[DPC] Wereldkankerdag

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Wereldkankerdag was zondag laatstleden een gelegenheid om weer enkele schokkende feiten bekend te maken ivm kanker.

Zo wist men ons te vertellen dat elk jaar er 11 miljoen kankerpatienten bijkomen. En dan is het maar te hopen dat het een soort betreft die men kan behandelen.

Ik ga jullie hier verder niet met feiten om de oren slaan, maar jullie weten net zo goed als ik dat een gezonde levensstijl heel veel kan voorkomen.

Als ProjectVerantwoordelijke in een project tegen kanker probeer ik om mijn omgeving (en daar hoort GoT bij) wakker te schudden. Kanker is nu éénmaal niet iets wat steeds een ander overkomt, en als jonge lezer heb je er natuurlijk baat bij om nu reeds te werken aan je gezondheid.

Sommige mensen gaan nog verder. Richard Bottram is initiatiefnemer van de internetpagina marathon365.org. Deze Nederlander heeft als doelstelling om zoveel mogelijk fondsen in te zamelen in de strijd tegen kanker. En hij doet dit niet zomaar.

Op 30 juli 2006 is hij begonnen aan een marathon, en wat voor één. 365 dagen lang loopt hij elke dag een marathon. Door 14 verschillende landen, misschien komt hij ook door jouw stad.
Een van de initiatieven is zijn pagina http://www.pixelagainstcancer.org/. Daar kan je zoals het een goede pixelpagina beaamt een aantal pixels kopen om daar je logo op neer te poten.

Daarom is er met samenwerking van de DPC-Crew en de GoT-mods het idee gegroeid om ons logo op die pagina te krijgen.

100 pixels kosten 100 euro, maar op 100 pixels kan je amper een letter neerpoten, laat staan een DPC-logo. Ik reken dus op jullie bereidwilligheid en creativiteit om niet alleen een duit in het zakje te doen tegen kanker, maar misschien krijgen we op deze manier DPC nog gepromoot.

Jullie kunnen met jullie zuurverdiende centen terecht op de DPC-rekening 14.55.32.801 t.a.v. R. Nachtegaal te Utrecht, niet-Nederlanders kunnen terecht op IBAN: NL13 RABO 0145 5328 01 BIC: RABONL2U, vergeet zeker niet pixelagainstcancer.org en je GoT-nick te vermelden in de omschrijving.

De crew wist me ook te vertellen dat de advertentieinkomsten van WDO zullen doorgestort worden.

Wat gebeurt er indien we niet aan een rond bedrag zitten? Eerst wordt er zoveel mogelijk ruimte gekocht op pixelagainstcancer.org, de rest wordt niet opgeëist als 'administratiekost', maar wordt integraal doorgestort aan een Nederlandse of Belgische organisatie die zich eveneens bezighoudt met kankeronderzoek.

Just my 2 cents

Edit: Nightbird heeft een pagina op WDO voorzien waar de tussenstand op bijgehouden wordt en de namen van de donateurs staan: http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=512

[ Voor 3% gewijzigd door Blue_man op 08-02-2007 19:41 . Reden: GoT-nick niet vergeten ]

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164950

Mijn steun heb je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152769

ik krijg het niet gestort :$

die IBAN, is dat allemaal aaneen dat je dat moet opgeven, of met spaties tussen ofzo?
Het is toch de volledige NL13 RABO 0145 5328 01 als vermelding? Bank vraagt namelijk nog een BIC-code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Anoniem: 152769 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:18:
ik krijg het niet gestort :$

die IBAN, is dat allemaal aaneen dat je dat moet opgeven, of met spaties tussen ofzo?
Het is toch de volledige NL13 RABO 0145 5328 01 als vermelding? Bank vraagt namelijk nog een BIC-code...
BIC-code rabobank erbij gezet.

RABONL2U

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:10
En hoeveel moeten we ophalen om een koe erop te krijgen? Of het logo? Best veel lijkt me :X

Ik zal eens kijken of we met DB iets kunnen doen. Hebben laatst ook al gegeven aan de Serious Request actie van 3FM. Blijft geen feest in deze zware tijden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blue_man schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:21:
BIC-code rabobank erbij gezet.

RABONL2U
Thx, storting gedaan. Vrees alleen dat het nog geen ribbetje van de koe zal zijn ;)

@Witlof, als elke DPC'er 5€ legt moeten we toch makkelijk aan 500€ raken? met 25x20 pixels kunnen we er al een koe-hoofdje op zetten ;) De koe-smiley is 328pixels, dus 400€. Die is haalbaar

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 152769 op 07-02-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157553

* Anoniem: 157553 heeft ook zijn bijdrage gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145681

* Anoniem: 145681 had juist een draadje geopend op ons forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

Leuk idee... :)

Zal ook mijn steentje bijdragen.... :)

-edit-
De rabobank ondersteunt geen underscores in nicknames.... :+
Dus dat wordt maar The~Fly.... 8)

[ Voor 48% gewijzigd door The_Fly op 07-02-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

* CowArt werpt ook een steentje richting Nightbird. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Goed idee, hopen dat we een groot logo kunnen plaatsen :)

* iisschots heeft ook geld overgemaakt, wat is internetbankieren toch fijn ;)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-05 19:40

JohFraEl

Slainte!

* JohFraEl neemt het vanavond mee in het teamoverleg @ de bar

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik kom pas dinsdag weer bij mijn pasje om via internetbankieren te kunnen overmaken, maar zal het dan meteen doen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Done!!

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wittev1
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 11:11
Leuk initiatief!

[weg-ge-edit]

Ik zal kijken of ik ook wat over kan maken, moet er wel eerst geld binnenkomen (belangrijk detail)

[ Voor 58% gewijzigd door Wittev1 op 23-03-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-06 18:47
wellicht leuk om een tussenstand bij te houden (statsverslaafd) ;) ps. wordt de link nog naar een speciale pagina geleid waar de leden op komen te staan die hebben gedoneerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Wittev1 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 00:26:
Leuk initiatief!

Ook leuk dat er al gewoon een medicijn is trouwens, voor iedere vorm van kanker... heb al een aantal mensen ZIEN genezen, vaak afgeschreven voor doktoren, maar een volgende foto is het gezwel ineens weg... kunnen ze niets meer vinden... zelfs iemand waarbij het verspreid was door zijn hele lichaam!

Wat is het Christelijk geloof toch machtig mooi!
[/evangelisatie modus]

Ik zal kijken of ik ook wat over kan maken, moet er wel eerst geld binnenkomen (belangrijk detail)
Sorry hoor, maar voor iemand die ongeveer zijn hele familie aan kanker verloren is, een moeder heeft die nu ziek is vind ik een evangelisatie modus zeer ongepast, en zelfs kwetsend hier !

Raar dat evangelisatie modi in mijn familie niet zo goed lijkt aan te slaan

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:05

Bio1ogics

Logisch toch?

Wittev1 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 00:26:
een hoop onzin

Elke patient die genezen is op welke manier dan ook, is er gelukkig één.
Maar snap je niet hoe ontzettend veel mensen je hiermee kwetst? Religieuze mensen die niet (meer) naar de oncoloog gaan (bidden is voldoende, toch?), religieuze mensen die toch doodgaan, etc etc.

Ik werk in het kanker-onderzoek, en van de 23.000 mensen waarvan ik de klinische data heb, is er geeneen genezen door onverklaarbare redenen.

En verder wat Pim zegt.

/me Gaat vanavond wat centjes overmaken :Y

En voordat hier een welles nietes discussie ontstaat, je kunt me mailen op username _at- gmail

[ Voor 6% gewijzigd door Bio1ogics op 08-02-2007 07:57 . Reden: welles nietes ]

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Mooi initiatief. Ik zal vanavond nog geld overmaken.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wittev1
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 11:11
@Pim & Bio1ogics; Ik heb jullie een mail gestuurd, ik krijg alleen de mail van bio1ogics weer terug. Kan je mij mailen op jelle [at] wittev1 [puntje] com?

[on-topic]
Geld is overgemaakt!

Modbreak:Volgens mij was er al aangegeven dat dit gewoon ongepast is

[ Voor 30% gewijzigd door Pim. op 08-02-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
@Wittev1: Wat ik altijd vreemd vind is dat je altijd via een bepaald persoon of kerk moet geloven om genezen te worden. Het is niet een persoon die kan genezen maar GOD die dat doet. Vanmiddag moet ik mij baas begraven die net overleden is aan kanker, hij was gelovig en waarom is hij dan niet gelezen.

Maar ik denk dat dit topic niet de plaats (en voor mij persoonlijk niet de tijd) is om daarover een discussie te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Laten we enige discussie over te geneeskunde van de wetenschap versus de genezing door geloof in God hier verder maar achterwege laten. Daar is het Wetenschap & Levensbeschouwing subforum voor dus vervolg enige discussie ajb. daar :Y)

Ey, je bent me voor !!!!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Pim. op 08-02-2007 17:47 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Cpt00kirk schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 07:12:
wellicht leuk om een tussenstand bij te houden (statsverslaafd) ;) ps. wordt de link nog naar een speciale pagina geleid waar de leden op komen te staan die hebben gedoneerd?
Tussenstanden zullen denk ik worden geplaatst door NigthBird wanneer hij die krijgt en er tijd voor heeft. :)

We lopen ook te denken over een speciale pagina, maar hoe we daar invulling aan willen geven weten we nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

* JohFraEl heeft ook z'n bijdrage gestort!!

Goed initiatief, ik heb alle bekenden er een mailtje over gestuurd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

iisschots schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:36:
[...]
We lopen ook te denken over een speciale pagina, maar hoe we daar invulling aan willen geven weten we nog niet.
Ik weet niet of je daar hetzelfde mee bedoelt als waar ik aan had zitten denken, maar het lijkt mij verstandig om de link achter ons logo(tje?) naar een pagina te laten verwijzen die goed aansluit bij de reden waarom mensen op de pixelagainstcancer pagina zijn.

Hierin denk ik dat de wetenschappelijke projecten die zoeken naar medicijnen iets meer in het licht moeten staan, zodat deze bezoekers over de streep worden getrokken om ook mee te doen met DPC. Dat er meer projecten zijn is waar, maar ik denk niet dat je deze bezoekers warm kan laten lopen voor het zoeken naar aliens, en het kraken van beveiligingen e.d.....

Verder over een overzichtje van het totaal opgehaalde geld: lijkt me inderdaad leuk... echter vind ik dat individuele bedragen NIET zichtbaar moeten zijn. Iedereen mag doneren hoeveel hij/zij zelf wil/reeel vind, en zich niet proberen uit te sloven door over de donatie van een andere heen te gaan.... Iedereen heeft gewoon zijn eigen budget....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
The_Fly schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:51:
[...]
Verder over een overzichtje van het totaal opgehaalde geld: lijkt me inderdaad leuk... echter vind ik dat individuele bedragen NIET zichtbaar moeten zijn. Iedereen mag doneren hoeveel hij/zij zelf wil/reeel vind, en zich niet proberen uit te sloven door over de donatie van een andere heen te gaan.... Iedereen heeft gewoon zijn eigen budget....
Ben ik helemaal met je eens, gewoon de namen van diegene die gedoneerd hebben.
Een pagina gericht op de bezoekers van die site moeten we over nadenken of dat een goed idee is. Maar het is iig een goeie sugestie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152490

Tja ik zal binnenkort wel even wat storten op de rekening.
Want als DB' er kan je niet achterblijven natuurlijk. ;)

En tja dit is het enige doel waar ik altijd geld aangeef als ik het tegenkom als potje in de winkel of als er een collectant voor de deur staat, dus waarom niet via het internet.
Tja waarom ik dit doe?
Dat is omdat mijn opa voor dat ik geboren was overleden is aan kanker.

Op naar dat grote logo dan maar.

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 152490 op 08-02-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 09:33

NightBird

DPC-Crew Coding
iisschots schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:36:
[...]

