[DPC] Darttoernooi

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.018 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

JoY schreef op maandag 14 mei 2007 @ 02:26:
[...]

Put your money where your mouth bigbakkes is, en kom gewoon een fijne pot mee drinken, kent gateway ook weer iemand meer ;)
*staat al in de agenda hoor Joy :)*

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:44
Uhm, voor zover ik weet liggen er geen dartpijlen die gebruikt kunnen worden. Ik weet niet of ik nog wat oude dartpijlen heb, maar anders neem ik die ook nog wel mee. En van de 13 darters zullen er toch zeker wel 6 eigen pijlen hebben? Dan moeten we ze maar van elkaar lenen of zo. Het zal allemaal wel goed komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-01-2024

JoY

Wij zijn mij er eentje

tijdje terug kreeg je bij een kratje bavaria dartpijlen, geen beste, maar ik denk dat ik er nog wel drie heb liggen, die neem ik wel mee voor iemand.
en een kroeg met dartboards waar ze geen pijlen voor je hebben, heb ik nog nooit meegemaakt, maar ja, je weet het niet he ;)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-07 13:10

JohFraEl

Slainte!

Die Bavaria-pijltjes heb ik ook nog een setje liggen. 8)

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

misschien moet onze Witlof hier even 5 euro op bieden ? ;)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
JoY schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:43:
misschien moet onze Witlof hier even 5 euro op bieden ? ;)
lol :D

Maar uhm, ik moet er vanavond toch nog even naar toe. Zal wel vragen of ze nog wat achter de bar hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:21:
Je mag mijn oude lenen Gateway, maar moet je wel samen doen met Anouk.

/me heeft gisteren namelijk een paar Tungsten-pijlen gekocht. :P

Oh en ik sla mijn pootje wel om je heen als je het moeilijk krijgt Gateway. Daar ben ik jullie mama-schaap voor. :>
Dankjewel :)

Dat samendoen zal wel lukken, alle 13 kunnen we toch niet tegelijk darten :P

Misschien dat ik er ook nog wel wat vindt hier in huis......... maar dan zijn ze vast verroest!!

Darten we trouwens op een automaat of op een echt bord???? (want ik kan echt heeeel slecht hoofdrekenen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

twee gooien 1 tellen neem ik aan, hoef jij dus waarschijnlijk niet te tellen ;)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik heb natuurlijk eigen pijlen en neem het setje van mijn vriendin ook wel mee voor de zekerheid.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ben er toevallig gisteren nog geweest. Er liggen nog wel wat setjes achter de bar. Hij dacht een setje of 3. Denk dat het dan toch wel moet lukken. De poule-tafel staat ook in de zaal en de tafelvoetbal ook. Echter zijn er geen ballen meer voor de tafelvoetbal :| Dus als iemand nog wat ballen heeft liggen, dan mogen die meegenomen worden :+

We gooien op 'echte' borden. In totaal waarschijnlijk op 3 borden (aangezien we ook 3 poules gaan maken). Per bord zullen er 3 personen 'bezig zijn'. 2 darten en 1 tellen. Ik moet nog even kijken hoe ik het ga doen mbt de loting. Misschien doe ik die op voorhand zodat alle wedstrijdbriefjes al uitgeprint zijn. Dat horen jullie nog wel. Het liefst doe ik het in het bij zijn van jullie allemaal, dan kan ik tenminste niet de loting beïnvloeden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Wat voor tafelvoetbal is het? Ik heb wel een aantal verschillende tafels tot mijn beschikking, dus ik kan balletjes meenemen. Maar niet alle balletjes doen het op alle tafels even lekker :)

-edit-
Aangezien ik nog geen reactie heb gekregen omtrent de foto's, zal ik in ieder geval een toestel meenemen. Zo'n uniek evenement moet natuurlijk vastgelegd worden!

