BlackBerry 8100 | OS 4.5.0.10 | Platform 2.7.0.40

* Size - Length: 114mm, Width: 66mm, Thickness: 14mm
* Weight (with battery) - 133g
* Memory - 1GB on-board (storage) and 128 MB Flash (applications)
* Battery - 1500mAhr lithium cell
* Est. Battery Life - Standby: 13 days, Talk Time: 5 hours
* Network Support - UMTS: 2100 / 1900 / 850MHz, GSM: 1900 / 1800 / 900 / 850 MHz, GPRS, EDGE and HDSPA networks
* Wi-Fi - 802.11a/b/g enabled
* Display - HVGA, 480 x 320 pixels, Transmissive TFT LCD, supports over 65k colors
* Media Player, Video Support - DivX 4, Div X 5 & 6 are partially supported, XviD is partially supported, H.263, H.264 and WMV3
* Media Player, Audio Support - .3gp, MP3, WMA9 (.wma/.asf), WMA9 Pro/WMA 10, MIDI, AMR-NB, Professional AAC/AAC+/eAAC+
* Media Player, Audio - BlackBerry Media Sync allows you to transfer your desktop iTunes music to your BlackBerry
* Camera - 2.0MP, 5 x digital zoom (with flash of course)
* GPS - internal GPS with extended ephemeris, BB Maps is standard
* Bluetooth - Bluetooth v2.0, all the normal stuff and Bluetooth Stereo Audio via A2DP and AVCRP
* USB Port - Enables charging and high-speed data synchronizations via USB "A" to mini-USB "B" cable
* Browser - HTML browsing, View Movies/Clips from websites built for mobile streaming, RSS feed support
SebasC wijzigde dit bericht 17-05-2008 18:18 (5%)
-- JuSt SpAcIn' RoUnd --
Voor de laatste keer, dat is niet waar. Als het toch zo is dan is het de ISP die afblokt.quote:Friedchicken schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:53:
Zonder BIS/BES kan je bij mijn weten het net niet op.
* Yalopa bekijkt momenteel de FP van tnet op een BB, ik heb geen BIS noch BES
You don't need eyes to see, you need vision
Reg. datum: 31 maart 2006
Mijn abbo bij orange is afgelopen en ik zit te kijken om de overstap naar vodafone te maken.
Ik wil kunnen internetten en mailen (en sms/mms en bellen) via me toestel
daarom zat ik te denken aan zo een nieuwe Bold (als hij straks uit is)
Maar moet ik hier nu nog speciale Blackberry diensten bijnemen ? want dat snap ik nog niet helemaal
of is een normaal onbeperkt internet bundeltje genoeg (ik las hier het een en ander over online op je blackberry dus vandaar dat ik het hier stel)
Reg. datum: 04 oktober 2005
Je zult er idd een BlackBerry account bij moeten nemen van ¤ 15 p/m.quote:Donstil schreef op maandag 19 mei 2008 @ 01:41:
Beste gebruikers
Mijn abbo bij orange is afgelopen en ik zit te kijken om de overstap naar vodafone te maken.
Ik wil kunnen internetten en mailen (en sms/mms en bellen) via me toestel
daarom zat ik te denken aan zo een nieuwe Bold (als hij straks uit is)
Maar moet ik hier nu nog speciale Blackberry diensten bijnemen ? want dat snap ik nog niet helemaal
of is een normaal onbeperkt internet bundeltje genoeg (ik las hier het een en ander over online op je blackberry dus vandaar dat ik het hier stel)
Daarvoor krijg je onbeperkt mailen en internetten voor ¤ 0,25 per MB.
Zat dacht ik ook een klein bundeltje bij, maar dat kan ik zo 1 2 3 niet vinden.
Reg. datum: 31 maart 2006
is dat niet voldoende ??
.25 per mb wil ik eigenlijk niet betalen .
Snap nog niet zo goed wat er nou nodig is voor een blackberry
Ik wil onderweg mailen (eigen pop mail) en interneeten, meer niet eigenlijk
Reg. datum: 04 augustus 2000
Het antwoord is vrij simpel: als je een eigen programma heb dat op de blackberry draait en dat voor jou mail regelt kan het.quote:Donstil schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:52:
Snap nog niet zo goed wat er nou nodig is voor een blackberry
Ik wil onderweg mailen (eigen pop mail) en interneeten, meer niet eigenlijk
Als je niet z'n programma heb, kan je NIET gebruik maken een andere/eigen POP/SMTP e-mail!!! (ongeacht het abbonnement)
stappel_ wijzigde dit bericht 20-05-2008 14:55 (3%)
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Reg. datum: 24 januari 2006
Blackberry gebruik zonder BIS of BES, is dat mogelijk?
Ja, maar zonder push e-mail.
Uitleg: Ik heb sinds een paar dagen een Blackberry Pearl op het Vodafone netwerk, via je PC/MAC kun je met de usb-kabel programma's installeren. Ik heb al mijn e-mail doorgestuurd naar mijn GMAIL account, en van GMAIL bestaat een programma voor je blackberry. Dit checked mijn mail en ik krijg daar ook een melding van als er nieuwe mail is! Met vodafone blox - onbeperkt internet kun je dus voor ¤10 p/m in ieder geval met GMAIL je blackberry redelijk normaal gebruiken.
Nog andere interessante info: iCal synchroniseert met mijn Google Calender, deze synchroniseert weer verder met mijn Blackberry via een google app. Indirect heb ik dus (wel met wat vertraging) over-the-air agenda synchronisatie
Voor internet browsen moet je echter ook een externe browser nemen zoals Opera Mini, omdat de ingebouwde browser je ingestelde APN niet pakt!
Hoop dat er een beetje duidelijkheid ontstaat hierdoor
Acer Travelmate 6292 | Eee PC 901 Wit | Audi A3 1.8 5V
Canon 40D | Tamron 17-50 F/2.8 | Canon 70-200 F/4.0 L USM | Metz 44AF-4 | Panasonic TZ3 | Nokia N82
Ik zit nu te kijken om mijn Orange abo te verlengen bij T-mobile, en op dit moment gebruik ik een HTC. Vooral voor mail lezen e.d. (naast bellen en SMS en af en toe navi)
Nu kan ik wel voor een Tytn II oid gaan, maar op zich is een BB ook wel interessant, zeker aangezien deze bij een 1-jarig abo goedkoper is dan een Tytn II (Vario III).
Instant E-mail is (zoals ik het hier in het topic lees) dus voor always on GPRS, voor push mail en ook internet toegang zoals het PiT abo dit kent?
Krijg je ook een speciaal mail adres nog vanuit T-mob?
Anders maar eens helpdesk bellen van T-mobile, maar ik denk: ach, wie weet dat mensen hier het weten.
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Reg. datum: 18 juni 2004
Instantemail is idd een vorm van PIT voor de BB.
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Idd, want dan kan ik net zo goed met PiT mijn pop/imap4 mail elke minuut ophalen natuurlijk.quote:Ganymedus schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:31:
Voor mijn beeld, wat is er dan specifiek het voordeel van in vergelijk tot een pop3 account icm een pda?
Voordeel is vooral als je gewoon echt een @t-mobile achtig adres hebt, die dus realtime verwerkt wordt richting de BB. (en waar je andere mail evt naar kan forwarden.)
Hmmm, als ik het nu zo teruglees doen ze dit dus eigenlijk min of meer.
Maar goed om te horen dat bij het bedrag van instant email ook gewoon onbeperkte PiT zit.
Reg. datum: 24 mei 2004
Dus zonder een speciaal BB abbonement?
Ik heb de mijne via een unlock code smilockvrij gemaakt en gebruik nu een ander abbonement erin
Soundmaster M wijzigde dit bericht 20-06-2008 17:41 (60%)
C2D e6400 @ 3,001GHz | Scythe Ninja | P35-DS3R | 2GB A-Data @ 750 MHz
Twijfel tevens ook nog tussen vodafone en KPN. Denk dat ik voor kpn ga omdat ik nu toch al een HI abbo heb.
Iemand een advies wat betreft welk model?
MCP MCDST MCTS MCSA MCSE MCITP MCNPS MCPS + tafeldiploma!
Reg. datum: 16 december 2005
Ik krijg het niet voor elkaar en browser kan ik ook niet vinden.
Reg. datum: 07 juni 2005
deze (iets wat blonde) mevrouw wist mij te vertelle dat die het "snelste" internet had namelijk umts / hsdpa.
Nu heb ik dit niet kunnen vinden online..
kan iemand dit bericht bevestigen ?
De blackberry is aangemeld op de kpn pagina (kpn.blackberry.com) maar helaas ook nog geen koppeling met dit account.
Waarschijnlijk moet dit telefonisch gebeuren, maarja het is zondag he;).
Wel een super toestel zeg!! Ben blij dat ik deze gekocht heb en niet de samsung i780. Batterij gaat erg lang mee zo te zien en dat draai knopje is toch wel erg fijn!!
Ik heb er een BIS account bij. Ik vraag me echter of ik hier ook pushmail van exchange voor kan gebruiken? Volgensmij kan dit alleen met een BES (enterprise) abbo. Ik zou wel een pop connecter kunnen installeren op de exchange server?
You don't need eyes to see, you need vision
Ik ben zelf beheerder van onze exchange server ;-). Liever heb ik dsu inderdaad geen pop connecters maar gewoon de blackberry services/server.
Ik snap het echter niet helemaal. Je kunt namelijk een BES Express server opzetten (die is gratis). Maar wat ik me dan afvraag, moet je hierbij dan nog een BES van KPN hebben of heb je dan al voldoende aan BIS.
Ik betaal nu 17,95 voor een BIS abbo. (eerste half jaar 15euro), BES is 35 euro.. groot verschil. Kan ik beter gewoon OWA gebruiken.. of een andere pushmail client.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last