Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...
Verwijderd
Ben een echte beginner, en dus heel slecht in darten! Maar, als Fjolle en evt Eronymus ook komen, ken ik al 2 mensen, en de rest leer ik dan wel kennen
Verwijderd
hmmz, het lijkt me nogsteeds leuk, alleen is zo ver weg...Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:46:
hmmzz, /me gaat ook ff nadenken over het wel of niet komen...... heb nog tot volgende week zondag hehe
Ben een echte beginner, en dus heel slecht in darten! Maar, als Fjolle en evt Eronymus ook komen, ken ik al 2 mensen, en de rest leer ik dan wel kennenlijkt me wel leuk.
Wou met de auto komen, zit je met parkeerprobleem, de trein is ook een optie, maar dan moet ik om 21:00 alweer gaan om thuis te komen (1 na laatste trein just in case)
hmmzz...... *denk** denk*
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
ja hoor, op 10km afstand zitten 2 stations (ruurlo en Lichtenvoorde-groenlo aka Lievelde)Mobster schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:33:
Gezien de opkomst en het aanvangstijdstip zijn we voor 19:00 uur wel klaar met het toernooi. Openbaar vervoer is dus helemaal geen probleem! Teminste, als ze dat hebben in de Achterhoek
Hmmz, 19:00 klaar... dan nog 2 uurtjes nakletsen
Voordeel van OV is dat je bier kan drinken (niet teveel ivm overstappen
En is toch stukkie goedkoper dan met de auto
Ena ls ik nou weekendretour neem (tnx voor de tip Fjolle) dan kan ik als het helemaal gezellig is ook nog een dag later terug en onder een brug slapen haha
Of in een tentje op de NC BBQVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:57:
[...]
Ena ls ik nou weekendretour neem (tnx voor de tip Fjolle) dan kan ik als het helemaal gezellig is ook nog een dag later terug en onder een brug slapen haha
Verwijderd
Ik ben in ieder geval wel heel benieuwd naar de dart kwaliteiten van de aangemelde DPC-ers
Verwijderd
/me gaat voor de troostprijs. Sorry Liz. maar die is echt voor mij.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 13:07 ]
Verwijderd
euhm ik dart euhm....... nooit? dus als ik meedoe gaan Liz, Fjolle en ik strijden om de troostprijsVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:46:
/me gaat vast een groot slot voor zijn tent opzoeken!
Ik ben in ieder geval wel heel benieuwd naar de dart kwaliteiten van de aangemelde DPC-ers
Ik had toch wel een wat grotere opkomst verwacht. Het is nog even wachten op die BVD'ers, maar ik verwacht daar ook geen 10 darters bij te krijgen. Jammer maar helaas. Zijn we waarschijnlijk lekker vroeg klaar voor de mensen die nog zin hebben in een BBQ
Verwijderd
Anders wordt het denk ik toch treinen en dat is slecht om op een BBQ te kunnen verschijnen.
Nogmaals: mensen die rond half twaalf - twaalf uur in Eindhoven Centraal zijn? Lijkt me leuk om op voorhand al enkele prijsafspraken te maken (en zo verdwaal ik niet in het grote Nederland!).
Stel je voor dat ik zondagavond ineens in Groningen of Leeuwarden uitkom ...
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Verwijderd
Verwijderd
prijsafspraken???Blue_man schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:21:
Met het OV goedkoper dan met de auto? Ik denk het niet vanuit BelgiëIk durf nog niet om de treintickets te gaan, maar ik zal maar 30 euro opzij houden voor heen en terug Eindhoven!
Nogmaals: mensen die rond half twaalf - twaalf uur in Eindhoven Centraal zijn? Lijkt me leuk om op voorhand al enkele prijsafspraken te maken (en zo verdwaal ik niet in het grote Nederland!).
Stel je voor dat ik zondagavond ineens in Groningen of Leeuwarden uitkom ...
als ik kom, en ook nogeens met de trein, dan ben ik waarschijnlijk al om 12:13 in eindhoven...
Verwijderd
Dat lost een hoop op.
Ik leer net dat de kroeg niet bij Stratums eind ligt maar ergens anders. Krijgen we nog een routebeschrijving?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 21:26 ]
Verwijderd
euhm:Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:19:
Dus bij stratum is in principe niet betaald parkeren?
Dat lost een hoop op.
Ik leer net dat de kroeg niet bij Stratums eind ligt maar ergens anders. Krijgen we nog een routebeschrijving?
ga naar www.map24.nl / www.routenet.nl
voer je adres in, voor het adres van het cafe in (Pastoor Dijkmansstraat 25
5611RA Eindhoven) en klik op ROUTE
Verwijderd
Ja, 't autootje 'kwiet' raken en dan later weer terug zien te vinden dat lijkt me ook wel handig
Op zich kunnen er wel een paar mensen uit de Provincie Utrecht meerijden,
maar ik blijf of ga 's avonds niet eten.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
member of Los Alcoholicos ban dhmo
volgende keer beter
Wat niet belet dat er meer mensen mee moeten doen! Kom aan mensen!
De inschrijvingsperiode sluit op zondag 6 mei. Dit om nog tijd genoeg te hebben om prijzen te regelen voor alle deelnemers.
Denk dat we op tijd klaar zullen zijnDe inschrijvingsperiode sluit op zondag 6 mei. Dit om nog tijd genoeg te hebben om prijzen te regelen voor alle deelnemers.
Verwijderd
Ik verheug me er iig op!!!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 22:10 ]
\TP51/
Of mag je je eigen toernooi niet winnen
De vrouw blijft definitief thuis. De afweging wordt nu om met het OV te komen en te drinken of met de auto te komen en niet te drinken. Met de auto is het weer wel makkelijker om daarna eventueel nog naar Nijnsel te gaan. Decisions... decisions...
Je zal toch ook nog wel met iemand mee kunnen rijden of zo. Of wie weet brengt iemand je nog wel. Wie zal het zeggenMobster schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:49:
Zal je eerst langs mij moeten
De vrouw blijft definitief thuis. De afweging wordt nu om met het OV te komen en te drinken of met de auto te komen en niet te drinken. Met de auto is het weer wel makkelijker om daarna eventueel nog naar Nijnsel te gaan. Decisions... decisions...
Ik weet wel dat we met 12 man op tijd klaar zullen zijn. Ik dacht wel dat TeamBVD nog zou komen
Verwijderd
Kreeg mail van Fjolle, of ik nog kwam of niet! maar goed ook, was het "glad vergett'n!! "
Ik kom, ga ff geld overmaken
Lees eensMobster schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:49:
Zal je eerst langs mij moeten
Verwijderd
Kom op mensen! hup hup!! inschrijven!!Witlof schreef op zondag 06 mei 2007 @ 11:41:
Vandaag is de laatste dag om in te schrijven. Twijfelaars moeten nu beslissen.
We gaan nog even bedenken wat het beste is qua opzet. 4 poules van 3 waarvan de nummers 1 en 2 naar een winnaarsronde gaan en de rest naar de verliezersronde of misschien toch grotere poules (2 van 6) zodat er meerdere wedstrijden gegooid kunnen worden. Ik ga iig mooie prijzen regelen komende dagen
Ik denk dat we meer beginners hebben dan gevorderdenVerwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:51:
Een beginners-poule en 2 meer gevorderden?
/me heeft er iig heul errug veul zin in.
Als ik dat maar volhoud
\TP51/
Verwijderd
Wordt het een lange avond.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:51:
[...]
En als je niet kan uitgooien en je tegenstander toevallig ook niet dan ....
Verwijderd
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
* JoY kan zijn pijlen niet vinden
heezerweg (om de hoek zo ongeveer) is zelfs gratis !!iisschots schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:29:
Hoe is het eigenlijk met parkeren daar in eindhoven. Een beetje te doen en betaalbaar?
[ Voor 50% gewijzigd door JoY op 08-05-2007 11:30 ]
\TP51/
Ben nog steeds aan het dubben over vervoer. Met het OV kan ik lekker drinken en een stuk met Blue_man naar het toernooi en eventueel frentik naar Nijnsel. Echter ben ik dan daar en hoe kom ik daar dan weer vandaan? Decisions, decisions...
Er rijden vanaf Nijnsel bussen naar Den Bosch en EindhovenMobster schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:40:
En wat een ongelofelijke hoeveelheid vrouwen! Normaal zijn die op een darttoernooi ver te vinden
Ben nog steeds aan het dubben over vervoer. Met het OV kan ik lekker drinken en een stuk met Blue_man naar het toernooi en eventueel frentik naar Nijnsel. Echter ben ik dan daar en hoe kom ik daar dan weer vandaan? Decisions, decisions...
komt er toch nog iets goeds van NijnselParaNoiMia schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:02:
[...]
Er rijden vanaf Nijnsel bussen naar Den Bosch en Eindhoven
\TP51/
* ParaNoiMia noteert JoY op de zwarte koeienlijst
Ik laat nog wel wat weten.
Verwijderd
/me heeft de gehele dart-equipment klaar liggen sinds eergisteren, maar had vanavond opeens last van flubberende darts.
\TP51/
Ook de bezoekers niet?Witlof schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 08:23:
Ik ben benieuwd hoe druk het gaat worden met bezoekers. Ik weet wel dat bijna 50% van de darters met een beker naar huis gaat. Niemand gaat met lege handen naar huis. Dat is zeker!
Verwijderd
Als hij niet op is niet. Dan moeten ze hem verplicht achter laten.Witlof schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:00:
Ach, die mogen een bierkaart kopen. Als die op is, mogen ze die mee nemen naar huis
Verwijderd
/me heeft geen dartpijlen.........Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 00:06:
Je komt natuurlijk als crew zijnde.
![]()
/me heeft de gehele dart-equipment klaar liggen sinds eergisteren, maar had vanavond opeens last van flubberende darts.
Ik dart nooit
Moet ik nog pijlen gaan regelen of zijn die daar evt ook aanwezig?? (hoeven geen goede te zijn, darten kan ik niet goed dus ben bang dat ze meer de grond en wand zullen zien dan het bord
13 deelnemers, wordt vast gezellig! dan ga ik welgeteld 11 nieuwe mensen leren kennen!! (en daar ben ik nooit zo'n held in....)
Verwijderd
/me heeft gisteren namelijk een paar Tungsten-pijlen gekocht.
Oh en ik sla mijn pootje wel om je heen als je het moeilijk krijgt Gateway. Daar ben ik jullie mama-schaap voor.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 20:22 ]
vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member
Verwijderd
/me had dus nog nooit een dart gegooid tot een paar weken terug, maar vind het leuheuk.
*denkt nog even na*
Put your money where your mouth bigbakkes is, en kom gewoon een fijne pot mee drinken, kent gateway ook weer iemand meerbigbakkus schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:00:
zit nog even in dubio om "binnen" te wippen.. gewoon even langs, en dan weer aftaaien naar huus..
*denkt nog even na*
\TP51/
le·vens·moe (bn.)
*staat al in de agenda hoor Joy :)*JoY schreef op maandag 14 mei 2007 @ 02:26:
[...]
Put your money where your mouth bigbakkes is, en kom gewoon een fijne pot mee drinken, kent gateway ook weer iemand meer
en een kroeg met dartboards waar ze geen pijlen voor je hebben, heb ik nog nooit meegemaakt, maar ja, je weet het niet he
\TP51/
lol
Maar uhm, ik moet er vanavond toch nog even naar toe. Zal wel vragen of ze nog wat achter de bar hebben liggen.
Verwijderd
DankjewelVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:21:
Je mag mijn oude lenen Gateway, maar moet je wel samen doen met Anouk.
/me heeft gisteren namelijk een paar Tungsten-pijlen gekocht.
Oh en ik sla mijn pootje wel om je heen als je het moeilijk krijgt Gateway. Daar ben ik jullie mama-schaap voor.
Dat samendoen zal wel lukken, alle 13 kunnen we toch niet tegelijk darten
Misschien dat ik er ook nog wel wat vindt hier in huis......... maar dan zijn ze vast verroest!!
Darten we trouwens op een automaat of op een echt bord???? (want ik kan echt heeeel slecht hoofdrekenen!)
\TP51/
We gooien op 'echte' borden. In totaal waarschijnlijk op 3 borden (aangezien we ook 3 poules gaan maken). Per bord zullen er 3 personen 'bezig zijn'. 2 darten en 1 tellen. Ik moet nog even kijken hoe ik het ga doen mbt de loting. Misschien doe ik die op voorhand zodat alle wedstrijdbriefjes al uitgeprint zijn. Dat horen jullie nog wel. Het liefst doe ik het in het bij zijn van jullie allemaal, dan kan ik tenminste niet de loting beïnvloeden
-edit-
Aangezien ik nog geen reactie heb gekregen omtrent de foto's, zal ik in ieder geval een toestel meenemen. Zo'n uniek evenement moet natuurlijk vastgelegd worden!
[ Voor 31% gewijzigd door Mobster op 15-05-2007 15:21 ]
kurkballetjes, jeweetwel, die met lekker veel grip

nee dat zijn geen bitterballen
\TP51/
Verwijderd
haha goed dat we daar ook niet een wedstrijd in hebben,dan zou ik waarschijnlijk "overall loser" zijnWitlof schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:57:
Ben er toevallig gisteren nog geweest. Er liggen nog wel wat setjes achter de bar. Hij dacht een setje of 3. Denk dat het dan toch wel moet lukken. De poule-tafel staat ook in de zaal en de tafelvoetbal ook. Echter zijn er geen ballen meer voor de tafelvoetbalDus als iemand nog wat ballen heeft liggen, dan mogen die meegenomen worden
maar ik vindt meedoen belangrijker dan winnen
En, ik sta als het goed is om 12:13 al op centraal in eindhoven (tsjah, lang leve OV
Wie is er dan nog meer??
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
THX mobje
\TP51/
Van NC uit staan we om 12:45 bij het busstation (Kiss & Ride plek) om wat mensen op te pikken, mocht je er nog staan, dan kan je met ons mee naar het darten. Ik zal mn NC T-shirt en/of sweater aandoenVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:56:
[...]
haha goed dat we daar ook niet een wedstrijd in hebben,dan zou ik waarschijnlijk "overall loser" zijn
maar ik vindt meedoen belangrijker dan winnen![]()
En, ik sta als het goed is om 12:13 al op centraal in eindhoven (tsjah, lang leve OV)
Wie is er dan nog meer??
Verwijderd
Verwijderd
keej, hoop dat ik dat kan onthoudenParaNoiMia schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:56:
[...]
Van NC uit staan we om 12:45 bij het busstation (Kiss & Ride plek) om wat mensen op te pikken, mocht je er nog staan, dan kan je met ons mee naar het darten. Ik zal mn NC T-shirt en/of sweater aandoen
Verwijderd
/me Liz, plant om dartpijlen mee te nemen
Tevens in een sportwinkel gekeken voor dartspijlen ... geen gevonden.
Ik kom in Eindhoven Centraal aan om 11:27. Als ik dan met NC ook meerijden kan naar het darts?
Mobster: ik heb een fototoestel, maar het huidige SD-kaartje is te klein om een goed aantal foto's te nemen. Ik reken op jou
le·vens·moe (bn.)
[ Voor 7% gewijzigd door Witlof op 16-05-2007 20:41 ]
\TP51/