Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Het toetsenbord raakt volgens mij het display. Als je je toestel dichtklapt en die delen daarbij wat over elkaar schuift dan kan ik me voorstellen dat je snel een kras krijgt.
Je moet dat ding niet zomaar in je binnenzak of broekzak dragen omdat er dan makkelijk stof en zand op het display en het toetsenbord komt. Daarom effe naar een brillenwinkel en haal daar een grote plastic brillenhoes. Dan blijft ie wat langer krasvrij.
't Is maar een idee.
en was een van de eerste van die nieuwe (onofficiele) zending
Toetsen raken het scherm, maar Maken absoluut GEEN krassen,
Het is alleen het vet van je vingers wat op het scherm komt, Je vrijft dit er zo vanaf.
ook heb ik na ongeveer 2 maanden nog steeds geen Ruis op me speaker (nou athans niet zover ik kan merken)
Problemen zijn dus als je het aan mij vraagt opgelost,
ook lees ik nergens meer problemen met nieuwe modellen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Volgens Vodafone is de verwachte leverdatum 29 november (dus vandaag).Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:58:
[...]
Ik bestelde dit toestel bij vodafone op 21 september en kreeg vandaag bericht dat ze nog geen enkele indicatie kunnen geven wanneer het toestel te leveren is
Ik geloof er eigenlijk niets van, denk dat het slechts een manier is om me nog eventjes aan het lijntje te houden. We zien wel.....
Zelf heb ik wel de upgrade gedaan naar de nieuwste (40) firmware. Bij mij gaat t van binnen naar buiten goed, maar andersom krijg ik hoe dan ook de kaart niet tevoorschijn.
Donstil schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:27:
[...]
Klopt dit werkt niet automatisch.
Van buiten naar binnen (klein>groot) werkt wel hij schakeld dan over.
Maar van Binnen naar buiten (groot>klein) werkt niet ,
Dit werkt trouwens bij geen 1 applicatie hier.
Maar de menu knop ingedrukt houden en dan Route66 selecteren en hij komt weer keurig fuulscreen op het buiten scherm.(kan gewoon tijdens navigatie)
Vond het aan het begin balen dat hij programma's sloot bij het dichtklappen van het toestel, maar toen kwam ik er bij toeval achter dat dit helemaal niet zo is
en dat het dus ook bij route66 werkt
Ik heb een 07.38.02 E90
En mijn route 66 is ook 7.3.545
Als ik alle berichten mag geloven zouden ze nu zo langzamerhand beschikbaar moeten komen.
Heb al maanden gewacht voordat ik bij Debitel uberhaupt de bestelling kon maken.
Heb ik die nu inmiddels 2 weken geleden gedaan.
Eerst was ie op voorraad...
Na ondertekening was de levertijd 1 week, omdat ze de toestellen nooit in de winkels hebben liggen...
Na een telefoontje met inkoop zou de levertijd 1 a 2 weken worden...
Gisteren gebeld met de winkel "levertijd is nog niet bekend, bel volgende week nogmaals"
(Bel ik met Debitel zelf (Hoofddorp) krijg ik te horen, "bel over een maand nog maar eens terug"
Ik ben benieuwd....
Verwijderd
Kan je de wekker een andere toon (mischien een mp3) laten afspelen ?
En zo ja , hoe stel ik die in ?
Ja, kan bij Settings > General > Personalisation > Tones > Clock alarm toneVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:47:
Ik worstel met een kleien probleem op mijn E90.
Kan je de wekker een andere toon (mischien een mp3) laten afspelen ?
En zo ja , hoe stel ik die in ?
Verwijderd
[img=http://img227.imageshack.us/img227/632/e90fp9.th.jpg]
Heb het gevonden...hij is weg...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2007 10:15 ]
Kan iemand mij vertellen hoe ik de icons op het kleine scherm kan veranderen (toepassingen verwijderen /toevoegen)
Alvast bedankt
Wilde geen Motorola, Lg, Samsung of een gewone N95.
Ben redelijk blij. Heb de laatste Quickoffice geïnstalleerd en wat apps erop gegooid, zoals Gmail zodat ik alle bestanden bij de hand heb als ik mijn laptop niet bij heb.
Voor contacten en kalender synchen gebruik ik voorlopig mobical.net. Best wel handig, maar kan niet tegen de power agenda's. Ach ja, het is gratis.
Voorlopig werkt alles naar behoren. Alleen is de UI af en toe nog een beetje vaag. De ene keer kan ik op de rockerbox ok drukken en de andere keer net als bij de contacten komen er weer opties eruit.
Mijn versie:
07.40.1.2
03-10-2007
Ra-6
Een must voor mij is Worlmate Pro, ik reis erg veel en dit is prima software voor iedereen die veel vliegt, ik gebruik het al jaren op een windows mobile PDA.
Kan iemand mij adviseren welke software de beste in zijn categorie is?
Bijvoorbeeld:
Reizen Worlmate Pro
GPS info? (ik zou bijv. graag de juiste hoogte bepalen en opslaan)
Webbrower?
E-mail?
Office?
Audio/Video afspelen?
Op welke punten is de standaard software goed genoeg of beter om mee te werken in plaats van vervangende software?
En hoe zit het met het uittesten van diverse software die ik zelf instaleer en er weer af haal als ik niet tevreden ben, geeft dat net als bij windows wel eens problemen zoals een trager werkend systeem?
Verwijderd
Je zult de pest wel in hebben denk ik. Je voelt je er toch een beetje ingeluisd, tenminste, dat had ik. Het lijkt wel of ze die dingen met de hand maken.]Byte[ schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:34:
Ik ben benieuwd....
Als ik alle berichten mag geloven zouden ze nu zo langzamerhand beschikbaar moeten komen.
Heb al maanden gewacht voordat ik bij Debitel uberhaupt de bestelling kon maken.
Heb ik die nu inmiddels 2 weken geleden gedaan.
Eerst was ie op voorraad...
Na ondertekening was de levertijd 1 week, omdat ze de toestellen nooit in de winkels hebben liggen...
Na een telefoontje met inkoop zou de levertijd 1 a 2 weken worden...
Gisteren gebeld met de winkel "levertijd is nog niet bekend, bel volgende week nogmaals"
(Bel ik met Debitel zelf (Hoofddorp) krijg ik te horen, "bel over een maand nog maar eens terug")
Ik ben benieuwd....
