Ik heb een vraagje over mijn gister aangeschafte creative zen vision m 60 gb.
Ik heb de software op mijn pc geinstalleerd en via de usb op de pc aangesloten zodat hij oplaad, ik deed dit gisteren en het enige wat ik na een paar minuten kreeg was een scherm met low-battery en het blauwe lampje stopte met knipperen (dus ook met opladen lijkt mij.)
Ik terug naar de winkel, en de winkelmeneer stopt m in het stopcontact en hij gaat keurig knipperen, hij probeerde het nog met een andere ZVM en die deed hetzelfde, volgens de verkoper niks aan de hand dus, ik moest m alleen eerst HELEMAAL opladen (ongeveer 5 uur) voordat ik er wat mee kan doen.
Ik koppelde de ZVM weer aan de usbpoort van mijn computer en het blauwe lampje ging knipperen maar verder ging het scherm niet aan. pas na een uurtje ofzo zag ik het scherm oplichten en zag ik de batterij indicator aangeven dat hij bezig met opladen was, tegelijkertijd kwam er een schermpje omhoog dat dit usb apparaat niet herkend wordt (zie plaatje)

als ik hier op klik krijg ik dit scherm:
dit gebeurde een paar keer in de 7! uur dat hij aan het opladen was via de usb, hierna ging het scherm echt helemaal aan en zag ik het menu, ik wilde naar beneden scrollen en de ZVM valt uit en ik krijg een scherm met Low battery
Het rare is dat ik hiervoor een zen sleek photo had die sinds een paar weken ongeveer hetzelfde had, als ik m aan mn pc koppelde via usb kreeg ik ook dit schermpje, de computer had wel door dat er "iets" aangesloten was maar ik kon er niks mee, geen bestanden overzetten of eraf halen, in "deze computer" was het apparaat ook niet te zien. Ik dacht dat de zen sleek photo defect was en ging terug naar de winkel waar ik mn geld terug kreeg en ik ergens anders de ZVM kocht. Maar nu heb ik dus WEER hetzelfde probleem
Misschien ligt het aan mn usb poort, ik heb 2 usbpoorten aan de voorkant van mijn pc (1 met de muis en 1 lege) maar als ik mijn muis in de andere stop doet de muis het gewoon.
Ik begrijp er helemaal niks van, was ik net zo blij met mn ZVM, krijg ik m dus niet aan de praat....
Heeft iemand misschien enig idee hoe dit zou kunnen komen of wat ik eventueel fout doe?
(excuus als ik in een verkeerd topic een vraag stel maar aangezien het in dit topic aan de lopende band gebeurd dacht ik dat dit de normale gang van zaken was.)