![]() | ||
[DPC]NoizyCows 5-jarig bestaan BBQ | ||
Dit jaar bestaat het DPC subteam NoizyCows 5 jaar. En dat gaan we vieren tijdens onze jaarlijkse barbeque. Iedereen die al eens zo'n BBQ bezocht heeft, weet dat dit reuze gezellig is, veel eten, drinken en de kans om mede-DPC'ers te ontmoeten. Foto's van vorige BBQ's vind je op onze meeting site http://meeting.noizycows.nl | ||
Wanneer en waar? | ||
De BBQ wordt dit jaar gehouden op zaterdag 19 mei 2007. Dit is de zaterdag na Hemelvaart. De locatie is bij ParaNoiMia in de achtertuin oftewel in Nijnsel. Vanaf 16:00 uur ben je welkom. Nijnsel ligt ongeveer 10 kilometer van Eindhoven, een dorpje dat onder Sint-Oedenrode valt. Het exacte adres vind je in dit topic op ons forum: http://forum.noizycows.nl/viewtopic.php?p=29354#29354 | ||
Is er slaapgelegenheid ? | ||
Als je zelf een tentje meebrengt, dan kan deze in de tuin opgezet worden. Of er plaats is voor alle tenten is maar de vraag natuurlijk, maar wellicht kunnen slaapplaatsen in de tenten gedeeld worden. | ||
Wie mogen er komen? | ||
Alle DPC-ers zijn welkom. En op de vraag of er ook vrouwen komen, kan ik alvast volmondig het antwoord JA geven | ||
Moet ik iets meenemen en wat kost het ? | ||
Iedereen neemt zijn eigen vlees en drinken mee. We zijn nog bezig met het regelen van een biertap e.d., die info komt binnenkort beschikbaar. Daarnaast staat er al een krat van het zeer exclusieve Los Alcoholicos bier klaar Wat de verdere kosten betreft, het is een goed gebruik dat er een vrijwillige bijdragenpotje staat, om de kosten van de salades, sauzen en het ontbijt voor de slapers van te financieren. | ||
Ik ga al darten met Witlof en consorten, wat nu ? | ||
Voorafgaand aan de NC BBQ gaan de NC-ers even langs in Eindhoven om de darters aan te moedigen. Als je mee wilt naar het darten, dan verzoeken we je om rond 11:30 uur in Nijnsel aanwezig te zijn. Dan is er nog tijd om van tevoren je tent op te zetten. We vertrekken rond 12:30 uur naar Eindhoven. Voor de treiners onder ons die meegaan naar het darten is het handig te zorgen dat je uiterlijk 12:45 uur op station Eindhoven bent. Dan kan je daar opgepikt worden. Zorg ervoor dat je aan de kant van het busstation staat. Als je het busstation uitloopt, loop dan naar rechts. Je ziet schuin voor je aan de rechterkant een gebouw staan met daarvoor een aantal Kiss&Ride parkeerplaatsen. We zorgen dat we daar uiterlijk 12:45 uur staan om je op te pikken. Rond 15:00 uur vertrekken we bij het darten. We rijden terug via Son en Breugel naar Nijnsel en komen langs een grote Jumbo Supermarkt. Daar kan je dan nog inkopen doen, dus ga niet zeulen met vlees en drank als je met de trein gaat. Ga je niet mee naar het darten, dan ben je vanaf 16:00 welkom. Na het darten kan je natuurlijk altijd nog even op de BBQ langskomen voor een borrel en om over je dartprestaties te pochen. De BBQ is op zo'n 10 kilometer afstand, dus dat is vast geen probleem | ||
Hoe meld ik mij aan ? | ||
Laat in dit topic weten of je komt en zo ja met hoeveel personen en geef ook aan of je blijft slapen. Dit kan uiteraard ook op ons eigen forum, op http://forum.noizycows.nl/viewtopic.php?t=7082 | ||
Wie hebben zich al opgegeven ? | ||
NC-leden: Bjorga Yggie Wessie Calex MewBie Henry_ ParaNoiMia + vrouw + kids Yakuza Axe-Action (Tomahawk) GJP Niet NC-leden: iisschots Soulmaster Totalmind Funcracker |
[ Voor 17% gewijzigd door ParaNoiMia op 15-05-2007 22:30 ]