![]() Index | |
Cows meet Darts. Het eerste [DPC]Darttoernooi gaat een feit worden. Het wordt gehouden op zaterdag 19 mei 2007. Deelnemers dienen om 13:00 uur aanwezig te zijn. De lokatie is Café de Oude Sint Joris in Eindhoven. Nu alles bekend is, kun je je vanaf dit moment inschrijven. Vandaar dit nieuw topic met alle informatie. | |
Het speltype wat gespeeld gaat worden is het bekende 501. Het toernooi begint in poules. De hoeveelheid poules hangt af van de opkomst. De bedoeling is dat er ongeveer 4 deelnemers per poule ingedeeld gaan worden. Tijdens de loting zullen alle deelnemers opgedeeld worden op dartnivo. In elke poule komen deelnemers van verschillende nivo’s elkaar tegen. Tijdens de poule-fase wordt er '501 best of 5' gespeeld. Als 1 speler 3 legs wint, is de partij afgelopen. Na de poule-wedstrijden gaan de beste deelnemers naar de winnaarsronde en de overige deelnemers naar de verliezersronde. Dan start de knock-out fase van het toernooi. Winnaarsronde blijft '501 best of 5' terwijl de verliezersronde '501 best of 3' gaat spelen. Verlies betekent dan dus uitschakeling. | |
Het doel is om iedere deelnemer met een prijs naar huis te laten gaan. De beste 4 van zowel de winnaars- als verliezers-ronde, vanaf de halve finales dus, krijgen een beker. Alle overige deelnemers willen we een medaile overhandigen als bewijs van deelname. Dit toernooi heeft geen prijzengeld. Al het inschrijfgeld wordt uitgegeven aan de prijzen. Alles wat overblijft gaat in de pot voor eventueel hapjes of drankjes. | |
Je kunt deelnemen aan het toernooi door je vooraf in te schrijven. We moeten vooraf weten hoeveel mensen er komen i.v.m. het regelen van de prijzen. Inschrijven doe je door 5 euro over te maken op girorekening 4138821 t.n.v. D.P.J. Klumpkens te Eindhoven. Zet in de omschrijving DPCDT met daarbij je voornaam en gebruikersnaam op GoT. Voor mensen in het buitenland. Bij boekingen vanuit het buitenland kan als adres van Postbank vermeld worden: Postbank N.V. Foreign Operations PO Box 1800 1000 BV Amsterdam The Netherlands Verder is de BIC van Postbank nodig: PSTBN L21 met het International Bank Account Number (IBAN): NL11PSTB0004138821. Bevestig tevens de inschrijving door een email te sturen naar [url="mailto:witlof@divisionbrabant.nl?subject=DPCDT-voornaam-GoT_gebruikersnaam&body=naam,GoT_gebruikersnaam,rekeningnummer,dartnivo"]Witlof[/url]. In deze mail wil ik graag een aantal dingen terug zien. Dit zijn:
De inschrijvingsperiode sluit op zondag 6 mei. Dit om nog tijd genoeg te hebben om prijzen te regelen voor alle deelnemers. | |
De organisatie zal in handen zijn van mijn vriendin. Ik zorg voor deelnemers, inschrijvingen en prijzen, zij voor de wedstrijdleiding. Mijn vriendin heeft ruime ervaring in het organiseren van darttoernooien. Tijdens het toernooi wordt er gebruik gemaakt van een PC met daarop Dartsoftware. Hierin kunnen alle wedstrijden makkelijk en overzichtelijk bijgehouden worden. | |
De uitbater van Café de Oude Sint Joris stelt de zaal achterin kostenloos ter beschikking. Bij een redelijke opkomst zet hij zelfs personeel achter de bar in de zaal. Bij een lage opkomst zullen we onze drankjes voor in het café moeten halen. In de zaal zullen tevens een pooltafel en tafelvoetbal komen te staan. In het café kan, naast contant, ook met “bierkaarten” worden betaald. Een bierkaart is een strippenkaart voor 10 consumpties en zo’n kaart kost 13 euro. Met deze kaart kun je naast bier natuurlijk ook andere dranken betalen, zelfs sterke drank, maar dan worden er wel meerdere strippen afgestreept. Bier / fris / koffie / thee zijn allemaal 1 strip. Contant is het iets duurder. Dan uiteraard ook nog even de adresgegevens: Café De Oude Sint Joris Pastoor Dijkmansstraat 25 5611RA Eindhoven | |
Witlof (Desmond) Fjolle (Marleen) JohFraEl (Hans) Mobster (Barry) Liz (Gonnie) JoY (Alex) Trance Eagle (Matthijs) Superbij (Suzanne) Frentik (Maarten) Woolysheep (Jorne) Blue_man (Stijn) Gateway (Roy) Anouk Italic - Deelnemer heeft mail verstuurd maar nog niet betaald. normaal - Deelnemer heeft betaald maar nog niet bevestigd. Bold - Deelnemer heeft betaald en bevestigd. | |
Ik hoop dat het een gezellige dag gaat worden. Bezoekers zijn uiteraard ook altijd welkom. Kun je misschien nog je favorieten DPC'er aanmoedigen tijdens het darten. Als je langs wil komen, kun je dan ook even een berichtje achterlaten in dit topic? Hierdoor kan ik misschien de uitbater overhalen om personeel achter de bar te zetten, mocht de opkomst aan de lage kant zijn. Let's play darts! | |
DPC Darttoernooi: Animo-check |
Zoals gemeld in de animo check: "genoteerd".
Omdat het nog een eind weg is ga ik nog niet betalen (mocht er iets anders - examen ed tussenkomen).
Maar ik heb er zin in!
Een blik op nmbs.be leert me dat ik om 10u00 de trein neem en om 13u00 aankom, toch maar die van 9u00 nemen dan ... Is er in Eindhoven iets eetbaars te vinden (voor een belg)?
Omdat het nog een eind weg is ga ik nog niet betalen (mocht er iets anders - examen ed tussenkomen).
Maar ik heb er zin in!
Een blik op nmbs.be leert me dat ik om 10u00 de trein neem en om 13u00 aankom, toch maar die van 9u00 nemen dan ... Is er in Eindhoven iets eetbaars te vinden (voor een belg)?
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Yup. Als je het centrum eventjes in loopt, kun je bij broodje bart een prima broodje voor in de hand krijgen. Op het station vind ik zelf niet zo snel fatsoenlijk eten. Tenzij je gewoon frietje met wil, dat hebben ze er welBlue_man schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:23:
Is er in Eindhoven iets eetbaars te vinden (voor een belg)?
Overigens zou ik graag mee doen, maar ik weet nog niet hoe het met het werk zit. Waarschijnlijk moet ik gewoon werken, dus dan zal ik, als het 's ochtends is, wel 's middags langskomen. Meedoen zit er zeer waarschijnlijk niet in helaas
Rechttegenover het station (taxikant) zit op de linkerhoek een prima broodjes tent, iets met "breakfast" in de naam geloof ik.Blue_man schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:23:
Is er in Eindhoven iets eetbaars te vinden (voor een belg)?

\TP51/
Ik heb de mail en betaling binnen van Fjolle
De eerste inschrijving, naast mezelf, is dus een feit
Ik zal vanavond nog even navraag doen of de 'keuken' open is. Daar kun je dan waarschijnlijk dingen halen zoals broodje frikandel, broodje hamburger en frietjes. Anders zijn er nog tal van mogelijkheden in de buurt. Er zitten genoeg cafetarias en andere eetgelegenheden in de buurt.

Ik zal vanavond nog even navraag doen of de 'keuken' open is. Daar kun je dan waarschijnlijk dingen halen zoals broodje frikandel, broodje hamburger en frietjes. Anders zijn er nog tal van mogelijkheden in de buurt. Er zitten genoeg cafetarias en andere eetgelegenheden in de buurt.
* JohFraEl gaat vanavond inschrijven en betalen
Voor voedsel in eindhoven: http://www.allebedrijveni...en/323-Broodjeszaken.html
Voor voedsel in eindhoven: http://www.allebedrijveni...en/323-Broodjeszaken.html
edit:
Done!! (ingeschreven en betaald)
Done!! (ingeschreven en betaald)
[ Voor 13% gewijzigd door JohFraEl op 12-03-2007 22:05 ]
Eindhoven heeft genoeg voedselketens inderdaad, al hoewel ze niet allemaal op die lijst staan. Zo heeft ook Eindhoven een Subways bijvoorbeeld. Als je richting het centrum loopt kom je vanzelf echt wel wat tegen 
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:13:
Een hollands frietje voor een belg ...
Ga je mond spoelen blackangel
offtopic:
En vervolgens wel kei hard zeggen dat Eindhoven in Holland ligt...

Betaald en gemaild. Zoals we in Oosterhout plachten te zeggen:
Ik pak jullie!
Ik pak jullie!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik heb weer een update uitgevoerd:
JohFraEl (Hans) en Mobster (Barry) hebben zowel de mail als het geld verstuurd. Goed bezig
Liz (Gonnie) heeft al wel betaald maar nog geen mail gestuurd ivm het dartnivo. Hopelijk komt dat nog
Verder heb ik gisteren nog even navraag gedaan over het betalen van de drankjes. Het is toch mogelijk om contant te betalen. Het is dus niet verplicht om met bierkaarten te betalen. Het is wel goedkoper.
JohFraEl (Hans) en Mobster (Barry) hebben zowel de mail als het geld verstuurd. Goed bezig

Liz (Gonnie) heeft al wel betaald maar nog geen mail gestuurd ivm het dartnivo. Hopelijk komt dat nog
Verder heb ik gisteren nog even navraag gedaan over het betalen van de drankjes. Het is toch mogelijk om contant te betalen. Het is dus niet verplicht om met bierkaarten te betalen. Het is wel goedkoper.
Bierkaarten? We ging toch darten?
Sja, mijn vriendin dacht dat er alleen maar met bierkaarten betaald kon worden. Echter is dat al een tijdje niet meer zo. Zie het (aangepaste) gedeelte daarover uit de OP:
In het café kan, naast contant, ook met “bierkaarten” worden betaald. Een bierkaart is een strippenkaart voor 10 consumpties en zo’n kaart kost 13 euro. Met deze kaart kun je naast bier natuurlijk ook andere dranken betalen, zelfs sterke drank, maar dan worden er wel meerdere strippen afgestreept. Bier / fris / koffie / thee zijn allemaal 1 strip. Contant is het iets duurder.
Misschien kunnen we idd nog een damespoule opzetten als die er nog een paar bij komenVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:18:
Huh Witlof, de mail is gisteren de 12e reeds verzonden. Is de vrouwenpoule nog vrij?
Heb mail trouwens niet ontvangen. Kun je die nog eens sturen?
Ontvangen en verwerkt