Tussenstanden zullen denk ik worden geplaatst door NigthBird wanneer hij die krijgt en er tijd voor heeft. :)

Jeps, tussenstand is (nu) 85 euro van 6 donateurs. Ik zal een pagina @WDO maken waarop ik de tussenstand en de donateurs ga bijhouden.
</daad-bij-woord>
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=512 <-- Schreeuw het rond! Plaats het op je subteamforums, etc. etc.

[ Voor 11% gewijzigd door NightBird op 08-02-2007 19:34 ]

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Bovenstaande link staat nu ook in de topicstart.

Komop mensen, maak de uitdrukking 'just my 2 cents' nu eens echt en stort een vrijblijvend bedrag aan het goede doel.
Stimuleer mensen in je omgeving (hoeft niet eens GoT gerelateerd te zijn) om met je mee te doen!

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

NightBird schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:49:
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=512 <-- Schreeuw het rond! Plaats het op je subteamforums, etc. etc.
Woei! Nog meer stats! *O*
En ik sta er al in ook, de techniek staat toch voor niets! Met een paar klikken van de muis ben je wat euro's armer en een warm gevoel van binnen rijker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 13:51
CowArt schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:04:
[...]

Woei! Nog meer stats! *O*
En ik sta er al in ook, de techniek staat toch voor niets! Met een paar klikken van de muis ben je wat euro's armer en een warm gevoel van binnen rijker! :)
Wie zou de megaflusher van dit project worden? ;)

Maar ik heb mijn teamgenootjes nagedaan en een paar keer geklikt met m'n muis voor het goede doel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Updateje! .. de eerste "pixel" van 10x10 is binnen! Hoera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Wow, da's nummer 1. Op naar nummer 2 want op 10*10 is het kalf dat we erop kunnen plaatsen wel errug klein :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98414

snoekbaars staat ook te vaak stil bij deze ziekte. En hoopt dat dit weer een stap in de goede richting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• learn_more
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
ook maar ff een duit in t zakje gedaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceDok
  • Laatst online: 06-06 21:22
Ik heb zelf ooit kanker gehad. Gelukkig is dat goed afgelopen door goed medisch ingrijpen. d:)b

Die pixels groeien bij deze lekker door ;)

[ Voor 14% gewijzigd door SpaceDok op 10-02-2007 12:00 ]

Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Topic geopend op team4fun.nl hierover. Daar zullen dus ook wel donaties vandaan komen ;-) Mijn donatie komt zeker! Orgineel initiatief btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Komop mensen :) Ik verwacht meer van de gulle Nederlanders!

Zelf ben ik mijn opbrengsten van Google-ads aan het opsparen om die over te schrijven (nog even en ik zit aan 75 euro).

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

onweer-online gaat hier ook aan meehelpen. Ik stel ruimte op de website beschikbaar om daar een oproep te plaatsen ( wordt gefixed door blauwe man) om zo ook via deze site geld in te zamelen. Ik heb in een pm met Blauwe man uitgelegd dat ik zelf geen geld doneer daar ik automatisch elke maand al 250 euro doneer aan de kankerstichting als donateur en zelfs ik ergens een grens moet strekken. Daarom deze oplossing, en hoop dat er zeer veel response op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Anoniem: 63996 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:22:
onweer-online gaat hier ook aan meehelpen. Ik stel ruimte op de website beschikbaar om daar een oproep te plaatsen ( wordt gefixed door blauwe man) om zo ook via deze site geld in te zamelen. Ik heb in een pm met Blauwe man uitgelegd dat ik zelf geen geld doneer daar ik automatisch elke maand al 250 euro doneer aan de kankerstichting als donateur en zelfs ik ergens een grens moet strekken. Daarom deze oplossing, en hoop dat er zeer veel response op komt.
Dit soort dingen is super, hoe meer aandacht hoe beter natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe lang duurt een internationale overschrijving eigenlijk? Ik heb direct na het plaatsen van dit bericht een storting gedaan, het is al van mijn rekening gehaald, maar blijkbaar nog niet toegekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

En ook ik heb een bedrag overgemaakt. Meestal geef ik niet veel geld aan goede doelen, omdat de manier van geld vragen mij niet aanspreekt. Maar via deze weg trekt het mijn aandacht wel om deze actie te steunen :)

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Topic ook op de FP van de TP51-site gezet!
al 115,00 met 9 donateurs.
Kben benieuwd wat de huidige stand is... (tja zijn ook stats, dus..) ;)
Kleine update mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Ik update wel als er wat nieuws te melden is :)
Blijkbaar worden er niet veel betalingen verwerkt op zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-06 01:53

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Heb ook net een bijdrage overgemaakt. Heb zelf ook een kennis gehad die overleden is aan kanker en ik weet maar al te goed wat het kan doen.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogooder
  • Laatst online: 07-06 13:49

Dogooder

dus...

Geld overgemaakt!

Zat al te twijfelen, maar de stats hebben me overgehaald. Soort van als er 1 schaap over de dam is volgen er meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Wow ... we zijn echt weer een flink stuk opgeschoten!
Anoniem: 152769 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:49:
hoe lang duurt een internationale overschrijving eigenlijk? Ik heb direct na het plaatsen van dit bericht een storting gedaan, het is al van mijn rekening gehaald, maar blijkbaar nog niet toegekomen...
Het geld is binnen, met als rentedatum 13/02/2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• learn_more
  • Niet online
\o/, een update! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
mijn bijdrage is ook overgemaakt!

Leuke tussenstand btw, schoot wel lekker op na het weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• learn_more
  • Niet online
misschien wel leuk om iets te maken waarbij je weergeeft hoeveel procent van t logo al gedoneerd is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
TheGambler schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:36:
misschien wel leuk om iets te maken waarbij je weergeeft hoeveel procent van t logo al gedoneerd is :P
We hebben er met opzet voor gekozen om niet weer te geven wat iedereen gedoneerd heeft in welke manier dan ook, iedereen geeft wat hij kan missen.

Natuurlijk weet je zelf wel wat je hebt gegeven en wat het totale bedrag is, dus kan je dat percentage gemakelijk zelf bereken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
normaal ben ik niet zo van de goede doelen, maar dit is niet alleen een goed doel, maar je ziet er ook nog iets van terug. Mijn steun heb je :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
iisschots schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:47:
[...]

We hebben er met opzet voor gekozen om niet weer te geven wat iedereen gedoneerd heeft in welke manier dan ook, iedereen geeft wat hij kan missen.

Natuurlijk weet je zelf wel wat je hebt gegeven en wat het totale bedrag is, dus kan je dat percentage gemakelijk zelf bereken :P
Ik denk dat hij bedoelt dat we tonen hoeveel procent van het DPC-logo we met z'n allen bij elkaar gedoneerd hebben.
Alleen is dat een beetje lastig, aangezien het logo zo groot kan worden als nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• learn_more
  • Niet online
NightBird schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:04:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt dat we tonen hoeveel procent van het DPC-logo we met z'n allen bij elkaar gedoneerd hebben.
Alleen is dat een beetje lastig, aangezien het logo zo groot kan worden als nodig :)
that's right :)

naja, dan zou je kunnen beginnnen met een klein logo, als dat vol is pak je een grotere :P
(als je tijd over hebt natuurlijk :X)

[ Voor 4% gewijzigd door learn_more op 13-02-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Maar dat is wel een leuk idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152490

Wel ik moet toe geven tussen ja zeggen en doen zit een groot verschil, maar de euries zijn onderweg en nu gauw weer naar me werk om de schade te herstellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Updateje! ...ik vind dat het buitengewoon goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

wow.... nice !!!!!!! :)

En er komt vast nog meer bij :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
505

The WoW experience starts here: WOW _/-\o_

le·vens·moe (bn.)

• Blue_man
Blue_man schreef op zondag 11 februari 2007 @ 11:17:
Komop mensen :) Ik verwacht meer van de gulle Nederlanders!

Zelf ben ik mijn opbrengsten van Google-ads aan het opsparen om die over te schrijven (nog even en ik zit aan 75 euro).
"Overschrijving geregistreerd"

le·vens·moe (bn.)

Anoniem: 123846

maak der maar 605 van. mijn bijdrage is onderweg

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 123846 op 15-02-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-06 06:18

Grandmasg

What ever!!!!

En meer is onderweg ;) Ook ik doe een duit in het zakje.

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Goed initatief :) Een kleine donatie is overgemaakt.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Misschien kan Nightbird dit weekend nog een update geven?

Wat betreft de critici onder ons. Ik wil jullie even de mond snoeren.
Ik weet natuurlijk wel dat het grote boze internet vol gevaren zit, is het geen viagra dan proberen ze wel op een andere manier om geld van je te krijgen.

Alleen moest ik deze week even op een pagina gewezen worden waar de pixelagainstcancer.org pagina tussen zou moeten staan, nl: http://www.cbf.nl/Database_goede_doelen/1_zoek_vergelijk.php

Uiteraard zie ik ons geld liefst goed terecht komen en daarom is er deze week een mail de deur uitgegaan om meer informatie te vragen waarom ik hen niet kon terugvinden op die pagina?

Het antwoord:
Beste Stijn,
Allereerst dank voor je steun aan ons project! Het CBF ondersteunt het project, maar we zijn momenteel nog bezig met de aanvraag voor het keurmerk. Dit heeft te maken met het feit dat wij sinds 2 weken een vijfde bestuurslid hebben gevonden (eindelijk!) en dat dit een minimale vereiste voor het CBF is om een keurmerk uit te geven. Onze accountant, Mazars, is bezig met de aanvraag en wij verwachten zeer binnenkort te kunnen beschikken over het keurmerk.

Vooralsnog is onze accountant ons controlerend orgaan. Het KWF draagt ons project overigens ook een warm hart toe! Alles wat we doen is voor het goede doel!

Ik hoop dat je hier iets mee kunt!

Succes.

Groet,
Naam
Bestuur stichting Marathon 365
Mijn antwoord luidt dat het geld pas overschreven wordt wanneer zij het keurmerk van CBF hebben.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Lijkt me een goed idee. Helemaal omdat ze zelf zeggen het keurmerk binnenkort te krijgen, lijkt het me beter om te wachten totdat ze het ook echt hebben.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:50

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Kun je ook pixels bijkopen ? Oftewel, je logo laten groeien ? Of kun je je aangekochte niet meer 'inruilen' ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
DukeBox schreef op zondag 18 februari 2007 @ 10:57:
Kun je ook pixels bijkopen ? Oftewel, je logo laten groeien ? Of kun je je aangekochte niet meer 'inruilen' ?
Op een bepaald moment gaan we het bedrag dat we staan hebben omzetten naar pixels. Betalingen die daarna nog ontvangen worden, worden doorgestort naar een ander goed doel (en het bedrag dat we niet omgezet hebben naar pixels).

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er al een update? ik ben nieuwsgierig of mijn bijdrage goed overgekomen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

bericht is nu ook geplaatst op de frontpage van onweer-online met een linkje naar het volledige verhaal.

dus duimen mannen/meiden/apen en ander loop/zwem/vlieg/graasvolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Anoniem: 123846 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 12:01:
is er al een update? ik ben nieuwsgierig of mijn bijdrage goed overgekomen is
NightBird zou wanneer hij de mogelijkheid had een update geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
Blue_man schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:13:
[...]

Op een bepaald moment gaan we het bedrag dat we staan hebben omzetten naar pixels. Betalingen die daarna nog ontvangen worden, worden doorgestort naar een ander goed doel (en het bedrag dat we niet omgezet hebben naar pixels).
Hoelang wil je wachten op donaties? Ik vind het een superinitiatief! Wacht al met smart op de volgende update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Bij deze ... :)
Weer zes donateurs erbij. Goeie zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geweldig. ik zie dat ik er ook bij sta dus dat is helemaal goed gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:'( Ik had als eerste overgemaakt, maar sta er helaas nog niet bij...
Maar ik wacht nog rustig af tot de volgende update.

En nu maar hopen, dat ook een aantal onweersmensjes (quote Kuuke) een donder in het zakje gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Bedankt voor de *kick* Ik was het alweer vergeten. Zal het asap doen.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Anoniem: 164950 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:38:
:'( Ik had als eerste overgemaakt, maar sta er helaas nog niet bij...
Maar ik wacht nog rustig af tot de volgende update.

En nu maar hopen, dat ook een aantal onweersmensjes (quote Kuuke) een donder in het zakje gaan doen
Heb je het volledige rekeningnummer ingevuld? Als je de laatste twee/drie cijfers wegliet kwam je bij iemand anders terecht naar ik meen.
En anders heb je een hele trage bank!

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik had alles goed ingevuld.
Maar de oorzaak van de vertraging is achterhaald. Logistiek probleem ;)
Als het goed is, komt de storting eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
schopje, kom op mensen, wie dit nog niet gezien heeft bij deze

het is een goed doel, en je helpt de dpc nog aan wat naamsbekendheid ook.

huidige bedrag staat op 740 euro, dat zijn 7 vakjes, we hebben er toch wel 9 nodig hoor

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Nightbird geef jij nogmaals een update?

En ik zie niet niet iedereens nick in dat lijstje staan! We moeten beter kunnen dunkt me.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Ik heb de laatste update al gegeven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HUP.

omhoog jij

ff weer wat aandacht naar dit topic!
alle bijdragen zijn nog steeds welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Bijna vergeten, maar alsnog gedaan :)

Kom aan mensen. Iedereen heeft in zijn omgeving wel iemand die deze ziekte heeft. Een kleine bijdrage kan een hoop betekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:50

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Misschien moeten de grootere subteams er ook even aandacht aan besteden op hun fora.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Goed idee DukeBox.

Ik heb nu ook een link naar hier in mijn signature geplaatst.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Het kan allemaal nog beter, op naar de 1.000 euro aub.
Zoveel GoT leden, zoveel DPC-ers: doe nu eens iets waar je trots op kan zijn! Dit is de kans om met GoT/DPC eens op een andere manier buiten te komen dan met pc's (al zijn die dan weer bron van inkomsten en amusement).

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

DukeBox schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:08:
Misschien moeten de grootere subteams er ook even aandacht aan besteden op hun fora.
Ik beschouw Los Alcoholicos niet als één van de grotere subteams, maar heb toch een draadje geopend op ons forum. Wellicht dat het iets meer oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-06 18:47
NGS heeft ook al een draadje lopen _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wanneer eindigt dit initiatief? ik denk dat er bijna geen interresse meer is dus mischien moeten we het maar eens gaan afronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Ik zal binnenkort even met onze bauwe belg contact opnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Ik hoop tegen vrijdag meer nieuws te kunnen posten .. Tot dan: even geduld aub.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

/me Heeft net nog een kleine overboeking gedaan

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

De lijst is sowieso nog niet bijgewerkt volgens mij. * Mobster ziet zichzelf niet staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Wij jou ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151618

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
De lijst is weer bijgewerkt. Leuk dat er weer een aantal mensen bijgekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Nog 70 euro en we hebben ons doel bereikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Hé niet zo hè :(

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Bon, wat betreft pixelagainstcancer.org. Zij hebben tot hier toe nog altijd geen keurmerk van de CBF. En eigenlijk zou ik graag pas (een deel) storten wanneer ze dat keurmerk hebben.

Wat denken jullie? Storten? 100% aan de afbeelding of een deel naar de KWF/Kom op tegen kanker?

We hebben nog tijd om te beslissen.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Persoonlijk zou ik wachten op dat keurmerk idd.
Het valt me nu bovendien op dat die site na al die tijd nog steeds er niet in is geslaagd om meer animo te vinden voor het kopen van pixels.

Eventueel kan het geld natuurlijk ook gewoon gestort worden naar een van bovengenoemde stichtingen. Dan komt het iig goed terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceDok
  • Laatst online: 06-06 21:22
Dat CBF keurmerk is inderdaad wel belangrijk.
De eisen om zo'n keurmerk te krijgen zijn vrij hoog maar geven wel veel meer inzicht over hoe er met de gelden omgegaan wordt.

Is het bekend of Marathon365 überhaupt dat keurmerk heeft aangevraagd of dat anders van plan is?

Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...

Pagina: 1 2 3 Laatste