Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mediamartk vraagt 500 euro voro de tel icm vodafone abbo.
vodafone zelf vraagt 380 icm met vodafone abbo. ra ra?? 340 zelf icm internet blocks

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:04:
mediamartk vraagt 500 euro voro de tel icm vodafone abbo.
vodafone zelf vraagt 380 icm met vodafone abbo. ra ra?? 340 zelf icm internet blocks
ra ra waar heb je het over :?

Gaat het om een particulier of zakelijk abbonnement?
Is het een één-jarig of twee-jarig contract?
Hoeveel belminuten moet je inkopen?
Zijn er nog extra acessoires die je erbij krijgt, als bv. een geheugenkaartje?

Je kunt geen appels met peren vergelijken dus geef eens wat duidelijkheid over de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yahooooo, ik dacht loop ff langs the Phone House informeren... 8)
hebben ze toevallig net 2 exemplaren binnen gekregen, besteld en gereserveerd dat wel... maar één persoon bleek geannulleerd... dus... Ikke hebben. €850 incl. btw, maar dat boeit niet, gaat toch de boekhouding in. d:)b Nu snel in de oplader... later meer..... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:50:
[...]

ra ra waar heb je het over :?

Gaat het om een particulier of zakelijk abbonnement?
Is het een één-jarig of twee-jarig contract?
Hoeveel belminuten moet je inkopen?
Zijn er nog extra acessoires die je erbij krijgt, als bv. een geheugenkaartje?

Je kunt geen appels met peren vergelijken dus geef eens wat duidelijkheid over de voorwaarden.
sorruuu was ff kort door de bocht.
gign namelijk omhetzelfde abbonement
vodafone 35 1 jaar particulier.met 1 jaar internetblocks.
geen extra's gewoon wysiwyg.

het si geloof ik iets van 275 belminuten dat je krijgt

bij de een is het dus 500 euro en bij de ander 340.
ra ra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nieuwe firmware is uit: 07.38.0.2

De lijst met verandering is té lang.... Zal kijken of ik een samenvatting kan maken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:06:
Nieuwe firmware is uit: 07.38.0.2

De lijst met verandering is té lang.... Zal kijken of ik een samenvatting kan maken.
weet niet waar jij die vindt, ik heb net de code ingetikt op de nokia site en ik krijg gewoon de 07.24.0.3 te zien...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezocht op internet, kom deze site tegen, moet hem zelf ook nog lezen.

http://www.symbian-freak....logs/e90_new_firmware.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:07:

Alle EU toestellen zijn met opstaande rand.
Erg vroege UK modellen hadden nog geen rand (ik ken iemand zonder) maar dat zijn er maar HEEEL weinig geweest.

Wel kun je nog problemen hebben met speaker en toetsen tegen scherm.
Ik wacht ook nog steeds op een E90.
Ik heb al een tweetal E90's in me handen gehad ( dus ook kunnen kopen) maar beiden hadden het probleem dat ze niet stabiel lagen. Met andere woorden, de rubber voetjes zijn niet gelijk. Hebben meer toestellen hier last van? Wie weet of dit probleem opgelost wordt?

Grt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Die lijst is echt enorm zeg .

Heb mijne (via belcompany) nog steeds niet.
Wel net me iphone unlockd, ook erg leuk

maar kan nooit tippen aan de E90

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik zie welke Firmware ik heb?

:? Is deze firmware alleen voor de ENG of ook voor de NL?

[ Voor 45% gewijzigd door Ginz op 19-10-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Neelixer
Alle nokia E90 toestellen wiebelen.

@Reqlex
bij de telefoon functie toets je het volgende nummer :
*#0000#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:44:
Hoe kan ik zie welke Firmware ik heb?

:? Is deze firmware alleen voor de ENG of ook voor de NL?
*#0000#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm nu een dagje in huis maar wat een SUPER apparaat...
Moet nog wel e.e.a. uitvogelen, maar wat ben ik blij dat ik deze heb gekocht!
weet er wellicht iemand waar ik wat applicaties kan vinden op het net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-09-2016

Binks050

...6310i, 8910i, 9500, e90, N8

ik weet niet of ik er hier reclame voor mag maken maar ik zou op wat torrentsites kijken, daar is het meeste gratis te krijgen. :X Ik heb zo al een heleboel gevonden wat ik op mijn e90 ga zetten zodra deze binnen is. ik wacht nog geduldig af.... :O

Ik heb trouwens gelezen dat het niet altijd verstandig is om de nieuwste firmware te installeren omdat er dan nog wel eens wat dingen kunnen zijn die ineens niet of slecht werken. Is er iemand die de firmware van zijn e90 al geupgrade heeft? Is dat dan de nieuwste versie? En wat zijn dan de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:13:
[...]

Ik heb al een tweetal E90's in me handen gehad ( dus ook kunnen kopen) maar beiden hadden het probleem dat ze niet stabiel lagen. Met andere woorden, de rubber voetjes zijn niet gelijk. Hebben meer toestellen hier last van? Wie weet of dit probleem opgelost wordt?

Grt.
Dit "rubberen voetje probleem" is eigenlijk te zot voor woorden om dit een "probleem" te noemen...en het wordt klakkeloos door iedereen overgenomen. Ja, het toestel ligt niet stabiel op tafel....in gesloten toestand. Het is echter van belang of een toestel stabiel op tafel ligt zodra je er mee gaat werken, dus met opgeklapt scherm. Met opengeklapt scherm leunt het toestel ook op de twee grote scharnieren en is er van een stabiliteitsprobleem absoluut geen sprake meer. Ik heb werkelijk nog NIEMAND horen klagen over de stabiliteit van het toestel in opengeklapte toestand. Dus weer gerust...laat je niet weerhouden door een rubberen voetje dat 0,2 mm te kort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks.. ik zal eens wat rond snuffelen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:16:
Ik heb 'm nu een dagje in huis maar wat een SUPER apparaat...
Moet nog wel e.e.a. uitvogelen, maar wat ben ik blij dat ik deze heb gekocht!
weet er wellicht iemand waar ik wat applicaties kan vinden op het net?
www.my-symbian.com
www.handango.com

hier is nagenoeg alle symbian software te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:34:
@ThaBuz

Gisteren Navigon (navigatie) geinstalleerd.
Erg mooi en duidelijk beeld, simple bediening en duidelijk instructies.
Met deze toepassing valt ook duidelijk de kwaliteit van het cover scherm op.
Ook wel prettig om geen losse GPS meer te hebben. Navigon ziet de interne gps meteen.
Werkt helaas alleen op het kleine scherm, maar mischien komt er nog een E90 versie.
Ik dacht dat er inmiddels al een E90 versie was, tenminste zo verkopen ze het wel bij pda-shop.
http://www.pdashop.nl/pro...indows-mobile-europa.html

maar heb je ook zo'n nav software nodig, ik dacht dat er standaard al iets op de E90 zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:41:
[...]

Dit "rubberen voetje probleem" is eigenlijk te zot voor woorden om dit een "probleem" te noemen...en het wordt klakkeloos door iedereen overgenomen. Ja, het toestel ligt niet stabiel op tafel....in gesloten toestand. Het is echter van belang of een toestel stabiel op tafel ligt zodra je er mee gaat werken, dus met opgeklapt scherm. Met opengeklapt scherm leunt het toestel ook op de twee grote scharnieren en is er van een stabiliteitsprobleem absoluut geen sprake meer. Ik heb werkelijk nog NIEMAND horen klagen over de stabiliteit van het toestel in opengeklapte toestand. Dus weer gerust...laat je niet weerhouden door een rubberen voetje dat 0,2 mm te kort is.
Dit was me inderdaad ook al opgevallen. In geopende toestand dus absoluut GEEN wiebelende E90!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Los Robbos

bij de pdashop wordt Navigon verwacht, maar je kunt hem nog niet bestellen (Voor de E90 dan).
Ik heb versie 6.3 en verwacht dat versie 6.4 ook ondersteuning voor het grote scherm heeft. Maar het is nu al heel bruikbaar. Zet het apparaat in de autolader en is dan erg goed te lezen, het kleinere scherm verbruikt ook minder stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:04:
Waar ik toch wel heel benieuwd naar ben, is de prijzen die iedereen zo'n beetje voor de E90 betaald. Die vind ik nogal uiteen lopen.. 'n audio/telefoon winkel vroeg me € 970 en dat vond ik nogal...
2call.nl verlengt m'n abonnement (€ 25 per maand incl 210 belminuten) bij Telfort met 2 jaar. Daarom kost de E90 mij € 372. Na 2 jaar jaar heeft ie dan € 972 gekost. Het nieuwe abonnement is al ingegaan en de telefoon is betaald.

Waar blijft het toestel dat ik eind juli besteld heb??? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:16:
@Los Robbos

bij de pdashop wordt Navigon verwacht, maar je kunt hem nog niet bestellen (Voor de E90 dan).
Ik heb versie 6.3 en verwacht dat versie 6.4 ook ondersteuning voor het grote scherm heeft. Maar het is nu al heel bruikbaar. Zet het apparaat in de autolader en is dan erg goed te lezen, het kleinere scherm verbruikt ook minder stroom.
De nokia software moet je volgens mij ook kopen voor 1 of 3 jaar om hem met stembegeleiding te hebben. maar hij laadt dan wel de laatste maps van het net geloof ik...
Is dat ook zo bij navigon? hoe werkt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Navigon voor E90 is bij pdashop i.d.d. te koop.
Maar goed, hij doet het alleen op het kleine scherm, maar dat werkt wel heel goed.
Als je hem rechtstreeks bij Navigon bestelt dan scheelt je dat 10 euro.

De nieuwe Firmware is waarschijnlijk alleen nog maar voor de engelse versie, want ik krijg de nieuwe versie nog niet te zien met NSU (nokia software updater) voor mijn E90 nederlands.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor nokia maps met navigatie moet je ook betalen. De kaarten kun je vooraf laden met Nokia map loader, dus je hoeft niet perse via internet te navigeren.

Bij navigon zet je de landen die je wilt op een geheugen kaart waar tevens ook het programma op komt. Kaartje in je telefoon, activeren via internet en je kunt aan de gang.

Ik heb een 6gig kaartje erin, waarvan 2GB voor Navigon met heel europa. Blijft nog 4GB over voor andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:31:
[...]

2call.nl verlengt m'n abonnement (€ 25 per maand incl 210 belminuten) bij Telfort met 2 jaar. Daarom kost de E90 mij € 372. Na 2 jaar jaar heeft ie dan € 972 gekost. Het nieuwe abonnement is al ingegaan en de telefoon is betaald.

Waar blijft het toestel dat ik eind juli besteld heb??? :(
euh...misschien aan 2call vragen? Je weet dat het toestel erg schaars is maar ik heb begrip voor je situatie.

@Jan_hb Werkt dat kaartje 6gb zonder problemen in de E90?

[ Voor 5% gewijzigd door Orion op 19-10-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

@ broodjepoep

ik heb zelfs al een foto gezien van iemand die met succes een 8gb kaart in z'n e90 had. ;)
Had ik die e90 maar binnen dan ging ik het zelf voor je testen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 6GB kaart werkt zonder problemen.
Is een SanDisk microSD 6 GB incl usb adapter.
Als je via de meegeleverde kaartlezer 2Gb aan navigate maps installeerd, kon je vroeger 2 afleveringen van Bob Ross gaan kijken en dan was ie nog niet klaar. Is nu deze 2GB binnen 1 minuut op het kaartje gezet.

Nog even over Navigon, behalve het beeld (erg mooi en bruikbaar), is naar mijn mening TomTom in alle opzichten beter. Neemt niet weg dat Navigon wel goed werkt, TomTom heeft alleen erorm veel meer bruikbare en belangrijke functies, die in Navigon wel erg mist. Navigeren naar een punt op de kaart is b.v. niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

broodjepoep schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:50:
[...]

euh...misschien aan 2call vragen? Je weet dat het toestel erg schaars is maar ik heb begrip voor je situatie.
Dat heb ik gedaan. Ik denk niet dat ze er iets aan kunnen doen. Ze zijn aardig en je krijgt vrij snel antwoord. Dit is het meest recente antwoord (5 oktober):

Goedemiddag,

Bedankt voor uw mail.

Helaas hebben wij nog steeds geen exacte datum binnen gekregen van onze
leverancier. Het kan zomaar zijn dat die plots vandaag geleverd worden,
zonder aankondiging, kan ook over 2 weken zijn, helaas.

Onze excuses dat we u op dit moment niet beter kunnen berichten.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

:? Hoe gaat dat nou met bestellingen die zo'n bedrijf bij Nokia doet? Ik bedoel, betalen die shops ook alle bestellingen in het vooruit of betalen ze na levering aan de fabrikant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nu met de nieuw firmware :?
werkt het en is het ook voor de NL e90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke agenda is nu echt goed en in het Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:13:
[...]

Dat heb ik gedaan. Ik denk niet dat ze er iets aan kunnen doen. Ze zijn aardig en je krijgt vrij snel antwoord. Dit is het meest recente antwoord (5 oktober):

Goedemiddag,

Bedankt voor uw mail.

Helaas hebben wij nog steeds geen exacte datum binnen gekregen van onze
leverancier. Het kan zomaar zijn dat die plots vandaag geleverd worden,
zonder aankondiging, kan ook over 2 weken zijn, helaas.

Onze excuses dat we u op dit moment niet beter kunnen berichten.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

:? Hoe gaat dat nou met bestellingen die zo'n bedrijf bij Nokia doet? Ik bedoel, betalen die shops ook alle bestellingen in het vooruit of betalen ze na levering aan de fabrikant?
Das beter dan SallandAutomatisering, heb ik al zovaak gemailt maar krijg ik niet eens antwoord van. Uiteindelijk heb ik maar gebelt, naar een duur service nummer :S Kostte me 10 euro ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de 8GB MicroSD SDHC + Reader USB 2.0 SDSDQ-8192-E11M al leverbaar is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:41:
Weet iemand of de 8GB MicroSD SDHC + Reader USB 2.0 SDSDQ-8192-E11M al leverbaar is ?
Bij mijn weten is deze nog niet leverbaar. Maar mag ik meteen de suggestie doen om niet
voor elke vraag een nieuwe post te maken. Dat houdt het allemaal wat overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Op het sybian forum staat een reactie van een user die zijn nokia heeft laten repareren in een nokiastore in de UK .

er zouden wat aanpassingen gedaan zijn aan de behuizing, en de bovenkant van de behuizing (met dus het grote scherm erin) zou zijn vervangen.
ook zou er op al die onderdelen V3 tezien zijn.

enige bewijs dat er is is een accu klepje met "V3 erop"
iemand die een foto kan maken van zijn klepje ? (of kijken of daat V2 of ook V3 opstaat)

Afbeeldingslocatie: http://i20.tinypic.com/300s1ty.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 19-10-2007 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo76
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

pipo76

Pipo

Donstil schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:33:

iemand die een foto kan maken van zijn klepje ? (of kijken of daat V2 of ook V3 opstaat)

[afbeelding]
Mijn e90 is van augustus meen ik. Staat ook V3 in mar is zeker weten niet versie 3. Er staat ook T02 ipv T01, maar dat zou over de kleur kunnen gaan? Foto lijkt mocca, mijn e90 is rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
pipo76 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:37:
[...]

Mijn e90 is van augustus meen ik. Staat ook V3 in mar is zeker weten niet versie 3. Er staat ook T02 ipv T01, maar dat zou over de kleur kunnen gaan? Foto lijkt mocca, mijn e90 is rood
he shit, ook ontkracht dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:33:
Op het sybian forum staat een reactie van een user die zijn nokia heeft laten repareren in een nokiastore in de UK .

er zouden wat aanpassingen gedaan zijn aan de behuizing, en de bovenkant van de behuizing (met dus het grote scherm erin) zou zijn vervangen.
ook zou er op al die onderdelen V3 tezien zijn.

[afbeelding]
mijn E90 van juli is ook een V3, dus inderdaad geen aanwijzing dat het een nieuwe betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De smartphoneshop heeft de e90 (mocca) op hun site weer "op voorraad" staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Net in het centrum (r'dam) de kleine phonehouse binnen gelopen en ze hadden er gewoon een liggen.

Maar heb een aanbetaling gedaan bij de belcompany dus dan wordt hij wel erg duur.
PDAshop heeft ze idd ook liggen nu, dus ga ervan uit dat ik niet lang meer hoef te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De e90 staat nu (een dag later) bij de smartphoneshop weer op "tijdelijk uitverkocht".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
Gisteravond om 21.00 stond dit alweer op hun site.
Ik denk dat je jezelf gelukkig mag prijzen als je er een hebt. Mits je geen technische problemen hebt natuurlijk. Ik ga van de week maar weer eens op jacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand in rotterdam die er een graag wil

Phonehouse (bijde) heeft ze liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat de prijs van die e90 voorlopig kunstmatig omhoog wordt gehouden omdat hij zo gewild is.
toen hij nog niet verkrijgbaar was kon ik em voor 375 euro krijgen en nu hij mondjesmaat leverbaar wordt. is de prijs gewoon met 100 euro gestegen!!! dan denk je toch bij jezelf krijg nou de t.yf.s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Je kon hem voor 375euro krijgen?
en nu voor honderdeuro meer (475 dus) ?

doe mij er maar 3 dan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:59:
Je kon hem voor 375euro krijgen?
en nu voor honderdeuro meer (475 dus) ?

doe mij er maar 3 dan,
whahah met abbo he;)
vodafone 1 jaar 35 eur pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha dacht misschien inkoop/groothandel prijzen.

maar Abbo had ik ff niet aan gedacht.

Hij staat trouwens weer op de belcompany website,
inmiddels met info, Hij stond er al wel eerder op, maar toen werd hij steeds verwijderd, en was het zonder info.

hoop op een stille hint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:18:
Iemand in rotterdam die er een graag wil

Phonehouse (bijde) heeft ze liggen
volgens mij oude versies (vertelde mij tenminste het hoofdkantoor na telefonische navraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iest bekent over de nieuwe firmware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja deze is toch beschikbaar via het Nokia Software updater programmatje ?

of komt snel beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smartphoneshop heeft beperkt voorraad, heb ze net gebeld:
http://www.smartphoneshop...0-communicator-mocca.html

Heb er meteen een besteld. Ze zeiden dat hij waarschijnlijk naar een dag of 2 weer op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Heb er ook een besteld (toen hij op voorraad stond)
hoop hem morgen te krijgen.

Edit: E90 is verstuurd,

[ Voor 117% gewijzigd door Donstil op 23-10-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
Ik ben vanochtend even langs de mediamarkt (zoetermeer) gegaan omdat ik hem eigenlijk
wel eerst in mijn handen wilde hebben voordat ik hem zou kopen.
En zowaar ze hadden hem. Dus ik wilde hem bestellen met een verlenging van een orange abo omdat dat nr iedereen kent. Verkopen ze geen orange abonnementen bij de MM. :?
Mijn broek zakte spontaan af van deze nonsens. Dus toch maar via internet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:47:
Smartphoneshop heeft beperkt voorraad, heb ze net gebeld:
http://www.smartphoneshop...0-communicator-mocca.html

Heb er meteen een besteld. Ze zeiden dat hij waarschijnlijk naar een dag of 2 weer op is.
Hun kortingen bij abo verlengingen zijn alleen te belachelijk voor woorden. Ik betaal bij hun 680 bij een verlenging van een Vodafone abo van 100 e p/m. Hier in de buurt betaal ik 450. Dat scheelt me echt veel te veel.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de E90 ook gaan aanschaffen als opvolger voor mijn 9300i. Belcompany meldde mij net dat ze geen idee hebben wanneer zij deze weer krijgen (landelijk uitverkocht / problemen) en mediamarkt Leeuwarden heeft 'm ook niet. Ook zij hebben geen idee wanneer ze er weer zijn.

Iemand hier nog een idee waar en wanneer?

Hoe lang zou het duren voor de E90i komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de instellingen voor uitgaande mail :?
Ik heb Kpn Mobiel en thuis gebruik ik casema en op de zaak hebben we xs4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
ErectionJackson schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:47:
[...]

Hun kortingen bij abo verlengingen zijn alleen te belachelijk voor woorden. Ik betaal bij hun 680 bij een verlenging van een Vodafone abo van 100 e p/m. Hier in de buurt betaal ik 450. Dat scheelt me echt veel te veel.
Dat is mij ook al opgevallen. De laatste tijd zijn ze toch wat duurder dan ik gewend ben. 479 bij een orange 25 2jr en bij belcompany 439 en bij telecomadvies weer 409. Nog even verder zoeken waar het nog goedkoper kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:28:
Ik wil de E90 ook gaan aanschaffen als opvolger voor mijn 9300i. Belcompany meldde mij net dat ze geen idee hebben wanneer zij deze weer krijgen (landelijk uitverkocht / problemen) en mediamarkt Leeuwarden heeft 'm ook niet. Ook zij hebben geen idee wanneer ze er weer zijn.

Iemand hier nog een idee waar en wanneer?