vrouwenpoule ??Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:18:
Huh Witlof, de mail is gisteren de 12e reeds verzonden. Is de vrouwenpoule nog vrij?
wil je die mannen de vernedering besparen
Doe even !! lekker meedoen met de mannen en helemaal onder het gras stoppen die gasten
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
hey sloerie, moet jij niet 2 dorpen verder zijn!!Mobster schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:56:
Betaald en gemaild. Zoals we in Oosterhout plachten te zeggen:
Ik pak jullie!
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
We brengen Mobster wel uit zijn concentratie, kan hij sneller naar het dorp verderop komen
Verwijderd
Gewoon eerst even allemaal naar het darten komen kijken en dan 2 dorpen verderop vertrekken. 
Misschien wil ik dan wel een keer op en neer rijden als ik met de auto ben. Ik lig er toch meteen uit, al voordat ik een pijl heb proberen te gooien, die meteen achter de bar beland ipv in het bord.
Misschien wil ik dan wel een keer op en neer rijden als ik met de auto ben. Ik lig er toch meteen uit, al voordat ik een pijl heb proberen te gooien, die meteen achter de bar beland ipv in het bord.
En LA heeft zelf waarschijnlijk een meeting in Breda die dag. Dus 3 uitnodigingen. Aangezien Witlof en ik al 1,5 jaar geleden het hier over gehad hebben, kies ik voor het darttoernooi. Ook omdat het bowlen ook al in het water viel en ik DPC-brede projecten ook wil steunen.CaLeX schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:37:
[...]
hey sloerie, moet jij niet 2 dorpen verder zijn!!
Maar mocht ik er in de eerste ronde uitliggen en ik heb vervoer, dan kom ik nog wel even een burger scoren in Nijnsel
5 man mensen pas. Waar blijven al die mensen die zo enthousiast waren in de poll?
Verwijderd
IK probeer er te zijn maar het is te ver weg om zeker te weten of ik kan. 't is ook niet om de hoek dus moet er wel een dag voor vrijhouden en of dat lukt ...
voor mij valt deze meet in het weekend voor mijn eindexamens nederlands en wiskunde. ik zit dus helaas achter de boeken, ipv achten een biertje met wat pijltjes in mijn hand
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Liz, Mobster én Witlof ... * Blue_man duidt de datum met een iets dikkere pen aan in z'n agenda
le·vens·moe (bn.)
Ik ga mijn best doen voordat ik naar de NC bbq ga even langs te komen. Hoop wel dat je een beetje fatzoenlijk kan pakeren daar in eindhoven.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Eens kijken of de boonanzianen er ook interesse in tonen...
"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::
Als ik het niet te druk heb zal ik zeker proberen er te zijn.
Ik ga wel niet meedarten, daar ben ik verschikkelijk slecht in
Ik ga wel niet meedarten, daar ben ik verschikkelijk slecht in
Verwijderd
Zeg als ik mee ga darten en nog nooit eerder een pijl heb gegooid, dan kan jij dat zeker ook. Jij weet tenminste van jezelf dat je slecht bent. Dat weet ik nog niet eens.
Verwijderd
blackangel schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:09:
offtopic:
offtopic:
Al even hard offtopic: vanuit belgisch oogpunt is holland en nederland volledig hetzelfde.
Al even hard offtopic: vanuit belgisch oogpunt is holland en nederland volledig hetzelfde.
Verwijderd
Wat een praatjesPim. schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:29:
[...]
vrouwenpoule ??
wil je die mannen de vernedering besparen ??
Doe even !! lekker meedoen met de mannen en helemaal onder het gras stoppen die gasten
Waren er dan geen mannen die riepen in die poule te willen meedoen?
Mijn dart-'praatjes' zijn niet zo groot als je bij een KletsCowsie zou vermoeden.
/me Liz is wel benieuwd naar personen achter the nick, maar moet eerst Eindhoven
nog zien te vinden (niet waar Black_Piet?).
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:23:
[...]
offtopic:
offtopic:
Wij moeten ook niet zeggen tegen vlamingen dat ze in walonie wonen. En in Schotland zeg je ook niet dat je in Engeland bent. Dus het zou wel fijn zijn dat jullie het bij de juiste naam noemen. Namelijk Nederland
Wij moeten ook niet zeggen tegen vlamingen dat ze in walonie wonen. En in Schotland zeg je ook niet dat je in Engeland bent. Dus het zou wel fijn zijn dat jullie het bij de juiste naam noemen. Namelijk Nederland
@witlof: Maak je ook een lijstje van de mensen die aanwezig zijn maar niet darten. Ook wel interesant
[ Voor 10% gewijzigd door iisschots op 14-03-2007 23:02 ]
De DPC'erts die misschien komen kijken en/of meedoen zijn tot nu toe:iisschots schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:01:
[...]
@witlof: Maak je ook een lijstje van de mensen die aanwezig zijn maar niet darten. Ook wel interesant
Blue_man
blackangel
markmulder
iisschots
archetta
Niemand van bovenstaande zegt 100% zeker langs te komen, maar ook niet dat ze er niet zullen zijn. Ik ben benieuwd. Verwacht er wel meer dan 5 iig
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:29:
[...]
Waren er dan geen mannen die riepen in die poule te willen meedoen?

\TP51/
Nee JoY dat was de 'vrouwen poel'
(da's volgens mij heel iets anders....) 
Daar kwam ik o.a. de volgende nicks tegen:
Doe 's gauw inschrijven!!!
Ik ben even door het 'animo-check-topic' gefietst:Witlof schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:37:
[...]
De DPC'erts die misschien komen kijken en/of meedoen zijn tot nu toe:
Blue_man
blackangel
markmulder
iisschots
archetta
Niemand van bovenstaande zegt 100% zeker langs te komen, maar ook niet dat ze er niet zullen zijn. Ik ben benieuwd. Verwacht er wel meer dan 5 iig
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Cpt00kirk libido78 Freeze_XJ CowArt Theuno Pjosch Tranceeagle Superbij smeaggie DSmarty ERU_Aragorn |

ik ken het café dus dan blijven er weinig smoesjes over voor mijWitlof schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:37:
[...]
De DPC'erts die misschien komen kijken en/of meedoen zijn tot nu toe:
Blue_man
blackangel
markmulder
iisschots
archetta
Superbij en Trance Eagle zijn nu ook aan het lijstje toegevoegd

Ik weet nog niet hoeveel, maar wij komen met een stel mensen die naar de NC BBQ komen voorafgaand aan de BBQ nog even jullie aanmoedigen.
Helaas gaan ikzelf en mijn vrouw in ieder geval om 15:00 uur weer weg, aangezien er vanaf 16:00 uur BBQ-ers bij ons huis arriveren.
Helaas gaan ikzelf en mijn vrouw in ieder geval om 15:00 uur weer weg, aangezien er vanaf 16:00 uur BBQ-ers bij ons huis arriveren.
Verplaats de LA meeting gewoon naar Ehvn danMobster schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:03:
[...]
En LA heeft zelf waarschijnlijk een meeting in Breda die dag. Dus 3 uitnodigingen. Aangezien Witlof en ik al 1,5 jaar geleden het hier over gehad hebben, kies ik voor het darttoernooi.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
8 DPC-erts. Kom aan mensen. Je hebt nog even de tijd dus houd de datum vast vrij!
Misschien wacht daarom iedereen, het duurt nog ruim anderhalve maand en men heeft steeds meer evenementen waaruit men kan kiezen....

Ik denk ook wel dat er nog wel wat meer leden bij gaan komen. Wilde de datum alleen vroegtijdig vast leggen. Ook naar de uitbater toe is dat wel prettig. En ik kan nog het een en ander regelen voor die tijd 
Maar uhm, wie komen er nu allemaal even kijken? Want volgens mij werd het nog al druk qua bezoekers
Maar uhm, wie komen er nu allemaal even kijken? Want volgens mij werd het nog al druk qua bezoekers

Misschien dat ik nog wel even om de hoek kan komen kijken, moet toch zien hoe Witlof de rest inmaakt he
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
Mail away
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik had de tekst al extra vet in m'n agenda gezet, nu komt er nog een lijntje onder. Het examen staat gepland voor begin mei ...
Ik heb de aanmeldingsmail al in m'n drafts staan!
Ik heb de aanmeldingsmail al in m'n drafts staan!
le·vens·moe (bn.)
/me heeft zojuist administratie bijgwerkt en gelijk ook hier aan bijgedragen
Geld ontvangen. Naam van Italic naar bold veranderd.
We zijn al met z'n 9en
Als het zo blijft kunnen we mooi 's avonds nog met z'n allen gaan BBQ'en
We zijn al met z'n 9en

Verwijderd
Jij bedoeld deze?? 
Nu weet ik zeker dat ik moet gaan kijken
Nu weet ik zeker dat ik moet gaan kijken
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 08:18 ]
yup, mijn nick kwam je in het animo topic zeker tegen! Ik ben alleen inderdaad zoals ik dacht in mei op vakantie en om nu vanuit rome weer even terug te rijden... Ik kan deze keer niet meedoen, volgende keer beter!JohFraEl schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:16:
[...]
Ik ben even door het 'animo-check-topic' gefietst:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Cpt00kirk libido78 Freeze_XJ CowArt Theuno Pjosch Tranceeagle Superbij smeaggie DSmarty ERU_Aragorn
Ik zeg laptopje mee en effe naar http://www.scoremaster.tk/ browsen.
Geeft niet, idd volgende keer dan: veel plezier in Rome!smeaggie schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 08:49:
[...]
yup, mijn nick kwam je in het animo topic zeker tegen! Ik ben alleen inderdaad zoals ik dacht in mei op vakantie en om nu vanuit rome weer even terug te rijden... Ik kan deze keer niet meedoen, volgende keer beter!
Maar er waren toch meer mensen die wel animo hadden
Waar is Pjosch eigenlijk? Wie schopt hem even hier naar toe? Ik durf dat niet, hij was nogal groot
Bij TeamBVD zijn een aantal mensen bezig een groep te verzamelen die mee wil gaan doen. Die zullen zich vervolgens in 1x aanmelden
iisschots schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:09:
Bij TeamBVD zijn een aantal mensen bezig een groep te verzamelen die mee wil gaan doen. Die zullen zich vervolgens in 1x aanmelden

Zelfs voor BVD-ers geldt, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik weet dat VictorB (de V van BVD) vroeger een fervent darter was. Komen Blimmel en DSmarty ook? Dan is die club ook weer een keer compleet.
* Mobster vraagt zich af hoeveel mensen wisten waar BVD voor stond (Nee, niet Bond Van Doorstarters
)
* Mobster vraagt zich af hoeveel mensen wisten waar BVD voor stond (Nee, niet Bond Van Doorstarters
Ik denk dat binnen TeamBVD er aardig wat mensen zijn die het weten. Buiten TeamBVD heb ik regelmatig de vraag gekregen. Daar nog niet iemand tegengekomen die het wist. (jij bent de eersteMobster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:50:
Zelfs voor BVD-ers geldt, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik weet dat VictorB (de V van BVD) vroeger een fervent darter was. Komen Blimmel en DSmarty ook? Dan is die club ook weer een keer compleet.
* Mobster vraagt zich af hoeveel mensen wisten waar BVD voor stond (Nee, niet Bond Van Doorstarters)
DSmarty is van plan te komen. VictorB is de laaste tijd regelmatig op IRC dus ik zou zeggen vraag het hem. Van Blimmel weet ik het niet.
Zou wel leuk zijn 
Willen jullie dat misschien een beetje op tijd laten weten? Dan kunnen de twijfelaars misschien nog overgehaald worden

Willen jullie dat misschien een beetje op tijd laten weten? Dan kunnen de twijfelaars misschien nog overgehaald worden
Zonet het geld overgemaakt en dus de aanmelding verstuurt, ben wel eens benieuwd wat er achter al die GoTnicks schuilt
"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::
Ik heb geen enkel idee waarom je hier zou wilen spammen ??? jammer
[ Voor 78% gewijzigd door Pim. op 29-03-2007 15:28 ]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
He nog een schaap. Gezellig.woolysheep schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:25:
Zonet het geld overgemaakt en dus de aanmelding verstuurt, ben wel eens benieuwd wat er achter al die GoTnicks schuilt
spammert?
[ Voor 6% gewijzigd door Pim. op 29-03-2007 15:28 ]
Nee joh, hij wil gewoon stickers, baseballcaps, mokken en T-shirts schenken voor het DPC-Dart-toernooi
Ohja, en natuurlijk accepteren we sponsoring
Ohja, en natuurlijk accepteren we sponsoring
Hij kraakt mijn geweldige banner af 
Maar uhm, we zijn al met z'n 11en. Nu nog TeamBVD erbij en we hebben een tappert in de zaal denk ik

