Nou alleen Fax en uitgesteld sms'en gebruik ik niet.
office applicaties gebruik ik wel degelijk en mail zoals ik al aangaf.
ook heb ik herinneringen erin staan (todo's)
Agenda gebruik ik wat minder, Ik heb nog zoon leren rechthoekige agenda, oké ik weet het het is hopeloos ouderwets, maar werkt wel degelijk altijd
Gebruik dus eigenlijk best veel als ik er zo eens bij nadenk.
Alleen ben er al zo aan gewend dat ik het niet meer bijzonder vind.
Fax wordt ook op me werk nog wel gebruikt, maar mobiel faxen (dus naar bv de communicator) helemaal nooit.
Wat is het nut van een opdracht faxen naar een mobiel apparaat? dat heeft toch de zelfde voor/nadelen als mobiel email ?
Ik heb nog nooit een moment (zowel zakelijk als prive) gehad waarin ik dacht "he shit kon ik maar mobiel faxen"
Edit: Ook is er een groot verschil met BV het tijdperk van de 9210 en de E90
Vroeger kon een 9210 zakelijk heel veel (ook een 9210 had zijn missers helaas)
Maar tegenwoordig zijn er tientallen fabrikanten die een GSM op de marktbrengen met de functies van een Communicator (veel met bijna volwaardige qwerty borden)
Daarom lijkt de communicator weinig bijzonder maar toch blijft de E90 ontzettend veel functies hebben.
Het is alleen wat minder bijzonder als toen een van de andere communicators op de mark kwamen.
En daarom zijn er veel website's die waarschijnlijk graag meer hadden willen zien.
Daarbij komt ook nog kijken dat een eigen ervaring 100x beter telt als een website review.
Zo heb ik er een hoop gelezen, sommige super positief en sommige ontzettend negatief, maar me eigen indruk blijft toch het beste.
En die is na een dag volledig gebruik nog steeds super.
[
Voor 65% gewijzigd door
Donstil op 24-10-2007 23:42
]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans