>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Wij hebben laatst de marathon365.org loper 1000,- EURO geschonken toen hij van Amsterdam naar Weesp liep.
Altijd goed om te zien dat mensen zich hier voor inzetten.
Als is hij op het moment aan het fietsen doordat hij door een hond in zijn been gebeten is.
Nu maar hopen dat de beste man zijn eigen gezondheid goed blijft, want zoveel lopen kan haast niet gezond zijn.
Verwijderd
als je een deal kan sluiten met een importeur heb je echt een heleboel knuffels weg te geven. Misschien een deel als knuffels en het andere deel voor bv spelletjes/games/software/ect.......iisschots schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:32:
Waarom voegen we het idee van henk en koeien niet samen. We geven een groot aantal kinderen koeienknuffels
Nick
Het geld is volgens mij nog niet uitgegeven dus doneren kan nog steedsnickb90 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:44:
ik vind het als nieuweling een goed plan om het iig rechtstreeks te geven aan de kinderen, als je het in een stichting gooit weet je niet wat ermee gebeurd, dus dat wij (als ik al zo mag spreken) de kinderen iets geven (Zoals hierboven vermeld een knuffel ofzo) op die manier weten we wat er met het geld gebeurd, is wel beter denk ik. Volgende keer zal ik mee doneren
Nick
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Het bedrag gaat optimaal verdeeld worden zodat we zoveel mogelijk knuffels/sleutelhangers kunnen geven aan de vrienden van Sophia.
Wie wil ze ter plekke (met camera, en goed met kinderen kunnen omgaan) gaan afgeven?
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Wanneer is de bedoeling dat dat gaat gebeuren?Blue_man schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:29:
Wie wil ze ter plekke (met camera, en goed met kinderen kunnen omgaan) gaan afgeven?
Ik wil me hiervoor best opgeven, maar zou het zeker leuker vinden als er meerdere DPC'ers bij zijn, crew lijkt me idd een goede plan.
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
Dankzij http://www.koterkado.nl heb ik aan een hele scherpe prijs (dus kijk gerust eens rond op de website) leuke koeieknuffels en sleutelhangers op de kop kunnen tikken!
Het ziekenhuis was hiermee akkoord en 'as we speak' is de bestelling onderweg naar een gewaardeerd crewlid (Elteor). Wanneer de goederen daar aankomen (150 koe-knuffels en 150 koe-sleutelhangers) moet dat wel naar Sophia geraken natuurlijk.
Daarvoor ben ik op zoek naar gemotiveerde DPC-ers die kindvriendelijk een dag in het weekend willen doorbrengen in een hospitaal.
Verdere afspraken moeten nog gemaakt worden, maar als er zich al iemand geroepen voelt: steek je vinger op!
(en aub niet alleen van die bleke computernerds ;-) )

Koterkado.nl levert verschillende gepersonaliseerde spulletjes, dus een boterhammendoos met het teamlogo op, of een dogtag met het teamlogo / -naam is perfect mogelijk.
le·vens·moe (bn.)
Verwijderd
iisschots schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 21:47:
Goed gedaan Blue_man. Als ik tijd heb wil ik zeker wel meegaan. Ben benieuwd naar de foto's van de producten

45 c.m.

Maak er wat van !!!
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
Dan mail ik nu naar diezelfde persoon bij Sophia hoe we een en ander praktisch gaan regelen ...
Vrijwilligers mogen zich nog altijd melden
le·vens·moe (bn.)
Ik stel dus voor dat we ten laatste dit weekend met een datum komen en stel voor dat de mensen in de buurt van Rotterdam (waar het hospitaal gevestigd is) hierin het voortouw nemen. Onder leiding van één of meerdere crewleden, die ik graag vertegenwoordigd zie natuurlijk!
Ik heb een idee dat een groep van vijf voldoende moet zijn. (je maakt wat kinderen gelukkig en hebt nadien nog een gezellige middag met de andere 4 DPC-leden)
le·vens·moe (bn.)
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Elteor: ik heb nog steeds geen bevesting gekregen van de geleverde goederen. Kan je daar even tijd voor vrijmaken aub?
le·vens·moe (bn.)
Verwijderd
Kan je die koe (45.5cm) ook gewoon bestellen via de website? Ik vind/vond het zo meteen niet..Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 07:57:
[...]
[afbeelding]
45 c.m.
[afbeelding]
Maak er wat van !!!
[ Voor 4% gewijzigd door ScSi op 30-07-2007 10:28 ]
Da's helemaal geen stom idee Soul. Juist een heel goed idee!Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:19:
stom idee, maar bel SBS hart van nederland eens op of vier in het land van rtl4 of van mij part de EO of het nos journaal

Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Er zijn 7 grote dozen met knuffels binnengekomen (deze passen niet in 1 keer in de autoBlue_man schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 20:32:
Elteor: ik heb nog steeds geen bevesting gekregen van de geleverde goederen. Kan je daar even tijd voor vrijmaken aub?
* CowArt begint vast de auto uit te mesten...
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Voor de fans is het dus nog effe wachten op een definitieve datum.
Het formaat van de dozen moet je even vragen aan Elteor. Daar heb ik niet direct een antwoord op.
SCSI: deze moet te bestellen zijn, net zoals de sleutelhangers. Mail daarvoor even naar het adres dat te vinden is op www.koterkado.nl (nu met vernieuwde pagina). Hou er rekening mee dat je meer zal betalen dan dat ik gedaan heb
Soulmaster: ik had ook een groter evenement in gedachten, echter is het in het hospitaal niet gebruikelijk om alles héél groot aan te pakken. Dit om de al vermoeide en zwaar zieke kinderen niet nog meer stress op te laten doen! We kunnen dus misschien wel een kleine rondleiding krijgen, maar om daar met pers, fotografen, cameramensen te staan ... dan denk ik dat we onze knuffels wel naar ons hoofd gegooid krijgen ...
le·vens·moe (bn.)
Ik zal de dozen vanavond even opmetenDukeBox schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:17:
Heb je een formaat van de dozen ?
Dat is ondertussen gebeurd. Megaflix en ik hebben diverse mogelijkheden. Omdat er de vorige keer nog onduidelijkheden waren over al dan niet geleverde goederen, hebben we daar op gewacht.Blue_man schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:56:
Omdat Bio1ogics en Megaflix zich tot hiertoe kandidaat gesteld hebben heb ik hen gevraagd om enkele data uit te zoeken waarop ze beide kunnen. Het idee was dat wanneer er een datum vast staat we waarschijnlijk wel nog enkele mensen meekrijgen.
Voor de fans is het dus nog effe wachten op een definitieve datum.
Ik zal de mails even naar je FWD'en.
Maar wij kunnen wel foto's nemen. (niet van de kinderen maar wel dat we in het ziekenhuis zijn enzo, en met de knuffels) Er kan op WDO iig en wellicht op anderen plaatsen ook nog aandacht aan besteed worden. Als we een datum hebben en precies duidelijk hoe we het gaan doen. Wil ik wel eens of er iets te regelen valtBlue_man schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:56:
Soulmaster: ik had ook een groter evenement in gedachten, echter is het in het hospitaal niet gebruikelijk om alles héél groot aan te pakken. Dit om de al vermoeide en zwaar zieke kinderen niet nog meer stress op te laten doen! We kunnen dus misschien wel een kleine rondleiding krijgen, maar om daar met pers, fotografen, cameramensen te staan ... dan denk ik dat we onze knuffels wel naar ons hoofd gegooid krijgen ...
Iedereen akkoord? En wie kan er mee op die dag?Wat ons betreft komt maandag de 13e aug het beste uit in de morgen. Bij overhandigingen gaat het meestal als volgt; we houden een korte rondleiding en vervolgens wordt de overhandiging gedaan in de hal van het ziekenhuis aan een medewerker van het Sophia (met mogelijkheid om foto's te nemen). Het duurt meestal z'n 40 a 50 min al naar gelang de tijd die jullie zelf hebben.
le·vens·moe (bn.)
Verwijderd
WCG heeft een DC project in de planning met werk titel "Help Conquer Cancer" (HCC). Heeft relatief korte termijn toepasbaarheid (Canadees project met globale behandelings impact)Blue_man schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:12:
Even een quote van de bevestiging van hen:
[...]
Iedereen akkoord? En wie kan er mee op die dag?
De vorige, "Help Defeat Cancer", heeft directe applicatie, ook in NL ziekenhuizen door automatische identificatie en behandelings programma's (NL nieuws iz een speciaal 48 uurs diagnostisch ziekenhuis). Ook een vorm van directe donatie/deelname ter bestrijding van deze ziekte. Na het HCC project staat er nog een Kanker project in de planning.
Uitgaande dat 30-50% van WCG's huidige rekenkracht gemobiliseerd kan worden gaat dit project rond 1 tot 2 jaar duren. Aangezien het imaging is, zal het net als het Help Defeat Cancer project, niet licht op de PC maag komen te liggen.Het HCC project wordt verwacht rond Sept/Oct.'07 te starten.. uittreksel:
Thans hebben de wetenschappers bij het Medisch Onderzoekinstituut van Hauptman-Woodward in Buffalo (HWI) meer dan 86 miljoen kristallografie experimenten voor meer dan 8.200 proteïnen in archief. Dientengevolge, hebben zij 86 miljoen beelden van deze proteïnen die door het Roentgen-kristallografie onderzoekssysteem zijn gegaan. Elk van deze beelden moet worden geanalyseerd om te bepalen wat het resultaat van het experiment bijvoorbeeld is: kristal, precipitaat, fasescheiding, huideffect, geen verandering.
Één van de uitdagingen is de enorme grootte van deze datasets, die meer dan 25 Terabyte aan opslag vereist (of equivalent aan meer dan 8.000 DVDs). De uitdaging is een beeld uitgebreidt te analyseren om het kristallisatie resultaat, een taak die ongeveer 10 uur op één enkele computer vereist ter verwerken. De onderzoekers zouden bijna 100.000 jaar nodig hebben om de bestaande beelden te analyseren.
Denk er eens over na om wat idle CPU tijd bij WCG te parkeren en het je voorkeurs project te maken ipv bijvoorbeeld ABC tripples.
... hoort zegt het voort!
bvd
Verwijderd
We hebben net de produktfoto's binnen, ik verwacht dat ze eind deze week op onze website staan.ScSi schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:28:
[...]
Kan je die koe (45.5cm) ook gewoon bestellen via de website? Ik vind/vond het zo meteen niet..
Ps. Trouwens niet de sleutelhangers, die hebben we niet in ons assortiment (speciaal besteld voor jullie).
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 19:01 . Reden: Ps. toegevoegd ]
Verwijderd
Dit is trouwens echt heel bizar, mijn vrouw had maandag 30 juli 2007 om 10.10 uur een afspraak in het ziekenhuis (in Rotterdam) en heeft daar na verschillende onderzoeken te horen gekregen dat ze borstkanker heeft.
Normaal gesproken zou ik dit niet zomaar posten maar een topic wat na een kleine 2 weken opnieuw leven wordt ingeblazen precies op dezelfde tijd met als titel ............, toeval bestaat niet zeggen ze.
Sterkte...
(Borst)kanker is geen kleinigheid.
Akkoord!Blue_man schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:12:
Even een quote van de bevestiging van hen:
[...]
Iedereen akkoord? En wie kan er mee op die dag?
Als men er zin in heeft, kan ik nog een (korte) rondleiding op ons lab geven; kan men evt. ook de research kant zien.
Ik kan mee, ben 13 augustus de hele dag vrij.Blue_man schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:12:
[...]wie kan er mee op 13 augustus?
Dus dat wordt: en kerstman spelen, en rondleiding krijgen in Sophia ziekenhuis en rondleiding in researchlab? Ik begin al spijt te krijgen dat ik moet werken!Bio1ogics schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:36:
[...]
Akkoord!
Als men er zin in heeft, kan ik nog een (korte) rondleiding op ons lab geven; kan men evt. ook de research kant zien.
Hunter: kop op man!
le·vens·moe (bn.)
Nope, 13 augustus zijn ik en mijn auto niet beschikbaar. Is mijn eerste werkdag na de vakantie, de baas zal het niet fijn vinden als ik die meteen ook vrij neem. Bovendien heb ik denk ik die hele dag nodig op proberen mijn bureau terug te vinden onder al het werk wat de collega's daarop gestapeld zullen hebben.Blue_man schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:12:
[...]wie kan er mee op 13 augustus?
sekerob zei : Denk er eens over na om wat idle CPU tijd bij WCG te parkeren en het je voorkeurs project te maken ipv bijvoorbeeld ABC tripples.
VOLLEDIG mee eens!
- Megaflix
- Bio1ogics
De ochtend omvat volgende activiteiten
- bezorgen knuffels aan Sophia Kinderziekenhuis
- rondleiding in ziekenhuis
- rondleiding in lab (dankzij Bio1ogics)
Wie gaat er mee met bovenstaande personen? (crew?)
le·vens·moe (bn.)
kost heen-en-weer (vanuit Brussel) 43.80 EUR
Ik vermoed dat Antwerpen misschien iets goedkoper is?
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Staan de laatste puntjes al op de spreekwoordelijke i ?Blue_man schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 14:02:
Gaan mee op 13 augustus:
- Megaflix
- Bio1ogics
De ochtend omvat volgende activiteiten
- bezorgen knuffels aan Sophia Kinderziekenhuis
- rondleiding in ziekenhuis
- rondleiding in lab (dankzij Bio1ogics)
Wie gaat er mee met bovenstaande personen? (crew?)
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Dat wil zeggen dat de dozen dit weekend opgehaald moeten worden?Elteor schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:53:
Ik ga komende maandag op vakantie, en ik heb nog een doos of 7 met voor die dag nuttige zaken staan (6 dozen 60 cm lang, 45 cm breedt en 60 cm hoog, 1 iets kleiner). Tevens heb ik tot mijn verrassing gisteren een nalevering gekregen (een doos met sleutelhangers) die volgens de oorspronkelijke bon al meegeleverd was
Megaflix? Bio1ogics?
Die maandag kan je eender welk uur tussen 8.30 uur en 12.00 uur gaan, liefst wel eerder 9.00 uur zodat er tijd is om pics te nemen enzo...
le·vens·moe (bn.)
Misschien kan Elteor de spullen eerst bij Megaflix brengen
Verwijderd
Tel ze effe na en leg wat je teveel hebt gehad aub even apart, de kans is groot dat als ze teveel geleverd hebben ik daar een factuur voor krijg. De knuffels en sleutelhangers komen vanaf 2 leveranciers!Elteor schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:53:
Ik ga komende maandag op vakantie, en ik heb nog een doos of 7 met voor die dag nuttige zaken staan (6 dozen 60 cm lang, 45 cm breedt en 60 cm hoog, 1 iets kleiner). Tevens heb ik tot mijn verrassing gisteren een nalevering gekregen (een doos met sleutelhangers) die volgens de oorspronkelijke bon al meegeleverd was
Ik weet niet waar hij woont, maar ik woon in Best en werk in Oirschot. Ik heb er geen problemen mee om ze op te pikken, maar als hij ze kan brengen is het ook goed. Mijn werk is op zaterdag open van 6 tot 23 uur en zondag vanaf 7 uur geopend tot en met vrijdagavond 23 uur (alleen in het weekend 's nachts gesloten, rest 24/7). Daar kan hij ze altijd afgooien.Bio1ogics schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:11:
Misschien kan Elteor de spullen eerst bij Megaflix brengenAls er verder niemand kan, hoewel ik toch wel iemand van de crew verwacht, kunnen misschien de spullen in 2x gebracht worden; A.s. maandag van alles wat ter promotie en dan op een later tijdstip de hele bulk brengen.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Ik zal morgen (lees vandaag) alles exact natellen, ik ben op zaterdag (vandaag dusVerwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:12:
[...]
Tel ze effe na en leg wat je teveel hebt gehad aub even apart, de kans is groot dat als ze teveel geleverd hebben ik daar een factuur voor krijg. De knuffels en sleutelhangers komen vanaf 2 leveranciers!
Als maandag een zekerheid is kan ik wellicht op zaterdag langsrijden, het past alleen niet in 1 keer in de auto, als het erg ver weg is kan/ga ik niet 2 maal gaan rijden.Misschien kan Elteor de spullen eerst bij Megaflix brengenAls er verder niemand kan, hoewel ik toch wel iemand van de crew verwacht, kunnen misschien de spullen in 2x gebracht worden; A.s. maandag van alles wat ter promotie en dan op een later tijdstip de hele bulk brengen.
[ Voor 26% gewijzigd door Elteor op 11-08-2007 02:32 ]
Het ziekenhuis is op volgend adres te vinden:
Dr. Molewaterplein 60
3015 GJ Rotterdam
le·vens·moe (bn.)
Dukebox zag ik hier in het topic interesse hebben om mee te gaan en FreezeXJ weet normaalgezien vandaag of ie morgen vrij is of niet!
[ Voor 36% gewijzigd door Blue_man op 12-08-2007 13:22 ]
le·vens·moe (bn.)
Ik kan er zeker om een uur of 9 zijn. Maar laat degene(n?) die van ver komen het maar zeggen. Zal mijn camera ook meenemen.Blue_man schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 20:31:
[...]
Die maandag kan je eender welk uur tussen 8.30 uur en 12.00 uur gaan, liefst wel eerder 9.00 uur zodat er tijd is om pics te nemen enzo...
Cows loaded... in car...
Distributing Cows at intended destination...
All Cows distributed...
Mission Accomplished...
Foto's volgen nog
Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Megaflix, bio1ogics: alvast bedankt en ik wacht op een uitgebreid verslag van jullie ochtend!
le·vens·moe (bn.)
Even een Ford Fiesta helemaal tot de nok volstampen met meer dan 150 koeien. Tijd om het Guinness Book of Records te bellen voor het meeste aantal koeien in 1 auto.
Een grote stapel met dozen vol koetjes.
[ Voor 6% gewijzigd door Megaflix op 13-08-2007 19:46 ]
DPC doet goed!

Vanochtend hebben Megaflix en ondergetekende elkaar ontmoet bij het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam om dit draadje te vervolgen. Altijd handig als een voor jou onbekende DPC’er komt aanlopen met een
Zo rond half 10 werden we onthaald door een zeer aardige dame van de stichting Vrienden voor het Sophia met een kop koffie.
Nadat we uitgelegd hadden waar DPC nou voor staat (laten we zeggen dat er een hele nieuwe wereld voor haar openging
Natuurlijk gaat een deel naar wetenschappelijk onderzoek, maar in het Sophia hebben ze ook een duidelijke filosofie over wat ze belangrijk vinden voor een kinderziekenhuis.
Wat ik zelf bijvoorbeeld mooi vond om te zien is een kleine tv-studio, waarin kinderen niet alleen onderwerpen voor kunnen aandragen, maar waar ze ook bv zelf de interviews doen of zelf achter de camera staan. Verder een hele special kamer ingericht met zeer speciale oefenapparatuur tbv (te vroeg geboren) babies. Maar ook aandacht voor bijvoorbeeld muurschilderingen.
We kregen een rondleiding door delen van het Sophia, waarin we overal wel dingen, kamers e.d. zagen die met allerlei giften gerealiseerd waren. Er wordt echt veel aan gedaan om met niet-medische zaken de kinderen zich beter te laten voelen.
Nog even een uitleg wat er met onze spulletjes wordt gedaan: Bij het Sophia hebben ze het uitgangspunt dat de kinderen een presentje of zoiets moeten verdienen. Ze krijgen een soort spaarkaart, die bij elke prik, rontgenfoto, behandeling enz. gestempeld wordt. Bij zoveel stempels mogen ze een knuffel o.i.d uitzoeken.
Een andere dame die zich daarmee bezighield was in ieder geval erg tevreden met het formaat van de DPC-knuffels en sleutelhanger. Ondanks de echt enorme stapels van onze koetjes, verwachtte ze er ongeveer 2 maanden mee te doen. Wat natuurlijk eigenlijk niet leuk is, maar wel gewoon de realiteit.
Daarna hebben we nog foto's gemaakt bij een van de beelden in het Sophia. (Ik heb de PR-dame even ge-anonimiseerd omdat ik haar vergeten was toestemming te vragen voor plaatsing).
Alle spullen

+ PR-Dame

+ PR-Dame 2

Tenslotte hebben we afscheid genomen en heb ik megaflix nog even mijn lab laten zien. Maar daar kan hij eventueel zelf over vertellen. En natuurlijk ook over zijn indrukken van het Sophia.
Met dank aan de initiator Blue_Man, alle gulle donoren, de mensen die ideeen hebben aangeleverd, spullen hebben besteld, spullen hebben opgeslagen enz. enz.

PS: DPC-crew kan eventueel de hoge resolutie foto’s van me krijgen. Ik zal de PR-dame nog proberen te mailen voor toestemming van het plaatsen van foto’s waar zij op staat.
PPS En inderdaad: ze zijn net zo zacht als dat ze er uit zien.

En fijn om te zien dat onze donaties op een goede bestemming terecht zijn gekomen!
(Misschien een jaarlijkse actie van maken?)
Heel leuk dat jullie dit hebben willen doen. Mooie foto's en een ditto verslag!
Ik ben blij dat de door Blue Man geïnitieerde inzamelingsactie DPC-waardig is afgerond
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Het topic is alleen een beetje doodgebloed.Blue_man schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 19:48:
De discussie over het al dan niet vervolg kan gevoerd worden op fdo (http://forum.dutchpowercows.org/viewtopic.php?t=1705).
Nu nog een SK voor die knuffels
Bio1ogics kun je ff contact met mij zoeken, dan kunnen we zorgen dat het morgen op WDO kan komen.
Ik vond het bezoek erg geslaagd. Vooral wat ze vertelde over die speciale oefenkamer was erg interessant. Je kan wél oefenen op een zieke volwassene als leerling-arts en verpleegkundige, omdat daar "weinig" aan fout kan gaan, bijv het prikken van bloed, intuberen, enz. Eventueel kan dat ook nog op poppen geleerd worden zoals ze ook hartmassage leren. Maar met kinderen wordt dat al moeilijker, laat staan als je het hebt over baby's. Een baby is gewoon veel te kwetsbaar en te gevoelig en dus hebben ze daar een hele oefenruimte ingericht met speciale apparatuur. Dummie-baby's en kinderen zijn met veel sensoren aangesloten op computers en speciale software en dat is een hele dure aangelegenheid, dan heb je het over honderdduizenden euro's. Donaties gebruiken ze dus voor dit soort projecten.
Maar ook een school hebben ze zelf, relaxkamers voor ouders waar die zich even terug kunnen trekken na het zitten aan een bed gedurende uren, zodat het kind ook even rust kan krijgen. Kinderen zijn daar een stuk minder zenuwachtig dan ouders. Ze lopen gewoon rond met een infuus aan een paal en gaan daar heel nuchter mee om, terwijl de ouders staan te bibberen van de zenuwen.
Dat lab is ook heel mooi om te zien. Was nog nooit eerder in een lab geweest, dus heb een hele boel geleerd daar
Als het een jaarlijkse actie wordt, dan ben ik in ieder geval voorstander
iisschots schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:12:
Geweldig en ook nog een mooi verslag
Bio1ogics kun je ff contact met mij zoeken, dan kunnen we zorgen dat het morgen op WDO kan komen.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Echt mooi om dit te zien en te bedenken dat mijn donatie terecht is gekomen dankzij de twee vertegenwoordigers!
Ik weet wel dat het logistiek een hele opgave was! Vakantie hier en daar, spullen gekocht/geleverd krijgen, spullen terecht krijgen ... Geld storten op een rekening is gemakkelijker!
Bedankt aan de donateurs, bedankt aan Koterkado.nl, bedankt aan Megaflix voor de megarit van maandag en Bio1ogics voor de spullen mee te gaan afgeven en groeten aan Elteor op zijn vakantiebestemming.
le·vens·moe (bn.)
Heeft hij je nog gezien toen je je tank even volgooide?
Camera's zat hè
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verwijderd
petje af!
Ik heb helaas niks binnen op iisschots[AT]dutchpowercows{punt}org
Je mag ook info[at]iisschots{punt}com proberen
En?iisschots schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:34:
[...]
offtopic:
Ik heb helaas niks binnen op iisschots[AT]dutchpowercows{punt}org
Je mag ook info[at]iisschots{punt}com proberen
We hebben nu contact gehad en gisteravond zijn verhaaltje plus foto's verstuurd

Zeker, is geschreven door Bio1ogics, erg goed