Maar uhm, we zijn al met z'n 11en. Nu nog TeamBVD erbij en we hebben een tappert in de zaal denk ik
Verwijderd
iisschots schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:19:
Daar nog niet iemand tegengekomen die het wist. (jij bent de eerste)
offtopic:
/me wist het ook hoor
En ik denk dat er nog wel een aantal zijn die dat wisten. Ik heb het enkele jaren geleden namelijk eens gehoord van VictorB in #DPC
/me wist het ook hoor
En ik denk dat er nog wel een aantal zijn die dat wisten. Ik heb het enkele jaren geleden namelijk eens gehoord van VictorB in #DPC
Ik heb op verzoek van een buitenlander (Blue_Man) ook even het IBAN toegevoegd aan de TS:
International Bank Account Number (IBAN):
NL11PSTB0004138821
En nogmaals een toevoeging mbt het overschijven vanuit het buitenland:
Nu kan ook Blue_man zich inschrijvenWat is het adres en de BIC-code van de Postbank bij boekingen vanuit het buitenland?
Bij boekingen vanuit het buitenland kan als adres van Postbank vermeld worden:
Postbank N.V.
Foreign Operations
PO Box 1800
1000 BV Amsterdam
The Netherlands
Verder is de BIC van Postbank nodig: PSTBN L21. Daarnaast is het vermelden van uw IBAN en uw eigen adres verplicht.
Nog 5 weken en pas 10 definitieve inschrijvingen. Kom aan DPC-ers. Je hoeft niet te kunnen darten. Het gaat om de gezelligheid en om je mede crunchers eens in het echt te zien en een boompje op te zetten. Dus kom op!
Ze bestonden pas toch X jaar, stond toch een stukje oa over waar de naam vandaan kwam?!?iisschots schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:19:
[...]
Ik denk dat binnen TeamBVD er aardig wat mensen zijn die het weten. Buiten TeamBVD heb ik regelmatig de vraag gekregen. Daar nog niet iemand tegengekomen die het wist. (jij bent de eerste)
DSmarty is van plan te komen. VictorB is de laaste tijd regelmatig op IRC dus ik zou zeggen vraag het hem. Van Blimmel weet ik het niet.
GEVONDEN!
[ Voor 7% gewijzigd door JoY op 05-04-2007 09:09 ]
\TP51/
Inmiddels zijn het er al 11. Blue_Man z'n geld is ook binnenMobster schreef op donderdag 05 april 2007 @ 08:59:
Nog 5 weken en pas 10 definitieve inschrijvingen. Kom aan DPC-ers. Je hoeft niet te kunnen darten. Het gaat om de gezelligheid en om je mede crunchers eens in het echt te zien en een boompje op te zetten. Dus kom op!

En dat vind jijWitlof schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:29:
[...]
Inmiddels zijn het er al 11. Blue_Man z'n geld is ook binnen

le·vens·moe (bn.)
Ben benieuwd wanneer en met hoeveel TeamBVD gaat komen. Wanneer is bij jullie de deadline?
Doe ook eens inschrijven jij? Dan is er tenminste één iemand die ik verstaVerwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:38:
Dat geld wel denk ik! Dat jij dan ook naar het darten komt waarschijnlijk al iets minder
le·vens·moe (bn.)
Verwijderd
Zeker van? Ik zit wel in de regio Gent hoorBlue_man schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 16:21:
Doe ook eens inschrijven jij? Dan is er tenminste één iemand die ik versta
Ik vrees van wel. Ik heb het niet helemaal begrepen op dat belgische openbaar vervoer... ik ga zowat overal heen met de fiets en dan is regio Eindhoven toch net iets te ver(en zit ik niet alleen op de trein)
En ik ken geen bal van dart. Je zult me dus weer moeten missen
Nog een krappe 5 weken mensen. Is de agenda nog steeds leeg voor 19 mei? Kom gezellig wat drinken en kletsen in Eindhoven. O ja, we gaan ook nog darten
Ze durven niet tegen al die ervaren darters
Verwijderd
Ervaren darters? Wie dan? Oh ik die gisteren mijn eerste pijltje gegooid heb bedoel je?
Mmm misschien toch maar eens nadenken of mijn stand-in mee kan komen.
Mmm misschien toch maar eens nadenken of mijn stand-in mee kan komen.
Ach, we gaan als eerste voor de gezelligheid. Darten komt op een 2e plaats. Als we met 11 dart(st)ers zijn, kunnen we nog met z'n allen naar de BBQ
/me heeft al eens gezocht naar zijn 10 jaar oude pijltjes maar kan ze niet meer vinden en twijfelt nu of ie nieuwe zal kopen of de 3 jaar oude gratis Bavaria dartpijltjes, die nog in de verpakking zitten, te gebruiken.
Heb je pijltjes nodig om te darten? Is dat niet met een keu?

Zijn er mensen die rond 11h30 - 12h00 aankomen met de trein? Kwestie van de OV-gebruikers af te spreken aan het station?
Zijn er mensen die rond 11h30 - 12h00 aankomen met de trein? Kwestie van de OV-gebruikers af te spreken aan het station?
le·vens·moe (bn.)
Verwijderd
Misschien moet ik toch maar eens overwegen om een paar dagen verlof te nemen en alsnog eens langs te komen. Al was het maar om jou bezig te zienBlue_man schreef op donderdag 12 april 2007 @ 20:06:
Heb je pijltjes nodig om te darten? Is dat niet met een keu?
Die pijlen doen me denken aan de kernraket die India deze week getest heeft 
Als zulke pijlen op m'n bril terechtkomen ...
Als zulke pijlen op m'n bril terechtkomen ...
le·vens·moe (bn.)
Zijn er nog mensen die twijfelen om deel te nemen aan dit eerste DPC darttoernooi? En met hoeveel leden gaat Team BVD waarschijnlijk deze kant uit komen?
Misschien dat we eens in het irc kanaal langs moeten gaan Witlof
Had ik daar maar tijd voorMobster schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:44:
Misschien dat we eens in het irc kanaal langs moeten gaan Witlof
#teambvd op irc.sorcery.net 
Maar ik denk dat jullie beter op ons forum langs kunnen komen
Maar ik denk dat jullie beter op ons forum langs kunnen komen
Geregistreerd. Nu wachten op een mail
Nog minder dan vier weken mede-DPC-ers. Is er dan niemand die zin heeft in een gezellige dag met Witlof, Fjolle, JohFraEl, Liz, JoY, Trance Eagle, Superbij, Frentik, Woolysheep en Blue_man? 
Dat ik er ook ben houd jullie toch niet tegen? Kom aan. Maar het een memorabele DPC-dag en kom ook gezellig darten en drinken en kletsen
@iisschots. Ik heb nog steeds geen activatiemail van dat forum van jullie mogen ontvangen
Dat ik er ook ben houd jullie toch niet tegen? Kom aan. Maar het een memorabele DPC-dag en kom ook gezellig darten en drinken en kletsen
@iisschots. Ik heb nog steeds geen activatiemail van dat forum van jullie mogen ontvangen

[ Voor 12% gewijzigd door Mobster op 24-04-2007 19:01 ]
Verwijderd
Voor degenen die het darten niet zien zitten en daarom niet meedoen. Ik heb me opgegeven ondanks dat ik mega word ingemaakt. Bedenk gewoon dat er een troostprijs is waarom 'gestreden' (ahum) kan wordenMobster schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:01:
Kortom doe mee ......als je durft
* Witlof wacht nog steeds op die BVD'ers 
En uhm, als het niet druk wordt, kunnen enkele van ons door naar de BBQ van de NC

En uhm, als het niet druk wordt, kunnen enkele van ons door naar de BBQ van de NC
@mobster: Moet je dsmarty of madman even mailen. nick @teambvd.com