redelijke nerd ben kunnen dat soort dingen me weinig boeien zolang er geen goede reden is om de nieuwste erop te zetten. Ik zal er binnenkort eens aan gaan zitten. ;)

@RoD,Sky_Net: Die batterijtjes kun je ws. voor een euro of 8 van eBay plukken, allemaal standaardspul. In de startpost staat een link naar een disassembleartikeltje. Officieel laten vervangen kost een godsvermogen (ook al in arbeidsloon), zelf doen kost je een tientje of twee.

@garciake: No problemo, dat gaat werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Hillie op 11-07-2007 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat klopt, maar dan moet je wel een beetje handig zijn met het uit elkaar halen en weer in elkaar zetten van de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Staat een hele handleiding, als je niet al te onhandig (en bang ;)) bent moet dat wel lukken. Anders gewoon naar een reparateur gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Hillie schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:03:
Staat een hele handleiding, als je niet al te onhandig (en bang ;)) bent moet dat wel lukken. Anders gewoon naar een reparateur gaan.
Persoonlijk had ik het niet gedaan. Ik ben niet echt handig :X En als na jaren plezier van het apparaat de batterij ermee op zou houden zou ik het geen ramp vinden om een nieuwe speler te kopen. Zou ik niet weer gaan investeren in een oude ZVM. Maar dat moet iedereen ook voor zichzelf beslissen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garciake
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:44
@Hillie

die auto-lader gaat die ook werken

Thx
Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolskyn
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-06 11:01

Toolskyn

€ 500,-

Ik weet niet of het hier al genoemd was, maar ik heb laatst toch wel een heel handig video converter tooltje gevonden voor de ZVM, ZVM Video Converter. Het is misschien maar een simpel schilletje om mencoder heen, maar het werkt goed genoeg voor mij en heeft precies de opties die ik zoek.

gewooniets.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand me nog ff die link kunnen geven naar dat bestand om je oordopjes mee in te spelen? merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Toolskyn schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:30:
Ik weet niet of het hier al genoemd was, maar ik heb laatst toch wel een heel handig video converter tooltje gevonden voor de ZVM, ZVM Video Converter. Het is misschien maar een simpel schilletje om mencoder heen, maar het werkt goed genoeg voor mij en heeft precies de opties die ik zoek.
Handig, makkelijker kan het bijna niet. Die verdient wel een plaatsje in de TS :)
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:19:
zou iemand me nog ff die link kunnen geven naar dat bestand om je oordopjes mee in te spelen? merci!
Waarom neem je niet even wat ruis op oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:48:

@RoD,Sky_Net: Die batterijtjes kun je ws. voor een euro of 8 van eBay plukken, allemaal standaardspul. In de startpost staat een link naar een disassembleartikeltje. Officieel laten vervangen kost een godsvermogen (ook al in arbeidsloon), zelf doen kost je een tientje of twee.
Ik heb voor de aardigheid even gekeken, de handleiding is idd duidelijk maar de batterij vinden is een ander verhaal, zouden een van de volgende 3 batterijen kunne voldoen?

Eerste vinding
Tweede vinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
als ik op ebay zoek worden daar allemaal baaterijen aangeboden van 1700 mAh en niet van 1250 zoals die van jouw vindingen. oa,deze en deze

[ Voor 17% gewijzigd door Vihaio op 11-07-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Ff (een waarschijnlijk dom) vraagje..
Mijn vriendin heeft een Vision, de 30Gb versie.
En ik heb een EOS 400D.

Op de site van Creative staat dat alleen de 60Gb versie de USB host feature heeft.
Is dit nog steeds zo?
Of is dit ondertussen op te lossen met een softwareupdate?

Zoja, wat voor kabeltje moet daartussen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat is nog steeds zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

RoD schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:22:
Persoonlijk had ik het niet gedaan. Ik ben niet echt handig :X En als na jaren plezier van het apparaat de batterij ermee op zou houden zou ik het geen ramp vinden om een nieuwe speler te kopen. Zou ik niet weer gaan investeren in een oude ZVM. Maar dat moet iedereen ook voor zichzelf beslissen natuurlijk.
Ik noem een tientje of twee niet direct zwaar investeren, en als ik toch een nieuwe zou kopen, dan is een experimentje ook de moeite waard. ;)

@garciake, als dat autoding 5V levert, go for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:21:
[...]

Handig, makkelijker kan het bijna niet. Die verdient wel een plaatsje in de TS :)
Ik heb de link nog niet in de TS zien staan en de link die werd gegeven werkt bij mij niet. Iemand nog directe download link? Dan check ik 'm eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master007 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:36:
als ik op ebay zoek worden daar allemaal baaterijen aangeboden van 1700 mAh en niet van 1250 zoals die van jouw vindingen. oa,deze en deze
Maar is het niet belangrijk dat MaH hetzelfde als de originele speler is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Nee hoor, meer is beter. Spanning, technologie, afmetingen (en voor de handigheid aansluitpunt) zijn de belangrijkste punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolskyn
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-06 11:01

Toolskyn

€ 500,-

jpboere schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:36:
[...]

Ik heb de link nog niet in de TS zien staan en de link die werd gegeven werkt bij mij niet. Iemand nog directe download link? Dan check ik 'm eventjes.
Hier werkt het gewoon, directe download link is op dezelfde site: hier, dus grote kans dat die ook niet bij je werkt. Misschien heb je een brakke proxy oid?

gewooniets.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
jpboere schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:36:
[...]

In de FAQ onder het videocodeergedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Mmmm, de link werkt nu wel, maar ik krijg deze melding op het begin bij installeren:
ZVM Video Converter can not be installed on systems with .NET Framework version smaller than 2.0
Wat het ook betekent, ik zal wel eventjes op mijn eigen computer proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Je kan ook gewoon even .net framework 2.0 installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Ja vooruit, laptopje is niet van mij maar ik format 'm toch wel en verkoop 'm voor de gene van wie die is. Installeer wel eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Met Mediasource zet ik muziek op de Zen. Door de grootte van 60 gig weet ik soms niet wat er wel en niet op staat. Als je per ongeluk dezelfde mp3 er een tweede keer op zet, komt hij er inderdaad 2 keer op te staan. Er is geen enkele waarschuwing ofzo. Hoe kan ik dit instellen/voorkomen?? Straks heb ik heel veer dubbele nummers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je kan alles in 1 map laten plaatsen, op die manier heb je dat als je een mp3 erop zet met dezelfde naam er wordt gevraagd om deze te overschrijven of niet (of je krijgt geen melden en doet dat automatisch). Als ik het goed heb, kan je met de Media Explorer ook gewoon zoeken op je ZEN zoals je dat met een normale map zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:00
Ik ben op zoek naar een nieuwe MP3-speler en één van de mogelijke kandidaten is de Creative Zen Vision M van 60 GB. Ik heb begrepen dat je slechts een gedeelte van de harde schijf kunt reserveren zodat dit in Windows wordt herkend als een plug-and-play externe harde schijf.

Voor de 30GB variant zou de maximale grens liggen op 16 GB. Klopt dit? En ligt de grens bij de 60GB variant ook op 16GB of mag ik bij deze speler meer reserveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bij de 60 GB versie kan je tot 32 GB reserveren. Als je de Media Explorer installeert, zou je daarmee eigenlijk de hele hdd kunnen 'misbruiken'. Heb ik gedaan voor de backup van mijn laptop. Je zou dan bijvoorbeeld 512 MB kunnen gebruiken om de install cd erop te zetten en de rest voor het grote werk. Let wel, je bestanden hebben een limiet van 4 GB zoals je bij FAT32 hebt. Maar dat is logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je kan de speler niet als host voor DVD-rips gebruiken (omdat de imagebestanden vaak groter zijn als 4 gig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen, alles goed?

Ja hier ben ik dus weer met een nieuwe vraag. Help me met een wijs antwoord of voel je zo vrij me te negeren ;)

Ik heb uit meerdere bronnen vernomen dat het mogelijk is bepaalde files op je Vision:M te 'hiden' dmv een wachtwoord. Graag zou ik gebruik maken van deze functie, opdat anderen bepaalde video- en fotofiles niet kunnen bekijken.

Ik heb inmiddels in het menu de modus 'hide protected content' aan staan, waarbij er een door mij inmiddels ingevoerd password nodig is deze te verandere naar 'show'. Tot dusverre geen problemen.

Wat ik me afvraag echter is hoe ik bepaalde files nu kan veranderen in 'protected content'. Kan dat door middel van de software van Creative die op mijn pc staat? Of is het een functie die Windows XP biedt? Of ik bepaalde folders dan wel files voorzie van een vinkje bij de optie 'hidden' bij properties verandert er weinig. Deze folders/files zijn dan nog steeds gewoon te zien en te openen op de Vision:M.

Dank voor antwoorden!
:P

EDIT: En laat maar weer. Ben er inmiddels achter. Je kunt wel degelijk folders 'protecten' met je Vision:M, je moet daarvoor wel even de optie 'hide' veranderen in 'show'. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:15:
Dus je kan de speler niet als host voor DVD-rips gebruiken (omdat de imagebestanden vaak groter zijn als 4 gig)
Nee, dat is dus niet mogelijk. Je kan wel je images inpakken in bestanden van <4 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen die een USB-adapter gebruiken om de speler op te laden? Ik heb namelijk een Apple USB power adapter, maar ik wil niet direct m'n batterij verkloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:30:
Zijn er ook mensen die een USB-adapter gebruiken om de speler op te laden? Ik heb namelijk een Apple USB power adapter, maar ik wil niet direct m'n batterij verkloten.
Ja die worden zeker wel gebruikt. Met de bijbehorende stekeligheden over welke nou wel en niet werkt. Zoek het topic er maar eens op door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:39:
[...]

Ja die worden zeker wel gebruikt. Met de bijbehorende stekeligheden over welke nou wel en niet werkt. Zoek het topic er maar eens op door.
Oke, bedankt. Lees het nu trouwens ook in de beginpost... Maar ik heb niks over die van Apple gevonden, alleen een stukje van jou nog:
RoD schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:20:
[...]

Nee de speler gebruikt gewoon wat hij kan. Als het voltage maar goed is :) + en - is verder trouwens niet altijd standaard. Net als de connector van een jack-plug. Bij Apple is dat anders dan bij Creative. Dus de ground/video/audio ed. Hoe het precies zit weet ik niet. Maar het is echter wel zo dat niet alle USB opladers werken.
Dat komt er van als men zich niet aan standaards wil houden... heeft er natuurlijk ook mee te maken dat men voor de oplader kiest die het desbetreffende merk zelf gemaakt heeft.
Met m'n MicroPhoto deed de adapter het wel, alleen werd het batterij'tje dan nooit helemaal vol op dat scherm. Anders probeer ik het tegen de tijd dat ie leeg is wel gewoon, ga alleen vrijdag al op vakantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Apple en Creative zijn beide merken die er graag hun eigen standaarden op nahouden. Ik denk dat het niet gaat werken. Er zijn geloof ik wel meer mensen die Apple-opladers op Creative spelers gebruikt hebben, en dat werkte niet.
Ik heb daar zo even geen bron van trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 10:58
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de universele adapter moet instellen zodat die werkt met de Zen Vision? Dit topic heb ik doorgelezen, maar snap het niet echt. Heb weinig verstand van de voltages en polariteit.

Heb een universele adapter met de volgende specificatie:
Input: 230V 50Hz
Output: 3 - 4.5 - 6 - 7.5 - 9 - 12V
Curren: 300mA max.

Op welk voltage moet die staan? En hoe stel ik de polariteit in? Hoe zie ik dat? Het is een verwisselbaar stekkertje met twee uitsteeksels.
Las dat de Zen Vision lader een voltage heeft 5V. Maar blaas ik em niet op met 6 volt? En levert die niet te weinig stroom met 4.5 volt? Heb hier heel weinig verstand van.
Kan iemand dat uitleggen?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Zorg ervoor dat het binnenste pinnetje plus is (mantel dus min), zet het juist plugje op je stekkertje, schuif voltage op 4.5 en meet even na of polariteit en spanning goed zijn. Veel 4.5V adaptertjes leveren net ietsje meer, dus dan zit je wel goed. Verder gewoon proberen, doet 'ie het niet op 4.5V dan houdt het gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Laatst online: 12-09 10:58
Hillie schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:27:
Zorg ervoor dat het binnenste pinnetje plus is (mantel dus min), zet het juist plugje op je stekkertje, schuif voltage op 4.5 en meet even na of polariteit en spanning goed zijn. Veel 4.5V adaptertjes leveren net ietsje meer, dus dan zit je wel goed. Verder gewoon proberen, doet 'ie het niet op 4.5V dan houdt het gewoon op.
Hoe weet ik welk pinnetje binne of buiten is? Het zijn er twee. Trouwens, de plus en de min staat op het stekkertje 90 graden gedraaid, dus ik weet ook niet bij welk pinnetje de + en - hoort. Dus die staat niet parallel bovenop, beetje verwarrend.
Als ik de polariteit verkeerd heb staan, kan ik daarmee de Zen Vision opblazen? Heb trouwens ook geen meter om de spanning na te meten.
Bedankt voor de antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Dat weet ik niet hoe je dat kunt zien, het is immers jouw apparaat. Misschien kun je de polariteit wel wisselen door het connectortje er anders op te schroeven. Regel even een multimetertje (nog geen 10 euro) en meet het na. Of 'ie kapot gaat, vast niet, zal wel een strategisch geplaatste diode ergens zitten, maar het is wel fijn om het in een keer netjes te doen natuurlijk.

Als je geen meter hebt of wilt kopen, koop dan even een fatsoenlijke adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Hoi mensen met een Zen Vision:M,

Is het mogelijk om bij deze speler ook foto's te kijken terwijl de muziek nog gewoon afspeelt? Dat kon ik niet vinden in dit topic(heb even gezocht mbv de in-topic search functie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Net ff getest, muziek speelt lekker door tijdens foto's bekijken. Dit was even een snelle test met 1 plaatje, maar neem aan dat het met 100 ook zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Hero Of Time schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:29:
Net ff getest, muziek speelt lekker door tijdens foto's bekijken. Dit was even een snelle test met 1 plaatje, maar neem aan dat het met 100 ook zou gaan.
Dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Voor de volledigheid;

Ook voor de ZVM 60 gb is er nieuwe firmware beschikbaar, versie nummer; 1.21.02e (of 1.21.02 voor diegenen die liever de niet-Europese firmware hebben).

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankx
  • Laatst online: 21-08 22:16
Kheb deze week een 60Gb versie gekocht en deze bevat "af fabriek" deze versie al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Laatst online: 30-08 07:37
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie je bestanden beheren op ZEN vision M.
Of is dit al eens voorbij gekomen.

Heb zelf sinds een week of twee de vision M en heb al een aantal methodes geprobeerd, ik heb voor mij denk ik nu de goede methode, maar misschien kan het beter.

Ik ben begonnen met Winamp, leek me in het begin erg handig, playlistje aanmaken in winamp en slepen. Alleen was ik op een gegeven moment het overzicht kwijt en kreeg de albumart niet naar de zen. De aangemaakte playlists stonden ook niet in de media explorer.

Nu ben ik toch overgestapt op de media explorer icm Tag&Rename, op deze mannier heb ik betere "controle" over de mapindeling, je kan veel bestanden in een keer kopieren en de albumart is makkelijk aan te passen.
Wat ik wel een beetje irritand vind is als ik bestanden toevoeg aan een playlist dan husselt hij de tracknummers door elkaar (bij het album staat het wel goed).
Wat me ook op is gevallen dat je in een map niet meer dan x aantal mappen kan hebben. In het begin kopieerde ik mijn map "albums"naar de zen maar na ca.30 mappen gooide hij de rest van de mappen in de "root"
De afspeellijsten die in media explorer zijn gemaakt heb ik niet op de computer, al maakt me dat niet heel veel uit.

WMP 11 ook even bekeken, maar die begon ineens te synchoniseren. Gelijk mee gestopt.

[ Voor 5% gewijzigd door Alieunited op 29-07-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Mediamonkey al eens geprobeerd? Ook een veelgebruikt programma. Is hier verscheidene malen voorbijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Toen ik WMP 11 heb geinstalleerd, werkte de Zen ineens als UMS MTP (blond momentje) device. Icm tag&rename werkt dit voor mij perfect.

[ Voor 11% gewijzigd door mrfunk op 29-07-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Niet als UMS-device, maar als MTP-device :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Rockbox is bezig de ZVM te kraken om zo hun eigen firmware erop te kunnen gebruiken. Ze zijn al een tijdje bezig, maar het wel niet echt vlotten getuige het aantal posts in het draadje aldaar.
Wiki Draadje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterke-Jerke
  • Laatst online: 13-09 15:17
Ik zou (voor in de tent) graag externe speakers aan mijn Zen Vision:M 60Gb hangen. En terwijl hij door mijn Kijkshop adapter gevoed word. Kan dat? Is daar een niet al te dure complete oplossing voor?

S.J.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Sterke-Jerke schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:51:
Ik zou (voor in de tent) graag externe speakers aan mijn Zen Vision:M 60Gb hangen. En terwijl hij door mijn Kijkshop adapter gevoed word. Kan dat? Is daar een niet al te dure complete oplossing voor?
Computerboxjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb bij mijn universele oplader (die volgens gebruikers hier zou moeten werken) een strip gekregen met 6 verschillende plugjes, ik weet alleen niet welke ik moet gebruiken en voor welke ingang van de mp3speler ik ze moet gebruiken, ik heb al meerdere combinaties geprobeerd maar de mp3speler wil maar niet opladen. (ook heb ik 't aantal volt op 5V gezet, ook nog op 4,5 geprobeerd)
als iemand me zou willen uitleggen welke plug ik moet gebruiken en voor welke ingang?
Ik heb overigens deze oplader bij de kijkshop gekocht die volgens een gebruiker hier zou moeten werken
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/productafbeeldingen/kijkshop/groot/KS34660b/hape-netvoeding-nv-69-(34660).gif
BVD

(Ik heb dus een net iets andere vraag dan Newtequser)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Voor welke ingang? Gewoon, op dat blokje de power supply ingang. Als het niet werkt, draai het plug je dan om op je adapter, om de polariteit te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:18:
Voor welke ingang? Gewoon, op dat blokje de power supply ingang. Als het niet werkt, draai het plug je dan om op je adapter, om de polariteit te wisselen.
ik zat goed met de power supply, maar twijfelde omdat niks werkte. heb ook het plugje gedraaid, zowel op 5V als op 4,5 V, maar niets werkt. Erg vreemd dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus de derde van links gebruikt (zie plaatje) en 5 en 4,5 V gebruikt en het plugje gedraaid, ik vraag me af wat ik verkeerd doe. vervelende is dat ik morgen op vakantie ga en ik natuurlijk ook in het buitenland wil genieten van m'n ZEN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Probeer even een grotere. Zolang je niks forceert is het geen probleem. En het draaien van het plugje, ik krijg sterk het idee dat je niet echt thuis bent hierin, hoe bedoel je dat? Het gaat erom dat je het opzet plugje fysiek omgedraaid in je adapter hangt, zodat de plus en de min anders zijn. Als je dat wel deed, mijn excuses. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Laatst online: 11-09 09:06
Kleine vraag: Kan ik een card reader aan de Zen kopellen en zo men fotos er op downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
jvvv schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:30:
Kleine vraag: Kan ik een card reader aan de Zen kopellen en zo men fotos er op downloaden?
Heb net even getest, met een zoveel-in-1 cardreader en dat werkt goed. Heb het met foto's gedaan, die komen dan in een mapje geïmporteerde foto's. Weet niet hoe dat met muziek bestanden gaat. Je kan de zen ook direct op je digicam aansluiten.

Het gaat hier wel om de 60gig versie, deze heeft alleen de USB-host functie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:19:
[...]

Reken er maar niet op dat ze dat gaan veranderen met een firmware upgrade. ID3-tag based is altijd hun tactiek geweest (net als Apple) en ik zie niet in waarom ze dat zouden veranderen. Al zou ik zelf de functionliteit graag terugzien in de ZVM.
Is inderdaad vrij vervelend...heb een mapje met diversen muziekjes gemaakt...in de media explorer ziet het er prima uit...in de player wordt het een bende. De map is pleite...en sommige nummers worden herkend en in een nieuw aangemaakt album map geplaatst. Ik wou dat ik die tags kon uitzetten...of is er nog een andere optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
Ja, ik heb hem dus. Maar :s Hij wilt niet aan! :(

Heb hem via usb ingeplugd en het blauw ampje (laden?) knipert vanboven. Als ik de powerknop schuif gebeurt er niets. Heb al geprobeerd om hem te resetten en om in het setup-menu te komen, zonder succes.

Hij laad nu al ongeveer 30min.

Wat doe ik verkeerd? Of is hij stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
jvvv schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:07:
Ja, ik heb hem dus. Maar :s Hij wilt niet aan! :(

Heb hem via usb ingeplugd en het blauw ampje (laden?) knipert vanboven. Als ik de powerknop schuif gebeurt er niets. Heb al geprobeerd om hem te resetten en om in het setup-menu te komen, zonder succes.

Hij laad nu al ongeveer 30min.

Wat doe ik verkeerd? Of is hij stuk?
Volgens mij kun je hem niet "aanzetten" terwijl hij aan USB hangt. Eerst even wachten tot ie helemaal is opgeladen (6 uur staat er in het boekje geloof ik), daarna loskoppelen en aanzetten.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:00
Mijn broer heeft een CZV:M 60gb gekocht en ik moet zeggen dat het erg goed uitziet allemaal. Zelf ben ik nu ook aan't kijken voor een mp3-speler. Over de Zen heb ik twee vragen:

De clip aan de achterkant van de afstandbediening vind ik niet erg praktisch, met name omdat de clip erg smal is schiet het vrij snel van mijn t-shirt/rugzak oid af. Zijn er ook andere afstandbedieningen die werken met de CZV:M?

Wanneer ik bij een iPod naar een album luister en het laatste nummer van het album is afgelopen dan stopt de ipod helemaal met spelen ofwel de ipod zoekt een willekeurig ander album en gaat daar de nummers van spelen. Dit vind ik niet zo fijn. Ik wil mijn albums op alfabetische volgorde sorteren en deze door de CZV:M automatisch achtereenvolgens afspelen (Dus eerst bijv. Hitzone 1, daarna Hitzone 2 enz). Is dit met de Creative Software mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
Hij werkt (baterij was volledig leeg)!

Ok, heb er nu al even mee gespeeld, maar ik mis het 'browsen door de harddisk' van Archos. Tracks die niet goed getagged zijn, zijn niet te vinden :( of je moet ze allemaal in een playlist duwen.

Maarja, ik zal er wel aan wennen....
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast