[DPC] Darttoernooi

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.040 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceDok
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-09 19:55
Het spijt mij zeer beste medegrazers. Het leek me erg leuk om mee te doen maar de datum komt voor mij erg ongelegen en kan helaas niet komen.

Hopelijk een volgende keer beter.

[ Voor 14% gewijzigd door SpaceDok op 24-04-2007 20:51 ]

Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmzz, /me gaat ook ff nadenken over het wel of niet komen...... heb nog tot volgende week zondag hehe :)

Ben een echte beginner, en dus heel slecht in darten! Maar, als Fjolle en evt Eronymus ook komen, ken ik al 2 mensen, en de rest leer ik dan wel kennen :) lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:46:
hmmzz, /me gaat ook ff nadenken over het wel of niet komen...... heb nog tot volgende week zondag hehe :)

Ben een echte beginner, en dus heel slecht in darten! Maar, als Fjolle en evt Eronymus ook komen, ken ik al 2 mensen, en de rest leer ik dan wel kennen :) lijkt me wel leuk.
hmmz, het lijkt me nogsteeds leuk, alleen is zo ver weg...

Wou met de auto komen, zit je met parkeerprobleem, de trein is ook een optie, maar dan moet ik om 21:00 alweer gaan om thuis te komen (1 na laatste trein just in case)

hmmzz...... *denk** denk*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Gezien de opkomst en het aanvangstijdstip zijn we voor 19:00 uur wel klaar met het toernooi. Openbaar vervoer is dus helemaal geen probleem! Teminste, als ze dat hebben in de Achterhoek ;)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobster schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:33:
Gezien de opkomst en het aanvangstijdstip zijn we voor 19:00 uur wel klaar met het toernooi. Openbaar vervoer is dus helemaal geen probleem! Teminste, als ze dat hebben in de Achterhoek ;)
ja hoor, op 10km afstand zitten 2 stations (ruurlo en Lichtenvoorde-groenlo aka Lievelde)

Hmmz, 19:00 klaar... dan nog 2 uurtjes nakletsen :P

Voordeel van OV is dat je bier kan drinken (niet teveel ivm overstappen :P )

En is toch stukkie goedkoper dan met de auto

Ena ls ik nou weekendretour neem (tnx voor de tip Fjolle) dan kan ik als het helemaal gezellig is ook nog een dag later terug en onder een brug slapen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:57:
[...]

Ena ls ik nou weekendretour neem (tnx voor de tip Fjolle) dan kan ik als het helemaal gezellig is ook nog een dag later terug en onder een brug slapen haha
Of in een tentje op de NC BBQ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat vast een groot slot voor zijn tent opzoeken! :+

Ik ben in ieder geval wel heel benieuwd naar de dart kwaliteiten van de aangemelde DPC-ers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof me de mijne zijn klote, maar ik verheug me op een gezellig dagje. ;)

/me gaat voor de troostprijs. Sorry Liz. maar die is echt voor mij. :P

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:46:
/me gaat vast een groot slot voor zijn tent opzoeken! :+

Ik ben in ieder geval wel heel benieuwd naar de dart kwaliteiten van de aangemelde DPC-ers :)
euhm ik dart euhm....... nooit? dus als ik meedoe gaan Liz, Fjolle en ik strijden om de troostprijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan verwacht ik een spannende strijd voor die troost prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Laatst online: 11:51
Gezelligheid staat voorop! Dat is zeker d:)b (toch leuk zo'n DB smilie :D)

Ik had toch wel een wat grotere opkomst verwacht. Het is nog even wachten op die BVD'ers, maar ik verwacht daar ook geen 10 darters bij te krijgen. Jammer maar helaas. Zijn we waarschijnlijk lekker vroeg klaar voor de mensen die nog zin hebben in een BBQ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop nog 2 schapen mee te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens ik vernam net dat parkeren op de TU in Eindhoven niet meer mogelijk is. Iemand een idee waar het beste te parkeren en zo dat je niet meer geld hieraan kwijt bent dan aan het openbaar vervoer?
Anders wordt het denk ik toch treinen en dat is slecht om op een BBQ te kunnen verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Met het OV goedkoper dan met de auto? Ik denk het niet vanuit België :p Ik durf nog niet om de treintickets te gaan, maar ik zal maar 30 euro opzij houden voor heen en terug Eindhoven!

Nogmaals: mensen die rond half twaalf - twaalf uur in Eindhoven Centraal zijn? Lijkt me leuk om op voorhand al enkele prijsafspraken te maken (en zo verdwaal ik niet in het grote Nederland!).

Stel je voor dat ik zondagavond ineens in Groningen of Leeuwarden uitkom ...

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je beter met iissschots meerijden, die zal aan het begin van de middag al in het noorden zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik kom nog even terug op het 'parkeerprobleem'. Ik hoop dat vele van jullie carpoolen :+ 4 auto's parkeren is net wat makkelijker dan 10 ;) Een grote parkeerplaats hebben we niet echt in de buurt. Er zijn wel genoeg parkeervakken langs de kant, maar die zijn vaak door de bewoners bezet. Het is wel bijna allemaal 'vrij' parkeren daar. Behalve de Gelderopseweg is betaald voor zover ik weet. Misschien de Jorislaan ook nog, maar dat moet ik nog even controleren. Dan is het laatste stukje nog even wandelen. Voor veel auto's kan er eventueel nog uitgeweken worden naar de Gabriël Metsulaan. Dan is het ook een klein stukje wandelen, maar heb je bijna zeker plaats. Als alternatief voor als er geen plek is in de staat of in een van de zijstraatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_man schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:21:
Met het OV goedkoper dan met de auto? Ik denk het niet vanuit België :p Ik durf nog niet om de treintickets te gaan, maar ik zal maar 30 euro opzij houden voor heen en terug Eindhoven!

Nogmaals: mensen die rond half twaalf - twaalf uur in Eindhoven Centraal zijn? Lijkt me leuk om op voorhand al enkele prijsafspraken te maken (en zo verdwaal ik niet in het grote Nederland!).

Stel je voor dat ik zondagavond ineens in Groningen of Leeuwarden uitkom ...
prijsafspraken???

als ik kom, en ook nogeens met de trein, dan ben ik waarschijnlijk al om 12:13 in eindhoven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus bij stratum is in principe niet betaald parkeren?
Dat lost een hoop op.

Ik leer net dat de kroeg niet bij Stratums eind ligt maar ergens anders. Krijgen we nog een routebeschrijving?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Vul gewoon de gegevens in een routeplanner á la http://www.routenet.nl en je hebt je beschrijving van jouw startpunt. Startpunt is namelijk een beetje lastig, eindpunt kan nog wel gegeven worden (zie TS). Indien meer info gewenst is, wil ik nog wel een mooi verhaal ervan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:19:
Dus bij stratum is in principe niet betaald parkeren?
Dat lost een hoop op.

Ik leer net dat de kroeg niet bij Stratums eind ligt maar ergens anders. Krijgen we nog een routebeschrijving?
euhm:

ga naar www.map24.nl / www.routenet.nl

voer je adres in, voor het adres van het cafe in (Pastoor Dijkmansstraat 25
5611RA Eindhoven) en klik op ROUTE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eej, meer kapers op de kust voor de troostprijs. Ik mag wel gaan oefenen :P 8)7 .

Ja, 't autootje 'kwiet' raken en dan later weer terug zien te vinden dat lijkt me ook wel handig :D.

Op zich kunnen er wel een paar mensen uit de Provincie Utrecht meerijden,
maar ik blijf of ga 's avonds niet eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Voor de zekerheid: Hier tenminste 1 auto die vanuit E'hoven langs/door/via Nijnsel gaat (en mss wel blijft plakken) en ik kan zeker 2 DPC'ers brengen indien nodig.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Ik kom met de auto vanaf Oosterhout/Breda of met de trein vanuit Breda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

40 mensen die zeker of misschien interesse hebben en uiteindelijk maar 11 inschrijvingen. Wellicht dat die andere mensen kunnen vertellen wat er mis is? Dan kunnen we eventueel bij een volgende keer daar rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:55

jpiwf

licenced pepernootaddict

voor mij is het midden in mijn examens, als het komend weekend, of in juni geweest was had ik zeker gekomen, maar nu moet ik helaas blokken. dus had me zeker heel leuk geleken, maar kan gewoon niet op de geselecteerde datum.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:08
heb kamp met scouting .... zou eerst niet meegaan want ging darten maar komen leiding te kort :'( andere data had beter uitgekomen maar dat had ik in het andere topic ook al gemeld.

volgende keer beter :) succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Uhm, het is nog minder dan een week mensen. Wil je nog mee doen? Schrijf je dan voor volgende week maandag in. A.s. zondag wil ik de definitieve deelnemerslijsten kunnen tonen aan de uitbater van het café. Dan krijg ik te horen of de opkomst groot genoeg is voor eventueel personeel achter de bar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Minder dan een week? Het is toch nog 2,5 week weg?

Wat niet belet dat er meer mensen mee moeten doen! Kom aan mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
OK, in de haast een beetje verkeerd geformuleerd. Dit bedoelde ik:
De inschrijvingsperiode sluit op zondag 6 mei. Dit om nog tijd genoeg te hebben om prijzen te regelen voor alle deelnemers.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
O-)
De inschrijvingsperiode sluit op zondag 6 mei. Dit om nog tijd genoeg te hebben om prijzen te regelen voor alle deelnemers.
Denk dat we op tijd klaar zullen zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal vast wel gezellig zijn hoor. Dan halen we de bbq nog.... :*)

Ik verheug me er iig op!!!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 12:55

JoY

Wij zijn mij er eentje

* JoY gaat zijn schapenkus oefenen ;)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat de houtskool vast sorteren....

(en dat met gas BBQ's :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
* Witlof gaat z'n pijlen vast slijpen en oefenen >:)

Of mag je je eigen toernooi niet winnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Zal je eerst langs mij moeten ;)

De vrouw blijft definitief thuis. De afweging wordt nu om met het OV te komen en te drinken of met de auto te komen en niet te drinken. Met de auto is het weer wel makkelijker om daarna eventueel nog naar Nijnsel te gaan. Decisions... decisions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Mobster schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:49:

De vrouw blijft definitief thuis. De afweging wordt nu om met het OV te komen en te drinken of met de auto te komen en niet te drinken. Met de auto is het weer wel makkelijker om daarna eventueel nog naar Nijnsel te gaan. Decisions... decisions...
Je zal toch ook nog wel met iemand mee kunnen rijden of zo. Of wie weet brengt iemand je nog wel. Wie zal het zeggen :D

Ik weet wel dat we met 12 man op tijd klaar zullen zijn. Ik dacht wel dat TeamBVD nog zou komen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a, hier is het topic!

Kreeg mail van Fjolle, of ik nog kwam of niet! maar goed ook, was het "glad vergett'n!! "

Ik kom, ga ff geld overmaken :) Dan kan ik er niet meer onderuit, hoop alleen dat er op het werk geen projecten af MOETEN....... maar daar ga ik maar niet van uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Heb je aan de lijst toegevoegd :) Dan zijn we met 12 man :) Kunnen we misschien 3 poules van 4 maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Mobster schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:49:

Lees eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Kom op mensen! Er is er nog 1 bijgekomen. Morgen sluit de inschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Vandaag is de laatste dag om in te schrijven. Twijfelaars moeten nu beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witlof schreef op zondag 06 mei 2007 @ 11:41:
Vandaag is de laatste dag om in te schrijven. Twijfelaars moeten nu beslissen.
Kom op mensen! hup hup!! inschrijven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
De inschrijvingsperiode is voorbij. Het eerste echte DPC Darttoernooi zal 12 deelnemers hebben. De deelnemers zijn: Witlof, Fjolle, JohFraEl, Mobster, Liz, JoY, Trance Eagle, Superbij, Frentik, Woolysheep, Blue_man en Gateway. Hopelijk komen ze allemaal.

We gaan nog even bedenken wat het beste is qua opzet. 4 poules van 3 waarvan de nummers 1 en 2 naar een winnaarsronde gaan en de rest naar de verliezersronde of misschien toch grotere poules (2 van 6) zodat er meerdere wedstrijden gegooid kunnen worden. Ik ga iig mooie prijzen regelen komende dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Witlof schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:29:
...ga iig mooie prijzen regelen komende dagen :P
:D

[ Voor 9% gewijzigd door Frentik op 07-05-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
We hebben 13 deelnemers *O* Zag nog een verdwaald mailtje van Fjolle. Zij neemt nog iemand mee. Het is Anouk die ook komt darten. Ook een beginner in deze sport. Ik ben benieuwd. Met 13 deelnemers kunnen we toch misschien beter 3 poules maken. Gaat helemaal goed komen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beginners-poule en 2 meer gevorderden?

/me heeft er iig heul errug veul zin in. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:51:
Een beginners-poule en 2 meer gevorderden?

/me heeft er iig heul errug veul zin in. :Y
Ik denk dat we meer beginners hebben dan gevorderden ;) Maar ik denk dat we het goed mixen. Moet mijn vriendin lief aankijken voor hoe ze het gaat regelen. Ik verwacht 3 poules. 2 van 4 en 1 van 5. In die van 5 komen dan net wat meer betere darters dan in die van 4. Dan gaan er 8 naar de winnaarsronde en 5 naar de verliezersronde. 1 iemand krijgt dan wel een vrijloting in de verliezersronde maar dat is niet anders. Iedereen speelt dus minimaal 4 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

Witlof schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:28:
[...]

Iedereen speelt dus minimaal 4 wedstrijden.
Als ik dat maar volhoud :+

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoY schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:48:
[...]

Als ik dat maar volhoud :+
En als je niet kan uitgooien en je tegenstander toevallig ook niet dan ... 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:51:
[...]

En als je niet kan uitgooien en je tegenstander toevallig ook niet dan ... 8)7 .
Wordt het een lange avond. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Iedereen heeft betaald. Het is nu officieel. 13 deelnemers. Nu eens kijken of we voor 13 deelnemers prijzen kunnen regelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom in ieder geval even kijken en ik ben heel benieuwd naar het dart talent binnen DPC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Hoe is het eigenlijk met parkeren daar in eindhoven. Een beetje te doen en betaalbaar?

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

Als de laatste prijs een setje pijlen is, mag ik die dan vantevoren al hebben?
* JoY kan zijn pijlen niet vinden :(
iisschots schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:29:
Hoe is het eigenlijk met parkeren daar in eindhoven. Een beetje te doen en betaalbaar?
heezerweg (om de hoek zo ongeveer) is zelfs gratis !!

[ Voor 50% gewijzigd door JoY op 08-05-2007 11:30 ]

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

En wat een ongelofelijke hoeveelheid vrouwen! Normaal zijn die op een darttoernooi ver te vinden ;)

Ben nog steeds aan het dubben over vervoer. Met het OV kan ik lekker drinken en een stuk met Blue_man naar het toernooi en eventueel frentik naar Nijnsel. Echter ben ik dan daar en hoe kom ik daar dan weer vandaan? Decisions, decisions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
Mobster schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:40:
En wat een ongelofelijke hoeveelheid vrouwen! Normaal zijn die op een darttoernooi ver te vinden ;)

Ben nog steeds aan het dubben over vervoer. Met het OV kan ik lekker drinken en een stuk met Blue_man naar het toernooi en eventueel frentik naar Nijnsel. Echter ben ik dan daar en hoe kom ik daar dan weer vandaan? Decisions, decisions...
Er rijden vanaf Nijnsel bussen naar Den Bosch en Eindhoven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

ParaNoiMia schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:02:
[...]

Er rijden vanaf Nijnsel bussen naar Den Bosch en Eindhoven 8)
komt er toch nog iets goeds van Nijnsel ;) O-)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
JoY schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:13:
[...]

komt er toch nog iets goeds van Nijnsel ;) O-)
* ParaNoiMia noteert JoY op de zwarte koeienlijst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Witlof (of iemand anders), worden er nog foto's gemaakt? Vaak is het met meetings zo dat er of 10 man een camera bij hebben of 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
De prijzen zijn besteld en het geld is op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
Ik ga er nog eens goed over nadenken of ik langskom. Normaal gesproken was ik gewoon een weekend in Eindhoven gebleven (zit daar op kamers). Maar met hemelvaart kan ik ook een lang weekend thuis doorbrengen :)

Ik laat nog wel wat weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Je komt natuurlijk als crew zijnde. :Y

/me heeft de gehele dart-equipment klaar liggen sinds eergisteren, maar had vanavond opeens last van flubberende darts. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

* JoY heeft zijn darts (eindelijk) gevonden !!
:)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik ben benieuwd hoe druk het gaat worden met bezoekers. Ik weet wel dat bijna 50% van de darters met een beker naar huis gaat. Niemand gaat met lege handen naar huis. Dat is zeker! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
Witlof schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 08:23:
Ik ben benieuwd hoe druk het gaat worden met bezoekers. Ik weet wel dat bijna 50% van de darters met een beker naar huis gaat. Niemand gaat met lege handen naar huis. Dat is zeker! :Y
Ook de bezoekers niet? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ach, die mogen een bierkaart kopen. Als die op is, mogen ze die mee nemen naar huis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witlof schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:00:
Ach, die mogen een bierkaart kopen. Als die op is, mogen ze die mee nemen naar huis :+
Als hij niet op is niet. Dan moeten ze hem verplicht achter laten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 00:06:
:( Je komt natuurlijk als crew zijnde. :Y

/me heeft de gehele dart-equipment klaar liggen sinds eergisteren, maar had vanavond opeens last van flubberende darts. ;(
/me heeft geen dartpijlen.........

Ik dart nooit :P en als ik al dart is het in de kroeg en zijn er pijlen (met die plastic puntjes voor die automaten)

Moet ik nog pijlen gaan regelen of zijn die daar evt ook aanwezig?? (hoeven geen goede te zijn, darten kan ik niet goed dus ben bang dat ze meer de grond en wand zullen zien dan het bord :P)

13 deelnemers, wordt vast gezellig! dan ga ik welgeteld 11 nieuwe mensen leren kennen!! (en daar ben ik nooit zo'n held in....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag mijn oude lenen Gateway, maar moet je wel samen doen met Anouk.

/me heeft gisteren namelijk een paar Tungsten-pijlen gekocht. :P

Oh en ik sla mijn pootje wel om je heen als je het moeilijk krijgt Gateway. Daar ben ik jullie mama-schaap voor. :>

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

hoeveel grams Fjolle ?

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

26 gram. Maar nu heb ik nog maar een week minder dan een week om te oefenen. Mijn oude pijlen zijn ook 26 gram en die vlogen leuk, de nieuwe zijn behoorlijk wennen.
/me had dus nog nooit een dart gegooid tot een paar weken terug, maar vind het leuheuk. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

zit nog even in dubio om "binnen" te wippen.. gewoon even langs, en dan weer aftaaien naar huus..
*denkt nog even na*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

bigbakkus schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:00:
zit nog even in dubio om "binnen" te wippen.. gewoon even langs, en dan weer aftaaien naar huus..
*denkt nog even na*
Put your money where your mouth bigbakkes is, en kom gewoon een fijne pot mee drinken, kent gateway ook weer iemand meer ;)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Dartpijlen heb ik zelf ook niet, gewoon plastic dingen voor naar de automaat te smijten krijg je wel in bruikleen in een cafe, maar hoe zit dat nu?

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

JoY schreef op maandag 14 mei 2007 @ 02:26:
[...]

Put your money where your mouth bigbakkes is, en kom gewoon een fijne pot mee drinken, kent gateway ook weer iemand meer ;)
*staat al in de agenda hoor Joy :)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Uhm, voor zover ik weet liggen er geen dartpijlen die gebruikt kunnen worden. Ik weet niet of ik nog wat oude dartpijlen heb, maar anders neem ik die ook nog wel mee. En van de 13 darters zullen er toch zeker wel 6 eigen pijlen hebben? Dan moeten we ze maar van elkaar lenen of zo. Het zal allemaal wel goed komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

tijdje terug kreeg je bij een kratje bavaria dartpijlen, geen beste, maar ik denk dat ik er nog wel drie heb liggen, die neem ik wel mee voor iemand.
en een kroeg met dartboards waar ze geen pijlen voor je hebben, heb ik nog nooit meegemaakt, maar ja, je weet het niet he ;)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 12:45

JohFraEl

Slainte!

Die Bavaria-pijltjes heb ik ook nog een setje liggen. 8)

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

misschien moet onze Witlof hier even 5 euro op bieden ? ;)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
JoY schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:43:
misschien moet onze Witlof hier even 5 euro op bieden ? ;)
lol :D

Maar uhm, ik moet er vanavond toch nog even naar toe. Zal wel vragen of ze nog wat achter de bar hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:21:
Je mag mijn oude lenen Gateway, maar moet je wel samen doen met Anouk.

/me heeft gisteren namelijk een paar Tungsten-pijlen gekocht. :P

Oh en ik sla mijn pootje wel om je heen als je het moeilijk krijgt Gateway. Daar ben ik jullie mama-schaap voor. :>
Dankjewel :)

Dat samendoen zal wel lukken, alle 13 kunnen we toch niet tegelijk darten :P

Misschien dat ik er ook nog wel wat vindt hier in huis......... maar dan zijn ze vast verroest!!

Darten we trouwens op een automaat of op een echt bord???? (want ik kan echt heeeel slecht hoofdrekenen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

twee gooien 1 tellen neem ik aan, hoef jij dus waarschijnlijk niet te tellen ;)

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Ik heb natuurlijk eigen pijlen en neem het setje van mijn vriendin ook wel mee voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ben er toevallig gisteren nog geweest. Er liggen nog wel wat setjes achter de bar. Hij dacht een setje of 3. Denk dat het dan toch wel moet lukken. De poule-tafel staat ook in de zaal en de tafelvoetbal ook. Echter zijn er geen ballen meer voor de tafelvoetbal :| Dus als iemand nog wat ballen heeft liggen, dan mogen die meegenomen worden :+

We gooien op 'echte' borden. In totaal waarschijnlijk op 3 borden (aangezien we ook 3 poules gaan maken). Per bord zullen er 3 personen 'bezig zijn'. 2 darten en 1 tellen. Ik moet nog even kijken hoe ik het ga doen mbt de loting. Misschien doe ik die op voorhand zodat alle wedstrijdbriefjes al uitgeprint zijn. Dat horen jullie nog wel. Het liefst doe ik het in het bij zijn van jullie allemaal, dan kan ik tenminste niet de loting beïnvloeden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Wat voor tafelvoetbal is het? Ik heb wel een aantal verschillende tafels tot mijn beschikking, dus ik kan balletjes meenemen. Maar niet alle balletjes doen het op alle tafels even lekker :)

-edit-
Aangezien ik nog geen reactie heb gekregen omtrent de foto's, zal ik in ieder geval een toestel meenemen. Zo'n uniek evenement moet natuurlijk vastgelegd worden!

[ Voor 31% gewijzigd door Mobster op 15-05-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

Als je mij een plezier wilt doen...
kurkballetjes, jeweetwel, die met lekker veel grip
Afbeeldingslocatie: http://www.vanooy.nl/shop/img/prd/tmb/500000.jpg
nee dat zijn geen bitterballen

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik kan wel vragen naar wat voor tafel er staat. Ik weet het zo niet. Maar wat voor reactie verwachten jullie? Straks zegt hij een tafel met 4 poten en een paar poppetjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

een Topper2000 !!!
hoop ik

Afbeeldingslocatie: http://foosball.info/images/foosball/articles/134/topper.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door JoY op 15-05-2007 17:39 ]

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witlof schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:57:
Ben er toevallig gisteren nog geweest. Er liggen nog wel wat setjes achter de bar. Hij dacht een setje of 3. Denk dat het dan toch wel moet lukken. De poule-tafel staat ook in de zaal en de tafelvoetbal ook. Echter zijn er geen ballen meer voor de tafelvoetbal :| Dus als iemand nog wat ballen heeft liggen, dan mogen die meegenomen worden :+
haha goed dat we daar ook niet een wedstrijd in hebben,dan zou ik waarschijnlijk "overall loser" zijn :P

maar ik vindt meedoen belangrijker dan winnen :)

En, ik sta als het goed is om 12:13 al op centraal in eindhoven (tsjah, lang leve OV :P)

Wie is er dan nog meer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Ik hoop idd wel dat er wat ballen komen. Dan kunnen we tafelvoetballen, daar heb ik wel zin in :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Ik heb geen ballen voor een topper. Ik kan ballen regelen voor een EuroSoccer of voor een Löwen Sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

Löwen Sport dan maar :)
THX mobje

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:56:
[...]

haha goed dat we daar ook niet een wedstrijd in hebben,dan zou ik waarschijnlijk "overall loser" zijn :P

maar ik vindt meedoen belangrijker dan winnen :)

En, ik sta als het goed is om 12:13 al op centraal in eindhoven (tsjah, lang leve OV :P)

Wie is er dan nog meer??
Van NC uit staan we om 12:45 bij het busstation (Kiss & Ride plek) om wat mensen op te pikken, mocht je er nog staan, dan kan je met ons mee naar het darten. Ik zal mn NC T-shirt en/of sweater aandoen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Volgens mij is het geen topper. Meer zo'n plastic achtig iets. Merk weet ik (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog meer mensen geen pijlen hebben, ik neem ook nog wel een setje (of twee??) xtra mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParaNoiMia schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:56:
[...]

Van NC uit staan we om 12:45 bij het busstation (Kiss & Ride plek) om wat mensen op te pikken, mocht je er nog staan, dan kan je met ons mee naar het darten. Ik zal mn NC T-shirt en/of sweater aandoen }:O
keej, hoop dat ik dat kan onthouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O jee d'r zijn er hier twee ziek, als dat maar goed gaat.
/me Liz, plant om dartpijlen mee te nemen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Daarnet naar het station gegaan voor m'n ticket (effe geschrokken, maar m'n bankkaart kon het aan).
Tevens in een sportwinkel gekeken voor dartspijlen ... geen gevonden.

Ik kom in Eindhoven Centraal aan om 11:27. Als ik dan met NC ook meerijden kan naar het darts?

Mobster: ik heb een fototoestel, maar het huidige SD-kaartje is te klein om een goed aantal foto's te nemen. Ik reken op jou ;)

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Helaas krijg ik het morgen en overmorgen een beetje druk om nog wat reacties te plaatsen. Ik mag namelijk morgen in Amsterdam van 8 tot 22 werken en vrijdag ook nog van 8 tot het af is. Ga dus veel werken, beetje slapen en weinig internetten. Geen goede voorbereiding voor het eerste DPC Darttoernooi. Ik hoop dat alles duidelijk is. Ik zal proberen om nog een keertje tussendoor online te komen voor het geval er vragen zijn. Anders tot zaterdag. Ik zal er rond 12:00 zijn. Heb er wel zin in :)

[ Voor 7% gewijzigd door Witlof op 16-05-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

ik zal mijn best doen vragen te beantwoorden waar jij niet op kunt reageren ;)

\TP51/

Pagina: 1 2 3 Laatste