Kijk als dat zou gebeuren, zou je me nooit meer weg kunnen slaan van Orangequote:
hello world
GoT Index » Telecomproviders » Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Kijk als dat zou gebeuren, zou je me nooit meer weg kunnen slaan van Orangequote:
hello world
Absoluut mogelijk. Puntje is wel natuurlijk dat ze dit niet tot in het einde der dagen kunnen blijven doen, op een gegeven moment willen ze van die oude contracten / produkten af. Dus na een tijdje zullen ze in 1x de hele boel uitfaseren en saneren.quote:nils7 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:55:
Dit heel simpel.... zodra iemand vernieuwd of nieuwe klant wordt van de ehm "alliantie" dan worden dan gewoon T-M voorwaarden... zo worden de tarieven van Orange en voorwaarden ervan langzaam uitgefasseerd!!! Althans zo zou ik het doenen is ook wel de strategie van T-M
Wanadoo zou theoretisch kunnen, FT heeft deze merknaam losgelaten, maar ik denk dat ze die naam niet aan T-Mobile willen geven. T-Kom bestaat volgens mij niet, bedoel je T-Online (voorheen T-Home, en daarvoor T-Com)? Dat zou een logische stap zijn, al is het maar helemaal de vraag of ze in NL wel zowel internet als mobiele telefonie willen doen; het zou wel passen als concurrent van Vodafone en KPN, maar in Spanje hebben ze nou juist een ISP verkocht. Oh well, we'll see.quote:Vast internet van Orange voorheen Wanadoo zal wellicht terug wanadoo gaan heten ofzo of zal T-Kom gaan heten (wat ze in Duitsland gebruiken).
Are you not informed? Is that because of your attitude? - Visit kryz.org
Nieuwsbank.nlquote:Orange werkt samen met Nederlandse artiesten aan soundtrack commercial
Orange werkt samen met diverse Nederlandse artiesten aan een unieke soundtrack voor haar nieuwe commercial. Deze commercial is onderdeel van een nieuwe campagne voor de introductie van het Orange Music abonnement.
Orange benadrukt dat muziek een belangrijk speerpunt is in haar productportfolio en haar communicatie en sponsoringactiviteiten. Met Orange Music biedt Orange als eerste een abonnement dat toegang biedt tot mobiele tv-kanalen zoals MTV, TMF en Trace TV, meer dan 400.000 downloads en exclusieve content.
Het nummer ‘I would stay’ van Krezip vormt de basis van de soundtrack en wordt door diverse artiesten op geheel eigen wijze in de commercial vertolkt. Muzikanten van The New Cool Collective namen de big band versie voor hun rekening, formatie Non-eX werkte aan een punk rock arrangement en Beef en Relax verzorgden reggae en hiphop versies van het nummer. Al deze unieke versies vormen samen de soundtrack van de 45 seconde durende Orange commercial.
I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]
Wie zegt dat het niet gewoon Orange blijft heten?quote:Yohan schreef op zondag 10 juni 2007 @ 19:26:
De soap rond Orange krijgt bizarre trekjes. Vandaag werd het volgende bekend gemaakt:
[...]
Nieuwsbank.nl
Waarom een peperdure nieuwe campagne opzetten wanneer je bedrijfsnaam op korte termijn vervalt?
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Lees het topic anders evenquote:Marzman schreef op zondag 10 juni 2007 @ 19:30:
Wie zegt dat het niet gewoon Orange blijft heten?
I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]
Dat het wordt overgenomen hoeft niet perse te betekenen dat de naam veranderd.quote:
Marzman wijzigde dit bericht 10-06-2007 19:55 (21%)
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Dat zal Orange NL een zorg zijn, misschien gaan ze nog wel stunten met dat nieuwe abonnement en toestellen ookquote:Yohan schreef op zondag 10 juni 2007 @ 19:26:
De soap rond Orange krijgt bizarre trekjes. Vandaag werd het volgende bekend gemaakt:
[...]
Nieuwsbank.nl
Waarom een peperdure nieuwe campagne opzetten wanneer je bedrijfsnaam op korte termijn vervalt?
Dan zie ik nog steeds de logica niet in van een peperdure PR-campagne terwijl je naam verdwijnt?quote:Kryz schreef op maandag 11 juni 2007 @ 00:19:
en dat ze dat nu niet gaan stoppen vanwege de overname.
Campange is al klaar, betaalt en moet alleen nog uitgerold worden? en tjah dan toch maar eruit gooien.quote:Yohan schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:05:
[...]
Dan zie ik nog steeds de logica niet in van een peperdure PR-campagne terwijl je naam verdwijnt?
Aaah! I'm losing all the durability in my boots! Time to make my escape!
Kijk, het ligt er natuurlijk een beetje aan wat de deal is met DT. Als ze gewoon een bedrijf kopen waarbij ze er vanuit gaan dat het de eerste tijd na de overname business as usual is, dan moeten ze nu niet meteen overal de stekker uit trekken. Daarbij is de deal nog niet 100% rond, dus om dan maar te kappen met alle lopende zaken, dat zou wel een beetje onlogisch zijn.quote:Yohan schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:05:
Dan zie ik nog steeds de logica niet in van een peperdure PR-campagne terwijl je naam verdwijnt?
Grappig hoe zo'n titelkeus dan nu in een ander licht komtquote:Het nummer ‘I would stay’ van Krezip vormt de basis
quote:birdibird schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:34:
Grappig hoe zo'n titelkeus dan nu in een ander licht komt
Nee, ik ook nietquote:
trouwens: ik wil absoluut niet af van de mogelijkheid bij Orange om je bundels elke maand aan en uit te zetten!!! Als je bij T-mobile PIT aanzet, zit je er de rest van je abo-tijd aan vast!!!
quote:koen schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:46:
net de commercial gezien op sbs6...
ik ga de orange commercials wel erg missen, niet schreeuwerig of met bling bling telefoons, maar gewoon erg mooie comemrcials met goede muziek er onder
ohjahj, te zien op www.orangemusic.nl
[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]
T.netquote:'Ook ABN Amro aast op Orange'
Volgens een interne bron bij Orange mengt ook ABN Amro zich in de strijd om de telecom- en internet-provider. Hiermee ontstaat de kans dat Orange min of meer in de huidige vorm blijft voortbestaan.
ABN Amro, zelf op dit moment ook onderwerp van een verhitte overnamestrijd, was via zijn investeringstak ABN Amro Capital een van de oorspronkelijke aandeelhouders van Dutchtone. In 2000 verkocht de bank de aandelen aan Orange, waarna de telecomprovider werd omgedoopt. Hetzelfde ABN Amro Capital zou nu in de startblokken staan om Orange weer terug te kopen. Indien de poging van ABN Amro slaagt zal Orange zeer waarschijnlijk als zelfstandige provider actief blijven en wordt de consolidatieslag op de Nederlandse telecommarkt vooralsnog een halt toegeroepen.
Orange ABN logoDe interesse van ABN lijkt vanuit investeringsoogpunt te zijn ontstaan. In tegenstelling tot de Rabobank geeft ABN geen blijk van interesse in het in eigen beheer aanbieden van mobiele abonnementen. Saillaint detail is dat de Rabobank voor haar dienst Rabo Mobiel gebruik maakt van het netwerk van Orange. Ondertussen ligt het bod van T-mobile, dat Orange eveneens wil overnemen, ter goedkeuring bij de ondernemingsraad van Orange. De verwachting is dat de goedkeuring nog geruime tijd op zich zal laten wachten, daar de kans groot is dat bij Orange uiteindelijk de nodige banen zullen verdwijnen.
I am just a dreamer, but you are just a dream...
(Bron: Planet)quote:"Maar er is nog geen besluit tot verkoop...Er is nog niets verkocht... Er is nog geen sprake van verkoop", zo benadrukt de woordvoerster van Orange Nederland krachtig.
Het is geen geheim dat Orange Nederland bij het opgaan in T-Mobile veel banen zal verliezen en liever wordt overgenomen door een partij die het bedrijf in stand wil en kan houden.
ABN Amro Capital bracht ook een bod uit op Orange Nederland.
De woordvoerster van ABN Amro Capital in Londen bevestigt dat. De voorkeur van Orange-moeder Frrance Telecom gaat uit naar het bod van Deutsche Telekom met T-Mobile. Loopt het spaak dan komt ABN Amro alsnog in beeld.
Denk dat France Telecom er wel redelijk wat druk achter zet, een verlieslijdende dochteronderneming worden ze vast niet heel vrolijk vanquote:Hyp Hyper schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:31:
Het mag wederom duidelijk zijn dat een en ander zo'n vaart niet loopt.
Bron.quote:Breedband Orange vraagteken bij T-Mobile
T-Mobile weet nog niet precies wat het gaat doen met het DSL aanbod van Orange Nederland, dat binnenkort wordt overgenomen. Dat vertelt Niekjan van Damme, algemeen directeur T-Mobile Nederland, aan Telecom Update.
"Als straks de contracten met Orange helemaal rond zijn, zitten wij nog steeds met de vraag wat te doen met die producten. Daar zal ik heel eerlijk in zijn: dat weten wij nog niet."
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Wat dan? Vodafone heeft toch ook gewoon Vodafone ADSLquote:Yohan schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:54:
[...]
Bron.
Ik vroeg me dit al een tijdje af. Een vaste verbinding onder de merknaam 'T-Mobile' slaat nergens op
GoT Index » Telecomproviders » Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona