[DPC] Wereldkankerdag

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:12:
[...]

Tel ze effe na en leg wat je teveel hebt gehad aub even apart, de kans is groot dat als ze teveel geleverd hebben ik daar een factuur voor krijg. De knuffels en sleutelhangers komen vanaf 2 leveranciers!
Ik zal morgen (lees vandaag) alles exact natellen, ik ben op zaterdag (vandaag dus :) )en maandagochtend thuis, als men op zondag de boel wil halen kan dat geregeld worden :) maar hoor ik dat graag. Als het goed is hebben een aantal mensen mijn telefoonnummer, anders even mailen, ik kijk dit weekend mijn mail regelmatig na.
Misschien kan Elteor de spullen eerst bij Megaflix brengen :? Als er verder niemand kan, hoewel ik toch wel iemand van de crew verwacht, kunnen misschien de spullen in 2x gebracht worden; A.s. maandag van alles wat ter promotie en dan op een later tijdstip de hele bulk brengen.
Als maandag een zekerheid is kan ik wellicht op zaterdag langsrijden, het past alleen niet in 1 keer in de auto, als het erg ver weg is kan/ga ik niet 2 maal gaan rijden.

[ Voor 26% gewijzigd door Elteor op 11-08-2007 02:32 ]

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Megaflix: ik stel voor dat jij zo spoedig mogelijk met Elteor afspreek om bvb elk éénmaal over en weer te rijden zodat alles al bij jou staat.

Het ziekenhuis is op volgend adres te vinden:
Dr. Molewaterplein 60
3015 GJ Rotterdam

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Er zijn nog altijd geen mensen teveel om morgenvroeg gerief in hun auto mee te nemen en mee te gaan naar het hospitaal!

Dukebox zag ik hier in het topic interesse hebben om mee te gaan en FreezeXJ weet normaalgezien vandaag of ie morgen vrij is of niet!

[ Voor 36% gewijzigd door Blue_man op 12-08-2007 13:22 ]

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:46

Bio1ogics

Logisch toch?

Blue_man schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 20:31:
[...]

Die maandag kan je eender welk uur tussen 8.30 uur en 12.00 uur gaan, liefst wel eerder 9.00 uur zodat er tijd is om pics te nemen enzo...
Ik kan er zeker om een uur of 9 zijn. Maar laat degene(n?) die van ver komen het maar zeggen. Zal mijn camera ook meenemen.

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Driver loaded... in car...
Cows loaded... in car...
Distributing Cows at intended destination...
All Cows distributed...
Mission Accomplished...

Foto's volgen nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceDok
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-08 15:24
Ik ben heel benieuwd.

Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

3

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:33

NightBird

DPC-Crew Coding
Afbeeldingslocatie: http://www.emofaces.nl/nl/emoticons/4/4-emoticon-pratende.gif

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Aargh, zit ik hele dat stiekum op het werk naar GoT te surfen (daar gaat m'n propere log) en zie ik nu pas de bevestiging :p

Megaflix, bio1ogics: alvast bedankt en ik wacht op een uitgebreid verslag van jullie ochtend!

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Bio1ogics heeft nog meer foto's, maar hier vast een impressie :)

Even een Ford Fiesta helemaal tot de nok volstampen met meer dan 150 koeien. Tijd om het Guinness Book of Records te bellen voor het meeste aantal koeien in 1 auto.

Afbeeldingslocatie: http://www.megaflix.nl/images/fotos/P1000805.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.megaflix.nl/images/fotos/P1000806.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.megaflix.nl/images/fotos/P1000807.JPG

Een grote stapel met dozen vol koetjes.

Afbeeldingslocatie: http://www.megaflix.nl/images/fotos/P1000809.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.megaflix.nl/images/fotos/P1000811.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door Megaflix op 13-08-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

DPC doet goed!

Afbeeldingslocatie: http://i200.photobucket.com/albums/aa79/Bio1ogics/Sophia_koe.jpg

Vanochtend hebben Megaflix en ondergetekende elkaar ontmoet bij het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam om dit draadje te vervolgen. Altijd handig als een voor jou onbekende DPC’er komt aanlopen met een }:O in zijn hand. :P
Zo rond half 10 werden we onthaald door een zeer aardige dame van de stichting Vrienden voor het Sophia met een kop koffie.
Nadat we uitgelegd hadden waar DPC nou voor staat (laten we zeggen dat er een hele nieuwe wereld voor haar openging :) ) kregen we een uitleg over hoe de stichting in elkaar steekt en wat ze zoal met alle giften gedaan hebben en gaan doen.
Natuurlijk gaat een deel naar wetenschappelijk onderzoek, maar in het Sophia hebben ze ook een duidelijke filosofie over wat ze belangrijk vinden voor een kinderziekenhuis.

Wat ik zelf bijvoorbeeld mooi vond om te zien is een kleine tv-studio, waarin kinderen niet alleen onderwerpen voor kunnen aandragen, maar waar ze ook bv zelf de interviews doen of zelf achter de camera staan. Verder een hele special kamer ingericht met zeer speciale oefenapparatuur tbv (te vroeg geboren) babies. Maar ook aandacht voor bijvoorbeeld muurschilderingen.

We kregen een rondleiding door delen van het Sophia, waarin we overal wel dingen, kamers e.d. zagen die met allerlei giften gerealiseerd waren. Er wordt echt veel aan gedaan om met niet-medische zaken de kinderen zich beter te laten voelen.

Nog even een uitleg wat er met onze spulletjes wordt gedaan: Bij het Sophia hebben ze het uitgangspunt dat de kinderen een presentje of zoiets moeten verdienen. Ze krijgen een soort spaarkaart, die bij elke prik, rontgenfoto, behandeling enz. gestempeld wordt. Bij zoveel stempels mogen ze een knuffel o.i.d uitzoeken.
Een andere dame die zich daarmee bezighield was in ieder geval erg tevreden met het formaat van de DPC-knuffels en sleutelhanger. Ondanks de echt enorme stapels van onze koetjes, verwachtte ze er ongeveer 2 maanden mee te doen. Wat natuurlijk eigenlijk niet leuk is, maar wel gewoon de realiteit.

Daarna hebben we nog foto's gemaakt bij een van de beelden in het Sophia. (Ik heb de PR-dame even ge-anonimiseerd omdat ik haar vergeten was toestemming te vragen voor plaatsing).

Alle spullen
Afbeeldingslocatie: http://i200.photobucket.com/albums/aa79/Bio1ogics/Sophia_Beeld_Koeien.jpg

+ PR-Dame
Afbeeldingslocatie: http://i200.photobucket.com/albums/aa79/Bio1ogics/Sophia_PR_Dame2_anoniem.jpg

+ PR-Dame 2
Afbeeldingslocatie: http://i200.photobucket.com/albums/aa79/Bio1ogics/Sophia_PR_Dame_anoniem.jpg

Tenslotte hebben we afscheid genomen en heb ik megaflix nog even mijn lab laten zien. Maar daar kan hij eventueel zelf over vertellen. En natuurlijk ook over zijn indrukken van het Sophia.

Met dank aan de initiator Blue_Man, alle gulle donoren, de mensen die ideeen hebben aangeleverd, spullen hebben besteld, spullen hebben opgeslagen enz. enz.

Afbeeldingslocatie: http://i200.photobucket.com/albums/aa79/Bio1ogics/Sophia_Beeld_Koe_Doei.jpg

PS: DPC-crew kan eventueel de hoge resolutie foto’s van me krijgen. Ik zal de PR-dame nog proberen te mailen voor toestemming van het plaatsen van foto’s waar zij op staat.

PPS En inderdaad: ze zijn net zo zacht als dat ze er uit zien.
Afbeeldingslocatie: http://i200.photobucket.com/albums/aa79/Bio1ogics/Koetje.jpg

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 12:45

JohFraEl

Slainte!

Bedankt voor het verslag Megaflix & Bio1ogics, prima actie, hulde voor de inzet _/-\o_

En fijn om te zien dat onze donaties op een goede bestemming terecht zijn gekomen! 8)
(Misschien een jaarlijkse actie van maken?) :*)

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Megaflix & Bio1ogics, toppers !!!!

Heel leuk dat jullie dit hebben willen doen. Mooie foto's en een ditto verslag!
Ik ben blij dat de door Blue Man geïnitieerde inzamelingsactie DPC-waardig is afgerond :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

JohFraEl schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:22:
(Misschien een jaarlijkse actie van maken?) :*)
Blue_man schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 19:48:
De discussie over het al dan niet vervolg kan gevoerd worden op fdo (http://forum.dutchpowercows.org/viewtopic.php?t=1705).
Het topic is alleen een beetje doodgebloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

Ik moet zeggen dat het er een geslaagde actie uit ziet, van opzet tot afwerking. Dank dus aan de initiatiefnemers, de stockeerders, de transporteurs en de donateurs! Top actie van DPC.

Nu nog een SK voor die knuffels :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Geweldig en ook nog een mooi verslag :)

Bio1ogics kun je ff contact met mij zoeken, dan kunnen we zorgen dat het morgen op WDO kan komen. :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Mijn foto's zijn copyright-vrij dus mocht je ze op wdo willen gebruiken, be my guest :)

Ik vond het bezoek erg geslaagd. Vooral wat ze vertelde over die speciale oefenkamer was erg interessant. Je kan wél oefenen op een zieke volwassene als leerling-arts en verpleegkundige, omdat daar "weinig" aan fout kan gaan, bijv het prikken van bloed, intuberen, enz. Eventueel kan dat ook nog op poppen geleerd worden zoals ze ook hartmassage leren. Maar met kinderen wordt dat al moeilijker, laat staan als je het hebt over baby's. Een baby is gewoon veel te kwetsbaar en te gevoelig en dus hebben ze daar een hele oefenruimte ingericht met speciale apparatuur. Dummie-baby's en kinderen zijn met veel sensoren aangesloten op computers en speciale software en dat is een hele dure aangelegenheid, dan heb je het over honderdduizenden euro's. Donaties gebruiken ze dus voor dit soort projecten.

Maar ook een school hebben ze zelf, relaxkamers voor ouders waar die zich even terug kunnen trekken na het zitten aan een bed gedurende uren, zodat het kind ook even rust kan krijgen. Kinderen zijn daar een stuk minder zenuwachtig dan ouders. Ze lopen gewoon rond met een infuus aan een paal en gaan daar heel nuchter mee om, terwijl de ouders staan te bibberen van de zenuwen.

Dat lab is ook heel mooi om te zien. Was nog nooit eerder in een lab geweest, dus heb een hele boel geleerd daar :D Centrifugeren zijn ze in ieder geval dol op. Bio1ogic's werkplek is ook cool, misschien kan hij een 32-core bak neer laten zetten, want zo'n bestandje openen duurt zelfs op die quadcore een eeuwigheid :P

Als het een jaarlijkse actie wordt, dan ben ik in ieder geval voorstander :) Heb genoten de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

iisschots schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:12:
Geweldig en ook nog een mooi verslag :)

Bio1ogics kun je ff contact met mij zoeken, dan kunnen we zorgen dat het morgen op WDO kan komen. :)
:Y mail zit in je dpc.org account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
Leuk verslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Mooi geregeld zo, en goed om te lezen dat de actie geslaagd is :)

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Petje af voor alle donateurs en een extra diepe buiging voor onze vertegenwoordigers. Ik ben blij dat jullie je opgegeven hebben en als wij, als DPC, het leven van deze patientjes ook maar een klein beetje draaglijker hebben kunnen maken, dan is onze missie geslaagd! _o_ :*

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 09:57
Mooi gedaan mannen! Van mij mogen we zoiets wel elk jaar doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super gedaan hoor!!

Echt mooi om dit te zien en te bedenken dat mijn donatie terecht is gekomen dankzij de twee vertegenwoordigers! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Als je het toch jaarlijks wil doen is vanaf volgend jaar de DPC-verjaardag misschien een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevolgd en meegelurkt in het topic, heel mooie actie!
hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Wat betreft een vervolg kan je nog terecht op het voornoemde topic op fdo. Ik heb er wel zin in en ik denk jullie ook! (Safe your money, ik eis het ergens volgend jaar wel op!)

Ik weet wel dat het logistiek een hele opgave was! Vakantie hier en daar, spullen gekocht/geleverd krijgen, spullen terecht krijgen ... Geld storten op een rekening is gemakkelijker!

Bedankt aan de donateurs, bedankt aan Koterkado.nl, bedankt aan Megaflix voor de megarit van maandag en Bio1ogics voor de spullen mee te gaan afgeven en groeten aan Elteor op zijn vakantiebestemming.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
En mijn baas voor de brandstof :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:10

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Heeft hij je nog gezien toen je je tank even volgooide? ;)
Camera's zat hè

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ik heb niet voor niets zo'n mooie goudkleurige kaart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Respect voor de gehele afhandeling, ben blij om te zien dat het geld goed terecht is gekomen.

petje af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Bio1ogics schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:03:
[...]

:Y mail zit in je dpc.org account.
offtopic:
Ik heb helaas niks binnen op iisschots[AT]dutchpowercows{punt}org
Je mag ook info[at]iisschots{punt}com proberen :)

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
iisschots schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:34:
[...]

offtopic:
Ik heb helaas niks binnen op iisschots[AT]dutchpowercows{punt}org
Je mag ook info[at]iisschots{punt}com proberen :)
En?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

We hebben nu contact gehad en gisteravond zijn verhaaltje plus foto's verstuurd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Mooie post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Zeker, is geschreven door Bio1ogics, erg goed :)

Pagina: 1 2 3 Laatste