De webbrowser geeft volledige pagina's goed weer. E-mail account is makkelijk op te stellen en te lezen.René van Gaalen schreef op zondag 02 december 2007 @ 11:10:
Ik krijg deze week mijn E90 binnen en ben me aan het orienteren op de software die ik er op ga zetten.
Een must voor mij is Worlmate Pro, ik reis erg veel en dit is prima software voor iedereen die veel vliegt, ik gebruik het al jaren op een windows mobile PDA.
Kan iemand mij adviseren welke software de beste in zijn categorie is?
Bijvoorbeeld:
Reizen Worlmate Pro
GPS info? (ik zou bijv. graag de juiste hoogte bepalen en opslaan)
Webbrower?
E-mail?
Office?
Audio/Video afspelen?
Op welke punten is de standaard software goed genoeg of beter om mee te werken in plaats van vervangende software?
En hoe zit het met het uittesten van diverse software die ik zelf instaleer en er weer af haal als ik niet tevreden ben, geeft dat net als bij windows wel eens problemen zoals een trager werkend systeem?
De betaalde Quickoffice is naar mijn idee, wat beter met meer functies en snelkoppelingen.
Audio software is wel redelijk goed, alleen met een 3rd party is het nog beter. Video opties en instellingen van Realplayer zuigt zwaar zoals gewoonlijk.
Worldmate pro is gewoon te verkrijgen voor de Symbian. Symbian Galaxy heeft veel discussies en andere dingen online.
Alleen moet ik nog een sip account hebben om internettelefoneren en video call te proberen.
Heb nog niet gezocht of videocalls ook op IM programma's werken.
Oh.. Alleen af en toe zou je willen dat het wel een touchscreen was.
Verder zijn er veel goede reviews te lezen.
http://www.mobiletechreview.com/phones/Nokia-E90.htm
http://www.mobile-review.com/review/nokia-e90-en.shtml
http://asia.cnet.com/revi....com/s60v3/review_e90.php
Verwijderd
Dat gevoel herken ik wel!!!!Crashcat schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:55:
[...]
Oh.. Alleen af en toe zou je willen dat het wel een touchscreen was.
En dan dat scrollen van die pagina's .... AH, te laag. SHIT, te hoog.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2007 22:25 ]
Een ander probleem dat ik heb is dat alle afspraken die ik in de agenda zet standaard op "Private" staan. Is er een manier om dit voortaan te veranderen?
[ Voor 45% gewijzigd door Ye Greate'96 op 03-12-2007 15:15 ]
Stierenpoep, dit zegt meer over Debitel dan over de levering van de E90.Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 11:32:
[...]
Je zult de pest wel in hebben denk ik. Je voelt je er toch een beetje ingeluisd, tenminste, dat had ik. Het lijkt wel of ze die dingen met de hand maken.
De e90 is toch inmiddels overal wel op voorraad.
PDAshop/2call bv
maar ook TFT en phonehouse hebben hem gewoon liggen
Verwijderd
Verwijderd
Is het normaal dat de verbinding elke keer weg valt?
kan iemand hier meer over vertellen?
Verwijderd
heb je wel de S60 thirth edition gedownload van de R66siteVerwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:55:
Ik zie bij heel veel Route66 geinstalleerd staan op de E90, hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen ? Ik krijg telkens een certificaat error als ik route66 wil installeren..
Ik gebruik Route66 vanaf het begin, navigeer er niet vaak mee ivm navigatie in auto,
maar als ik het eens gebruik, werkt het zonder problemen
Verwijderd
Bij navigatie blijft iewel continu branden, dus je zou zeggen datje dat ook moet kunnen instellen
Verwijderd
Nee ik gebruik hem nu een weekje, maar de gps valt niet weg. Wel duurt de GPS Fix erg lang.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:50:
Zijn er mensen die de gps gebruiken?
Is het normaal dat de verbinding elke keer weg valt?
kan iemand hier meer over vertellen?
Ik heb de hele week genavigeerd maar geen problemen mee ondervonden
Verwijderd
Even de installatie.sis signen met de imei code van je telefoon. Dan de mappen op de juiste plek zetten op je sd kaartje et voila het werktVerwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:55:
Ik zie bij heel veel Route66 geinstalleerd staan op de E90, hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen ? Ik krijg telkens een certificaat error als ik route66 wil installeren..
Toetsen niet verlicht? Zie lamp knopje waar normaal esc knop zit...Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:45:
Heeft iemand al gevonden hoe je het licht aanlaat in de als de e90 wordt opgeladen. Bijvoorbeeld wel handig in de auto, ook omdat de toetsjes aan de binnenkant niet verlicht zijn. ( gemiste kans door Nokia).
Bij navigatie blijft iewel continu branden, dus je zou zeggen datje dat ook moet kunnen instellen
Gewoon een legale in de winkel kopen. Daar zit al een certificaat bijVerwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:55:
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Die heb ik ook uit staan, maar dan krijg ik nog steeds die error. Dat signen van het sis bestand snap ik niet, wel geprobeert maar dat programma werkt niet ofzo.Donstil schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:32:
Certificaat controle uit zetten in settings.
Ik gebruik Route66 vanaf het begin, navigeer er niet vaak mee ivm navigatie in auto,
maar als ik het eens gebruik, werkt het zonder problemen
At moderator hierboven, als ik een toestel koop van 800!! euro en ik vervolgens nog weer extra moet betalen voor andere services vind ik dat gewoon schandalig. En zoek ik oplossingen in het zwarte circuit..
Gewoon schandaligVerwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:47:
[...]
Die heb ik ook uit staan, maar dan krijg ik nog steeds die error. Dat signen van het sis bestand snap ik niet, wel geprobeert maar dat programma werkt niet ofzo.
At moderator hierboven, als ik een toestel koop van 800!! euro en ik vervolgens nog weer extra moet betalen voor andere services vind ik dat gewoon schandalig. En zoek ik oplossingen in het zwarte circuit..
Ik denk dat je bij je zelf te rade moet gaan waarom je wel €800 uitgeeft aan een mobieltje maar niet +/- €70 euro voor navigatie software.