[ Voor 31% gewijzigd door Mobster op 15-05-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

Als je mij een plezier wilt doen...
kurkballetjes, jeweetwel, die met lekker veel grip
Afbeeldingslocatie: http://www.vanooy.nl/shop/img/prd/tmb/500000.jpg
nee dat zijn geen bitterballen

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik kan wel vragen naar wat voor tafel er staat. Ik weet het zo niet. Maar wat voor reactie verwachten jullie? Straks zegt hij een tafel met 4 poten en een paar poppetjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

een Topper2000 !!!
hoop ik

Afbeeldingslocatie: http://foosball.info/images/foosball/articles/134/topper.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door JoY op 15-05-2007 17:39 ]

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witlof schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:57:
Ben er toevallig gisteren nog geweest. Er liggen nog wel wat setjes achter de bar. Hij dacht een setje of 3. Denk dat het dan toch wel moet lukken. De poule-tafel staat ook in de zaal en de tafelvoetbal ook. Echter zijn er geen ballen meer voor de tafelvoetbal :| Dus als iemand nog wat ballen heeft liggen, dan mogen die meegenomen worden :+
haha goed dat we daar ook niet een wedstrijd in hebben,dan zou ik waarschijnlijk "overall loser" zijn :P

maar ik vindt meedoen belangrijker dan winnen :)

En, ik sta als het goed is om 12:13 al op centraal in eindhoven (tsjah, lang leve OV :P)

Wie is er dan nog meer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Ik hoop idd wel dat er wat ballen komen. Dan kunnen we tafelvoetballen, daar heb ik wel zin in :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Ik heb geen ballen voor een topper. Ik kan ballen regelen voor een EuroSoccer of voor een Löwen Sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

Löwen Sport dan maar :)
THX mobje

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 25-07 21:37
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:56:
[...]

haha goed dat we daar ook niet een wedstrijd in hebben,dan zou ik waarschijnlijk "overall loser" zijn :P

maar ik vindt meedoen belangrijker dan winnen :)

En, ik sta als het goed is om 12:13 al op centraal in eindhoven (tsjah, lang leve OV :P)

Wie is er dan nog meer??
Van NC uit staan we om 12:45 bij het busstation (Kiss & Ride plek) om wat mensen op te pikken, mocht je er nog staan, dan kan je met ons mee naar het darten. Ik zal mn NC T-shirt en/of sweater aandoen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Volgens mij is het geen topper. Meer zo'n plastic achtig iets. Merk weet ik (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog meer mensen geen pijlen hebben, ik neem ook nog wel een setje (of twee??) xtra mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParaNoiMia schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:56:
[...]

Van NC uit staan we om 12:45 bij het busstation (Kiss & Ride plek) om wat mensen op te pikken, mocht je er nog staan, dan kan je met ons mee naar het darten. Ik zal mn NC T-shirt en/of sweater aandoen }:O
keej, hoop dat ik dat kan onthouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O jee d'r zijn er hier twee ziek, als dat maar goed gaat.
/me Liz, plant om dartpijlen mee te nemen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Daarnet naar het station gegaan voor m'n ticket (effe geschrokken, maar m'n bankkaart kon het aan).
Tevens in een sportwinkel gekeken voor dartspijlen ... geen gevonden.

Ik kom in Eindhoven Centraal aan om 11:27. Als ik dan met NC ook meerijden kan naar het darts?

Mobster: ik heb een fototoestel, maar het huidige SD-kaartje is te klein om een goed aantal foto's te nemen. Ik reken op jou ;)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Helaas krijg ik het morgen en overmorgen een beetje druk om nog wat reacties te plaatsen. Ik mag namelijk morgen in Amsterdam van 8 tot 22 werken en vrijdag ook nog van 8 tot het af is. Ga dus veel werken, beetje slapen en weinig internetten. Geen goede voorbereiding voor het eerste DPC Darttoernooi. Ik hoop dat alles duidelijk is. Ik zal proberen om nog een keertje tussendoor online te komen voor het geval er vragen zijn. Anders tot zaterdag. Ik zal er rond 12:00 zijn. Heb er wel zin in :)

[ Voor 7% gewijzigd door Witlof op 16-05-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

ik zal mijn best doen vragen te beantwoorden waar jij niet op kunt reageren ;)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Na een nachtrustje van een paar uurtjes mag ik zo weer gaan werken. Toch fijn dat er niemand meer vragen heeft. Dan zal het wel allemaal duidelijk zijn :Y

Moet ik vanavond nog de prijzen niet vergeten op te halen en wat te oefenen :D Als het nog lukt. Zat gisteren met mijn duim ergens tussen en heb nu een bloedblaar op mijn duim zitten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Ik pak je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm het ging bij mij gisteren ook niet heel slecht. Alleen verloren omdat ik 7 keer bull moest raken en mijn tegenstander 3 keer. Dus toen ik hem er 3 keer in had zitten gooide hij uit, maar voor iemand die pas 3 weken pijltjes gooit vond ik het een leuk resultaat. O-)
Kon natuurlijk ook liggen aan de hoeveelheid alcohol maar helaas ben ik de Bob morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:05:
Mmm het ging bij mij gisteren ook niet heel slecht. Alleen verloren omdat ik 7 keer bull moest raken en mijn tegenstander 3 keer. Dus toen ik hem er 3 keer in had zitten gooide hij uit, maar voor iemand die pas 3 weken pijltjes gooit vond ik het een leuk resultaat. O-)
Kon natuurlijk ook liggen aan de hoeveelheid alcohol maar helaas ben ik de Bob morgen.
hnmmmz, als iedereen oefent.... dan moet ik morgen in de trein mar een bord ophangen en oefenen!!! (eerst een bord kopen en pijltjes)

Hoop wel dt ik me morgen beter voel, ben de hele dag al "ren je rot naar de pot" aan het spelen met mezelf :(

Maar lig nu in bed, beetje internetten en tv kijken en dan hopen dat de nachtrust straks genoeg doet om me morgen beter te voelen

/me asperientje neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k Hoop je morgen wel te zien. Fjolle is namelijk al geen beginner meer snap je ;) .
Zonder gekheid, van harte beterschap gateway. Hopelijk knap je snel weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He ho. Iemand die pas 3 weken dart is een beginner he. O-)
En troost je ik mag morgen toch niet drinken en begin ze in de pub pas een beetje te raken na zo'n pint of 1,5 a 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
Wij nemen in ieder geval Blue_Man mee als deelnemer en Yggie, Bjorga, Yakkie, Wessie, ParaNoiMia, Pom, NoizyKalfje en TotalMind mee als toeschouwers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Ik kom wat later. Rond een uur of 1-2. Geen zin om al om 8-9 uur in de auto te zitten 's ochtends :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParaNoiMia schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:52:
Wij nemen in ieder geval Blue_Man mee als deelnemer en Yggie, Bjorga, Yakkie, Wessie, ParaNoiMia, Pom, NoizyKalfje en TotalMind mee als toeschouwers 8)
zouden jullie mij ook mee willen nemen vanaf Centraal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:49:
He ho. Iemand die pas 3 weken dart is een beginner he. O-)
En troost je ik mag morgen toch niet drinken en begin ze in de pub pas een beetje te raken na zo'n pint of 1,5 a 2 :)
dat probleem ken ik..... meestal moet ik heeeeeel veel gedronken hebben wil ik wat raken waar ik ook op mik......... En veel drinken was ik niet van plan, evt als ik redelijk optijd thuis ben nog naar vriendin rijden........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:57:
[...]

zouden jullie mij ook mee willen nemen vanaf Centraal?
Wordt een beetje proppen, maar moet kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParaNoiMia schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:01:
[...]

Wordt een beetje proppen, maar moet kunnen
zou mooi zijn, denk dat ik een lichte jas aan heb (beige )

(en nu ga ik slapen)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:04:
[...]

zou mooi zijn, denk dat ik een lichte jas aan heb (beige )

(en nu ga ik slapen)
Ik heb mijn NoizyCows shirt aan (zwart met witte letters), groene Opel Astra station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParaNoiMia schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:23:
[...]

Ik heb mijn NoizyCows shirt aan (zwart met witte letters), groene Opel Astra station.
Dat moet toch te vinden zijn :)

/me feels good, dus ik kom!!

De achterhoek is dan ook vertegenwoordigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Het eerste echte DPC Darttoernooi 2007 zit er alweer op. Het was een gezellige dag. Ik ga dit weekend een nieuw topic maken met een verslag en foto's. Ze komen er dus aan! Even voor de nieuwsgierige:

Mobster hebben we verdient laten winnen in de winnaarsronde *O* En Superbij heeft verdient de verliezersronde gewonnen _/-\o_

Binnenkort dus meer info :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whohoo 8)7

Maar toch vind ik de medailles en vooral het keykoord het mooist ;)

En m'n stickertjes natuurlijk *hugs stickers*

Maar ik pleit er toch voor dat iedereen volgend jaar gewoon z'n nickname in grote letters op zijn of haar rug moet dragen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:01

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Jaja, die Mobster... Gisteren tijdens de LA-jazzmeet al grote verhalen ophangen... Flikt ie het toch maar ff. :D

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt heel geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar en niet te vergeten prima georganiseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit me bij de vorige sprekers aan. Heel geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar. Leuk om eens iedereen achter die nicks te zien, maar wel lastig als je geen namen kunt onthouden, want dan komen er opeens 2 per persoon bij. ;)

Een heel diepe _/-\o_ voor de organisatie.
En zien jullie nu wel hoeveel mensen van DPC na afloop van een PC-loze dag meteen achter dat schermpie kruipen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

inclusief jezelf fjolle :)
leuk om te horen dat het zo gezelli was, ik heb mezelf na gisteren toch maar een werkdag gegeven 8)7

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*achterhoek meldt*

Ik ben ook weer thuis, stond om 23:23 op het station (en vanaf daar nog 10 minuten met de auto)

Het was een gezellige dag!! Prima georganiseerd!! Leuk om gezichten achter nicknames te leren kennen!

Heb mijn belofte om voor de poedelprijs te gaan bijna waar gemaakt!! (gedeeld laatste met Blue_Man)

Maar, en ik heb het vandaag al eerder gezegd; "Meedoen is belangrijker dan winnen" .

Ik wil vanuit hier nogmaals iedereen bedanken die deze dag tot een suc6 hebben gemaakt;de organisatie, de mensen met wie ik mee kon rijden naar de kroeg, mijn medespelers, de toeschouwers, de kroegbaas, de ns, en iedereen die ik vergeten ben :)

Op naar het 2de DPC darttoernooi!!! (want voor herhaling is dit zeker vatbaar!)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Allemaal bedankt voor de aanmoedigingen en voor het organiseren. Hopelijk kunnen we het volgend jaar met een man of 20 doen... Dat zou helemaal mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

^^with the winner. /me neemt zich voor toch eens meer te oefenen, zo goed was ie nu ook weer niet :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 00:05:
Heb mijn belofte om voor de poedelprijs te gaan bijna waar gemaakt!! (gedeeld laatste met Blue_Man)
Maar dat lag aan mijn pijlen! ;)
En als je met 4 vrouwen in de verliezerspoule zit, ga je als goed opgevoede Belg hen toch voor laten gaan?

Ik heb me goed gehad, leuk om eens wat verder te reizen in Nederland dan hier net over de grens met Zeeuws-Vlaanderen (al vond de treinbegeleider het wel komiek dat er op mijn 'vliegticket' Sint-Niklaas te lezen stond).
Ik ben benieuwd naar de foto's en apetrots met m'n medaille!

Grote dankjewel aan Witlof en partners voor het organiseren en aan Mobster en gateway voor begeleiding naar huis (een stuk dan toch).

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobster schreef op zondag 20 mei 2007 @ 03:42:
Hopelijk kunnen we het volgend jaar met een man of 20 doen... Dat zou helemaal mooi zijn!
20 Man is nog veel te weinig joh, d'r kan nog veel meer bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

* JohFraEl is ook erg trots met de behaalde plaque :*)

Complimenten voor de organisatie Witlof & vriendin, prima geregeld! _/-\o_

Leuk om de mensen achter de diverse nicks eens IRL te zien! Ben dan ook benieuwd naar de foto's etc.

Mobster nog feli met de verdiende winst, was trouwens een spannende finale!! d:)b

Verder wil ik de 'oude man met baard' bedanken voor de wijze woorden bij binnenkomst en JoY voor het rijden, thanx Dude! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Feli met de zege, Mobstert!

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd laten we "de oude man met baard" niet vergeten te bedanken. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik ben blij dat het voor iedereen zo goed bevallen is. Ik weet in iedergeval dat enkele zeker bij een volgend toernooi aanwezig zullen zijn. Na de positieve reacties denk ik dat er zeker wel een 2e toernooi zal komen. Ik verwacht dan ook wel een grotere opkomst. We zullen zien wat we dan weer kunnen regelen voor mooie leuke prijzen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om te lezen dat het een geslaagde dag is geweest. Ik zal de 2de echt me(er) best doen om wat BVDers mee te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

Feli Mobje en Superbij
* JoY gaat vreselijk dubbel 7 oefenen
welke ierse kroeg ook alweer Fjollekuh? ;)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witlof schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:09:
We zullen zien wat we dan weer kunnen regelen voor mooie leuke prijzen :D
Ik ben wel erg blij hoor met die mooie geweldige dure goed bij elkaar passende beker en medaille :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

FOTO's !!!!!!!!! :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Laatst online: 28-07 16:52

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 23:04:
Ik sluit me bij de vorige sprekers aan. Heel geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar. Leuk om eens iedereen achter die nicks te zien, maar wel lastig als je geen namen kunt onthouden, want dan komen er opeens 2 per persoon bij. ;)

Een heel diepe _/-\o_ voor de organisatie.
En zien jullie nu wel hoeveel mensen van DPC na afloop van een PC-loze dag meteen achter dat schermpie kruipen. :X
Hoe hoog ben jij nu uit eindelijk geeindigd?
Toch maar met 3-1 verloren v/d uiteindelijke winnaar.

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totalmind
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-07-2022

Totalmind

Division Brabant

Voor zo lang ik er was, erg gezellig. Vooral dat hoofdrekenen ;). Volgende keer wil ik ook mee gaan doen als ik dan kan :). Witlof en consorten, mooi initiatief!

http://www.divisionbrabant.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
In het album van onze BBQ staan een aantal foto's van het darten

http://meeting.noizycows.nl/thumbnails.php?album=28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParaNoiMia schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:18:
[...]

In het album van onze BBQ staan een aantal foto's van het darten

http://meeting.noizycows.nl/thumbnails.php?album=28
De eerste foto's, hartstikke leuk .......... vooral die ene :+ .
/me Dank je, ParaNoiMia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoY schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:19:
Feli Mobje en Superbij
* JoY gaat vreselijk dubbel 7 oefenen
welke ierse kroeg ook alweer Fjollekuh? ;)
Shaggy's pub in Geleen, maar jij bent toch wel mooi met de live mama-schaap- :* gaan lopen, ondanks dat ik 1 legje van je afgesnoept heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me vraagt zich af wie de man met de baard is???

Dat was toch niet een van ons? Of was ik me vergeten te scheren zonder het gemerkt te hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:56:
/me vraagt zich af wie de man met de baard is???

Dat was toch niet een van ons? Of was ik me vergeten te scheren zonder het gemerkt te hebben :?
Nee iemand die zich bij de bar bij de ingang 'vertoefde'. Je bent wss één van de weinige waarbij het is gelukt ongezien te ontsnappen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:13:
[...]
maar jij bent toch wel mooi met de live mama-schaap- :* gaan lopen
en mobster maar denken dat hij de hoofdprijs had :9

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoY schreef op maandag 21 mei 2007 @ 01:36:
[...]

en mobster maar denken dat hij de hoofdprijs had :9
Ai, en alweer een blunder. Wat is het toch gruwelijk irritant die nicks en die gewone namen. Mobster is met de zoen gaan lopen, maar wrom moet jij dan dubbel 7 gaan oefenen JoY?

/me is confused

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

Ik had een keer of tien de kans om met dubbel 7 tegen...uhm...mathijs(?) te winnen.
* JoY is ook niet zo heel goed in namen
die livemamma :> houd ik wel tegoed dan ;)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deal. :Y
Jij deed het uitstekend als reserve-palen-gooier en hebt me ook nog geholpen met een zeer waardevolle tip. :*

/me wacht vol spanning op de foto's, de verslagen en natuurlijk de statistieken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Was een mooi toernooi, heb me prima vermaakt en een fantastische plak binnen gehaald! ;-)
*O* en d:)b voor organisatoren!

* woolysheep gaat meer oefenen op dubbel 1 daar komt het toch vaak op neer

[ Voor 11% gewijzigd door woolysheep op 21-05-2007 09:26 ]

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Mobster schreef op zondag 20 mei 2007 @ 03:42:
Allemaal bedankt voor de aanmoedigingen en voor het organiseren. Hopelijk kunnen we het volgend jaar met een man of 20 doen... Dat zou helemaal mooi zijn!
Ik weet gelijk weer hoe laat ik thuis was :) Ik zal proberen mijn (beperkte hoeveelheid) foto's vanavond te uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik denk dat ik deze week maar eens even wat tijd vrij moet maken. Vanavond gaat helaas niet lukken maar morgen heb ik wel de mogelijkheid. Hopelijk lukt het dan om alles online te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wordt het wel tijd voor een DPC foto album?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Goed idee Yggie! Wellicht dat de crew hier iets mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranceeagle ;)
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:41:
[...]
Nee iemand die zich bij de bar bij de ingang 'vertoefde'. Je bent wss één van de weinige waarbij het is gelukt ongezien te ontsnappen ;) .
Ik heb hem ook niet gespot 8)
Maarja, ik kreeg weer opmerkingen over m'n mooie haar naar me toe geslingerd vanaf de hoek van de bar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Als we op Witlof moeten wachten ;)

Mijn foto's van het darttoernooi en tevens de LA-meeting die de dag ervoor plaats vond :) Let niet op de kwaliteit. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wordt echt tijd voor een nieuwe camera ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Damn, ik pak echt niet op foto! Maar toch bedankt om ons van foto's te voorzien!

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
leuke fotos, zeker als er namen bijstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Yupz.. nu weet ik tenminste hoe Liz. en Fjolle er uit zien... ;)

Overigens ook de rest hoor :)

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het volgende DPC darttoernooi ben ik toch niet meer herkenbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Gaat je haar eraf? :'(

@Diabolical. Daar ging het je alleen maar om hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke foto's Mobster. d:)b Iedereen kan zien dat het heul gezellig was en dat ze er volgend jaar bij moeten zijn. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceDok
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-07 21:44
Inderdaad!

Heel jammer dat ik er niet bij kon zijn maar hopelijk volgende keer beter. :Y

Ik heb genoten van de foto's en alle commentaren :)

Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

superkoel, ik wacht op meer fottos ;)
Afbeeldingslocatie: http://img258.imageshack.us/img258/9265/medal570fj9.jpg
of klik voor nog groter
volgens mij is mijne de enige die wèl goud is ;)

[ Voor 28% gewijzigd door JoY op 22-05-2007 02:03 ]

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Mobster schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:58:
Gaat je haar eraf? :'(

@Diabolical. Daar ging het je alleen maar om hè :P
Nou.. nee hoor... wel een leuke bijkomstigheid :P

Maar de volgende keer probeer ook ik er irl te zijn. Eindhoven ligt niet zo ver van hier.... :)

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Leuke foto's! Nu de uitslagen nog....! ;)
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:14:
Misschien wordt het wel tijd voor een DPC foto album?
Prima idee!! Op WDO ofzo natuurlijk, bij T-net zal dat niet zo simpel gaan. (of alleen als link) :/
Hans was de beste darter die net geen beker had :(
Maar ik had wel een mooie 'gouden' medaille (-12 karaats schat ik) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vlechtjes sowieso, die kan ik niet eeuwig laten zitten (brr ik zie het al voor me :r ) En mezelf kennende zal ik ondertussen ook wel weer een heel andere haarkleur hebben :9
En een heleboel kilo's kwijt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Succes :*

Witlof! Ben je nog steeds aan het werk? Waar blijven die foto's van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diabolical schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:00:
Yupz.. nu weet ik tenminste hoe Liz. en Fjolle er uit zien...

Overigens ook de rest hoor
Het was niet te doen om de fotografen te ontwijken :P . We kunnen ons nu niet meer verschuilen achter onze nicks. Op naar 't volgende darttoernooi Diabolical, dan kunnen we daarna ook van jou foto's aanschouwen :+ .

/me Liz, is heel benieuwd hoe de volgende serie foto's uitpakken. Wie weet heb ik dan plots de winnaarsbeker wel te pakken :+.

edit:
@Superby: ben ik eindelijk blij een enkeling te 'kennen' ga je van gedaante verwisselen.
S6 met de kilootjes.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Whaaa, te laat! :'(

Hulde voor de organisatie, zeker ook omdat het in Eindhoven was. Volgende keer ben ik erbij.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Cow_tipping schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:15:
Whaaa, te laat! :'(

Hulde voor de organisatie, zeker ook omdat het in Eindhoven was. Volgende keer ben ik erbij.
offtopic: WTF! Cow_tipping :w

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Mobster schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:24:
Succes :*

Witlof! Ben je nog steeds aan het werk? Waar blijven die foto's van jou?
Ik stapte vanmorgen rond 6:30 in de auto en ben net een klein half uurtje thuis. Ga zo eerst even eten en dan zal ik eens kijken wat ik voor moois kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobster leuk die foto's!! En sommige commentaren zijn nog leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whohoo nu gaat het zeker lukken Afbeeldingslocatie: http://www.tammeratten.nl/phpBB2/images/smiles/icon_redface.gif
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:00:

@Superby: ben ik eindelijk blij een enkeling te 'kennen' ga je van gedaante verwisselen.
S6 met de kilootjes.
Thanks, als het goed is ben ik nog wel erg herkenbaar hoor ;)
En anders trek ik gewoon dezelfde kleren weer aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 01:02:
[...]

Whohoo nu gaat het zeker lukken [afbeelding]

[...]

Thanks, als het goed is ben ik nog wel erg herkenbaar hoor ;)
En anders trek ik gewoon dezelfde kleren weer aan :+
Succes hoor meid. :* Het is best te doen hoor als je je er even aan zet en dat herkennen valt ook wel mee. Zelfs Gateway herkende me gewoon ondanks dat ik de laatste 5 maanden ruim 18 kg kwijt geraakt ben. Dus zet hem door, het is het waard. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw 18 kilo, netjes hoor :) En doorzetten doe ik zeker, ik ben al aardig op weg, het was een tijd terug zelfs zo erg dat mensen dachten dat ik zwanger was ;( Dus als ik zo doorga, heb ik binnen no-time een sixpack :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Rollerjooster schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:42:
[...]

offtopic: WTF! Cow_tipping :w
offtopic:
Hey Joost! ;)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Pagina: 1 2 3 Laatste