Full-stack webdeveloper in Groningen
Commandline FTW | Tweakt met mate
* Hero of Time wacht nog steeds op geld. Ik heb wel een bevestigingsmail gehad dat mijn geld wordt teruggestort, maar nog geen cent gezien. Als er maandag nog niets op staat, ga ik een mailtje sturen.
Maar goed, ik kwam via een link hier op GoT terecht op dit forum en via daar bij dit onderwerp
Daar staat een "fixup", die gedownload en gestart, USB-kabel opnieuw aangesloten en het werkt inmiddels perfect!
Dus mochten er nog mensen in de toekomst last hebben dan is dat zeker een aanrader!
Full-stack webdeveloper in Groningen
Dus jij kan nu elk bestand gewoon met windows explorer naar de Zen slepen?Hero Of Time schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:52:
Nou, ik heb anders nergens MTP drivers gezien in de install files van WMP11. Je moet 10 hebben voor de driver om te kunnen communiceren met je ZEN. In de opties van je ZEN bij Media Explorer kan je aangeven of je Zen in de verkenner moet komen te staan. Denk dat dat hetzelfde is.
* Hero of Time wacht nog steeds op geld. Ik heb wel een bevestigingsmail gehad dat mijn geld wordt teruggestort, maar nog geen cent gezien. Als er maandag nog niets op staat, ga ik een mailtje sturen.
Er gaan verhalen in de rondte over MP3 spelers die kapot zijn gegaan in het vliegtuig. Dus ik zou hem niet gebruiken in het vliegtuig.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:19:
even een vraagje, ik ga over 2 weken op vakantie. mag je deze nu wel of niet in het vliegtuig gebruiken?
de hele muziekcollectie voor de vakantie staat er namelijk op... wanneer hij stuk gaat niet zo leuk
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
De ZEN heb ik momenteel niet meer, wacht nog op geld om de slim versie te kopen. Maar ja, dmv de Media Explorer kan ik gewoon via verkenner alles heen en weer gooien. Ik kan hem gewoon uitklappen als een map en zie dan de ML zeg maar met mappen Music, Video, Photo ed. Ik heb de optie om hem in de verkenner te laten zien niet aan staan, kan ik nu ook niet veranderen omdat hij aangesloten moet zijn om dit in te stellen. Zodra ik hem weer heb, ga ik verder kijken hoe het zit. ME moet dacht ik wel geïnstalleerd zijn en dat is iets wat jij niet bedoelt denk ik.jpboere schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:17:
[...]
Dus jij kan nu elk bestand gewoon met windows explorer naar de Zen slepen?
Volgens mij zijn dat onzin verhalen, ik heb mijn zen al een paar keer in het vliegtuig gebruikt, daarnaast ook een paar keer een ipod en een laptop, alle zonder problemen. De druk waar de cabine zich op bevind is niet lager dan de druk waarbij de hardschijffabrikant geen garantie meer geeft (dat is iets van 3000m) dus dat mag geen probleem zijn.Jeroen O schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:17:
[...]
Er gaan verhalen in de rondte over MP3 spelers die kapot zijn gegaan in het vliegtuig. Dus ik zou hem niet gebruiken in het vliegtuig.
Maar als je voor langere tijd naar het buitenland gaat, dan neem ik persoonlijk geen risico. Liever in het vliegtuig een paar uurtjes geen muziek dan een paar weekjes tijdens je vakantie geen muziek.
Volgens mij is de luchtdruk in het vliegtuig ook ongeveer hetzelfde als op een hoogte van 3000m dus dan hangt het er een beetje om. Meestal gaat het goed, maar soms gaat het ook eens fout. En het is vervelend als dat net bij jouw speler is.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
En dus neem je je mediaspeler niet mee op vakantie? Onzin. Die dingen zijn echt wel vliegtuig bestendig hoor.Lone schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:00:
De luchtdruk in een vliegtuig zit rond de 1800-2000m dus dat kan het niet zijn, maar goed het zekere voor het onzekere nemen kan nooit kwaad idd
Volgens mij had ik verkeerd gelezen; het gaat erom of je 'm kan gebruiken ín het vliegtuig toch?
[ Voor 12% gewijzigd door CdD op 01-07-2007 20:02 ]
Ik heb nog steeds geen geld gezien. Ik ga morgen mailen en gewoon nieuwe halen.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Iemand die hier al over gehoord heeft, die weet wat het probleem zou kunnen zijn of waarmee het zou kunnen opgelost worden? (heb de nieuwste firmware update en gebruik wmp11).
Verwijderd
geen netstroom lader leverbaar...
USB laden is geen optie op vakantie (en duurt sowieso heeeel erg lang)... wat nu?
oplossing: koop (net als mij vandaag) een PSP oplader, gewoon op voorraad bij de MM voor nog geen €10,- (wat kost een originele eigenlijk?)
voor de ongelovigen: Ja, die zijn ook 5V 2Amp
Verwijderd
In het begin herkende de computer hem niet. Toen werd ik boos > de computer bang > dus kreeg ik mijn zin en deed hij uiteindelijk dus toch wat ik wilde.
Hij is nu aan het opladen, kun je dan eigenlijk wel al muziek importeren? of kun je m beter eerst laten opladen?
later! *bounced rond van blijschap*
Mariek, waar heb jij de ZVM gekocht? Via een internet winkel?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 14:10 ]
Verwijderd
ik heb mijn CZV :M nu een week ofzo.
en ging gister een video erop zetten sensation black 5 gigabyte.
eerst wou ik um er op zetten dat niet lukte heb ik hem die nacht geconverteert met (apex video converteer super) hij is heel de nacht bezig geweest met converteren. die ochtend wou ik hem erop zetten.
maar het lukte niet.
ik had gewoon de video toegevoegt via het progamma (zen vision m media explorer)
is dat verkeerd en weten jullie mischien wat ik fout gedaan heb
mvg leon
Verwijderd
ik had gister mischien en onduidelijk verhaal gepost maar ben sensation opnieuw proberen te converteren met virtual dub.
op ( Video coderen voor je PMD: Tips en trucs )
werd het uitgelegt. maar ik kom niet verder als de eerste stap. ctrl O om het bestand te openen.
ik krijg het bestand niet geopent hij zegt ( ASF files are not supported )
wie kan mij helpen?
ASF files zijn niet supported... Dat zegt genoeg lijkt meVerwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:58:
hallo mensen
ik had gister mischien en onduidelijk verhaal gepost maar ben sensation opnieuw proberen te converteren met virtual dub.
op ( Video coderen voor je PMD: Tips en trucs )
werd het uitgelegt. maar ik kom niet verder als de eerste stap. ctrl O om het bestand te openen.
ik krijg het bestand niet geopent hij zegt ( ASF files are not supported )
wie kan mij helpen?
Beetje duidelijkheid zou dus wel handig zijnHero Of Time schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:58:
En voor zover ik het begrijp is de conversie ook 5 GB, of iig >4.
[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 07-07-2007 17:01 ]
Verwijderd
ik ga bijna op vakantie en zou graag wat films er op kunnen zette ?
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 17:04:
Rod kan je ik je mischien toevoegen via hotmail.
ik ga bijna op vakantie en zou graag wat films er op kunnen zette ?
MSN staat in profiel.
Verwijderd
thanx!
In je system settings, is nou niet echt moeilijk te vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:07:
hey ik heb n vraag. Mijn klok staat namelijk verkeerd, en ik weet niet hoe ik dit veranderen moet.
thanx!
Hebben jullie trouwens firmware versie 1.62.02e al geïnstalleerd? Het werkt allemaal een stuk sneller hier.
ik wil mijn Zen ook opladen via een adapter ipv usb
Ik heb hier nog een adapter liggen van een pda (acer n35)
De polariteit heb ik nagekeken en is goed.
Bij output staat het volgende : +5V 2.0A
Die 2.0A is vermoed ik goed
en die +5V ook denk ik
Ik wil het gewoon zeker weten.
Bij deze pda was ook een auto-lader bijgeleverd; is deze dan ook goed
Hier staan geen specificaties op.
Thx
Verwijderd
er is maar een maar nl
Type batterij Li-Ion accu (niet vervangbaar)
Eerste Li-Ion accu (nergens kunne vinden hoe lang die gemiddeld meegaan)
ten tweede het feit dat de accus NIET vervangbaar is
Het is toch weer dik 200 euro (ik zou voor de 60gb versie gaan) en ik wil die investering niet na bijv 2 of 3 jaar kwijt zijn..
Ik hoop er toch echt langer van te genieten
Verwijderd
Dat zit me toch niet echt lekker
Jep, hij start hier sneller op. Vooral als je hem binnen een bepaalde tijd nadat je hem uitgezet hebt weer aanzet gaat het heel snel. Alsof hij dan in een soort slaap-modus zat. Ook het laden van foto's en album-art gaat beduidend sneller.Hillie schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:53:
Ook opstarten enzo? Ik heb sinds m'n garantiegevalletje (alweer driekwart jaar terug) nooit firmwareupdates gedaan. Interesseert me dan ook geen reet als alles goed werkt.
Wat is er bij jou misgegaan destijds? Had je hem doodgeflashed?
@RoD,Sky_Net: Die batterijtjes kun je ws. voor een euro of 8 van eBay plukken, allemaal standaardspul. In de startpost staat een link naar een disassembleartikeltje. Officieel laten vervangen kost een godsvermogen (ook al in arbeidsloon), zelf doen kost je een tientje of twee.
@garciake: No problemo, dat gaat werken.
[ Voor 3% gewijzigd door Hillie op 11-07-2007 08:49 ]
Persoonlijk had ik het niet gedaan. Ik ben niet echt handigHillie schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:03:
Staat een hele handleiding, als je niet al te onhandig (en bang) bent moet dat wel lukken. Anders gewoon naar een reparateur gaan.

die auto-lader gaat die ook werken
Thx
Kevin
Verwijderd
Handig, makkelijker kan het bijna niet. Die verdient wel een plaatsje in de TSToolskyn schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:30:
Ik weet niet of het hier al genoemd was, maar ik heb laatst toch wel een heel handig video converter tooltje gevonden voor de ZVM, ZVM Video Converter. Het is misschien maar een simpel schilletje om mencoder heen, maar het werkt goed genoeg voor mij en heeft precies de opties die ik zoek.
Waarom neem je niet even wat ruis op oid?Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:19:
zou iemand me nog ff die link kunnen geven naar dat bestand om je oordopjes mee in te spelen? merci!
Verwijderd
Ik heb voor de aardigheid even gekeken, de handleiding is idd duidelijk maar de batterij vinden is een ander verhaal, zouden een van de volgende 3 batterijen kunne voldoen?Hillie schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:48:
@RoD,Sky_Net: Die batterijtjes kun je ws. voor een euro of 8 van eBay plukken, allemaal standaardspul. In de startpost staat een link naar een disassembleartikeltje. Officieel laten vervangen kost een godsvermogen (ook al in arbeidsloon), zelf doen kost je een tientje of twee.
Eerste vinding
Tweede vinding
Mijn vriendin heeft een Vision, de 30Gb versie.
En ik heb een EOS 400D.
Op de site van Creative staat dat alleen de 60Gb versie de USB host feature heeft.
Is dit nog steeds zo?
Of is dit ondertussen op te lossen met een softwareupdate?
Zoja, wat voor kabeltje moet daartussen?
Ik noem een tientje of twee niet direct zwaar investeren, en als ik toch een nieuwe zou kopen, dan is een experimentje ook de moeite waard.RoD schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:22:
Persoonlijk had ik het niet gedaan. Ik ben niet echt handigEn als na jaren plezier van het apparaat de batterij ermee op zou houden zou ik het geen ramp vinden om een nieuwe speler te kopen. Zou ik niet weer gaan investeren in een oude ZVM. Maar dat moet iedereen ook voor zichzelf beslissen natuurlijk.
@garciake, als dat autoding 5V levert, go for it.
Ik heb de link nog niet in de TS zien staan en de link die werd gegeven werkt bij mij niet. Iemand nog directe download link? Dan check ik 'm eventjes.RoD schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:21:
[...]
Handig, makkelijker kan het bijna niet. Die verdient wel een plaatsje in de TS
Verwijderd
Maar is het niet belangrijk dat MaH hetzelfde als de originele speler is?master007 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:36:
als ik op ebay zoek worden daar allemaal baaterijen aangeboden van 1700 mAh en niet van 1250 zoals die van jouw vindingen. oa,deze en deze
Hier werkt het gewoon, directe download link is op dezelfde site: hier, dus grote kans dat die ook niet bij je werkt. Misschien heb je een brakke proxy oid?jpboere schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:36:
[...]
Ik heb de link nog niet in de TS zien staan en de link die werd gegeven werkt bij mij niet. Iemand nog directe download link? Dan check ik 'm eventjes.
In de FAQ onder het videocodeergedeeltejpboere schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:36:
[...]
Ik heb de link nog niet in de TS zien staan en de link die werd gegeven werkt bij mij niet. Iemand nog directe download link? Dan check ik 'm eventjes.
Wat het ook betekent, ik zal wel eventjes op mijn eigen computer proberenZVM Video Converter can not be installed on systems with .NET Framework version smaller than 2.0
Verwijderd
Met Mediasource zet ik muziek op de Zen. Door de grootte van 60 gig weet ik soms niet wat er wel en niet op staat. Als je per ongeluk dezelfde mp3 er een tweede keer op zet, komt hij er inderdaad 2 keer op te staan. Er is geen enkele waarschuwing ofzo. Hoe kan ik dit instellen/voorkomen?? Straks heb ik heel veer dubbele nummers
Voor de 30GB variant zou de maximale grens liggen op 16 GB. Klopt dit? En ligt de grens bij de 60GB variant ook op 16GB of mag ik bij deze speler meer reserveren?
Verwijderd
Verwijderd
Ja hier ben ik dus weer met een nieuwe vraag. Help me met een wijs antwoord of voel je zo vrij me te negeren
Ik heb uit meerdere bronnen vernomen dat het mogelijk is bepaalde files op je Vision:M te 'hiden' dmv een wachtwoord. Graag zou ik gebruik maken van deze functie, opdat anderen bepaalde video- en fotofiles niet kunnen bekijken.
Ik heb inmiddels in het menu de modus 'hide protected content' aan staan, waarbij er een door mij inmiddels ingevoerd password nodig is deze te verandere naar 'show'. Tot dusverre geen problemen.
Wat ik me afvraag echter is hoe ik bepaalde files nu kan veranderen in 'protected content'. Kan dat door middel van de software van Creative die op mijn pc staat? Of is het een functie die Windows XP biedt? Of ik bepaalde folders dan wel files voorzie van een vinkje bij de optie 'hidden' bij properties verandert er weinig. Deze folders/files zijn dan nog steeds gewoon te zien en te openen op de Vision:M.
Dank voor antwoorden!
EDIT: En laat maar weer. Ben er inmiddels achter. Je kunt wel degelijk folders 'protecten' met je Vision:M, je moet daarvoor wel even de optie 'hide' veranderen in 'show'.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 21:56 ]
Nee, dat is dus niet mogelijk. Je kan wel je images inpakken in bestanden van <4 GB.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:15:
Dus je kan de speler niet als host voor DVD-rips gebruiken (omdat de imagebestanden vaak groter zijn als 4 gig)
Verwijderd
Ja die worden zeker wel gebruikt. Met de bijbehorende stekeligheden over welke nou wel en niet werkt. Zoek het topic er maar eens op door.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:30:
Zijn er ook mensen die een USB-adapter gebruiken om de speler op te laden? Ik heb namelijk een Apple USB power adapter, maar ik wil niet direct m'n batterij verkloten.
Verwijderd
Oke, bedankt. Lees het nu trouwens ook in de beginpost... Maar ik heb niks over die van Apple gevonden, alleen een stukje van jou nog:RoD schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:39:
[...]
Ja die worden zeker wel gebruikt. Met de bijbehorende stekeligheden over welke nou wel en niet werkt. Zoek het topic er maar eens op door.
Met m'n MicroPhoto deed de adapter het wel, alleen werd het batterij'tje dan nooit helemaal vol op dat scherm. Anders probeer ik het tegen de tijd dat ie leeg is wel gewoon, ga alleen vrijdag al op vakantieRoD schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:20:
[...]
Nee de speler gebruikt gewoon wat hij kan. Als het voltage maar goed is+ en - is verder trouwens niet altijd standaard. Net als de connector van een jack-plug. Bij Apple is dat anders dan bij Creative. Dus de ground/video/audio ed. Hoe het precies zit weet ik niet. Maar het is echter wel zo dat niet alle USB opladers werken.
Dat komt er van als men zich niet aan standaards wil houden... heeft er natuurlijk ook mee te maken dat men voor de oplader kiest die het desbetreffende merk zelf gemaakt heeft.
Ik heb daar zo even geen bron van trouwens.
Heb een universele adapter met de volgende specificatie:
Input: 230V 50Hz
Output: 3 - 4.5 - 6 - 7.5 - 9 - 12V
Curren: 300mA max.
Op welk voltage moet die staan? En hoe stel ik de polariteit in? Hoe zie ik dat? Het is een verwisselbaar stekkertje met twee uitsteeksels.
Las dat de Zen Vision lader een voltage heeft 5V. Maar blaas ik em niet op met 6 volt? En levert die niet te weinig stroom met 4.5 volt? Heb hier heel weinig verstand van.
Kan iemand dat uitleggen?
Bedankt!
Hoe weet ik welk pinnetje binne of buiten is? Het zijn er twee. Trouwens, de plus en de min staat op het stekkertje 90 graden gedraaid, dus ik weet ook niet bij welk pinnetje de + en - hoort. Dus die staat niet parallel bovenop, beetje verwarrend.Hillie schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:27:
Zorg ervoor dat het binnenste pinnetje plus is (mantel dus min), zet het juist plugje op je stekkertje, schuif voltage op 4.5 en meet even na of polariteit en spanning goed zijn. Veel 4.5V adaptertjes leveren net ietsje meer, dus dan zit je wel goed. Verder gewoon proberen, doet 'ie het niet op 4.5V dan houdt het gewoon op.
Als ik de polariteit verkeerd heb staan, kan ik daarmee de Zen Vision opblazen? Heb trouwens ook geen meter om de spanning na te meten.
Bedankt voor de antwoorden!
Als je geen meter hebt of wilt kopen, koop dan even een fatsoenlijke adapter.
Is het mogelijk om bij deze speler ook foto's te kijken terwijl de muziek nog gewoon afspeelt? Dat kon ik niet vinden in dit topic(heb even gezocht mbv de in-topic search functie).
DankjewelHero Of Time schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:29:
Net ff getest, muziek speelt lekker door tijdens foto's bekijken. Dit was even een snelle test met 1 plaatje, maar neem aan dat het met 100 ook zou gaan.
Ook voor de ZVM 60 gb is er nieuwe firmware beschikbaar, versie nummer; 1.21.02e (of 1.21.02 voor diegenen die liever de niet-Europese firmware hebben).
Stam + t
Of is dit al eens voorbij gekomen.
Heb zelf sinds een week of twee de vision M en heb al een aantal methodes geprobeerd, ik heb voor mij denk ik nu de goede methode, maar misschien kan het beter.
Ik ben begonnen met Winamp, leek me in het begin erg handig, playlistje aanmaken in winamp en slepen. Alleen was ik op een gegeven moment het overzicht kwijt en kreeg de albumart niet naar de zen. De aangemaakte playlists stonden ook niet in de media explorer.
Nu ben ik toch overgestapt op de media explorer icm Tag&Rename, op deze mannier heb ik betere "controle" over de mapindeling, je kan veel bestanden in een keer kopieren en de albumart is makkelijk aan te passen.
Wat ik wel een beetje irritand vind is als ik bestanden toevoeg aan een playlist dan husselt hij de tracknummers door elkaar (bij het album staat het wel goed).
Wat me ook op is gevallen dat je in een map niet meer dan x aantal mappen kan hebben. In het begin kopieerde ik mijn map "albums"naar de zen maar na ca.30 mappen gooide hij de rest van de mappen in de "root"
De afspeellijsten die in media explorer zijn gemaakt heb ik niet op de computer, al maakt me dat niet heel veel uit.
WMP 11 ook even bekeken, maar die begon ineens te synchoniseren. Gelijk mee gestopt.
[ Voor 5% gewijzigd door Alieunited op 29-07-2007 14:56 ]
[ Voor 11% gewijzigd door mrfunk op 29-07-2007 15:38 ]
S.J.
ComputerboxjesSterke-Jerke schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:51:
Ik zou (voor in de tent) graag externe speakers aan mijn Zen Vision:M 60Gb hangen. En terwijl hij door mijn Kijkshop adapter gevoed word. Kan dat? Is daar een niet al te dure complete oplossing voor?
Verwijderd
als iemand me zou willen uitleggen welke plug ik moet gebruiken en voor welke ingang?
Ik heb overigens deze oplader bij de kijkshop gekocht die volgens een gebruiker hier zou moeten werken

BVD
(Ik heb dus een net iets andere vraag dan Newtequser)
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 02:44 ]
Verwijderd
ik zat goed met de power supply, maar twijfelde omdat niks werkte. heb ook het plugje gedraaid, zowel op 5V als op 4,5 V, maar niets werkt. Erg vreemd dit!Hillie schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:18:
Voor welke ingang? Gewoon, op dat blokje de power supply ingang. Als het niet werkt, draai het plug je dan om op je adapter, om de polariteit te wisselen.
Verwijderd
Heb net even getest, met een zoveel-in-1 cardreader en dat werkt goed. Heb het met foto's gedaan, die komen dan in een mapje geïmporteerde foto's. Weet niet hoe dat met muziek bestanden gaat. Je kan de zen ook direct op je digicam aansluiten.jvvv schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:30:
Kleine vraag: Kan ik een card reader aan de Zen kopellen en zo men fotos er op downloaden?
Het gaat hier wel om de 60gig versie, deze heeft alleen de USB-host functie!!
Verwijderd
Is inderdaad vrij vervelend...heb een mapje met diversen muziekjes gemaakt...in de media explorer ziet het er prima uit...in de player wordt het een bende. De map is pleite...en sommige nummers worden herkend en in een nieuw aangemaakt album map geplaatst. Ik wou dat ik die tags kon uitzetten...of is er nog een andere optie?RoD schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:19:
[...]
Reken er maar niet op dat ze dat gaan veranderen met een firmware upgrade. ID3-tag based is altijd hun tactiek geweest (net als Apple) en ik zie niet in waarom ze dat zouden veranderen. Al zou ik zelf de functionliteit graag terugzien in de ZVM.
Heb hem via usb ingeplugd en het blauw ampje (laden?) knipert vanboven. Als ik de powerknop schuif gebeurt er niets. Heb al geprobeerd om hem te resetten en om in het setup-menu te komen, zonder succes.
Hij laad nu al ongeveer 30min.
Wat doe ik verkeerd? Of is hij stuk?
Volgens mij kun je hem niet "aanzetten" terwijl hij aan USB hangt. Eerst even wachten tot ie helemaal is opgeladen (6 uur staat er in het boekje geloof ik), daarna loskoppelen en aanzetten.jvvv schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:07:
Ja, ik heb hem dus. MaarHij wilt niet aan!
Heb hem via usb ingeplugd en het blauw ampje (laden?) knipert vanboven. Als ik de powerknop schuif gebeurt er niets. Heb al geprobeerd om hem te resetten en om in het setup-menu te komen, zonder succes.
Hij laad nu al ongeveer 30min.
Wat doe ik verkeerd? Of is hij stuk?
De clip aan de achterkant van de afstandbediening vind ik niet erg praktisch, met name omdat de clip erg smal is schiet het vrij snel van mijn t-shirt/rugzak oid af. Zijn er ook andere afstandbedieningen die werken met de CZV:M?
Wanneer ik bij een iPod naar een album luister en het laatste nummer van het album is afgelopen dan stopt de ipod helemaal met spelen ofwel de ipod zoekt een willekeurig ander album en gaat daar de nummers van spelen. Dit vind ik niet zo fijn. Ik wil mijn albums op alfabetische volgorde sorteren en deze door de CZV:M automatisch achtereenvolgens afspelen (Dus eerst bijv. Hitzone 1, daarna Hitzone 2 enz). Is dit met de Creative Software mogelijk?
Ok, heb er nu al even mee gespeeld, maar ik mis het 'browsen door de harddisk' van Archos. Tracks die niet goed getagged zijn, zijn niet te vinden
Maarja, ik zal er wel aan wennen....
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast