Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
R0KH schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:00:
Ik heb zojuist nog gehoord dat er wel degelijk BNL versies worden uitgeleverd.
Het is alleen zo dat de leverancier van The PhoneHouse deze nu exclusief als eerste heeft, ondanks dat ze er maar 15 stuks in totaal hebben gehad 8) .
Hoelang het dan nog gaat duren voordat er meer komen weet ik niet.

Ik zal in iedergeval eens kijken zodra er morgen een binnen is. :9
Dat de phonehouse bij de eerst zal zijn zou best kunnen, maar de eerste in belgie zal de nokia shop in apen zijn. (en eigenlijk is dit een belcompany) Via mijn professionele bezigheden weet ik dat phone house en belcompany zeker niet de beste vriendjes zijn.

Volgens IQ4you en ARC (nokia vip klanten) zullen zij ook als eerste worden voorzien van de E90.
Uiteindelijk zeggen ze allemaal wel dat ze de eerste zullen zijn, laat hem nu maar komen en show us the goods!!!!

Ik wacht al sinds februari, lol ! 8)7

Vanaf ik hem heb, laat ik jullie mijn opmerkingen los op het internet... en dus ook op dit forum.
O-)

PC: Dell XPS 710: E6700+4GRam+ 2x320gig Raid0 + 2x 500gig + 8800GTX + XFI 3D audio card + MS Vista Ultimate + Dell 22inch TFT monitor + Lacie Home server + Nokia E90 + HTPC Acer Aspire L5100 + almost Pana PDP TH-42PX85E :)

Reg. datum: 24 juli 2002

quote:
keesgadget schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 23:50:
Nou,...ik dacht het niet! Waarom? Een kaart laden kost (te) veel tijd, het inbrengen van een locatie is omslachtig en lange routes berekenen (bijvoorbeeld van Italie naar NL) geeft de indruk dat het systeem "hangt".
Volgens Nokia Maps kan je er een echt navigatiepakket van maken door een upgrade aan te schaffen à �99,- voor 3 jaar voor west Europa:

Maar als daarmee alleen de stem wordt toegevoegd voor de aanwijzingen en de rest gelijk blijft, dan zou ik adviseren gewoon een licentie van TomTom te kopen voor � 129,- op dvd. Dan is die licentie ipv voor 3 jaar voor altijd je eigendom, krijg je er een wereld van opties bij en ben je vooral snel waar je wezen wil.
Wat bedoel je met laden van kaarten kost te veel tijd? Dan download je de kaarten vanaf het internet? Gebruik gewoon maploader met een grote memory kaart zodat je gewoon aller er in 1x op gooit.
Ook is de prijs veel goedkoper dan TomTom want bij tomtom moet je als je het gelijk wilt trekken met nokia ook nog 2x (3 jaar) nieuwe kaarten kopen. Bij nokia heb je de de kaarten constant gratis en up to date.

Dus het principe hoe nokia werkt is echt geweldig in mijn ogen. Even 3 weken naar de states, neem een maandje states... Ok de software moet natuurlijk dan wel lekker werken, dus hopelijk fixen ze dat en kunnen ze er een lekker pakket van maken. Het uit rekenen van routes zou niet zo heel lang moeten duren want ik hoo overal dat hij zo snel is...

quote:
R0KH schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:00:
Ik heb zojuist nog gehoord dat er wel degelijk BNL versies worden uitgeleverd.
Het is alleen zo dat de leverancier van The PhoneHouse deze nu exclusief als eerste heeft, ondanks dat ze er maar 15 stuks in totaal hebben gehad 8) .
Hoelang het dan nog gaat duren voordat er meer komen weet ik niet.

Ik zal in iedergeval eens kijken zodra er morgen een binnen is. :9
dat zijn dan die toetstellen met sw-problemen, die hoef ik dus niet. Moet geen 2e P990 worden

Reg. datum: 12 september 2004

quote:
john-hendriks schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 09:26:
[...]

dat zijn dan die toetstellen met sw-problemen, die hoef ik dus niet. Moet geen 2e P990 worden
Ach, je bent dan in iedergeval de eerste met een NL versie en je kan altijd nog software updates doen.

Ik wacht het af tot ik 'm zelf heb en zie dan wel hoe goed ie is, overigens heb ik zelf een P990 en daar heb ik opzich ook niet zoveel problemen mee gehad. Ligt ook vaak aan hoe je ermee omgaat, maar ik verwacht dat Nokia voldoende aandacht besteed aan de E90 om deze zo bugvrij mogelijk te krijgen.

Nog even geduld dan maar :z

quote:
R0KH schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 10:21:
[...]

Ach, je bent dan in iedergeval de eerste met een NL versie en je kan altijd nog software updates doen.

Ik wacht het af tot ik 'm zelf heb en zie dan wel hoe goed ie is, overigens heb ik zelf een P990 en daar heb ik opzich ook niet zoveel problemen mee gehad. Ligt ook vaak aan hoe je ermee omgaat, maar ik verwacht dat Nokia voldoende aandacht besteed aan de E90 om deze zo bugvrij mogelijk te krijgen.

Nog even geduld dan maar :z
dat eerste is waar, maar gezien de opmerkingen/klachten op de duitse fora........ :(

Overigens ben ik "slechts" 1 van de 70% die problemen had met de P990......

john-hendriks wijzigde dit bericht 21-07-2007 12:12 (7%)

Anonymous functional

Volgens de lokale phonehouse hier hadden ze er 1 op voorraad, in Soest.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Reg. datum: 12 september 2004

quote:
XKB schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 12:15:
Volgens de lokale phonehouse hier hadden ze er 1 op voorraad, in Soest.
Dat klopt!

Die bedoelde ik dan ook, de eigenaar daar is mijn baas. Ik sta zelf momenteel in Huizen.

Dit is dan ook een van de eerste NL versies (met of zonder problemen).

Helaas was deze al gereserveerd en is zojuist ook opgehaald door een klant die ook al sinds Februari wacht.

ik kan gebruik m'n E90 nu sinds dinsdag heel intensief tijdens m'n vakantie en ik kan zeggen nog geen problemen te hebben ondervonden. Van de "duitse" problemen heb ik geen last. Het enige dat klopt is een beetje kraken van de behuizing. Maar softwaretechnisch prima in orde. (behalve dan de huidige versie van Nokia Maps)
Dus als je hem ergens op voorrad treft zou ik zeggen, snel kopen!

Stilletjes aan komen ze er wel door... natuurlijk de mensen die hem nog niet hebben gereserveerd zullen moeten wachten op de 2de levering.

Mijn beestje zou volgende week moeten geleverd worden. (rond 26 july).
Ben toch weg voor zaken naar Marokko voor 3 dagen dus voor ik het weet is het volgende week woensdag :P :P

PC: Dell XPS 710: E6700+4GRam+ 2x320gig Raid0 + 2x 500gig + 8800GTX + XFI 3D audio card + MS Vista Ultimate + Dell 22inch TFT monitor + Lacie Home server + Nokia E90 + HTPC Acer Aspire L5100 + almost Pana PDP TH-42PX85E :)

Wellicht dat dan de laadtijd issues rond de GPS lokalisatie gereduceerd zijn. Daar was ook sprake van. Goed kans dat de release een tijdje terug gehouden was voor bugfixortime.

Mijn meisje heeft gisteren stennis lopen trappen @ telefoonwinkel omdat die telefoon telkens wordt uitgesteld (juridisch kutje dan heb je dat ;)) aangezien haar 2e 9300 het nu ook begeven heeft en ze over moest stappen op mijn ouwe BlackBerry _O-

Gemiddelde gadgetfreak kan nog wat van haar leren en het leuke is iedereen doet altijd alles voor haar dus zal me niks verbazen als ze maandag opeens bellen van we hebben er eentje *;

ACSP, ACTC & ACSA certified

quote:
Ballebek schreef op zondag 22 juli 2007 @ 11:26:
Mijn meisje heeft gisteren stennis lopen trappen @ telefoonwinkel omdat die telefoon telkens wordt uitgesteld (juridisch kutje dan heb je dat ;)) aangezien haar 2e 9300 het nu ook begeven heeft en ze over moest stappen op mijn ouwe BlackBerry _O-

Gemiddelde gadgetfreak kan nog wat van haar leren en het leuke is iedereen doet altijd alles voor haar dus zal me niks verbazen als ze maandag opeens bellen van we hebben er eentje *;
meestal krijgen die stampers dan wel een mobiel met alle gebreken...... Dan verdwijnen vaak de kapsones als sneeuw voor de zon

john-hendriks wijzigde dit bericht 22-07-2007 13:13 (4%)

quote:
john-hendriks schreef op zondag 22 juli 2007 @ 13:09:
[...]

meestal krijgen die stampers dan wel een mobiel met alle gebreken...... Dan verdwijnen vaak de kapsones als sneeuw voor de zon
Ach, is ze weer even blij en hoef ik haar niet de hele tijd te vermaken ;)
Ikzelf heb nog wel ff geduld als het maar niet een onder de kerstboom pakketje wordt vind ik het prima!

Voordeel is dat als ze echt iets wil er ook wel voor wil betalen als het er maar is en met geld kan je toch nog steeds veel bereiken bij winkeliers :X

Acties: [view][quote]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
Ballebek schreef op zondag 22 juli 2007 @ 11:26:

Als ze bij mij in de winkel zou komen dan had ik daar zeker geen boodschap aan. Juridisch gezien heeft ze ook geen poot om op te staan omdat de levernacier het uitstelt en de wederpartij staat niet in voor de leverancier. Ook al zouden er harde beloftes zijn gemaakt richting de klant dan kan een bedrijf zich nog altijd beroepen op dat die persoon niet de mening van het bedrijf vertegenwoordigd etc etc etc.

Vaak genoeg meegemaakt en altijd gelachen. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op een Stereo Bluetooth headset!

quote:
DaannO schreef op zondag 22 juli 2007 @ 15:19:
[...]

Als ze bij mij in de winkel zou komen dan had ik daar zeker geen boodschap aan. Juridisch gezien heeft ze ook geen poot om op te staan omdat de levernacier het uitstelt en de wederpartij staat niet in voor de leverancier. Ook al zouden er harde beloftes zijn gemaakt richting de klant dan kan een bedrijf zich nog altijd beroepen op dat die persoon niet de mening van het bedrijf vertegenwoordigd etc etc etc.

Vaak genoeg meegemaakt en altijd gelachen. :)
_O- Je zou eens wat meer Monty Python moeten kijken alsof het allemaal serieus is wat ik hier neerzet :P
Wij kopen ons 2en suf in de winkel als een van ons alleen maar in de buurt loopt komt er al iemand van die winkel op ons afgerend van kom gezellig een bakkie doen, het hele gesprek was ook heeel komisch en beide partijen lagen in een scheur ('s avonds nog een biertje gedronken met 2 van die winkel en wel meer dan 1)
Je moet gewoon het taalgebruik van die meid horen, is geweldig enne, heel handig op de CeBit alleen wat minder handig voor de meeste lui daar die een half gedraaide nek hebben als ze langs lopen...

De eigenaar van die winkel was er wel een paar op het spoor en ging er dit weekend achteraan dus ben benieuwd :)

Ballebek wijzigde dit bericht 22-07-2007 15:53 (8%)

Acties: [view][quote]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Ow, my bad :D Naja, er zijn dus wel zulke mensen en ik maak ze dagelijks mee, maar dit was wel even een flater idd. :P

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op een Stereo Bluetooth headset!

Ik heb de E90 afgelopen vrijdag voor het eerst mogen uitproberen en heb deze gisteren dan ook maar aangeschaft. Het is een heerlijk toestel, na een kleine 4 maanden over dit product te hebben gelezen is het fijn om alle positieve reviews te kunnen bevestigen.

De snelheid en het duidelijke scherm is een van de zaken die in alle reviews duidelijk naar voren kwam, ik kan dit alleen maar bevestigen. Ik ben daarnaast als groot Tom Tom fanaat zeer aangenaam verrast over de mooie applicatie die Nokia bij ed E90 heeft toegevoegd. Ik moest gisteren in Leeuwarden zijn en tijdens mijn trip vanaf Amsterdam kon ik mooi spelen met mijn nieuwe aanwinst. Helaas moet je een kaart aanschaffen en is het niet mogelijk om een dag of 2 gratis te spelen met de navigatie software. Mocht je ervoor kiezen om niet de kaarten te kopen maar de gratis functionaliteit te gebruiken kan je wel navigeren maar dan in een tekst modus.

Het toetsenbord werkt heel prettig vergeleken met mijn vorige toestel, de Nokia E61. Voornamelijk het feit dat je geen functietoetsen nodig hebt om te schakelen tussen nummeriek en tekst modus. Ik zal nog wat foto's posten en mochten er vragen zijn hoor ik het wel.

Oh ja, de aanschafprijs was ¤959,59 bij de Phonehouse :| maar daarvoor heb je wel de eerste batch van 15 stuks in NL :)

http://vanderbaan.org/e90/doos1.jpg
http://vanderbaan.org/e90/doos2.jpg
http://vanderbaan.org/e90/open.jpg
http://vanderbaan.org/e90/dicht.jpg
http://vanderbaan.org/e90/hand.jpg

Weer iemand voor op mijn haatlijstje -O-
Dat je er maar veel plezier mee mag beleven knul en vooral je bevindingen post (zag dat je maar een paar x wat gepost hebt op GoT...)

quote:
superyupkent schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:12:
Ik heb de E90 afgelopen vrijdag voor het eerst mogen uitproberen en heb deze gisteren dan ook maar aangeschaft. Het is een heerlijk toestel, na een kleine 4 maanden over dit product te hebben gelezen is het fijn om alle positieve reviews te kunnen bevestigen.

De snelheid en het duidelijke scherm is een van de zaken die in alle reviews duidelijk naar voren kwam, ik kan dit alleen maar bevestigen. Ik ben daarnaast als groot Tom Tom fanaat zeer aangenaam verrast over de mooie applicatie die Nokia bij ed E90 heeft toegevoegd. Ik moest gisteren in Leeuwarden zijn en tijdens mijn trip vanaf Amsterdam kon ik mooi spelen met mijn nieuwe aanwinst. Helaas moet je een kaart aanschaffen en is het niet mogelijk om een dag of 2 gratis te spelen met de navigatie software. Mocht je ervoor kiezen om niet de kaarten te kopen maar de gratis functionaliteit te gebruiken kan je wel navigeren maar dan in een tekst modus.

Het toetsenbord werkt heel prettig vergeleken met mijn vorige toestel, de Nokia E61. Voornamelijk het feit dat je geen functietoetsen nodig hebt om te schakelen tussen nummeriek en tekst modus. Ik zal nog wat foto's posten en mochten er vragen zijn hoor ik het wel.

Oh ja, de aanschafprijs was ¤959,59 bij de Phonehouse :| maar daarvoor heb je wel de eerste batch van 15 stuks in NL :)
maar wel de engelse versie zo te zien?? Die kun je toch veel goedkoper aankomen via webwinkels...

Het is de nederlandse versie, maar ik zet alles op engels. Wat betreft de goedkopere prijs op webshops, ik wil graag garantie in NL. Ik heb in het verleden units in Azie aangeschaft en dat leverde in mijn geval veel gedoe op.

quote:
superyupkent schreef op zondag 22 juli 2007 @ 20:35:
Het is de nederlandse versie, maar ik zet alles op engels. Wat betreft de goedkopere prijs op webshops, ik wil graag garantie in NL. Ik heb in het verleden units in Azie aangeschaft en dat leverde in mijn geval veel gedoe op.
ok, excuses. Ik dacht dat het de engelse was (afgaande op de foto's). Wat die garantie betreft deel ik je -slechte- ervaring

Anonymous functional

quote:
Had je em al gereserveerd? Welke phonehouse? Ben nl benieuwd of ik er nog 1 kan bemachtigen in NL...

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

De phonehouse op de hoofddorpweg, zie info beneden:
Hoofddorpweg 26
Amsterdam HDW
020 - 408 27 47
020 - 408 27 48

suc6

quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Proficiat met je nieuwe aanwinst...
Elke keer dat ik foto's zie (en ik heb er een hoop al gezien :) ) blijft dit toestel mij toch verbazen!

Iemand meer informatie over toestellen in Belgie?

ps: gr uit Casablanca / Marocco

quote:
superyupkent schreef op zondag 22 juli 2007 @ 20:35:
heb jou weg gevolgd en ook een dikke prijs betaald, maar wel in bezit nu!

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws