vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member
en een kroeg met dartboards waar ze geen pijlen voor je hebben, heb ik nog nooit meegemaakt, maar ja, je weet het niet he
\TP51/
lol
Maar uhm, ik moet er vanavond toch nog even naar toe. Zal wel vragen of ze nog wat achter de bar hebben liggen.
Verwijderd
DankjewelVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:21:
Je mag mijn oude lenen Gateway, maar moet je wel samen doen met Anouk.
/me heeft gisteren namelijk een paar Tungsten-pijlen gekocht.
Oh en ik sla mijn pootje wel om je heen als je het moeilijk krijgt Gateway. Daar ben ik jullie mama-schaap voor.
Dat samendoen zal wel lukken, alle 13 kunnen we toch niet tegelijk darten
Misschien dat ik er ook nog wel wat vindt hier in huis......... maar dan zijn ze vast verroest!!
Darten we trouwens op een automaat of op een echt bord???? (want ik kan echt heeeel slecht hoofdrekenen!)
\TP51/
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
We gooien op 'echte' borden. In totaal waarschijnlijk op 3 borden (aangezien we ook 3 poules gaan maken). Per bord zullen er 3 personen 'bezig zijn'. 2 darten en 1 tellen. Ik moet nog even kijken hoe ik het ga doen mbt de loting. Misschien doe ik die op voorhand zodat alle wedstrijdbriefjes al uitgeprint zijn. Dat horen jullie nog wel. Het liefst doe ik het in het bij zijn van jullie allemaal, dan kan ik tenminste niet de loting beïnvloeden
-edit-
Aangezien ik nog geen reactie heb gekregen omtrent de foto's, zal ik in ieder geval een toestel meenemen. Zo'n uniek evenement moet natuurlijk vastgelegd worden!
[ Voor 31% gewijzigd door Mobster op 15-05-2007 15:21 ]
kurkballetjes, jeweetwel, die met lekker veel grip

nee dat zijn geen bitterballen
\TP51/

Verwijderd
haha goed dat we daar ook niet een wedstrijd in hebben,dan zou ik waarschijnlijk "overall loser" zijnWitlof schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:57:
Ben er toevallig gisteren nog geweest. Er liggen nog wel wat setjes achter de bar. Hij dacht een setje of 3. Denk dat het dan toch wel moet lukken. De poule-tafel staat ook in de zaal en de tafelvoetbal ook. Echter zijn er geen ballen meer voor de tafelvoetbalDus als iemand nog wat ballen heeft liggen, dan mogen die meegenomen worden
maar ik vindt meedoen belangrijker dan winnen
En, ik sta als het goed is om 12:13 al op centraal in eindhoven (tsjah, lang leve OV
Wie is er dan nog meer??
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
THX mobje
\TP51/
Van NC uit staan we om 12:45 bij het busstation (Kiss & Ride plek) om wat mensen op te pikken, mocht je er nog staan, dan kan je met ons mee naar het darten. Ik zal mn NC T-shirt en/of sweater aandoenVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:56:
[...]
haha goed dat we daar ook niet een wedstrijd in hebben,dan zou ik waarschijnlijk "overall loser" zijn
maar ik vindt meedoen belangrijker dan winnen![]()
En, ik sta als het goed is om 12:13 al op centraal in eindhoven (tsjah, lang leve OV)
Wie is er dan nog meer??
Verwijderd
Verwijderd
keej, hoop dat ik dat kan onthoudenParaNoiMia schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:56:
[...]
Van NC uit staan we om 12:45 bij het busstation (Kiss & Ride plek) om wat mensen op te pikken, mocht je er nog staan, dan kan je met ons mee naar het darten. Ik zal mn NC T-shirt en/of sweater aandoen
Verwijderd
/me Liz, plant om dartpijlen mee te nemen
Tevens in een sportwinkel gekeken voor dartspijlen ... geen gevonden.
Ik kom in Eindhoven Centraal aan om 11:27. Als ik dan met NC ook meerijden kan naar het darts?
Mobster: ik heb een fototoestel, maar het huidige SD-kaartje is te klein om een goed aantal foto's te nemen. Ik reken op jou
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
[ Voor 7% gewijzigd door Witlof op 16-05-2007 20:41 ]
\TP51/

Moet ik vanavond nog de prijzen niet vergeten op te halen en wat te oefenen
Verwijderd

Kon natuurlijk ook liggen aan de hoeveelheid alcohol maar helaas ben ik de Bob morgen.
Verwijderd
hnmmmz, als iedereen oefent.... dan moet ik morgen in de trein mar een bord ophangen en oefenen!!! (eerst een bord kopen en pijltjes)Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:05:
Mmm het ging bij mij gisteren ook niet heel slecht. Alleen verloren omdat ik 7 keer bull moest raken en mijn tegenstander 3 keer. Dus toen ik hem er 3 keer in had zitten gooide hij uit, maar voor iemand die pas 3 weken pijltjes gooit vond ik het een leuk resultaat.
Kon natuurlijk ook liggen aan de hoeveelheid alcohol maar helaas ben ik de Bob morgen.
Hoop wel dt ik me morgen beter voel, ben de hele dag al "ren je rot naar de pot" aan het spelen met mezelf
Maar lig nu in bed, beetje internetten en tv kijken en dan hopen dat de nachtrust straks genoeg doet om me morgen beter te voelen
/me asperientje neemt
Verwijderd
Zonder gekheid, van harte beterschap gateway. Hopelijk knap je snel weer op.
Verwijderd

En troost je ik mag morgen toch niet drinken en begin ze in de pub pas een beetje te raken na zo'n pint of 1,5 a 2
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Verwijderd
zouden jullie mij ook mee willen nemen vanaf Centraal?ParaNoiMia schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:52:
Wij nemen in ieder geval Blue_Man mee als deelnemer en Yggie, Bjorga, Yakkie, Wessie, ParaNoiMia, Pom, NoizyKalfje en TotalMind mee als toeschouwers
Verwijderd
dat probleem ken ik..... meestal moet ik heeeeeel veel gedronken hebben wil ik wat raken waar ik ook op mik......... En veel drinken was ik niet van plan, evt als ik redelijk optijd thuis ben nog naar vriendin rijden........Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:49:
He ho. Iemand die pas 3 weken dart is een beginner he.![]()
En troost je ik mag morgen toch niet drinken en begin ze in de pub pas een beetje te raken na zo'n pint of 1,5 a 2
Wordt een beetje proppen, maar moet kunnenVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:57:
[...]
zouden jullie mij ook mee willen nemen vanaf Centraal?
Verwijderd
zou mooi zijn, denk dat ik een lichte jas aan heb (beige )
(en nu ga ik slapen)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 22:13 ]
Ik heb mijn NoizyCows shirt aan (zwart met witte letters), groene Opel Astra station.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:04:
[...]
zou mooi zijn, denk dat ik een lichte jas aan heb (beige )
(en nu ga ik slapen)
Verwijderd
Dat moet toch te vinden zijnParaNoiMia schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:23:
[...]
Ik heb mijn NoizyCows shirt aan (zwart met witte letters), groene Opel Astra station.
/me feels good, dus ik kom!!
De achterhoek is dan ook vertegenwoordigd!
Mobster hebben we verdient laten winnen in de winnaarsronde

Binnenkort dus meer info

Verwijderd

Maar toch vind ik de medailles en vooral het keykoord het mooist
En m'n stickertjes natuurlijk *hugs stickers*
Maar ik pleit er toch voor dat iedereen volgend jaar gewoon z'n nickname in grote letters op zijn of haar rug moet dragen
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verwijderd
Verwijderd
Een heel diepe
En zien jullie nu wel hoeveel mensen van DPC na afloop van een PC-loze dag meteen achter dat schermpie kruipen.

leuk om te horen dat het zo gezelli was, ik heb mezelf na gisteren toch maar een werkdag gegeven

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member
Verwijderd
Ik ben ook weer thuis, stond om 23:23 op het station (en vanaf daar nog 10 minuten met de auto)
Het was een gezellige dag!! Prima georganiseerd!! Leuk om gezichten achter nicknames te leren kennen!
Heb mijn belofte om voor de poedelprijs te gaan bijna waar gemaakt!! (gedeeld laatste met Blue_Man)
Maar, en ik heb het vandaag al eerder gezegd; "Meedoen is belangrijker dan winnen" .
Ik wil vanuit hier nogmaals iedereen bedanken die deze dag tot een suc6 hebben gemaakt;de organisatie, de mensen met wie ik mee kon rijden naar de kroeg, mijn medespelers, de toeschouwers, de kroegbaas, de ns, en iedereen die ik vergeten ben
Op naar het 2de DPC darttoernooi!!! (want voor herhaling is dit zeker vatbaar!)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 00:05 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Maar dat lag aan mijn pijlen!Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 00:05:
Heb mijn belofte om voor de poedelprijs te gaan bijna waar gemaakt!! (gedeeld laatste met Blue_Man)
En als je met 4 vrouwen in de verliezerspoule zit, ga je als goed opgevoede Belg hen toch voor laten gaan?
Ik heb me goed gehad, leuk om eens wat verder te reizen in Nederland dan hier net over de grens met Zeeuws-Vlaanderen (al vond de treinbegeleider het wel komiek dat er op mijn 'vliegticket' Sint-Niklaas te lezen stond).
Ik ben benieuwd naar de foto's en apetrots met m'n medaille!
Grote dankjewel aan Witlof en partners voor het organiseren en aan Mobster en gateway voor begeleiding naar huis (een stuk dan toch).
le·vens·moe (bn.)
Verwijderd
20 Man is nog veel te weinig joh, d'r kan nog veel meer bijMobster schreef op zondag 20 mei 2007 @ 03:42:
Hopelijk kunnen we het volgend jaar met een man of 20 doen... Dat zou helemaal mooi zijn!
Complimenten voor de organisatie Witlof & vriendin, prima geregeld!
Leuk om de mensen achter de diverse nicks eens IRL te zien! Ben dan ook benieuwd naar de foto's etc.
Mobster nog feli met de verdiende winst, was trouwens een spannende finale!!
Verder wil ik de 'oude man met baard' bedanken voor de wijze woorden bij binnenkomst en JoY voor het rijden, thanx Dude!
Forza Mucca!
Verwijderd
* JoY gaat vreselijk dubbel 7 oefenen
welke ierse kroeg ook alweer Fjollekuh?
\TP51/
Verwijderd
Ik ben wel erg blij hoor met die mooie geweldige dure goed bij elkaar passende beker en medailleWitlof schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:09:
We zullen zien wat we dan weer kunnen regelen voor mooie leuke prijzen
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Hoe hoog ben jij nu uit eindelijk geeindigd?Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 23:04:
Ik sluit me bij de vorige sprekers aan. Heel geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar. Leuk om eens iedereen achter die nicks te zien, maar wel lastig als je geen namen kunt onthouden, want dan komen er opeens 2 per persoon bij.![]()
Een heel diepevoor de organisatie.
En zien jullie nu wel hoeveel mensen van DPC na afloop van een PC-loze dag meteen achter dat schermpie kruipen.
Toch maar met 3-1 verloren v/d uiteindelijke winnaar.
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
http://www.divisionbrabant.nl
In het album van onze BBQ staan een aantal foto's van het darten
http://meeting.noizycows.nl/thumbnails.php?album=28
Verwijderd
De eerste foto's, hartstikke leuk .......... vooral die eneParaNoiMia schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:18:
[...]
In het album van onze BBQ staan een aantal foto's van het darten
http://meeting.noizycows.nl/thumbnails.php?album=28
/me Dank je, ParaNoiMia!
Verwijderd
Shaggy's pub in Geleen, maar jij bent toch wel mooi met de live mama-schaap-JoY schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:19:
Feli Mobje en Superbij
* JoY gaat vreselijk dubbel 7 oefenen
welke ierse kroeg ook alweer Fjollekuh?
Verwijderd
Dat was toch niet een van ons? Of was ik me vergeten te scheren zonder het gemerkt te hebben
Verwijderd
Nee iemand die zich bij de bar bij de ingang 'vertoefde'. Je bent wss één van de weinige waarbij het is gelukt ongezien te ontsnappenVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:56:
/me vraagt zich af wie de man met de baard is???
Dat was toch niet een van ons? Of was ik me vergeten te scheren zonder het gemerkt te hebben
en mobster maar denken dat hij de hoofdprijs hadVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:13:
[...]
maar jij bent toch wel mooi met de live mama-schaap-gaan lopen
\TP51/
Verwijderd
Ai, en alweer een blunder. Wat is het toch gruwelijk irritant die nicks en die gewone namen. Mobster is met de zoen gaan lopen, maar wrom moet jij dan dubbel 7 gaan oefenen JoY?
/me is confused
* JoY is ook niet zo heel goed in namen
die livemamma
\TP51/
Verwijderd

Jij deed het uitstekend als reserve-palen-gooier en hebt me ook nog geholpen met een zeer waardevolle tip.
/me wacht vol spanning op de foto's, de verslagen en natuurlijk de statistieken

* woolysheep gaat meer oefenen op dubbel 1 daar komt het toch vaak op neer
[ Voor 11% gewijzigd door woolysheep op 21-05-2007 09:26 ]
"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::
Ik weet gelijk weer hoe laat ik thuis wasMobster schreef op zondag 20 mei 2007 @ 03:42:
Allemaal bedankt voor de aanmoedigingen en voor het organiseren. Hopelijk kunnen we het volgend jaar met een man of 20 doen... Dat zou helemaal mooi zijn!
Verwijderd
TranceeagleJoY schreef op maandag 21 mei 2007 @ 08:55:
...uhm...mathijs(?)
Ik heb hem ook niet gespotVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:41:
[...]
Nee iemand die zich bij de bar bij de ingang 'vertoefde'. Je bent wss één van de weinige waarbij het is gelukt ongezien te ontsnappen.
Maarja, ik kreeg weer opmerkingen over m'n mooie haar naar me toe geslingerd vanaf de hoek van de bar

Mijn foto's van het darttoernooi en tevens de LA-meeting die de dag ervoor plaats vond
le·vens·moe (bn.)
Overigens ook de rest hoor
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
@Diabolical. Daar ging het je alleen maar om hè
Verwijderd

Heel jammer dat ik er niet bij kon zijn maar hopelijk volgende keer beter.

Ik heb genoten van de foto's en alle commentaren
Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...
Nou.. nee hoor... wel een leuke bijkomstigheidMobster schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:58:
Gaat je haar eraf?
@Diabolical. Daar ging het je alleen maar om hè
Maar de volgende keer probeer ook ik er irl te zijn. Eindhoven ligt niet zo ver van hier....
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Prima idee!! Op WDO ofzo natuurlijk, bij T-net zal dat niet zo simpel gaan. (of alleen als link)Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:14:
Misschien wordt het wel tijd voor een DPC foto album?

Maar ik had wel een mooie 'gouden' medaille (-12 karaats schat ik)Hans was de beste darter die net geen beker had![]()
Verwijderd
Die vlechtjes sowieso, die kan ik niet eeuwig laten zitten (brr ik zie het al voor me

En een heleboel kilo's kwijt
Witlof! Ben je nog steeds aan het werk? Waar blijven die foto's van jou?
Verwijderd
Het was niet te doen om de fotografen te ontwijkenDiabolical schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:00:
Yupz.. nu weet ik tenminste hoe Liz. en Fjolle er uit zien...
Overigens ook de rest hoor
/me Liz, is heel benieuwd hoe de volgende serie foto's uitpakken. Wie weet heb ik dan plots de winnaarsbeker wel te pakken
edit:
@Superby: ben ik eindelijk blij een enkeling te 'kennen' ga je van gedaante verwisselen.
S6 met de kilootjes.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 18:01 ]
Hulde voor de organisatie, zeker ook omdat het in Eindhoven was. Volgende keer ben ik erbij.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
offtopic: WTF! Cow_tippingCow_tipping schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:15:
Whaaa, te laat!![]()
Hulde voor de organisatie, zeker ook omdat het in Eindhoven was. Volgende keer ben ik erbij.

Forza Mucca!
Ik stapte vanmorgen rond 6:30 in de auto en ben net een klein half uurtje thuis. Ga zo eerst even eten en dan zal ik eens kijken wat ik voor moois kan makenMobster schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:24:
Succes
Witlof! Ben je nog steeds aan het werk? Waar blijven die foto's van jou?
Verwijderd
Whohoo nu gaat het zeker lukken

Thanks, als het goed is ben ik nog wel erg herkenbaar hoorVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:00:
@Superby: ben ik eindelijk blij een enkeling te 'kennen' ga je van gedaante verwisselen.
S6 met de kilootjes.
En anders trek ik gewoon dezelfde kleren weer aan
Verwijderd
Succes hoor meid.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 01:02:
[...]
Whohoo nu gaat het zeker lukken [afbeelding]
[...]
Thanks, als het goed is ben ik nog wel erg herkenbaar hoor![]()
En anders trek ik gewoon dezelfde kleren weer aan
Verwijderd
Hey Joost!
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“