Oplossingen voor je "probleem" ga je hier niet vinden, hier op GoT helpen we je niet met warez

Wat een slecht excuus... Navigatiesoftware is nog altijd een product en geen service. De producent van het toestel/provider biedt de service/ondersteuning dat je gebruik zou kunnen maken van navigatie software (GPS/GPRS/UMTS/Etc). De softwareleverancier biedt het product om ook daadwerkelijk te kunnen navigeren op de manier zoals jij dat wilt. Je zou ook Google Maps kunnen downloaden of een PDA/ met TOMTOM en telefoonfunctie. Er zijn voldoende alternatieven, dan had je een betere keuze moeten maken.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:47:
[...]
Die heb ik ook uit staan, maar dan krijg ik nog steeds die error. Dat signen van het sis bestand snap ik niet, wel geprobeert maar dat programma werkt niet ofzo.
Verwijderd
Ik heb de voordelen van beide apparaten (t.o.v. elkaar) op een rij gezet:
E90:
goede camera
mooi scherm
goed toetsenbord
stevig
Tytn II:
kleiner
goedkoper
touchscreen
meer software
tomtom compatibel
Weet iemand nog meer redenen (of ervaringen) om voor een van beiden te kiezen?
Wim
Ik heb net een aantal dagen de E90 en ben erg vrezelijk blij mee. Je zal hem niet meer kunnen missen. TYTN II meer software?? Even de extra software downloaden en klaar..!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:26:
Kan iemand mij overtuigen dat ik de Nokia E90 moet aanschaffen in plaats van de HTC Tytn II?
E90:
goede camera
mooi scherm
goed toetsenbord
stevig
Tytn II:
kleiner
goedkoper
touchscreen
meer software
tomtom compatibel
Wim
Enige nadeel is TomTom. Er zal gerust een update komen, denk ik.
Succes
Jamesbond007uk
Verwijderd
Super Ruud bedankt voor de tipruud9110 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 07:13:
[...]
Toetsen niet verlicht? Zie lamp knopje waar normaal esc knop zit...
Weet je ook nog een oplossing voor het aanlaten van de verlichting als aan de stroom hangt in de auto ?
Zie onderstaande link:Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:56:
[...]
Super Ruud bedankt voor de tipHeb ik echt overheen gekeken.
Weet je ook nog een oplossing voor het aanlaten van de verlichting als aan de stroom hangt in de auto ?
http://www.softwaremarket.nokia.com/?action=productDetails&pID=2378&uaid=267&lang=en
Als ik het niet verkeerd heb, heeft de TyTNII een 3MP camera. De E90 heeft een 3.2MP camera een zoveel betere camera kan de E90 niet hebben lijkt me.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:26:
Kan iemand mij overtuigen dat ik de Nokia E90 moet aanschaffen in plaats van de HTC Tytn II?
E90:
goede camera
mooi scherm
goed toetsenbord
stevig
Tytn II:
kleiner
goedkoper
touchscreen
meer software
tomtom compatibel
Wim
Dit lijkt me trouwens een veel betere lijst om te + en -
+ punten E90
* intern hoog resolutie scherm
* formfactor (vertical clam-shell)
* stabiliteit symbian besturingssyteem
* batterijduur?
- punten E90
* toetsenbord wat bij sommige toestellen op intern scherm drukt en krassen kan veroorzaken
* op dit moment weinig software
+ punten TyTNII
* klein toestel
* betere synchronisatie in MS windows + office omgeving
* betere (veel betere) PIM software (pocket outlook en MS office mobile)
* toetsenbord tikt veel lekkerder
- punten TyTNII
* stabiliteit windows mobile is soms ver te zoeken
* wordt doordat programma's niet echt afsluiten vervelend traag, een soft-reset biedt dan uitkomst maar of dit wenselijk is?
Wat een onzin. Ik heb zelf een E90 en vind deze er heel stijlvol uitzien, maar de TyTN II ziet er ook zeker erg strak uit. Voelt degelijk, professionele geluidjes en een gelikte user experience. Absoluut niet el cheapo.FMS schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:16:
Tytn II heeft een el cheapo imago terwijl de E90 er smaakvol en zakelijk uitziet?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik zou graag weten of het aantal nummers met spraakherkening onbeperkt is of aan een maximum aantal gebonden is zoals mijn oude parrot 3200
Hi, ik bezit ook de E90 met Parrot 3200, maar heb vaak last van storing in verbinding tussen de E90 en de Parrot, waarna van ik mijn E90 de accu moet uithalen en opnieuw moet optarten,anders verbinden de apparaten zich niet, heb jij hier ook last van?René van Gaalen schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:23:
Is hier iemand die de Nokia CK-15W Bluetooth Carkit gebruikt in combinatie met de E90?
Ik zou graag weten of het aantal nummers met spraakherkening onbeperkt is of aan een maximum aantal gebonden is zoals mijn oude parrot 3200
Is dat de reden soms dat je naar de originele Nokia Carkit aan het kijken ben?
Volgens de leverancier maakt het namelijk niets uit, ligt volgens hem aan de koppeling met Symbian software.
Nee, de Parrot 3200 ondersteund "maar" 150 namen met spraakherkenning, ik wil eigenlijk een onbeperkte ondersteuning maar weet niet of dit kan met de carkit die ik op het oog heb.Marsu schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:06:
[...]
Hi, ik bezit ook de E90 met Parrot 3200, maar heb vaak last van storing in verbinding tussen de E90 en de Parrot, waarna van ik mijn E90 de accu moet uithalen en opnieuw moet optarten,anders verbinden de apparaten zich niet, heb jij hier ook last van?
Is dat de reden soms dat je naar de originele Nokia Carkit aan het kijken ben?
Volgens de leverancier maakt het namelijk niets uit, ligt volgens hem aan de koppeling met Symbian software.
In het verleden had ik ook al eens een Nokia carkit (toen nog zonder bluetooth) en daar was ik altijd erg tevreden over, vandaar dat ik mij weer eens in een Nokia aan het orienteren ben.
Google naar smartlight.. Die laat het licht branden als er een applicatie draait..Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:56:
[...]
Super Ruud bedankt voor de tipHeb ik echt overheen gekeken.
Is naast lights on een must.
[ Voor 7% gewijzigd door Crashcat op 06-12-2007 23:29 ]
Elk contact dat door de E90 automatisch is omgezet naar een spraaklabel is totaal ongeschikt om via bijv. een carkit op te roepen aangezien de uitspraak met een Engels accent is opgeslagen dat ik niet kan imiteren.
Verwijderd
Vast bedankt
Kraakt jullie e90 ook het gebruiken ervan? Ik bedoel de onderkant en zeker als je op de camera lens drukt.
ik ben benieuwd.
bedankt alvast
Jamesbond007uk
Sommige onderdelen wel ja, maar tijdens normaal gebruik nietgertitombo schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:51:
hallo.
Kraakt jullie e90 ook het gebruiken ervan? Ik bedoel de onderkant en zeker als je op de camera lens drukt.
ik ben benieuwd.
bedankt alvast
Je moet trouwens ook niet op de camera lens drukken, krijg je geen geheime functie van hoor
Dank je wel. Ik heb er geen last van maar was wel erg benieuwd.Donstil schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:22:
[...]
Sommige onderdelen wel ja, maar tijdens normaal gebruik niet
Je moet trouwens ook niet op de camera lens drukken, krijg je geen geheime functie van hoor
Jamesbond007uk
Reactie van Quickoffice.com:
Hello,
We have a new release, Quickoffice v5, that should be out next week. This release will support .docx files. You can watch for this new version of Quickoffice in Quickmanager, which came in the preinstalled version of Quickoffice on your E90, or on our website, www.quickoffice.com.
BarryMel
Verwijderd
2. In onze Alfa Romeo is er Blue & Me (soort Blue tooth veronderstel ik). Zou de E90 werken met Blue & Me ? Iemand kennis van zaken ermee ?
Dank voor enig antwoordje.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 21:14 ]
1: Infrarood does the trick. Beide telefoons tegenover elkaar en overzetten maar. Of synchroniseer je 9210i met Outlook (datakabel of infrarood). En synchroniseer je E90 dan weer met Outlook.Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:04:
1. Kan ik gegevens uit mijn 9210i Communicator eenvoudig overzetten naar een E90 ? Bijvoorbeeld het agende ? Of is het allemaal overtypen ? In mijn 9210i gebruik ik SD-geheugenkaartjes maar die passen niet in de E90 dacht ik.
2. In onze Alfa Romeo is er Blue & Me (soort Blue tooth veronderstel ik). Zou de E90 werken met Blue & Me ? Iemand kennis van zaken ermee ?
Dank voor enig antwoordje.
2: Lijkt mij wel. Bluetooth is Bluetooth. Ik neem aan dat het een soort handsfree set is ofzo? Zo ja: dan werkt t wel en anders ligt het aan de brakke bluetooth in je Alfa en niet zo zeer de E90 denk ik
Verwijderd
Blue & Me is een samenwerking tussen de group Fiat (Alfa, Lancia,...) en Microsoft. Hoewel ik jaren een (gelukkig) Nokia-communicator ben vraag ik me de vraag of het ivm mijn Blue & Me niet beter is een toestel te kopen met Windows Mobile ipv een Symbian of ... ?
Begrijp je mijn bezorgdheid...
Het zou moeten werken... maar sja...je weet maar nooit. Zie op google wel wat italiaanse sites met probleempjes als je zoekt op: "blue & me" symbian.....
succes ermee. Anders leen je van iemand in je vriendenkring een Symbian foontje en test te het. N95, E65, hel de E serie, N80, P990 enz... als het daarmee werkt doet dat het met de E90 ook wel
Verwijderd
Morgen mag ik naar een winkel gaaan waar men bereid is de E90 onmiddellijk te testen op mijn b&m. Maar hun prijs: €925 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat vind ik er echt wel over, de meest gangbare prijs voor de E90 vind ik her en der à €825. Of is het de service die die mannen erin verwerken zo hoog ?????
Wat denken jullie over de prijs ?
Triekkie
er naar toe gaan, ff testen en zeggen dat je er nog even over na moet denken. En daarna koop je m op internet voor 750€ ongeveer.
Het is laf maar om nou bijna 200€ te betalen voor service.. sja...
nou het is helaas door de TNT vandaag pas geworden dat ik mijn E90 binnen heb gekregen maar wat ik tot nu toe gezien heb ziettie er gelikt uitbarrymel schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:33:
Nou ik ga het ook eindelijk mee maken vanaf morgen, heb hem vandaag besteldik kan niet wachten !
wat mij alleen opvalt is dat de camera volgens mij niet werkt zoals hij hoort te werken, als ik de camera gestart heb en dan met de camera knop een foto wil maken dan duurt het veel langer voor hij een foto maakt dan de bedoeling is, je ziet het flits ligt even maar dan is erg geen foto gemaakt, dan druk je hem nog een keer in het zelfde en erna nog een keer dan wil hij eens de foto maken, andere het zelfde probleem ?
BarryMel
De knop van de E90 voor de camera werkt eigenlijk best slecht, heel erg ongevoeligbarrymel schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:54:
[...]
nou het is helaas door de TNT vandaag pas geworden dat ik mijn E90 binnen heb gekregen maar wat ik tot nu toe gezien heb ziettie er gelikt uit
wat mij alleen opvalt is dat de camera volgens mij niet werkt zoals hij hoort te werken, als ik de camera gestart heb en dan met de camera knop een foto wil maken dan duurt het veel langer voor hij een foto maakt dan de bedoeling is, je ziet het flits ligt even maar dan is erg geen foto gemaakt, dan druk je hem nog een keer in het zelfde en erna nog een keer dan wil hij eens de foto maken, andere het zelfde probleem ?
Stukje indrukken en hij gaat scherpstellen, daarna door drukken
ik ben er achter..... ik heb een 8 GB SanDisk Micro SD HC kaart er in zitten, als de foto's naar de geheugen kaart gemaakt worden dan werkt de camera dus soms tot bijna niet en als ik bij de instellingen de geheugenkaart wijzig naar het interne geheugen dan doet hij het perfect.....barrymel schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:54:
[...]
voor de info de E90 is geleverd met versie 07.40.1.2 (03-10-2007) er in
is dit de nieuwste ? vroeger waren er site's waar je altijd kon zien welke updates er uit kwamen en wat er veranderd was, zijn dit soort site's er nog steeds dat iemand weet ?
BarryMel
Ja dat is de nieuwste versie! Succes ermee. Ik geniet er nog elke dag ervan.barrymel schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:23:
[...]
ik ben er achter..... ik heb een 8 GB SanDisk Micro SD HC kaart er in zitten, als de foto's naar de geheugen kaart gemaakt worden dan werkt de camera dus soms tot bijna niet en als ik bij de instellingen de geheugenkaart wijzig naar het interne geheugen dan doet hij het perfect.....
voor de info de E90 is geleverd met versie 07.40.1.2 (03-10-2007) er in
is dit de nieuwste ? vroeger waren er site's waar je altijd kon zien welke updates er uit kwamen en wat er veranderd was, zijn dit soort site's er nog steeds dat iemand weet ?
Jamesbond007uk
Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat de E90 de 8GB micro sd kaart officieel niet ondersteunt. Eerder in dit topic werd er al verwezen naar een foto van een E90 met daarop de vermelding van de 8GB kaart in het display. Helaas betekent dit niet dat de kaart optimaal werkt in de E90. Ik vermoed dat dit hier ook het geval is.barrymel schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:23:
[...]
ik ben er achter..... ik heb een 8 GB SanDisk Micro SD HC kaart er in zitten, als de foto's naar de geheugen kaart gemaakt worden dan werkt de camera dus soms tot bijna niet en als ik bij de instellingen de geheugenkaart wijzig naar het interne geheugen dan doet hij het perfect.....
Verwijderd
ja ik had al eerder zo iets gelezen dus vandaar dat ik dat probeerde, geheugenkaart om te zetten naar intern geheugen voor de camerabroodjepoep schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:07:
[...]
Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat de E90 de 8GB micro sd kaart officieel niet ondersteunt. Eerder in dit topic werd er al verwezen naar een foto van een E90 met daarop de vermelding van de 8GB kaart in het display. Helaas betekent dit niet dat de kaart optimaal werkt in de E90. Ik vermoed dat dit hier ook het geval is.
maar voor de rest werkt de kaart goed, na ja, speel er wat mp3s vanaf en verder nog niet echt
BarryMel
Verwijderd
weet iemand wat de oorzaak kan zijn? Heb Vodafone met onbezorgd internet.
Wil iemand eens kijken wat er bij gps serveradres staat ingevuld? Instellingen --> algemeen --> positiebepaling.
alvast bedankt.
Vul hier "supl.nokia.com" in.Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 18:44:
Mijn GPS wil maar niet werken, de E90 geeft altijd aan "gps niet beschikbaar".
weet iemand wat de oorzaak kan zijn? Heb Vodafone met onbezorgd internet.
Wil iemand eens kijken wat er bij gps serveradres staat ingevuld? Instellingen --> algemeen --> positiebepaling.
alvast bedankt.
Let dan wel op dat je bij dat zelfde menu Assisted GPS (AGPS) aanvinkt.
Ik heb een Scandisk 6gb HC kaartje in me E90 al vanaf het beginVerwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:46:
Een 8 gb werkt dus (mogelijk) niet optimaal, maar heeft iemand ervaring met een 6 gb of die wel optimaal werkt op de e90, of evt. een 4 gb?
Merk eigenlijk totaal geen problemen,
moet ik wel eerlijk zeggend at er maar 2gig aan data opstaat (wat filmpjes van de camera, en wat mp3tjes)
Verwijderd
Dat zie ik dus nergens staan, terwijl ik volges nokia update wel de nieuwste software erop heb staan 7 24 03 (of zoeits)??ruud9110 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:55:
[...]
Vul hier "supl.nokia.com" in.
Let dan wel op dat je bij dat zelfde menu Assisted GPS (AGPS) aanvinkt.
Zie paar posts hierboven. De laatste versie is 07.40.1.2 (03-10-2007). SUcces.Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 00:05:
[...]
Dat zie ik dus nergens staan, terwijl ik volges nokia update wel de nieuwste software erop heb staan 7 24 03 (of zoeits)??
Jamesbond007uk
Verwijderd
Dank je, maar Nokia Softw. Updater zegt dat mijn versie 07.24.0.3 de laatste is, en dat ik het toestel niet kan bijwerken. Volgens mij ligt het gewoon aan de Vodafone software, heb het toestel bij hun besteld (staan ook vofafone logo op de E90).gertitombo schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:58:
[...]
Zie paar posts hierboven. De laatste versie is 07.40.1.2 (03-10-2007). SUcces.
Is ook tevens de laatste keer dat ik een telefoon via Vodafone bestel, altijd dat gezeiks met hun software....
Verwijderd
Ik heb een hele sloot aan Symbian en Windows Mobile toestellen gehad, waar ik steeds mijn e-mailaccount (standaard POP-account bij hostingprovider) met dezelfde instellingen op had geconfigureerd. Dit zijn de juiste instellingen (ook voor Outlook op de PC) en ze hebben het altijd perfect gedaan.
Nu stel ik ditzelfde e-mailaccount in op de Nokia E90 en dan gaat er ineens iets niet meer goed.
E-mail verzenden gaat zonder problemen, e-mail ophalen gaat helemaal niet.
Wanneer ik wil verbinden met de mailbox om de berichten op te halen, dan slaagt deze verbinding op het eerste gezicht, maar wanneer het scherm opkomt dat de berichten worden opgehaald gebeurt er niets meer.
Wat ik weet/heb geprobeerd:
------------------------------------------
- Verbindingsmethode (3G of WLAN) maakt niet uit;
Het ligt dus niet aan de telecomprovider of wat dan ook.
- Locatie maakt niet uit.
- Stel ik het account op de E90 opnieuw, maar dan als IMAP4 in, dan WERKT HET. Echter is IMAP4 vervelend omdat deze altijd alleen maar headers ophaalt en een eigen mappenstructuur in je E90 inbox handhaaft. IMAP4 mag dan wel werken, maar het is geen oplossing.
- Het exacte probleem is, wanneer ingesteld als POP3 met dezelfde instellingen als altijd:
* E-mailbox (op server) is leeg = verbinden met de mailbox via de E90 lukt zonder problemen.
* E-mailbox (op server) heeft ontvangen berichten = verbinden met de mailbox lukt, maar bij het binnenhalen van de mails gebeurt er verder niets.
Weer een lekker exotisch geval dus. Het rare is dus dat het lijkt of het proces na de verbinding met de mailbox stagneert op de constatering van nieuwe berichten. Allerlei instellingen al beveiligingspoorten (SSL e.d.) en aanmelden met APOP op de E90 werken niet. Ik denk dus dat ik alles aan de E90-kant wel heb gehad nu. Pak ik een Windows Mobile-toestel erbij (nogmaals: exact dezelfde instellingen), dan gaat het weer zonder problemen.
Wat doet de E90 dan anders? Hoe los ik dit op?
Bedankt alvast!!
Ik heb mijn E90 net ongeveer 2,5 week en heb geen enkel probleem onder vonden met e-mail configuratie met POP / SMTP.Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:43:
Wie zou mij kunnen helpen met het volgende mysterieuze E90 probleem:
Ik heb een hele sloot aan Symbian en Windows Mobile toestellen gehad, waar ik steeds mijn e-mailaccount (standaard POP-account bij hostingprovider) met dezelfde instellingen op had geconfigureerd. Dit zijn de juiste instellingen (ook voor Outlook op de PC) en ze hebben het altijd perfect gedaan.
Nu stel ik ditzelfde e-mailaccount in op de Nokia E90 en dan gaat er ineens iets niet meer goed.
Wanneer ik wil verbinden met de mailbox om de berichten op te halen, dan slaagt deze verbinding op het eerste gezicht, maar wanneer het scherm opkomt dat de berichten worden opgehaald gebeurt er niets meer.
- Stel ik het account op de E90 opnieuw, maar dan als IMAP4 in, dan WERKT HET. Echter is IMAP4 vervelend omdat deze altijd alleen maar headers ophaalt en een eigen mappenstructuur in je E90 inbox handhaaft. IMAP4 mag dan wel werken, maar het is geen oplossing.
- Het exacte probleem is, wanneer ingesteld als POP3 met dezelfde instellingen als altijd:
* E-mailbox (op server) is leeg = verbinden met de mailbox via de E90 lukt zonder problemen.
* E-mailbox (op server) heeft ontvangen berichten = verbinden met de mailbox lukt, maar bij het binnenhalen van de mails gebeurt er verder niets.
Weer een lekker exotisch geval dus. Het rare is dus dat het lijkt of het proces na de verbinding met de mailbox stagneert op de constatering van nieuwe berichten. Allerlei instellingen al beveiligingspoorten (SSL e.d.) en aanmelden met APOP op de E90 werken niet. Ik denk dus dat ik alles aan de E90-kant wel heb gehad nu. Pak ik een Windows Mobile-toestel erbij (nogmaals: exact dezelfde instellingen), dan gaat het weer zonder problemen.
Bedankt alvast!!
Hier toch een paar vragen:
1) Welke mobiele provider heb je?
2) Welke instellingen heb je gebruikt (POP/SMTP etc)
3) Welke firmware gebruik je op je E90?
Met deze vragen kan ik meer voor je betekenen.
Succes
Jamesbond007uk
Vandaag was ik toevallig voor iemand anders ook de emailinstellingen aan het instellen en had hetzelfde probleem. Uiteindelijk is dat bij mij opgelost door in de instellingen van je inkomende mail de optie APOP beveil. inloggen te veranderen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat die instelling doet en of hij aan of uit moet staan, maar misschien als je die wijzigt dat hij het dan doet. Het is de onderste instelling.Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:43:
Wie zou mij kunnen helpen met het volgende mysterieuze E90 probleem:
Bedankt alvast!!
Succes!
Ik had hem sinds de zomer al in bestelling bij een Nokia-winkel in Amsterdam maar kwam hem gisteren toevallig tegen in een Arnhemse telefoonshop (zo af en toe liep ik zomaar een winkel binnen om ernaar te vragen). De verkoper moest 'm achterin de kluis opzoeken... en wilde 'm even later eigenlijk liever niet verkopen als ik er geen nieuw abonnement bij afsloot en ook geen verzekering. De bedrijfsleider wilde 'm wel kwijt gelukkig (de foon, niet de verkoper).barrymel schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:33:
Nou ik ga het ook eindelijk mee maken vanaf morgen, heb hem vandaag besteldik kan niet wachten !
Het loont dus de moeite af en toe her en der te kijken of ze 'm toevallig hebben.
Ik zit een beetje te puzzelen met de MSN die niet lijkt te willen connecten. "Messenger is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw" is het bericht. Ik heb de client van Windows Live gedownload, was/is bedoeld voor de Nokia S60. Wellicht moet ik elders een andere client zoeken?
[ Voor 12% gewijzigd door fransgams op 21-12-2007 09:57 ]
Verwijderd
Ik heb ook de Live Messenger voor S60, bij mij functioneert het ook niet en ik krijg dezelfde melding als jij.fransgams schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:44:
[...]
Ik had hem sinds de zomer al in bestelling bij een Nokia-winkel in Amsterdam maar kwam hem gisteren toevallig tegen in een Arnhemse telefoonshop (zo af en toe liep ik zomaar een winkel binnen om ernaar te vragen). De verkoper moest 'm achterin de kluis opzoeken... en wilde 'm even later eigenlijk liever niet verkopen als ik er geen nieuw abonnement bij afsloot en ook geen verzekering. De bedrijfsleider wilde 'm wel kwijt gelukkig (de foon, niet de verkoper).
Het loont dus de moeite af en toe her en der te kijken of ze 'm toevallig hebben.
Ik zit een beetje te puzzelen met de MSN die niet lijkt te willen connecten. "Messenger is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw" is het bericht. Ik heb de client van Windows Live gedownload, was/is bedoeld voor de Nokia S60. Wellicht moet ik elders een andere client zoeken?
pas als je je simkaart eruit zou halen en dan via wifi schijnt hij het te doen. check voor meer info anders even het n95 forum daar is er genoeg over gesproken.
(hier lukt het namelijk wel gewoon te connecten met msn)
succes!
Verwijderd
Heb ik ook gehad, heb toen mijn E90 weg gebracht, maar ze konden niets vinden,heb toen een nieuw toestel gekregen.Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 00:05:
[...]
Dat zie ik dus nergens staan, terwijl ik volges nokia update wel de nieuwste software erop heb staan 7 24 03 (of zoeits)??
Waaom loont dit dan ?fransgams schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:44:
[...]
Ik had hem sinds de zomer al in bestelling bij een Nokia-winkel in Amsterdam maar kwam hem gisteren toevallig tegen in een Arnhemse telefoonshop (zo af en toe liep ik zomaar een winkel binnen om ernaar te vragen). De verkoper moest 'm achterin de kluis opzoeken... en wilde 'm even later eigenlijk liever niet verkopen als ik er geen nieuw abonnement bij afsloot en ook geen verzekering. De bedrijfsleider wilde 'm wel kwijt gelukkig (de foon, niet de verkoper).
Toestel is inmiddels overal gewoon keurig op voorraad,
Leverings problemen zijn over
Elke Phonehouse heeft hem
Belcompany ook
Ook pdashop/2call enz hebben hem gewoon op voorraad
Zowel rood als mocca trouwens
Ik ben afgelopen week o.a naar de belcompany gegaan om een E90 te kopen.
Vertelt die verkoper dat ze het toestel alleen op bestelling leveren. Kon hem dus niet even in mijn handen houden. Daarna maar via telecomadvies besteld. Is de internet-tak van belcompany en wat belangrijk is, goedkoper
Maar redelijk wat sites hebben hem wel goed leverbaar.
Daarnaast vraag ik me ook af of ik een snelkoppeling van ene programma kan maken. Bij de Nokia 9500 kon dat wel en kon je hem op je desk laten zien. Deze functie heb ik bij de E90 nog niet gevonden.
Maar al met al zeer tevreden en route 66 werkt ook goed en ja die fix. Och als je klaar bent met krabben heb je hem al.
Hiervoor heb ik een verloop stekkertje/snoertje nodig.
Is er iemand die gebruik van een combi E90/externe speaker maakt en zo ja waar kan ik dit kopen??
Verwijderd
Of is er hier ergens een link waar men het daar over heeft gehad ?
2. Zou er nergens een agenda te vinden zijn waarbij men de weekweergave kan krijgen zoals in de Communicator 9210i ? Vond ik persoonlijk overzichterlijker.
3. Wat moet men doen om via niet-beveilgde WLAN te surfen ? Is daar altijd een code voor nodig of juist niet ? Ik krijg geregeld 'WLAN Gevonden' maar verder loopt het mis...
4. KAN GEEN VERBINDING MAKEN TUSSEN E90 EN PC SUITE. KRIJG DE MELDING "uw telefoon is bezig met bestanden aan het over brengen...verlaat de modus bestandsoverdracht..." WAAR KAN IK DAT UITSCHAKELEN ??? (Moet ik nadien terug de Bluetooth activeren of heeft dat er niets mee te maken ?) Bij usb-kabel aansluiten melding: niet-compatibele modus, wijzig vanaf telefoon ...maar hoe doe je dat ?
[ Voor 107% gewijzigd door een moderator op 28-12-2007 02:36 ]
Wat waar kopen? Verloopstekkers? Gewoon bij de audio boer of de handy man.René van Gaalen schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:54:
Ik zou graag een externe speaker (in mijn geval een Logitech mm28) gebruiken in combinatie met de E90.
Hiervoor heb ik een verloop stekkertje/snoertje nodig.
Is er iemand die gebruik van een combi E90/externe speaker maakt en zo ja waar kan ik dit kopen??
Hm, dat lijkt te kloppen. Ik heb de E90 en ik heb mijn Vodafone sim erin gedaan. Ook als ik een naam@live.nl als login gebruik werkt het niet, ik krijg de melding dat naam/wachtwoord niet klopt terwijl het op de grotere laptop wel gewoon werkt. Maar ja om mijn simkaart nu te verwijderen...cuberob schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:01:
hebben jullie toevallig allebei een nokia e90 icm vodafone. schijnt tijdelijk namelijk niet te werken ofzo.
pas als je je simkaart eruit zou halen en dan via wifi schijnt hij het te doen. check voor meer info anders even het n95 forum daar is er genoeg over gesproken.
(hier lukt het namelijk wel gewoon te connecten met msn)
succes!
Tip gevonden:
http://rapidshare.com/files/46031010/live_S60_V3.rar.html
maar helaas... werkt niet. Kwam wel iets verder: mail werd gesynchroniseerd, maar daarna kwam weer de melding dat naam/wachtwoord niet klopt, of dat msn tijdelijk niet beschikbaar is.
[ Voor 14% gewijzigd door fransgams op 28-12-2007 02:26 ]
Verwijderd
1. snap het probleem niet: pcsuite installeren en draaienVerwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:13:
1. Kan iemand me zeggen hoe ik Win XP PRO aan de praat krijg met mijn E90?
Of is er hier ergens een link waar men het daar over heeft gehad ?
2. Zou er nergens een agenda te vinden zijn waarbij men de weekweergave kan krijgen zoals in de Communicator 9210i ? Vond ik persoonlijk overzichterlijker.
3. Wat moet men doen om via niet-beveilgde WLAN te surfen ? Is daar altijd een code voor nodig of juist niet ? Ik krijg geregeld 'WLAN Gevonden' maar verder loopt het mis...
4. KAN GEEN VERBINDING MAKEN TUSSEN E90 EN PC SUITE. KRIJG DE MELDING "uw telefoon is bezig met bestanden aan het over brengen...verlaat de modus bestandsoverdracht..." WAAR KAN IK DAT UITSCHAKELEN ??? (Moet ik nadien terug de Bluetooth activeren of heeft dat er niets mee te maken ?) Bij usb-kabel aansluiten melding: niet-compatibele modus, wijzig vanaf telefoon ...maar hoe doe je dat ?
2, geen idee, ken 9210 niet.
3 moet zo lukken, als het een onbeveiligde verbinding is. geen problemen mee
4. je moet ook kiezen voor pcsuite. kijk bij connectiviteit, dan bij USB, daar moet pcsuite staan
Verwijderd
Dank voor je nuttige hulp. Inmiddels heb ik (bij bezoek in Phantasialand!) in een hotel gretig kunnen inloggen en werken onder enige code. (KOST MIJ PERSOONLIJK DAN WERKELIJK NIETS ?)
In principe zou internet dan moeten werken ZONDER simkaart in mijn E90 (?)
Mail versturen naar huis is ook perfect gelukt. (KOST MIJ DAT VIA MIJN SIMKAART EEN BERICHT OF IERS DERGELIJKS (?) )
Echter wanneer ik iets van de pc verstuur naar het ingesteld mail in de E90 dan ontvang ik daar niets (?) Nog een of andere instelling vergeten waarschijnlijk.
Wanneer men bijvoorbeeld iets (freeware) gaat downloaden op een site wat zouden dan de kosten zijn ?
NB. Niet dat ik te gierig ben mijn zaken te betalen die ik gebruik maar in het verleden met dergelijke spulletjes al wat onaangenaams ervaren.
Door uw hulp heb ik bij verbindingen gevonden dat bij item USB gen vermelding PC SUITE stond, straks even proberen.
Dank.
Nu al in die paar dagen voldoende argumenten ontdekt die me overtuigen van mijn juiste keuze omschakelen van 9210i communicator naar de E90 ;-)
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2007 12:49 ]
Verwijderd
Ik heb inderdaad ook E90 in combinatie met Vodafone. Bij mij werkt het synchroniseren met mijn Live mail echter wel (heb ook @live.nl adres).fransgams schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 01:48:
[...]
Hm, dat lijkt te kloppen. Ik heb de E90 en ik heb mijn Vodafone sim erin gedaan. Ook als ik een naam@live.nl als login gebruik werkt het niet, ik krijg de melding dat naam/wachtwoord niet klopt terwijl het op de grotere laptop wel gewoon werkt. Maar ja om mijn simkaart nu te verwijderen...
Tip gevonden:
http://rapidshare.com/files/46031010/live_S60_V3.rar.html
maar helaas... werkt niet. Kwam wel iets verder: mail werd gesynchroniseerd, maar daarna kwam weer de melding dat naam/wachtwoord niet klopt, of dat msn tijdelijk niet beschikbaar is.
Alleen bij MSN blijft bij mij "niet beschikbaar".
Er is een probleem met vodafone en windows live messenger.Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 13:25:
[...]
Ik heb inderdaad ook E90 in combinatie met Vodafone. Bij mij werkt het synchroniseren met mijn Live mail echter wel (heb ook @live.nl adres).
Alleen bij MSN blijft bij mij "niet beschikbaar".
MSNen met Vodafone
Verwijderd
Thanks voor de info.Crashcat schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 15:01:
[...]
Er is een probleem met vodafone en windows live messenger.
MSNen met Vodafone
Er is trouwens een manier voor Vodafone branded E90's om wel de nieuwste firmware erop te zetten.
Met behulp van NSS kun je de productcode (tijdelijk) veranderen en je E90 updaten, zie link:
http://www.gsmhelpdesk.nl...0016e08e2c6d827ef804da14c
Mijn originele productcode is 0554499, hiermee kon ik niet updaten, daarom heb ik de productcode
veranderd in 0533332.
Edit: De Vodafone software is hiermee ook gelijk verwijderd, gelukkig!!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2007 15:55 ]
Verwijderd
Ik zoek een goede autohouder met zuignap voor de Nokia E90, die ik eventueel ook op mijn fiets kan gebruiken. Bij de pdashop.nl hebben ze een goede: Dectel Universal Car/Bike Holder. Deze is echter al tijden uitverkocht. Iemand een andere suggestie?
Thx, Wim
Verwijderd
In TomTom kan ik alleen Bluetooth verbindingen maken om te navigeren.
De E90 is toch wel voorzien van een interne gps ?
Wie helpt mij uit de brand
Ja, de E90 heeft een interne GPS. Echter deze is (nog) niet te gebruiken met TomTom !! Heb je al de Nokia Maps geprobeerd met interne GPS?Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:33:
Ik heb de firmware geupdated naar 7.40 maar ik kan nog steeds geen gps apparaat vinden.
In TomTom kan ik alleen Bluetooth verbindingen maken om te navigeren.
De E90 is toch wel voorzien van een interne gps ?
Wie helpt mij uit de brand
Jamesbond007uk
Verwijderd
Vandaag geraakte ik mijn agenda voledig kwijt!!! Alles terug item per item via IrDa uit m'n9210 mogen overzetten (1,5u werk...). Weet iemand hoe ik een copie (backup) van mijn Agenda kan maken ?
*** Bestaat er een tool, pgm waarmee ik mijn E90-agenda op mijn pc kan bekijken/bewerken (toch niet met Oulook Express want daar vind ik niets over Agenda)
*** Hoe zet je bijvoorbeeld een Excelblad binnen handbereik, bijvoorbeeld een icoontje op het bureaublad of aan een toets(-combinatie) koppelen
TNX voor eventuele reactie!!!!
ik zou dus nog een keer goed ik outlook naar je agenda zoeken want die hoort er wel in te zitten
Verwijderd
Verwijderd
Denk dat het probleem ligt aan het feit dat ik met Outlook Express werk en zal moeten overschakelen naar Oulook van Microsoft Office.
U spreekt van Synchroniseren maar bij opmaken van een backup via PC Suite loopt alles vast bij 66%, zijnde 'Back-up van een specifiek telefoonmodel'. Ik moet dus op een aof andere manier mijn gegevens zien veilig in copie te brengen voor het geval dat...Misschien naar een SD-kaartje maar zover ben ik nog niet.
Menu... Instrumenten... Geheugen... Opties... Reservekopie doet de truc.Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:16:
Ik moet dus op een aof andere manier mijn gegevens zien veilig in copie te brengen voor het geval dat...Misschien naar een SD-kaartje maar zover ben ik nog niet.
Verwijderd
werkt inderdaad niet met outlook-express!Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:16:
[quote]cuberob schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:54:
Denk dat het probleem ligt aan het feit dat ik met Outlook Express werk en zal moeten overschakelen naar Oulook van Microsoft Office.
U spreekt van Synchroniseren maar bij opmaken van een backup via PC Suite loopt alles vast bij 66%, zijnde 'Back-up van een specifiek telefoonmodel'. Ik moet dus op een aof andere manier mijn gegevens zien veilig in copie te brengen voor het geval dat...Misschien naar een SD-kaartje maar zover ben ik nog niet.