Hoe lang zou het duren voor de E90i komt?
Het is nog lange niet bekend wanneer en of er een E90i komt. Ik heb dit gek scherend geopperd omdat er zoveel problemen zijn met dit toestel dat ik er niet raar van op kijk dat dit ook inderdaad op korte termijn gaat gebeuren. Dit is namelijk een bekende handeling die nokia hanteerd bij probleem toestellen, het begon allemaal met de 7250(i) en daarna hebben ze het kunstje eigenlijk veelvuldig herhaald. De problemen met leveranties versterken mijn vermoedens.
Al met al vindt ik het zeer jammer, met de formfactor en specs van dit toestel is dit eigenlijk de ultieme zakentelefoon. Maar kijkend naar de technische problemen en de matige software (standaard agenda is gewoon waardeloos) ga je je afvragen of dit toestel echt handig is voor zakelijk gebruik. Ik denk zelf namelijk dat een Palm Treo 750V met mindere specs maar perfecte software (zie pocketinfo review)en de Toshiba G900 met gelijkwaardige specs een veel beter alternatief zijn.

Ik snap zelf trouwens niet dat Nokia zomaar de symbian serie 80 zo aan de kant heeft weten te schuiven. Een review van The Register maakt duidelijk dat de Symbin serie 60 alles behalve simpel te bedienen is en dat de vertrouwde 9300 goed mee kan komen op internetten na.

review:
http://www.theregister.co..._motorola_q9h_headtohead/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb mijn E90 binnen,

Prachtig toestel,
Mooie behuizing,

Kan nog niet echt zien of het scherm de toetsenraakt.
iemand hier ervaring mee ?

Verder weet ik nog niet echt zo zeker of er wel een E90i gaat komen, als hij er komt dan is het niet snel.
belcompany heeft geen toestellen meer en krijgt deze verlopig niet.

Maar de smartphoneshop en andere webwinkels hebben ze gewoon liggen.
ook phonehouse heeft ze keurig op voorraad, de levering lijkt dus weer aardig op orde.

Gister besteld bij de pdashop en vandaag binnen, hun hebben dus ook geen wachtrij meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook eindelijk mijn E90 ontvangen.

Ook van pdashop.nl (binnen 24 uur in huis).

Bestelling van andere webwinkel (meer dan 2 maanden geleden) maar geannuleerd.

Het toestel was tevens al voorzien van de laatste firmware update 07.38.0.2. d.d. 18-09-2007.

Nu nog even kijken op het toestel zijn prijs waard is en of het een waardig opvolger is van de 9110, 9210 en 9500.

Wordt vervolgd . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ben tot nu toe goed tespreken over de E90.

Toetsenbord is idd wat onwennig aan het begin, maar hier ben ik nu al aan gewend.
Verder belt hij goed en zonder ruis zover ik kan horen.

Toetsen raken helaas wel het scherm, Maar is meer Vettigheid van je vingers wat dan op het scherm komt. Iets wat je bij veel notebooks bv ook ziet (vooral als ze lang dicht hebben gezeten)
(onder het scherm op die rand wel krasjes van toetsen)

Viel me trouwens op dat het "poets" doekje enorm slecht werkt, zodra je hiermee over je scherm gaat zit deze direct vol stof, en ben je minuten bezig hem schoon te krijgen haha.

Speakers in de E90 zijn echt van uitmuntende kwalitiet, heb ze nog nooit zo mooi gehoord in een gsm. zeker niet als je een bureau als klank bordt kunt gebruiken.

6gig micro HCSD werkt ook perfect,

Zeer tevreden op dit moment.
Hopen dat het "toentsen/scherm probleem" meevalt

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 23-10-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heerhugo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-12-2020
Ik kom net bij de Nokia shop vandaan deze heeft mij verteld even te wachten met aanschaffen omdat er een E90 met 8 Gb intern geheugen aankomt. Verwacht word ie in december

[ Voor 27% gewijzigd door heerhugo op 24-10-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat dan de 'gewone' E90, maar dan met 8 gb, of heeft ie ook nog andere wijzigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:33:
Is dat dan de 'gewone' E90, maar dan met 8 gb, of heeft ie ook nog andere wijzigingen?
Je bent niet in de war met de aangekondigde N95 met 8 Gb storage??? de E90 staat te boek als een device voor de zakelijke markt...en daarvoor is 8 Gb niet zo voor de hand liggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heerhugo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-12-2020
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:06:
[...]

Je bent niet in de war met de aangekondigde N95 met 8 Gb storage??? de E90 staat te boek als een device voor de zakelijke markt...en daarvoor is 8 Gb niet zo voor de hand liggend.
Ik ben niet in de war die man heeft me expleciet verteld dat ik nog ff moest wachten en dat ik dan beter de E90 met 8 Gb intern geheugen kon kopen. Ik heb ook nog gevraagt of hij niet in de war was met de N95 maar hij zei van niet. Ook vertelde hij mij dat je dezelfde problemen kan verwachten bij de nu leverbare "nieuwe" toestellen.

En waarom zou 8 Gb niet voor de hand liggen ? Iemand die het toestel intensief gebruikt kan/heeft dit wel nodig.

[ Voor 16% gewijzigd door heerhugo op 24-10-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik heb weer eens een scherp stukje (nou ja 3 pagina's) over de nieuwe communicator van Nokia gevonden. De E90 komt in het artikel er niet goed vanaf, zijn er mensen die de klachten kunnen onderbouwen of weerleggen die in het artikel worden aangegeven. Een veel gehoorde klacht is dat bijvoorbeeld de verschillende PIM functies van de S80 serie zijn gestript in mogelijkheden.

Artikel:
http://www.theregister.co.uk/2007/08/02/nokia_new_coke/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:27:
Ik heb weer eens een scherp stukje (nou ja 3 pagina's) over de nieuwe communicator van Nokia gevonden. De E90 komt in het artikel er niet goed vanaf, zijn er mensen die de klachten kunnen onderbouwen of weerleggen die in het artikel worden aangegeven. Een veel gehoorde klacht is dat bijvoorbeeld de verschillende PIM functies van de S80 serie zijn gestript in mogelijkheden.

Artikel:
http://www.theregister.co.uk/2007/08/02/nokia_new_coke/
voor die gestripte functies: niks nieuws, al 5 maanden bekend, zie www.pdatotaal.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:56:
[...]

voor die gestripte functies: niks nieuws, al 5 maanden bekend, zie www.pdatotaal.info
Ik heb in dit topic er weinig van gemerkt, grotendeels gaat het over welke shop de E90 kan leveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Denk niet dat er in december al een 8gb model leverbaar zal zijn.

Dan had er nu allang info over bekend geweest,
op ze minst een aankondiging (officieel of niet) of prototype foto's ofwat.

Voor mij is de E90 niet een geripte communicator,
ik gebruikte de fax functie niet, en ook het uitgestelde SMSen gebruikte ik weinig.
een agenda gebruik ik ook amper.

en de rest zit er toch gewoon op :P (nou athans voor zover ik kan bedenken wat er wel op me 9500 zat en niet op me e90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Donstil schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:22:
Denk niet dat er in december al een 8gb model leverbaar zal zijn.

Dan had er nu allang info over bekend geweest,
op ze minst een aankondiging (officieel of niet) of prototype foto's ofwat.

Voor mij is de E90 niet een geripte communicator,
ik gebruikte de fax functie niet, en ook het uitgestelde SMSen gebruikte ik weinig.
een agenda gebruik ik ook amper.

en de rest zit er toch gewoon op :P (nou athans voor zover ik kan bedenken wat er wel op me 9500 zat en niet op me e90
Waarom koop/wil je uberhaupt een communicator? Is een N95 dan niet veel beter, die is namelijk meer bedoeld voor fun, media, hip, <vul maar in>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wie zegt dat ik "fun/media/hip" wil ?

Ik mail bv erg veel (ook onderweg). en werk daarom alleen maar met gsm's met een toetsenbord erop.
(9110,9210,9500,E61 en nu E90)
Nou athans als dagelijkse GSM dan.

ik snap alleen niet dat er gemekkerd wordt over het missen van fax ondersteuning,
en het missen van "uitgesteld smsén".
Mobiel faxen doet toch niemand meer ?
Iedereen mail toch gewoon via (minimaal) GPRS?
(moeten ze bij nokia ook bevestigen lijkt me :P)

Maar waarom ik dan daardoor een N95 zou moeten nemen snap ik niet helemaal,
is een communicator alleen faxen en uitgesteld smsén ?

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 24-10-2007 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Donstil schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:47:
Wie zegt dat ik "fun/media/hip" wil ?

Ik mail bv erg veel. en vind een qwerty altijd super (e61 ook helemaal op gebruikt)

ik snap alleen niet dat er gemekkerd wordt over het missen van fax ondersteuning,
en het missen van "uitgesteld smsén". ik persoonlijk gebruik dat nooit.

Maar waarom ik dan daardoor een N95 zou moeten nemen snap ik niet helemaal,
is een communicator alleen faxen en uitgesteld smsén ?
Je snapt het niet helemaal....

De communicator serie is juist bedoeld voor de zakenwereld en die maken gebruik van PIM functies. Als ik naar mezelf kijk, dan zit mijn Palm vol met afspraken(zowel prive als zakelijk), todo's, office documenten en ga zo maar door. Jij geeft zelf aan dat je die PIM functies niet gebruikt dan is mijn logische redenatie waarom je dan niet een telefoon kiest die niet voor zakenwereld is bedoeld maar juist een op en top consumenten toestel als de N95.

Ps. in de zakenwereld wordt heel vaak nog een fax boven een e-mail gesteld, vooral als het gaat om orders of opdrachten waar een prijskaartje aan zit.

[ Voor 11% gewijzigd door Miki op 24-10-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou alleen Fax en uitgesteld sms'en gebruik ik niet.

office applicaties gebruik ik wel degelijk en mail zoals ik al aangaf.
ook heb ik herinneringen erin staan (todo's)
Agenda gebruik ik wat minder, Ik heb nog zoon leren rechthoekige agenda, oké ik weet het het is hopeloos ouderwets, maar werkt wel degelijk altijd

Gebruik dus eigenlijk best veel als ik er zo eens bij nadenk.
Alleen ben er al zo aan gewend dat ik het niet meer bijzonder vind.

Fax wordt ook op me werk nog wel gebruikt, maar mobiel faxen (dus naar bv de communicator) helemaal nooit.

Wat is het nut van een opdracht faxen naar een mobiel apparaat? dat heeft toch de zelfde voor/nadelen als mobiel email ?

Ik heb nog nooit een moment (zowel zakelijk als prive) gehad waarin ik dacht "he shit kon ik maar mobiel faxen"

Edit: Ook is er een groot verschil met BV het tijdperk van de 9210 en de E90
Vroeger kon een 9210 zakelijk heel veel (ook een 9210 had zijn missers helaas)
Maar tegenwoordig zijn er tientallen fabrikanten die een GSM op de marktbrengen met de functies van een Communicator (veel met bijna volwaardige qwerty borden)

Daarom lijkt de communicator weinig bijzonder maar toch blijft de E90 ontzettend veel functies hebben.
Het is alleen wat minder bijzonder als toen een van de andere communicators op de mark kwamen.
En daarom zijn er veel website's die waarschijnlijk graag meer hadden willen zien.

Daarbij komt ook nog kijken dat een eigen ervaring 100x beter telt als een website review.
Zo heb ik er een hoop gelezen, sommige super positief en sommige ontzettend negatief, maar me eigen indruk blijft toch het beste.
En die is na een dag volledig gebruik nog steeds super.

[ Voor 65% gewijzigd door Donstil op 24-10-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat maak thet noiu uit of het apparaat voor zakelijk bedoeld is of niet.
alles is mogelijk op het apparaat. en de een gebruikt het zoals die het betaamd. en de ander niett;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:18:
wat maak thet noiu uit of het apparaat voor zakelijk bedoeld is of niet.
alles is mogelijk op het apparaat. en de een gebruikt het zoals die het betaamd. en de ander niett;)
Het maakt naar mijn mening heel veel uit, de markt waar Nokia het toestel in plaatst is heel duidelijk voor de zakenwereld. Als je dan gaat kijken wat het toestel brengt dan is het eigenlijk een N95 met de formfactor van een communicator. De gestripte PIM functies zijn duidelijk een gemis als je dit toestel voor je werk wilt gebruiken, zeker als je een Nokia 9x00 of Palm gewend bent.

Daarbij is het natuurlijk ieder z'n goed recht om een toestel te gebruiken zoals hij het betaamt maar daarom mag ik toch wel vragen welk nut dat heeft als in mijn inziens een N95 of zelfs een iPhone veel geschikter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@miki

Dan koop je hem toch niet.
Als je het zo gemis vind moet je duidelijk naar iets anders, er is tegenwoordig keus genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-03-2024
Ik mis de tab functie van de vorige behoorlijk .. in mesaages, contacts en calendar kan je de tab niet meer gebruiken.. frustrerend

[ Voor 8% gewijzigd door Nitrohoss op 25-10-2007 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Donstil schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 01:12:
@miki

Dan koop je hem toch niet.
Als je het zo gemis vind moet je duidelijk naar iets anders, er is tegenwoordig keus genoeg
Dus ik mag geen kritiek leveren over dit toestel? Het lijkt me juist goed om over het gemis van een aantal zaken te spreken en te kijken of er bijvoorbeeld 3rd party software is die dat gemis kunnen oplossen. Dan gaat dit topic ook meer over het toestel dan over "waar ik het snelste mijn E90 kan kopen".
Er zijn inderdaad genoeg alternatieven maar er is geen enkel alternatief met dezelfde formfactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:57:
[...]
waarom je dan niet een telefoon kiest die niet voor zakenwereld is bedoeld maar juist een op en top consumenten toestel als de N95.
De N95 haalt het niet bij de E90 (ook niet voor consumenten gebruik!). Voornamelijk de snelheid van de N95 wordt je droevig van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:46:
[...]

De N95 haalt het niet bij de E90 (ook niet voor consumenten gebruik!). Voornamelijk de snelheid van de N95 wordt je droevig van..
Dit zou inprincipe niet moeten kunnen, beide toestellen hebben namelijk dezelfde dezelfde Texas OMAP 2420 333mhz cpu.

Heb je er zelf real-life ervaringen mee dat de E90 sneller is dan de N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Ik ga wel me Miki mee wat betreft de gestripte functies... Ik heb het toestel nu een paar weken en het is echt een fantastisch apparaat wat betreft de specs, mogelijkheden, etc. Wat betreft de software vind ik het in vergelijking met mijn 9500 en zelfs mijn 9210i een drama. Het zal vast ook gewenning zijn maar ze hebben er zoveel handige dingen uit gesloopt...

Het uitgesteld smsen vond ik altijd erg handig, notities maken is niet meer zo eenvoudig, je kan bij je contacten ook niet zo maar notities kwijt, het ctrl-c/ctrl-v verhaal werkt op veel minder plekken (bij de 9500 kon je die toetsencombi overal op toepassen) en zo kan ik nog wel even door gaan. De meeste irritatie is er vanwege de omslachtige stappen die doorlopen moeten worden om uiteindelijk hetgeen gedaan te krijgen wat je wilt. Bij de 9500 was alles veel logischer, beter bruikbaar voor zakelijk gebruik. Om een quote uit dat artikel van The Register maar te quoten: "I think the E90 is NOT a communicator but is a very smart smartphone (despite what it says on the box), and is disappointing in many small but incrementally large ways in the user interface,"

Het is dat de specs van de E90 vele male beter zijn dan die van de 9500 want als het alleen in de software had gezeten, had ik mn 9500 laten repareren om weer te gaan gebruiken...

[ Voor 10% gewijzigd door ThaBuz op 25-10-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:55:
[...]

Dit zou inprincipe niet moeten kunnen, beide toestellen hebben namelijk dezelfde dezelfde Texas OMAP 2420 333mhz cpu.

Heb je er zelf real-life ervaringen mee dat de E90 sneller is dan de N95?
Met E90 niet, N95 wel..

Met een demonstratie in de media markt liep de N95 overigens helemaal vast, en die nokia kerel kreeg dat ding 10 min. lang niet meer aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ik heb wel ervaring met de N95,
en me E90 lijkt veel sneller.

Ik heb trouwens wel dat me toetsen het scherm raken.
Wat doen andere gebruikers hier aan ?

ik poets nu telkens de plekjes van het scherm, maar is dit echt telkens nodig ?
want daar ga ik snel genoeg van krijgen.
Maarja weet niet of het kwaad kan als ik het laat zitten,

Trouwens: Een paar pagina's terug sprak iemand over Nederlandse spraak op zijn E90.
ik heb wel Nederlands menu spraak, maar SMS/Mail kan ik niet in het nederlands beluisteren.
Waarschijnlijk ga ik dit ook NOOIT gebruiken, maar leek me wel leuk even te testen

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 25-10-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:30:

Trouwens: Een paar pagina's terug sprak iemand over Nederlandse spraak op zijn E90.
ik heb wel Nederlands menu spraak, maar SMS/Mail kan ik niet in het nederlands beluisteren.
Waarschijnlijk ga ik dit ook NOOIT gebruiken, maar leek me wel leuk even te testen
klopt, bij mij lukt dat ook niet. Hij probeert dan nederlandse smsjes in het engels voor te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 2 rubbervoetjes die links en rechtsboven het scherm zitten eruit gehaald en opnieuw met secondenlijn 1 mm hoger vastgezet, scherm probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS : weet iemand als het "ruis" en microfoon probleem een hardware of software probleem is ?
MAW lost een firmware update deze problemen op of moet het toestel echt wel binnen hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:14:
[...]

klopt, bij mij lukt dat ook niet. Hij probeert dan nederlandse smsjes in het engels voor te lezen
op de nokia website kun je de NL taal downloaden.. dan leest een nederlandse dame / heer je sms en menu voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh gaaf heb het gevonden ja,

werkt erg goed zeg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou guyz wat zal ik doen. deze tel kopen of w8achten op het gerucht van de e90i?

[ Voor 11% gewijzigd door een moderator op 25-10-2007 23:11 . Reden: Geen BrEeZaH taal, ajb ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Er is geen gerucht dat er een E90i komt

Miki heeft alleen een paar pagina;s geleden gezegt (voor het eerst op dit forum athans) dat het hem niets zou verbazen als hij kwam.

Maarja je kunt nu wel op de E90i wachten, maar als de E90i er is kan je weer beter op de E91 wachten, en dan op de E91i enz enz enz
zo kun je wel eeuwig blijven wachten natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:16:
nou guyz wat zal ik doen. deze tel kopen of w8[mbr]acht[/]en op het gerucht van de e90i?
Ik zou wachten op de E96 tdi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit staat nu in de Telegraaf:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/abwebd/E90/nokiaE90telegraaf.jpg

Dat betekent dat er nu een busje moet voorrijden om het toestel te leveren dat ik 3 maanden geleden besteld heb! Trek jullie conclusies.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:15:
Dit staat nu in de Telegraaf:

[afbeelding]

Dat betekent dat er nu een busje moet voorrijden om het toestel te leveren dat ik 3 maanden geleden besteld heb! Trek jullie conclusies.
Ik vermoed dat eerst vodafone en andere grote telco's in europa ze zullen krijgen en dat dan pas de losse toestellen zullen verschijnen. Daarnaast staat duidelijk in het artikel vermeld dat het in de komende maanden gaat gebeuren en niet per direct.

[ Voor 17% gewijzigd door Miki op 26-10-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:15:

Dat betekent dat er nu een busje moet voorrijden ........................om het toestel te leveren dat ik 3 maanden geleden besteld heb! Trek jullie conclusies.
Ja een busje met de broeders in witte pakken om je op te halen omdat je toch een beetje gek bent om 3 maanden op een toestel te wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Orion op 26-10-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ik hem dan nog krijg voor de jaarwisseling :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
phonehouse heeft bij elke vestiging inmiddels voorraad.

Pda shop ook met regelmaat,
Dus rest zal snel volgen. Dit gaat dus geen weken meer duren voor de mensen die hem nog niet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

Ik heb hem rechtstreek bij de leverancier van Belcompany/Phonehouse gekocht en die geeft aan dat er nu mondjesmaat geleverd wordt aan die winkels. zodra er 1 'over' is krijg ik mijn bestelling ook binnen en dat zal volgens hun geen weken meer gaan duren.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verkeerd topic :P

[ Voor 85% gewijzigd door DaannO op 26-10-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

broodjepoep schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:49:
[...]

Ja een busje met de broeders in witte pakken om je op te halen omdat je toch een beetje gek bent om 3 maanden op een toestel te wachten.
Nou nou nou nou .....
Miki schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:37:
[...]

Daarnaast staat duidelijk in het artikel vermeld dat het in de komende maanden gaat gebeuren en niet per direct.
Ik lees altijd alleen de kop!!! -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
even een vraagje over dit pracht toestel. ik kan niet duidelijk vinden of deze telefoon nou je emails synced met outlook) ik krijg namelijk een beetje het vermoeden van niet (wat ik me eigenlijk niet voor kan stellen, misschien kom ik wel elke keer op oude sites bij google vandaar dat ik het hier even aan de gebruikers vraag).

Hij haalt de emails op, dan ontvang ik ze niet meer op mijn gewone outlook maar doet hij dan het volgende als hij gaat syncen met de pc:
-sync hij de email?
-onthoud hij of er al een reply is verzonden en synced hij die dan ook?
-staat hij (indien hij niet is gelezen) bij outlook ook als ongelezen?

het moet namelijk niet het geval zijn dat ik ineens een emailtje kwijt raak op mijn e90 of dat ik 2x antwoord ga geven (wil nog wel eens gebeuren als je maar genoeg mailtjes krijgt)
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herhaling...

Weet iemand als het "ruis" en microfoon probleem een hardware of software probleem is ?
MAW lost een firmware update deze problemen op of moet het toestel echt wel binnen hiervoor ?
Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste